מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בליטהשרי05/09/2010
שלום!
בן זוגי גילה על ידי מישוש מין כדור או בליטה בחלק העליון של הבטן (סרעפת? קיבה? באמצע של הצלעות?) הוא בן 31, מעשן החל לאכול בריא וללכת לחדר כושר בעקבות כבד שומני ורזה כבר 3 קילו.
שאלתי היא- מה זה יכול להיות?
האם לרוץ להבדק?
הכדור לא כואב לו פשוט הבהיל אותו שבכלל אפשר להרגיש את הבליטה הזו.
אין לו גיהוקים, כאבים בחזה, או צרבות.
תודה על ההקשבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה
עירית פרידמן05/09/2010שלום שולה
סיכוי סביר שזה גידול שומני שאינו מזיק ואינו דורש טיפול .
אבל חשוב להבדק אצל רופא שיוכל למשש ולשלוח לבדיקה נוספת בהתאם לצורך.
כל טוב ושנה טובה
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בקיבהלירון31/08/2010
שלום,
אני בת 54 ולפני כמה שנים נוצרה אצלי בעיה שהחמירה עם השנים. כשאני שותה מים על קיבה ריקה או אוכלת דברים מסויימים אני מרגישה התכווצות של שרירי הקיבה ועולים לי גרעפסים. כשאני מתחילה ללכת אני מרגישה שאין לי אוויר וקשה לי להמשיך תוך כמה צעדים. כמו כן, במקביל להרגשה הזאת אני מרגישה כובד בשרירי הרגליים. ברגע שאני עוצרת הכל נרגע.
עשיתי גסטרוסקופיה ומצאו שיש לי גסטריטיס (דלקת בקיבה אבל ללא חידק). הכדורים שאני לוקחת נגד (לנטון) לא עוזרים לי. ניסיתי גם פמוטדין וגם זה לא עוזר. לקחו לי דגימה מהקיבה לביופסיה והתוצאות היו טובות.
האם תוכלו לומר מה יש לי ומה לעשות נגד ההרגשה הזאת?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוכלורידיה
אהוד סברדליק31/08/2010שלום לירון
כמובן שצריך לראות אותך בכדי לתת אבחנה מדוייקת באמת, אך מהתיאור שלך נשמע שיש לך היפוכלורידיה שמשמעה חסר בחומצות הקיבה . כתוצאה מבעיה זו נוצרים גזים שיוצרים גרעפסים, כיווצים בקיבה, עייפות קשה וצרבות ( למרות החסר בחומצות) . חסר בחומצות קיבה יוצר בעיה בספיגת מינרלים כמו סידן ומגנזיום וגם B-12 כמו כן כתוצאה ממנו נוצרת דלקת קיבה.
הטיפול מלבד דיקור כולל לאכול לאט ולא לשתות במלך האוכל או לפני , לקיחת אנזימי עיכול ולעיתים גם חומצות קיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן05/09/2010שלום לירון
את שואלת מה יש לך-ומהכיוון הרפואי כבר קיבלת את התשובה-גסטריטיס.
אני מבינה שהתשובה הרפואית לא מספקת אותך והיית רוצה תשובות גם מהרפואה המשלימה.
להומאופתיה יש תשובה לשאלה הזאת אבל היא דורשת הרבה יותר אינפורמציה כדי להבין.
ראיון הומאופתי יכול לארוך בין שעה לשעתיים והוא נותן הבנה רחבה ועמוקה של האדם.
על סמך ההבנה הזאת ניתן להתאים תרופה הומאופתית מדויקת שתטפל בבעיה המציקה ותגע גם בתחומי חיים אחרים שהאדם חווה בהם קושי.
אני ממליצה לך בחום להתחיל את השנה עם טיפול הומאופתי.
שנה טובה והרבה בריאות
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..אני30/08/2010
אני בחורה חסרת ביטחון עצמי בכללי אבל, למדתי לקבל את זה ולעבוד על זה....
לפעמים יש מן כאלה רגעים מוזרים שאני מאבדת לגמרי את הביטחון העצמי שלי עם אנשים שאני מכירה הרבה זמן ומדברת הרבה זמן עם זה חברים או עמיתים לעבודה שדיברתי והתנהגתי כרגיל לפתע אני פשוט מרגישה בקושי להביט להם בעיניים והעיניים שלי מופנות למטה או למקום אחר כדי לא לפלוט איזה שטות... הקטע שזה לא קרה לי איתם אף פעם ואתמול זה פיתאום צצ ואני לא יכולה לשלוט על זה ועצוב לי ומדכא אותי להרגיש ככה כי למרות החוסר הביטחון הקיים בי... למראית עין זה אף פעם לא היה נראה כי דיברתי בסמכותיות ובצורה עניינית .. וזה נפל עליי פיתאום ואני מריגשה פשוט חסרת ביטחון בכלל וזה נורא כי אני לא כזאת!!!! אני משתגעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את
אבנר חי30/08/2010שלום לך
מתוך הכתוב את צריכה לחקור את הפנימיות שלך ולדעת , למצא את הסיבה הראשונית והערכה העצמית שלך. לעניות דעתי אחת מהאפשרויות אשר אני יכול להציע היא עבודה עם ספר שנקרא "דרך האומן" אשר בעזרתו תאפשרי לעצמך למצא ולהבין איך שואבים בטחון .
כמו גם אולי לבקר נטורופט אשר בעזרת שילוב של מטיפולים שונים יאפשר כלים להרגשה טובה יותר
בברכה אבנר חי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
עירית פרידמן30/08/2010הי
את מתארת מצב נפשי שנכנסת אליו והוא מפחיד ומטריד ומגביר את עצמו.
אני יכולה להציע לך טיפול הומאופתי שיכול גם לעזור לך להבין וגם לעזור לך לצאת מזה.
יש טיפולים רבים אחרים שיכולים לעזור בעיקר מהכיוון הפסיכולוגי.
תראי מה מתאים לך ותעשי משהו כי העשיה וההחלטה עצמה כבר תועיל לך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרטבה בלילה ילד בן 4 וחצינאוה29/08/2010
הילד שלנו בן 4 וחצי כבר כמעט שנה וחצי שהוא מנסה לישון בלילה ללא חיתול מיוזמתו וזה לא עובד. ניסינו שיטות שונות של פרסים, להעיר בלילה, להשאיר אותו רטב, ועוד . . . אך ללא הצלחה. כשהוא קם רטוב הוא הוא קם עצוב ואנו חוששים שזה אפילו פוגע בביטחון האישי שלו. כשהוא קם יבש הוא קם במהירות לעשות את משימות הבוקר. נשמח לעיצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרטבת לילה
אהוד סברדליק29/08/2010חפשו מטפל ברפואה סינית באזורכם, מנסיוני זה עובד מצויין .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בהרטבת לילה
עירית פרידמן29/08/2010שלום נאוה
טיפול מוצלח בהרטבת לילה צריך להיות טיפול כולל.
הערכות משפחתית מותאמת תורמת רבות למצב של הילד. במקרה שלכם - הילד התחיל ביוזמה בעצמו קצת מוקדם מדי. לכן המלצתי היא לעזוב את הנושא לחלוטין, לא לדבר על זה, לא לתת פרסים ולא להעיר. פשוט להגיד כל בוקר, "בוקר טוב" וזהו.
במקביל אני מציעה טיפול הומאופתי כדי לראות ולהבין מה יצא מאיזון במצבו של הילד ולהחזיר אותו לתלם. טיפול הומאופתי גם יסייע בשליטה על הסוגרים בלילה מבלי לייצר ענין נוסף סביב הנושא הזה.
באתר שלי תוכלו למצוא מאמר על טיפול מוצלח בהרטבה ליילית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ונפיחות בבטן תחתונהרפי29/08/2010
שלום וברכה.
לפני בערך חודש וחצי התחילו לי כאבים ונפיחות באזור הבטן התחתונה ושלפוחית השתן, עם יציאות לא כל כך טובות שזה בערך עצירות (אבל לא ממש כי כשאני צריך לצאת אז הולך, אבל לוקח זמן עד שאני צריך לצאת), עד שהגעתי למצב שהבטן התחתונה ממש נפוחה ואני לא יודע ממה זה נגרם. אני לוקח מזה 3 שבועות מולטי ביליון דופילוס של סולגאר, אבל זה לא ממש עוזר.
אודה לכם מאוד אם תעזרו לי ותאמרו לי מה זה, וממה זה נגרם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות
אהוד סברדליק29/08/2010אם הצואה יוצאת רגיל למרות העצירות, ייתכן שאתה צריך להוסיף לאוכל סיבים תזונתיים שנמצאים בירקות ופירות. אם הצואה מאוד יבשה יתכן ואתה צריך חומר מלחלך כגון אלוורה או משקה בשם פג לקס. בכל מקרה אני ממליץ לטפל בבעיה לעומק דרך טיפול נטורופתי, הומאופתי או רפואה סינית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה וממה זה נגרם
עירית פרידמן29/08/2010שלום רפי
הרצון שלך הוא לדעת מה זה וממה זה נגרם. ומה אז.....אחרי שתדע מה תעשה......?
בטיפול הומאופתי שהראיון הראשון שלו אורך כשעתיים, ניתן להבין את הסיבות לבעיה ואת דרכי הטיפול.
מציאת הסיבה לבעיה איננה הפיתרון. מציאת הסיבה איננה דבר פשוט כלל ועיקר. לכן יש לקבוע פגישה עם הומאופת או כל מומחה אחר בתחומו, לפרוס את הבעיה להבין את מורכבותה ובהתאם לכך לקבוע טיפול.
הטיפול ההומאופתי הוא עדין, קל ונוח ולא דורש שינויים באורחות החיים.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן זיתיובל27/08/2010
שלום קראתי המון על שמן זית ועל כמה שהוא בריא.ואני משתמש בשמן זית של יד מרדכי חמיצות 8
כבישה קרה וכתית מעולה אני קונה אותו בסופרמרקט
עכשיו השאלה שלי היא עם הוא עדיין מכיל את כול הדברים הבריאים שיש בו ואת האנטי אוקסידנטים כי קראתי שהשמן נהרס באור והוא צריך להיות בבקבוק כהה
ומה שמוכרים בסופרמרקט זה בקבוק שקוף ויש הרבה אור .תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן זית
אהוד סברדליק28/08/2010שלום יובל
שמן הזית שתיארת היו מצויין .על שמנים טובים מתחת 1% חמיצות יש חותמת "כתית מעולה" של מועצת הזיתשהם מעין תו תקן והוכחה לאיכות.
קראת נכון שאור שמש וחום גורמים לחימצון המרכיבים הטובים, אך שמן זית אינו שמן רגיש מאוד שמתחמצן בקלות ,בד"כ הבקבוקים באים לסופר בארגז קרטון והתחלופה שלהם על המדף בד"כ גבוהה כך שמעט יחסית מתמצן, אפשר לקנות שמנים בפח כך שאינם חשופים לאור השמש.
שמנים רגישים כמו שמן פשתן שהוא רגיש מאוד ומתחמצן בקלות מומלץ לקנות בבקבוק שחור ואטום שנמצא במקרר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת חריפה בתנוכי האוזנייםמלי 224/08/2010
אני סובלת למעלה משבוע מדלקת חריפה בתנוכי האוזניים כתוצאה מאלרגיה לסוגרי העגילים.אני מטופלת באנטיביוטיקה לבליעה אך האוזנים מציקות לי מאוד . כלומר מגרדות ונוקשות מרוב יובש (הכוונה לתנוכי האוזניים. הומלץ לי לטפל בשמן אתרי שמו באנגלית:Thieves oil . מהו השם בעברית, או לחילופין מה לעשות. הגירוד מציק לי מאוד. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן לדלקת
אהוד סברדליק24/08/2010אינני מכיר את השמן שתיארת . שמן לבנדר שנמצא בכל חנות טבע יכול לסייע מאוד לבעיה זו, הוא משקם רקמות ואנטי ספטי כמו כן לשים משחת טראומהיל או משחת רסקיו יכולים לתת מענה דומה.
בכל לקיחת אנטיביוטיקה מומלץ לקחת כדורים של פרוביוטיקה ( החיידקים הטובים שבמעיים) מיכוון שהאנטיביוטיקה הורגת גם את החיידקים שרצויים לגוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות בירכייםויקי23/08/2010
ערב טוב,
כבר שנים רבות שהנני סובלת מרגישות באזור הירכיים הפנימיות
כלומר, רגישות למגע וללחץ הגורם לכאב.
בשבוע האחרון הרגישות עברה גם לצד החיצוני של הירך
שמאוד רגיש למגע, ללא עקבות למכות או שטפי דם כלשהם.
יש לציין שבשבוע האחרון הייתי בחו"ל והלכתי הרבה יותר ממה שאני רגילה ללכת.
בנוסף, עוברים עליי חודשים קשים
אבי היה חולה מאוד בתקופה האחרונה ותוך 3 חודשים נפטר
מה שגרם לי להתחיל לשתות אלכוהול ברמה לא סבירה....כדי "להתמודד" עם המצב....
האם יש קשר?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירכיים כואבות
אהוד סברדליק24/08/2010שלום ויקי
ראשית אני משתתף בצערך על מות אביך .
הרבה פעמים כאבי ירכיים נובעים מבעיות בחוליות הגב התחתון שכתואה מבלט או פריצת דיסק יש לחץ ודלקת שמשפיעים על הרגליים.
לחצים נפשיים משפיעים על הגוף ויכולתו להתאושש ולהשתקם מבעיות פיזיות שבצורה רגילה היו פחות מפריעים, מנסיוני לרוב במשבר נפשי כמו שאת חווה יש החמרה של בעיות כרוניות.
לפני טיפול ברפואה טבעית הייתי ממליץ לך לפנות לרופא המשפחה או לאורטופד בכדי שיבדקו את הגב וימצאו אם יש בעיות בחוליות הלומבריות, כמו כן מומלץ לפנות לפסיכולוג ובמידה ויש דיכאון וקושי לתפקד בחיי היום יום גאף לפסיכיאטר בכדי שיעזרו לך להתמודד עם המועקות הנפשיות שמתחושתי את סובלת מהן רבות
אני מאחל לך שלא תדעי עוד צער ,כל טוב ובריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש קשר
עירית פרידמן24/08/2010שלום ויקי
האדם הוא מערכת אחת שמורכבת ממערכות רבות הקשורות בינהן בקשרים רבים.
ברפואה המערבית לימדו אותנו שניתן לטפל בכל חלק בנפרד. ז"א אם יש כאב ברגליים נטפל רק בו ואם יש כאב בנפש נטפל בה.
הרפאוה המשלימה היא הוליסטית-ז"א רואה את כל האדם כשלם וכל החלקים קשורים זה בזה.
כאשר מערכת אחת נחלשת זה יכול להשפיע על מערכות אחרות, בעיקר אם המערכת הנפשית הפנימית ביותר היא זאת שנחלשה.
מות אביך והאבל איתו את מתמודדת (בעזרת אלכוהול) דורשים מענה נפשי מתאים. טיפול הומאופתי "יודע" לגעת ולרפא גם קשיי פרידה מהסוג הזה.
את מוזמנת לקרוא מאמר באתר שלי על טיפול באובדן ואבל מתמשך. יצא לי לטפל בקשיים מהסוג הזה שבעקבותיהם האבל עובד והזכרון המשיך להתקיים אבל לא להכאיב כ"כ.
אני מניחה שאת מבינה שאלכוהול אינו הטיפול הנכון בבעיה.
שלא תדעי עוד צער
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרסמתי הודעות בפורום אשר אינן מוצגואייל ארליך23/08/2010
שלום רב
פרסמתי לפני כשבוע מספר הודעות בפורום אשר אינן מוצגות.
ההודעות נוגעות לטיפול בעצירות וכאבי בטן וצניחת איברים כפי שתוארו על ידי משתתפים אחרים בפורום, על ידי עיסוי בטן צ'י ניי טסאנג.
בנוסף, בעקבות קריאה לפרסום שיטות טיפול נוספות נתתי הסבר על השיטה כאן שגם לא ראיתי כי פורסמה.
איפה ההודעות שכתבתי?
אייל ארליך
מטפל בהילינג ובמגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירסום הודעה
אהוד סברדליק24/08/2010שלום אייל אני אבדוק את הנושא ואחזור אלייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעות שהוסרו
אייל ארליך24/08/2010תודה רבה
כמו כן הוספתי הודעה לפני כ5-6 שעות לגבי אותו עניין אשר הוסרה גם היא.
מדוע? ללא התייחסות וללא הסבר למרות שאני רואה כי מנהלי הפורום עונים להודעות אחרות לא הייתה התייחסות להודעתי בנוגע להסרת התגובה שלי ואף הורידו הודעה באותה העניין של ההסרה ללא הסבר והתייחסות.
בברכה
אייל ארליך
מטפל בהילינג ובמגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור קהילתי ?עודד22/08/2010
שלום ושבוע טוב,
אשמח לדעת קצת על דיקור קהילתי, מה עושה אותו כזה
האם יש לו יתרונות על דיקור רגיל או חסרונות
ואיפו יש כזה בירושלים
תודה עודד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפואה סינית קהילתית
אהוד סברדליק22/08/2010רפואה סינית קהילתית היא תהליך של הנגשת הרפואה הסינית לכל שכבות האוכלוסיה ומקורה בסין שם אנשים עוברים טיפול ושוכבים (לעיתים יושבים) באותו חדר . היתרון הינו בתשלום נמוך יחסית לטיפול פרטני בין 50-90ש"ח לטיפול. החיסרון הינו פחות פרטיות והיחס והזמן לכל מטופל הוא תמיד חלק מהמחיר הנמוך.עדין אנשים רבים יכולים להרוויח מיתרונות הרפואה הסינית ולקבל טיפול טוב ובמחיר שהם יכולים לעמוד בו.
קליניקות לרפואה סינית קהילתית
הקליניקה לרפואה סינית קהילתית בירושלים
רואי גרין פ"ח,
מרכז שלומות – רח' הלל 14 ירושלים
רמת דניה – רח' קובובי 49 ירושלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
עודד22/08/2010אני אפנה אל רואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כללישירן21/08/2010
שלום,
אני בת 24 נוטלת גלולות במשך 6 שנים. ויש לי מספר בעיות שרציתי להתייעץ לגביהן:
*היתה תקופה שהזעתי בלילה, אך היא חלפה, האם עדיין יש צורך לבדוק את העניין?
*אני סובלת כבר שנים מכאבי רגליים,וזה לא קשור אם עמדתי או כמה עמדתי באותו היום, וייתכן כי זה תורשתי כי גם אמי סובלת כמעט כל חייה מכאבי רגליים
*יש לי לעיתים בבוקר ליחה עם דם (בעבר זה היה ליחה עם קצת צבע כחול בתוכה)
*יש ימים שיש לי דקירות בחזה חשבתי שזה קשור להגדלת חזה שעשיתי אך בפורום הגדלת חזה אמרו שזה לא קשור
*אני סובלת מכאבי גרון בעיקר בבקרים כבר יותר מחצי שנה
לגבי כאבי הגרון עשו לי משטח גרון והייתי אצל מומחה אא"ג והוא לא רואה כלום, כנ"ל לגבי הליחה עם הדם הוא אמר לי שהוא לא רואה כלום, אבל למזלי יש את האנטרנט שם בדקתי את הנושא ופניתי לרופא משפחה וביקשתי הפנייה לבדיקת דם לבדוק קרישת דם שמעולם לא בדקו לי,
ביקשתי הפנייה לצילום חזה, ולרופא ריאות.
מעבר לכך רציתי לדעת האם יש עוד בדיקות שאני צריכה לבקש כי התחושה שלי שרופא המשפחה פשוט ממתין שאני אגיד לו לאן לשלוח אותי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה פורום לרפואה משלימה
עירית פרידמן21/08/2010שלום שירן
בפורום הזה לא תקבלי עיצות לגבי אמצעי טיפול ואיבחון ברפואה המערבית.
לעומת זאת אם תרצי כיווני ריפוי אלטרנטיביים, תוכלי לקבל כאן בשפע.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיטות ברפואה משלימה ומחלותeliezer11121/08/2010
האם לחולה ביתר לחץ דם ,סוכרת ושומנים בדם מותר להשתמש בשיטות כמו עיסוי, שיאצו-טווינה או רפלקסולוגיה? אם לא באיזה שיטות מותר ומומלץ עם סיכויים לשיפור במצב המחלות? איזה שיטות מומלצות במקרה של השמנה? תודה אליעזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיטות ברפואה משלימה ומחלות
אבנר חי21/08/2010שלום אליעזר
העמדת מספר בעיות ביחס לשאלה ללחץ דם טיפולים אלטרנטיבים עשויים לעזור שוב תלוי במיומנות של המטפל לחץ דם וסכרת הסכרת בעייתית מאוד ולכן רק למטפל מאוד מיומן כדאי לפנות.
שומנים בדם וסכרת הייתי פונה לנטורופט כדי שיאפשר טיפול תזונתי בפרט אם החולה סובח מסכרת
בקיצור נטורופט מימן עשוי לאפשר תמיכה המשלבת תזונה, טיפול מגע ו/או צמחי מרפא
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן21/08/2010שלום אליעזר
טיפול הומאופתי יכול לטפל בכל הבעיות שהעלית ללא חשש.
התרופות ההומאופתיות לא מכילות חומר כימי ולכן הן ללא תופעות לואי וללא אפקט שלילי כלשהו.
הטיפול הוא עדין ונוח ויכול להקל ולרפא טווח רחב של בעיות.
ניתן גם לשלב עם עוד תחומים כמו מגע או נטורופתיה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול כולל
אהוד סברדליק21/08/2010שלום אליעזר
סכרת יתר לחץ דם וכולסטרול עם השמנה הן בעיה שנקראת התסמונת המטובולית והיא בעיה שנגרמת מאורך חיים לחוץ ומתוח במיוחד. כל הטיפולים שתוארו לעיל טובים לבעייתך אך יש חשיבות רבה בכך שתמצא דרכים להקל על המתח בספורט, תזונה מאוזנת ושינה של 6-7 שעות בלילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בטבורמירה20/08/2010
בת 64 סובלת מזה כמה חודשים מהפרשה מהטבור, מידי פעם,מנקה עם אלכוהול, או לא מנקה
וזה כאילו עובר,
הטבור מדיף ריח נוראי - תמיד ההפרשות חוזרות מידי פעם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן21/08/2010שלום מירה
טיפול הומאופתי יכול לגעת בבעיה להקל ולפתור.
יש צורך בפגישה עם הומאופת כדי להבין את הבעיה וממה היא נובעת.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנותשירה17/08/2010
שלום רב
אני בת 36 אמא ל2 וסובלת מזה גיל 18 ממיגרנות קשות.
כבר 15 שנה במח' נוירולוגיה עם כל הכדורים שיש בעולם מאדויל ועד טריפטנים ופרקוסט, נואשתי לגמרי כי הגוף נהיה עמיד בפני כל זה.
החלטתי לפנות לרפואה משלימה , עברתי דיקור וגם מסג' רפואי ולא עשה לי טוב.
אני שמעתי מרוקחת שיש מוצרים טבעיים שהם אנטיגרנה חותם הטבע וגם R16 של ד"ר סמואלוב.
האם זה מוכר במשלימה? בדקתי את ההרכב באנטיגרנה והתרשמתי מהצמחים, בן חרצית שינן ומלא צמחים חיוביים כמו ורבנה לואיזה וכו'.
האם שני המוצרים האלו נחשבים לטובים למיגרנה ויכולים לעזור?
מה יש למשלימה ולמיגרנות? מאוד אשמח כי נואשתי מהכימיקלים וכל גופי זקוק להיטהר מכל הפסול הזה. אודה לעזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנה
אבנר חי17/08/2010שלום לך
כדי לדעת בדיוק או קרוב מאוד לזה איזה ומה מתאים לך צריך לערוך לך תשאול (ע"י נטורופט או מרפא בכיר) וזאת ע"מ לדעת את הסיבה הראשונית לבעיית כאבי הראש שלך.
יכול להיות שצריך לעבור טיפול של ניקוי רעלים בגופך או טיפול רפלקסולוגי או אחר. רק אחרי תשאול מסודר ניתן לאפשר לך תשובה מהימנה
ערב טוב ומבורך לך
אבנר חי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן17/08/2010שלום מירב
טוב שהגעת לרפואה המשלימה חבל שלקח לך 18 שנים של סבל ותרופות כימיות.
אני ממליצה לעשות טיפול עם מטפל מומחה בכל שיטה שבה תבחרי.
המצב שלך לא כ"כ פשוט שצמח זה או אחר יפתור את זה ובטח שתרופות ה-R אינן פיתרון.
טיפול הומאופתי יכול לעזור מאד למיגרנה אבל כמו שכתבתי דורש פגישה עם הומאופת הבנה מדויקת של המצב. התאמה של רמדי (תרופה הומאופתית) ןמעקב לאורך זמן.
כל טוב
עירית פרידמן-0523915183* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם מר בפהאלי17/08/2010
שלום לכם
בזמן האחרון אני חש בטעם מר בבסיס הלשון.
הדבר קרה לי בעבר אבל נמשך בדרך כלל יום יומיים.
כעת זה כבר כ- 5 ימים. כל נסיונותיי לאכול דברים מתוקים וכד' לא מסייעים.
מה ניתן לעשות?
תודה מראש
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעם מר
אהוד סברדליק17/08/2010שלום אלי
לטעם המר לפי הרפואה הסינית יכולות להיות סיבות רבות החל מבעיה בכיס המרה, בעיה של עליית חומציות הקיבה ולפעמים קשר לבעיות כלי דם וזרימת דם. הטעם המר הוא סימפטום שקשור בד"כ לסימפטומים נוספים כמו עייפות או נפיחות אחרי האוכל, עצירות, דפיקות לב מואצות ומועקה בחזה או צרבת ונסיגת חניכיים.
אשמח לדעת אם יש לך תסמינים נוספים וכך אוכל לעזור לך יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעם רע בפה- המשך
אלי18/08/2010תודה על המענה. קלעת להרבה תופעות שיש אצלי.
לשאלותיך:
עייפות היא הסמפטום הכי בולט אצלי. אני כל הזמן עייף, כבר כמה שנים. הגעתי למומחה שינה ולדעתו (לאור העובדה שאני לא שמן וישן על הבטן, בד"כ) אין לי הפסקות נשימה וכד' בשינה.
למען האמת, מהיותי נער (אני בן 45) תמיד התקשתי להרדם והייתי קל להתעורר.
בבדיקות דם, לא נמצאה כל בעיה.
בנוגע לכלי דם- אכן הידיים והרגלים שלי קרות- בחורף. וככלל בחברת גברים אני בד"כ הראשון שמתלונן על קור.
אני אכן סובל מעצירות ואולם מצאתי שלמעשה בכל פעם שאני מעט מתוח, אני דוחה כניסה לשירותים.
נסיגת חניכיים היא תופעה שגם השיננית הצביעה עליה, אם כי היא ציינה שמדובר בנסיגה עדינה ושהסיבה היא ,כנראה, שאני מצחצח בחוזקה את השיניים.
מקווה שהמידע מסייע במתן פתרון.
תודה
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אהוד סברדליק18/08/2010על פי התסמינים שפירטת בעייתך קשורה לפי הרפואה הסינית לכבד .לחץ וסטרס מתמשכים פוגעים בתיפקודו התקין של הכבד ובן זוגו כיס המרה. איברים אלו קשורים לשינה טובה, לסירקולציית הדם ובמקרה שלך גם לעצירות. כמו כן הכבד והסטרס פוגעים בתיפקוד מערכת העיכול והקיבה שכתוצאה מכך יש לך נסיגת חניכיים, ייתכן שצרבת ועייפות.
חשוב שתוכל פטרוזיליה ועלים ירוקים ואצות חד תאיות כמו ספירולינה ותוציא את ההסטרס בפעילות גופנית אירובית או במדיטציות כמו צי קונג, טאי צי או יוגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
