מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נשירת שיער + קסקסים למומחים שפו ...דוד19/05/2012
1)האם שמפו נגד קסקסים מועיל גם לנישרת שיער ?
2)והאם זה בסדר שבזמן שיש לי קסקסים להשתמש במוצר עיצוב שיער אבלל! שהמוצר לעיצוב שיער לא נוגע בקרקפת האם זה בסדר??
3)והאם השמפוים המקצועים נגד קסקסים כמו של שוורצקוף, וולה וכול השאר..
הם עוזרים לסברינה או פטריה ?כי אולי יש ל אחד מי הדברים האלו..
או שבמצב של סברינה ופטריה חייב רופא ..
מה אתם אומרים ?
תודה רבהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער + קסקסים למומחים שפו ... - תגובה
זאב לוין20/05/2012אם יש לך פטריה או סבוריה את חייבת לגשת לרופא שירשום לך שמפו מיוחד במרשם.
שמפו נגד קשקשים הוא נגד קשקשים לא נגד בעיות רפואיות כמו שציינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתלים שלא הסתיימה בטובבחורה 2718/05/2012
לפני כשבועיים עשיתי פתיחת תלתלים הכל היה טוב ויפה כמה ימים לאחר מכן שורש השערה בחלק העליון של הראש הרגיש כאילו שרוף. התקשרתי למספרה ואמרו לי להגיע על מנת שהספר יראה על מה מדובר. הספר הסתכל ונגע בשיער ואמר שיש לעשות נטרול של החומר של הפתיחה פעם נוספת. כמו כן הוא אמר שאין מה לדאוג ולאט לאט השערה תתרכך ושרק יהיה לי קצת יותר נשירה מבדרך כלל.
אחרי שבועיים השיער עדיין מרגיש שרוף בשורש ואף התחילו להיות לי קשקשים דבר שמעולם לא היה לי!!! מעבר לכך כואב לי שאני נוגעת בקרקפת באיזור שבו השערה כמעין שרופה..
שאלתי היא : מה עושים במצב כזה? האם יש דרך לרכך את שורש השיערה? האם זהו מצב שכיח אחרי פתיחת תלתלים?
חשוב לציין כי זאת לא הפעם הראשונה שאני עושה פתיחת תלתלים ותמיד הייתי מרוצה..
אשמח לתשובה עניינית ומהירה כיוון שאני מאוד מוטרדת מהעניין. תודה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שני-
**18/05/2012את צריכה לרכך להגן על השיער ולשקם אותו עם שמפו+מסכה+אמפולה איכותיים עדיף את המוצרים של קרסטס הם הכי טובים ורואים איתם תוצאות מידיות, הספר חייב לפצות אותך על פתיחת התלתלים הכושלת!!! ועל זה שהרס את שיערך! ולא ידע לעבוד טוב עם החומר! ועוד בחוצפתו אומר לך שיהיה לך נשירת שיער בעקבות פתיחת התלתלים, שיביא לך מוצרי שיקום לשיער במתנה על זה שהרס את שיערך בתור פיצוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי כמה שאלות נוספות
בחורה 2718/05/2012היי קודם כל תודה על העצה.
כמה שאלות נוספות
השיער יכול להתלש ממקרה כזה? כמה זמן לוקח לשקם את השערה? והאם זה ישתקם או שאני צריכה לחכות שהשער יגדל עד שיגיע למצב שאני יכולה לגזור את החלק הפגום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהודרך אגב האם אתה ספר ?
בחורה 2718/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה בערך מה שקרה לי ביום שני האחרון!
ענבל25/05/2012אני כבר כמה ימים פשוט בהלם, מאז שהבנתי מה קרה לשיער שלי כשעשיתי החלקת שמן /פתיחת תלתלים ביום שני בפעם השנייה ... כל כך טיפשה! לא מאמינה!
עברתי פתיחת תלתלים בעבר אצל אותו ספר והשיער היה נראה פשוט מעולה.. החודש עברה שנה מאז והגעתי אליו למספרה והוא שאל מתי אני חוזרת לחדש את הפתיחה..
השיער היה פשוט מתולתל יפה ואהבתי אותו כל כך, ממש פחדתי לעבור את הפתיחה שוב אבל השתכנעתי. במשך כשנתים לא נגעתי בו עם מחליק/ פן .. מה שהייתי עושה על בסיס קבוע לפני, בשביל לשקם אותו והוא היה נראה מהמם ונעים למגע!
מיד אחרי פתיחת התלתלים הרגשתי שכל הקצוות שרופות.. ולמעלה יש לי מין שוונצים כאלה מגעילים שמזה הכי פחדתי!
אני פשוט בשוק, בוכה כל היום, לא יודעת מה לעשות!
שנתיים חיכיתי להגיע למצב הזה.. והכל נהרס בשעה!
אני לא צוחקת.. פשוט בא לי למות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שני
אנג'לה טטרו28/05/2012בשביל לתת לך דיאגנוזה מדוייקת אני צריכה לראות את השיער
כפי מה שאת מתארת החומר ששמו לך כנראה לא התאים לשיער .
הייתי מציאה לך לך להשתמש בטיפול לשיער כמו מסכה איכותית ושמפו ללא מלחים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תספורת גובאני רוסוגידי17/05/2012
שלום.
רציתי לדעת איך אפשר לעשות את התספורות של גובאני רוסו. צריך קרם לחות לשיער או משהו אחר?
השיער שלי חלק, ואני מנסה לעשות כמוהו טבעי (בלי קרם לחות, ג'ל וכדומה) אבל זה לא כל-כך מצליח. זה דומה, אבל לא מעבר לזה.
חוץ מזה, שהשיער של גובאני רוסו תמיד נראה רטוב, כלומר הוא שם משהו בשיער. אשמח לדעת מה.
תודה לכם. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו?
גידי24/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליאור 5516/05/2012
היי לכולם
האם מחליק שיער קרמי של בייביליס שורף את השיער ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
זאב לוין20/05/2012כל מחליק פוגע בשיער - חום פוגע בשיער - ניתן למזער את הפגיעה על ידי ספריי מגן מפני חום .
אם את משתמשת במחליק על בסיס יומיומי אני ממליץ לעשות החלקה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי הבהרת שיער בגוףשביט16/05/2012
יש לי בעיה קלה של שעירות ייתר. הבנתי שאפשר לחמצן כדי לגרום להבהרת השיער וע"י כך לטישטוש המראה השעיר.
האם ניתן לעשות זאת בידיים, באיזור הפיאות ובבטן? כמה זמן זה יחזיק והאם זה נכון שזה גורם לשיער לצמוח עבה יותר וכהה יותר אח"כ?
תודה, לא יודעת אם זה הפורום המתאים לשאול אבל אשמח לתשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה להבהיר? לא עדיף להוריד את זה?
נעמה20/05/2012אם באמת יש לך בעיה של שיעור יתר, אז החימצון לא יפתור אותה. אלו יהיו אותן שערות, רק בלונדיניות. לא רואה את הטעם בזה. בטח לא היום שיש כל כך הרבה דרכים להסיר שיער. לא הייתי ממליצה לך על פתרונות כמו סכין גילוח (רק מגביר את הצמיחה) אבל חשבתם על מכשירים ביתיים? אני משתמשת בסינרון מי ואני מאוד מרוצה ממנו. תוך שישה טיפולים בערך מתחילים לראות תוצאות. נסי לחשוב יותר בכיוון הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת צבע לשיערבר16/05/2012
שלום.
יש לי שיער ג'ינג'י בהיר, ואני רוצה טיפה להכהות אותו. הכוונה היא "לעלות בטון" בצבע\לנטרל טיפה את הג'ינג'י, אך יחד עם זאת שישאר טבעי ושלא יראה שיער מלאכותי.
הבעיה היא שניסיתי בעבר לצבוע דרך צבעי הסופר-פארים וזה אף פעם לא יצא לי כמו בתמונה (בהתחלה בחרתי צבע לפי התמונה ולא כ"כ הבנתי מה משמעות המספרים של הצבעים).
עכשיו, אני מבינה שאם רשום 7.13 אז 7 הוא צבע בסיס ו1,3 הם הגוונים. השאלה שלי היא איך אני אמורה לדעת מה צבע הבסיס שלי? הרי זה הולך לפי שחור-חום כהה-חום בהיר- חום בלונד- בלונד בהיר... ולמעשה איך אני יודעת אם הצבע שיער הטבעי שלי נחשב לבלונד כהה, או שהוא בכלל בלונד בהיר? האם צבע שיער ג'ינג'י בהיר נחשב לבלונד?
אם נניח צבע בסיס שלי נחשב 8 (עם גוןן ג'ינג'י כאמור)- אז בשביל לקבל את התוצאה הרצויה אני צריכה לצבוע לצבע בסיס 7 עם גוון אפור? כאילו: 7.1?
אני יודע שהכי טוב ללכת למספרה שימליצו לי על הצבע, אבל מניסיון עבר גם הם לא תמיד הצליחו להתאים לי את הצבע שרציתי, מה גם שאני מעדיפה לדעת איך להתאים לי את הצבע לבד.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה בבקשה?
בר22/05/2012תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום בר
אנג'לה טטרו28/05/2012בר מנסיין של הרבה מאוד אנשים (לא מעצבי שיער )הצבע לא יוצא כמו שרוצים
יש צבע שמנטרל את הגינג' והוא נמצע בדרך כלל במיספרות אני לא יודעת אם את יכולה להשיג את זה בסופרים לפי מה שאת מתארת לא צריכה להיות בעיה ,פשוט למצוא מאצב שיער שהוא כימאי טוב ומקצועי
מאיזה איזור את אולי אוכל להמליץ לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערשירי15/05/2012
היי
בימים האחרונים התחילה להיות לי נשירת שיער מטטורפתת!! ממה זה קורה ואיך אפשר לעצור את זה?
תודה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירי-
**15/05/2012קודם כל לכי לעשות בדיקות דם, אולי חסר לך ויטמינים ובגלל זה יש לך נשירת שיער, ויש שמפו נגד נשירה ואמפולות נגד נשירה שמחזקים את השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לבןשרה15/05/2012
אני אישה מבוגרת ברצוני לישול האם אפשר ליגזור שיער לבן כמובן לא כמות אלא איזה עשרה שמישתרבבים להם בקידמת הראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לבן - תגובה
זאב לוין15/05/2012לא מומלץ - ניתן לצבוע או לכסות בטכניקות שונות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת נפח בשיערגידי15/05/2012
שלום
רציתי לדעת האם דילול בשיער יכול להוריד את הנפח בשיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת נפח בשיער - תגובה
זאב לוין15/05/2012בשום פנים ואופן לא לעשות דילול! להיפף - זה אפילו יעשה את השיער יותר גרוע אם ברצונך להוריד נפח תעשי החלקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם רוצים רק מעט מאד להוריד נפח?
רותי05/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם רוצים רק מעט מאד להוריד נפח? - תגובה
זאב לוין05/06/2012כדי להוריד נפח ניתן לעשות החלקה / פתיחת תלתלים או להשתמש במוצרים שונים - הטכניקה של גזירה של דילול השיער רק תעשה יותר נפח ויהיה לך יותר קשה להסתדר איתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מברשת פןטלי13/05/2012
רציתי לשאול את דעתך :עם מה עדיף לעשות פן עם מברשת פן קרמית או מברשת פן רגילה מעץ מבחינת שהשיער לא ישרף, ולמה ?
פשוט הספר אמר שהוא עושה עם מברשת רגילה ואני יודעת שהרבה ספרים עברו לקרמית ,אני חוששת שאם אני אגיד לו שיעשה במברשת קרמית בגלל שהוא לא רגיל הוא ישרוף לי את השיער?בקיצור אני מבובלת ואשמח לשמוע את דעתך בנידון.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי טלי
**13/05/2012ברור שעדיף עם מברשת קרמית ,אם הספר שלך לא מתכוון לקנות, אז עדיף שתקני לך מברשת קרמית וכל פעם שתלכי אליו תקחי איתך את המברשת שיעשה לך פן עם המברשת הקרמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת קארטיןדניאל12/05/2012
שלום, עשיתי החלקת קארטין שעבדה מדהים מדהים מדהים, לא ציפיתי לתוצאות כאלה טובות.
רציתי לשאול אם זה בסדר לשטוף את השיער כל יום כשאני מתקלחת?
כמובן שאני חופפת רק פעם בשלושה ימים וישר משתמשת במסכה המיוחדת וגם בשמפו מיוחד, אבל רציתי לדעת אם זה בסדר לשטוף את השיער כל יום גם או שזה יכול להרוס את ההחלקה או משהו.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
דניאל16/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת קארטין - תגובה
זאב לוין22/05/2012החפיפות מורידות את ההחלקה - אבל אם את פשוט מרטיבה עם מים אז זה בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספות שיערחוה12/05/2012
סבלתי מנשירת שיער שלהערכתי הגורם משולב- מתח, חוסר B12 ותת בלוטת המגן.
כיום אני מאוזנת בכל הנוגע לB12 ובלוטת המגן. עדיין יש לי נשירה אם כי לא בעבר.
בדיקות רפואיות לא הראו דבר.
שיערי מאוד מאוד דליל כיום ומוריד מבטחוני העצמי. השיער שלי דק מאוד.
אני מעוניינת בתוספות שיער וחפצה לדעת איזו שיטה בטוחה ולא תגרום לי נזק ונשירה לשיער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חוה-
**13/05/2012תוספות שיער עם שזירה והדבקה תולשות את השיער , ומונעות צמיחת שיער טובה, וגם הדבק הוא גלוי לעין וזה לא נראה אסתטי, אבל תוספות שיער עם קליפסים וחרוזים לא נגרם נזק לשיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספות שיער - תגובה
זאב לוין15/05/2012על מנת לראות איזו שיטה תתאים לך תצטרכי להגיע לייעוץ ,
ישנן שיטות שונות להארכת שיער - וזה גם מאוד תלוי בבעל המקצוע שמבצע את העבודה + זה תלוי באיך אתמטפחת את השיער עם התוספות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמותשרה11/05/2012
אני עוש צמות בשיער כל הזמן רק בחפיפה מפזרת אותם האם ביגלל שאני עושה צמות אני יכולה ליפגוע בשערי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
שרה13/05/2012לפני שאני קולעת את השיער אני נוהגת לשים קרם עיצוב לשיער ואז קולעת אותו, האם זה תקין? בנוסף לשאלה הראשונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רחל-
**13/05/2012אם את אוספת את השיער חזק ואדוק מידי אז זה עלול לגרום לנשירה, אבל את צריכה לפרק את השיער בשעות הפנאי שלך שאת בבית כי השיער צריך לנשום זה לא טוב שהוא כל הזמן אסוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמות
שרה13/05/2012לא אני קולעת צמה בצורה חופשית לגמרי ורק בסוף צהצמה מהדקת רציתי לישול גם איך כל אלה שעושים רסטות כמו עידן רייכל שזה כבר שנים השיער שלו ניראה מלא וטוב אודה לך על תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפנית לשיער שבוררונן פלג09/05/2012
אני רוצה לעבור החלקה יפנית כי יש לי שיער שבור שיוצר
המון "חשמליות" שיוצר מראה מרושל
קראתי המון מאמרים על החלקות יפניות
ואומרים שלמשל החלקה יפנית קוואנטום מכילה מלא פרוטאינים וסיליקונים שבונים את השיער ומחזקים אותו
ומנגד אני קוראת
שהחלקות מכל סוג שהוא רק הורסות את השיער ויוכולות לגרום לנזק בלתי הפיך
אז אני רוצה לדעת מה נכון
ואיך אני יוכלה לבחור מספרה אמינה
ולדעת שמי שמאבחן ומייעץ לי מספיק אמין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ליאת
איילת10/05/2012החלקה היא פעולה כימית ולכן יכולה להרוס את השיער - אם מעצב השיער אינו מקצועי או אינו מאבחן את השיער שלך כמו שצריך.
אם את הולכת למישהו טוב באמת - אין סיבה שתצאי לא מרוצה.
אני ממליצה לך לקבוע תור לייעוץ אצל מעצב השיער שלי - זאב לוין, שמנהל את הפורום הזה. הגעתי אליו אחרי שספר אחר הרס לי את השיער. זאב מקצוען ברמה אחרת לגמרי. הוא יראה את השיער ויסביר לך אם אפשר לעשות לך החלקה ואם זה בכלל הפתרון בשבילך ויענה לך על כל השאלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבעשרה08/05/2012
שאלתי קודם עם אפשר ליצבוע את השיער יום אחרי יום חד פעמי ועם השיער לא יתיבש ולא ינשור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים
שרה09/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


