מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עיצוב שפתיים,סנטרמישהי20/08/2011
הנני יודעת מהו הפורום הנכון או לאיזה קטגוריה שייך השינוי שברצוני לשנות אשמח להכוונה
הנני בת 28 עברתי ישור שיניים לפני כשנתיים ובשנה האחרונה רזיתי המון בפנים
ניסיתי לעלות במקשל אבל זה לא חזר לי לפני רק לגוף
תוצאה מכך עכשיו בולט לי יותר כמו מין שתי בליטות בכל צד של השפה התחתונה של הפה שלי וברצוני גם לדעת אם יש אפשרות לההקטין את השפה התחתונה של הפה שלי מכיוון שהיא הרבה יותר עבה מהשפה העליונה וחסרת פרופרציות אפילו רק להצר ברוחב של השפה ("למחוק" בצדדי השפה)אשמח לתשובה ולהפניה למקום מתאים. נ.ב הרופאת שיניים שלי אמרה לי שמבחינת היישור שיניים אין מה לעשות כי זה מבנה הלסת והשפה שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצוב שפתיים,סנטר - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין20/08/2011מישהי שלום,
בהחלט ניתן להקטין או לקצר את השפה התחתונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קבלת תוצאהשרון17/08/2011
שלום רב. עברתי שלשום ניתוח להסרת שומה מולדת גדולה מהירך. השומה נשלחה למעבדה,תוך כמה זמן אמורה להתקבל תוצאה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קבלת תוצאה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין18/08/2011שלום שרון,
בד"כ מתקבלת תשובה תוך כשבועיים. לצערינו בימים אלו של עיצומים במערכת הבריאות הציבורית הדבר עלול להימשך מעט יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- א -סימטריה בחזהמלי17/08/2011
אני בחורה בת 26. מגיל ההתבגרות אני סובלת מתופעה של א סימטריה בחזה. שד אחד גדול בשתי מידות מהצד השני ( אחד 260 והשני 420). השד הגדול גם נפול יותר מהקטן. מבנה הגוף שלי הוא די רזה ושאלתי היא כיצד ניתן לטפל בבעיה האסטתית שלי? אני מפחדת שאם אעבור ניתוח וישימו לי רק בצד אחד סיליקון, הוא יעמוד יותר וזה יהיה בולט לעיין. אני גם חוששת שאם ישימו סיליקון בשני הצדדים, כאשר בצד הגדול שתל קטן יותר, מכיוון שהשד כבר גדול מספיק, שזה יראה גדול מדי ולא טבעי לגוף שלי.. אשמח לקבל ייעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר א -סימטריה בחזה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין18/08/2011מלי שלום,
הדרכים לטפל באסימטריה הן: 1) להקטין את השד הגדול ולהרים אותו. 2) להגדיל את השד הקטן ולהרים את השד הגדול. 3) להגדיל את שניהם במידה לא שווה ולהרים את השד הנפול. הבחירה בין הדרכים תלויה בגודל השדיים, במבנה הגוף שלך (משקל, גובה, רוחב) וברצון שלך. את צודקת שגם לאחר הניתוח שני השדיים לא "יתנהגו" באותו אופן לאורך זמן ותצטרכי להשלים עם הבדל מסוים ביניהם. עדיין צפוי להיות שיפור משמעותי בוודאי בתוך בגד וסביר להניח גם ללא בגדים. כמובן שאת ההחלטה מה לעשות עלייך לקבל לאחר בדיקה וייעוץ עם המנתח/ת שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ממש חשובההגילי16/08/2011
ד"ר אם נקבע לי ניתוח אף ל11.9, ועישנתי איזה 5-6 סיגריות בתאריך-16.8 (זאת אומרת פחות מחודש לפני הניתוח) זה ממש נורא ועלול להרוס חס וחלילה את התוצאה הסופית? או שזה לא נורא עד כדי כך?
מקווה שתענה בהקדם ואם זה גרוע אני יידחה את הניתוח, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה ממש חשובהה - תגובה
ד``ר רן טליסמן19/08/2011נראה שזה לא חמור על פי התיאור ואם מכל בחינה אחרת את בריאה זה בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר ,גב האףטלי15/08/2011
שלום !
הייתי רוצה לגעת אם מעולם לא נותחתי באף אך יש לי שבר ללא תזוזה באף ונעשה לי גבס מלפני כחודשיים ,,,גב האף /גשר האף נראה לי דק מבעבר האם בניתוח אף אוכל לבקש שיעבו אותו יותר כמו בעבר כי יש לי אף רחב וכעת אין פורפורציה בן גב האף לחלק הקידמי הרחב,,,?
שנית האם בניתוח חייבים לשבור את גב האף ולנסר,,,הבנתי שזה מציר\מדקק את האף ואני מבקשת פעולה אחרת האם למרות זאת יחתכו לי את העצם ,,,
שלישית אני לא מעוניינת להנמיך את גובה האף האם גם זה אפשרי כי אני בגדול מעוניינת לתקן \לשדרג את האף לא באופן קיצוני אלא רק לעדן את החלק הקידמי וליישר את גב האף ולעבותו מעט,,,
ושאלה אחרונה שוברים את קירות צידי האף ,,,כיום הם לא יפים ,,,וקצת שקועים האם גם אותם ישברו ויגבסו אותם אחרת שיהיה להם נפח ? שאלה זו מטרידה אותי בעיקר כי לדעתי היא שגורמת לאגב האף להראות דק ,,,
סליחה אם שאלותיי רבות ,,,שוב אקדים את התנצלותי!
והאם אוכל להתנתח כשלושה חודשים לאחר קבלת מכה באף כי אני מתחתנת בעוד כ4 חודשים ואם לא אוכל אאלץ לדחות את החתונה המתוכננת ,,, :- (
האם יוכלו לעשות זאת למעני ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר ,גב האף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין16/08/2011טלי שלום,
ראשית מזל טוב לחתונתך! שנית - מומלץ להמתין לפחות חצי שנה מהחבלה עד לניתוח.. לגבי מה לעשות בניתוח - חובה לתת לך תשובה רק לאחר בדיקה ולא על סמך התיאור בפורום. כמו כן במידה ואת מעוניינת בשינויים עדינים שהינם דווקא בכיוון של הגדלה/הרחבת האף ולא הקטנתו ייתכן וניתן לבצע זאת באמצעות הזקת חומר מילוי ללא ניתוח - שוב - תשובה רצינית רק לאחר בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון לאחר ניתוח פלסטי באף באמצעותיעל14/08/2011
אני לאחר ניתוח פלסטי באף.חוששת שאזדקק לתיקון בשל זוית חדה בחלק העליון של האף לבין האף.הבנתי שיש תיקונים שנעשים עם חומר מילוי.האם השמוש בחומר מילוי מומלץ לצורך תיקון?האם חומר המילוי בו מבצעים תיקון הוא קבוע ובאיזה סוג של חומר מילוי מומלץ להשתמש לתיקון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון לאחר ניתוח פלסטי באף באמצעות - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין16/08/2011דור שלום.
ראשית כדאי להמתין לפחות חצי שנה מהניתוח עד לירידת הנפיחות וקבל תוצאה פחות או יותר סופית ורק אז להחליט אם יש צורך בטיפול נוסף. חומרי המילוי המועדפים אינם "קבועים" אלו חומרים המבוססים על קלציום-הידרוקסי-אפטית, קולגן או חומצה היאלורונית. לכל חומר משך זמן בגוף שונה אך באופן כללי החומרים באזור זה ניספגים לאט יותר מאשר באזור השפתיים או הלחיים למשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מהאףנינה14/08/2011
האף שלי לא יישר יש לו מין בלוטה כזאת או מין גיבשוש כזה לא יודעת איף ליקרוא לזה אבל בקיצור לא יישר.אני רוצה לעשות ניתוח פלסטי לאף כך שהוא יהיה ישר אני בת 16 ואני רותה לישאול באיזה גיל כדי לעשות את הניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת מהאף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין14/08/2011נינה שלום.
מקובל לעשות ניתוח אף אסתטי החל מגיל 16.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף ושאיבת שומן בסנטרinbal13/08/2011
אני מעונינת בניתוח אף וסנטר זה משהו שעדיף לעשות בניתוח אחד או כל אחד בנפרד עם הפרשים של זמן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף ושאיבת שומן בסנטר - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין14/08/2011ענבל שלום.
בהחלט ניתן ויש בזה היגיון לביצוע בניתוח אחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצמדת אוזנייםבר10/08/2011
שלום אני בן 17
ויש לי אוזניים עקומות ואני רוצה ליישר אותו ללא ניתוח
יש דרך כזאת?אני שם עליהם מן תחבושת כזאת וזה מצמיד אותן חזק חזק זה יעזור?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצמדת אוזניים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין10/08/2011בר שלום,
לצערי הדבר לא יעזור הסחוס שבאוזן "זוכר" את צורתו ויחזור אליה מיד לאחר שתוריד את התחבושת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה להודעה
בר15/08/2011תודה.
אבל אבא שלי אמר שהוא גם בגיל 17-16 היה לו אוזניים עקומות והוא שם פלסטרים וזה בסוף הסתדר לו ואני רואה את השינוי.
אז מה אתה אומר ד"ר?אין דרך אחרת חוץ מניתוח?כי זה ממש הורס את כל הפרצוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה להודעה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין16/08/2011בר שלום,
למיטב ידיעתי הדבקה לא תעזור. אך, אם לאביך זה עזר בקש ממנו שידריך אותך כיצד לעשות זאת. במידה ותצליח - אשראי וטוב לך. במידה ולאחר זמן שתחליט שזה לא עזר תוכל תמיד לפנות למנתח פלסטי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צד אחד עגול וצד שני טיבעיאנה08/08/2011
לפני 4 חודשים ניתוח להגדלת חזה. מיד לאחד חודשיים הורגשה הבעיה שצד אחד גדול יותר מהשני וכואב יותר. כיום לאחר 4 חודשים אני עדיין מרגישה אי נוחות בשד אחד כול היום וכשאני שוכבת על הגב אני רואה שתל אחד עומד ושתל שני נופל לצד ז"א הם אינם זהים בכלל. (להוריד חולצה וללכת לים איני יכולה בכלל)
עשו לי את כול הבדיקות וכולם יצאו טובות ושלחו אותי הביתה לא מרוצה ונתנו לי תשובות כמו זאת אי סימטריה וכמו ככה הגוף קיבל את זה וכמו יצאה לך תוצאה יפה מאוד את אמורה להיות מרוצה.. כיום לאחר 4 חודשים אני בכלל לא מרוצה מהתוצאה ושוקלת להוציא את השתלים בגלל הרגשת אי נוחות בשתל אחד ובגלל המראה שלהם.
חשוב לציין שלא מדובר באי סימטריה .
השאלה שלי היא- האם ניתן לעשות ניתוח חוזר כדי לנסות לתקן את הבעיה הנוראית הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צד אחד עגול וצד שני טיבעי - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן08/08/2011היי אנה,
אני מבין את המצוקה בה את נמצאת אך לא ניתן להמליץ על דרכי פעולה ללא בדיקה. פני לפלסטיקאי ליעוץ ועדיף עם תמונות מלפני הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרי?
אנה11/08/2011אני יכולה להגיע למרפאתך ליעוץ?
זה נראה כאילו הכניסו לי שתי שתלים שונים או שלא פתחו לי מספיק את איזור בית החזה לפני הכנסת השתל..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף- תיקון קטןמישהי06/08/2011
שלום רב,
אני שואלת בשם אחותי שעברה לפני כ3 שנים ניתוח אף קוסמטי משולב מחיצה.
עתה, היא עומדת לבצע תיקון קטן (טיפה של אסימטריה באזור הנחיריים ושיוף עצם )
כשבוע לפני מועד הניתוח היא עוברת טיפול שיניים (סתימת חור +ניקוי בהרדמה מקומית)
האם זה בסדר?
לגבי עישון- היא בגילאי ה30 החלה לעשן לפני כשלוש שנים און אנד אוף, בחודש האחרון לא נוגעת בסיגריות.
האם שלוש השנים הללו של עישון יכולות להסב האטה בהחלמה בניתוח הנוכחי (החלה לעשן בדיוק כחודש לפני הניתוח הראשוני).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף- תיקון קטן - תגובה
ד``ר רן טליסמן09/08/2011על פי תיאור של הקף הניתוח שאחותך עומדת לעבור נראה על פניו שהדברים שציינת אינם אמורים להפריע
מונמכת אם זאת לידע את המנתח ולשאול דעתו כי הוא היחידי שיודע באמת על איזה היקף מדובר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת שומןשרה05/08/2011
שבת-שלום לך! מה זמן ההחלמה בהוצאת שומן הבטן ,להזרקה בפנים? מה העלות של ניתוח כזה? ומי מומחה שיש לו נסיון רב שנים ,בפעולה זו? תודה וכל-טוב שרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת שומן - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין05/08/2011שרה שלום,
שטפי הדם צפויים לחלוף תוך כשבועיים.
איננו נוהגים להמליץ על מחירים או על רופאים מסויימים בפורום. השתלת שומן היא כלי המשמש בכירורגיה הפלסטית שנים רבות וזוכה ליותר פופולריות בשנים האחרונות. פני ליעוץ אצל מומחה/ית בכירורגיה פלסטית ובקשי לדעת על מידת הניסיון שלו/ה בפעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהם הנזקים הבריאותים מדליפת סיליקוןלי04/08/2011
שלום.
רציתי לדעת מהן ההשלכות הבריאותיות שעשויות להיות לדליפת סיליקון.
לפני כעשר שנים עשיתי הגדלה אולם אין לי מושג מה היה סוג השתל או פרטים אחרים. כמו כן, לא הייתי במעקב כלשהו מאז.
מטריד אותי לדעת אם לדליפה עשויות להיות השלכות על הבריאות שלי ובמיוחד במקרה של הריון האם עשויות להיות לה השלכות על העובר.
בנוסף, למי עלי לפנות על מנת לבדוק את מצב השתלים..(אני לא בטוחה שהרופא שעשיתי אצלו עדיין עובד..)?
אודה לך על מענה לשאלותי הרבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהם הנזקים הבריאותים מדליפת סיליקון - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין05/08/2011לי שלום,
סיליקון דולף עלול לנדוד במערכת הלימפה ולגרום להצטברות סיליקון בבלוטות הלימפה. לגרום להופעת גושים באזורים שונים. מומלץ שתבקשי הפניה מרופא המשפחה לביצוע MRI או אולטרסאונד של השדיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אףליטל03/08/2011
בקצה האף יש לי עור מיותר. ברצוני לדעת מה טווח המחירים להסרת עור מיותר מקצה האף בבקשה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין05/08/2011מיטל שלום,
נדיר ביותר שהבעיה האסתטית באף היא עודף עור שיש צורך להסירו. אני ממליץ שתיגשי ליעוץ אצל מומחה/ית בכירורגיה פלסטית אשר יאבחן במדויק מה דרוש תיקון וכך יוכל/תוכל לתת לך גם הצעת מחיר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי מבנה פניםמילי02/08/2011
יש לי פנים ארוכות, עצמות לחיים גבוהות,סנטר קצת ארוך, לחיים רזות וצרות והמצח יותר רחב מהלסת אך הלסת ממש צרה ומתחברת עם הצוואר- אין לי עצמות לסת מודגשות. השאלה שלי היא אם אפשר להפוך את מבנה הפנים שלי ליותר אובאלי-עגלגל? אפשר להקטין את הסנטר ולהדגיש את הלסת (ליצור מעין עצמות ללסת מודגשות) ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי מבנה פנים - תגובה
ד``ר רן טליסמן02/08/2011התשובה הכללית היא בדרך כלל כן אבל תלוי במצב הספציפי של הפנים.
על פי המצב הנתון ורצונותיך ניתן לבנות תוכנית שכוללת על פי הצורך מרכיבים שונים כגון שתלים, שיוף עצם תוספות חומרי מילוי ועוד
אבל כל זה תלוי מאוד במצב האמיתי כולל מבנה העצמות ביחס לרקמה
תשובה יותר קונקרטית תוכלי לקבל רק לאחר בחינה מקיפה של המראה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




