מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח להגדלת שפה עליונה בפניםעינת26/04/2011
שלום רב,
נחשפתי לסוג ניתוח של הרמת שפה עליונה וקיצור המרחק בינה לבין האף בשם
Gull Wing Lift. האם הניתוח הנ"ל מבוצע גם בארץ ? האם ניתן לקבל פרטי רופאים שעושים ניתוח מעין זה ?
אני יודעת שניתוח יותר נפוץ הינו בו החיתוך מתבצע מתחת לאף, אך אני לא מעוניינת בו ולא מצאתי מידע לגבי ניתוח ה Gull Wing Lift בו החיתוך מבוצע לאורך קווי המתאר של השפה העליונה .
תודה מראש !
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח להגדלת שפה עליונה בפנים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין26/04/2011עינת שלום,
כל מומחה בכירורגיה פלסטית מסוגל לבצע את שני סוגי הניתוחים Gull wing או Bull horn lift. ולכל אחד העדפות משלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי! יש לי כמה שאלות לגביי ניתוח אףנטע26/04/2011
אני רוצה לעשות ניתוח אף להעלמת הגבנון שיש לי על האף רציתי לשאול אם רוצה לעשות הרדמת כללית אז צריך להכניס איזשהו צינור מפחיד לגרון שינשים אותי או משהו? וכמה זמן נשארים בבית חולים? ובדרך כלל הניתוחים להעלמת הגבנון יוצאים יפה?......ואיך מרדימים בהרדמה כללית כי אי אפשר להשים את הדבר המרדים הזה על האף כי מנתחים....דרך הוריד נכון? הזריקה ממש כואבת? ואחרי כמה זמן היא משפיעה? וצריך להכניס מלא דברים לורידים? ואפשר לעשות את הניתוח בחופשת חנוכה (8 ימים של חופש) ואחרי שבוע לחזור לבית ספר? או שהאף יהיה נפוח מידיי בשביל לצאת איתו מהבית? סליחה על המיליון שאלות פשוט אני חייבת לעשות ניתוח אף וזה ממש מפחיד אותי!
תודה רבה רבה רבה!!!!!!!!!!
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי! יש לי כמה שאלות לגביי ניתוח אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין26/04/2011נטע שלום,
לרב נשארים בבית החולים מספר שעות לאחר הניתוח והולכים הביתה גם כאשר הניתוח בהרדמה כללית. צינור ההנשמה מוחדר רק לאחר שהמנותח כבר ישן לחלוטין ויוצא החוצה לפני שהתעורר לגמרי. חומרי ההרדמה ניתנים בתחילה דרך צינורית קטנה שמוכנסת לוריד המנותח (עירוי) לפני הניתוח. חופשה של כ-8 ימים עשויה להספיק לביצוע הניתוח ועד להורדת הגבס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון ניתוח חזה אחרי לידה והנקה -מאיה21/04/2011
שלום,
אני מעוניינת לעבור ניתוח להגדלת חזה . שאלתי היא, אם אני מעוניינת ללדת בעוד מספר שנים + הנקה (כיום אני אחרי 2 לידות). מה התיקונים שמבצעים בדרך כלל לחזה אחרי שנותח כבר בעבר והאם מבצעים תיקונים ?. האם הנפילה היא רצינית והאם יש צורך להחליף את השתלים לאחרים.
זאת הסוגיה היחידה והעיקרית שמטרידה אותי היום בהחלטתי האם לבצע את הניתוח כעט או לחכות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון ניתוח חזה אחרי לידה והנקה - - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/04/2011מאיה שלום,
בהחלט ייתכן שלאחר הריון ולידה תהיה נפילת שדיים משמעותית שתגרום לך לרצות הרמת חזה. לגבי החלפת שתלים אין צורך להחליפם אלא אם כן יש עדות לדלף או שתהיי מעוניינת בשינוי בגודל השדיים ולא רק בהרמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקות למילוי קמטיםשולה21/04/2011
מכובדי!
זריקות למילוי קמטים אינן אייטם חדש ונראה לי שרובנו שמענו עליהן.
אלא שהיום הופיע בטלויזיה מנתח פלסטי נודע וטען שטיפול הפנים להצערה שהוא עושה שונה. הוא טען שהוא מפסל את הפנים בדרך מאד אינדיבידואלית ושהזריקות שלו הן שונות במובן הזה שהן רבגוניות ומכוונות לכל רקמה ורקמה בעור. כאשר לרקמות העמוקות ממש הוא מזריק זריקות שמעודדות יצירת קולגן וכו' (נראה לי שהוא השתמש במילה פיברובלסטי וטען שזה אניאייג'ינג במובן כזה שאין כאן שאלה כמה זמן זה יחזיק כי העור מתחיל לעבוד לבד לחידוש התאים) אמר שברקמה שמעל הוא מזריק שומן או חומצה הילריונית ואילו למעלה למעלה הוא מזריק זריקות המכילות חומרים המתאימים לשכבות העליונות. ממש סליחה אם אינני זוכרת את השמות לכל רקמה. לא בטוח שזה משנה. השאלה שלי האם יש בדברים שלו חידוש כמו שהוא מציג? או שמא זריקות למילוי קמטים הן זריקות למילוי קמטים הן זריקות למילוי קמטים והוא רק ניסה ליצור איזה גימיק חדש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקות למילוי קמטים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/04/2011שולה שלום,
לא ראיתי את התוכנית המדוברת אך באופן כללי רב המנתחים הפלסטיים שנוסעים לכנסים וקוראים ספרות מקצועית מעודכנים בחידושים השונים כולל חומרי המילוי השונים על יתרונותיהם וחסרונותיהם. מעבר לכך זהו ה"טאץ'" של כל אחד ואחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריקמת שד בבית השחיbar21/04/2011
מזה כשנה וחצי אני סובלת מכאבים מתחת לבית השחי, הרופא אומר שזוהי ריקמת שד שיש להסירה.
מאחר ויש לי כאבים האם הניתוח נחשב לניתוח פלסטי או ניתוח אחר?
כמו כן האם הניתוח הזה מבוצע דרך קופות החולים או רק פרטי?
אשמח לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריקמת שד בבית השחי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/04/2011בר שלום,
תוכלי לברר בקופ"ח שלך האם ייתנו התחייבות לביצוע הניתוח בבי"ח ציבורי. מדובר בסוג הניתוחים שהם בתחום ה"אפור" שבין אסתטי לרפואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קסנטלזמות על העפעפייםאנונימית20/04/2011
שלום וחג שמח
לפני כ-5 שנים עברתי הסרת קסנטלזמות מעל העפעפיים (אחת מעל כל עפעף).
לצערי הרב כשנה לאחר ההסרה הן החליטו לחזור וזה די מכוער.
כבר רציתי להסיר אותן לפני כשנה ואולי יותר אבל היות ומדובר בפעולה אסתטית הרי שקופת החולים לא משתתפת בהוצאה היקרה. נוצר מצב שאני מסתובבת עם משקפי שמש רוב הזמן
אני יודעת שאתם לא מפרסמים מחירים בפורום אבל אשמח לקבל הערכה באיזה סכום מדובר, כמו כן האם יש שיטות חדשות או דרכים למנוע חזרתן?
אגב ערכי הכולסטרול שלי תקינים.
בתודה ובברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קסנטלזמות על העפעפיים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין24/04/2011לאנונימית,
לצערינו אין פעולה מניעתית ואין גם קשר לרמת הכולסטרול בדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רקמת שד בבית השחי...ענבל.ג18/04/2011
שלום,
התגלה אצלי בשנתיים האחרונות רקמת שד בבית שחי בשני הצדדים....נאמר לי שרצויי להוריד זה מאוד מפריע לי מבחינה אסטטית....
השאלה שלי האם כדאי להוריד???חברה שלי עברה את זה לא ממזמן מאוד קשה עם זיהומים ובצקות יש לי תאריך לניתוח ומאז ששמעתי מחברתי אני חוששת לעשות זאת...מה המלצתך האם חייב להוציא?????האם כולם עוברות את זה ככה????אני מאוד מודאגת מכיוון שיש לי 2 קטנטנים בבית ואם לא אוכל לתפקד יותר משבוע זו בעיה עבורי...מה ההשלכות אם לא מוציאים?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רקמת שד בבית השחי... - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/04/2011ענבל שלום,
זנב השד מגיע עד לבית השחי וכאשר הוא גדל הדבר בא לידי ביטוי בצורת גושים. אם הגושים הם שפירים לפי קליניקה ובדיקות נוספות כגון אולטרסאונד או MRI אז לא חובה להוציא אותם. זיהום ובצקת וגם הצטברות נוזלים עלולים כמובן להופיע אחרי הניתוח. אם לא מוציאים את רקמת השד העודפת בבית השחי היא עלולה לגדול כפי שגדלה עד כה ויש צורך במעקב שיגרתי לסרטן שד כפי שהדבר נכון לגבי השדיים בכלל בהתאם לגיל וגורמי סיכון נוספים במידה וקיימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקת שומןמאיה17/04/2011
שלום רב,רציתי לשאול האם ניתן להזריק חזרה שומן לירכיים אחרי שנשאב משם יותר מידי שומן??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקת שומן - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/04/2011מאיה שלום,
כעקרון כן. צריך כמובן למצוא אזור תורם ששם יש מספיק עודפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן מהסנטר- שאלות נוספותרינת16/04/2011
שלום רב,
אני בת 36.לאחרונה עליתי במשקל, ובעית הסנטר הכפול החריפה. מאז ומתמיד היה לי סנטר כפול וקו לסת לא מוגדר. כרגע אני בתהליך הרזייה, אם כי איטי. שאלתי היא, מה קורה אם אעבור את הניתוח ואחריו אוריד עוד 6-7 קילו? האם זה יגרום לחוסר פרופורציה? אני לא רוצה לעכב את הניתוח בגלל שאולי אצליח לרזות.
כמו כן- האם דרושה חבישת לחץ ואם כן לכמה זמן? האם ניתן להוריד אותה לפרק זמן מסויים במהלך היום? (נניח חצי שעה ) ,תוך כמה זמן חולפים הכתמים הכחולים? אני פשוט לא מעוניינת לפרסם ברבים את העובדה שאעבור ניתוח.
מה עלותו של ניתוח כזה?
ואחרונה-אשמח מאד אם תוכלו לחחות דעה על ד"ר ***** מחיפה- האם עדיף אצלו או אצל *** ?
רב תודות וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן מהסנטר- שאלות נוספות - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/04/2011רינת שלום,
כעקרון רצוי להגיע לניתוח כשאת כבר במשקל הרצוי שלך. שינוי של 1-2 ק"ג לא ישפיעו שינוי של 10-15 ק"ג בוודאי ישפיעו. שינוי של 5-6 ק"ג ישפיעו במידת כלשהי עד כמה קשה לנבא ולדעת מראש. הסימנים הכחולים צפויים לחלוף תוך כשבועיים. ניתן להסיר את החבישה למשך חצי שעה ביום לאחר 48-72 שעות. ואחרון, איננו נוהגים להמליץ או לתת ציונים לעמיתים שלנו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר זילברשטיין
רינת19/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת שומן בסנטררונית15/04/2011
שלום,
אני בת 27 שנתיים אחרי לידה עליתי כ 30 קילו אחרי שילדתי וכרגע אני בדיאטה שהולכת לי ממש טוב ואין לי בעיה עם הגוף שמרזה הבעיה היחידה שלי היא עם הסנטר הכפול שקיבלתי...
איתו אני לא יכולה להתמודד אני שונאת אותו וזה מה שגורים לי את החוסר ביטחון הכי גדול אני אפילו לא מצטלמת יותר בגלל זה.
רציתי לברר האם ניתן לעשות שאיבת שומן רק בסנטר כדי שלא יהיה סנטר כפול, האם זה ניתוח שההחלמה ממנו כואבת ובכלל מה כרוך בזה וסדר גודל של עלויות שאני לפחות בכלליות אם זה משהו שאני יכולה להרשות לעצמי.
אודה לכל פיסת מידע בנושא וחשבתי לעשות את זה בבית חולים אלישע האם מומלץ? מה עליי לבדוק כדי לקבוע שהרופא מקצועי?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן בסנטר - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/04/2011ליאת שלום,
ניתן לבצע שאיבת שומן מהסנטר בהחלט. הכאבים לאחר ניתוח אינם גדולים במיוחד ומשכחי כאבים שכיחים למשך מספר ימים מספיקים בהחלט. נפיחות מקומית ושטפי דם צפויים במשך כשבועיים (לפעמים יותר)
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף משולבמאיה שילון14/04/2011
שלום!!
שמי מאיה ואני בת 16 וחצי ויש לי מחיצה שבורה באף שמפריעה לי מאוד(יובש בפה, נחירות, לא יכולה לישון בפה סגור,גודש באף וכו').. הלכתי לרופא אא"ג והוא אמר שאני צריכה לעבור ניתוח רפואי לתיקון המחיצה אך בינתיים עוד לא נקבע דבר. יש לי אף ארוך ורחב והייתי מעוניינת לעבור בנוסף לניתוח הרפואי גם ניתוח פלסטי (ביחד!!) אני חברה בקופת חולים מכבי. מה הסיכונים? והאם על קופת החולים לממן לי את הניתוח או שעליי לשלם את ההוצאות? תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף משולב - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/04/2011מאיה שלום,
ניתוח למחיצת האף ושיפור במעבר האוויר הוא בסל השרותים ויכול להתבצע במימון קופ"ח. קופ"ח אינה מממנת ניתוח אסתטי. לגבי ניתוח משולב עלייך לפנות לסניף של קופ"ח שלך או למחלקת זכויות מבוטחים ולשאול האם יממנו חלק ממנו וכמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף וסנטרשרי14/04/2011
לפני כמה ימים עברתי ניתוח אף ושתל בסנטר.הנפיחות רק החלה לרדת,אך אני מרגישה שנוצר לי סנטר כפול והלסתות עדיין נפוחות. האם ייתכן שלא הייתי צריכה לעשות שתל בסנטר? אני מאוד מוטרדת או שמא זו רק נפיחות ועוד מוקדם לקבוע. אודה לכם על תשובתכם המקצועית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף וסנטר - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/04/2011שרי שלום.
מובן שבשלב זה מוקדם לקבוע. הבצקת והנפיחות עשויה לתת מראה של סנטר כפול. המשיכי בביקורת אצל המנתח/ת שלך וצייני בפניו/פניה את דאגותייך. אני משוכנע שהוא/היא יוכלו להרגיע אותך טוב יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרמת הלחירבקה13/04/2011
שלום, אני מתעניינת בהרמת הלחי ע"י ניתוחון, מה שנקרא הרמת מרכז הפנים (לא מילוי שומן, חתך קטן בעפעף התחתון ומשיכה של שריר וקיבוע שומן בנקודה גבוהה יותר). האם ידוע מהי תקופת ההחלמה מכזאת פרוצדורה? עד כמה הפנים נפוחים, אם בכלל? למשך כמה ימים? מהי העלות המשוערת? לכמה זמן מחזיק? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרמת הלחי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/04/2011רבקה שלום.
ישנן מספר שיטות להרמת מרכז הפנים. בהחלט צפויה נפיחות ו-"סימנים כחולים". משך ההחלמה כשבועיים. התוצאה צפויה להחזיק מספר שנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת כרוניתצא10/04/2011
רציתי לדעת אם ניתוח באף יכול לפתור בעיה של נזלת כרונית.
הייתי פעם אצל כירורג פלסטי שאמר לי שאם אעשה ניתוח באף זה יכול לעזור בבעיית הנזלת הכרונית. אודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת כרונית - תגובה
ד``ר רן טליסמן13/04/2011אין כל דרך להבטיח כי ניתוח פלסטי באף יכול להקל על נזלת כרונית.
אם יש תרומה של כונניות מוגדלות ברירית תיתכן הקלה מסויימת בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלה מעל השריררוני09/04/2011
שלום ד"ר , אני רוצה לעשות הגדלת חזה מעל השריר , בין 300-350 CC.
אך אני לא יודעת אם לעשות את השתל הטבעי או את השתל הגבוה.
מה השוני ביניהם?
אשמח אם תענה לי תשובה , רוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה
ד''ר נמרוד פרידמן11/04/2011היי רוני,
בחירת השתל צריכה להעשות בהתאם למבנה גופך ולצורת החזה שאת רוצה לקבל.
לא ברור לי למה את מתכוונת בהגדרה שתל טבעי. האם לשתל אנטומי או לשתל עגול בפרופיל נמוך? שתל בפרופיל גבוה יקנה מראה של פוש אפ ותוצאה פחות טבעית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




