מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוניםשרה08/05/2012
עשיתי היום תוספות של גונים דקים ממש יצא לא יפה 2שאלות לי 1 העם אפשר לספר את הגונים עד לשורש השיער וכמה זמן לוקח לשיער ליצמןח עד האוזן 2 עם עשיתי את הצבע ועל זה את הגונים וזה מפני שיש לי שיער לבן העם אפשר זאת אומרת עם אני יצבע הכל ביותר כהה העם הגונים יהיו פחות בהירים והעם זה לא יהרוס את השיער ליצבוע יום אחרי יום ועוד שאלה מדוע השיער הלבן כל כך מסולסל כשהשיער עצמו הוא גלי ומה קורה עם גוזרים שיערה שיערה את השיער הלבן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גונים - תגובה
זאב לוין08/05/2012רותי אי אפשר לספר רק את הגוונים עד השורש ניתן לצבוע אותם לצבע של השיער . במידה ותלכי למעצב שיער הוא יצבע לך כמו שצריך כך שזה יכסה לך את כלח הלבן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש ופגוםבתאל08/05/2012
היי..
השיער שלי מתולתל, יבש ופגום, עם קצוות מפוצלים.
איזה טיפול\ערכה לטיפוח ישקם אותו בדרך הטובה ביותר עם שמירה על התלתלים שלא יוחלקו? בלי כימיקלים
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש ופגום - תגובה
זאב לוין08/05/2012אני ממליץ על שמפו + מסיכה מקצועיים של חברת וולה אס פי
ניתן להשיג רק במספרות מורשות וולה .
המסיכה משקמת ובונה את השערה מחדש לשים כל חפיפה את המסיכה - תוצאה מובטחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שאולי תראה מוזרההיא-לי08/05/2012
הייי
אני עושה החלקה יפנית כבר חמש שנים ומרוצה
יום אחד החלטתי שהשיער חלק אך כבד לי מדי והלכתי לעשות דילול.
בדילול עשו לי גילוף מסיבי של השיע,ר + המספריים המדללות המיוחדות
וחוץ מהדבר הטוב היחיד שהשיער היה קליל -התוצאה הייתה איומה ,השיער איבד את כל היופי שלו ואיבד צורה לחלוטין ,זה היה לפני שנה והשיער עדיין לא השתקם .
עכשיו-...נוצרה לי עם הזמן בעיה שניסיתי להמחיש בתמונה שציירתי והיא שבצד אחד של השיער (וגם בחלק האחורי שלו) כל השיער מכופף בקצוות (כמו בתמונה) ולא משנה כמה אני מרטיבה וכמה קרמים אני מורחת ,השיער לא מתיישר ,הוא נשאר בקצוות בצד הזה כמו מקל סבא הפוך וברור לי שזה כנראה מהפרוצדורה של הדילול שעשיתי וזה נראה מצחיק ונורא.
האם יש דרך כלשהי בעולם להשטיח את כל השיער הזה שיראה נורמלי?????
האם יש איזו החלקה שאפשר לעשות רק בקצוות?
רק להזכיר שהשיער(המכופף) עם החלקה יפנית
אגב לגזור זה לא אופציה כי עשיתי קצוות וזה לא עזר וגם השיער גם ככה נגזר קצר בחלק הזה וזה מתנפח נורא בגלל זה כך שאני חייבת להאריך:-(((
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה שאולי תראה מוזרה - תגובה
זאב לוין08/05/2012אסור בשום אופן לעשות דילול בשיער - זה פשוט גורם עוד יותר לנפח ומרים את השיער העליון בדיוק כמו שהמחשת בתמונה .
קשה לי לענות על השאלה מבלי לראות אותך את מוזמנת להתקשר ולקבוע לייעוץ - אחרי שאראה במה מדובר נוכל לראות אם יש מה לעשות או שתצטרכי פשוט להאריך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבעשרה07/05/2012
אני בת 54 בעלת עור בהיראיזה צבע שיער מתאים לגילי כדי שיטשטש את עיקבות הגיל כרגע צבע שיערי הוא חום עם ממש מעט גונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע - תגובה
זאב לוין08/05/2012לורן שלום את מוזמנת לצרף תמונה כי הפרטים שהבאת מאוד לא מספיקים כדי לתת לך יעות מקצועי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני רוצה לישאול מה זה ברונטית איזהשרה07/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הי לורן
**07/05/2012ברונטית זה צבעים כהים בשיער כמו שחור\חום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השיער לא אורךתמרה06/05/2012
שלום:)
כמה ס"מ בערך השיער אורך בשנה?
הסתפרתי לפני קצת יותר משנה והשיער שלי כמעט ולא ארך..זה אפילו ניראה כאילו הוא התקצר..הספר אמר לי שאני צריכה לגזור קצוות כל חודשיים-שלוש אבל אם אני יסתפר אז איך השיער יארך לי?? אני גם עושה כמעט כל יום מחליק או פן..
יש דרך להאריך את השיער חוץ מלהסתפר קצוות?
תודה. =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי תמרה-
**06/05/2012השיער אורך בין ס"מ ל- ס"מ וחצי בחודש, השיער כן אורך לך אבל כנראה שיש לך קצוות מפוצלים ואת לא גוזרת אז השיער שאורך מתקצץ לך ונראה לך שהוא לא אורך...הספר שלך צודק את צריכה לגזור קצוות פעם בשלושה חודשים לפחות בשביל להאריך את השיער ויגדל בריא.. ובשביל להאריך שיער אל תשתמשי הרבה במחליק הוא שורף את השיער , ואם כבר את מחליקה עם המחליק שימי מגן חום בשם נקטר טרמיק של קרסטס, הוא מגן מפני החום של המחליק וגם מזין את השיער דרך החום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשיער לא אורך - תגובה
זאב לוין08/05/2012השיער גודל כסנטימטר בחודש אך אם הוא מתחיל להתפצל הוא נשבר בנקודה שהפיצול התחיל וכתוצאה מכך השיער מתקצר .
כדי למנוע מזה לקרות מומלץ לעשות קצוות אחת לשלושה חודשים על מנת לגזור את החלק שמתחיל להתפצל כל עוד הוא קטן וכך למנוע את שבירת השיערה . בנוסף אם תקפידי כל שלושה חודשים תצטרכי לגזור רק כסנטימטר ואם את מחכה תצטרכי לגזור הרבה יותר כי הפיצול יהיה הרבה יותר גדול מסנטימטר .
לדוגמא : אם בשנה אמור לצמוח לך 12 סנטימטר - אם תקפידי להסתפר אחת לשלושה ארבעה חודשים יגזרו לך כ 4 סנטימטר סהכ . עדיין תצליחי להאריך 8 סנטימטר .
אם לא תקפידי יצטרכו לגזור הרבה יותר או שהשיער ישבר בעצמו ויתקצר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אני לא יסתפר
תמרה08/05/2012ואם אני לא יסתפר הרבה זמן אז השיער שלי פשוט ישאר באותו אורך כל הזמן עד שאני יסתפר?גם אם זה כל החיים? O:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתמרה-
**08/05/2012השיער יארך לך אבל יתקצץ לבד וישאר באותו האורך אם לא תגזרי את הקצוות המפוצלים, וחוץ מזה שיש קצוות מפוצלים והשיער קצת שרוף זה לא נראה אסתטי , ונראה זוועה , תגזרי את הקצוות ותארכי שיער בריא שיראה מהמם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה שאומרים לספר ס''מ
נטלי09/05/2012והוא מוריד חצי מטר.:S
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה
תמרה11/05/2012נכון בגלל זה אני לא רוצה להסתפר,כי הספר לא באמת יוריד לי רק ס"מ אחד.
וגם אם אני יסתפר השיער לא יהיה בריא כי אני עדיין ימשיך לעשות מחליק..מה לעשות???? :(
אם אני אעשה החלקה יפנית ויפסיק עם המחליק השיער יארך לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על העיכוב
נטלי21/05/2012לא יודעת. נראה שאת צריכה לעשות קצוות בכל מקרה. תתעקשי שלא יוריד לך יותר מדי!
מאז שהייתי קטנה אמא שלי היא זו שעושה לי קצוות, בבית, אחת לשלושה חודשים עומדת ישר עושה לי ס''מ בכל פעם , והשיער אורך אחלה. אחרי שהסתפרתי פעם אחת קארה, היום אורך השיער שלי עד המותן. אבל עכשיו אני צריכה לטפל בו יותר- ככל שאורך יותר, הוא נחלש:S* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפת שיער אחרי רחצה בבריכהנויה05/05/2012
אני שוחה כל בוקר בבריכה מחוממת. אני חובשת כובע ים .
השיער שלי צבוע בגווני בלונד מתכתי.
מה הכי רצוי לשיער צבוע. לחפוף כל יום אחרי הרחצה בבריכה או לחפוף פעם באחת כמה ימים. (בבריכה עם הכובע השיער לא נרטב לגמרי - נרטב רק בחלקים הקרובים לשולי הכובע.
מאז שהתחלתי לשחות השיער שלי נראה מאד דהוי וכמה ימים אחרי הצביעה הוא כבר משנה צבע ודוהה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נויה-
**05/05/2012חובה אחרי שנכנסים לבריכה לשטוף את השיער במים מתוקים, הבריכה גורמת נזק לשיער, לקרסטס יש סדרה שלמה של מוצרים שמגנים על השיער מפני בריכה\ים\ושמש בשם -קרסטס סוליי. מומלץ מאוד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספיק לשטוף במים מתוקים.?
נויה06/05/2012או שצריך גם לחפוף עם שמפו? אני מזכירה שאני שוחה כל יום. זה לא מזיק לחפוף כל יום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע חפיפת השיער אחרי הבריכה-
**07/05/2012תוכלי לחפוף כל יום ללא חשש אם תקני שמפו טוב ואיכותי שגם מנקה את השיער וגם משקם אותו, עדיף שמפו ללא מלח- שמונע יובש וחיספוס בשיער, ושימי מסכה פעם בשבוע וככה שיערך יראה בריא ולא יגרם נזק מהבריכה. יש לי טיפ עבורך- הכלור נמצא בכמויות גדולות בבריכה והוא גורם ליובש חזק ולחוסר ברק בשיער ,תמרחי קרם לחות על השיער או מרכך שיער לפני שאת נכנסת לבריכה, בכדאי שהשיער יספוג את הקרם\ מרכך ולא תהיה לו יכולת לספוג כמויות גדולות של כלור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. אנסה לעשות את זה.
נויה07/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השאלה שלי לא נענתה למטה ..ליאור 5503/05/2012
שלום רב
אבקש לדעת באופן כללי איזה צבע של גוונים בשיער יתאימו לבהירה מאוד פנים ...ושיער טבעי הוא חום
מה בדכ מתאים לבהירי פנים גוון חיוור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השאלה שלי לא נענתה למטה .. - תגובה
זאב לוין03/05/2012צריך לראות תמונה יש הרבה גווני חום וקשה להתאים מבלי לראות אותך
מוזמנת לצרף תמונה או להגיע ליעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיעראליאור02/05/2012
היי, אני בת 24 והשיער שלי מלבין מסיבה לא ידועה [לא תורשתי]. בחודשיים האחרונים שמתי לב שהוא מתרבה. צבע השיער שלי הוא שחור. צבעתי בהתחלה רק את האיזורים הבעייתיים עם צבע שיער רגיל, כזה שמשתמשים בו בבית, עם אמוניה והכל, התוצאות לא היו משהו.
השתמשתי לאחר מכן בנטורניט שהחזיק בדיוק שבוע על השיער שלי (אני לא חופפת מידי יום) וכשהוא דוהה הוא משאיר את השיערות הלבנות בגוון אדום.
אני רוצה להשתמש בחינה שחורה, אבל הבנתי שאפשר לפתח אלרגיה. אמרו לי שאם בעבר השתמשתי בצבעי שיער והעור שלי הגיב נורמלי, אין בעיה להשתמש בחינה שחורה, כי בצבעי שיער רגילים יש את אותו החומר שמוסיפים לחינה שחורה.
האם זה נכון?
ואם לא, אפשר להמליץ לי על צבע שיער ללא אמוניה שלא דוהה אחרי שבוע ומכסה שיער לבן?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - תגובה
זאב לוין03/05/2012אני מאוד לא ממליץ לך להשתמש בחינה - קודם כל היא מאוד מייבשת את השיער - דבר שני אם אי פעם תרצי להחליף צבע או לעשות גוונים או כל דבר אחר זה יהיה בלתי אפשרי . אני ממליץ על על צבע ללא אמוניה כמו קולור טאץ' של וולה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גווניםליאור 5502/05/2012
שלום רב
יש לי שיער בגוון חום אני בגוון פנים חיוור בהיר ורציתי לדעת איזה צבע של גוונים מתאים לי ??
בתודה
ליאור בת 31* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים - תגובה
זאב לוין02/05/2012צריך לראות אותך ולהחליט . מוזמנת לצרף תמונה או להגיע לייעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לערבב חינה עם שמן זית אפשרי?לוני01/05/2012
שלום,
אני צובעת את השיער ב"צבע "טבע" שזה בעצם חינה לשיער, בגלל שהלבן שלי זגוגי וכל שבועיים מציץ חיפשתי תכשיר יותר ידידותי מצבע רגיל. האם אני יכולה לערבב עם התערובת של החינה והמים גם כף שמן זית ,או שזה יפגום בכיסוי על הלבן? אשמח לתשובה, תודה וברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לערבב חינה עם שמן זית אפשרי? - תגובה
זאב לוין02/05/2012קודם כל חינה היא אינה ידידותית יותר מצבע רגיל - חינה מאוד מייבשת את השיער .
גם שמן זית לטווח הארוך מייבש את השיער למרות כל המיתוסים שאומרים שזה בריא .
אניט היתי ממליץ לך לצבוע בצבע ללא אמוניה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא החלקה יפניתויויאן01/05/2012
הבנתי ששיער יחסית עבה טוב להחלקות
אבל האם שיער דליל מאוד יכול לעמוד בהחלקה ? הרי אני יודעת שבשבועות הראשונים שלאחר ההחלקה ישנה נשירה ואח"כ זה אמור להיעצר
אם השיער דליל מלכתחילה מה יקרה לאחר ההחלקה ? יש לציין , שכל חפיפה נשארים לי קבוצת שיערות בכיור .
האם בכלל כדאי לעשות החלקה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא החלקה יפנית - תגובה
אנג'לה טטרו02/05/2012ויויאן שלום ..
בשביל לתת לך דיאגנוזה מדויקת אני צריכה לראות את השיער ..
אבל אפשר בהחלט לעשות החלקה יפנית על שיער דק ..!
הייתי ממליצה לך ללכת ליעוץ למישהו שמתמחה בהחלקות יפניות .
בהצלחה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלי ביא01/05/2012
בוקר טוב
רציתי לדעת האם אפשר להבהיר שיער חום כהה בחצי טון
הטבעי שלי זה שטני אפור כהה,
ועשיתי טעות שאני מאוד מצטערת עליה
הצבע שעלי נראה כמעט כמו שחור
אבל הוא חום כהה , שעבר ניקוי פיגמנט שהשאיר אותי עם פיגמנט אדום בשיער שניסו לשבור אותו עם הרבה ירוק ואפור וזה לא הצליח ועכשיו אני תקועה עם חום כהה קרוב לשחור
האם אפשר להבהיר בחצי טון
או שוב צריך לעבור ניקוי פיגמנט ?
אני חודש וחצי עם הצבע הוא לא דוהה כנראה בגלל ההחלקה ברזילאית שעברתי לפניו ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
זאב לוין02/05/2012צריך לראות את השיער אבל לדעתי יהיה צריך לעשות ניקוי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שער מתולתלדפנה30/04/2012
שלום רב,
בחצי השנה האחרונה שמתי לב ששערי המתולתל כבר לא מתולתל, ועם הזמן הופך להיות חלק אפילו לא גלי. כיצד אני משקמת את שערי לתלתלים הטבעיים שהיו לי???
טיפה רקע על הטיפוח כי אולי האשמה נובעת מכאן (או שלא):
השתמשתי במוצרי פנטן שמפו וקונדישינר וקרם לחות של הסדרה תלתלים מושלמים. ונהניתי משער שופע רך ומתולתל. אך פנטן הפסיקה ליצר את הסדרה של השמפו והקונדישינר לתלתלים. ולכן בתקופה של החצי שנה השמשתי בסדרה חדשה שלהם שלא קשורה לשער מתולתל. בנוסף רכשתי מוצר חדש-בונה תלתלים של מישל מרסיה והשתמשתי בו משהו כמו 5 חודשים (אף יותר) בהתחלה היו לי תלתלים מדהימים. וכעת אני מרגישה אם אינני משתמשת בתכשיר בונה תלתלים אין לי תלתלים טבעיים אלא רק בזכותו וגם התלתלים לא יפים כמו בהתחלה אלא יותר גלי.
אני רואה את השינוי הקיצוני שהשער שלי עבר ורק לפני חצי שנה היו לי תלתלים גדולים וטבעיים. וכעת כל מה שאני עושה כדרכי בעבר,פרט למוצרי טיפוח שלצערי כבר אין בהישג יד, לא משפר אותו. הייתי שמחה לייעוץ ואף מוצרי טיפוח (אשמח אם תנקבו בשמות ולא תיאור כללי או ניסוי וטעייה אשמח למשהו שמוכיח את עצמו, כי הייתי בטוחה שמישל מרסיה נחשבת חברה טובה, אך אני די מאמינה שבונה תלתלים שלהם הרס לי את התלתלים הטבעים- סוג של תכשיר שהשער מתמכר אליו. אולי אני טועה.
אשמח לתבונתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שער מתולתל - תגובה
אלירן הרוש02/05/2012הי כמה שאלות
1: מתי הסתפרת פעם אחרונה ? יש לזה השפעה על התלתלים
2: את יודעת שכל קרם לחות ותלתלים גם יכולים להרוס קצת את התלתל
לי יש חומר לתלתלים הוא מעולה היתי ממליץ לך להגיע ליעוץ רק ככה אפשר לעלות על הבעיה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשער מתולתל
דפנה04/05/2012תודה על העזרה.
בדר"כ אני משתדלת לספר קצוות שער פעם או פעמיים במהלך השנה.
תמיד שהשער כבר ארוך אני מספרת עד לקו הכתפיים.
אשמח לדעת מהו המוצר שלך לתלתלים, אני בספק שאוכל להגיע עד לתל אביב לייעוץ. האם יש לך סניפים נוספים בארץ? (עפ"י האתר שלך אני מבינה שאין אבל מנסה את מזלי :) ומחזיקה אצבעות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשער מתולתל - תגובה
אלירן הרוש08/05/2012הי
אן לי עוד סניפים (:
מאיפה את?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה-תוספות שיערמורן29/04/2012
הייתה לי שזירה בשיער במשך שנה וחצי עם דבק קר והורדתי ואני עדיין לא אוהבת את האורך של השיער שלי ורוצה שיער יותר ארוך אני רציתי לשאול איזה עוד סוגי שזירות יש? אני יודעת שיש בדבק ובחרוזים,האם יש שזירת שיער שממש נראית טבעית מאה אחוז בלי דבק ובלי חרוזים שיהיה חלק ושלא ירגישו חיבורים אם נוגעים בשיער מבפנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה-תוספות שיער - תגובה
זאב לוין02/05/2012הארכת שיער שנראית טבעית תלויה במעצב השיער אשר מבצע אותה .
את החיבורים ניתן לעשות דקים מאוד שלא נראים לעין .
אני ממליץ על הארכת שיער עם קראטין .
את מוזמנת להגיע לייעוץ אצלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

