מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות בעיכול, הסרת מתחיםדנה14/04/2010
צהריים טובים,
שמי דנה, אני בת 27 ומזה כ 7 שנים אני סובלת מבעיות במערכת העיכול (נפיחויות בבטן, כאבי בטן, גזים ועצירויות), עייפות וחוסר אנרגיה, וכן לחצים ומתחים המתבטאים בשחיקת שיניים חמורה..
לאחרונה נואשתי מהניסיון לטפל בבעיות אלו, ועל כן ברצוני לברר אילו טיפולים מתחום הרפואה המשלימה עשויים לפתור את הבעיות?
<אציין כי הומלץ לי לעשות יוגה ושיאצו, אך אני מעוניינת בהסבר מיקצועי ומפורט יותר ככל שיעלה בידכם>
תודה רבה,
דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן14/04/2010שלום דנה
את סובלת מבעיות במערכת העיכול וממתחים. שני הדברים הללו קשורים זה לזה ונובעים זה מזה.
העיכול הלקוי מייצר מתח והמתח מייצר בעיות בעיכול.
בטיפול הומאופתי מנסים להבין את הבעיות הללו בהקשר הרחב, איך הן משפיעות על חייך ולמה את רגישה.
הטיפול ההומאופתי עצמו קל, עדין ונוח ליישום-לאחר הפגישה עם ההומאופת את מקבלת "רמדי"-
תרופה הומאופתית שאותה את לוקחת מספר מועט של פעמים. רמדי מדויקת מביאה להקלה בכל הסימפטומים והקשיים ואת מרויחה אנרגיה טובה יותר וחופש מסימפטומים.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה
יפה שמעוני14/04/2010דנה שלום רב,
אני ממליצה לעשות איבחון יסודי בנטורופתיה שיבדקו את התזונה שלך, אם לא חסר ויטמינים ומינרלים, אם יש בעיות של חומציות יתר בקיבה, חוסר אינזימי עיכול, וירוסים, חיידקים, או פטריות.
על מנת להרגיש טוב, אנחנו צריכים לאכול נכון ובריא ולנקות רעלים וחומרים זרים מהגוף.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפיכה מוקדמתדני13/04/2010
שלום,
רציתי לשאול אם יש פיתרון ברפואה האלטרנטיבית לשפיכה מוקדמת.
הרפואה הקנוונציונלית מציעה כדורים מסוג של נוגדי דיכאון ssri, או לתחלופין עצות של סקסולוג, שבמקרה הזה לא עבדו כ"כ טוב, לכן אני מקווה שיש לזה פיתרון מהצד הטבעי.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי.
עירית פרידמן14/04/2010שלום דני
בהומאופתיה יש אפשרות לטפל בבעיה מהסוג הזה.
זה טיפול עדיף על נוגדי דיכאון מכיון שאיננו מתבסס על חומרים זרים ששולטים בפעולות הגוף.
התרופה ההומאופתית איננה מכילה חומר והיא מעוררת את כוחות הגוף הטבעיים לשוב לפעולה תקינה,
כך שדברים לא יקרו מהר מדי או לאט מדי.
טיפול הומאופתי מחייב ישיבה עם הומאופת שיכיר ויבין את התמונה הכוללת.
כל טוב
עירית פרידמן-הומאופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במרפקים בשתי הידיים בבוקרשרונה13/04/2010
בעלי סובל מכאבים מאוד חזקים במרפקים בשתי הידיים רציתי לדעת אם יש לזה טיפול?
הוא עובד בעבודה פיזית.
מה ניתן לעשות עם פטרייה בציפורן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרונה
יפה שמעוני14/04/2010שרונה שלום,
לא כתבת בן כמה בעלך.
כאבים בידיים יכול להיגרם על בסיס רגישות לשינויי מזג אויר, זרימת דם חלשה (בעיקר בלילה),
חוסר מינרלים כמו סידן ומגנזיום, חומציות יתר מתזונה חומצית.
על מנת לטפל כדאי לבדוק מה הגורם.
בינתיים אני ממליצה להוריד מהמזון מזון חומצי ובשר בקר וחלקי פנים, לקחת מגנזיום לפני השינה, לנסות מוצר בשם טראומיל בכמוסות , במציצה 3 פעמים ביום ועיסוי במשחת טראומיל לפני השינה ובבוקר.
טראומיל יעיל לכאבים ודלקות. ניתן להשיג בבתי מרקחת.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיץ נבט חיטהשני10/04/2010
שלום,
התחלתי לשתות מיץ נבט חיטה כל בוקר בעקבות הרגשת נפיחות, אני שוקלת 58 ק"ג ויש לי בטן כמו בחודש שישי, תזונה זה משהו שאני מאוד מקפידה בו. קניתי מיץ קפוא בקופסאות קטנות שמחולקות למנות וכל בוקר שקמתי שתיתי אחד, במשך שבוע , וזה פשוט גרם לי לא להרגיש טוב מכל הבחינות, היה לי כאבי ראש ובחילות , גזים , עייפות פשוט אני הרגשתי כל כך לא טוב וגם לא יכולתי להמשיך כי זה גרם למצב מביך (הגזים) ופשוט הפסקתי .
ורציתי לדעת האם עשיתי משהו לא בסדר או שיש אנשים שזה לא מתאים להם, כי בכל מקום שקראתי על זה המליצו על זה לכל כך הרבה דברים ולי זה לא הועיל בכלום ועשה לי הרגשה גרועה
אשמח לתשובה מהירה לדעת אם להמשיך ואם יש לזה הסבר או שאני צריכה לעבור בדיקות כלשהם
תודה שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני
יפה שמעוני14/04/2010שני שלום,
ניתן לפתח רגישות לכל מזון וחומר שבאים איתו במגע.
יתכן ואת רגישה לעשב חיטה. מומלץ להפסיק אם זה עושה לך לא טוב.
לא כל דבר מתאים לכל אחד, גם אם הוא טוב להרבה אחרים.
תבדקי אם את לא סובלת מפטריות, או פרזיטים במעיים. יכול להיות שזה הגורם להרגשתך הרעה.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך בודקים?
שני15/04/2010תודה על התשובה
רציתי לדעת , איך אני בודקת אם יש לי פיטריות או פרזיתים והאם יש עוד דרך לניקוי הגוף? כי אני מרגישה נפוחה מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות בגרוןסימה09/04/2010
בוקר טוב
לפני כחודשיים הייתה לי דלקת בגרון שטופלה באנטיביוטיקה הדלקת עברה אבל מאז אני סובלת מצדירות (כנראה שלא נתתי לגרון שלי מספיק מנוחה בגלל שאני מדברת המון בטלפון מתוקף עבודתי)פניתי לרופא אף-אוזן-גרון לפני כ-3 שבועות הוא נתן שוב פעם אנטיביוטיקה 3 פעמים ביום
ואמר להמעיט בדיבור כי יש לי יבלות על מיתרי הקול ושטף דם על המיתר הימני.
בזמן הזה המעטתי בדיבור לקחתי את האנטיביוטיקה ושמעתי בעצת קליניאית תקשורת שאמרה לי לא להרים את הילדים שלי (כך שרוב הזמן הייתי בגובה שלהם)
אתמול הלכתי לביקורת ואמרתי שאני לא מרגישה שום שינוי וקול שלי עדיין צרוד ושומעים את זה הוא אמר שיש לי עדיין שטף דם ויבלות ונתן לי מרשם למשאף עם בודיקוט פעמיים ביום לחודש
מה עושים אני לא רוצה להרעיל את עצמי ובטח לא חודש.
אני צריכה עצה טובה בבקשה
תודה רבה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ברפואה משלימה
עירית פרידמן09/04/2010שלום סימה
אני מסכימה איתך.
נראה לי שאת מקבלת יותר מדי תרופות כימיות שלא מביאות להקלה.
לכן נכון עבורך לחפש שיטות טיפול נוספות ותחום הרפואה המשלימה יכול לספק מענה נרחב לבעיה.
כהומאופתית אני יכולה להעיד על ניסיון טוב ויכולת טובה של ההומאופתיה לרפא ולהקל על הבעיה.
אם תרצי הסבר רחב יותר רק תשאלי.....
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטותדורית06/04/2010
איך מטפלים באפטות שחוזרות על עצמן כל חודש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן06/04/2010מאד ממליצה על טיפול הומאופתי.
מניסיוני עוזר לפתור אפטות של שנים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפטות
יפה שמעוני06/04/2010שלום רב,
אפטות שחוזרות על עצמן הן לפעמים תוצאה של עודף חומציות ומערכת חיסון חלשה.
יש פתרונות, אבל רצוי לעשות עבודה יסודית ולא רק "לכבות שריפות".
תשתדלי להמנע ממזון חומצי, לאכול הרבה כתומים וירוקים. ביצים אורגניות, שקדים ואגוזים.
לשתות מיצים טבעיים של גזר, תפ"ע, לימון, לשתות תה מרווה, קמומיל, מליסה, עשו לימון.
כל אלה יכולים לעזור, אבל כאמור יש לטפל בגורמים ולא בסימפטומים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת פרקים ראומטית ופסטהאוהד06/04/2010
שלום רב.
האם ניתן לאכול פסטה, כאשר יש דלקת פרקים ראומטית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוהד
יפה שמעוני06/04/2010אוהד שלום רב,
אין מניעה לאכול פסטה. רצוי מקמח מלא.
כמובן מומלץ מזון מגוון שמכיל את כל אבות המזון
ולהמעיט במוצרי חלב, בשר בקר ומזון חומצי.
אני גם ממליצה לך לנסות לקחת 3 פעמים ביום טראומיל בכמוסות הומאופתיות (במציצה) הן מאוד יעילות לכאבי פרקים.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנהמיקה05/04/2010
אני סובלת ממיגרנה כ-8 שנים ולאחרונה אף בתדירות של 12 פעמים בחודש.
התחלתי בכללית טיפול בדיקור פעמים בשבוע.
עברתי כבר 6 טיפולים ועדין אין שינוי.
תוך כמה טיפולים אמור להגיע השינוי ?
כשהמיגרנה מגיעה אני לוקחת רק משכחים
לא ניסיתי מעולם טיפול מונע תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להקלה במיגרנה
יריב כליף06/04/2010מיקה היקרה שלום,
לא סיפרת מה העיסוק שלך?
האם עבודתך דורשת הרבה מאמץ ולחץ?
הרי המיגרנה היא תוצר לוואי שהגוף שלנו מפריש אותו החוצה.
משמע אם אנו כועסים, לחוצים, עצבניים וכו' המיגרנה יכולה להתפרץ החוצה,
היות שאת מתארת שאת סובלת כבר 8 שנים, ובתדירות גבוהה,
משמע שיש המון רעלים בגוף, לכן, מיקה, חשוב הוא לבדוק אם המטפל:
גם תזונה ומודעות אישית, הרי ציינתי שזה תופעת לוואיי ולכן עבודה עם המודעות היא חלק חשוב בהקלה ואף בהפסקת המיגרנה.
שאלת תוך כמה זמן אמור להגיע השינוי? זה תלוי במידת המודעות שלך לעשות שינויים,
כי לא יכול להיות שזמן ממושך את סובלת ואף התדירות עולה.
תשאלי את עצמך מספר שאלות:
ראשית מה גורם לך למיגרנה,?באילו נסיבות? מתי המיגרנה מתחזקת?
מתי היא לא מתפרצת?
במיגרנה הגוף והשכל - הפיזי והנפשי צריכים להיות במצב רגוע,
לכן אני ממליץ לך בחום לעשות תרגילי מדיטציה כלשהם: יוגה, טאי-צי, צי-קונג וכו'
הם יעזרו לך מאוד בהפגת הלחצים.
בהצלחה.
באם יש לך שאלה אישית את מוזמנת יצור קשר
בברכה
יריב כליף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקה
יפה שמעוני06/04/2010מיקה שלום רב,
הסיבות למיגרנות רבות. החל מלחץ על חוליות הצואר, אלרגיות, שינויי אקלים, מערכת הורמונלית, עצירויות, אנמיה, מתח ועוד...
כך שצריך לבדוק מה הגורם אצלך. האם עשית בדיקות דם?
אם לאחר 6 טיפולים אין שינוי, כנראה שזה לא הכיוון ויש לבדוק יותר לעומק.
יש מגוון שיטות טיפול שיכולים לעזור לך לאחר שתעשי איבחון יסודי.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול הומאופתי
עירית פרידמן09/04/2010שלום מיקה
מניסיוני טיפול הומאופתי מביא תוצאות מצוינות לטווח ארוך.
בד"כ טיפולי דיקור ניתנים ב"חבילה" של 10 טיפולים. אם אין הטבה כדאי להחליף שיטת טיפול או מטפל.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץעדן04/04/2010
אני בת 28 ומרגישה בזמן האחרון קצת עצובה עצבנית האם יש איזה
כדור טבעוני ללא מרשם שישפר לי את מצב הרוח תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עדן
יריב כליף06/04/2010עדן שלום,
כאשר את מתארת מצב שאת עצובה ועצבנית,
צריך וחשוב לטפל בבעיה, אחרת המצב יכול להחמיר,
כלומר רצוי שהגוף שלך ירפא את עצמו ולא עזרים אחרים כגון כדור.
ספורט יכול לעזור, תרגילי יוגה טאי-צי ועוד.
אני ממליץ לך למצוא מטפל טוב שיוציא אותך מהמשברון הזה.
באם יש לך שאלות את מוזמנת ליצור קשר.
בהצלחה
יריב כליף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי רפואה משלימהרומינה02/04/2010
שלום,
אני מעוניינת ללמוד רפואה משלימה אך לא יודעת מה בדיוק, היכן אפשר לקבל ייעוץ/הבסר לגבי התחומים השונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רומינה
יפה שמעוני06/04/2010רומינה שלום רב,
קיימות כיום מעל 20 מכללות שמלמדות רפואה משלימה.
תכנסי לאתרים שלהם ותתרשמי.
האם את רוצה לעסוק ביעוץ? טיפולי מגע? תזונה?
האם יש לך אפשרות ללימודים ארוכי טווח, או קצרים?
את צריכה להחליט מה מתאים לך. את יכולה גם לגשת למכללות הקרובות למקום מגוריך ולהתייעץ עם המורים, או התלמידים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף סתוםכוכבה30/03/2010
שלום,
אני סובלת מאף סתום כבר מס' שנים. נושמת רק דרך הפה, עקב עקומה של מחיצה בצד ימין.
האם יש טיפול אלטרנטיבי שיכול לעזור או להקל על הנשימה?
ב ב ר כ ה
כוכבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש טיפול אלטרניבי
עירית פרידמן31/03/2010שלום כוכבה
טיפול הומאופתי פתר את הבעיה לכמה אנשים שהגיעו עם אף סתום כרוני.
על מקרה אחד כתבתי סיפור מקרה באתר שלי.
אני ממליצה לך מאד על טיפול הומאופתי שימנע ממך את הצורך בתרופות יומיומיות.
יש רופאים שממליצים על ניתוח ומטופלים שהגיעו אלי אחרי ניתוח אמרו שמלבד כאב וסבל זה לא תקן ולא שפר את המצב.
כל טוב
וחג שמח
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוכבה
יפה שמעוני31/03/2010כוכבה שלום,
יש טיפולים שיקלו על הנשימה והצטברות נוזלים בדרכי הנשימה.
אם יש מחיצה משמש מפריעה לנשום, כדאי אולי לשקול פתרון הבעיה ולהתייעץ עם רופא אף אוזן גרון.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרועי30/03/2010
שלום
אני בן 30 ולקחתי לפני 10 שנים רוקוטאן ורציתי לדעת האם יכול להיות שזה עדיין
בגוף שלי
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רועי
יפה שמעוני31/03/2010רועי שלום,
לא . זה לא נמצא בגוף שלך. אבל תופעות לוואי כתוצאה מהטיפול בהחלט יכול להיות.
כמו קנדידה , שזו פטרייה שמתגברת כתוצאה מטיפולים ותרופות שמחלישות את מערכת החיסון.
תכנס לאתר על הקנדידה ותבדוק אם אתה סובל מהסימפטומים המאפיינים את הפטרייה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טפילים במערכת העיכולנ26/03/2010
לאחרונה יש לי הרגשת גירוד באיזור הרקטום. קראתי שזה יכול להיות תסמין למספר טפילים ובעיקר לתולעים. רציתי לדעת אם יש טיפול טבעי כלשהו לנושא.
תודה
נ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש טיפול טבעי
עירית פרידמן26/03/2010שלום
יש טיפול טבעי לבעיה בתחום ההומאופתיה.
ממליצה במקביל לטיפול כזה גם לעשות בדיקות קונבנציונאליות-בדיקת צואה פשוטה תתן איבחון מדויק שניתן להתייחס אליו.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנלדקס עם אבץמרים25/03/2010
ערב טוב
אני לוקחת אנלדקס 10 מ"ג ליום. כעת אני מצוננת והמליצו לי לקחת אבץ. האם מותר לשלב את שתי התרופות יחד.
אודה לך על תשבובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרים
יפה שמעוני26/03/2010מרים שלום,
אין בעיה לקחת את האבץ. אבץ זה מינרל ונחשב לתוסף מזון ולא לתרופה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בצמח בזמן טיפול הומאופתייובל25/03/2010
ערב טוב!
אני כרגע נמצא בטיפול הומאופתי, למרות השיפור אני עדיין סובל מאוד. נטרופתית המליצה לי לקחת את צמח המורינגה בתנאי שהוא לא סותר את הטיפול ההומאופתי. שאלתי את ההומאופתית שאני מטופל אצלה, והיא אמרה שעדיף שאני לא אקח כי היא לא מכירה את הצמח הנ"ל.
האם בכל זאת אני יכול לקחת מבלי להפריע לטיפול?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופתי
עירית פרידמן25/03/2010אני ממליצה ללכת עם ההמלצות של ההומאופתית שמטפלת בך.
כאשר איננו יודעים על השפעות הדדיות של תרופות לא כדאי לנסות ואח"כ לספוג הפרעות לטיפול.
בייחוד לאור העובדה שאתה רואה שיפור במצבך.
כל טוב
עירית פרידמן-הומאופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכך אעשה...
יובל25/03/2010תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
