מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צבע לשערסיגל18/08/2012
שלום, אני בת 40 וצובעת את השער במספרה כל 3 שבועות בערך. בזמן האחרון הופתעתי לראות שכבר אחריי שבוע הצבע יורד מהשער ומתחיל להופיע לי שער לבן! לי זה נראה לא הגיוני , שכל שבועיים אני יצבע את השער... מה אתם אומרים על כך? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשער - תגובה
ארז שרביט20/08/2012שלום סיגל
כל שלושה שבועות הוא זמן אופטימלי לצביעת שיער. יש מקרים בהם בגלל צבע בו אנו צובעים את השיער (כהה) נראית ניגודיות גדולה בין הצבע לצבע הלבן של שיער השיבה , נדמה כי שיער השיבה בולט יותר.
לעיתים זה נראה שצריך לצבוע אחרי שבוע.
ישנם מספר פתרונות, אחד מהם הוא עיפרון צבע תואם לגוון שלך, בו את יכולה אחת לשבוע, עד לצביעה, לטשטש את האזורים הבולטים בשיבה.
את צודקת, לא הגיוני לצבוע אחת לשבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה...
סיגל20/08/2012איפה אפשר לקנות עפרון כזה, ושל איזה חברה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה...לתשובה
סיגל23/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה...לתשובה - תגובה
זאב לוין26/08/2012את מוזמנת לשלם אצלנו טלפונית.
ואנחנון נשלח לך את העפרון בדואר.
רק תצייני את גוון הצבע.
שבוע טוב .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, מה המחיר?
סיגל27/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה... - תגובה
ארז שרביט29/08/2012אפשר לקנות את העיפרון בחנויות מוצרי שיער, אני ממליץ על העיפרון שנקרא tween time של חברת ROUXK חשוב לבחור לפי הגוון המתאים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער וסירוק שיעראורנה17/08/2012
היי,יש לי שיער ארוך,חלק ועבה (טבעי) שנושר מאוד מאוד.
אחרי חפיפה יש לו מלא מלא קשרים וממש נושרות לי חבילות של שיער !!!
איך יש דרך להקל על הסירוק ולאבד כמה שפחות שיער ? :/
שאלה נוספת. בדיקות הדם יצאו טובות . באיזו דרך אתם ממליצים לטפל בנשירה המעצבנת הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער וסירוק שיער - תגובה
ארז שרביט20/08/2012הי אנני,
יש מוצר שנקרא בן-פרוביזיון של קרסטאס- זה שמפו, ונלווה אליו תרסיס שנקרא סטימוליסט ללא שטיפה.
ביחד הם עוזרים לחזק את שורשי השערה ובולמים נשירה בצורה יפה ומשמעותית.
טיפ קטן: תימנעי מכל מה שקשור לשמנים, מסיכות, מרככי שיער ומוצרים דומים על בסיס שמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיער וסירוק שיער - תגובה
זאב לוין26/08/2012אור שלום,
ראשית אני ממלץ על שמפו של WELLA .
וטיפות נגד נשירה,הן ממש מומלצות ופקטיביות.
שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת החלקה ברזילאיתסיון16/08/2012
שלום,
לפני חודש עשיתי החלקה ברזילאית יש לי שיער גלי ונפוח. אני חושבת שההחלקה לא תפסה. הספר אמר לי לפני ההחלקה שאין בה את החומר שמסרטן ואני אצטרך לייבש את השיער עם פן כדי שיהיה חלק או שיהיה קצת גלי אבל בריא. שבועיים אחרי ההחלקה והשיער נראה "גרוע", אחרי חפיפה (בשמפו ללא מלחים כמובן) כאשר השיער מתייבש הוא מתנפח מאוד ונהיה מתולתל ולא מסתדר ואם אני עושה פן השיער לא לגמרי חלק ואחרי מעט זמן הוא חוזר להיות גלי ולא יפה.
דיברתי עם הספר פעמיים והוא אמר לי שאין מה לעשות ולא הפסיק לתרץ שבקיץ יש לחות ובגלל זה השיער חוזר להיות גלי.
יש לי מספר שאלות לעלות :
1. האם זה הגיוני שאחרי שבועיים השיער אמור להראות כך?
2. הוצאתי כל כך הרבה כסף ולא קיבלתי שום תמורה דיברתי עם הספר אבל הוא לא מוכן לקחת אחריות מה עושים?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה בבקשה
סיון26/08/2012זה מאוד דחוף לי אני אשמח לתגובה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאת החלקה ברזילאית - תגובה
זאב לוין26/08/2012סיון שלום,
האם שיערך מכיל גוונים בהירים(בלונדינים)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה ברזילאית - תגובה
סיון12/09/2012לא, השיער שלי נצבע פעם אחרונה לפני חצי שנה בצבע שיער חום.
ברצוני לשאול שאלה נוספת, האם בהחלקה ברזילאית צריך לעשות פן אחרי כל חפיפה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית
סיון27/10/2012תענו לי בבקשה זה ממש דחוף לי!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע להחלקה ונשירהמירי15/08/2012
היי, יש לי כמה שאלות :
עשיתי החלקה צרפתית לפני 3-4 חודשים והייתי ממש מרוצה, לפני חודש עשיתי בשיער צבע (עשו לי אותו על שיער רטוב) ולאחר מכן חלק מהשיער שעבר החלקה נהיה פחות חלק ממה שהוא היה, הספר שלי אמר לי שזה לא יכול להיות מהצבע(האם זה באמת יכול להיות שזה יקרה מהצבע?) אבל הציע לי לחזור על אותם חלקים שקצת הסתלסלו עם החלקה צרפתית/משי. רציתי לדעת אם הדבר אינו מסוכן לשיער שעבר כבר החלקה פעם אחת ובנוסף גם צבע ?
שאלה שנייה היא האם גם החלקה שנעשית בצורה טובה יכולה לגרום לקצת נשירה והאם צבע יכול להגביר נשירה? והאם ביצוע החלקה בשורשים שצמחו פעם בשנה מדללת את השיער עם הזמן ?
שאלה אחרונה- מה אפשר לעשות כדי שכשעושים צבע לא יהיה בשיער אפילו קצת גוון כתום ?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע להחלקה ונשירה - תגובה
ארז שרביט20/08/2012הי מירי,
כל טיפול חיצוני לא גורם לנשירה כל עוד הוא לא אגרסיבי. חומרי החלקה הם חומרים כימיים אינטנסיביים (החלקה צרפתית בהחלט מבורכת, לוריאל חברה מקצועית ביותר).
גם עם חומרים מהחברה המקצועית ביותר וללא השגחה מקצועית של מעצב השיער, השיער עלול להיפגע ולהישבר.
החלקה צרפתית, יפנית, משי, סורית :) מומלץ לעשות מקסימום פעמיים בשנה.
לפי מה שסיפרת איני ממליץ לא על משי, לא צרפתית לא יפנית ולא ברזילאית.
בקשר לגוון הכתום- צריך להשתמש בצבעים מנטרלי אדום תוך כדי צביעה. דרוש מעצב שיער שמבין את תורת הצבע והרכביו כדי לקבל תוצאה אופטימלית.
טיפ קטן: אם השורשים שלך כהים ואת מבהירה אותם מעבר לגובה הבהירות הטבעי שלך, זה תמיד יוציא גוון אדמדם. רצוי לא לנסות להיות בהירה מדי אם את בטבעי שלך כהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ארז, בהמשך לתגובה...
עדן22/08/2012היום הייתי במספרה ועשיתי תיקון החלקה צרפתית לחלק שנהרס וראיתי עכשיו שכתבת שלא היית ממליץ לי לעשות, ורציתי לדעת למה ? בגלל הצבע ? (אם עשו לי את הצבע על שיער רטוב זה נחשב שטיפה) האם יכול להיגרם לי נזק עכשיו כתוצאה מזה ? והאם אחרי החלקה צרפתית חובה להשתמש בשמפו בלי מלח ? ואם אני אחפוף בשישי בבוקר זה בסדר כבר ?
תודה רבה !:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ארז, בהמשך לתגובה... - תגובה
ארז שרביט19/09/2012הי
מירי בבקשה, אני ממליץ ואפילו מפציר בך- תפסיקי כל פעולה כימית בשיער.
תבחני אפשרויות טיפול ושיקום השיער.
דבר ראשון תני לו לנוח רגע אחרי הכימיה שהופעלה עליו.
בפרק הזמן הזה גשי למעצב שיער, שימליץ לך על חומרים איכותיים לטיפול, שיקום וטיפוח. אחרי שהשיער יבריא, תמשיכי הלאה.
בהצלחה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא היית ממליץ לי לעשות שום החל
עדן15/09/2012החלקה ? והאם אפשר לחפוף בשמפו רגיל אחרי החלקה צרפתית או שזה הורס אותה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא היית ממליץ לי לעשות שום החל - תגובה
ארז שרביט24/09/2012שחררי את השיער מכל טיפול כימי כרגע. אני ממליץ על חפיפה בשמפו המתאים למרקם השערה שלך ולסוג השיער. אני משתמש בקרסטאס ללקוחות שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ארז, עברו שלושה חודשים מאז הפעם
עדן02/11/2012האחרונה שצבעתי את השיער, בינתיים לא נגעתי בשיער מבחינה כימית, חפפתי עם שמפו ללא מלח ושמתי כל חפיפה מסכה וקצת שמן מרוקאי. רציתי לדעת האם עכשיו יהיה בסדר לעשות צבע שוב?
בנוסף עשיתי בדיקות דם לבירור הנשירה והן יצאו תקינות. רציתי לדעת אם נגיד אחרי כל סירוק אחרי חפיפה (אני חופפת 3 פעמים בשבוע) נשארות על המברשת בין 30-40 שערות זה נחשב הרבה ונשירה חמורה ??
שאלה אחרונה, האם מצבע שיער חום כהה להגיע לשטן בלי גוון כתום זה אפשרי
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ארז, עברו שלושה חודשים מאז הפעם - תגובה
ארז שרביט06/11/2012היי עדן,
נתת לשיער לנוח, ואין סיבה נראית לעין לא לעשות צבע.
ממה שאת מתארת יש שיפור בשיער וזה כבר טוב.
30-40 שערות זה מצוין, עד 100 שערות לא נחשב בכלל לנשירה.
מחום כהה לשטני אפשר להגיע עם תהליך של הבהרת שיער, תהליך שמתבצע במספרה מקצועית.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתשיר14/08/2012
שלום,
יש לי שיער ארוך מאוד, כמעט עד הברך, ומעולם לא הסתפרתי. הוא גלי למעלה ויש לי בקבוקים בקצוות..
הייתי מעוניינת לעשות החלקה יפנית אך שהייתי אצל הספר הוא אמר שאני אהיה חייבת להסתפר על מנת לעשות את ההחלקה היפנית. האם הוא צודק?
בנוסף, אמא שלי עשתה החלקה יפנית כבר שלוש פעמים, למה רק בפעם הראשונה שהיא עשתה יצא לה חלק מקלות ובשאר הפעמים לא יצא לה חלק לגמרי?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
אלירן הרוש15/08/2012הי
תראי אם היית אצל ספר טוב כניראה שהוא צודק כי עם השיער סרוף והקצוות מפוצלים אז כדאי להסתפר אל מנת שהשיער יראה בריא ויפה!!
בקשר לאימא היא עושה את ההחלקה אצל אותו ספר בשלוש פעמים שהיא עשתה?
לפעמים עושים כל פעם אצל מישהו אחר יכול להיות מצב שהיו חלקים לא חלקים במיוחד!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים בשיעראסתי14/08/2012
לבעלות שיער מתולתל שחור ופנים לבנות איזה צבע גוונים היית ממליצה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים בשיער - תגובה
אלירן הרוש15/08/2012הי
זה תלוי באמת בגוון של השיער טיבעי או לא טיבעי עדיף שאם שאלה כזו תגיעי למספרה כדי לקבל תשובה יותר טובה(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך הופכים את השיער לרך יותר?בחור14/08/2012
בסך הכל אני חושב שיש לי שיער טוב ולא יבש אבל אני הייתי רוצה שהוא יהיה יותר רך, אני משתמש מדי פעם בקונדישינר אבל אני חושב שאפשר להגיע לתוצאות יותר טובות, אתם מכירים אולי שמפו טוב לשיער רגיל שיהפוך את השיער לרך יותר? או שחייבים לעשות כל מני מסכות..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך הופכים את השיער לרך יותר? - תגובה
אלירן הרוש14/08/2012הי
קודם כל צריך להשתמש רק במסכה כדי להזין את השיער ולשמור על מראה בריא רך ונעים למגע!!
קונדישנר נועד רק בשביל להקל על הסירוק אחרי החפיפה ולא יותר!
בקשר לשמפו היתי ממליץ על קרסטס מסקנטנס מספר 1 הוא מעולה (:
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילול שיערנטלי גולן13/08/2012
הי שלום!
אשמח לקבל כמה טיפים לדילול שיער נכון(לאיזה כיוןן רצוי ואיך לחלק את השיער)
כי כשאני מדללת את השיער קורה שיוצא לי מן שמונצים כאלה
(שערות קטנות השיער נחתך)
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילול שיער - תגובה
אלירן הרוש13/08/2012הי
דילול שיער צריך להעשות בצורה מיקצועית ! אחרת דילול שיער יכול לגרום לנפח ולא להפחתה בנפח כדי שהדילול יצא טוב צריך לבחון את השיער ולאיזה מטרה רוצים לדלל יש כל מני צורות דילול אחת במספריי דילול שיש להם אחוזי דילול מ10% עד 60%
אפשר לדלל עם המספריים הרגילות בתנאי שהם חדות ומיקצועיות
אתה ספר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
נטלי גולן13/08/2012ראשית תודה על המענה ,
אני בת ולא בן..
למדתי ספרות לא מזמן סיימתי התחלתי כרב לדלל לילדות דווקא יצא לי מעולה
אבל בכל זאת רוצה כמה טיפים שיכלו להקל כי דילול לא למדנו בקורס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער נפוח - דחוף!!נעמי11/08/2012
היה לי בעבר שיער גולש חלק ומלא ברק . עשיתי טעות ועשיתי במשך שלוש שנים מחליק לפחות פעם בשבועיים , עכשיו השיער נפוח ומקורזל וצומח כבר מהשורשים ככה.אני לא רוצה לעשות החלקה או לדלל כי הוא לא כל כך עבה . אבל מה יכול לעזור שאני ידע שאני לא סתם יעשה את זה ..משהו שהוא עוזר ב100%
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער נפוח - דחוף!! - תגובה
ארז שרביט13/08/2012היי,
קצת קשה לי להבין- אם השיער היה חלק, למה צריך היה להשתמש במחליק?
לדלל אני באמת לא ממליץ- לא רק לך, לאף אחת.
לפי מה שאת מתארת, פן פעם בשבוע יכול להיות פיתרון לא רע. בגדול, להניח לשיער, ולהשתמש בחומרים נכונים להורדת נפח, תתייעצי עם מעצב השיער שלך באיזה חומרים.
תפסיקי עם המחליק, כי שימוש לא נכון בו יכול לגרום לתוצאות לא נעימות. תני לשיער לנוח קצת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לקבל המלצה על מחליק קרמימקצועיקרן09/08/2012
היי,
מחליק קרמי מקצועי שאני ממליץ עליו קיים בחברת גדעון קוסמטיקס, מסדרת NG.
מחליק נוסף עומד להגיע לישראל מבית לוריאל פרופסיונל, מחליק קרמי עם אדים לשימוש ביתי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל המלצה על מחליק קרמימקצועי - תגובה
ארז שרביט13/08/2012היי,
מחליק קרמי מקצועי שאני ממליץ עליו קיים בחברת גדעון קוסמטיקס, מסדרת NG.
מחליק נוסף עומד להגיע לישראל מבית לוריאל פרופסיונל, מחליק קרמי עם אדים לשימוש ביתי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתל-מקורזלשלי09/08/2012
שלום,
אני בעלת שיער מקורזל מתולתל -דק ואני לא מצליחה לעצב את השיער שלי. כול יום אני מרטיבה אותו ומסרקת במים אך המים מכבידים עליו והוא נושר. קרמים לא עוזרים לשערי.אני לא מעוניינת בהחלקה. ודירוג עשיתי בעבר וזה לא יפה לי.ולא רק זה השיער גם נפוח.מוס גם מכביד וגורם לנשירה.אני משתמש בגלייז אך גם זה לא עוזר.
אשמח לפיתרון,
תודה לעונים
*זאת פעם ראשונה שלי שאני רושמת באתר, סליחה אם עברתי על התקנון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מתולתל-מקורזל - תגובה
ארז שרביט13/08/2012הי שלי,
דבר ראשון אני שמח שאת לא מתפתה לעשות החלקה.
אני ממליץ לך לנסות מוצרים מקצועיים מאוד, אני משתמש וממליץ לשיער שלך על חברת קרסטאס, יש להם סדרה שנקראת "אוליאו- רילקס-סלים", או "אוליאו- קרל" שגם טובה לבריאות השערה וגם לעיצוב השיער.
גשי למספרה שעובדת עם חברת קרסטס, ומעצב השיער ימליץ לך ויסביר לך כיצד להשתמש במוצרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גווניםלילך08/08/2012
שלום,
עשיתי גוונים וצבע ביניהם לפני הרבה זמן, בערך שנה.
אתמול עשיתי שוב פעם אצל ספר אחר והבעיה היא שאלו גוונים הרבה יותר בהירים פחות בלונדיני יותר נוטה לפלטינה והוא לא צבע ביניהם אלא עשה שטיפה אז יוצא שהשיער של השורש הארוך והשיער למטה לא בדיוק באותו הצבע.
מלבד העבודה שהייתי צריכה להגיד לו, האם אפשר ומתי לעשות שוב גוונים וצבע ושהפעם זה יהיה אותו גוון וצבע?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים - תגובה
ארז שרביט13/08/2012היי לילך,
למה להחליף משהו שעובד? אם היית מרוצה מהספר הקודם, היית נשארת אצלו, אבל זה כבר לבכות על חלב שנשפך.
בכל מקרה, נראה לי שכדאי שתחזרי למעצב הקודם, שיודע מה עשה לך, תני לו לבחון את זה ולשאול האם ניתן להחזיר את המצב לקדמותו.
אין לי תשובה מדויקת, אבל מניסיוני תמיד ניתן לעשות משהו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לצבוע את השיער לבלונדיני ??ונילה00708/08/2012
היי אני מתולתלת וצבע השיער הטבעי שלי הוא חום כהה
כבר כמה שנים שאני עושה פסים וצובעת את השיער בחום דרגה 7 כל חודשיים שלושה שורש צבע ופעם בחצי שנה פסים
כבר נמאס לי והשיער נראה יבש ומשעמם אני רוצה לצבוע בבלונד כבר יש לי קצת שורש טבעי חום כהה וכל שאר השיער בצבע חום דרגה 7 עם פסים איך אפשר לעשות את זה שכל השיער יראה אחיד?
האם אני צריכה למרוח צבע בלונד על כל השיער כולל השורש או האם אני צריכה לעשות ניקוי פגמנט ? למרות שהשיער שלי צבוע בצבעים בהירים אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לצבוע את השיער לבלונדיני ?? - תגובה
ארז שרביט13/08/2012היי
ניקוי פיגמנט משמעותו הבהרת שיער. הביטוי אולי נשמע עדין, אבל הפעולה מאוד אגרסיבית ולא מומלצת.
על מנת לקבל תשובה מעמיקה ומקצועית, הייתי ממליץ לך לגשת למעצב השיער שלך, שיבדוק את גוון השיער, מרקם השערה, והאם בלונד אכן יתאים, וכך תתחילו יחד את תהליך המעבר לבלונד, בצורה מקצועית, הדרגתית, לא אגרסיבית.
שיער יפה הוא קודם כל בריא, ולכן אני לא ממליץ על פעולות אגרסיביות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתל וגם פוני מתולתל גליימאי03/08/2012
השיער שלי גלי מתולתל , וגם הפוני שליי .. ואני לא מצליחה לעצב את הפוני בצורה הנכונה ככה שיראה יפה , כי לעלות אותו למעלה זה לא אופציה ,
ואני לא יודעת מה עוד לעשוווות ! יש לכם הצעוות ?
חוץ מלעשות מחלייק , כי השיער שלי נשבר ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מתולתל וגם פוני מתולתל גליי - תגובה
ארז שרביט06/08/2012הי מאי,
תלוי איזה סוג תלתול יש לך- גלי, מקורזל והאם את הולכת טבעי ללא פן.
אם טבעי ללא פן, מומלץ לאחר חפיפה לנגב את השיער בצורה יסודית והשתמש בחומר מעצב תלתלים (קנדי קרל) של סדרת פלייבול לוריאל. זה חומר רך ועדין, ואחר כך לתת לשיער פשוט ליפול ולהיות עם התנועה הטבעית שלו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבשאורלי02/08/2012
שלום
יש לי שיער מלא מתולתל ויבש מאוד מאוד בעבר עשיתי מס טיפולי פתיחת תלתלים
היה נחמד לזמן קצר וחזר להיות יבש .
מה הטיפול המומלץ ואיזה חומרים יכולים לרככו.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש - תגובה
ארז שרביט06/08/2012היי אורלי,
הייתי ממליץ על סדרת אוליאו-רילקס סלים מבית קרסטס.
לסדרה זו יש תכונות של ריכוך אינטנסיבי לשיער והורדת נפח בשיער מרדני.
זה פטנט רשום לדעתי, תנסי, ואני מבטיח שזה יעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


