מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמנים אתרים לשיקום העורגילה28/06/2010
שלום,
קניתי לבני בקבוק של 10CC שבתוכו יש עירבוב של,
הרכיבים: שמן שקדים, שמן שומשום, שמן זרעי פשתן, ושמן קנלדולה.
שמנים אתרים: ארז,גוניפר,לימון,לבנדר,גרניום,ציפורן,ותימוס אדום (בלמיש קוראים לזה של שלוס)
הוא מיועד לשיקום עור, לבן שלי נשאר סימנים ורורדים אדומים כאלו על העור ("סימני פוסט אקנה")
זה יעזור? או שזה לא אפקטיבי מספיק...
תודה ויום טוב : )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמנים
אהוד סברדליק28/06/2010בשמנים שפירטת ישנם מינרלים וחומצות שומן שעוזרים בשיקום העור ובהזנתו. אינני מכיר את תרכובת השמנים הספציפית שתארת ואת יכולותיה, אך אני מכיר את חברת שלוס ויודע שהיא איכותית מאוד. אשמח לשמוע ממך על פעולתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל בני הוא 17 מיועד לעור הפנים בלב
גילה30/06/2010גיל בני הוא 17 מיועד לעור הפנים בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה בגיל הנעורים
אהוד סברדליק01/07/2010שלום גילה
האם לבנך מופיעים פצעי אקנה נוספים ,מלבד החטטים מהפצעים הקודמים ?
במידה וכן יש להדריך את בנך בשינוי תזונתי שיכול למנוע את כמות ועוצמת האקנה ולעזור לעור להישתקם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן שקדים ,גבותרעות27/06/2010
היי,
הבנתי ששמן שקדים מעודד צמיחת גבות, השאלה היא כמה טיפות של השמן הזה אני צריכה לשים על הריסים וכמה זמן ותוך כמה זמן זה מתחיל לגדול
תודה ושבוע טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן שקדים
אהוד סברדליק27/06/2010שלום רעות
שמן שקדים עשיר בויטמינים מקבוצת B ובמינרלים שיש להם קשר לבניית שיער, ברם מנסיוני וידיעותי טרם שמעתי שמריחת שמן שקדים יעזור לצמיחת גבות. אם את סובלת מנשירת שיער כללית בגבות ובקרקפת הייתי ממליץ לך לעשות בדיקת דם ולבדוק אנמיה וחסר ברזל וחומצה פולית . אם נשירת השיער נגרמה ממצב נפשי , מומלץ לטפל במצב זה. במידה ותפרטי מתי התחילה הבעיה אוכל לעזור יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרעים במניסקוסיעקב24/06/2010
האם רפואה משלימה יכולה להועיל לברך עם מניסקוסים קרועים + שחיקה בסכוס? אם כן,
כמה, במה, האם יש השתתפות מקופות החולים? ת ו ד ה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרעים במניסקוס
אבנר חי24/06/2010שלום לך,
רפואה משלימה עשויה להקל על הכאבים ולאפשר למטופל כלים ע"י מטפלים ונטורופטים.
קופות החולים מספקות שירותים ברפואה המשלימה בסכומים נמוכים מאוד יחסית.
יום טוב
אבנר חי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפואה משלימה
עירית פרידמן24/06/2010שלום יעקב
רפואה משלימה יכולה לעזור לבעיה בשתי דרכים
1. להפחית כאבים ואי נוחות..
2. לעצור את תהליך השחיקה.
אני ממליצה לשלב טיפולי מגע או דיקור שיפחית את הכאב באזור עם טיפול הומאופתי שיחזק את המערכת הכללית ויעצור את התהליך מלהתדרדר.
קו"ח נותנות את השירותים הללו אמנם במחיר נמוך אך גם באיכות פחותה בעיקר מכיון שאין מספיק זמן לטיפול שלם. זה בדיוק כמו ללכת לרופא קו"ח מול הליכה לרופא פרטי.
המלצה שלי - ללכת למטפלים פרטיים בעלי ניסיון.
כל טוב
עירית פרידמן
הומאופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרירות בפהחיים23/06/2010
מזה 4 חודשים סובל ממרירות בפה רופא גסטרו לא מצא דבר רופא אף אוזן וגרון לא מצא דבר בדיקות דם תקינות רופא פה ולםת לא מצא דבר מה עושים במצב כזה אני מתוסכל כבר מהמצב הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן23/06/2010שלום חיים
כאשר "לא מוצאים כלום" בבדיקות מעבדה, הומאופתיה יכולה לעזור מאד.
ההומאופת מקבל את כל האינפורמציה הרלוונטית מהאדם הסובל ולמצב הזה מתאים תרופה הומאופתית
התרופה מותאמת למכלול הבעיות ההרגלים והאופי של האדם.
ממליצה לעצור את התיסכול ולגשת לטיפול.
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרירות בפה
אבנר חי23/06/2010סיבה שכיחה לתחושת מרירות בפה היא בגלל תופעה אשר מוכרת גם בשם ריפלוקס . שווה לנסות טיפול בתרופות שמפחיתות את הפרשת החומצה לקיבה , כמו גם טיפול ביו אנרגטי או רפלקסולוגי אשר מחזק את המערכת המונעת את הבעיה. ולראות אם זה עוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות בעורדלית21/06/2010
ילדתי בת 8 סובלת מרגישות בעור כל מכה הופכת לסימן כחול. סובלת גם משפשפות וגרויים בעור. איזה תוספי תזונה עשויים להועיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן21/06/2010שלום דלית
אני מציעה טיפול הומאופתי.
טיפול כזה איננו מתמקד בתוספי תזונה אלא בחיזוק המערכת הכללית כך שתוכל להתמודד עם מכות וגירויים. טיפול הומאופתי מאד נוח לילדים - כל מה שעליהם לעשות הוא למצוץ תרופה מתוקה.
השינוי קורה מבפנים ולא מחייב שינוי באורח חיים או בתזונה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור
אהוד סברדליק21/06/2010שלום דלית
בכדי שאוכל לתת לך תשובה אני צריך לשאול אותך כמה שאלות אנא השתדלי לתת עליהן תשובה כמה שיותר מפורטת.
כמה זמן בתך סובלת מהבעיות הנ"ל ?
האם יש החמרה או הקלה בשפשפות או בגירויים בזמן או במקום כלהו (עונות שנה,אחרי לילה ,אחרי משחק בגינה וכו) ?
האם לבתך יש יציאה כל יום ? ואם לא באיזה תדירות ?
האם יש לה חשק רב למתוק ?
האם בתך אוכלת מוצרי חלב רבים ?
האם בתך סבלה או סובלת מאסטמה של העור או מבעיות נשימה ?
האם היה או יש לה הרבה נזלת, דלקת אוזניים או עיניים ?
האם בתך סבלה מאלרגיות ?
האם בתך מצליחה לשבת בכיתה וללמוד ? אם יש בעיות קשב וריכוז ספרי לי מה הן ?
האם בתך מקבלת איזה שהם תרופות או תוספי מזון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב אזניים אחרי שאיבת פקקתמר21/06/2010
שלום
עברתי שאיבת פקק באוזן מוקדם יותר היום אחרי שששמתי תרסיס לריכוך במשך כמה ימים, ועכשיו, בלילה, התעוררתי עם כאבים באוזן השאובה. האם יכול להיות שהתפתחה דלקת? האם יש דרך להקל על הכאבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות לרופא א.א.ג
עירית פרידמן21/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ נפשי בזמן האחרוןדניאל20/06/2010
בזמן האחרון תוקף אותי מין לחץ בראש.. מן עומ במידע..
אני בלחץ נורא מהבגרויות אבל זה לא לחץ של הרגשות זה מן לחץ לא מוסבר...
אני לא מצליח לעשות דברים שאני אוהב.. לדוגמא לקרוא ספר... או דברים שאנ חייב, ללמוד לבגרויות.
רציתי לדעת מה ברפואה האלטרנטיבית יעזור פה... אם אפשר תשובה בהקדם כי אני צריך להתחיל ללמוד לבגרות בהיסטוריה שהיא עמוסה בחומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן20/06/2010שלום דניאל
אני ממליצה על טיפול הומאופתי . זה טיפול שיכול לעזור מאד בלחצים וגם מסתפק בתאור הבעיה מבחינה מילולית ללא צורך באיחונים מעבדתיים.
גם שיטות להרגעה עצמית כמו מדיטציה, יוגה ודומיהן יכולות לסייע.
חשוב מאד להבין שהרפואה האלטרנטיבית איננה זבנג וגמרנו ולכן אני ממליצה ללמוד לבגרות בהיסטוריה ולא לחכות לעזרה טיפולית כזאת או אחרת. יכול להיות שבהמשך כבר תחוש בשפור אך זה יהיה שיפור הדרגתי בכל דרך שתבחר.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה...
דניאל21/06/2010אני שמח לראות שגם בצפון יש טיפולים כאלה... תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין סי ועודאמא20/06/2010
שלום לכם,
האם מותר לקחת 2 כדורים 500 ויטמין סי ליום במקום 1 (500).
בדר"כ לוקחת כדור 1 ליום בת 43 לחיזוק הגוף וכמובן ליופי.
מבקשת לשאול איזה מרפאים בשיטה הסינית הטובים ביותר ללא פרחי באך
או חלטורות נמצאים באזור השרון.
האם למרפאה המשלימה של הכללית ניתן לגשת למטפלים בשיטה הסינית
ללא חשש מרמה ואיכות הרופאים.
האם חדרי מלח מתאימים לתסמיני אלרגיה כמו נזלת מיימית. (התעטשות)
האם ניתן לגשת אליהם באופן פרטי או דרך הפניה של קופת חולים או אחר.
ואיך מחזקים את הגוף לקראת תהליכים בשינוי ההורמונלי כמו עייפות או סתם
עייפות של תחילת הקייץ
תודה
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמינים ומטפלים
אהוד סברדליק20/06/2010שלום אמא יקרה
ויטמין C במינון של 500מ"ג הינו מינון טוב. כדי להוסיף עוד כדור במידה ואת מעשנת, נוטה להצטננויות ולמחלות חוזרות או שאת אנמית מחסר ברזל.
לשאלתך על מטפלים באזור השרון ברפואה סינית. כשאת מחפשת מטפל טוב תבדקי אם הוא חבר באגודת המטפלים ברפואה הסינית המסורתית אלו אנשים שבכדי להתקבל לאגודה היו צריכים לעמוד בתנאי קבלה לפי דרישות מחמירות של שעות לימוד ובתי ספר מוכרים.
מלבד זאת חשוב שכאשר את מגיעה למטפל/ת תרגישי שיש לך אמון וביטחון בו ושנוח לך שיטפל בך.
המטפלים בכל קופות החולים הם מטפלים מצויינים שיש להם הסמכה מבית ספר מוכר ונסיון של כמה שנים לפחות. חשוב לדעת שטיפול בקופ"ח זה הוא כמו ההבדל בין הליכה לרופא בקופ"ח להליכה לרופא פרטי .
בהצלחה והרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות מעייםdaniella18/06/2010
אבחנו אצלי תנועתיות מעי לקויה וחשד לצניחת אברי האגן. תוכלו לומר לי אם יש תחום ריפוי אלטרנטיבי שיכול לעזור/ לפתור בעיות מהסוג הזה? אשמח לשמוע גם מהם סיכויי ההצלחה של טיפולים עליהם תמליצו. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות מעיים
אבנר חי18/06/2010שלום לך דניאלה.
רפלקסלוגיה עשויה לעזור לך עם בעייתך. יש סיכוי רב שרפלקסולוג טוב יצליח לטפל בבעייתך
סוף שבוע נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצניחות איברים
אהוד סברדליק19/06/2010שלום דניאלה
לפי הרפואה הסינית בעיות של תנועתיות המעיים וצניחת אברים קשורות לחוסר באנרגיה יאנגית, דבר שנגרם מתזונה לקויה, אורך חיים מתיש ולפעמים יש חולשה מולדת. בכל מקרה ניתן באמצעות חיזוק הגוף ע" אורך חיים, תזונה וטיפול אלטרנטיבי שיכול לכלול צמחים, רפלקסולוגיה, דיקור שיטת פאולה (עבודה על השרירים החלקים בגוף) וכל טיפול אלטרנטיבי שיניע את הדם והאנרגיה ויחזק את האיברים שמרימים למעלה ( ברפואה הסינית הטחול).
לגבי סיכויי ההצלחה של הטיפול המוטו של הרפואה המשלימה היא "האדם הוא הרופא הכי טוב של עצמו" . מטפל טוב מכל סוג או שיטה ייתן לך כלים להבראה,אך היכולת להירפא תלויה בגילך, בחוזק שלך ובמצב שאיתו באת, אבל קודם כל באחריות שהחלטת לקחת על בריאותך ושינוי המצב
ככל שתיישמי את המלצתו והכלים שהמטפל ייתן לך תוכלי לראות שיפור מהיר יותר במצבך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאלה שלום
עדי מנחמי17/08/2010לתופעה זו קוראים ויסרו-פטוזיס(צניחת אברי הבטן) והיא יכולה לגרום לעצירות,תכיפות במתן שתן ובעיות רגליים.בהחלט ניתן ע"י דיקור לעזור.יש טיפול ספציפי לעניין וגם תרגול יומי שניתן לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי עיסויהדס17/06/2010
אני מעוניינת ללמוד עיסוי שוודי
אני מעוניינת להתחיל לימודי עיסוי שוודי ובהמשך לאחר שאקבל את התעודה ואתחיל לעבוד להוסיף עוד תחומי לימוד כמו רפלקסוגיה.
רציתי לדעת מבחינת מציאת עבודה מה עדיף: האם אוכל לקבל עבודה לאחר הלימודים של העיסוי רק עם תעודה של עיסוי שוודי ( ואח"כ להשלים לעוד תחומים) או שעדיף לשלב במקביל ללימודי העיסוי השוודי עוד סוג לימודים של עיסוי כמו הרפלקסלוגיה (לסיים לימודים עם מס' תעודות ולא תעודה אחת).
כמו כן, האם יש ביקוש לעבודה למי שרק סיים לימודים (מטפל מתחיל)?
והאם יש עבודה בתחום
וכמה מרוויח מטפל מתחיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי עיסוי
אבנר חי18/06/2010שלום לך,
במכללת מירב מלמדים עיסוי שוודי (המכללה נמצאת בצומת הכפר הירוק) כדאי לגשת לשם
ולהתייעץ עם התלמידים וגם המדריכים אשר בטוח יאפשרו לך ידע נרחב יותר ומעניין.
סוף שבוע מבורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- same e וגאבאיואב17/06/2010
אני נוטל אומגה 3 950 מיליגרם ו60 מיליגרם q 10 האם אפשר להוסיף לזה same e במינון נמוך או רצוי לקחת בנפרד.
2.האם הגאבא יש לו אפקת מעורר או מרדים האם הוא עוזר כמטווח נוירו טרנסמיטור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספי מזון
אהוד סברדליק17/06/2010שלום יואב
ראשית כמו יהודי טוב על כל שאלה אני עונה בשאלה. מדוע אתה לוקח שמן דגים, קיו 10 ?
האם ישנה בעיה בריאותית מסוימת ?
אין בעיה לקחת SAM-E עם התוספים שפרטת ,SAM-E יעזור לכבד לתפקד בצורה יעילה יותר ולכן יכול לעזור בבעיות של כבד שומני .
גאבא הוא חומר שמשמש כחלק מתרכובת של נוירו טרנסמיטורים במערכת העצבים ולמנגנון כניסת כלור (אפקט שדומה לתרופות כמו וואליום) . אך גאבא אינו מרדים, אלא מרגיע וע"י כך הוא עוזר לאדם להרדם. למרות זאת כאשר אני נותן בד"כ גאבא אני מבקש מהאדם שבימים הראשונים לנטילתו לא ייקח אותו לפני נהיגה וזאת משום שאדם מתוח שאינו יישן טוב, ברגע שירגע הוא יהיה בתחילה יותר מנומנם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת ציפורן+מחלה (?)שמי16/06/2010
שלום לכולם,
אני בת 21 ולפני כחודש הפסקתי לעשן אחרי כמה שנים של עישון (לא עישנתי הרבה, עד 2 סיגריות-לפעמים בכלל לא) ואחרי שבוע תפס אותי וירוס קצר.
מאז שזה קרה אני לא מפסיקה להשתעל, הייתי אצל הרופא כבר 4 פעמים והגעתי עד אנטיביוטיקה שלא עזרה.. יש לי שיעול יבש אבל הוא "מתקיף" אותי בצורה כזאת שיש מצבים שאני ממש לא מצליחה לנשום.
מבקביל לאחרונה שמתי לב שהציפורן השלישית שלי ברגל ימין מתחילה להלבין והיום כשבחנתי אותה ראיתי שהיא כבר לא מחוברת ועומדת להתנתק.
אני מקשרת בין השניים כי מישהי פעם אמרה לי שציפורניים הן כמו חלון לגוף.
אך מה זה אומר?? אני ממש אשמח לתשובות, הארות, מחשבות וכו'..
תודה רבה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערב טוב
אהוד סברדליק16/06/2010שלום בת 21
עישון בכמות שעישנת אינו קשור לשיעול ולווירוס, זוהי כמות נמוכה מאוד, אך טוב שהפסקת בכל זאת.
השיעול שאת סובלת ממנו קשור כנראה לווירוס שחלית בו והוא לא יצא מהגוף לגמרי , לכן הגוף מנסה להיפטר ממנו באמצעות שיעול,סביר להניח שיש גם גורם ליחתי או כבדות בחזה בשעת שכיבה בעיקר ,דבר שמצביע על ליחה ועל פטוגן שנמצא בתוכך ויש להוציאו באמצעות צמחי מרפא. צמחים כמו טיון דביק, ליקוריץ, אזוב וקורנית,ניתן למרוח שמנים מצמחים אלו על החזה (ביחד עם שמן נשא כמו שמן שקדים או לשים אותם במבער (אפשר קורנית או אקליפטוס).
לבעיה בציפורן ייתכן קשר לבעיה ויתכן שאין, כל סימפטום או כמו מילה רק הסתכלות על כל הסימפטומים ביחד נותן משפט ואבחנה, לשם כך כדי לפנות לאיש מקצוע בייחוד אם השיעול נמשך מעבר לשבוע לאחר סיום עיקר המחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה
שמי16/06/2010ובקשר לליחה, אין לי כל כך ליחה, השיעול יבש וכואב.
בקשר לצמחים אני חושבת שהשניים היחידים שבהישג ידי הם קורנית ואזוב בצורתם הטבעית ולא בתור שמן :\
יש משהו שאוכל לעשות איתם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול יבש
אהוד סברדליק16/06/2010אפשר להכין חליטה משני הצמחים ולהוסיף דבש שיעזור ביובש בריאות. את יכולה לקנות שמן קורנית בכל חנות טבע לשים 3 טיפות על כף שמן זית ולמרוח על החזה והגב העליון במשך הלילה אפשר לשים 2-3 טיפות שמן קורנית ושמן לבנדר במבער שמנים ולשים בחדר. את כל השמנים ניתן לקנות בחנויות טבע את יכולה לקנות בחנות טבע כמוסות של ליקוריץ ואסטרגלוס ולקחת מכל צמח 2כדורים ביום, מהאסטרגלוס אפשר לקחת גם 4 ביום. מומלץ שתקני כדורים של חברה טובה כמו סולגר, סופהרב,קאל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
שמי17/06/2010עזרת לי מאוד.
שיהיה יום מקסים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באדם באמצעות חיות מחמדשפרירית16/06/2010
שלום,
היכן ניתן ללמוד את התחום הנ"ל באופן יסודי ורציני?
תודה מראש....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם את ירושלמית ממליץ לך על מגיד
חתול תעלול20/06/2010המכון הזה מלמד באונ יברסיטה עצמה עם סגל מרצים מעולה
חברה שלי לומדת שם ואוטוטו מסיימת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרתאורנה16/06/2010
אני שוקלת להציע לבעלי טיפול נוסף לסוכרת (מבקביל ללנטוס שמאזן אותו) גם לנסות כיוון של רפואה משלימה
האם כדאי אם מצבו יציב וטוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי מאד
עירית פרידמן16/06/2010שלום אורנה
הטיפול האלטרנטיבי לא ירפא את הסוכרת אבל בהחלט יכול לגעת בסיבות שבשלן פרצה הסוכרת.
טיפול הומאופתי מחפש את הסיבה הפנימית ביותר לפריצת כל מחלה ומאזן/נותן מענה לסיבה הזאת.
כאשר השורש נרפא כך גם כל מה שנובע ממנו.
סוכרת היא על כן רק הסימפטום שמראה לנו שמשהו פנימי יצא מאיזון ולכן כדאי ורצוי להתייחס לכך.
יחד עם זה כדאי שהבעל-יבין וישתף פעולה, זאת ההתחלה לכל תהליך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוכרת
אבנר חי16/06/2010שלום לך, אורנה
רפואה משלימה וטיפולים אלטרנטיביים עשויים לעזור ולתמוך בטיפולים הקונבנציונלים.
אם ע"י איזון האינסולין בדם וגם בתמיכה בספיגת הסוכר ע"י התאים בגוף.
נטורופת עשוי לאבחן ןלאפשר לבעלך חיים איכותיים יותר, כדאי מאוד להיוועץ טרם החלטה.
יום טוב
אבנר חי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בסוכרת
אהוד סברדליק16/06/2010סוכרת שאינה תלויה באינסולין כמו הסוכרת שממנה סובל בעלך זוהי סוכרת שנובעת מכך שתאי הגוף אינם רגישים מספיק לאינסולין שהגוף מפריש מלווה בד"כ בבעיות נוספות שהלנטוס אינה מטפלת בהם ,במו השמנה, טריגליצרידים,מתח,בעיות שינה ,יתר לחץ דם,כולסטרול, חשק למתוק ועוד. אלו סימפטומים שמהווים חלק מבעיה גדולה יותר שבה הרפואה המשלימה תטפל בהצלחה. יש חשיבות בסוכרת שאינה תלויה באינסולין לעזור לאדם בשינוי באורך החיים, כמו תזונה ,פעילות גופנית ודרכים לשחרור מתחים ולחצים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאהשירה16/06/2010
בתי בת שנתיים ויש לה גירודים בראש, אדמומיות מאחורי האוזניים ושתי בליטות שיצאו לה אחת בעורף ואחת מאחורי האוזן. לקחנו אותה לרופאת הילדים והיא אמרה שיש לה סבוריאה ובגלל זה כל תופעות הלוואי ומיד נתנה מרשם של שתי משחות אנטיביוטיות ושמפו מיוחד. אנחנו לא ממש בעד אנטיביוטיקה - איך אפשר לטפל בסבוריאה בטיפול הומאופטי? תודה על תשובה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול סבוריאה
אהוד סברדליק16/06/2010שלום שירה
אני מכבד את הרופאה ואין ספק שחשוב לאבחן לפי מפגש. האם הרופאה העלתה שזה יכול להיות אטופיק דרמטיטיס שמתאים גם כן לתיאורך, בייחוד נפיחות בבלוטות הלימפה בעורף ומאחורי האוזן.
אני מציע לך להיכנס ולקרוא על אטופיק דרמטיטיס ב"שאלות נפוצות"(הכותרת נמצאת בתחילת הפורום)לשאול על כך את הרופאה.
בכל מקרה גם לסבוריאה וגם לאטופיק דרמטיטיס יש טיפול מצוין ברפואה סינית שישלב צמחי מרפא, תזונה ודיקור. לפעמים עם המצב הינו נפשי פרחי באך יהיו מצויינים.
אינני מומחה בהומאופתיה אבל שמעתי שהיא טובה לטיפול בבעיות עור בילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן16/06/2010שלום שירה
בהחלט ניתן לטפל בהומאופתיה בסבוריאה ובבעיות עור בכלל. ואני מסכימה איתך שזה יעיל ובריא הרבה יותר מאנטיביוטיקה.
הטיפול הוא אינדיבידואלי ולכן על המטפל לפגוש את הילדה, לראות את הבעיה ולהבין בהקשר הרחב מה קורה.
הטיפול מבחינה טכנית קל ונוח ליישום בילדים. כל מה שעל הילד לעשות הוא למצוץ סוכריות מתוקות.
חשוב להבין שטיפול בעור דורש סבלנות ומי שמצפה לניסים עלול להתאכזב.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
