מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיטמהשלום שלום01/08/2011
אחרי ניתוח גינקומסטיה נשארה צלקת
האם ניתן להעלים צלקת בקו מתער התחתון של העטרה ? מה הדרכים המקובלות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטמה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין01/08/2011לא ניתן להעלים צלקות. אם הצלקת היא צלקת קלואידית או היפרטרופית ישנן דרכים לשיפור או טשטוש כגון: חבישת סיליקון או משחת סיליקון או הזרקת סטרואידים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקת חומצה הילארוניתנוי30/07/2011
שלום רב,
מעונינת בהזרקת חומצה הילארונית למטרת מילוי קמטים.
לצערי סובלת מטריג'מינת נאורולוגיה.
האם הזרקה לפנים מסכנת אותי בהתקפים נוספים או פגיעה כלשהי?
תודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקת חומצה הילארונית - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן01/08/2011היי,
מדובר בחומר המצוי בגוף באופן טבעי ולכן הסיכוי שתהיה להזרקה השפעה כלשהי על התלונות שואפת לאפס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה בדבר ההזרקה?
נוי06/08/2011תודה על תגובתך.
ומה בדבר ההזרקה עצמה? האם הזרקה לפנים עשויה לגרות את העצב?
האם בוטוקס עשוי להשפיע לרעה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה בדבר ההזרקה? - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן07/08/2011היי,
לא סביר שיהיה גירוי של העצב אם אין הזרקה ישירה אליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פלסטי ברגלייםרוני28/07/2011
יש ליי רגליים שונות, זאת אומרת רגל אחת שלי צרה ובשנייה יש שריר גדול, האם זה ניתן לתיקון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פלסטי ברגליים - תגובה
ד``ר רן טליסמן30/07/2011רוני שלום
אסימטרייה תמיד קיימת בין הצדדים של גופינו
מתי נפעל שהחריגה משמעותית ואז נבחן האם מדובר בהפרש בגודל השריר פיזור השומן ו/או כל רקמה אחרת ובהתאם לכך תכנון של מה כדאי לבצע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחזור שדאיילת28/07/2011
שלום רב.
אני בת 38 ולפני כשנה עברתי ניתוח כריתה לאחר גילוי סרטן שד גרורתי. עברתי כימותרפיה והקרנות, ושיחזור מידי של השד על ידי סיליקון. כיום, שנה אחרי, אין לי סימנים של המחלה, ואני רוצה להאמין כי נרפאתי. כיום, אני יכולה להתפנות לנושאים ושאלות בנושא השתל, שלא הייתי ערה להם מספיק בעבר.
לא נוח לי עם ניתוח השחזור שעברתי, לא מבחינת הרגשה, ולא מבחינת הגודל (אני חושבת ששני השדיים לא שווים בגודלם). האם אני יכולה לעבור שחזור שד מחודש, שיתאים לרצונותיי?
שמעתי שאפשר לשחזר מרקמה בגוף למתן תוצאות טובות יותר והרגשה נוחה וטבעית יותר, האם אני יכולה לעבור שחזור כזה?
ותודה מראש על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחזור שד - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן28/07/2011היי איילת,
לרוב ניתן לתקן את התוצאות שנתקבלו בניתוח הראשון.
קיימות אפשרויות שונות לביצוע הניתוח, עליהן כדאי לדון עם המנתח שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע במצחron28/07/2011
ד"ר שלום,
לפני מספר חודשים הופיעה על המצח התחתון שלי, מעל הגבה, מעין בליטה קטנה, שבתחילה חשבתי שהיא פצע אקנה. בביקור אצל רופאת עור נאמר לי שהמדובר בציסטה שומנית מתחת לעור. רופאת העור יעצה שכל עוד זה לא מציק ולא גדל לא לעשות דבר.
לאחר כחודשיים, מאחר והציסטה גדלה, ומאחר והייתי לפני נסיעה לחו"ל של מספר חודשים, הלכתי לכירורג שאמר לי שמדובר בציסטה ושזה לא נראה לו בעיתי. הכירורג הפנה אותי לפלסטיקאי, שאמר לי שאני יכול לנסוע לחו"ל בלי חשש, וכשאחזור אבצע ניתוח, ושייתכן ותוותר צלקת.
אני כבר מעל לחודש בחו"ל ובינתיים הציסטה מעל המצח גדלה מאוד, והיא נראית ממש כבלוטה גדולה מעל הגבה, שלא מפסיקה לגדול. אני נמצא בדרום אמריקה וצפוי להיות פה עוד כחודש וחצי.
מה דעתך? האם לחפש פה פלסטיקאי מומחה? האם יש ממה לחשוש? האם הציסטה עשויה לגדול עד בלי די? ככל שהיא גדלה הצלקת של הניתוח עשויה לגדול?
אודה לתשובתך!
פתח בחלון חדש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע במצח - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן28/07/2011היי רון,
במידה ואכן מדובר בצסטה, אין מקום לחשש ואתה יכול להמתין עם הניתוח.
צריך לזכור כי לעיתים הצסטה יכולה להזדהם ואז יופיע כאב אדמומיות ונפיחות במקום. במקרה כזה, יש צורך בטיפול אנטיביוטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחירי ניתוחים בארץ ובחו"לאבי27/07/2011
אהלן
רציתי לדעת אם יש הבדל משמעותי במחירים בין הארץ לבין מדינות מערביות אחרות, והאם אהדבר מתבטא גם באיכות.
תודה מראש
אבי לנגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחירי ניתוחים בארץ ובחו"ל - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן28/07/2011היי אבי,
רמת הרפואה בארץ ככלל וכירורגיה פלסטית בפרט נחשבת גבוהה.
המחירים משתנים מארץ לארץ ומרופא לרופא. בממוצע רמת המחירים בארץ לא גבוהה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת....סנדי26/07/2011
שלום רב,
לפני כחצי שנה עברתי ניתוח לכריתת המרטומה בצד ימין של הצוואר כ-9 נקודות.
לאחר יומיים מהניתוח הוצאתי את החבישה לפי הוראות הרופא ונדהמתי לגלות שאורך התפרים גדול יותר ממקום הנגע עצמו ולאחר 10 ימים הוצאתי את התפרים ומאז המקום רגיש מאוד, מגרד,כואב והצלקת בלטה החוצה.
פניתי לרופא המנתח לקבל הסברים ואיך זה שיש לי צלקת בקוטר של כ- 35 מ"מ, הוא טען שהגוף שלי לא קיבל את התפרים ופשוט דחה אותם ובגלל זה הצלקת בלטה החוצה, המליץ לי על המשך טיפול של חודשיים בחבישות לחץ מסיליקון, לאחר שלושה חודשים של טיפול זה אני לא רואה שום שינוי...
זה גורם לי לעוגמת נפש וחוסר נינוחות, הצלקת הורידה לי את הביטחון העצמי מאוד היא ממש בולטת בצוואר, עדיין כואב ומגרדת ואני לא יודעת מה לעשות....
????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת.... - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן28/07/2011היי,
הצלקת תמיד יותר ארוכה מהנגע שנכרת.
תגובת הגוף היא אינדיבדואלית ושונה לאחד לאחד.
תפני להתייעצות של פלסטיקאי לגבי הטיפול בצלקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקת...
סנדי28/07/2011הפניה לפלסטיקאי דרך הקופה או פרטי?? ואם אתה יכולה להמליץ לי על אחד מאזור המרכז.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקת... - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן28/07/2011היי,
הפניה יכולה להיעשות דרך קופ"ח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח אףשירה25/07/2011
שלום רב! אני שבועיים לאחר ניתוח אף ויש לי מספר שאלות, אשמח לתשובתך:
1- יש לי עדיין דם קרוש ממש נוקשה בתוך האף, שאני לא מצליחה להוציא בעדינות עם קיסם אוזניים. יש דרך אחרת להוציא את זה?
2- האם ניתן ללכת לקוסמטיקאית למריטת גבות? קראתי במקום אחד שמותר ובמקום אחר שכדאי לחכות חודש לאחר הניתוח...
3- האם יש איזושהי מניעה לעשות טיפול שיניים בקרוב? או שההכרח לפתוח את הפה בחוזקה וההתעסקות במקום כל כך קרוב לאף אינה מומלצת בינתיים?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח אף - תגובה
ד``ר רן טליסמן28/07/2011שירה יקרה
לכל מנתח יש את התובנות שלו מה כדאי ומותר לעשות
הכי מומלץ לשאול את המנתח שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטמות נפוחותיונתן25/07/2011
אני בן 16, ומאז גיל 13 הפטמות שלי ממש נפוחות בצורה שממש מפריעה ובולטת לעין.
הייתי אצל מספר רופאים שאמרו שזה יעבור בתום גיל ההתבגרות.
אני בן 16 ועדיין יש לי את הבעיה,ואני גם רזה אז זה ממש בולט ומפריע..
רציתי לשאול -
1. האם יש סיכוי שזה יעבור מעצמו לבד\המצב ישתפר בעתיד ?
2. מה הדרכי טיפול בבעיה ? חוץ מניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטמות נפוחות - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן28/07/2011היי יונתן,
במידה ואין שום שינוי במשך 3 שנים, ככל הנראה הבעיה לא תעלם.
הפתרון הוא ניתוחי בלבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח מחיצות באףסהר23/07/2011
שלום דוקטור.
משאני קטן אני סובל מצינון כרוני כאבי ראש סינוסיטיס וגודש באף...
נודע לי שכל הבעיות האלה למיניהן זה בגלל שיש לי מחיצה עקומה באף.
הומלץ לי לעשות ניתוח מחיצות באף על מנת לתקן את כל הבעיות הללו.
השאלה שלי היא : אני כרגע בשירות צבאי , כמה גימלים אני אקבל אחרי שאעבור את הניתוח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח מחיצות באף - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן23/07/2011שבוע עד שבועיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רווח בין השדייםקרן22/07/2011
היי רציתי לדעת אם יש איזושהי דרך (אפילו בניתוח) ליצור רווח בין השדיים?
אני אחרי ניתוח פלסטי והשדיים צמודים זה לזה, דבר שמבאס אותי מאוד.
אשמח לדעת אם קיים משהו שיגרום להם להתרחק.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רווח בין השדיים - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן23/07/2011היי קרן,
בדרך כלל ניתן לטפל בבעיה על ידי ניתוח נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח זאת האופציה היחידה?
קרן01/08/2011יש דרכים נוספות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח זאת האופציה היחידה? - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן01/08/2011היי קרן,
לצערי אין לבעיה פתרון שאיננו ניתוחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתך במצח, 3 תפרים, גיל 7שירה21/07/2011
מתי מומלץ להוריד תפרים, בבי"ח אמרו אחרי שבוע, בקופ"ח אחרי 5 ימים?איך אפשר לטשטש את הצלקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתך במצח, 3 תפרים, גיל 7 - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן23/07/2011היי,
בד"כ מורידים תפרים בפנים לאחר שבוע.
ההמלצה לטיפול בצלקת יכולה להעשות רק לאחר בדיקה אצל רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארטיקולענת20/07/2011
שלום רב,
קראתי באחד האתרים כי ניתן לשאוב גושי ארטיקול בעזרת מחט מיוחדת, האם זה נכון?
האם יש בכלל פתרון להוצאת החומר? (הזרקתי בצדי האף וכיום המקום מאוד התעבה)
תדה
מיואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארטיקול - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן21/07/2011היי,
ארטיקול מורכב ממליוני כדוריות מקרוסקופיות המפוזרות בתוך הרקמה במקום ההזרקה וצמודות אליה ולכן לא ניתן לשאוב אותן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזלים בשדשני20/07/2011
שלום,
עברתי ניתוח להגדלת חזה 300CC. לאחר יומיים כבר, התנפח לי שד אחד. השני החלים היטב.
הרופא ראה שזה נוזלים וניקז לי אותם. כרגע זה שוב התנפח (4 ימים אחרי)ושוב קבעתי תור..
מזה יכול להיות ומה הפתרון???
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים בשד - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן21/07/2011היי,
בהחלט יתכן שניקוז חוזר יפתור את הבעיה.
לא ציינת אם מדובר בדם או לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות 3 שבועות לאחר שחזור מיידיאבי20/07/2011
אימי בת 65 עברה מסטקטומי בשד עם שחזור מיידי ונקז. אנו כבר 3 שבועות לאחר הניתוח עם אנטיביוטיקה וההפרשות (50cc ביום) ממשיכות.
כרגע הנוזל שמצטבר בנקז כבר אינו אדום אך רציתי לשאול האם הסכנה להתפתחות דלקת אינה גוברת מאוד בגלל הזמן הארוך שבו הנקז עדיין לא הוסר.מהו הזמן המקסימלי שניתן להישאר עם הנקז.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות 3 שבועות לאחר שחזור מיידי - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן21/07/2011היי
ההחלטה מתי להוציא נקז הוא מורכבת: מצד אחד זהום יכול להכנס ומצד שני הצטברות נוזלים בגלל שאין נקז להוציאם יכולה גם היא להסתיים בזהום.
אכן 3 שבועות זה זמן ארוך להשאיר נקז אולם אני משוכנע שהרופא כלל זאת במערכת השיקולים שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




