מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המלצה להחלקת שיערנילי28/04/2012
שלום רב,
אני החלטתי לעשות החלקת שיער יפנית או כלשהי. חשוב לי לעשות את זה אצל מישהו מקצועי עם הצלחה ממוכחת. הבעיה היא שאני לא מכירה אף אחד. אני אודה מאד למי שתוכל להמליץ לי על מעצב שיער מקצועי שהיא מכירה או החליקה אצלו בעצמה. אני גרה באזור הצפון (עמק יזרעאל). בתודה מראש. נילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נילי
אנג'לה טטרו29/04/2012שלום נילי
הייתי ממליצה לך על החלקה יפנית
אני מורשת לעשות את החלקה .את מוזמנת לרשום בגוגל אנג'לה טטרו ולהתרשם קצת תמצאי המון חומר שם
הייתי ממליצה לך לבוא לייעוץ ללא התחייבות כמובן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיערשיער יבש27/04/2012
יש לי שיער מאוד מאוד יבש. מטבעו הוא יבש ועם הזמן נהיה יות ר יבש.
הגעתי למצב שאני חופפת את השיער ומעבירה את האצבעות בין השיער הן נתקעות בגלל שהשיער יבש
אני אף פעם לא צבעתי שיער אבל רוצה לשנות. במצב כזה, אתם ממליצים לצבוע את השיער?שכן צבע הורס את השיער יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
אנג'לה טטרו29/04/2012יש היום כל כך הרבה לבעיה שאת מתארת
יש מסכות מצויינות לשיער יבש ושמן
הייתי ממליצה לך ללכת להתייעץ עם מעצב שיער
בקשר לצבע את יכולה לצבוע ,זה לא אמור להפריע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתליםלוטם27/04/2012
בשנתיים האחרונות השיער שלי נשר בקביעות יותר מהמוצע, וכרגע השיער שלי הפך להיות דליל וממש מתולתל. פעם התלתלים שלי היו פתוחים, מבריקים ורכים
וכרגע הם צפופים,סגורים יבשים ובקיצור לא מסתדרים בכלל.
רציתי לדעת אם התלתול הזה קשור לנשירה?
והאם כדי לי לעשות פתיחת תלתלים, כי כרגע המצב היחידי של השיער שלי זה קוקו גולגול.
מה היתרונות והחסרונות בעיניין?
והאם יש מספרות מומלצות באזור המרכז שמבינים בפתיחת תלתלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לוטם
אנג'לה טטרו29/04/2012כמו שאת מתארת הכי טוב יהיה לעשות פתיחת תלתלים ,אבל בשביל לתת לך דיאגנוזה מדוייקת אני צריכה לראות את השיער
הכי טוב להתייעץ עם מעצב שיער שיראה את השיער של
יש לך במרכז את אמיר אליהו שהוא מדהים
ויש לך את זאב לווין שהוא גם טוב ואחד ממנהלי הפרום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך מספרי טלפון וכתובות?
לוטם29/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי פתיחת תלתלים
לוטם16/05/2012הלכתי לאמיר אליהו! פשוט מותק של בן אדם ובכלל כל הצוות. הפתיחה ערכה כ20 דק והתוצאה מדהימה! השיער רך הרבה יותר בלי התלתלים המעיקים..ובקיצור פזור הוא המראה החדש.. אז תודה תודה תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גליגזשרה27/04/2012
יש לי שיער גלי חלק מעורב ואני נורא רוצה לתלתל שמעתם על חומר ששמים על השיער מעין קרם שגורם לשיער לתלתולשקוראים לו גחיגז משהו כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליגז - תגובה
זאב לוין02/05/2012אולי את מתכוונת לגלייז - לדוגמא גלייז תפוחים של פול מיטשל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דלילשירלי26/04/2012
אני בת 21, יש לי שיער דליל ודק הוא לא ממש ניראה הכי טוב.
בד"כ אני אוספת אותו לקוקס, ואם אני רוצה לפזר אני חייבת להחליק אותו.
אני יודעת שכול שהשיער קצר יותר כך הוא ניראה מלא יותר, אך אני רוצה בכול זאת רוצה להאריך עד לגובה המותניים. מה אוכל לעשות כדי שהשיער יראה בריא יותר והכי חשוב מלא יותר? .בנוסף לכן ישנה בעיית נשירה.
אני יציין שעברתי בדיקות דם ולא חסר לי שום ויטמינים.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקלי אפשרות להשתמש במוס
עומר שמעוני27/04/2012מוס גורם לשיער להיות יותר נוקשה ולכן יותר עומד
בהצלחה עומר שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שני
אנג'לה טטרו29/04/2012מה שאת מתארת זו בעיה נפוצה
הייתי באמת ממליצה לך לעשות הלחמת שיער כדי להאשיר את השיער ואל מנת שתוכלי ללכת איתו פזור
ויש היום מוצרים מעולים לשיער דק לשוורצקוף יש שמפו לשיער חסר נפח שממש ממליצה לך עליו ,בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתשלי25/04/2012
יש לי שיער מאד יבש, צובעת אחת לחודש.
בשנה האחרונה אני לא מסוגלת ללכת איתו פזור כי אין לו צורה.
יש לי שורשים שגדלו באורך של כ-3 ס"מ וחשמל סטטי כל הזמן.
אני שוקלת האם כדאי לבצע החלקה יפנית ? הייתי אצל ספר אמין שאמר שהשיער שלי יכול לעמוד בהחלקה כי הוא יחסית עבה.
יש לי מס' חששות:
א. גרימת יובש נוסף לשיער
ב. אם השיער יגדל תוך חודשיים שלושה אז זה זריקת כסף לפח.
ג. נשירה
ידוע לי כי הוא משתמש ביוקו.
האם זה הימור ? מי יכול להבטיח כי ההחלקה לא תגרום נזק יותר גרוע לשיערי ?
האם יש החלקה שהיא פחות אגרסיבית עם תוצאות דומות ?
אשמח לתשובה על כל שאלותי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית תשובות
עומר שמעוני27/04/2012יש לי שיער מאד יבש, צובעת אחת לחודש.
בשנה האחרונה אני לא מסוגלת ללכת איתו פזור כי אין לו צורה.
יש לי שורשים שגדלו באורך של כ-3 ס"מ וחשמל סטטי כל הזמן.
אני שוקלת האם כדאי לבצע החלקה יפנית ? הייתי אצל ספר אמין שאמר שהשיער שלי יכול לעמוד בהחלקה כי הוא יחסית עבה.
יש לי מס' חששות:
א. החלקה יפנית אינה גורמת ליובש בשיער אלא להפך מזינה ומעשירה אותו ברכות וברק
ב. יש לקחת בחשבון צמיחת שיער וחידוש החלקות בערך כספי או כפי שלקוחות שלי קוראות לזה "תשלום בשביל איכות חיים", "זריקת כסף"? אני לא בטוח שזה המינוח הנכון..
ג. לא מוכר לי נשירת שיער כתוצאה מהחלקה יפנית כזו או אחרת.
הימור? אני לא בטוח? את צריכה ללכת למעצב שיער מנוסה. ולהפקיד ראשך בידיו הנאמנות.
שיהיה בהצלחה בכל דרך שתבחרי.
עומר שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית - תגובה
אנג'לה טטרו29/04/2012יוקו הם טובים
בשביל לתת לך דיאגנוזה מדוייקת אני צריכה לראות את השיער
הייתי ממליצה לך גם להשתמש במסכה בשמפו לאחר החלקה כדי שהשיער לא יהיה יבש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה חמה לשיער דלילאלי24/04/2012
אני בעל שיער דליל ומשתמש בסיבי שיער BEAVER. ואני מאד מאד מרוצה.
מומלץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה חמה לשיער דליל - תגובה
אלירן הרוש24/04/2012הי אלי אם אתה מרוצה זה מעולה ! וזה מה שחשוב
ממולץ ? אתה מרוצה זו המלצה טובה(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעה ביתיתשרית23/04/2012
שלום רב, רציתי לשאול לגבי צבע 1000.1 של אינדולה. יש לי שיער שחור בשורש ואני צובעת כבר כמה שנים 9.1 או 8.1 יוצא לי שורש יחסית יפה עם גוון חום בהיר.
לאחרונה המליצו לי על גוון 1000.1 של אינדולה. השאלה שלי האם כדאי לשלב אותו עם הצבע שלי הקבוע (בלונד בהיר מאוד) כדי להבהיר מעט ולנטרל כתום? אני מפחדת להשתמש בטיובה שלמה של ה1000.1 - - איזה מינון אתה ממליץ לי? אם אני אשים רבע ממנו עם טיובה שלמה של הצבע הקבוע שלי זה ישפיע לדעתך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעה ביתית - תגובה
אלירן הרוש24/04/2012הי
אם את מרוצה מ הצבע הקודם לא היתי ממליץ לשנות! מכוון שהצבע של אינדולה יותר בהיר ב2 טונים או שלוש! אבל את יכולה להוסיף 2 סנטימטר של 1000.1 זה אמור לעזור קצת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אלירן - תודה על התגובה
שרית24/04/2012האמת שרציתי קצת להבהיר .... אני אנסה באמת לערבב מעט עם הצבע שלי ... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער מחום לבלונד בהיר מאודענתתת23/04/2012
יש לי שיער חום עם גוונים (חימצון חזק לחלק מהשערות, לגוון בהיר מאוד!).
אני חושבת לעבור עכשיו לצביעה לבלונד, ויש לי כמה שאלות חשובות לפני שאני נכנסת לסיפור הזה:
1. צביעה של כל השיער מגיעה לקרקפת. עד כמה זה מסכן את הקרקפת והשיער, כי אני מפחדת מנשירה, והשיער שלי דק ועדין.
2. אני רוצה לצבוע משיער חום לבלונד בהיר מאוד וזוהר, כמעט פלטינה. האם צריך לחמצן לפני הצביעה באמצעות בלונדר ומי חמצן 9 או 12%? אם כן
- זה לא יפגע בקרקפת? (כשעשיתי גוונים עם בלונדר ומי חמצן תמיד הזהירו אותי שלא ייגע בקרקפת, אבל צביעה זה להכל!)
3. מישהי אמרה לי שאני צריכה לבקש מהספר לעשות לי "הבהרת שמן" לפני שהוא צובע. מה זה? האם זה חימצון של כל השיער עד הקרקפת? האם
זה מסוכן? עד כמה זה הכרחי בשביל לקבל בלונד חזק? והאם זה הכרחי כשיש לי כבר גוונים?
4. אחרי צביעה ראשונה אצל ספר אני רוצה להמשיך לצבוע בבית את השורשים כשהשיער גדל (הכוונה לערכות צביעה מהסופרפארם). האם בלי
לחמצן בבית, שורשים שצבועים בלי חימצון ייראו טוב עם השערות שהספר הבהיר לפני שצבע? האם בכלל אפשר לצבוע בבית מחום לבלונד בהיר?
5. האם ערכת "הבהרה" של וולה בסופרפארם מיועדת להבהרת כל השיער כמו הצבע עצמו, או שזה כמו בלונדר + מי חמצן לגוונים שאסור שייגע
בקרקפת?
יש עצות אחרות איך לצבוע או מה לעשות? אני מאוד רוצה שהתוצאה תהיה בלונד בהיר, אבל הפחידו אותי שצביעה רגילה לא תהיה בהירה מספיק
וגם שצביעה על הגוונים שיש לי עכשיו תיראה לא טוב. מצד שני הבהרה עד הקרקפת נשמע לי מפחידה
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער מחום לבלונד בהיר מאוד - תגובה
זאב לוין03/05/2012כדי להגיע לשיער בלונד פלטין את תצטרכי להגיע לספר - על מנת לא לפגוע בשיער שהוא כבר עם גוונים קיימים .
את תצטרכי לעבור הבהרה + שטיפה כדי לקבל את הגוון הרצוי .
זה יהיה בלתי אפשרי לעשות את זה בבית מבלי לשרוף את השיער .
גם שורשים תצטרכי להגיע למעצב שיער כי מדובר פה בהבהרה ואני לא ממליץ לעשות נסיונות בבית עם הבהרות או עם ערכות .
אם ברצונך לשמור על איכות השיער אז רק אצל מעצב שיער .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיער לחולי סרטןמרים זלינגר21/04/2012
מחלת הסרטן שלי נמצאת בהפוגה, לאחר טיפול בכימוטראפיה ונשירת השיער שוב התחדשה הצמיחה, אך איכות ומרכם וצבע השיער שונה. צמח לי שיער מטולטל מרדן לסירוק ורוב רובו לבן. ברצוני לדעת עם איזה סוגי צבע לשיער מומלץ להשתמש ? האם אני יכולה להשתמש בכל סוגי הצבעים שנמצאים בשוק? הכוונה לצביעה ביתית.
בתודה מרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער לחולי סרטן - תגובה
זאב לוין02/05/2012לפי הידע שלי כל עוד את לא נמצאת בטיפול כימותראפי אז אין שום בעיה - אך ליתר ביטחון אנא התייעצי עם רופא - כי איני רוצה להטעות אותך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה או פןמלי17/04/2012
היי
יש לי שיער זוועתי. הוא מקורזל/מתולתל/לא יודעת איך להגדיר אותו. מתוך יאוש מהקרמים התחלתי לעשות פן כל שבוע אבל אחרי חודש כבר רואים את הנזקים, השיער שלי יבש, הקצוות מפוצלים- מה שמונע ממני להאריך את השיער, והכי גרוע- הקשקשים והיובש המטורף שנהיה לי בקרקפת.
השאלה שלי היא האם כדאי לי לעשות החלקה טבעית, כי מן הסתם השיער ממשיך לצמוח ואני לא רוצה להגיע למצב שבו יש לי שיערות מקורזלות וקופצות לצד שיערות חלקות, כי בקצב שהשיער שלי גדל, אני אצטרך לחדש את ההחלקה כל 3 חודשים בערך...
ועוד שאלה - לאחותי היה שיער מתולתל ונפוח ואחרי 7 שנים של פן שבועי, השיער שלה פשוט איבד את התלתלים ונראה חלק גם אחרי חפיפה. האם השיער באמת משתנה ומקבל צורה חלקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה וטיפול לשיער מקורזל.
עומר שמעוני20/04/2012שיער מקורזל זה לא תמיד מצב נעים ובכל זאת לעשות החלקה זה (לדעתי המקצועית) לא פיתרון הולם, וזאת מכיוון שלאחר מס' חודשים שהשיער צומח לא יהיה חיבור בין השיער שעבר החלקה לבין השיער הטבעי שצמח בשורש.
הפיתרון הראוי הוא להתאים ע"פ הסדר הרשום ובהתאם לתוצאה אותה את מעוניינת להשיג:
1.תספורת ראויה ונכונה בהתאם לסוג השיער סוג עוביו צמיחתו.
2.מוצרי שיער תואמים להשגת המראה הרצוי.
3.מסיכת שיער מקצועית(של מספרות) לריכוך והרגעת השיער.
4. פתיחה קלה! של השיער המקורזל או לחלופין תילתול קבוע (פרמננט).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי צריכה עזרהקארין16/04/2012
שיערי עבר הבהרה בשורש הגוון יפה אבל בקצוות לא נתפס והוא עדיין כהה בצבע חום-אדמדם.רציתי בבקשה לדעת אם ניתן לעשות סאן- אין על השיער הכהה.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין בעיה
שרון16/04/2012ניקוי הבהרה או צבעי צ'י כל השאר שטויות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתיי אותך
קארין17/04/2012..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי צריכה עזרה - תגובה
זאב לוין17/04/2012אני ממליץ לך ללכת למעצב שיער - יכול להיות שתצטרכי ניקוי צבע - אני לא מאמין שסאן אין יצליח להבהיר שיער צבוע ובמיוחד לצבע הרצוי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עשיתי לא נכון?ירדן15/04/2012
היי,
יש לי שיער חום כהה, צבוע לבלונד עם גוונים..
את השורשים צבעתי בצבע 1000.1 של אינדולה (לאחר התייעצות עם ספר)
התוצאה- השביל שלל השיער וטיפה טיפה מתחתיו- גינגי עצבני
ו2 סמ עוד מתחת- שיער אפור כחול!!!
מה עושים? ואיך אדע להמנע בפעם הבאה מהפאדיחה?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ירדן-
**15/04/2012בכדאי למנוע פדיחה בפעם הבאה לכי לספר מקצועי ותצאי 100% מרוצה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יוצאת מרוצה אף פעם מספר מקצועי
ירדן15/04/2012וניסיתי הרבה.
שלא נדבר על הכסף שנזרק לפח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יוצאת מרוצה אף פעם מספר מקצועי - תגובה
זאב לוין15/04/2012את לא תוכלי לתקן את התוצאה לבד .
את מוזמנת להגיע אלינו לייעוץ .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבעי semiיעל14/04/2012
שלום לכולם,
שאלה שמאוד חשובה לי:
אני משנה הרבה את צבעי השיער ולצערי הרב אני מאוד מאוד אוהבת שיער שחור ויודעת שלצאת הצבע זה עניין מסובך.
אני משתמשת הרבה בצבעי קרייזי קולור וראיתי שבין היתר יש גם צבע שחור.
השאלה שלי היא: אם אני משתמשת בצבע השחור של קרייזי קולור שהוא בעצם מבצעי הsemi הוא יורד אחרי כמה חפיפות כמו שאר הצבעים? זה אומר שאם בא לי פתאום לצבוע לפלטינה - הצבע השחור נעלם עם החימצון? כמו שאר הצבעים של קרייזי קולור? או שגם לצאת מהשחור הזה זה עניין שרוף וייבש?
תודה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבעי semi - תגובה
זאב לוין15/04/2012אני אישית לא משתמש בקרייזי קולור אבל לדעתי זה אמור לרדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע אחרי חינהניקי13/04/2012
יש לי שיער חום כהה ,צבעתי את השיער עם חינה בצבע חום בהיר של חברת קולורה
אני לא מרוצה מהצבע יצא לי צבע חום אדמדם ,
האם ניתן לצבוע את השיער בצבע רגיל?
אני מעוניינת להגיע לגוון חום דבש (כמו לג'ניפר לופז) ללא צבע אדום
איך עושים את זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע אחרי חינה - תגובה
זאב לוין15/04/2012מבלי לראות את השיער לא ניתן לתת לך ייעוץ .
את מוזמנת להגיע לייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


