מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לצבוע שיער בגיל צעירקטיה29/08/2012
אני בת 15 וחצי ובפעם הראשונה שצבעתי שיער היה בגיל 12 ובשנה האחרונה אני צובעת את השיער כל חודשיים לצבע שחור ואני גם משתמשת בפן ומחליקי שיער להחלקה כי יש לי שיער מתולתל מאוד. עכשיו השיער שלי מאוד יבש ולפעמים יש לי קצוות מפוצלים ושרופים ולפעמים גם נשירה חזקה. אני רוצה לצבוע לצבע חום בהיר בלונד ובמקור יש לי שיער חום כהה. אני יודעת שזה עלול לפגוע עוד יותר בשיער ואני מפחדת שהוא יהיה ממש שרוף והנשירה תתחזק (יש לי שיער ממש ארוך). רציתי לדעת האם זה עלול לקרות ומה יכולים להיות הנזקים ,ובמקרה שזה קורה מה אני יכולה לעשות או במה להשתמש כדי לשפר את המצב שיהיה לי שיער בריא יותר. תודה מראש:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצבוע שיער בגיל צעיר - תגובה
ארז שרביט03/09/2012הי קטיה,
ראשית, את צובעת את השיער מגיל מוקדם, לטעמי אפילו מוקדם מדי.
אני מציע לך- עזבי את הצבע, את ההחלקות, תתחברי לטבעי שלך, לטבע.
אני בטוח שאת נראית מקסים גם בלי החלקה וצבע, יהיו לך עוד מספיק שנים לעשות שינויים ולהנות מהם.
תקופה של שנה בלי לצבוע ולהחליק תחזיר את השיער למצב הקודם שלו.
אם בכל זאת תחליטי לעשות, תדעי שלהבהיר עכשיו את השיער זה יגרום לפגישה ישירה במרקם השערה, וזאת לפי כל הנתונים שהצגת כאן (החלקה, צביעה וכדו')
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- just for menDAVID29/08/2012
הי
ראיתי שאלה דומה באתר.
שערי אפור מקדימה לבן בצדדים אני בן 38
אני רוצה לצבוע את הצדדים ומאחורי הראש אבל לא בצבע חום ביניוני חזק( חום בינוני היתי בצעירותי). אני מעונין לצבוע בצבע חום בינוני עדין ,מאוד שישתלב יפה עם הלבן מהצדדים ומאחורה ושיראה שכאילו השתזפתי בשמש והשיער הפך לחום יותר
איך עושים זאת עם הצבע שקניתי just for men mediom brown* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר just for men - תגובה
ארז שרביט03/09/2012הי יניב
בשוק המקצועי יש סדרה לגברים שנקראת COVER 5'
כנס למספרה שעובדת עם זה, בקש את הגוון הרצוי, זה נראה טבעי ומקסים, ומחזיר את התוצאה 3-4 שנים לאחור (ולא כמו שגברים צובעים לעצמם).
לפחות בפעם הראשונה לך למקום מקצועי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההבדל בין שמפו טבעי לשמפו רגיל?בחור28/08/2012
והאם כדאי להשקיעה ולקנות שמפו טבעי? כי לפי מה שקראתי בשמפו רגיל יש הרבה חומרים לא טובים למשל Sodium Lauryl Sulfate..
עוד שאלה..
צריך לחפוף כל יום את השיער בשביל להפחית את השומן, או כל כמה ימים בשביל לתת לשומן לחזק את השיער?
תודה מראש :]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה ההבדל בין שמפו טבעי לשמפו רגיל? - תגובה
ארז שרביט29/08/2012סודיום סולפט הוא החומר שאחראי על ההקצפה, יש כאלה שרגישים יוצר לחומר, אבל בגדול החומר מאושר רפואית ואינו כזה מזיק.
שמפו טבעי הוא נטול סודיום סולפט וחומרים אחרים, וזה גם טוב. בעיקרון, כל החומרים לשיער מאושרים על ידי משרד הבריאות.
באשר לחפיפה- הגוף שלנו חכם, ואין סתם הפרשת שומנים. לשומן יש תפקיד חשוב, אך מפעם לפעם יש לנקות. יום כן יום לא זה בסדר. חשוב לציין שחפיפה יומיומית אינה מזיקה, אבל אני הייתי ממליץ על 3-4 פעמים בשבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירה ותוספותדנה27/08/2012
סבלתי מנשירת שיער מסיבית עד כי נשארתי כמעט ללא שיער בראשי.
הייתי בתת בלוטת המגן ו B12 נצוך מאוד. + סטרסס.
כיום כל הפרמטרים תקינים אולם עדיין יש נשירה אם כי לא מסיבית. אני לוקחת תוספות מזון המיועדות לחיזוק השיער.
מתוך יאוש עשיתי תוספות שיער עם חרוזים שגרמו לתלישה וקריעת השיער.
אינני יכולה ללכת ללא תוספת מאחר והמראה נוראי.
הוצע לי לעשות תוספות בשיטה הדבקה קרה. שיטת פסקינו.
האם שיטה זו גורמת נזק?
מיואשת.
אודה על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - גברDAVID26/08/2012
שלום לצות
עצם השאלה מביכה אבל אני אעלה אותה
אני בן 42 שערי קצר מקדימה אפור לבן ומהצדדים לבן ומאחורה גם לבן.
עד גיל 30 שערי היה חום בינוני
ועם השנים הלבנתי
שערי קצר ודק-דליל, אני נוטה להסתפר קצר ומקדימה משאיר קצת0לכסות על הדלילות..)
לאחרונה החלטתי לעשות שינוי ולטשטש מעט את הלבן. החלטתי לצבוע ממש חלש את הצדדים ומאחור ולא מקדימה. קניתי צבע חום בינוני just for men,מרחתי והקצפתי את השורשים רק בצדדים ומאחור חיכיתי 5 דקות ויצא מזעזע וחסר פרופרציות לחלוטין הצדדים ומאחור הפכו חומים ומקדימה לבן כמובן שלבושתי הסתפרתי קצוץ באותו יום...
בכל מיקרה מה לעשות בעת גדילת השיער הבאה והתיספורת הבאה, איך לשים את הצבע נכון בצדדים ומאחור שהתוצאה תהיה או תיתן טישטוש ללבן של הצדדים ומאחור בלי לצבוע את קידמת הראש ועדין שתהיה תוצאה משביעת רצון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבר - תגובה
ארז שרביט29/08/2012היי טוני,
הייתי ממליץ לך לפחות בפעם הראשונה ללכת למעצב שיער מקצועי. אם בפעם הראשונה שניסית היתה "תאונת עבודה", כדאי להיעזר באנשי מקצוע.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרומים לשיערעירית26/08/2012
אני בעלת שיער גלי מתולתל מלא ובריא באורך בינוני ודק יחסית . יש לי בעיה משונה קצת אולי (: אבל אני לא יכולה לסבול חומרים על השיער .
ניסיתי בחיי עשרות קרמים ותכשירי עיצוב מקצועיים (מחברות נחשבות) שאמורים להיות קלילים ולא מורגשים ועדיין ..זה פשוט לא מרגיש לי נעים . ואני גם לא אוהבת ממש את התוצאה. מה שאני מחפשת זה מראה שיער "רגוע" מסודר ולא קופצני כמה שניתן בשיער מסוג זה . לא "עשוי" מדי אלא רך ,טבעי וזורם .
מה שכן נותן לי מענה זה סרומים למינהם שנעלמים לגמרי בשיער ואני גם אוהבת את התוצאה .
השאלה האם שימוש קבוע בסרום (שמכיל סיליקונים) יכול להזיק באיזשהו אופן לשיער ?
מכיוון שסרום (ואני שמה ממש טיפה - שאיבה אחת) הוא מרוכז מאד ושמנוני האם יש מצב שהוא מצטבר על השיער ולא נשטף ממש לגמרי בחפיפה ? כך שלטווח ארוך הוא יכול אולי להזיק (?)
כרגע אני משתמשת בסופר סקיני של פול מיטשל ומרוצה .האם הסופר סקיני מיועד רק לשיער חלק או כזה שעובר החלקות/פנים ?
אודה על תשובה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרומים לשיער - תגובה
זאב לוין26/08/2012עירית שלום,
אין שום בעיה להשתמש בסרום בכמויות שהינך משתמשת
שימי לב בחפיפה,לחפוף את השיער פעמיים.
להורדת כל השומנים.
שיהיה שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם במקרה של חפיפה יומיומית ?
עירית26/08/2012לחפוף פעמיים ?
ובכלל סיליקון מזיק לשיער בטווח ארוך ..קראתי כל מיני טענות שכאלו .
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם במקרה של חפיפה יומיומית ? - תגובה
זאב לוין26/08/2012במידה ואת חופפת כל יום,אין צורך בחפיפה כפולה.
הכוונה לחפיפה כפולה אומרת לחפוף פעמיים עם השמפו בעזרת האצבעות (ללא ציפוניים ,שורט את הקרקפת) רק עם הקצות האצבעות בצורות סיבוביות עד שהשיער מקציף ברמה שלא ראית קודם לכן.
ולאחר מכן לחפוף עם מרכך. ללא נגיעה בקרקפת (יוצר שומניות)
חפיפה נעימה :)
ושבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ברשותך לגבי דיפיוזר
עירית26/08/2012האם שימוש בדיפיוזר לייבוש ועיצוב השיער מזיק לשיער לטווח ארוך ?
סרום מורחים לפני הדיפיוזר או אחריו ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ברשותך לגבי דיפיוזר - תגובה
ארז שרביט29/08/2012אם עובדים איתו נכון, אז אין סכנה לנזק.
את המוס כדאי למרוח לפני שמייבשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרום וסיליקון לשיערשלי25/08/2012
שלום רב,
רציתי לדעת מה ההבדל בין סרום לסיליקון ומה יותר מומלץ לאחר החלקה יפנית
סרום או סילקון ? (חוץ ממסיכה שידוע לי שרצוי לעשות כל שבוע או כל חפיפה).
האם רצוי למרוח על בסיס יומיומי ?
תודה,
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שלי
אנג'לה טטרו26/08/2012הסרום הוא יותר מרוכז ,
להמליץ לך מה כדי להישתמש מבלי לדעת את סוג בשיער זה לא אפשרי
הייתי ממליצה לך להתייעץ אם מעצב השיער שעשה לך את החלקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום וסיליקון לשיער - תגובה
זאב לוין26/08/2012שלי שלום,
הסרום יותר מומלץ לאחר החלקה יפנית הסיבה לכך הינה שסרום הוא מכיל ויטמינים לשיקום השיער.
הסיליקון לעומת זאת,מכיל שומנים .לכן זה פחות מומלץ.
שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום לאחר החלקה יפנית
דקלה05/05/2014איזה סרום מומלץ לאחר החלקה יפנית, של אילו חברות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום לאחר החלקה יפנית - תגובה
רונן פלג07/05/2014הכי חשוב שהסרום יהיה מחברה ידועה ולא שמנוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום לאחר החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין11/05/2014היי דקלה!
אני ממליץ על סיסטם פרופשיונל שמן לוקוס אויל אלקסיר משקם להזנת קרטין וציפוי השיערה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום וסיליקון לשיער - תגובה
זאב לוין07/05/2014בגדול זה לא משנה מה תשימי
העיקר שאחד מהם יענה על הצרכים שלך.
כמו כן אין שום בעיה לשים את החומרים האלו לאחר כל חפיפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פן ותלישת שיערספיר25/08/2012
שלום
אני עושה פן פעם בשבוע כבר חצי שנה וקראתי לא מזמן שמתיחה של שיער ותלישה שלו יכולות לגרום לזקיק השיערה להיחלש ואפילו להפסיק לתפקד.
האם בעצם הפן מסוכן לשיער שלי? הרי הספר מותח לי את השיער ומחליק אותו וברור שגם נתלשות שיערות תוך כדי....
עוד שאלה קטנה -הספר שלי לא מוכן שאשים כלום על השיער שלי לפני הפן לא תרסיס הגנה מחום ולא סרום הגנה פשוט כלום! הוא שם לי סרום אחרי הפן, אבל מה זה שווה הסרום הזה אחרי שנזק כבר נעשה לשיער?? האם יש איזשהו חומר שניתן למרוח על השיער לפני הפן וימנע את שריפה של השיער וקצוות מפוצלים? (חשבתי על הנקטר תרמיק, אבל הוא ממש ממש יקר!)
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ספיר
אנג'לה טטרו26/08/2012נכון שמתיחה ותלישה של שיער היא לא טובה בגלל זה את עושה פן אצל הספר הוא אני מניחה מקצועי ויודע איך לעשות פן בצורה נכונה
ובקשר לחומר לפני פן זה מומלץ מאוד יש היום מוצרים מעולים לפני פן ששומרים על השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפן ותלישת שיער - תגובה
זאב לוין26/08/2012ספיר שלום,
אני ממליץ לך להשתמש בחומר הגנה מפני החום.
ואין שום בעיה להשתמש בסרום לאחר הפן.
שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול קראטיןמיכל22/08/2012
היי , השיער שלי מובהר ועבר הרבה צביעות והבהרות , בגוון בלונד פלטינה.
אני כבר תקופה מנסה לשקם אותו והוא עדיין יבש ופגום ואפילו נשבר.
המליצו לי לעשות טיפול קראטין או החלקת קראטין בשביל לשקם את השיער.
האם זה באמת עוזר ומומלץ? ועד כמה זה טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול קראטין - תגובה
זאב לוין26/08/2012מיכל שלום,
טיפול קראטין הינו נהדר! לשיער פגום ושביר.
אך הוא מכיל, פורמלין שמסוכן לבריאות האדם.
יש בפנייך אפשרות להחליט מה יותר חשוב לך,הבריאות או השיער.
מה שכן אני ממליץ לך. .
להשתמש במסכות,אמפולות לשיקום השיער.להתעזר בסבלות ולבין,מהיכן הגיעה הבעיה ששיערך פגום.
יכול להיות שכדיי להחליף צבע(כהה) או מעצב השיער שמבצע זאת.
שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם כל טיפול קראטין מכיל פורמלין?
מיכל27/08/2012אשמח לתשובה מהירה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם כל טיפול קראטין מכיל פורמלין? - תגובה
ארז שרביט29/08/2012כן, רוב מוחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשיטת פלאזמוטרפיהטינקרבל21/08/2012
שלום,
אני סובלת מנשירת חזקה מאוד כבר מספר שנים.
כבר מופיעות לי קרחות בקרקפת. ניסיתי המון טיפולים ותכשירים ושום דבר לא עזר. בבדיקות דם לא נמצא כלום.
זה די מייאש ומתסכל כל פעם מחדש.
שמעתי על טיפול בשיטת פלאזמוטרפיה, רציתי לדעת אם מישהו מכיר והתנסה?
לא מצאתי שום חוות דעת בנושא.
אשמח אם תוכלו לעזור לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בשיטת פלאזמוטרפיה - תגובה
אלירן הרוש22/08/2012הי טינקרבל
כשהלכת לעשות בדיקות הכל היה בסדר את אומרת אולי זה משהוא תורשתי לאמא גם יש אותה בעיה?
קראתי על הטיפול בשיטת פלאזמוטרפיה אני חושב שאת צריכה להגיע אלהם ליעוץ אולי זה כן יכול לעזור זו שיטה שעובדת על גרוי בתאי הקרקפת וכתוצאה מיכך מתחדשת הצמיחה של השיער כדאי לבדוק אם כבר ניסית הרבה דברים!
ועוד עצה לחפש רופא עור שמתמחה בשיער יש הרבה וטובים ולקבל עוד חוות דעת(:
תודה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיצוב שיער נפוחאני21/08/2012
שלום,
יש לי שיער מלא ונפוח (בין חלק לגלי) הוא לא מצליח להסתדר מעצמו ותמיד מתנפח ומאבד צורה, אשמח לשמוע אילו תכשירים יכולים לעזור לי לעצב/להוריד נפח ע"מ שאוכל להסתובב עם שיער פזור בלי חרדות אי סדר :)
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצוב שיער נפוח - תגובה
אלירן הרוש21/08/2012הי אני
תראי יש הרבה פיתרונות לשיער נפוח!
1 תספורת טובה!
לא לחפוף הרבה כי החפיפה עושה את השיער פרזי!
להשתמש בחומר איכותי שיותאם לשיערך !
לי יש שיטה מעולה לשיער גלי מתולתל נפוח פתחתי מסכה שהיא גם מעצבת וגם מורידה נפח מה שמאוד חשוב זה לעשות תספורת שבעצם היא תסדר לך את נפח ולהשתמש במסכה שלי
את מוזמנתליעוץ במספרה שלי בכיף(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה איטלקית לשיער נפוחחן20/08/2012
היי :)
אני רוצה לעשות החלקה בשיער, הוא מאוד נפוח וגלי/מתולתל אבל לא מסולסל.
השיער שלי לא בריא מאוד הוא מעט שרוף ויבש ושמעתי שקיימת החלקה איטלקית ושהיא החלקה טובה?.. זה נכון? ואיזה עוד החלקות הן נחשבות לטובות מאוד שמחליקות את השיער לצמיתות ? תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה איטלקית - תגובה
ארז שרביט29/08/2012הי קסם,
כל יום ממציאים החלקה אחרת, איטלקית, ברזילאית, צרפתית...יש חברות שיער שכדאי להתייחס אליהן ואני עובד עם לוריאל פרופסיונל.
כל החלקה מתאימה לסוג שיער אחר.
מעצב שיער מקצועי יתאים לך את סוג ההחלקה.
חשוב לדעת האם ההחלקה כימית או לא כימית, ותגיעי למעצב מקצועי שיתן לך את הפיתרון הנכון לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער שיבהליאור19/08/2012
למעצבים שלום
מגיל צעיר )(16) התחלי לצמוח לי שיער שיבה , בגיל 26 התחלתי לצבוע את השיער ( צבע שערי הוא שחור) היום אני בן 38 ונמאס לי לצבוע אני רוצה להשאיר את האפור, גם בת הזוג שלי לוחצת להשאיר אפור, ניסיתי להשאיר אפוור לאחר שהסתפרתי אבל נבהלתי מהמראה , זה כ"כ משנה אותי לא עמדתי בזה ורצתי לצבוע את השיער, השאלה שלי היא האם יש איזה שהוא תכשיר או משהו שיכול לעזור לי לטשטש את האפור ולהתרגל למראה החדש לאט לאט או בשלבים כי זה ממש מבהיל לראות את עצמך פתאום כל הראש מלא שיער שיבה,
תודה על תשובתכם
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער שיבה - תגובה
אלירן הרוש20/08/2012הי
כן יש פיתרון לזה זה צבע בחמש דקות הוא מיוחד לגברים מה שמיוחד בו שהוא רק מטשטש הכוונה מלח פילפל זה מעולה מהיר יעיל!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חמצון השיערdavid19/08/2012
שלום רציתי לדעת אם לחמצן או לצבוע את השיער לגבר שיש לו נטייה להקרחה יאיץ את התהליך או יפגע בשיער או בקרקפת או אם אחרי תקופת זמן מורידים את הכל אז זה לא כזה מזיק? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חמצון השיער - תגובה
אלירן הרוש19/08/2012הי
תראה בדרך כלל פעולות כימיות שנעשות באופן מיקצועי לא אמורות לעשות בעיה !!
אבל ברגע שיער פגום או סרוף אז כן יש אפשרות של פגיעה בשיער!
במקרה שלך עם אתה מקריח לא היתי ממליץ לעשות אבל כדאי שתגיע למשהו מקצועי שיראה אותך ויחליט אם לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערחן19/08/2012
שלום אני בת 16, אני מעוניינת לעבור החלקת שיער, השיער שלי הוא נפוח מאוד וגלי , הוא מעט הרוס כי אני במשך זמן רב משתמשת במוס לשיער יום יום והוא עבר פעם אחת תהליך כימי אך הוא לא יבש מאוד . ספרית אחת אמרה לי שלשיער שלי מתאים החלקה ברזילאית.
השאלה שלי היא האם קיימת כיום החלקה ברזילאית או כל החלקה אחרת שהיא לא מסוכנת ולא מסרטנת , ומה יקרה עם השיער שלי בעוד נגיד כ5 שנים כאשר אני יעשה מספר פעמים חידוש שורשים , הוא לא יהרס וישרף לגמרי? תודהה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
אלירן הרוש19/08/2012הי
תראי קודם כל החלקה ברזילאית מאוד מסוכנת ולא בריאה!!
את יכולה לעשות החלקה שניקראת סילק סטרייט היא מורידה נפח וקצת מחליקה אבל כדאי שתגיעי ליעוץ במספרה כדי לראות שהשיער מתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה במחליקה קצת?
חן19/08/2012אני מחפשת החלקה שתשאיר את שערי חלק לגמרי ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה במחליקה קצת? - תגובה
אלירן הרוש20/08/2012הכוונה לחלק טבעי ולא חלק מגוהץ!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת שיער - תגובה
זאב לוין26/08/2012קסם שלום,
ראשית חשוב מאוד שתוציאו את ההחלקה הברזילאית מהקטגוריה.
מה שמומלץ זה החלקה יפנית. ואם לכוון אותך לאיכות גבוהה אז yuko system.
בשום פנים ואופן לא לבצע החלקה ברזילאית.
שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעוניינת להחליק את השיער
מאיה09/09/2012היי, אני מעוניינת להחליק את השיער, ומטרידה אותי מחשבה. אחרי שהתייעצתי עם מעצב שיער הוא עדכן אותי שהחלקת שיער בשיטה הברזילאית מחזיקה מעמד ל- 6 חודשים, ועם זה במהלך שיחה איתו על העיניין שלי בהחלקת שיער הוא ציין גם באופן שרירותי
אין לי זכרון להתייחסות מדוייקת, שמומלץ להמנע בזמן ההחלקה מהשמש. השאלה שלי היא, מה קורה לשיער אחרי חצי שנה, האם הוא חוזר לקדמותו, ואם כך מה הפתרון שיכול לתת לי החלקה למשך שנה מלאה. כך שגם בחודשי הקיץ אוכל להינות משיער חלק?
האם יש כזה פיתרון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעוניינת להחליק את השיער - תגובה
ארז שרביט09/09/2012הי
אני עצמי לא מעדיף החלקה ברזילאית.
אישית אני מעדיף החלקה יפנית ומעדיף טכניקה זו.
לכמה זמן זה מחזיק? תלוי בקצב צמיחת השיער שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מאיה09/09/2012אם ככה זה אומר שהשיער שעבר החלקה נשאר חלק ואילו רק השיער שצומח הוא בעצם זה שצריך להחליק שוב.
בעצם השיער שעבר החלקה לא חוזר לעצמו או ההחלקה מתפוגגת או שהוא מפסיק להיות חלק . הבנתי אותך נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
ארז שרביט09/09/2012:) בעיקרון כן...כשברור שכל שיער יש לו את ההתנהגות שלו...כל מקרה לגופו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת נפח בהחלקה
מאיה11/09/2012נאמר ביחד שהורדת נפח והחלקה מתקיימים ביחד, כאשר מבצעים החלקה לשיער.
אם השיער נוטה להפתח ולהתפזר וליצור קשרים בשיער, האם הנפח יחזור לעצמו? בהדרגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


