מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגביי טיפול בצלקות,כוויות.עדן30/07/2010
שלום רב
אפשר בבקשה להמליץ לי על טיפול לפצעי אקנה?
יש לי סימן אחד,שנראה כמו כוויה בפנים,אבל הסימן הזה לא עבר לי כבר 8 חודשים.
הרופאים אמרו לי שזה "היפרפיגמנטציה" עדינה
אין לי מושג מה זה,אמרו לי שזה יכול להיות שזה יעבור
ויכול להיות שלא,ויכול להיות שזה רק יחמיר. אני ממש מיואש מזה.
הרופא גם אמר לי שזה בגלל מזג האוויר,ובקיץ הפצעים לא עוברים מהר,והכי טוב זה בחורף,
אני חושב שזה מספיק זמן,ואין טעם לחכות יותר.
הבנתי שיש פיליג. השאלה שלי אם פילינג אז איזה עדיף?
ארביום,פיקסלים,צמחי,בנוני,עמוק, יש כל כך הרבה,וגם לא נראה לי שאני צריך לכל הפנים,כי זה רק סימן אחד בלבד. אם יש משהו נקודתי הייתי נורא שמח אם תמליצו לי .
ואם אפשר גם מקום בבקשה לטיפול שאתם ממליצים לי.
ותודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגביי טיפול בצלקות,כוויות.
אבנר חי30/07/2010שלום לך
עם צמחי מרפא ניתן להגיע לרמה של כמעט ולא יהיו סמני כויות
כדאי לפנות ל"ראן צמחים" אשר בקיבוץ נחשולים, ולעניות דעתי יתנו לך פתרונות טובים לבעיה אשר העלית
אפשר למצא את מספר הטלפון שלהם באתר האינטרנט
שבת נעימה לך
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה
עדי מנחמי30/07/2010ברפואה הסינית עושים אבחנה בין כמה סוגי אקנה והטיפול הינו יעיל בד"כ.לגבי הפיגמנטציה, אני לא בטוח שפילינג יעזור.יש סיכוי שטיפול לניקוי רעלים ע"י צמחי מרפא ישפר את המצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיקור קוסמטי
אהוד סברדליק30/07/2010ישנם מטפלים שעושים דיקור קוסמטי ויכולים לעזור בבעיה שכאזת, תרשמי את המילה "דיקור קוסמטי" באינטרנט ויופיעו הרבה מטפלים שמתמחים בכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרב תודות אנשים :)
עדן01/08/2010בס"ד
מודה לכם מאוד :)
תודה על התגובות המהירות.
ושבוע מצויין נעים וקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה איומה בהריוןענת29/07/2010
שלום
אני בשבוע 26 ויש לי פריחה איומה בכל בגוף מלווה בגרד.
הרופא נתן לי לורטדין-כדור אנטי אלרגי
רציתי לדעת האם התכשיר הנ"ל של "זן צמחים" בטוח לשימוש בהריון.
צירפתי רכיבים שלו
תודה
הצמחים בסדרת Topic Medis:
Ku Shen - מטהר חום ומייבש לחות.
Huang Bai - מטהר חום ורעילות.
Huang Qin - מטהר חום ולחות.
Huang Jing - מחזק Qi ומלחלח Yin.
She Chuang Zi - מייבש לחות, נוגד טפילים, מפסיק גרד, מסלק רוח.
Da Feng Zi - מסלק רוח, מייבש לחות, מסלק רעילות ונוגד טפילים.
Ma Chi Xian - מנקה חום ולחות.
Bing Pian - מקל על כאב ומטפל בגרד.
You Huang Zi - מסלק חום ונוגד טפילים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
אהוד סברדליק30/07/2010צרי קשר ישירות עם זן צמחים. אני בטוח שהם יתנו לך תשובה מוסמכת.
אם הפריחה הופיעה רק עכשיו יש לחפש את הגורם האלרגני בסביבתך ולהרחיקו .
טיפול ברפואה סינית או הומאופתיה יכול לווסת את מערכת החיסון ולהוריד את האלרגיה ללא סכנה בפגיעה בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא טיפול ברפואה משלימהיוסי29/07/2010
שאלה חשובה
אימי בת 68 וסובלת ממספר בעיות רפואיות: בעיות אורולוגיות בכיס השתן ואבנים בכליות, סוכרת (ללא הזרקת אינסולין יומית), פפילדמה (בצקת באיזור עצבי הראיה).
היא כמובן מטופלת בידי מיטב הרופאים, כל אחד בתחומו. אבל הייתי מעוניין שהיא תקבל טיפול משלים אלטרנטיבי.
שאלתי היא – איזה לדיסציפלינה של רפואה אלטרנטיבית כדאי לפנות בבעיות מסוג אלה? האם נראה שהדבר יכול לעזור?
תודה,
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפואה שלמה
אהוד סברדליק29/07/2010שלום יוסי
לאימך יש בעיה מורכבת שכוללת בתוכה כמה מערכות ומצריכה טיפול ממושך. מנסיוני אני יודע שנטורופתיה, הומאופתיה, רפואה סינית,רפואה הודית ורפלקסולוגיה יכולים לעזור ולטפל בשורש הבעיה ולא בסימפטומים. אני חושב שמעבר לכלי חשוב המטפל/ת הנכון שיתאים ולאימך יהיה תקשורת טובה עימו.
ציינת שאתה מחפש עבורה מטפל ולא היא שמבקשת, אם כך הדבר וזהו נסיונה הראשון ברפואה משלימה גם טיפול דרך קופת החולים שבה היא מטופלת יכול להיות מתאים, היום לכל קופת חולים יש סל של מטפלים ברפואה אינטגרטיבית שהיא תוכל להתנסות בו .
ברפואה הסינית הרבה פעמים בעיות של סכרת ובעיות כליות כפי שתארת קשורים לבדידות ולפחד להיות לבד בזיקנה, אם אכן זו חלק מהבעיה ההיתי ממליץ לאימך, בנוסף לטיפול משלים, למצוא חוג או עיסוק מחוץ לבית רצוי עם קבוצת אנשים בגילה.
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפואה משלימה לאחר ניתוח כתףעומר27/07/2010
שלום, עברתי ניתוח כתף לפני חודש וחצי. עכשיו עיקר העבודה היא שיפור טווחים.
האם רפואה סינית או אולי דיקור סיני יכולים לעזור?
אולי יש פה מישהו שיש לו ניסיון בשיקום לאחר ניתוחים או שאתם מכירים מישהו אחר שיכול לענות על כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
אהוד סברדליק27/07/2010דיקור סיני יכול לסייע בשיקום הכתף אתה מוזמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה זמן לאחר ניתוח כדאי לעשות דיקור
עומר27/07/2010אני עכשיו חודש וחצי לאחר הניתוח.
אני עובד בעיקר על שיפור טווחי תנועה.
האם הדיקור יכול לעזור בכך? כמה זמן לאחר הניתוח כדאי לעשות דיקור? בכמה מפגשים מדובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
אהוד סברדליק27/07/2010צור קשר טלפוני !
יש הרבה שאלות שאני צריך לשאול בכדי לתת תשובה מוסמכת וספציפית לבעייתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותענת26/07/2010
שלום לכולם,
אני סובלת מעצירות, אשר מטופלת (לאחר שהתייאשתי מהרפואה המערבית) בדיקור סיני.
לאחר כשנה של טיפולים, המדקרת שלי אמרה לי שייתכן ויש משהו עמוק יותר וכי ייתכן והמקור הוא לא דווקא גופני אלא נפשי (ראוי לציין כי כל הבדיקות הגופניות שעשיתי היו תקינות לחלוטין- גם US, גם קולונוסקופיה קצרה וגם גסטרוסקופיה).
חשוב לציין כי הדיקור אכן עזר לתקופה מסויימת, אבל בכל פעם לפרק זמן קצר. לכן היא חושבת שמעבר לעניין הגופני יש גם משהו נפשי הגורם לזה. אני קמת נוטה אולי להסכים איתה, כי לאחר שחשבתי על זה הצרות התחילו (לפי מה שאני זוכרת) כשעברתי לתיכון חדש, ואחותי הגדולה התחתנה. כמו כן, המצב חוזר לעצמו בכל תקופה של מבחנים או לחץ באוניברסיטה.
היא יעצה לגשת לטיפול הנקרא- תטא הילינג.
הייתי רוצה לדעת מהו בדיוק הטיפול הזה, מה הוא דורש ממני, וכן- האם אתם מכירים מישהו מומלץ בירושלים.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי??
ענת28/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
אבנר חי28/07/2010צירות הינה קושי בהטלת צואה. קושי זה עלול לגרום לכאבי בטן , נפיחות בבטן וחסימת מעי ע"י צואה. לרוב ב עצירות יש בעיה בתנועתיות המעי. התנפחות הבטן, צואה קשה, הרגשה של חוסר התרוקנות לאחר הטלת צואה הם גם סימנים ל עצירות.
הגורמים ל עצירות:
חשוב להבין כי עצירות הינה סימפטום ולא מחלה בפני עצמה. כדי לפתור את בעיית העצירות יש למצוא את שורש הבעיה ובה לטפל. על ידי תשאול נטורופתי מקיף ניתן למצוא את שורש הבעיה.
1.תזונה לקויה, עשירה במזונות מזוקקים ומעובדים ודלה בסיבים, חוסר נוזלים, חוסר פעילות גופנית, הריון, גיל מתקדם, תרופות (כגון תרופות ללב, לכאב ולדיכאון וכמו כן נוגדי חומצה, אנטי היסטמינים וסמים), שימוש תרופות משלשלות הגורמות למעיים עצלות ובחוקנים, מחלות כמו יתר סוכר בדם,
מחלות אנדוקריניות כגון תת פעילות בלוטת התריס
הטיפול הנטורופתי ב עצירות, הוא בבעיה עצמה ולא בסימפטום המתבטא ב עצירות. הטיפול הראשוני הוא סילוק כל הגורמים הידועים העלולים לגרום ל עצירות. לפי האבחנה שמתקבלת מותאם למטופל תפריט תזונתי, פורמולת צמחי מרפא ותוספי תזונה אשר ביחד מהווים טיפול יעיל ביותר ל עצירות . ישנם צמחי מרפא שעוזרים על ידי תמיכה בגוף ויש שגורמים בצורה אקטיבית ליציאה. הצמחים הגורמים בצורה אקטיבית ליציאה עלולים לגרום למעיים עצלנות, כך שלא כל צמח מרפא נכון וטוב לשימוש במקרי עצירות.
לפני שימוש בצמחי מרפא יש להתייעץ עם נטורופת, ומומלץ ליטול צמחי מרפא רק במסגרת טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ענת01/08/2010שלום!
אז ככה, אני בת 23. סובלת מעצירות (לפי מה שזכור לי) מגיל 15 (כיתה י').
לא אוכל מזון מעובד או קנוי, אוכלת מזון עשיר בסיבים תזונתיים- הכל מקמח מלא, ירקות פירות (מעט), פשתן טחון.
ממעיטה ככל האפשר בממרחים קנויים, ואוכל בעיקר טחינה ביתית כממרח (ב 95% מהמקרים זה משומשום מלא).
לעתים אוכלת גרנולה שאני מכינה בבית (לא מתוקה כלל!!! אין דבש או סילאן בגרנולה)
לא מטגנת
אוכלת ארוחות מסודרות
שותה כמויות אדירות במהלך היום- מתחילה את הבוקר עם 500 מ"ל מים על קיבה ריקה, ובמהלך היום, כתוספת, שותה קרוב ל 2-2.5 ליטר ביום. לפעמים אני שותה יותר.
לא אוכלת מזון מתוק, וכן לא ממתיקה את התה שלי בשום דבר- לא סכר, לא דבש ולא סילאן.
נוטלת גלולות ופרוביוטיקה בלבד
פעילה גופנית ככל האפשר (אני סטודנטית)- לא משתמשת במעליות כלל, והולכת לכל מקום כל עוד אפשר. כשיש לי זמן אני הולכת מידי פעם לחדר הכושר או לבריכה.
לא עברתי הריונות בחיי
בדיקות הדם שלי תקינות לחלוטין- כולל בלוטת התריס.
בעבר הייתי משתמשת באבקה שקונים בסופר פארם הנקראת "אל-צירות". ברגע שגיליתי שהדר יכול לגרום למעיים עצלות הפסקתי את השימוש בו מידיית.
הייתי אצל נטורופת, ולקבל ממנו פגלקס ואצות אגם כטיפול- זה לא נראה לי רציני מידיי. ממש לא.
אני חושבת שעניתי פה על כל הדברים שציינת. האם יש משהו שאני עושה לא נכון??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות נפשית
אהוד סברדליק28/07/2010חלק מהאנשים סובלים מדבר שנקרא עצירות נפשית. לפי הרפואה הסינית אלו אנשים ששומרים את הרגשות ואת המועקות שלהם בתוכם דבר שגורם להתפרצויות כעס או בכי בלתי נשלט ולעיתים בעיות שינה. כמו כן העצירות היא נפשית ופיזית.
דיקור אמור לעזור לאדם להוציא החוצה את הרעלים הפיזיים והנפשיים שהוא שומר בתוכו. מלבד זאת על האדם לעשות מספר פעולות בכדי ללמוד להחצין רגשות ובעיקר כעסים ניתן לעשות זאת ע"י פעילות גופנית אירובית וכמו כן בביופידבק,בטיפול פסיכולוגי,טיפול ריברסינג .תטא הילינג אינני מכיר מספיק בכדי לחוות את דעתי אך שמעתי שזה עובד על דפוסי מחשבה ותבניות פעולה של האדם. אם אכן כך זה גם מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
ענת01/08/2010האם אני יכולה לעבוד על עצמי לבד- לנסות לפני שאני פונה לגרום חיצוני ומוציאה את מיטב כספי?
האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לנסות ולהפסיק לשמור דברים בבטן? כנראה שאני עושה את הדברים הללו לא במודע, וזה גורם לכל התופעות הללו....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחרור רגשות
אהוד סברדליק01/08/2010קודם כל אני רוצה לברך אותך על השאלה,זה מראה על הסתכלות אמיתית על עצמך והבנה שמקור הבעיה הפיזית הוא פנימי והטיפול והריפוי האמיתי הוא עצמי .
הדרך להחצין דברים היא בהחצנתם, זה יכול להיות ע"י כתיבת אותם דברים, תחושות ורגשות שאת חשה על נייר,ותאמיני לי שכאשר מתחילים לכתוב יעלו עוד תחושות והכתיבה לא תהיה מכנית ומאולצת כמו בתחילה. אפשר לכתוב מכתב (ולתת או לא לתת) לחבר,בעל, הורה ידידה שאת חשה כעסים, פחדים תסכול, אי מוצא על היחסים בינכם. זה יכול להיות בשיחה עם חברה או חבר טוב על תחושותיך לגבי הדברים שאת עוברת וחשה בתוכך . כל הכלים האלו ונוספים שאת יכולה לחשוב עליהם צריכים בתחילה להיות על בסיס כמה שיותר יומי בכדי לשנות דפוסים, אחרי שלושה שבועות את תפנימי את השינוי ועדיין תכתבי אבל אפשר פעם ביומיים שלושה. אני ממליץ לאחר כל פעם שאת מוציאה תחושות לכתוב גם למי את מודה, אולי לאותו חבר שהכעיס אותך על שרוב הזמן הוא חבר טוב או על המכונית שהתקלקלה על כך שבד"כ היא מסיעה אותך מצויין ומהר ממקום למקום.
אני מאחל לך התנסות מרתקת ומהנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילצולים באוזנייםיעלי26/07/2010
שלום רב!
האם יש טיפול לצילצולים באוזניים ,שנגרמו עקב תאונת דרכים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעש וצלצולים
אהוד סברדליק26/07/2010שלום יעלי
צלצול אוזניים כתוצאה מתאונת דרכים ייתכן שניתן לטפל באמצעות רפואה סינית ,במידה והפגיעה אינה מכנית (בעצמות השמע ).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטינטונים
א27/07/2010טיפול קרניו-סקראל יכול לסייע רבות עם טנטונים באוזניים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיניטוס
עירית פרידמן31/07/2010שלום יעלי
אפשר להתגבר על הבעיה בטיפול הומאופתי.
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיזוק השיער? מניעת שיבה?תוםתום26/07/2010
איזה פתרונות יש ברפואה משלימה בתחום השיער? אולי שמפו טבעי או משהו? :)
בנוגע לחיזוק שורש השיער ושמירתו באופן טבעי.. כמו כן מניעת שיער שיבה ושיקום? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער
אהוד סברדליק26/07/2010שלום תוםתום
בעיות התקרחות והלבנת השיער קשורים לפן גנטי (נטייה משפחתית) ולהזנת השיער בדם. באנשים מאוד מתוחים ולחוצים לפעמים יש תפיסות שרירים בעורף ובכתפיים שחוסמת את זרימת הדם הטובה לקרקפת ולשיער.במקרה זה ניתן לטפל ע"י טיפול מרגיע ומרפה שרירים כמו טיפולי מגע.
יש אנשים שסובלים מבעיות עיכול וקושי לספוג ויטמינים ומינרלים שהם מאבני הבניין של השערות ובמקרה זה ניתן לטפל בהם ע"י שיפור הספיגה וע"י תוספי מזון.
והכי חשוב לא להיות סקפטי, אחרת תשאר סקפטי מכאן ומכאן =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה כוונתך להיות סקפטי? בקשר למה?
תוםתום26/07/2010לא הבנתי.. תודה על פירוט! :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא צחק, בגלל הפרסומת שיש להתקרחות
ענת26/07/2010יש פרסומת בטלויזיה על התקרחות שאומרים, במקום את המילה קרחת- או כל שורש ממנה- את המילה סקפטי. זה הכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא צחק, בגלל הפרסומת שיש להתקרחות
אבנר חי26/07/2010:-)
ערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה בעצםצביקה25/07/2010
שלום וברכה!
מזה כ-4-5 שנים, יש לי בליטה במצח בעל הגבה השמאלית. מסתבר שמדובר בשילוב של ליפומה ומתחתיה בליטה גרמית (של העצם).
עברתי כבר שני ניתוחים להסרת הליפומה (לאחר שחזרה), אולם הבליטה נשארה בגלל העצם הבולטת.
האם לרפואה הטבעית יש מענה לבעיה מסוג זה? האם ניתן להוריד את הבליטה בעצם ללא צורך בניתוח?
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה בעצם
אהוד סברדליק25/07/2010לדעתי הבליטה הגרמית בעצם היא לטפול של של רופא מערבי פלסטיקאי , בליפומה שחוזרת ניתן לטפל דרך רפואה סינית, הומאופתיה,רפואה סינית ונתורופתיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת הבהרה
צביקה25/07/2010"רופא מערבי פלסטיקאי" פירושו כירורג- כלומר מנתח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת הבהרה
אבנר חי25/07/2010רופא מערבי מנתח - פלסטיקאי ו/או כירורג
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעהשירית24/07/2010
שלום,
ביתי בת שנתיים וחודשיים, במרץ עברה בדיקת שמיעה והתגלתה בעיית שמיעה סף 40-45. היינו שוב לפני כשבועיים בבדיקת שמיעה והתשובה הייתה שיש שיפור קל ל35.
אני מרגישה שביתי משתפרת אבל לאט, היא אומרת מילים אבל את חלקן משבשת.
הרופא דיבר איתנו על ניתוח כפתורים. אני באינטואציה של אימא מרגישה שאין צורך בניתוח. הילדה עירנית, מגיבה, ישנה מצוין בלילה, יש הוספה של מילים כל הזמן, מסוגלת לחזור על חלק מהמילים. אני חושבת שזה יעבור מעצמו כפי שהיה ברוך השם עם אחותה.
שאלותיי:
1) האם מישהי יכולה להמליץ על רופא מהכללית שדוגל בגישה יותר טבעית? (יש לציין שהרופא לא נתן אף תרופה לילדה).
2) מה זה איירפןפר והאם זה מתאים לילדה בגילה?
3) האם יש טעם להתחיל טיפול של קלינאית תקשורת?
הרופא המליץ לי לקחת את הילדה לים הרבה על מנת שהאוויר המלוח יפתור את הבעיה ואני אכן עושה זאת שלוש פעמים בשבוע. אשמח לשמוע על עוד פתרונות טבעיים ותרופות סבתא.
תודה רבה, בשורות טובות שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה - תגובה
עירית פרידמן17/02/2014שלום שירית
אם הרופא המליץ על ניתוח כפתורים זה אומר שהוא חושב שהירידה בשמיעה היא כתוצאה מנוזלים באוזניים.
מניסיון אני יכולה להגיד לך שטיפול הומאופתי יכול לפתור את הבעיה ללא צורך בניתוח.
אני לא מכירה רופאי קו"ח שהם גם הומאופתים. אפשר לפנות לרפואה משלימה במסגרת הקופה או לפנות למטפל פרטי (מומלץ).
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות אוזניים ושמיעה
אהוד סברדליק24/07/2010שלום שירית
לבתך יש כנראה אלרגיה למוצר מזון כלשהו שיוצר ליחה שמגיעה לאוזניים ויוצרת נוזלים באוזניים בעיות שמיעה ולכן יש קושי בדיבור. טיפול בשורש הבעיה קרי האלרגיה יטפל בבעיות השמיעה ועוד בעיות שיכולות להיגרם כתוצאה מהאלרגיה כמו בעיות עור, תיאבון לקוי, נזלת כרונית ועוד
את מוזמנת להכנס לשאלות נפוצות (בתחילת הפורום למעלה ) אני מכניס חומר נוסף שמסביר על אלרגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור תוף מעובה ...
אייל אוהל17/02/2014שלום.
האים עור תוף מעובה עלול להפריע/לילחוץ על ה'פטיש' וליגרום לחרשות וכו' ???
בתודה מרוש,
אייל הטייל מאיילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמים באוזן?
יגאל25/07/2010מה אבחנת הרופא?
נתתי הוראות להורי ילדה בגיל זה והמים יצאו הכאבים עברו והשמיעה חזרה.
ההורים גם לא טרחו לעדכן את הרופא שהכל בסדר - כי זה היה כל כך מורגש וברור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפואה משלימה - מהי האמת? :)תוםתום23/07/2010
האם יש מחקרים בנוגע לרפואה משלימה? יש הטוענים שהיא עובדת על פי עיקרון שאיני זוכר את שמו - עיקרון האמונה, שזה עובד רק בגלל ששילמת או בגלל שאתה מאמין.
למשל כמו תרופת דמה - שעובדת גם רק בגלל שחשבת שהיא תרופה אמיתית?
איך ניתן לדעת מה האמת? :P* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפואה משלימה
אהוד סברדליק24/07/2010שלום תוםתום
שאלת שאלה מצויינת והתשובה היא תמיד מורכבת כמו המציאות.
בקשר למחקרים אני מפנה אותך לאתר של מכון קוכרן שהוא מכון מחקר מהחשובים בעולם
יש בו אוסף של מחקרים על רפואה משלימה לסוגיה.
http://www2.cochrane.org/reviews/
במכון זה מנתחים מחקרים מכל העולם ובודקים את אמינותם .תוכל לראות שם הרבה מחקרים שמוכיחים את יעילות הרפואה המשלימה לסוגיה ומאמרים שמוכיחים להיפך
האפקט שדיברת עליו נקרא פלאצבו וישלו השפעה של 20-30 אחוז אפשר לראות מכך כמה כוח יש לאמונתינו ומצבינו הנפשי על בריאותינו.
האמת היא כמו הסיפור ההודי על ארבעת ההודים העיוורים שנתנו להם למשש חלק אחד בפיל אחד את האוזן שני את הרגל שלישי את הבטן ורביעי את הזנב וכל אחד תיאר את הפיל בצורה שונה לפי מה שהוא הרגיש.
בסופו של דבר הפיל הוא פיל והרפואה היא רפואה ונותר לך רק לנסות ולהתרשם מאותו חלק במציאות שאותו אתה חווה ,לחיות את החיים ולהנות מהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס אצל ילדיםרחל22/07/2010
שלום,
ל-2 ילדיי יצאו פצעים מוגלתיים וגדולים באיזור הבטן וגם מצידיה.
רופא עור איבחן זאת כהרפס וקיבלנו תרופה שנקראת זוברקס.
אנחנו כבר 3 ימים עם התרופה והפצעים עדיין כואבים מאוד.
דבר שני,הבנתי כי התופעה עלולה לחזור.
באיזו שיטה ברפואה המשלימה הכי מתאים לנסות לטפל בשורש הבעיה?
תודה.
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול מהשורש
עירית פרידמן22/07/2010שלום רחל
כמעט כל מטפל יגיד לך שבשיטתו הטיפול הוא מהשורש.
זה אומר שלכל בעיה יש שורשים אחדים.....
אני מציעה לך את תחום המומחיות שלי שזה-הומאופתיה קלאסית..
זה תחום שמאד מתאים לילדים כי הטיפול הוא בכדורים מתוקים שילדים מאד אוהבים.
אין צורך בהתייצבות קבועה לטיפול כל שבוע. ללא כל בדיקות פולשניות או כואבות.
כדאי לטפל גם אחרי שהזובירקס יעבוד כדי לחזק את המערכת החיסונית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום פגיעה עצביתא21/07/2010
שלום,
לפני כמעט שנה החלו אצבעות רגל ימין להירדם לי. לאחרונה, בדיקות דם, אורתופד כף רגל ונוירולוג תקינות רובן למעט היעדר החזר גידי. אני ממתינה לבדיקת EMG .
ברקע היה בלט דיסק קל בעבר (לאחרונה לא מפריע כמעט) וכאבי צוואר שנעלמו למדי.
לאחרונה גם באצבעות הידיים יש אי נוחות קלה וחולפת ותדירות גבוהה יותר של אי נוחות התחילה ברגל ימין.
נאמר לי בעבר, ע"י מתקשרים שבמקור מדובר במתח והענין החל כפסיכוסומטי- אני חוששת שהוא כבר החמיר מכך.
האם יש טיפולים שנטורופתיה יכולה להציע (למתח, לשיקום כזה או אחר של מע' עצבים)?
יש מטפלים מומלצים בצפון?
ולגבי שיטות אחרות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה עיצבית
אהוד סברדליק22/07/2010הבעיה שאת מתארת קשורה לזרימת דם טובה לקצוות הגוף ולבעיה עיצבית ,יכול להיות שעקב בלט דיסק יש לחץ על העצבים שמגיעים לרגליים ומכאן מקור הבעיה.
בכדי לתת תשובה מוסמכת יש לבדוק ולאבחן אותך ולהבין את מקור הבעיה.
אקופונקטורה ורפואה סינית הם כלים מצויינים לטפל בבעיה זו, מיכוון שהדיקור יטפל בסימפטום וצמחי מרפא סיניים יעזרו בשיקום הגוף וזרימת הדם לגפיים. שיאצו או טווי נא (מסג' סיני או יפני) יעזרו אף הם לבעיה ויקלו על זרימת הדם.
אני עצמי מטפל בחדרה ואני מזמין אותך לקליניקה שלי במידה ואת גרה צפונה מכך אני מציע להכנס לאתר האגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי שם נמצאים מטפלים מוסמכים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן22/07/2010ניתן לטפל בדרך הומאופתית.
יש תרופות רבות שמטפלות בבעיות עצביות שקשורות למתח-צריך למצוא אחת שמתאימה לך.
אני מהצפון מקרית-טבעון. אם מתאים לך את יכולה להתקשר גם רק כדי להתייעץ.
כל טוב
עירית-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
א23/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרסומניהדנה21/07/2010
אני בת 29.
לאחרונה, לאחר בדיקה במכון שינה, אובחנתי כסובלת מהיפרסומניה (יתר ישנוניות) בדרגת חומרה קשה (הסיבה לכך היא שבמהלך הבדיקה שבוצעה ביום נתבקשנו 5 פעמים ביום לנסות ולהרדם למשך 20 דקות. בכל 5 הפעמים נרדמתי, וב-3 מתוך 5 הפעמים נרדמתי תוך 0 דקות...).
אני ישנה כמות שעות סבירה בלילה ועדיין יש דחף עז לישון במהלך היום. הומלץ לי טיפול בפרובג'יל (כדור מעורר) - אינני מתכוונת בשום פנים ואופן ליטול כימיקלים.
האם יש לכך טיפול ברפואה המשלימה? ומהו הטיפול המתאים? (נטורופתיה, הומאופטיה, דיקור?)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרסומניה
אבנר חי22/07/2010שלום לך
צמחי מרפא מאפשרים פתרונות מצויינים אשר משלבים גם חיזוק של מערכות נלוות
טיפול מצויין ועזרה תוכלי לקבל באם תפני אל ראן-צמחים אשר בקיבוץ נחשולים
אני בטוח שיאפשרו לך פתרונות לבעיותייך
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרויות טיפול
אהוד סברדליק22/07/2010שלום דנה
במידה ואת רגישה לקור בכל הגוף ויש גם מצב רוח ירוד, חשק למתוק, ונפיחות או עייפות אחרי האוכל. בעייתך קשורה למערכת העיכול
במידה ויש גם כאבי גב או ברכיים, נטייה לחלות הרבה ולדלקות בדרכי השתן הבעיה קשורה יותר לכליות ולבלוטת האדרנל או התריס
במידה ויש לך מחזור כואב במיוחד, קור רק בקצוות הידיים והרגליים ונשירת שיער או יובש בעיניים הבעיה קשורה יותר לסירקולציית הדם ולכבד
לכל אבחנה יש צמחים ,תזונה ודיקור שונות, במידה ותפרטי לי יותר אוכל לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דנה22/07/2010תודה לשניכם על התייחסותכם.
תיאור התסמינים הקשורים לבעיות במערכת העיכול הוא שמתאים לי (כל התסמינים מתאימים!). לאיזה טיפול לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אבנר חי22/07/2010יום טוב ומהנה לך
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
אהוד סברדליק22/07/2010את מוזמנת ליצור עימי קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן22/07/2010שלום דנה
טיפול הומאופתי יכול להתאים מאד לטיפול בבעיה.
טיפול כזה מתייחס למכלול שבונה אותך ודרך תרופה הומאופתית מחזיר את הגוף לאיזון כך שלא תזדקקי לתרופות כימיות.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקסמהאסתי19/07/2010
שלום ד"ר
אני בחורה בת 25, בד"כ בריאה, התחילו להופיע לי כתמים שחורים על הגוף באיזור המפשעה ובשדיים, כבר מחודש דצמבר אני מטופלת אצל רופא עור, וכל פעם הוא נותן לי תרופות ומשחות וזה לא עוזר, אני מצרפת לך את רשימת התרופות שקיבלתי:-
Tridorm CR.
Cicloderm CR
Agispor CR
Tevacutan
tap.nizoral
tab.sporonox
וכמובן כלום לא עזר, בהתחלה הוא אמר שזה פטריה, ועם הזמן הוא אמר שהפטריה נעלמה וההבחנה שלו היית(NUMMULAR DERMATITIS (ECZEMA ו- WIDESPREAD ,במצבים כאלה מה ההמלצה שלך????
לאן אני צריה לפנות ומה אני צריכה לעשות, כי כבר אני מיואשת מכל המצב.
אודה לך מאוד אם תענה לי
המשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן20/07/2010שלום אסתי
כמטפלת בהומאופתיה ברור לי לחלוטין שהטיפול במשחות איננו יעיל.
הבעיה על העור מראה על משהו ש"התקלקל" מבפנים ולכן הפיתרון צריך להיות של ה"דבר הפנימי " שיצא מאיזון.
בראיון ההומאופתי מנסים להבין מה יצא מאיזון ולזה מתאים תרופה הומאופתית .
טיפול הומאופתי הוא עדין ובריא, ללא תופעות לואי וללא חומרים כימיים.
אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול כאן או בטלפון.
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת מודע וכאברבקה19/07/2010
סדנאות לעבודה עם התת מודע כעזרא והקלה לבעיות שונות ולהקניית כלים להתמודדות עם מצבי חיים שונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת מודע וכאב
אבנר חי19/07/2010היי, אני מניח שזאת הודעה, אז אני מודה על התזכורת :)))
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
