מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמפו מיוחד לשיער שעבר החלקהאלונה15/07/2012
אני עברתי החלקה ברזיאלאית והספר נתן לי שמפו של קווה קווה במתנה.
הוא עומד להגמר ורציתי לדעת היכן אפשר לקנות את השמפו?מה המחיר הנורמלי
והאם זה נכון שאפשר להשתמש בשמפו של תינוקות שהוא ללא מלחים"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמפו מיוחד לשיער שעבר החלקה - תגובה
זאב לוין15/07/2012היי,
יש לך גם שמפו ומסיכה של חברת "מארין" של חברת "שמן מרוקאי" שאינו מכילים מלחים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו סירפאד
יעל23/07/2012תנסי שמפו סירפאד ללא מלחים מוכרים אותו במספרות וגם באתר שלהם
הסידרה נקראת DAY BY DAY /* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו ללא מלחים
יעל23/07/2012שמפו day by day nunk.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה "טבעית"צפונית15/07/2012
שלום
עברתי החלקה "טיבעית" (לפי המלצת הספר) ללא הפומלין כי יש לי שיער מובהר.
לאחר שיצאתי מהמספרה השיער היה ממש חלק כמו "מקלות" וככה רציתי (הספר רק ייבש עם פן) לאחר החפיפה הראשונה זה ממש לא כמו שיצאתי מהמספרה..
יש לי גלים בשיער, ובעורף ממש השיער קופץ החוצה (יש לי תספורת קארה באורך האוזניים) ייבשתי עם פן וחפפתי עם שמפו מיוחד שקניתי אצלו ושמתי מסכה ..
בקיצור אני רוצה לחזור אליו ולהראות לו האם ככה צריך להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי, תוכלי לומר מי הספר?
איילת15/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה "טבעית" - תגובה
זאב לוין15/07/2012אני ממליעץ לך לחזור לאותו הספר שעשה לך את העבודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש תשובה לשאלה כבר הרבה מאוד זמן!דוד13/07/2012
שאלה שאני מחפש עליה תשובה הרבההה זמן! ופשוט אני לא מוצא כי אולי אני מרגייש שאין הרבה אפשרויות לבחור ...
אני מחפש המלצה לשמפו ומסכה או שמן לא יודע מה שצריך בשביל להגיע תוצאה של שיער בריא חלק וזוהר!
יש לי שיער רגיל בלי שום בעיה מיוחדת... ואני צריך מוצרים שלא מכבדים על השיער....
תודה רבבהההה!!
ועם אפשר לא לקבל המלצה על קרסטס ולוריאל כי יש שם מרכיב מסוים שגורם לי לאלרגיהה!!
תודההה רבהה :)))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש תשובה לשאלה כבר הרבה מאוד זמן! - תגובה
זאב לוין15/07/2012כדאי להמליץ לך על שמפו ספציפי אנחנו חייבים לראות את השעיר על מנת שנוכל לדעת עם מהנ בדיוק לעבוד.
יש סידרה מצויינת של וולה SP ממליץ בחום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער חסר חייםליאת10/07/2012
שלום רב,
אני בת 34 לאחר 2 לידות, ושערי לא כמו פעם. שערי מתולתל, יבש, חסר חיים וברק.
כל הנסיונות לשקמו בשנים האחרונות לא עזרו. מסכות, סרומים, שמנים...כמעט ואינני צובעת את השיער ולא עושה פנים בכלל. כיום אני משתמשת במסכה ושמן של SARYNA KEY-חמאת שיאה לשיער יבש ופגום.
בהמלצת הספר, לאחר החפיפה אני משאירה את המסיכה על השיער כשעה. ייתכן ופרק זמן זה מזיק לשיער? האם פתיחת תלתלים יכולה לשקם את השיער ? אשמח להמלצות נוספות. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליאת-
**10/07/2012הטיפול הכי טוב לשיער יבש ולגרום לשיער להיות רך ומבריק ולהראות נהדר זה רק המוצרים של קרסטס ! הם הכי טובים וכבר בחפיפה הראשונה תראי תוצאות נפלאות! את צריכה את השמפו בן סטין 2 לשיער יבש מאוד, ואת המסכה של קרסטס מסדרת -נוטריטיב לשיער יבש המסכה מעולה חבל"ז. ולהשלמת הטיפול רצוי לשים פעם בשבועיים אמפולה לשיער יבש , האמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער, האמפולות של קווה קווה מעולות, ולשאלתך אם את שמה שעה מסכה בשיער עדיף לשים את המסכה בזמן שכתוב לך במסכה או גג חצי שעה כי אם שמים הרבה זמן מסכה בעתיד יכול לגרום לנשירת שיער קלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד להשתמש במוצרי קרסטס
ליאת11/07/2012היי,
רכשתי את המסכה והאמפולה. האם למרוח את המסכה גם על שורשי השיער? מה לגבי האפולה (לא צויינו הוראות שימוש)? האם למרוח על שיער רטוב, לח או יבש? כמה זמן? לשים על השורשים? כל כמה זמן להשתמש?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה-
**11/07/2012אל תשימי את המסכה על השורשים בשיער כי בעתיד יכול להגרם נשירת שיער קלה, תשימי ס"מ אחרי השורש עד לקצוות.ואת האמפולה של קווה קווה שמים על שיער רטוב , אחרי ששמת את האמפולה בשיער תוסיפי עם היד קצת מים פושרים ואז תעסי את השיער , ותשארי עם זה 10 ד', לגבי כל כמה זמן להשתמש בזה אפשר פעם בשבועיים, אני למשל שמה כל פעם אחרי חפיפה, המוצרים שקנית שהמלצתי לך עליהם ממש מעולים את תראי אחרי השימוש את ההבדל ותראי ששיערך יפסיק להיות יבש ויהיה מבריק ורך כמשי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער חסר חיים
יעל23/07/2012הי
תניחי לשיער בלי שום פעולה כימית במשך חודש
תחפפי עם שמפו ללא מלח של day by day
אחר כך תשימי גם את הקרם מזין ומשקם שלהם.
זה כמו החייאה לשיער .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירה עקב החלקה..בבקשה תעזרו לי!!!!שירז09/07/2012
שלום,
עשיתי החלקת קליאופטרה לפני 7 חודשים, בנתיים צמחו לי שורשים חדשים ולא רציתי לעשות שוב קליאופטרה כי לא אהבתי ואני רוצה להיפטר ממנה, אז לפני חודש עשיתי החלקה ביתית של שוורצקוף רק בשורשים, מה שכנראה קרה זה שההחלקה של שוורצקוף פגעה מעט בקליאופטרה, ועד עכשיו (כחודש) יש לי נשירה ושבירה של השיער בעיקר כשאני חופפת,, אומנם לא בקבוצות גדולות אבל יותר מהרגיל.. אני נוטלת ויטמינים של רוטס כחודש.. אומנם זה משפיע על איכות השיער, אך לא על הנשירה...אני מודעת לכך שהפעולות שעשיתי לא עושים בשום אופן..
אך בבקשה אם יש משהו שניתן לעשות בשביל להפסיק את הנשירה..(ואם יש דרך כלשהי להיפטר מהקליאופטרה.. זה גם יעזור..) בבקשה תעזרו לי!!!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?....
שירז13/07/2012...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שירז-
**13/07/2012האמפולות של קרסטס מסאג" אנרגטי יעזור לך להפסקת הנשירה , האמפולה מטפל בבצלית השיער שזה השורש, חיזוק השיער דבר שני מעבה יתר השיער, ובמידה והשיער נשבר לך מהאמצע עלייך להשתמש בסדרת רזיסטנס של קרסטס, את יכולה להתפטר מההחלקה רק דרך תספורת לגזור את כל השיער המוחלק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתסתפרי הכי קצר שתוכלי
אני13/07/2012לא תספורת בן כזו, אלא תספורת קצרה שתתאים לך לפנים. יש ספרים מעולים שיודעים איך לתקן את הנשקים האלו עם תספורת שעוזרת לשיער להפסיק את הנשירה (גם לי זה קרה, קראי מה כתבתי למעלה). שום דבר מעבר לגזיזת השיער לא עזר לנשירה שהיתה לי.
מאחלת לך המון הצלחה !!!!!!
אם תרצי שאשלח אליך שם של הספר שהציל לי את השיער, תרשמי לי את המייל שלך, אני אשלח אליך עם מס' טלפון שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתכוונתי ספרים שיודעים לתקן נזקים
אני13/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירה עקב החלקה..בבקשה תעזרו לי!!!! - תגובה
אלירן הרוש16/07/2012
הי
תראי קודם כל קלאופטרה זה חינה זה יושב על קשקשת השיערה ולא נותן לה לנשום ותוצאה מזה נשירת שיער!!
דבר שני אסור לעשות צבע ובשום פנים ואופן החלקה ביתית או לא ביתית!!!
דרך להוריד את הקלאופטרה אין רק לחכות ולהסתפר כמה שיותר
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבץ טוב לשיער?לי08/07/2012
לנשירה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לי-
**09/07/2012נשירה יכולה לגרום לשיער מחוסר אבץ ,אבל עלייך לגשת לרופא עור ולעשות בדיקות דם ולראות אם בכלל חסר לך ויטמנים או שהנשירה בכלל נגרמת מסיבה אחרת... אל תקחי אבץ מבלי לבדוק כי עודף ויטמנים גורם לפעולה הפוכה ויכול להיות שאולי חסר לך ויטמין אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבץ טוב לשיער
רוי מזרחי29/07/2012לא לוקחים אבץ סתם כי נושר. רק אחרי בדיקת דם וגם אז לא יותר מ-30 יום
אם הוא גורם לכאבי ראש יש להפסיק מיד ולפנות לרופאץ
רוי מזרחי עיצוב שיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבץ טוב לשיער? - תגובה
ארז שרביט06/08/2012אבץ הוא ויטמין חשוב מאוד לשיער, ויכול מאוד לעזור לנשירה. הייתי ממליץ גם על ברזל, אבל לפני כל נטילת ויטמינים ותוספי תזונה הייתי מתייעץ עם רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיער יפניתאנה08/07/2012
עשיתי החלקה יפנית Q8. למחרת קמתי עם שיער קצת גלי באזורים מסוימים.
אח"כ שמתי לב שהשיער שקרוב לעורף לא הכי חלק... האם זה אומר שההחלקה לא יצאה טוב?
התקשרתי לספר והוא אמר לראות מה קורה אחרי החפיפה ואם יש חלקים לא ישרים הוא יעשה לי עליהם שוב.
מה הסיבה לכך שיכול להיות שההחלקה לא הצליחה?
ואם זה כבר לא הכי חלק האם זה בטוח שלא הצליח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אנה
**09/07/2012השיער נהיה לך גלי בעורף בטח בגלל הזיעה עלייך להחליק עם פן או מחליק את המקום שנהיה גלי ואז רק לאחר החפיפה הראשונה תדעי אם ההחלקה הצליחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספות שיער ונשירהדנה04/07/2012
שלום,
לפני כחודש שמתי תוספות שיער עם חרוזים(50 חתיכות), מאחר ושיערי מאוד דליל.
אמש כשההסתרקתי ולא באגרסיביות עם מסרק מיוחד לתוספות נפלה לי אחת מהתוספות. אני יודעת שזה יכול לקרות אולם מה שהבהיל אותי זו העובדה שהתוספת נפלה עם כל השיער הטבעי שלי שאליו היתה מחוברת. קבוצת שיער לא קטנה שלי.
האם זה מקרי? האם קיימת תופעה של מריטה/נשירת שיער..
האם אני יכולה לאבד את שיערי שגם כך מאוד דליל?
אשמח לעצתכם. אם יש צורך, לצערי, אסיר את הכל במידית.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספות שיער ונשירה - תגובה
זאב לוין04/07/2012שלום לך,
בשעיר דליל אנחנו ממלצים לעשות בשעיר ע"י מיני קפסולות של קרטין ולא חרוזים מכיוון שקרטין יותר דק וקל מחרוז ואינו גורם לנשירה של השיער הטבעי
את יכולה לפנות אלינו לייעוץ טלפוני ונשמח לעזור בכל בעיה
שיהיה יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספות שיער
רוי מזרחי29/07/2012בדרך כלל תוספות שיער אינן גורמות לנשירה ובטח אם עושים את זה טוב השיער לא נתלש מהשורש.
במצב כזה יש יותר מדי שיער שמחובר מהצדדים לחרוז. וכמו שכתב קודמי בחרוזים יש יותר סיכוי למשיכה וכן לנשירה.
יש חברה אחת שהחיבורים שלה קטנטנים במיוחד וחזקים ומנסיון שלי הם נשארים כ-8 חודשים בשיער.
תבדקי יש להם אתר בעברית הם נקראים hairdreams
רוי מזרחי מעצב שיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סאנימור03/07/2012
שלום, האם ניתן לעשות "סאני" על שיער שעבר החלקה יפנית? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סאני - תגובה
זאב לוין04/07/2012היי,,
בעיקרון אפשר לעשות סאני אבל זה לא ממולץ מכיוון שזה צבע לכל דבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני רוצה לצבוע את השיער בבלונדמשה03/07/2012
אני רוצה לצבוע את השיער בבלונד אבל בחלקים שווה לי או שעדיף לי להשאיר את השיער איך שהוא תנו לי עצות בא לי לשנות את השיער שלי אני שונא את הצבע שחור
(אגב יש לי שיער חלק בצבע שחור) תודיעו לי אם צריך תמונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים
משה04/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רוצה לצבוע את השיער בבלונד - תגובה
זאב לוין04/07/2012היי,
קודם כל כן אנחנו נצטרך תמונה על מנת לבדוקר איך השעיר שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תמונה
משה04/07/2012תמונההנה תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תשובה??
משה04/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים!!
משה04/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתענוווו ! ! ! ! !
משה04/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפניה לפרופסור
פרופסור לשיער25/07/2012שלום!
הינך מוזמן ליעוץ חינם אצל אורי, הפרופסור לכימיה של השיער. כדי לתת לך המלצה נכונה, צריך לעשות איבחון לשיערך.
03-602-2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יוקו סיסטם-החלקה יפניתיעל02/07/2012
היי,
אני רוצה לעשות החלקה יפנית של יוקו סיסטם ורציתי לשאול אם מישהו עשה והוא מרוצה\לא מרוצה מההחלקה..
בתודה
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי לך - אני עשיתי אצל זאב לוין
איילת03/07/2012אחד ממנהלי הפורום הזה. ואני מאוד מרוצה (ואני אחת שעברה אצל הרבה ספרים-לצערי).
אם יהיו לך שאלות נוספות, אשמח לענות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבשאבי27/06/2012
יש לי שיער יבש שום שום שמפו , מרכך או קרם לחות לא עוזר אולי לשעה
שעתיים זה ניראה שיש ברק לשיער ולאחר מכן חוזר להיראות יבש ובלי ברק.
האם ניתן לעשות משהו?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אבי-
**28/06/2012בשביל לטפל ולמנוע מהשיער להיות יבש אתה צריך שמפו- בן סטין 2 של קרסטס, ומסכה לשיער מסדרת נוטריטיב הוא מיועד לשיער יבש מאוד, כבר בשימוש הראשון תראה תוצאות , השיער יהיה מבריק ורך המוצרים שהמלצתי לך מעולים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמסכה גם של קרסטס.
**28/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש קבוע
אבי28/06/2012האם צריך להשתמש קבוע במסכה או שימוש פעמיים בודדות.
איפה אפשר לקנות את השמפו והמסכה? האם הם נמצאים בסופר , מספרות? או רק באינטרנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה-
**28/06/2012אתה יכול לשים את המסכה כל חפיפה או פעם בשבוע, גם פעם בשבוע תראה תוצאות, תוכל לרכוש במספרות או דרך האינטרנט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתלמאי25/06/2012
שלום ,
יש לי שיער מתולתל , נפוח ומקורזל
אני רוצה להוריד מהנפיחות והקירזול ולגרום לו להיראות
בריא ויפה , באיזה תכשירים מומלץ להשתמש ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מתולתל - תגובה
זאב לוין26/06/2012ישנם תכשירים שונים שאת יכולה לרכוש - כמו קרמים וסרומים שונים .
אם ברצונך מראה רטוב אני ממליץ לך על גלייז של פול מיטשל . מבחינת סרום אני ממליץ על סרום של וולה פרופשיונל .
עוד משהו שאת יכולה לשקול להורדת הנפח לצמיתות הוא פתיחת תלתלים עדינה שעדיין תשאיר לך תלתלים אבל תוריד לך את הנפח .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתלילך21/06/2012
הי,
אני לילך בת 30 ויש לי שיער דק ודליל,
אני מאד רוצה לעשות החלקה
אך מעצב שיער אחד אמר לי שאם אני אעשה החלקה לא ישאר לי שיער על הראש
כי היא גורמת לנשירה
ומעצב שיער אחר אמר לי שכן כדאי לי והנשירה לא קשורה להחלקה..
אני לא יודעת מה לעשות אבל מאד רוצה שיער חלק.
אשמח לתגובות,
תודה וספ"ש נעים,
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין25/06/2012החלקה יפנית שמתבצעת בחומרים איכותיים ועל ידי מעצב שיער שיודע מה הוא עושה לא תגרום לך לנשירה . בכל מקרה ישנם סוגים שונים של החלקות - וזה תלוי מה את מחפשת בתוצאה הסופית . את מאוד מוזמנת להגיע לאבחון השיער ויעוץ .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפניה לפרופסור
פרופסור לשיער25/07/2012היי לילך
כדי לתת לך עצה נכונה, צריך קודם לעשות איבחון לשיער שלך. את מוזמנת להתקשר ולבוא לייעוץ חינם אצל הפרופסור לכימיה של השיער!
03-602-2022* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית
רוי מעצב שיער25/07/2012ראשית כל החלקות אינם גורמות לנשירה.
החלקה יפנית היא ההחלקה החזקה ביותר לכן צריך ספר רציני ואחראי לביצוע החלקה כזו.
כמובן שכל מקרה לגופו מה שאת צריכה זה ספר שאת סומכת על שיקול דעתו ולנהוג כפי שהוא ימליץ לך.
בהחלקה יפנית הגורם החשוב הוא חומר ההגנה ששמים לפני ההחלקה ,יש חומרים שונים להגנה על השיער ץ תבקשי לדבר ולראות לקוחות עם שיער דומה לשלך ותחליטי משם איך לנהוג.
הכותב הוא מעצב שיער בעל סלון יופי בר"ג בקניון מרום ש"כ מרום נווה
שמחתי לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה לגבי שטיפת צבע לשיערSomeone20/06/2012
היי יש לי שאלה,
אם עשיתי החלקה בשיער של שוורצקוף, ואני רוצה לעשות שטיפת צבע, יש סכנה למשהו?
אמרו לי לפני ההחלקה שלצבוע את השיער עם ההחלקה הזאת זה לא עובד.
שהחומרים של ההחלקה עם החומרים של צבע(רגיל) יכולים לגרום לנשירה של השיער...
אז בשטיפת צבע זה גם יכול לקרות?
אם זה חשוב לציין אני גם עשיתי אחרי שוורצקוף עוד פעמיים החלקה של חברה אחרת(אבל עדיין יש את השיער עם ההחלקה של שוורצקוף)
אשמח לקבל תשובה, ואולי עוד פרטים על השטיפת צבע, ששמעתי עליה מעט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לגבי שטיפת צבע לשיער - תגובה
אנג'לה טטרו04/07/2012שלום !
אם עשית החלקה של שוורצקוף אז את תוכלי בהחלט לעשות שטיפה ,
וזה לא יזיק לשערך כלל .
לשטיפה לעומת הצבע את המוניה גבוהה וזה לא מזיק לשיער
שעשית החלקות אחרות זה לא ישפיע על שיערך בזמן השטיפה !
ולפי כל הנתונים שרשמת זה לא יזיק לשערך אך אם שכחת לציין משהו אז זה משהו אחר.
תודה אנג'לה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


