מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כתם לידה נפוח ורגישדבורה13/03/2011
שלום
יש לי כתם לידה נפוח ובולט בירך שמאל. נעשתה ביופסיה לפני כ10 שנים ונמסר לי שזהו צבר כלי דם ושומן, וניתן להסירו אך הצלקת תהיה גדולה מהכתם עצמו.
לאחרונה (אני אחרי לידה שלישית), הכתם נפוח ורגיש במיוחד.
האם מסוכן להתעסק בו? כדאי להסירו- זה יוריד את הרגישות מהאזור?
בברכה
דבורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם לידה נפוח ורגיש - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין13/03/2011דבורה שלום,
איש מלבדך לא יוכל לענות לשאלה האם "כדאי" להסיר את הכתם. לא כתבת גם מה גודל הכתם וגם עד כמה הוא עשיר בכלי דם. אם הכתם מטריד אותך ממליץ שתפני שוב לייעוץ אצל מנתח פלסטי. רצוי להביא את תשובת הביופסיה ו/או הדמיה כגון אולטרסאונד אם בוצע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתם לידה
דבורה13/03/2011שלום, תודה על תשובתך
הכתם עצמו בגודל של אגס קטן, עשיר בכלי דם. האם בהסרה שלו יש סיכון?
תודה, דבורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתם לידה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין14/03/2011הסיכונים העיקריים הם: צלקת, זיהום בפצע ודמם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון אזנים לילד סובל בן 4fe13/03/2011
שלום רב
בני הבכור בן 4 נולד עם אזנים בולטות שגם מתקפלות לו בשינה וכמו נדבקות מקופלות לאחר שמתעורר מהשינה (ואז חוזרות למקום).
בגן הוא כבר התחיל להיות מושא ללעג בנושא אזניו (הילדים מציירים אותו באזניים גדולות, מושכים לו באוזן וכו).
איך אפשר לסייע לילד הזה?
מאיזה גיל ניתן להדביק/לנתח? במה זה כרוך? מה הסיכונים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון אזנים לילד סובל בן 4 - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין13/03/2011ליהיא שלום,
באופן כללי אם ניתן אנו משתדלים לתקן פגמים מולדים לפני גיל בי"ס או לפני שהם הופכים לבעיה חברתית. עפ"י מה שאת מתארת לדעתך כבר קיימת בעיה חברתית. למרות זאת חשוב שתדעי שאם יש צורך בשחזור של שלד האפרכסת ע"י שתל סחוס מאזור הצלעות לרב נמתין לפחות עד גיל 7-8 כדי שכלוב בית החזה יהיה חזק דיו. בינתיים ניתן להאריך קצת שיער זה עשוי לעזור. ממליץ שתפני לייעוץ אצל מנתח פלסטי ובהתאם לבעיה תקבלי המלצה לגבי סוג הטיפול/ניתוח המומלץ וגם לגבי הסיכונים שבניתוח. כמו כן כדאי להתייעץ גם אם הגננת או יועצת חינוכית בגן לגבי ההתמודדות בינתיים. בד"כ ילדים בגן יקבלו את המסר כפי שהוא עובר מהמבוגרים שסביבם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ותודה ד"ר זילברשטיין ועוד שאלה
fe16/03/2011בבקשה,
באיזה מקרים צריך לבצע את השחזור שאתה מתאר?
ומה הקשר לכלוב בית החזה?
הילד, אגב, אסמטי, במצב של תת משקל, מטופל כמובן. מאד מאד רזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ותודה ד"ר זילברשטיין ועוד שאלה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/03/2011כאשר הסחוס של האוזניים מעוות בצורה ניכרת מאוד יש צורך לקחת סחוס מאזור החזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לגביההגלעד12/03/2011
שלום,
אני לקראת גיל 20 ואיני מרוצה מהגובה שלי (1.70), לא מזמן נודע לי על ניתוח להארכת עצמות הרגליים ואני מאוד רוצה לבדוק את הנושא.הייתי שמח לקבל פירוט לגבי האופן שבו מתבצע הניתוח, זמן ההחלמה, הסיכוניים,תופעות לוואי ויעילותו של הניתוח. בנוסף הייתי רוצה לדעת מה יכולה להיות עלותו של ניתוח כזה והיכן ניתוחים כאלה מתבצעים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לגביהה - תגובה
ד``ר רן טליסמן12/03/2011ניתוח להארכת הגפיים מבוצע לאלו המוגדרים כנמוכים באופן קיצוני בלבד.
הסיבה אינה רק כלכלית (מדובר בהליך יקר) אלה בעיקר חוסר היכולת להאריך במידה שווה את שני הצדדים ולרוב זה מסתיים עם אסימטריייה שסופה צליעה או לחץ ושחיקה של מפרקי ההליכה. במי שגובהו 140 שווה לקחת את הסיכון אבל אין לבצע זאת במי שגובהו 170* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קמט מעל שק הדמעותאורנה11/03/2011
רצוני לדעת באם מילוי קמטים באמצעות הזרקת רדיאס היא טובה גם לקמטוטים סביב העיניים. ואם לא אזי מה מומלץ לטווח של לפחות שנה?
וגם נוצר לי קמטוט מכוער מעל שק הדמעות שמקנה לי גיל מבוגר בהרבה מכפי גילי האם יש אפשרות לטיפול כלשהו גם באזור זה? וכיצד אדע היכן המקום הבטוח לעבור את הטיפולים הללו? אשמח לקבל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קמט מעל שק הדמעות - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין11/03/2011אורנה שלום,
רדיאס הוא חומר על בסיס קלציום והוא לא מיועד לאיזור העפעפיים שם העור דק מאוד ועלולים לראות גבשושיות. הרדיאס מתאים יותר למתן נפחים וקמטים עמוקים יותר. שילוב של בוטוליניום טוקסין וחומצה היאלורונית לרב מתאים יותר לאיזור שציינת זאת כמובן לאחר בדיקה ספציפית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אף כושלנטלי10/03/2011
שלום , אני בת 18 ועברתי ניתוח אף לפני כשנה , לא היתי מרוצה מהתוצאות של הניתוח , חיכיתי חצי שנה לתוצאות הסופיות קייוותי שזאת הנפיחות והיא תרד . עם השנה האף התחיל לגדול וצורות התכערה והשתנתה לגמרי עוד יותר לרעה . ביקשתי מהרופא ניתוח חוזר והוא אמר שאין באפשרותו לעשות ניתוח חוזר , האם זה הגיוני ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אף כושל - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין11/03/2011נטלי שלום,
כמובן שאי אפשר לענות לשאלתך מבלי לבדוק אותך ולהבין בדיוק מה מפריע לך. נכון שניתוח חוזר עלול להיות מורכב יותר מהניתוח הראשון אך עדיין אין פירוש הדבר שלא ניתן לבצע זאת. לעתים הסיכון שבניתוח חוזר עולה על הסיכוי לשיפור ואז לא מומלץ לבצעו. לסיכום בלי בדיקה מדוקדקת לא ניתן לומר לך אם ניתן או לא ניתן לשפר את מראה האף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהtg
נטלי11/03/2011תודה על התשובה המהירה ! הקטע שהוא אפליו לא בדק אותי ולא הסתכל כלכך על האף.
פשוט ישר טען שאין שום אפשרות לניתוח אף חוזר . האף היה בהתחלה סביר ויחסית קטן .. עכשיו הוא כמעט חזר לגדולו קודם ולמראה . יש אפשרות לתבוע אותו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון ניתוח אףרוני09/03/2011
שלום רב,
לפני כ7 שנים עברתי ניתוח אף , שבו קיצרו לי את האף והוקטנו הניחריים. בשנה האחרונה הופיעו לי על האף שתי בליטות בקצה האף מעל הניחריים. ממה שביררתי מדובר בסחוס שלא הורד בניתוח בזמן הקטנת הניחריים, ועקב השינוי באף עם הזמן, נוצרה להם צורה של בליטות.
השאלה במצב כזה עושים תיקון לניתוח? האם הוא ניתוח מסוכן והאם יש סיכוי שהניתוח יחמיר את המצב? זה חייב להיעשות בשיטת "ניתוח אף פתוח" ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון ניתוח אף - תגובה
ד``ר רן טליסמן10/03/2011רוני שלום
לא כל תיקון מחייב ניתוח אף פתוח וגם אם כן בסך הכל יש שני מינוסים לניתוח הפתוח ויש לו הרבה יתרונות, אם היתרונות משמעותיים לפתרון בעייתך אזי אני ממליץ לבחור בשיטה זו. החסרונות הינן צלקת קטנה שבדרך כלל די קשה לראות והשני יותר זמן נפיחות בקצה האף.
נראה על פניו על פי התיאור שאם לא הרופא המקורי עומד לטפל בך אזי ניתוח פתוח מהיכל מדוייק יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקות אקנהיעקב04/03/2011
שלום
אני הבאתי מפיצעי בגרות אבל לצערי הרב נישארו כמה צלקות קטנות שמפריעות לי רציתי לדעת אם יש אפשרות לעשות ניתוח על מנת למחוק את הצלקות לחלוטין?
ואם כריתת צלקות לא משאירה בכלל סימנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות אקנה - תגובה
ד``ר רן טליסמן10/03/2011אין שום דרך נכון להיום להעלים לחלוטין את צלקות האקנה אם כי ניתן להפחית משמעותית את את הצלקות בשיטות שונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור במצחשרון03/03/2011
שלום,
יש לי מעין חור במצח זה נראה כאילו היה שם שחור גדול והוציאו אותו
כשפניתי לרופא המשפחה הוא ייעץ לי לפנות לפלסטיקאי
השאלה שלי - איך קוראים לתופעה הזאת (מלבד חור במצח...)?
מה ניתן לעשות בעניין? לאו דווקא משהו ניתוחי אולי אופציות חלופיות?
והאם ניתן למנוע את זה בעתיד?
חשוב לי לציין שזה קרה ביום אחד ולא קיבלתי מכה או משהו כזה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חור במצח - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין08/03/2011שרון שלום,
על פניו נראה שהפתרון הטוב והפשוט ביותר הוא דווקא כן ניתוחי- כריתת פיסת העור עם ה"חור" בהרדמה מקומית ותפירה עדינה של המקום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון נחיר האףדני27/02/2011
שלום רב. בעקבות שנים של צינון כרוני, הצד הימני של נחיר האף קיבל צורה שונה מהנחיר השמאלי. כלומר בעקבות משיכת היד עם הממחטה בצורה מאומצת, הנחיר הימני נמתח וקיבל צורה שונה בכך שהוא יותר למטה...
האם אפשר לשחזר לאותה הצורה של הנחיר הימני ? לא מדובר במשהו קשה לדעתי. צריך רק לשייף את הנחיר במקצת ולא בניתוח פולשני. מה דעתך ? האם אפשר משחה שמורידה את שכבת העור הבסיסית של הנחיר ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון נחיר האף - תגובה
ד``ר רן טליסמן28/02/2011לעולם אין זהות מוחלטת או תמונת ראי של שני הנחיריים. אם זאת במקרים של הבדלים נראים לעין יש מספר שיטות להקהות את ההבדלים ביניהם, שיוף אינו אחד מהם. ניתן לשנות את פוזיצית המבנה על ידי שינויים במיקום הסחוס, תוספת או גריעת סחוס ולעיתים קיצור כירורגי של החיבור לשפה אבל מה נכון לבצע ניתן לומר רק אחרי בדיקה מאוד מדוקדקת ומקיפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה...
דני01/03/2011תודה על התשובה המפורטת. אני מבין שכל תיקון נחיר כרוך בעיני המנתחים בעירוב הסחוס אך אני חושב שיש מקרים יוצאי דופן כמו שלי. אם אתעקש לבקש מהמנתח לטפל אך ורק בשיוף - אוכל לדרוש זאת ?
פשוט אני לא רוצה לעבור ניתוח אף או לערב את הסחוס ובכך לשנות את צורתו. אינני מעוניין בניתוחים פלסטיים אך ורק לשייף את החלק הבסיסי של הנחיר שנמתח למטה ולהשוות אותו לקו הבסיסי של הנחיר השני. זה הכל. מה הבעיה עם זה ?
תודה על הסבלנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה - הערה נוספת חשובה
דני01/03/2011שמתי לב כעת שחשוב לציין שאלה - האם המינוח שהתשתמשת בו : "קיצור כירורגי" שקול מבחינה רעיונית למינוח שאני משתמש בו "שיוף" משתי נקוודת מבט שונות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה - הערה נוספת חשובה - תגובה
ד``ר רן טליסמן01/03/2011דני יקר
גם אם יש לך רקע טכני גוף האדם הינו מורכב ביותר
מדובר באורגן חי שמגיב ויצר הליכי ריפוי בעקבות כל התערבות
לכן אין הדבר זהה כאשר משייפים או חותכים אפילו אם טכנית זה נראה אותו הדבר כלפי חוץ
לכן שצריך להגשים שינוי יש לתכנן אותו בהתאם ולא כל דבר ניתן לביצוע ולסיכום לא ניתן לשייף נחיר על מנת לשנות את גובהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז לוותר או לבוא למרפאה שלך לאבחון?
דני02/03/2011אני חושש שאם אגיע למרפאה שלך, אתה תגיד לי שאני חולה במחלת דימוי גוף עצמי ותגיד שההבדלים שוליים וחבל ההתערבות הכירורגית שרק תחמיר את המצב...
הדבר המעצבן הוא שאני זה עצמי שעשיתי את ההתערבות הכירורגית על ידי פעולה ממושכת של קינוח האף בצורה לא נכונה.
בקיצור - להסתכן ולהגיע למרפאה שלך לאבחון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז לוותר או לבוא למרפאה שלך לאבחון? - תגובה
ד``ר רן טליסמן10/03/2011אם משהו מציק עדיף ללבן את הנושא עד הסוף ולקבל תשובה לכאן או לכאן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת חזהקרן26/02/2011
האם אפשר להקטין את העטרת של הפיטמה בניתוח להגדלת חזה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת חזה - תגובה
ד''ר נמרוד פרידמן26/02/2011היי קרן,
בהחלט ניתן להקטין את העטרה כחלק מהניתוח.
החתך יהיה בגבול העטרה והעור והוא מחלים מצויין ולרוב איננו מורגש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקטנת פיטמה
רחלי04/05/2011פשוט מאוד אומן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת נקודת חן בפניםנלי23/02/2011
שלום,
אני מעוניינת להסיר נקודת חן גדולה באזור הלחי.
בהתייעצות עם מס' רופאי עור, נאמר לי כי הנקודה מאוד עמוקה, לכן יש צורך בהתערבות כירורגית מקצועית מאוד.
אשמח לקבל כמה שמות של מומחים מומלצים בנושא באיזור המרכז.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת נקודת חן בפנים - תגובה
ד``ר רן טליסמן23/02/2011נלי שלום
כל מומחה לכירורגיה פלסטית באיזור מגוריך ישרת אותך היטב בבעייה זו
בדקי באתר של האיגוד לפני שאת נגשת שהוא אכן מופיע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת ייעוץליאן22/02/2011
שלום
אני בת 22 ,עברתי לפני כשנתיים ניתוח אורטודנטי בלסתות . היתה לי גדילה בלסת התחתונה ונסיגה בלסת העליונה. אחרי טיפול מומשך אצל רופא אורטודנט עברתי ניתוח בבית חולים רמב"ם בחיפה. כבר חצי שנה אני שמה לב שיש לי בליטה באיזור הפה משני הצדדים הנראית כמו שתי גלולות של שומן או עור שיכול להיות שהצטבר לאחר שהכניסו לי את הלסת התחתונה פנימה ונהיה עודף עור. קשה לי לפעמים גם באכילה אשר מידי פעם אני נוגסת בטעות את הצדדים הפנימיים של הפה אני לא יודעת אם אתה מבין את הכוונה שלי אבל בכל זאת, אני מרגישה שיש לי עודף עור - נפוח אבל לא קריטי אבל מריע לי דווקא נורא אפילו בדיבור אני מתקשה לבלוע ריר כשני מדברת
קודם חשבתי שזה טבעי כי זה היה ניתוח קשה ובכללי הייתי מרוצה מהתוצאות .
אני זקוקה לייעוץ כי פניתי לאורטודנט אבל דחה לגמרי את הטענה הזאת ואפילו התעצבן! אני לא מנסה לגרום בעיה לאף אחד אבל חושבת שזכותי לבדוק כי שילמתי הרבה כסף לאורטודנט ואני מרגישה שיש סוג של בעיה אצלי באיזור הפה -חלק התחתוני של הלחיים.
תודה מראש
ליאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת ייעוץ - תגובה
ד``ר רן טליסמן25/02/2011ליאן שלום
ניתוח אורתוגנטי כמו שעברת אכן מצריך הכנה אורתודונטית ארוכה לפני הניתוח ומנסיוני הרב בניתוחים אלו דעי לך שצריך גם התאמות קטנות מה שנקרא בלעז fine tunning אורתודנטי גם שנה עד שנתיים אחרי. כך שחוסר נוחות מלאה גם שנתיים אחרי יכול עדיין להיות בקצה גבול הנורמה, אם זאת את מתארת משהו שמפריע לך בבליעת הרוק השגרתית בזמן אכילה ודיבור וזה יכול להיות קשור לאיפיון ויכולת התחושה בחלל הפה ותנועת השרירים וזה לא קשור לאורתודונטיה אבל לענות לך במדויק ללא בדיקה מקיפה ופרטנית קשה. אזי פני למומחה באזור מגוריך ותארי לו את הבעייה ולאחר בדיקה אני חושב שתדעי קרוב לודאי מה ואם יש בעייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעמלות פניםמתי22/02/2011
נכבדי!
לאחרונה נחשפתי לשיטה המתיימרת לשמר פנים צעירים על ידי התעמלות פנים. בשיטה זו מתרגלים את שרירי הפנים השונים כשהדגש הוא על כל שרירי הפנים להשגת תוצאות מיטביות.
אין לשיטה זו שום יומרה למחוק קמטים קיימים או משהו בדומה לכך אלא לחזק את שרירי הפנים ובכך למנוע "נפילה" שלהם. כבונוס למסת שרירים טובה בפנים העור יראה גם הוא מתוח ומוצק.
אלא שבמקום מסויים קראתי שהתעמלות פנים עלולה דווקא לגרום לקמטים וזאת בשל המימיקה "המיותרת" של שרירי הפנים. רוצה שוב להדגיש כי יוצרי השיטה מסבירים שהתעמלות של כל שרירי הפנים איננה מסכנת את העור במובן של היווצרות קמטים ואפילו מעכבת את הופעתם.
התואילו לחוות דעתכם בנושא?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעמלות פנים - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/02/2011גילה שלום,
ראשית התעמלות נשמע לרב דבר טוב. מצד שני אחת השיטות הפופולריות ביותר להעלמה או הורדה של כמות הקמטים היא דווקא שיתוק של שריר ההבעה ע"י [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=221' id='link']בוטוקס[/a]. מכאן אפשר ללמוד שאולי דווקא הפעלה מרובה של השרירים עלולה לגרום ליותר קמטים. הקמטים בפנים נגרמים בסופו של דבר כתוצאה משילוב של הפעלת השרירים לאחר שרקמת העור והתת-עור איבדה נפח וגמישות (אלסטיות). אוסיף שלא ידוע לי על מחקר שהישווה את הקמטים בשתי קבוצות של אנשים בגילים דומים כאלו שהקפידו על תרגילים כאלה ואחרים לעומת קבוצה שלא ביצעה את אותם תרגילים. לסיכום אין תשובה מדעית אך צריך להיות מעט ספקנים בקשר להבטחות מסוג זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך, החשש שלי הינו
מתי22/02/2011שההתעמלות תזיק יותר מאשר תעזור. שבגלל ההתעמלות יווצרו באמת יותר קמטים. האם יש יסוד לחשש הזה והאם משום כך היית ממליץ "לא לגעת בזה" בכלל? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת לשאלה
אורלי23/02/2011האם יש טעם להתחיל עם זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה שלי מתמקדת יותר
מתי23/02/2011בנזקים אם אכן עלולים לקרות מהתעמלות פנים.
כלומר, לא בבחינת לא -יועיל לא יזיק,
אלא האם זה עלול להזיק: להחמיר את מצב הפנים ולעודד הופעת קמטים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה שלי מתמקדת יותר
מתי23/02/2011בנזקים אם אכן עלולים לקרות מהתעמלות פנים.
כלומר, לא בבחינת לא -יועיל לא יזיק,
אלא האם זה עלול להזיק: להחמיר את מצב הפנים ולעודד הופעת קמטים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה שלי מתמקדת יותר - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין23/02/2011גילה ואורלי שלום,
כפי שכתבתי בתשובה אין מידע מבוסס מדעית שאומר שההתעמלות הנ"ל מועילה או מזיקה. אך, מתוך הבנת מנגנון הפעולה של [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=221' id='link']הבוטוקס[/a] שהינו משתק שרירים ועל ידי כך גורם להעלמת הקמטים קיים יסוד לחשש שהפעולה ההפוכה כלומר התעמלות אינטנסיבית תביא לתוצאה הפוכה שהיא יותר קמטים. אך שוב כפי שכתבת החשש הזה הוא רק על סמך מנגנון הפעולה של [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=221' id='link']הבוטוקס[/a] ולא על סמך ניסיון והשוואה בין מתעמלי פנים לכאלו שאינם מתעמלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצורך בביצוע ניתוח נוסףאאאא22/02/2011
שלום רב,
בשנת 05 עשיתי ניתוח פלסטי להגדלת חזה.
בשנת 2009 התחלתי להרגיש כאבים בשד ימין.
פניתי לרופא בקופ"ח והוא הפנה אותי לבצע בדיקת US לשד.
בבדיקת ה-US אובחן כך : "בימין הדגמה של פגיעה באיכות השתל עם קפלים פנימיים. באספקט המדיאלי התחתון הדגמה של פריצת הקופסית השתל עם הדגמת דליפה בין קופסית השתל לקופסית הפיברוטית".
אני חוששת מאוד ומבקשת לקבל את עצתכם בדחיפות מה עליי לעשות?
האם אני צריכה לעשות ניתוח נוסף להחלפת השתלים? האם צריכים לעשות לי עוד בדיקות בקופ"ח או שניתן להסתפק באבחנה בבדיקת ה-US הנ"ל?
אציין שפניתי לרופא פלסטיקאי ומבחינתו הוא המליץ לי לבצע ניתוח להחלפת השתלים מבלי שהוא אמר לי שאני צריכה לבצע עוד בדיקה לאימות תוצאות ה-US הנ"ל ואני תוהה האם זה בסדר או אולי צריך לבצע עוד בדיקה?
אשמח לקבל את דעתכם בעניין זה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצורך בביצוע ניתוח נוסף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/02/2011אא שלום,
עפ"י תשובת ה-US יש לך דליפת סיליקון מהשתל ויש צורך לפחות להוציא את השתלים הדולפים. תמיד אפשר להטיל ספק במהימנות של בדיקה כלשהי ואם יש לך ספקות ניתן לחזור על הבדיקה שוב או לקחת את הצילומים לרדיולוג מומחה אחר ולבקש חוו"ד שנייה על הפענוח של הצילומים. אפשרות נוספת היא לבצע בדיקת MRI. בכל מקרה לא כדאי להתעלם מהבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון ניתוח אףhcav22/02/2011
עשיתי ניתוח אף לפני בערך 8 שנים ובשנה שנתיים האחרונות אני ממש מרגישה שהקצה שלו שפיצי מידי ונראה מנותח אני ממש מצטערת שהסכמתי להרים את קצה האף בניתוח ובדיעבד אני חושבת שהייתי צריכה רק להוריד עצם וזהו.
האם יש דרך לעשות תיקון ללא ניתוח מסובך? אני פוחדת שאם אגע בו הוא יראה יותר גרוע אבל מצד שני אני מרגישה ממש רע עם זה שהוא נראה לא טבעי...
מה אפשר לעשות? וכמה יכול לעלות תיקון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון ניתוח אף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין22/02/2011שלום,
מובן שלא ניתן לענות לך דרך הפורום עד כמה מסובך השינוי אותו את מבקשת. ובכל זאת ייתכן שניתן לעזור ע"י הזרקת חומר מילוי בלבד ללא ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי שחומרי מילוי מחזקים בערך כשנה
hcav22/02/2011האם זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי שחומרי מילוי מחזקים בערך כשנה - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין23/02/2011תלוי בסוג החומר ובמיקום אך סדר גודל של שנה בהחלט סביר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)




