מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר ניתוח פלסטי באףדור28/06/2011
אני שלושה ימים לאחר ניתוח פלסטי באף.אתמול הוצאו הטמפונים.יש לי הפרשות שקופות ולכן לכלוך בקצה הנחיריים(סליחה על התיאור).האם מותר וכיצד נכון לנקות אזור זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח פלסטי באף - תגובה
ד``ר רן טליסמן30/06/2011לכל מנתח יש הנחיות משלו וכדאי לך לשאול אותו דבר כ״כ בסיסי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קוסמטי באיבר המין הנשיליה26/06/2011
אני צריכה בבקשה עזרה... אני מאוד מעוניינת לבצע ניתוח קוסמטי באיבר המין ואין לי מושג למי לפנות ובמה זה כרוך אני רק שמעתי על זה ואני רוצה המלצות למי לפנות.. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK04/07/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_ניתוחים_קוסמטיים_בנרתיק' id=link]ניתוחים קוסמטיים בנרתיק[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחיצת אףירון26/06/2011
שלום !
עברתי ניתוח מחיצת אף עם יישור גבנון עקב חבלה מהעבר ...
העניין הוא שיש שיפור ,גשר האף התיישר אדיר אך לקראת סוף גימור האף זה לא לגמרי לגמרי ישר
ונחיר אחד פחוס ביחס לשני מה שנראה מקרוב אי סמטריה קלה בגובה הנחיירים
האם אפשר לדרוש מהרופא תיקון נוסף על כך ללא תשלום שעברתי אצלו את הניתוח ?
?
כמה זמן מבחינת ניתוחון נוסף זה לוקח ?
אשמח לקבל את תשובה באיימיל .
תודה :) .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיצת אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/07/2011ירון שלום,
ניתוח תיקון אינו עניין של דרישה אלא של שיחה והבנה לגבי מה הציפיות מה הסיכונים שבניתוח נוסף מה ניתן להשיג ומה בסבירות גבוהה לא ניתן לשפר. על כל אלה עליך לדון עם המנתח שלך. לגבי עלויות לרב מקובל שהמנותח משתתף לפחות בעלות חדר ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי גודל השתליםעידית26/06/2011
שלום, הייתי בשלושה יעוצים לגבי הגדלת חזה, אני מעוניינת בשתל קטן אולי הכי קטן שיש לא מעוניינת שהחזה יצא גדול מידי מה גם שיש לי כרגע גודל לא רע.. נאמרו לי נתונים סותרים ע"י הרופאים, אחד בסביבות ה150 סמ"ק השני, בסביבות ה-180 סמ"ק והשלישי בסביבות ה200 סמ"ק, אבקש לדעת מהו הגודל של השתל הקטן ביותר הקיים, והאם הרופאים הללו מומלצים כמומחים בתחום: ד"ר מור אלדד, ד"ר יצחק מאייר וד"ר טנצר.
תודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי גודל השתלים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/07/2011נויה שלום,
לכל יצרן שתלים בגדלים שונים לכן ייתכן שקיבלת תשובות שונות בהתאם לסוג השתל שאותו רופא נוהג להשתמש. באופן כללי כדאי להתאים את השתל לגודל השד הקיים ולמבנה הגוף - גובה רוחב משקל. כל הרופאים שהזכרת הינם מומחים בכירורגיה פלסטית וחברי האיגוד לכירורגיה פלסטית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת +פגיעה עיצבית בגבה.מירא'ז24/06/2011
שלום רב,
לפני כחודשיים עברתי תאונת דרכים וכתוצאה מכך הגבה השמאלית שלי נפתחה ועשו לי תפרים בביה"ח. כרגע יש לי צלקת בגבה ובנוסף לכך קיימת נפיחות( בצקת) מעל הגבה. כרגע אינני יכולה להפעיל את שריר הגבה רק מאיפה שהבצק נמצאת. אין באפשרותי להרים את הגבה שנפגעה ואילו רק אחת מהן .כך שיוצר אי סימטריה בגבות. וזה בולט לעין גם כשהגבה מתוחה כלפי מעלה ואילו השנייה במצב רגיל. הייתי אצל פלסטיקאי ואמר לי שכרגע יש רק להמתין עד חצי שנה לראות אם הבצקת תרד או לא ואז נוכל להעריך אם העצב נפגע. במידה והעצב ושריר הגבה אכן נפגע ההאם יש אפשרות של שחזור העצב על מנת שאוכל שוב להניע את הגבה וגם מבחינה קוסמטית שזה הכי מפריע לי. אנא בבקשה אני מודאגת ומה רוב הסיכויים שהבצקת עקב תאונה.וחבלה תעלם.??
שאלה שנייה שברצוני לשאול האם יש אפשרות שחומר ההרדמה שניתן לי כשתפרו לי את הגבה הוא זה שגרם לשיתוק העצב?? ואם כן מה עלי לעשות. אני מודאגת ומדוכאת.
הרופא אמר לי שכרגע רק עלי להמתין ואין מה לעשות. אשמח למענה בהקדם.
בברכה, מירא'ז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת +פגיעה עיצבית בגבה. - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/07/2011שלום,
נתחיל מהסוף- השפעת חומר ההרדמה פגה מספר שעות לאחר התפירה כך שהפגיעה אינה עקב ההרדמה.
אכן כדאי להמתין מספר חודשים ואז לבצע הערכה נוספת לגבי מידת הפגיעה בעצב ואז לשקול האם וכיצד לנהוג.
סבלנות והחלמה מהירה ומלאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מילוי שקעים עמוקים - לד"ר טליסמןמיכאל23/06/2011
שלום דוקטור,
רציתי לדעת לגבי שקעים עמוקים (דפורמציה מולדת) חוסר עצם האם ניתן לקחת לדוגמה מזרק של חומצה היאלורונית ולמהול בתוכו רבע מזרק סיליקון בכדי שהתוצאה תשאר לצמיתות ואז מה שיקרה שהחומצה ההיאלורונית תספג וישאר רק הסיליקון,
דוגמה לכך שהייתה בעבר היה החומר שניקרא ארטיקול שהיה בנויי מקולגן וסיליקון נוזלי,
רציתי את תשובתך בעניין הנ"ל.
בתודה מיכאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מילוי שקעים עמוקים - לד"ר טליסמן - תגובה
ד``ר רן טליסמן30/06/2011לא אסור לבצע כל הכנת חומר שלא על פי הנחיות ואישור משרד הבריאות ואין נכון להיום כזו תרכובת בשוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עפעף נפולרינה22/06/2011
רופא עיניים המליץ על ניתוח הרמת עפעף. האם הניתוח נמצא בסל הבריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפעף נפול - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/07/2011רינה שלום,
אם העפעף באמת צנוח כלומר השריר לא מצליח להרים אותו מעל לאישון והדבר פוגע בשדה הראיה אז מדובר בניתוח שבסל הבריאות. אם מדובר בעודפי עור ושומן בצורת כפל עור אז נחשב ניתוח אסתטי שאינו בסל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת שתליםמירי20/06/2011
לרופאים נכבדים שלום רב,
אני בת 33, בשנת 2005 עברתי ניתוח להגדלת חזה. איני זוכרת מאיזה חומר עשויים השתלים שלי, אבל הם אלה שהיו מקובלים באותו התקופה.
השאלה שלי היא כזו? איך אדע אם יש צורך להחליפם או שבטוח יהיה צורך כזה?
תודה מראש,
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת שתלים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין20/06/2011מירי שלום,
רצוי להמשיך בביקורות אצל המנתח שלך אחת לשנה. במידה ויש ספק מבצעים אולטראסאונד של השדיים ולעתים MRI.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הפרסומים האחרונים משנים משהו ?
עדי04/07/2011האם גם לפני הפרסומים ההמלצה היתה להחליף את השתלים ל מספר שנים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הפרסומים האחרונים משנים משהו ? - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין06/07/2011עדי שלום,
ההמלצות המעודכנות של מנהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) כפי שמופיעות באתר:
http://www.fda.gov/MedicalDevices/ProductsandMedicalProcedures/ImplantsandProsthetics/BreastImplants/ucm259866.htm
הן שאין צורך להחליף שתלים באופן רוטיני אך יש צורך במעקב. הדרך הטובה ביותר והמומלצת למעקב היא MRI 3 שנים לאחר הכנסת השתלים ואח"כ אחת לשנתיים. ה-FDA מציינים שבין 20-40 אחוזים מהנשים שעברו הגדלת שדיים מסיבות קוסמטיות נזקקו לניתוח נוסף בטווח של 8-10 שנים מהניתוח הראשון. מדובר על כלל הסיבות לניתוח נוסף ולאו דווקא דלף. כמו כן ישנו דיווח על כ- 60 נשים מכל העולם (מתוך 5-10 מיליון נשים שעברו הגדלת חזה עם שתלים) שלקו בסוג נדיר של סרטן מסוג לימפומה שנקרא: Anaplastic Large Cell Lymphoma (ALCL המלצת ה-FDA למעקב אחרי סרטן נשארה ללא שינוי בהתאם לגיל וגורמי הסיכון כמו אצל כל אשה ללא שתלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מילוי פניםבוני20/06/2011
אני אישה בת 65. עברתי ניתוח מתיחת פנים לפני 4 שנים.הפנים קצת כחושות ונךאה לי שמילוי הלחיים יכול לשפר את המראה.איזה חומר עדיף?אני לא שמנה,האם מילוי בשומן לא אפשרי?תודה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מילוי פנים - תגובה
ד``ר רן טליסמן20/06/2011שומן הינו אחד מחומרי המילוי לנפח הנפוצים ביותר ודי לא שכיח שאין בכלל שומן זמין למטופל/ת
אם זאת שומן מצריך לקיחה שלו שזוהי פרוצדורה לעומת חומרי מילוי סינתטיים שהם זמינם מהמדף.
הדרך הנכונה לבחור זה להעריך בכמה חומר תקבלי את המראה הרצוי ולפי זה לכוון לחומר הנכון מבחינתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון גניקומסטיהא.ח19/06/2011
שלום ולילה טוב,
לפני כ-5 שנים עברתי ניתוח גניקומסטיה אצל רופא שהתברר, בדיעבד, שאינו מנתח פלסטי אלא כירורג רגיל. תוצאות הניתוח יצאו רע מאוד, עם המון עודפי-עור, ושקיעה של החזה פנימה. ושנה לאחר מכן עברתי ניתוח תיקון אצל מנתח פלסטי. בניתוח הוא הכניס חומר שנקרא גורטקס, אם אני זוכר נכון, והסיר את עודפי העור.
הניתוח שיפר בצורה ניכרת את תוצאות הניתוח הראשון אבל לא באופן מצוין.
כיום, 4 שנים אחרי, ואחרי המון מאמצים בחדר-הכושר ע"מ לנפח את שרירי החזה, המצב לא השתפר באופן משמעותי. עדיין ישנה שקיעה קלה (ולא סימטרית) של החזה, מעט עודפי עור, ואי-סימטריה במיקום בין הפטמות.
שאלתי היא, האם ניתן ובכלל מומלץ, להתערב שוב ע"י ניתוח במקום, בפעם השלישית, על-מנת לנסות ולשפר את התוצאה שעדיין, שוב, איננה טובה?
או שמא ייתכן שעליי להשלים עם המצב כמו שהוא ופשוט להמשיך ולנסות לשפר את המצב ככל-שניתן בחדר הכושר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון גניקומסטיה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין20/06/2011א.ח. שלום,
ההחלטה עם לחזור לניתוח שלישי היא החלטה מאוד מורכבת ותלויה במידת הטרדה שאתה מוטרד מהמראה הנוכחי לעומת הסיכונים שבדבר. על פניו נשמע שמי שניתח אותך בפעם השניה עשה עבודה רצינית עם שיפור משמעותי. אם אתה עדיין מוטרד גש אליו/אליה שוב ותחליטו ביחד אם שוה לקחת את הסיכון בשביל הסיכוי לשיפור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת בגב עקב הסרת שומה - מה עושים?עומר18/06/2011
שלום,
אני בן 22. לפני כשנה וחצי-שנתיים עברתי ניתוח קטן בגב לשם הסרת נקודת חן שהיה חשד שאולי היא סרטנית. לאחר הניתוח התברר שהנקודה לא היתה סרטנית (כפי שמראש העריכו, רק שרצו ללכת על בטוח).
הבעיה היא שהניתוח הנ"ל השאיר לי צלקת לא קטנה ובהחלט לא יפה בגב, ואפילו לא בצבע של הגב (במקום בצבע גוף - בצבע ורוד). הצלקת בערך באורך של 3 ס"מ וברוחב של 1 או 1.5 ס"מ.
1) האם ניתן לעשות משהו כדי לשפר את המצב שם בצורה ניכרת? אם כן - מה ניתן לעשות?
2) אם במקרה ידוע לכם כמה, גם אם בהערכה גסה, עולה הטיפול שבתשובה לשאלה 1, אשמח אם תוכלו לכתוב זאת.
תודה מראש!
עומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת בגב עקב הסרת שומה - מה עושים? - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין20/06/2011עומר שלום,
מהתיאור שלך אתה סובל מצלקת קלואידית או היפרטרופית. לא ניתן להעלים את הצלקת אך ניתן אולי לשפר אותה ע:י סדרת זריקות של סטרואידים לתןך הצלקת. גש לבדיקה אצל מנתח פלסטי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
עומר21/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצלקת אצלי שקועה
עומר21/06/2011שוב שלום,
הסתכלתי כעת על צלקת קלואידית וצלקת היפרטרופית בתמונות באינטרנט, ומה שאני רואה הוא שהן צלקות מורמות.
אצלי, לעומת זאת, הצלקת שקועה. אני מצרף לכאן את התמונה של הצלקת שלי.
אז מה עושים?
שוב תודה,
עומר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק סטרואידים יוכלו לעזור ?
עדי04/07/2011האם אין שיטות אחות או אפשרות להתערבות כירורגית במקרים מסויימים של צילוק עקב פרוצדורה קודמת ? במקרה שלי נשארו לי צלקות לא יפות, בולטות ומורמות, אחרי ניתוח קיסרי. אשמח לשמוע אם יש דרך לטפל בכך כי סטרואידים שיפרו רק במקצת את המצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק סטרואידים יוכלו לעזור ? - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין06/07/2011עדי שלום,
ישנן שיטות נוספות לטיפול בצלקות כגון: ג'ל או חבישת סיליקון (לרב מנסים אותם לפני ההזרקות), הקפאה בחנקן נוזלי, שילוב של ניתוח ואח"כ הזרקות סטרואידים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקטנת פיטמות לגבר.לירז17/06/2011
שלום,
אני בן 21, ויש לי פיטמות גדולות מן הרגיל. חשוב לי לציין שמדובר רק בפיטמות, ולא בחזה עצמו. שאלתי היא לאן אפנה? האם להתייעץ עם רופא העור שלי? או ללכת ישר למכון קוסמטי שיבדוק את הדברים? מעבר לכך, גם רציתי לדעת האם הניתוח להקטנת פיטמות הוא מסובך.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקטנת פיטמות לגבר. - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן17/06/2011היי לירז,
האם מדובר בפטמה (החלק בולט)? או בעטרה (החלק הכהה)?
בכל מקרה ניתן לתקן את הבעיה בניתוח לא מורכב שנעשה בהרדמה מקומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדובר בעטרה בלבד. הפיטמה בסדר.
לירז19/06/2011האם הניתוח הוא כל כך פשוט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מתאים יותר לקמטים עמוקים במצח ?Ben15/06/2011
אני מתלבט בקשר עם הטיפול בקמטים העמוקים במצח
האם דרוש ניתוח מתיחת מצח? או מילוי +בוטוקס?
האם ניתוח יראה טיבעי ,ולא מראה מוזר?
תודה
בן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה מתאים יותר לקמטים עמוקים במצח ? - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן17/06/2011היי בן,
ניתוח יכול להותיר צלקות נראות לעין ולכן שילוב של בוטוקס ומילוי מהווה פתרון עדיף לדעתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה יש לי באוזן?אמיר13/06/2011
שלום לרופאים. שמתי לב באקראי שיש לי נגע מסויים בתוך האוזן. אני הייתי בטוח שיש לי נקודת חן ומסביב לבן. המראה הפחיד אותי נוראוקבעתי תור לרופא עור. בינתיים הדבר לא נותן לי מנוח מבחינת לחץ נפשי וניגשתי לכירורג אשר ראה, מישש וטען שמדובר בציסטה קטנה שהפיתרון לה הוא ניתוחון. הפנה אותי לכירורג פלסטי או לרופא עור. הנגע עצמו בין 2 ל 3 מ"מ ולבן מסביבו. יכול להיות שגם עליו. אין כאב או כרד.
האם על פי התמונה הדבר מחשיד למשהו ממאיר? מחייב ניתוח?מה הדחיפות? האם באמת נראה כמו ציסטה? תודה על עזרתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה נוספת
אמיר13/06/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה יש לי באוזן? - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן17/06/2011היי יוני,
אכן נראה שמדובר בצסטה שבניתוח ניתן להסירה.
לא מדובר ממשהו מסוכן ובכל זאת כדאי להסירה מאחר והיא יכולה לגדול או להזדהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום בית חזה לאחר ניתוח הגדלת חזהאילי09/06/2011
לפני חצי שנה עברתי ניתוח להגדלת חזה. שבוע שעבר התחלתי להשתעל באופן קשה במיוחד ובצילום בית החזה גילו דלקת ריאות גרנולומה בפסגה ימנית ותסנין בסגמנט אחורי של אונה ימנית תחתונה [דלקת ריאות]
אני לא ספרתי בצילום ריאות שעברתי ניתוח חזה והרופא שבדק את התוצאה הפנה אותי לרופא ריאות מומחה. עכשיו האם הצל מה שרואים זה השתלים כי הם רואים משהו זר או שעלי באמת ללכת לרופא ריאות שאני כמובן אספר שעברתי ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום בית חזה לאחר ניתוח הגדלת חזה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין09/06/2011אילי שלום,
סביר להניח שהרנטגנולוג/'ת שמפענח/ת את הצילום ידע להבחין בין שתל חזה לגרנולומה או דלקת ריאות (עובדה שנמסר לך שזו בצד ימין ואני מאמין שאת ההגדלה עבת בשתי הצדדים). בנוסף את הלו משתעלת קשה כדברייך. מסקנה: גשי בכל זאת למומחה למחלות ראה.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)




