מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמפו ללא מלחיםמוריה15/06/2012
שלום
יש לי שיער מתולתל ועשיתי מתיחת תלתלים לפני כמה חודשים. התוצאה הרצויה היתה תלתלים נוחים לעיצוב ומתונים, שיער חלק/גלי
אני מתחילה לראות את התלתלים חוזרים ממש לקדמותם...
אני חופפת בכל שמפו שיש ודרך ספר אחר הבנתי שיש החלקות שצריכות שימושבשמפו ללא מלחים. אבל הספר שעשה לי את ההחלקה אמר שזה לצמיתות.
הייתכן???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם לחות עם מלח
מוריה15/06/2012וגם לגבי כל קרם לחות עם מלח.. השימוש לא פוגע בהחלקה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרם לחות עם מלח - תגובה
זאב לוין19/06/2012זה מפני שצומחים לך כבר שורשים - בדרך כלל צריך לעשות פתיחת תלתלים אחת לכמה חודשים מהשורש כשהשורש כבר מספיק גדול וקשה יותר לעצב.
השימוש בשמפו ללא מלחים מומלץ עם החלקה אבל אם לא תשתמשי בו - זה לא ישנה את ההחלקה - השיער פשוט יהיה יבש יותר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ניתן לעשות במצב זה?דוד12/06/2012
יש לי סבוריאה איך נפתרים מי זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה ניתן לעשות במצב זה? - תגובה
זאב לוין12/06/2012אני מציע לך לגשת לרופא עור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי לרופא עור
דוד15/06/2012הוא נתן לי שמפו של דוקטר פישר וטיפות כאלו כבר כמה שבועות שלא עוזר!
אני מאמין שיש לחברות האלו כמו שוורצקוף וולה איזה טיפות או משכה נגד סבוראיה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי לרופא עור - תגובה
זאב לוין19/06/2012חברות מקצועיות נועדו לטיפוח ושיקום השיער ולא לטיפול במחלות עור .
לכן עדיף לשמוע לעצת הרופא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחליק שיער או פןדנית לבו11/06/2012
הי
אני עושה החלקה יפנית אבל השיער שלי לא נראה טוב ללא יבוש של כ- 10 דקות בפן.
מה פחות מזיק לשיער- פן על שיער רטוב או מחליק שיער על שיער יבש?
האם מחליק שיער מתאים לשימוש יומיומי?
הקרקפת שלי שומנית אז לצערי אני חייבת לחפוף כל יום. השיער מטופל במסכות ובאמפולות כדי להמנע מיובש
תודה מראש
דנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנית-
**12/06/2012לא כדאי בכלל להשתמש במחליק הוא שורף את השיער!!! עדיף לשעות פן על שיער לח , ולשים לפני הפן שהשיער לח נקטר טרמיק של קרסטס הוא מגן מפני חום הפן ומונע נזקים, ומזין את השיער דרך החום, ולעשות את הפן במרחק לא להצמיד את הפן לשיער!!! את המחליק תזרקי לפח... אחרי כמה פעמים של שימוש בו השיער יהרס לחלוטין הוא יהיה שרוף ומפוצל ולא יראה טוב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחליק שיער או פן - תגובה
זאב לוין12/06/2012שניהם מזיקים לשיער - אני לא מבין אם יש לך החלקה מדוע את צריכה פן או מחליק .
בכל מקרה אם את משתמשת בפן או מחליק - חובה לפני השימוש לרסס ספריי מגן מפני חום כדי למזער את הנזק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לייעץ לך בנושא
דניאל גפן18/06/2012הי דנית, אשמח לייעץ לך בנושא החלקה יפנית אם תצרי עמי קשר טלפוני.
דניאל גפן
המרכז להחלקות יפניות ושיקום השיער
ההסתדרות 20 פ"ת
טלפון: 03-9340256* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלי11/06/2012
השיער שלי חלק,ארוך,עבה,לא צבוע,נושר... תכשירי שיער יקרים אינם אופציה.
מה מבין התכשירים שנמכרים ברשתות הפארם הכי טוב ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לי-
**11/06/2012לכי לעשות בדיקות דם יכול להיות מאוד שחסר לך ויטמנים ולכן שיערך נושר.. ולטפל בנשירה את צריכה שמפו+אמפולות נגד נשירה, אצל הרופא עור דרך מרשם תוכלי לקנות את האמפולות נגד נשירה וחיזוק השיער ממש בזול ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
לי12/06/2012עשיתי בדיקות דם ולא חסר לי שום דבר...מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה-
**13/06/2012אם לא חסר לך ויטמנים אז את צריכה להסתפר קצר יותר שיהיה פחות משקל וכובד שלא ינשור ובמקביל לטפל בשיער בשמפו+אמפולה לחיזוק השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא סלסולאירנה11/06/2012
במשך השנתיים האחורנות עברתי מספר פתיחות תלתלים כל חצי שנה. השער שלי מתולתל מאוד ונפוח מאוד לכן הלכתי לכיוון פתיחה כימית. לאחר כמה טיפולים ועוד צביעה לא מוצלחת פעמיים (צבע על צבע כי הגוון לא ניתפס) במספרה השיער שלי הרוס יבש לא גדל כמעט ולא מתולתל כבר.
רציתי לדעת אם חצי שנה אחרי פתיחת תלתלים וצבע ניתן לעבור סלסול?
צירפתי תמונה להמחשת התופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא סלסול - תגובה
זאב לוין12/06/2012צריך לראות את השיער ולבצע איבחון - את מוזמנת להגיע ליעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שומני בקיץהילה09/06/2012
שלום,
יש לי שיער שומני שאני חופפת יום כן יום לא, אך גם ביום שאני לא חופפת הוא לא נראה ממש שומני.
בשבועיים האחרונים אני חופפת כל יום כי יום אחרי השיער שומני כאילו שפכו עליו שמן וכאילו לא חפפתי 3/4 ימים!!
ייתכן שזה בגלל הקיץ? מהעושים עם זה? אני לא רוצה לחפוף כל יום כי זה גם לא כל כך בריא...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנסי עם שמפו ללא מלח
יעל23/07/2012שמפו DAY BY DAY KKT NKJ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער שומני בקיץ - תגובה
ארז שרביט13/08/2012הי הילה
שמפו לשיר שמן מבית קרסטס יכול לעזור לך "קלריפנט". ניתן לחפוף איתו כל יום ללא בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דק וללא ברקמישהי09/06/2012
שלום רב
פעם בהיותי יותר צעירה היה לי שיער מלא עם נפח הייתי שמה מוס והיו לי טלטלים מאוד יפים
השיער שלי מטיבעו לא מטולטל .
היום בגיל 41 אחריי דכאון קשה לידות משברים ומחלות השיער שלי נורא דליל יבש חסר ברק אני עושה פסים זה הכי מתאים לי השיער שלי מגיעה עד הכתפיים אני עושה לעצמי פן אבל חייבת להעביר עליו כל יום גם אם עושים לי פן מיקצועי הוא ישר נופל ולא מחזיק ניסיתי לשים מוס וקצת לעשות נפח לא הולך הוא יותר יבש ניסיתי קרמים למיניהם אבל הכל כבד לשיער ולא מחזיק מעמד אני לא יכולה בלי פן כי אז אני נראת נורא מוזנחת מה עליי לעשות העיניין רק מעציב אותי ומשרה בי תחושת דיכאון
אנא עצתכם
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער דק וללא ברק - תגובה
זאב לוין10/06/2012קודם כל אולי התספורת שלך לא מתאימה - נפח קשור מאוד בתספורת דירוג השיער יכל להוסיף לך נפח .
בכל מקרה את מאוד מוזמנת להגיע אליי לייעוץ כדי שתוכלי להיות מרוצה מהנתונים הטבעיים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי מרכך בקרקפתעמיתיייי08/06/2012
רציתי לשאול לגבי החפיפה במרכך.. האם צריך לשים גם בקרקפת ..או רק בשיער והקצוות ?
האם זה נכון שזה גורם נשירה אם שמים בקרקפת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי-
**09/06/2012עדיף לשים מסכה טובה ואיכותית במקום מרכך , אבל עם את שמה מרכך תשימי רק בקצוות לא בשורשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי מרכך בקרקפת - תגובה
זאב לוין10/06/2012זה לא גורם לנשירה אך זה גורם לשיער שומני וחסר נפח .
צריך לשים מרכך כ 10 סנטימטר מהקרקפת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בצביעת שיער ביתיתתות08/06/2012
שלום,
אני צובעת את השיער כבר המון שנים. בעבר הייתי משתמשת בצבע לשיער של שוקי זקרי ממנו הייתי מאוד מרוצה, הוא נקרא rusty gold והמספר שלו היה די גבוה 6 ומשהו. היום מאחר וכבר לא מוכרים את הצבע הזה אני נאלצת לנסות ולאתר מחדש את הצבע שיתאים יש. יש לציין שזה מאוד קשה. יש לי שיער חום ככה ומעט שיער לבן בחזית (בין 5 ל 10 שיערות לבנות). יש לציין שמכל הצבעים שניסיתי עד עכשיו נוצר לי "כתם" בהיר בפדחת הראש, זה אומר שגם אם אני צובעת את השיער והוא נראה אחיד, שבועיים אחרי הוא מתחיל לדהות וישנו הבדל בין תחילת השערה לבין סופה בלי קשר לכך שהשורשים גדלו. הייתי רוצה ששערי יהיה חום לא כהה מדי עם ברק של זהב (ברק צהוב לשיער). עד עכשיו השתמשתי בשוורצקוף 555- שזה צבע כרמל ונהיה לי כתם כתום באזור הפדחת והלאה. החלפתי לא מזמן ללוריאל 6.23 ולאחר מכן שהכתם חזר שוב ל 5.3 שהיה כהה לי מדי.
בשורה תחתונה יש לי 3 שאלות:
1. איך אפשר להעלים את ההבדל הזה בין השיער החדש שנצבע לבין הישן שממשיך לדהות ולהתבהר.
2. אם אבחר להמשיך ולהשתמש ב 6.23 שהיה עד עכשיו בהיר אך מוצלח האם כדאי להשתמש בצבע בהיר? באיזה יחס כדאי שיהיה לכל הצבע?
3. האם ישנו צבע אחר לשיער שאוכל בצביעה אחת פשוטה לקבל שיער חום עם ברק זהוב.
תודה מראש! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון לשאלה 2
תות08/06/2012סליחה, השאלה 2 יש לי טעות כתיב. השאלה היא האם כדאי להשתמש בצבע בסיס ובאיזה יחס לצבע בו בחרתי לצבוע את השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לקבל תשובה בבקשה??
תות10/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרה שנה אחרי החלקה- אפשרי?סמדר07/06/2012
שלום, לפני שנה וחודשיים עשיתי החלקה יפנית, צבע השיער שלי שחור למרות שכבר 4 חודשים לא צבעתי, אני מאוד רוצה לשנות את הגוון וללכת על יותר בהיר, רציתי לשאול מה הסיכונים אחרי שנה מההחלקה לעשות הבהרה?
וכמה זמן אפשר אחרי החלקה לעשות הבהרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו מוכן לענות בבקשה?
מישהי07/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה שנה אחרי החלקה- אפשרי? - תגובה
זאב לוין10/06/2012חייבים לראות את השיער על מנת לאבחן אותו כראוי - את מוזמנת להגיע לייעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערעמית06/06/2012
החלקת שיער ננוקראטין סיסטם היא בעצם החלקה ברזילאית? חיפשתי על זה מידע באינטרנט ולא הבנתי כלום. זאת החלקה בפני עצמה או שזאת החלקה ברזילאית שונה ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
זאב לוין10/06/2012זה דומה מאוד להחלקה ברזילאית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לשיערשרה06/06/2012
האם לשים קרם בשיער כשהוא מאוד יבש זה דבר בריא לשיער והאם הוא מזין את השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רוית-
**07/06/2012עדיף לשיער יבש להזין אותו דרך מסכה טובה ואיכותית ועדיף את של קרסטס מסדרת- נוטריטיב המסכה מ-ע-ו-ל-ה !!! שיערך לאחר שימוש במסכה כבר בפעם הראשונה יפסיק להיות יבש!!! הוא יהיה רך ומבריק המסכה ממש מעולה חבל"ז. ולאחר מכן אחרי יבוש תמרחי סרום בקצוות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרם לשיער - תגובה
זאב לוין10/06/2012קרם לחות אינו מזין את השיער הוא מוצר עיצוב
על מנת להזין את השיער מומלץ מסיכה טובה ואמפולות לשיער .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבעשרה06/06/2012
אני בת 60צבע שיערי הוא חום כשאני צובעת אצל ספר לא קבוע כבר מגיל 40 כשאני צובעת לצבע שחור או אדום או חציל באופן קבוע בחפיפה רואים את הצבע יורד וגם על המגבת החלפתי המון ספרים וזה אותו דהר אינני יודעת מה לעשות אפשר עצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע
שרה09/06/2012למה לא עונים לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע - תגובה
זאב לוין10/06/2012את מוזמנת להגיע אליי לייעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע
שרה10/06/2012אני גרה בחיפה תוכל בבקשה להסביר לפי השאלה למה זה קורה ומה עלי לבקש מהספר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע - תגובה
זאב לוין10/06/2012תגידי לספר שימרח לך רק שורש ובחמש דקות האחרונות יעשה לך הקצפה בקצוות ובסיום הצבע חובה לשים אמפולת קולור סייב של וולה sp - אם אין לספר את יכולה לרכוש אותה במספרה מורשית ולהביא לספר שישים לך . ובבית להמשיך להשתמש במסיכה ושמפו של וולה SP קולור סייב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנה
שרה11/06/2012פשוט לא מבינה רק רציתי לדעת למה שאני צובעת שחור חום וחציל גם חודש אחרי הצבע אחרי חפיפ יש צבע על המגבת מה הסיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנה - תגובה
זאב לוין12/06/2012כי יש טכניקות לצביעה נכונה שצריך לבצע עם הצבעים האלה - במידה ולא מבצעים אז זוהי התוצאה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי ספריימעיין05/06/2012
היי, נראה לי שעשיתי טעות, קניתי ספריי לשיער גליס של שוורצקוף (שחור, לשיער פגום) ורשום עליו שצריך לרסס אחרי חפיפה על שיער לח.
יש לי 2 שאלות לגבי זה אם אתם מבינים בנושא-
אני עושה פן כל שבוע אז האם אני יכולה פשוט לרסס אותו על השיער שלי כמו שהוא?
והאם אפשר להשתמש בספריי הזה לאחר החפיפה ואז לעשות פן?
והספר שלי אומר לי כל הזמן שלפני שעושים פן אסור למרוח או להתיז שום דבר על השיער אלא רק אחרי הפן. לי, זה לא נראה הגיוני, כי מה הטעם בלעשות נזק ואז למרוח סרום הגנה אחרי שהנזק כבר קרה. אני צריכה להתעקש איתו על זה או שהוא צודק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מעיין-
**06/06/2012את צריכה להשתמש לפני הפן בנקטר טרמיק של קרסטס הוא מונע נזקים לשיער ,הוא מגן מפני חום הפן ומזין את השיער דרך החום! מומלץ מאודדד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
מעיין06/06/2012אני מחפשת משהו זול יותר, משהו שלא אצטרך לקחת משכנתא כדי לשלם עליו... משום מה כל מוצרי השיער שנמכרים במספרות עולים המון וכשמשווים את המרכיבים שלהם למוצר שנקנה ב- 40 ש"ח הם זהים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי ספריי - תגובה
זאב לוין10/06/2012אני אישית לא כל כך מכיר את המוצר - אבל מהנסיון שלי יש ספריי הגנה מפני חום של חברות אחרות שאני מכיר - וכמובן ששמים אותו לפני הפן על שיער לח על מנת להגן על השיער מפני הפן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דליל,יבש עם המון קצוות מפוצליםמור05/06/2012
יש לי שיער דליל,יבש,שרוף קצוות מפוצלים הסתפרתי לפני כחודשיים ולא ארך לי כלום מאז
הוא לא אורך בכלל הוא מגיע טיפה אחרי הכתפיים..
אני כל יום עושה מחליק כי השיער מתולתל ומקורזל מטבעו וקשה מאוד להסתדר איתו!!!
וגם שאני עושה מחליק ישר זה נהרס ומתבלגן ולא מחזיק מעמד...
מה אפשר לעשות כדי לשקם את השיער ? וכדי שיהיה ארוך יותר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
מור05/06/2012לפני חודשיים הסתפרתי ..אחרי שלפחות 3 שנים לא הסתפרתי ונראה לי שהקצוות המפוצלים הגיעו ממש עד לשורשים כבר ...מה אפשר לעשות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי...
מעיין05/06/2012גם השיער שלי מתולתל ומקורזל ומחליק לא מזיז לו יותר מידי, אני עושה פן כל שבוע (לא מוכנה לעשות החלקה, עדיין לא הומצאה השיטה שמחליקה בלי סיכונים) . עצה קטנה- אם השיער שלך דליל, ומפוצל -תזרקי את המחליק, הוא פשוט קורע את השיער ואז השיער נראה דליל יותר ובגלל זה את לא רואה שהוא אורך והשיער שלך פשוט נהרס.
אני יודעת עד כמה זה מעצבן שהשיער שלך מקורזל, תאמיני לי, שנים ששפכתי בקבוקי קרם מלאים על השיער שלי. נסי לסדר את השיער עם קרם, רק לא מחליק...
בהצלחה! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מור-
**06/06/2012הסיבה שהשיער לא אורך -בגלל שיש קצוות מפוצלים והשיער עדיין בטח שרוף מהמחליק, השיער כן אורך לך אבל מתקצץ לבד ולכן נראה לך שהוא לא אורך, את צריכה לגזור את כל הקצוות המפוצלים, לא להשתמש בכלל במחליק הוא שורף את השיער!!! עדיף לעשות פן ובמרחק לא להצמיד את הפן לשיער , ולשים מגן חום מפני הפן בשם נקטר טרמיק הוא מגן מפני חום הפן ומזין את השיער דרך החום, ומונע נזקים לשיער, תטפלי בשיער במוצרים איכותיים בשמפו ומסכה ואמפולה , תקפידי לגזור קצוות לפחות כל שלושה חודשים, ואז השיער כן יארך לך ויהיה בריא ומבריק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו....
מור06/06/2012תודה רבה.. אפשר הסבר מזה אמפולה ?
ואני יודעת שאני לא יצליח להימנע ממחליק השיער שלי מתולתל ממש ממש קצר אי אפשר לעשות איתו כלום ...
ובקשר ללגזור כל שלושה חודשים נראה לי בסוף לא יישאר לי שיער עכשיו הוא בערך קארה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מור06/06/2012הדבר היחיד שאני יוכל זה פשוט אחרי שהשיער מתייבש מהחפיפה טיפה לעבור עם מחליק מן פתיחת תלתלים כזו אבל עדיין ישארו התלתלים.....זה גם הורס תשיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמור-
**07/06/2012אמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער, והעצה שלי אלייך- לזרוק את המחליק לפח הוא שורף את השיער ! ואו שתעשי אצל ספר מקצועי פתיחת תלתלים, אם את מעדיפה תלתלים, או שתלכי לספר שיעשה לך פן פעם בשבוע , ככה שיערך לא ישרף הספר יעשה לך פן ממרחק ופן טוב יחזיק לך כל השבוע חלק , ואם תטפלי בשיער במוצרים איכותיים שיערך יארך בריא וחזק, ו אם את מתעקשת על המחליק אז תקני את נקטר טרמיק של קרסטס הוא מונע נזקים לשיער , מגן מפני חום המחליק ומזין את השיער דרך החום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ו.....
עמיתיייי08/06/2012תודה רבה... ומה המחיר בערך של אמפולה?
ואם אני יסתפר שוב ולא יגע במחליק וישים שמפו ומרכך ואת האמפולה
תוך כמה זמן השיער יארך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


