מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התכשיר דיפרסוןאליהו18/07/2010
קראתי באינטרנט על התכשיר דיפרסון המכיל תמצית של צמחים שונים כטיפול לדיכאון
רציתי לשאול האם תכשיר זה מוכר בעולם ההומאופתיה והוא יעיל לטיפול בדיכאון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיפרסון
אהוד סברדליק18/07/2010שלום אליהו
דיפרסון הינו תכשיר על בסיס תמציות צמחים ולכן הוא מעולם הנתורופתיה (נתורו - טבעי ) ולא מעולם ההומיאופתיה (הומאוס - דומה) שמשתמשת במיהול . תמציות הצמחים בדיפרסון הם בעיקר צמחים אדפטוגנים (צמחים שעוזרים לגוף להתמודד עם מצבי סטרס ולחץ, צמחים שתומכים במערכת העצבים וצמחים שמחזקים אנרגיה. התכשיר יעיל לאנשים שסובלים מדיכאון שנובע מחסר אנרגיה ומתלווה אליו קור חולשה ועייפות. אם אתה סובל מחום, עצבנות רבה ,נטייה לכעסים ולשמור את הרגשותיך בבטן, ההיתי נזהר בלקיחת התכשיר או מתחיל במינון נמוך מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה
עירית פרידמן18/07/2010שלום אליהו
ההומאופתיה לא מטפלת בעזרת תכשירי מדף אלא בהתאמה אינדיבידואלית
של רמדי (תרופה) הומאופתית לאדם .
יש לי ניסיון טוב בטיפול הומאופתי באנשים עם בעיות נפשיות בכלל ועם דיכאון בפרט.
הטיפול איננו כולל חומרים כימיים אלא חומרי טבע מדוללים ולכן אין בעית התמכרות לתרופות או תופעות לואי.
אם אתה מתענין בטיפול כזה ויש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הכי מתאים ?דנה13/07/2010
ערב טוב,
שמי דנה , 36.
אני מאוד רוצה להעזר ברפואה אלטרנטיבית לבעיות בריאות שמלוות אותי כבר כמה שנים: עייפות, מחסור בברזל, בעיות עיכול, רגישות לחום וכו'.
אם תוכלו בבקשה לייעץ לי מהו הטיפול שיכול להתאים אודה לכם מאוד. (מעדיפה טיפול המשלב מגע)
תודה רבה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הכי מתאים?
אבנר חי14/07/2010יש טיפול נוסף על ההצעות אשר נרשמו והוא טיפול ברפלקסולוגיה. אשר הינו טיפול מגע ומטפל בבעיות אשר ציינת.
בתישאול נטורופתי ניתן לאבחן את הסיבות הראשוניות לבעיות אשר הזכרת ובכך לבנות טיפול המשלב טיפול תזונתי, צמחי מרפא ומגע
יום טוב, אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה שלום
עדי מנחמי15/07/2010כפי הנראה בעיותייך קשורות לבעיית ספיגה.ניתן לטפל בבעיה ע"י צמחים ושטיפת מעיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכי מתאים
עירית פרידמן15/07/2010לפי דעתי המשוחדת הכי מתאים זה הומאופתיה (אני אומרת את זה מניסיון)
מאידך הומאופתיה לא עוסקת במגע ולכן אולי זה לא מתאים לך כרגע.
המלצתי היא לשלב טיפול מגע כמו שיאצו עם הומאופתיה שהיא טיפול שנערך רק אחת לחודש או יותר.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלתן אדום ועוד....אתי13/07/2010
אני סובלת מעצירויות כרוניות ונפיחויות בבטן.
אתמול הייתי בחנות טבע ונתנו לי תערובת של שומר,תלתן אדום,קמומיל....כל צמח בנפרד ואמרו לי לערבב הכל ולשתות מהתערובת 3 פעמים ביום.
לאחר שעיינתי באינטרנט אני לא רואה שום קשר לתלתן האדום ולבעייתי.
האם הוא כן קשור לבעייתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלתן אדום
אהוד סברדליק13/07/2010שלום אתי
מי שנתן לך את תערובת הצמחים מבין מה הוא עושה כי הוא ניסה לטפל בבעייתך בצורה מקיפה ולא רק בעצירות כסימפטום. 2 הצמחים הראשונים תומכים במערכת העיכול, בגזים, עצירות ונפיחות. תלתן אדום תומך בתיפקודי הכבד בניקוי דם ולעיתים חוסר איזון בכבד גורם לעצירות. מלבד זאת כאשר יש עצירות רעלים שצריכים לצאת מהגוף דרך הצואה נתקעים בגוף והדבר גורם לבעיות כמו כאבי ראש או בעיות עור. תלתן אדום עשיר בנוגדי חימצון ומנקה את הדם מרעלים ולכן יעזור למנוע תופעות של רעלים בדם.
אם יש לך עצירות קשה והצמחים לא יעזרו הייתי ממליץ לך לבקש בחנות הטבע תכשיר בשם פג-לקס שעובד מצויין על עצירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהוד,האם לשתות 3 כוסות ביום?
אתי13/07/2010הומלץ על התערובת 3 פעמים ביום על קיבה ריקה.
בנוסף אני שותה רבע כוס אלוורה מידי יום כבר מספר חודשים האם להמשיך?
אגב פגלקס ובנפייבר הוא אותו מוצר?כי בנפייבר לא עוזר לי כלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
אהוד סברדליק13/07/2010אני ממליץ לך לשתות את המשקה לפי ההמלצה של המוכר ולראות איך זה יגיב
אני לא מכיר בנפייבר ,אבל לפי השם זה נשמע חומר שקשור לסיבים, פגלקס הוא סוג של שרף שמקיף את הצואה ועוזר לה להחליק החוצה ,הוא טוב לצואה יבשה ,בעוד אם לוקחים סיבים צריך לקחת עימם הרבה מים
עירית צודקת בכך שבעייתך נראית עמוקה וכדאי לטפל בה לעומק ולא רק בסימפטום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
אבנר חי14/07/2010עצירות הינה קושי בהטלת צואה. קושי זה עלול לגרום לכאבי בטן , נפיחות בבטן וחסימת מעי ע"י צואה. לרוב ב עצירות יש בעיה בתנועתיות המעי. התנפחות הבטן, צואה קשה, הרגשה של חוסר התרוקנות לאחר הטלת צואה הם גם סימנים ל עצירות.
הגורמים ל עצירות:
חשוב להבין כי עצירות הינה סימפטום ולא מחלה בפני עצמה. כדי לפתור את בעיית העצירות יש למצוא את שורש הבעיה ובה לטפל. על ידי תשאול נטורופתי מקיף ניתן למצוא את שורש הבעיה.
1.תזונה לקויה, עשירה במזונות מזוקקים ומעובדים ודלה בסיבים, חוסר נוזלים, חוסר פעילות גופנית, הריון, גיל מתקדם, תרופות (כגון תרופות ללב, לכאב ולדיכאון וכמו כן נוגדי חומצה, אנטי היסטמינים וסמים), שימוש תרופות משלשלות הגורמות למעיים עצלות ובחוקנים, מחלות כמו יתר סוכר בדם,
מחלות אנדוקריניות כגון תת פעילות בלוטת התריס
הטיפול הנטורופתי ב עצירות, הוא בבעיה עצמה ולא בסימפטום המתבטא ב עצירות. הטיפול הראשוני הוא סילוק כל הגורמים הידועים העלולים לגרום ל עצירות. לפי האבחנה שמתקבלת מותאם למטופל תפריט תזונתי, פורמולת צמחי מרפא ותוספי תזונה אשר ביחד מהווים טיפול יעיל ביותר ל עצירות . ישנם צמחי מרפא שעוזרים על ידי תמיכה בגוף ויש שגורמים בצורה אקטיבית ליציאה. הצמחים הגורמים בצורה אקטיבית ליציאה עלולים לגרום למעיים עצלנות, כך שלא כל צמח מרפא נכון וטוב לשימוש במקרי עצירות.
לפני שימוש בצמחי מרפא יש להתייעץ עם נטורופת, ומומלץ ליטול צמחי מרפא רק במסגרת טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסתכלות קצת אחרת
עירית פרידמן13/07/2010לום אתי
אני מציעה לא להסתכל רק על העצירות אלא להרחיב את הפרספקטיבה ולחשוב מה הסיבה העמוקה יותר שמאפשרת את העצירות.
בד"כ טיפול נכון במקום העמוק מטפל בסימפטום המפריע כך שהוא נעלם ולא חוזר.
אם נראה לך משהו בתשובתי אני ממליצה לחשוב על הומאופתיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות כרונית רבת שנים
אתי14/07/2010מאז שאני זוכרת את עצמי אני סובלת מעצירות,רק שפעם לא ממש התיחסתי לעיניין.
היום אני יותר שמה לב--אם אני לא שותה עזרים אני יכולה להכנס לשרותים פעם בשבוע אולי!!
ניסיתי כל מיני תמציות,רסק מעגבניה על קיבה ריקה ,מיצוי שזיפים,שמן זית+לימון,משקווה אלוורה וכלום לא עוזר.
השאלה אם לרפואה ההומופתית ישנם דברים נוספים וחזקים?כי המצב שלי בעצירות גרוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהחלט כן
עירית פרידמן14/07/2010דוקא בגלל שניסית הכל והמצב עדיין תקוע חשוב לשנות חשיבה ולהבין שאולי זה לא רק קשור למה שנכנס ויוצא במערכת העיכול.
הומאופתיה היא יותר חזקה ועוצמתית מכיון שהיא רואה את התמונה המלאה.
בתמונה המלאה כוונתי היא -רואה את מה שמניע את מערכת העיכול או, במקרה שלך, עוצר אותה.
טיפול במה שעמוק יותר יכול מאד לעזור במקרה שלך אבל גם זה תהליך שעשוי לקחת זמן.
יתרונו של הטיפול ההומאופתי בכך שהוא יותר קל לביצוע-ז"א פחות שימת דגש על דיאטה ותוספי מזון.
לא נותר לי אלא-שוב, להמליץ מאד על טיפול הומאופתי.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופט\נטורופט
אתי14/07/2010האם יש הבדל בין נטורופט להמאופט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבדל מהותי
עירית פרידמן14/07/2010הומאופת מטפל בבעיה העמוקה בעזרת תרופה הומאופתית שמכילה חומרי טבע מדוללים.
נטורופת מטפל בעזרת התאמה תזונתית ותוספי מזון.
את מוזמנת להכנס לאתר שלי ולקרוא בצורה יותר נרחבת על הומאופתיה.
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופט\נטורופט
אבנר חי15/07/2010היי, בוקר-טוב
הומאופט מטפליה בתמציות נוזלים של צמחי מרפא
נטורופאט יכול להיות גם הומאופט כמו גם מבין ויודע בטיפולי מגע ותזונה.
נטורופאט מאפשר גישה טיפולית במגוון אפשרויות ברפואה האלטרנטיבית גם בטיפולי אנרגטיים אחרים כמו פרחי באך או צמחי מרפא
יום טוב
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאבנר
עירית פרידמן15/07/2010רק לתקן טעות-
הומאופת לא מטפל בתמציות נוזלים של צמחי מרפא......
התרופות ההומאופתיות מקורן בכל חומרי היקום-מהחי, הצומח והחומרים.
התרופות ההומאופתיות אינן תמציות אלא חומרי טבע מדוללים (ההיפך מתמצית) לכן בתרופה ההומאופתית אין למעשה "חומר" כימי.
התרופות ההומאופתיות ניתנות בנוזל או בכדורים מתוקים.
נטורופת יכול להיות הומאופת אם למד ומיישם הומאופתיה וגם ההיפך נכון. הומאופת יכול להיות נטורופת אם למד ומיישם המלצות תזונתיות ותוספי מזון.
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעירית
אבנר חי16/07/2010כל דילולו של תמציות צמחים עד כדי הפיכתם לאנרגיה של עצמם הן עדייין תמציות צמחים
אני מודה לך על תשומת ליבך ועל ההערה אשר העברת אלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלתן אדום ועוד....
אבנר חי14/07/2010עצירות הינה קושי בהטלת צואה. קושי זה עלול לגרום לכאבי בטן , נפיחות בבטן וחסימת מעי ע"י צואה. לרוב ב עצירות יש בעיה בתנועתיות המעי. התנפחות הבטן, צואה קשה, הרגשה של חוסר התרוקנות לאחר הטלת צואה הם גם סימנים ל עצירות.
הגורמים ל עצירות:
חשוב להבין כי עצירות הינה סימפטום ולא מחלה בפני עצמה. כדי לפתור את בעיית העצירות יש למצוא את שורש הבעיה ובה לטפל. על ידי תשאול נטורופתי מקיף ניתן למצוא את שורש הבעיה.
1.תזונה לקויה, עשירה במזונות מזוקקים ומעובדים ודלה בסיבים, חוסר נוזלים, חוסר פעילות גופנית, הריון, גיל מתקדם, תרופות (כגון תרופות ללב, לכאב ולדיכאון וכמו כן נוגדי חומצה, אנטי היסטמינים וסמים), שימוש תרופות משלשלות הגורמות למעיים עצלות ובחוקנים, מחלות כמו יתר סוכר בדם,
מחלות אנדוקריניות כגון תת פעילות בלוטת התריס
הטיפול הנטורופתי ב עצירות, הוא בבעיה עצמה ולא בסימפטום המתבטא ב עצירות. הטיפול הראשוני הוא סילוק כל הגורמים הידועים העלולים לגרום ל עצירות. לפי האבחנה שמתקבלת מותאם למטופל תפריט תזונתי, פורמולת צמחי מרפא ותוספי תזונה אשר ביחד מהווים טיפול יעיל ביותר ל עצירות . ישנם צמחי מרפא שעוזרים על ידי תמיכה בגוף ויש שגורמים בצורה אקטיבית ליציאה. הצמחים הגורמים בצורה אקטיבית ליציאה עלולים לגרום למעיים עצלנות, כך שלא כל צמח מרפא נכון וטוב לשימוש במקרי עצירות.
לפני שימוש בצמחי מרפא יש להתייעץ עם נטורופת, ומומלץ ליטול צמחי מרפא רק במסגרת טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת עצה בקשר ללימודי שיאצושרון11/07/2010
איזה מקום הכי טוב ללימודי שיאצו??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי שיאצו
אהוד סברדליק12/07/2010שלום שרון
ישנם הרבה בתי ספר טובים ללימודי שיאצו, אני ההייתי ממליץ לך על לימוד שיאצו שמקיף לפחות שנתיים לימודים ולברר שבית הספר נותן סטאג' ארוך, חלקם עושים זאת בקופות החולים. כמו כן הייתי ממליץ לבדוק שבית הספר פועל מספר שנים לפחות ויש בו גם מגמות ותלמידים אחרים וזאת בכדי לוודא שיש לבית הספר עומק והוא לא ייסגר פתאום. מלבד זאת חשוב ללכת לימי רישום שבו הבית ספר פותח את שעריו ,כדי להתרשם מהאווירה ולדבר עם המורים ומנהלי המגמות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוקיובל10/07/2010
שלום קראתי הרבה על התה ירוק רק יש לי שאלה אחת ממה שראיתי באינטרנט יש שתי גרסאות של איך להכין את התה הירוק האחת זה עם מיים רותחים למשך 3 עד 5 דקות והשניה זה עם מיים חמים בערך 80 או 90 מעלות מה היא הדרך הנכונה בכדי להנות מסגולותיו הרפואיות תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יוני
אהוד סברדליק11/07/2010התשובה לשאלתך מורכבת אך בגדול שתי התשובות נכונות מיכוון שתלוי איזה סוג תה אתה משתמש ומה אתה שואף להשיג.
תה ירוק ( וגם שחור - רגיל) הינו צמח בשם קמיליה סיננזיס. בארץ יש שלושה סוגי תה ירוק :
סנצ'ה, בנצ'ה וקוקיצה. את הקוקיצה שהוא הענפים של צמח הקמיליה צריך להרתיח בחום גבוה יותר וליותר זמן. את הסנצה שהוא העלים הצעירים חולטים פחות זמן.
כמו כן בעלי תה ירוק יש מספר חומרים כימיים. חליטה ארוכה תוציא יותר קפאין וחומר בשם קטכין שטובים להמרצה ולדיאטה .חליטה קצרה יותר מוציאה שמנים אתרים וויטמינים מסוג בי שטובים לתמיכה במערכת העיכול ועוד.
כמו כן זמן החליטה וטמפרטורת המים משנים את טעמו של התה. בקיצור טקס שלם
אני מזמין אותך להיכנס לאינטרנט ולבדוק את טקס התה היפני שבו יש הוראות מדויקות על הכנת תה (_בטעם יפני כמובן )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק עוד דבר קטן בקשר לתה
יובל11/07/2010מה משלושת הסוגים נחשב להכי עשיר באנטי אוקסידנטים ואיך להכין את אותו סוג תודה מראש על התשובה המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנטיאוקסידנטים
אהוד סברדליק12/07/2010למיטב ידיעתי הסנצה הינו העשיר בינהם האנטיאוקסידנטים ואני משאר שכדי להכין אותו במים במים שבטמפרטורה של 80-90 מעלות . תה זה יהיהמריר יותר בטעמו, מיכוון שאלו עלים צעירים ולכן טעמם חזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיליטצמיה ורהאבי10/07/2010
שלום רב,
האם הרופאה הסינית מציעה איזשהו פתרון או טיפול לפוליטצמיה ורה? (ריבוי של כדוריות דם אדומות)
תודה,
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בפוליציטמיה וורה
אהוד סברדליק11/07/2010שלום אבי
לרפואה הסינית יש פיתרון מצויין לפוליציטמיה ורה ראשונית ( לעומת משנית שקשורה יותר לירידה בפלסמת הדם ) .באמצעות דיקור סיני ניתן לווסת את ייצור כדוריות הדם האדומות וחלק מהרגישות להורמון אריטרופויטין שקשורים למחלת דם זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלוורה עוזרת מאוד
יגאל17/07/2010חבר שלי נתן למישהו שחולה במחלה זאת וראה שיפור ניכר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלוורה
אהוד סברדליק17/07/2010אלוורה היא צמח מצויין שטוב לבעיות עור ולבעיות מערכת עיכול. אשמח לדעת במה צמח זה טוב לטיפול בפוליציטמיה וורה ואיך הוא עזר אולי יש קשר בין וורה שיש בשתי השמות = )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף לצוות המטפליםאייל06/07/2010
שלום.
אני רווק בן 34 . אקצר ולא אאריך... אני מטופל בכדורים פסיכאטרים מאובחן כסכיזופרן וסובל מo cd קשה מאוד . יש לי גם דיכאון קשה מאוד והכדורים אינם עוזרים לי כמעט בכלל .
אני חושב ללכת לכיוון של טיפול אלטרנטיבי קרי צמחי מרפא שאלתי היא האם יש לי עוד סיכוי שם או שמבחינתי זה וזה אני מאוד סובל ומיואש מאוד .
אשמח לקבל חוות דעת מהצוות ולמי שיש לו או היה לו ניסיון דומה .
תודה אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בבעיות נפש
עירית פרידמן06/07/2010שלום אייל
יש לי ניסיון טוב מאד בטיפול הומאופתי באנשים עם בעיות נפש. מהסוג שציינת.
אני יכולה להמליץ לך על זה בחום רב.
כל טוב
עירית - 0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב
אייל06/07/2010שלום לך עירית.
תודה על תשובתך המהירה . את מאמינה שייש לי עוד סיכוי להרגיש טוב מאוד, ו"לצאת מהסבך במוח " איך הכיצד ?
תודה אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבעבועות רוח ושמן עץ התה לתינוקאורית06/07/2010
שלום רב,
יש לי תינוק בן 3 וחצי חודשים שנדבק מאחיו הגדול וחלה באבעבועות רוח. האם בטוח להתשמש בטיפות שמן עץ התה באמבטיה ואם כן אז כמה טיפות?אני עושה לו 3 אמבטיות ביום עם שיבולת שועל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמנים
אהוד סברדליק06/07/2010שלם אורית
את יכולה לשים 2 טיפות שמן עץ התה עם 2 טיפות לבנדר .לשים את הטיפות על כפית מלח גס ובתחילת מילוי האמבט לערבב עםקצת מים חמים ואח"כ לשים מים רגילים פושרים באמבט.
חשוב בגיל זה לשים לב כשהתינוק חוה שיש יציאת שתן וצואה תקינים ושהחום אינו עולהעל 39 יש חשיבות לאווירה רגועה ונעימה בבית
שתהיה החלמה מהירה לכל המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריסרות04/07/2010
שלום!
רציתי לשאול אם קיים פתרון ברפואה משלימה לבעיות בלוטת התריס, כמו היפותלמוס ובלוטה מוגדלת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת התריס
אהוד סברדליק04/07/2010שלום רות
ישנו קשר בין חסר או עודף תיפקוד של בלוטת התריס לבין ההורמונים שמופרשים מההיפותלמוס. הרפואה המשלימה יכולה לעיתים לעזור בבעיה זו . המאופתיה יכולה לתת מענה טוב וגם דיקור סיני ונטורופתיה. אך יש להבין כל מקרה לגופו ולהבין את חסר האיזון. חשוב בכל מקרה ללכת לרופא מערבי הכי מומלץ אנדוקרינולוג שהוא רופא מומחה בבעיות הורמונליות שישלול בעיות אוטו אימוניות כגון מחלת אשימוטו וגידולים בבלוטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעל03/07/2010
האם קיים טיפול יעיל במצב של עודף הפרשת אנדרוגנים בנשים?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשת אנדרוגנים
אהוד סברדליק04/07/2010שלום יונית
מצב של הפרשת אנדרוגנים הינו מצב של חסר איזון עמוק ולפעמים הוא מצב גנטי. במקרה שכזה יש להבין את המקרה הייחודי שגרם לבעיה עמוקה שכזו. אני בטוח שלהומאופתיה יש פיתרון טוב לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוסטאומהאורן02/07/2010
שלום רב,
לפני מס' שבועות התייעצתי כאן לגבי טיפול בבעיית גב: אוסטאואיד אוסטאומה בחוליה T5 שגורם לכאבים חזקים. הטיפול עד כה היה בארקוקסיה. המלצת הפורום הייתה טיפול מכני ע"י מטפל בעל ניסיון + טיפול הומאופתי כדי לתת מענה לשורש הבעיה.
אפשר בבקשה לפרט מה הכוונה טיפול מכני? כמו כן, איזה טיפול הומאופתי מומלץ?
תודה,
אורן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורן שלום
עדי מנחמי02/07/2010לחץ בחוליה טי 5 נובע מלחץ בשרירי הצואר והחוליות הצואיות.יש טיפול יעיל מאד בדיקור,בשילוב טכניקות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
עירית פרידמן02/07/2010שלום אורן
טיפול מכני-הכוונה לטיפול במגע-שיאצו, אוסטאופתיה , כירופרקטיקה וכד'. או טיפול בדיקור לאזור הזה.
טיפול הומאופתי-הכוונה להומאופתיה קלאסית. התאמת של תרופה הומאופתית מדויקת למצבך הכולל. התאמת התרופה נעשית בראיון ולאחר הבנה מקיפה של הבעיה והאדם. אתה מוזמן לקרוא עוד באתר שלי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאהיעל01/07/2010
שלום,
האם ידוע על טיפול טבעי לסבוריאה של עור הפנים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול טבעי בסבוריאה
אהוד סברדליק01/07/2010שלום מיכל
סבוריאה דרמטיטיס היא בעיית עור שנוצרת כתוצאה מדלקת כרונית . הרפואה הטבעית תטפל לא רק בעור המגורה ובקשקשים אלא גם בשורש הבעיה שגרם לדלקת הכרונית. טיפולים טבעיים רבים מתייחסים לכך. מנסיוני ,רפואה סינית או הודית ,נטורופתיה והומאופתיה יש להן יכולת לווסת את התהליך הדלקתי בסבוריאה.
בכל בעיות העור יש מנסיוני חשיבות רבה ללקיחת אחריות של המטופל ולשינויים בתזונה ,בהפגת מתחים נפשיים ובאורח החיים .
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחות
אהוד סברדליק04/07/2010אני יכול להמליץ על ליין מוצרים שנקרא סבו מדיס שבנוי על צמחי מרפא סיניים ויש בו קרם לחות לקרקפת,שמפו טיפולי,ג'ל לניקוי הפנים וקרם פנים שכולם ייחודיים לסבוריאה. בארץ מוכרת אותם חברת זן צמחים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבוריאה טיפול בקרם סבורם
עמית10/07/2010לא מכירה שום טיפול לסבוריאה שמקביל ברמה של קרם סבורם
כי ניסיתי אין ספור שיטות.
תחפשי בגוגל = קרם סבורם
יש כמה סוגים ותמצאי מי מהם מתאים לך בכל מקרה אצלי שלושת הסוגים פעלו בצורה מצויינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הומאופתיה כטיפול באלרגיותלירון01/07/2010
שלום לכולם
רציתי להתייעץ עם מומחים לגבי מיגרנות ודרכי הטיפול בעזרת הומאופתיה.
כיום אני סובלת ממגרנות בצורה כרונית, והמגרנות הורסות לי את סדר היום, מבלבלות אותי בזמן העבודה ובחיי הזוגיות שלי זה מקרין בסוג של עצבים ולריבים עם בעלי.
אשמח אם תייעצו לי
לירון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי במיגרנות
עירית פרידמן01/07/2010שלום לירון
אני יכולה להעיד מניסיוני על הצלחות יפות בהעלמה והקלה על מיגרנות.
הטיפול ההומאופתי הוא אינדיבידואלי ולכן מבין עשרות תרופות הומאופתיות לטיפול במיגרנות יש צורך למצוא אחת שתהיה מדויקת עבורך.
זה נעשה בראיון מקיף שבסופו מותאמת לך הרמדי ההומאופתית.
אני ממליצה לך למצוא הומאופת/ית קלאסי/ת ולהתחיל בטיפול.
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הבעיה ?יעל30/06/2010
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון אני פשוט לא יודעת למי לפנות בנוגע לבעיה
בת 22 ,מאז נובמבר עליתי 3 ק"ג במשקל ללא שינוי מבחינה תזונתית(יש לציין שאני מודעת למה שאני אוכלת )
בנוסך לכך יש לי הפרשות מרובות ברמה כזו שאם אני לא שמה תחתונית התחתון שלי פשוט רטוב מההפרשות
וכמובן יש ריח רע
בזמן האחרון אני סובלת יותר מחום (ולא בגלל הקיץ) ואני פשוט לא יכולה לסבול אותו -בניגוד לשנים קודמות בהן לא הייתי "משתגעת מהחום"
ההמנה היא רק באיזור המותניים הבטן והחזה
כל שאר חלקי הגוף לא הושפעו מהעליה במשקל כלל
לכן המצב כרגע חסר פרופורציות
יש לציין שהייתי אצל רופא נשים -הוא שלל כל בעיה אפשרית וגם עשה לי בדיקה
אני לוקחת גלולות דיאנה מזה 6 שנים כמעט ללא הפסקה
יש לי בעיות הורמונליות שמתבטאות בשיעור בצוואר
מה יכולה להיות הבעיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמנה בחלק התחתון
אהוד סברדליק01/07/2010שלום יעל
שאלתך מורכבת ויכולה להיות קשורה לגורמים רבים, יתכן והבעיה קשורה לירידה בתיפקוד בלוטת התריס שמשפיעה על המשקל ומשק הנוזלים. הייתי ממליץ לך במקרה שכזה לעשות בדיקת דם ולבקש לבדוק את תיפקודי הבלוטה.
ייתכן שהבעיה קשורה לתזונה בעייתית ,אז רצוי לעשות יומן תזונה בכדי לראות מה את אוכלת ולהוריד בכל מקרה ירקות ופירות טריים ולאכול יותר מבושל ומאודה. (ירקות טריים גורמים להצטברות נוזלים בגוף).
לגבי ההפרשות הווגינליות אני ממליץ לך לקנות כמוסות של חיידקים פרו ביוטים של אלטמן שמחדירים לנרתיק. יש להם השפעה מעולה על בעיה זו.
אשמח לשמוע על תוצאות בדיקות הדם בכדי להמשיך ולעזור.
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
יעל01/07/2010הייתי היום אצל הרופא ומסתבר שעשיתי בדיקות תפקוד בלוטת התריס וכן בדיקות הורמונליות
T3,4 ,והכל תקין ,כמו כן הייתי אצל רופא נשים וגם מבחינתו הכל תקין
לגבי מאודה -יש לי קושי רב לעכל מאכלים מבושלים
ויש לי תחושת אי נוחות
לכן אני משתדלת להמנע מבישול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
אהוד סברדליק01/07/2010יכול להיות שבעייתך קשורה למערכת העיכול (הקושי בעיכול מאודה ומבושל מעיד על כך)
יכול להיות שבעייתך הורמונלית (ההפרשות הוגינליות)
יכול להיות שאת סובלת מקנדידה מערכתית (ההפרשות ובעיות העיכול)
ההיתי ממליץ לך לפנות לטיפול אצלי או אצל עירית או אבנר או עדי או כל מטפל אחר שיוכל במפגש פנים אל פנים להבין את בעייתך לעומק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הבעיה
עירית פרידמן01/07/2010שלום יעל
לא רצוי ולא אחראי לענות על השאלה הזאת על סמך האינפורמציה שנתת כאן.
בכל תחום ברפואה המשלימה ההסתכלות על בעיות היא קצת שונה ומזוית קצת אחרת.
כהומאופתית אני יכולה להבין בעיות אחרי ראיון שאורך כשעתיים. הבנה מדויקת מאפשרת התאמה של תרופה הומאופתית שתענה על אוסף הבעיות שמנית. ההבנה ההומאופתי לא דורשת ממצאים מעבדתיים או אחרים כדי להתאים טיפול כך שגם אם לא תמצא שום אבחנה לבעיה ניתן לטפל בה.
אני ממליצה בכ"ז לפנות לרופא משפחה על מנת שיפנה אותך לבדיקות המתבקשות. נראה לי גם לפנות לגיניקולוג נוסף לקבלת חוות דעת אחרת. הבעיה שלך מאד הורמונלית ולכן התשובה תמצא שם.
ואחרון-המלצה לעשות הפסקה בגלולות לכמה חודשים ולראות מה ההשפעה בטווח זמן.
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מטרידה אותי מאודשלמה מזרחי29/06/2010
אני מבין כאן מדובר ברפואה משלימה, וכאן נוטלים תכשירים טבעיים להרפא. כמו מונבי סאנריידר צמחי בך, וכדומה. ותפיקדם לנקות רעל בגוף ממאכלים תעשיתיים ופירות וירקות אשר אינם אורגניים.
אני סובל מOCD והחלטתי אחרי 30 שנים של נסיונות לא מוצלחים לנסות להרפא מזה. ניסיתי תכשירים טבעיים של סאנריידר ומונבי, וטיפול קוגנטיבי התנהגותי בCBT, וגם בשיטת הEFT, כלום לא עזר. ולאחר 30 שנים מאז לקחתי טופרניל שהוא עשה בדיק הפך גמור מלעזור, נרטעתי לכדורים. ועכשיו לאחר כל ניסיון אני כבר מיואש ומסכים לקחת כדורים פסיכיאטרים רגילים. אבל לאחר שהתגלה לי כולסטרול גבוה, הרופא אמרה לי לעשות דיאטה להוריד אותו בשביל לקחת את הכדורים.
ואחותי הביאה לי מונבי בשביל להוריד כולסטרול. והוא גם מנקה רעל בגוף. ואני חושש שמא הוא יזהה את הכדור וינטרל את פעולתו, ואז אחשוב שהוא לא מתאים ואחליף אותו לכדור אחר שגם השפעתו אחר כך תנוטרל.
איך אני אצא מכל זה.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן29/06/2010שלום שלמה
יש לי ניסיון טוב מאד בטיפול בבעיות נפשיות בכלל וב-OCD בפרט באמצעות הומאופתיה.
טיפול הומאופתי לא מרפא ע"י חומרים טבעיים או אחרים אלא ע"י הבנת מקור הבעיה וריפויה מהשורש.
זה גם יבטל את החששות שלך מנטילת תוספים כאלה או אחרים.
טיפול הומאופתי מדויק יכול להביא להקלה שתייתר את הצורך אפילו בכדורים פסיכיאטריים.
כל טוב
עירית פרידמן -0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי מושג אם זה עוד לא מאוחר
שלמה מזרחי29/06/2010עשינו את כל ההכנות הדרושות עם פסיכיאטר ובדיקות וכבר קנינו את הכדורים.
ראיתי שאת מקבלת בגבעתיים.? אני תושב גבעתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מאוחר
עירית פרידמן29/06/2010אפשר לטפל בהומאופתיה גם במקביל לטיפול פסיכיאטרי.
אפשר גם בינתיים אם עוד לא התחלת בטיפול הפסיכאטרי (בגלל הכולסטרול) להתחיל בטיפול הומאופתי.
אם תרצה גם רק להתייעץ אתה יכול להתקשר.
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שלמה מזרחי29/06/2010תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
