מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי הארכת סנטרשני30/03/2011
שלום,
אני בת 25 ואני די מרוצה מהפנים שלי חוץ מהסנטר.האמת שמקדימה ממש לא רואים שהוא נסוג והוא אפילו נראה פרופורציונלי אבל בפרופיל רואים שהוא לא בקו ישר עם האף וזה מעט מציק לי. רציתי לדעת האם קיימות טכניקות אשר גורמות לסנטר להראות מאורך יותר רק מהפרופיל?כי אני לא מעוניינת בשינוי הסנטר מקדימה.אני יודעת שצריך לראות כדי לאבחן אבל אשמח אם תוכלו לענות לי בכל זאת.
שבוע נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי הארכת סנטר - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין30/03/2011שני שלום,
הגדלת או הדגשת הסנטר ע"י שתל או ע"י קידום הסנטר (Genioplasty) בהחלט באות לידי ביטוי יותר משמעותי במבט מהפרופיל מאשר במבט מהחזית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רזה מאדא28/03/2011
אני רזה מאד - גובה 153 משקל 42 ק"ג. ומעוניינת לעבור ניתוח הגדלת חזה.
האם שתלים בנפח 250 CC מתאימים? (עכשיו יש לי חזה כמעט שטוח לגמרי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רזה מאד - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן28/03/2011היי,
בחירת השתלים נעשת על סמך ממדי גופך (ולא רק משקל וגובה). הבחירה הנכונה של השתל אף היא לפי ממדיו (אורך, רוחב וגובה) ולא לפי הנפח שלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלת מהרופאיםמיכל24/03/2011
שלום דוקטור....
לפני 5 שנים עברתי הגדלת חזה ..
לאחר שנה בדיוק התחילו לי כאבים בשד שמאל לחץ נוראי כאילו לוחצים לי על השד זרמים והתכוצויות. המנתח שלי טען כל הזמן שהכל ניראה בסדר. פלסטיקאים אחרים , חלק מהם אמר שיש לי בעיה של לחץ עיצבי ןשזה לא קופסית . וחלק אמר שיש לי קופסית.
עברתי את כל הבדיקות שיש אם אר אי , אולטרה סאונד הכל תקין. וכן בדיקות כלליות אחרות . הש/בוע ניגשתי למנתח שלי והוא קבע שכניראה יש לי קופסית. אני מאוד לא שקטה שכן חלק מהרופאים אמרו לי שאין לי קופסית. יש לציין שהשד לא שינה צורה .
רק התקשות בצד. וכאב ולחץ. השאלה .. האם כשיש קופסית החזה חייב לשנות צורה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת מהרופאים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין27/03/2011מיכל שלום,
אם איני טועה כבר שאלת את השאלה בווריאציות שונות. התשובה היא שייתכן שתהיה קופסית ללא שינוי בצורת השד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי מצח ענק!!מלי23/03/2011
רציתי לדעת אם יש ניתוח להקטנת מצח יש לי מצח ענק!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי מצח ענק!! - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין23/03/2011מלי שלום,
ניתן לכרות רצועת עור מהמצח ולהוריד את קו השיער מעט כלפי מטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נבוס בלחמית העיןטליה22/03/2011
שלום!
לפניי כשבועיים הסרתי בניתוח נבוס-כתם מלחמית עין שמאל..
לאחר הניתוח היו לי שטפי דם מרובים בכל עין שמאל,יחד עם זאת תפרים שאמורים להיספג.
קיבלתי טיפול למשל שבוע.
וכעת עברו לי שטפי הדם,והאדמומיות בעין. אבל במקום שבו היה הנבוס נשאר שטפי דם.ואני חוששת שכך זה יישאר.
השאלה שלי אם זה נורמלי? ותוך כמה זמן מקסימום אמור לעבור שטפי דם מהעין?
אציין שהנבוס היה בגודל לא קטן (בערך בגודל של גרגיר אפונה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נבוס בלחמית העין - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין23/03/2011טליה שלום,
בהחלט סביר שעדיין יהיו שרידים של שטף דם בשלב זה. תוך כשבועיים - שלשה כנראה שהם ייעלמו לגמרי. בכל מקרה שמרי על קשר עם המנתח/ת שלך ושאלי אותו/ה על כך בביקורת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתכןמיכל22/03/2011
האם יתכן שיש לי קופסית בלי שהשד שלי ישנה את צורתו רק כאבים ונוקשות בצד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתכן - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/03/2011מיכל שלום,
כאבים ונוקשות בהחלט יכולים לנבוע מקופסית מכווצת של מעטפת השתל ללא שינוי צורה.
שינוי צורה הוא מצב קיצוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתליםמיכל21/03/2011
רציתי לשאול על שתלים להגדלת חזה מסוג MHP
ומה השתלים הטובים ביותר ..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתלים
מיכל22/03/2011למה פסחתם עלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתלים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין23/03/2011שלום מיכל,
אם זיכרוני אינו מטעה אותי שתלי MHP הם שתלי סיליקון מתוצרת אינמד. אין תשובה לשאלה מה הם השתלים הטובים ביותר. כמו שאין תשובה לשאלה מה היא המכונית הטובה ביותר. כל מנתח/ת בוחר/ת את סוג השתלים לפי הצרכים של המטופלת מבחינת גודל צורה צמיגות/רכות השתל והניסיון שלו/ה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת קעקוע באמצעות ניתוח כירורגיעומרי20/03/2011
שלום ברצוני לדעת בבקשה..יש לי קעקוע אחד שאני מסיר באמצעות לייזר והתוצאות אכן יפות...השאלה שלי היא לגבי קעקוע אחר שיש לי שהוא קצת יותר גדול ברגל שאני יודע שלא משתלם לי להתחיל לייזר עליו כי זה ייקח באמת הרבה זמן..לכן רציתי לשמוע איפה כדאי ואם בכלל לעשות ניתוח כירורגי (אין לי בעיה עם צלקת ברגל)...איפה זה נעשה?איפה אפשר לקבל ייעוץ?תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת קעקוע באמצעות ניתוח כירורגי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/03/2011עומרי שלום,
עליך לפנות למנתח פלסטי לייעוץ. הניתוח נעשה בחדר ניתוח. תלוי בגודל הקעקוע ייתכן ויהיה צורך בהשתלת עור או באמצעים אחרים כדי לכסות את את הפצע שנוצר בעקבות הסרת הקעקוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי ניתוח אוזניים?מנותח עתידי19/03/2011
מעוניין לבצע ניתוח תיקון אוזניים והייתי רוצה לדעת מי נחשב בארץ מס' 1 בתחום הספיציפי הזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי ניתוח אוזניים? - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/03/2011למנותח העתידי שלום,
ניתוח אינו תחרות ריצה ואין אולימפיאדת מנתחי אוזניים בה נקבע המנצח. יש הרבה מנתחים פלסטיים טובים שיודעים לבצע ניתוחי אוזניים טובים ומוצלחים. תוכל למצוא את השמות באתר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצות
מנותח עתידי20/03/2011באתר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית יש רשימה על עשרות או מאות מנתחים, היכן אוכל למצוא המלצות לגביהן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בזיהוי ההליך הפלסטיהדס18/03/2011
יש מפורסמת ששמה קם קרדשיאן , היא עברה על מיני הליכים לפי מה שראיתי והיא נראית נהדר בעיני..
אחד מהם הוא הרמת גבות - מה שמיוחד במקרה שלה הוא שלא משכו רק את הקצוות למעלה , אלא הגדילו את הרווח שבין העיניים לגבות, למרות שהיא ל נראתה עייפה או שהייתה לה צניחה, זה פשוט ייפה אותה.
מה בדיוק היא עשתה שם?
האם זוהי הזרקה או ניתוח?
איך אוכל להסביר לרופא זו התוצאה הרצוייה עלי? האם היא אפשרית בכלל?
תודה מראש, מקווה שהבנתם את כוונותיי..
הדס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד זיהוי בהליך אחר בבקשה
הדס18/03/2011הזרקה/ שתלים?
איך היא גרמה לעצמה להיראות כל כך טוב???
היא הייתה יפה לפני אבל הא שדרגה את עצמה מאוד !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תתייחסו לשאלות שלי ...
הדס20/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תתייחסו לשאלות שלי ... - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/03/2011הדס שלום,
הרמת גבות מעלה את הגבות ו"מרחיקה" אותן מקו הריסים.
לשאלתך כיצד היא גרמה לעצמה להיראות כ"כ טוב יהיה זה בלתי מקצועי לענות על השאלה כיוון שניתן להשיג תוצאות באמצעים שונים החל בניתוח המשך בהזרקות איפור ואפילו פוטושופ!
אגב, אני באופן אישי איני חושב שהתמונה מ- 2009 מהווה שידרוג ביחס לזו של 2006
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי אותך, אז רק עוד שאלה
הדס22/03/2011איך היא לא נראית מופתעת? ? ?
תמיד שעושים הרמת גבות נראים מופתעים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי אותך, אז רק עוד שאלה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין23/03/2011הדס שלום,
הקביעה שלך כי תמיד שעושים הרמת גבות נראים מופתעים - מפתיעה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז איפה אני יכולה
הדס23/03/2011לראות דוגמאות לכך? האם יש אתר של לפני ואחרי שאתה יכול להפנות אותי אליו?
זה מאוד מסקרן אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה דחוףףףאני18/03/2011
אני בת 25 לאחר 3 לידות גובה 164 משקל 50
לאחר לידות התרוקן לי חזה עכשיו בארך A "מקסימום " כבר כמה שנים אני מאוניינת לעבור ניתוח להגדלת חזה ומאוד חוששת ומפחדת מהתוצאות
ד"ר.............. המליץ לי אל 320 ס"ס עגול גבוא מעל השריר האים זה לא הרבה מידיי ומה עדיף לתחושה ומראה יותר טיבעי מעל השריר או מיתחתו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה דחוףףף - תגובה
ד``ר רן טליסמן19/03/2011אין דרך לתת לך תשובה מדוייקת האם זה מתאים או אפשרי רק בהסתמך על משקל וגובה
בחירת משתל יותר מורכבת ומכילה בתוכה גם את גמישות הרקמות ומבנה מדוייק של בית החזה וצניחה במידה וקיימת של החזה
כך שאם את מאוד מתלבטת גשי לייעוץ נוסף ולבני את חששותיך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר הגדלת חזה מעל השרירליר17/03/2011
שלום,שמי ליר בת 21 ,הנני 3 חודשי לאחר ניתוח הגדלת חזה מעל השריר,לפני הניתוח קבע הרופא שיש אפשרות לעשות מעל השריר וייעץ להכניס בין 300-350.(יש לציין שאני בחורה רזה),לבסוף הוחלט על 345,לאחר הניתוח בחודש חלו בעיות ניפתחו התפרים הרופא טען שכניראה הגוף דוחה את השתלים ושיש צורך לטפל ולחכות לראות מה קורה,לאחר טיפול אינטנסיבי התפרים ניסגרו.היום אני בערך 3 חודשים לאחר ניתוח,ויש לי ממש תחושה מוזרה בחלק התחתון של השד,הרגשה של שקית,כפלים,משהו לא נעים בכלל.זה מאוד מעצבן ומבאס אותי.יש לי מספר שאלות ואני ישמח אם תענה לי..האם התופעה הזו היא גלים והיא נוצרת עקב כך שהשתל מעל השריר, והוא גדול מידי??האם יש לי זכות לדרוש ניתוח חוזר ללא עלות??...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר הגדלת חזה מעל השריר - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/03/2011ליר שלום,
ראשית, טוב שהפתח נסגר בלי צורך בניתוח נוסף. כעת לאחר שפתח נסגר סביר להניח שהעור באזור עדיין דק מאוד. קחי בחשבון שאצלך ההחלמה תהיה ארוכה בהרבה מהממוצא. המתיני בסבלנות. תני למנתח שלך ללוות אותך בתהליך ההחלמה ואח"כ תראו ביחד אם יש צורך בניתוח נוסף. קחי בחשבון שהיית כפסע מצורך להוציא את השתל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קופסית או לומיכל17/03/2011
עשיתי בדיקת אם אר אי שד ואולטרה סאונד וממוגרפיה ולא צויין שיש לי קופסית
המנתחים אומרים שיש קופסית.. האם בבדיקות אלו לא ניתן לראות קופסית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי
מיכל19/03/2011שכחתי.. האם קופסית מקרינה כאבים לאזןר הגב והצלע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין19/03/2011מיכל שלום,
קופסית מכווצת היא בעקרון אבחנה קלינית ולא אבחנה של הדמיה. קופסית קיימת אצל כל מי שעברה הגדלת חזה או הכנסה של כל גוף זר אחר (קוצב לב לדוגמא). כאשר מדברים על קופסית מכווצת סביב השתל הכוונה לקופסית שיוצרת נוקשות ואף יכולה לגרום לכאבים. הכאב יכול להקרין לדופן החזה ואף לגב. בדיקת אולטרסאונד או MRI עשויות להתייחס לדליפה בשתל אם קיימת ואולי גם לעובי הקופסית או המצאות הסתיידויות בתוך הקופסית. אך שוב קופסית מכווצת היא אבחנה קלינית ולא הדמייתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעייה בעצם הלסת -נ'16/03/2011
שלום,
הבעייה שלי היא די *מיוחדת* , אבל לא יודע היכן אוכל למצוא את התשובה - ומנסה כאן.
אני בן 33 עד לפני שנה בריא . עברתי טיפול שיניים - ובעקבותיו, סבל שקשה לתאר, עד היום - כאבים יומיומים לפעמים רוב שעות היום.
מדובר בסתימה שעשיתי בצד שמאל של הלסת למטה.
הכאבים החזקים הם באזור הזה , מקרינים קצת לגרון ללחי וכו'.
(למרות שלא מדובר בפגיעה "קלאסית" בעצב, שכן אין תחושה של נימול , רדום וכו').
בנוגע לבעייה הרפואית - שהיא כמובן היחידה שמטרידה את ראשי כבר שנה -
הלכתי לכל הרופאים בתחום (אבל באמת לכל הרופאים בתחום). אני מקבל כעת תרופות נוירולוגיות ולסיפור לא נראה סוף.
לא אכנס לפרטים הדנטלים-נוירולוגים- שכן הם לא שייכים לפורום הזה .
מה שכן, במקום ה"אירוע" בפנים שלי, בצד שמאל של הפנים למטה- שמתי לב שבמהלך החודשים הללו - צורת קו הלסת - מאזור האוזן - נהיה חד הרבה יותר, זויתי כזה, או מרובע. (בעוד הצד השני, הקו בין האוזן ללסת הוא יותר מעודן ועגול).
באותה פינה , יש לי מין בליטה (ב"שפיץ" של קו הלסת) , שאומנם לא ממש רואים אותה (לא מדובר בנפיחות נוראית) , אבל רופאים שמיששו הבחינו בבירור בליטה בצד של הכאבים ,
וכירורג פה ולסת ציין שבאמת המבנה שם מוזר.
עשיתי בדיקות CT ו MRI - שיצאו תקינות.
מה שכן - בדיקת מיפוי עצמות - הראתה "קליטה מוגברת בזוית המנדיבולה מצד שמאל" - בדיוק באזור הכאב.
רופאים שהתייעצתי איתם הסבירו לי שהבדיקה (מיפוי ע') היא כללית מדי ולא ידעו להסביר לי את הממצא.
שאלתי כזו-
האם מוכר לכם מין "עצם" שגדלה פתאום באמצע החיים באזור הזה ?
אומנם זו לא בעייתי הגדולה כרגע (הכאבים הם הבעייה) - אבל זה גם מטריד אותי.
האם את ה"גולה" הזו אפשר לשייף / להוציא / לחתוך ? (אציין שלא מדובר במשהו שממש רואים חיצונית) , אבל אפשר להרגיש במימוש.. ולדעתי היא תורמת גם לכך שכל קו המתאר של הפנים שלי בצד שמאל נהיה יותר מחודד.
האם, אם בעתיד ארצה לטפל בנושא הזה - קיימים מילויים לאזור להקנות מתאר יותר מעודן, או עגול לאזור זה ?
תודה מראש על הסבלנות והתשובה ,
נ'
[email protected]
נראה לי מוזר שקיים משהו, שרופאים מר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעייה בעצם הלסת - - תגובה
ד``ר רן טליסמן16/03/2011ראשית ממליץ לך לסיים את כל הקשור לבעיות השיניים
שנית דע לך שתמיד יש הבדלים מסויימים בין שני צידי הלסת
אם לאחר בדיקה מקיפה ניתן להגדיר ממצאים ספציפיים חריגים שיש יתרון אסתטי בטיפול בהם אזי שווה לחשוב על טיפול שהוא בעקרון או תוספות מלאכותיות/טבעיות או הסרת בלט מיותר ומציק או שילוב וכיוצא בזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והמשך קטן חשוב של שאלה
רון16/03/2011האם כשאתה מדבר על הסרת "בלט" ... תיאורתית, במידה ורוצים להוריד בליטה קטנה שפיצית - אפשר "לנסר" /לשייף את החלק המפריע ? או שהתהליך כל כך דרסטי שעושים אותו רק במקרים קיצוניים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והמשך קטן חשוב של שאלה - תגובה
ד``ר רן טליסמן19/03/2011זה מאוד תלוי בבעייה אם הפתרון הוא רק שיוף או ניסור אזי רק הוא יעזור
״כלל אצבע״ - בדרך כלל דברים קטנים משלושה מילימטר לא מצדיקים פעולה ניתוחית בעצם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר. סייעת לי להבין יותר
רון20/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת עור עודף מהידייםצילה15/03/2011
שלום,
לאחר ירידה דרסטית במשקל, אני מעוניינת בניתוח להסרת עודפי העור מהבטן והירכיים אך אינני בטוחה לגבי הידיים מפאת הצלקת הגדולה שנשארת.
בחיפושי אחר תמונות לא מצאתי הרבה ואשמח אם תוכלו להפנות אותי בקישורים או להראות לי תמונות של לפני ואחרי ניתוח כזה בידיים. אני חייבת לבדוק עד כמה נוראית הצלקת.
במידה ויש מבין קוראי הפורום אנשים שעברו ניתוח כזה בידיים, אשמח אם תגיבו על תחושתכם, מראה הצלקת, העדפות (יד רפויה או יד עם צלקת)?
המשך שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת עור עודף מהידיים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין15/03/2011צילה שלום,
מצ"ב תמונות של ליפני ואחרי ניתוח מתיחת זרועות. הצלקות ממוקמות בצד הפנימי אחורי של הזרוע כך שהן תהיינה מוסתרות ככל שניתן. זו הסיבה שהן גם לא נראות היטב בתמונה. מובן שאיש מלבדך לא יוכל לענות על השאלה מה עדיף הריפיון או הצלקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

.jpg)




