מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סבוריאהדוד05/06/2012
רציתי לדעת האם ניתן לעשות משהו בנושא ?
יש לי מלא קסקסים
רופא עור נתן לי שמפו של ד"ר פישר וגם טיפות כאלו ..
השמפו של ד"ר עשה לי תשיער יבשש כי אני רגיל לשוורצקוף ...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו
דוד07/06/2012משהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיקוםשני04/06/2012
עברתי לפני חודש וחצי החלקת שיער , והשיער שלי כרגע יבש מאוד ושביר
סוג השיער שלי הוא פגום וצבוע
האים אני יכולה לעשות כבר עכשיו החלקת קראטין לשיקום השיער
או להמתין קצת ולטפל בבית עם מוצרים שמתאמים לשיער יבש ופגום
והאם המוצרים של סרינה קיי טובים
החמאת שייאה אגוז
השמפו ללא מלחים
והסרום לשיער פגום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיקום - תגובה
זאב לוין05/06/2012את יכולה כבר עכשיו לעבור טיפול קראטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה לשיער- שאלה לזאבאסנת02/06/2012
ברצוני לשאול האם אתה עושה את ההחלקה החדשה לבעלות שיער בלונדיני והאם זה יותר יקר מהחלקה יפנית? ובנוסף האם כל הספרים שמתמחים בהחלקות, מבצעים את ההחלקה החדשה הזאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה לשיער- שאלה לזאב - תגובה
זאב לוין03/06/2012אני אכן מבצע את ההחלקה הזאת - לא כל הספרים עושים אותה כי היא מאוד חדשה .
את מוזמנת לצלצל ולקבוע תור לייעוץ . הייעוץ ינתן ללא עלות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער קריסטליorama02/06/2012
יש לי שערות לבנות בגבות שאינן תופסות צבע ונשארות לבנות גם לאחר הצביעה.
מראה הגבות אינו מצודד וזה מאוד מפריע לי.
מה ניתן לעשות?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער קריסטלי - תגובה
אלירן הרוש03/06/2012את משתמשת בצבע בסיס?
אם כן לפני שאת צובעת תשמי קצת צבע ללא חמצן ואז צבעי רגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
orama03/06/2012ראשית תודה על התשובה.
בחיפוש באינטרנט מצאתי הצעה בדיוק ההיפך מהצעתך.
למרוח על השיער הקריסטלי קרם חמצן לחמש דקות ולאחר מכן לצבוע.
אם כך מה עדיף?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה יעוץטליה31/05/2012
יש לי שיער די חלק,שטני,פעם אפילו היה מאוד חלק,אבל דק מאוד.יש לי שיער שמגיע לאורכים שונים.החלק העליון שלו (איפה שהוא הכי קצר) בריא מאוד,ולכן הוא מסתדר טוב,והחלק התחתון עושה המון צרות (מאוד שרפתי אותו עם פנים ומחליקים על פני תקופה מאוד ארוכה.אחרי שהפסקתי עם הפנים גידלתי אותו והוא מגיע קצת לפני הכתפיים כרגע).אני לא יכולה ללכת פזור בכלל בלי לסדר אותו ממש,כי רואים את הבדלי האורכים וכי החלק התחתון לא מסתדר.
השאלה שלי-האם יתאים לי שיער קארה?מצד אחד אני פוחדת כי יש לי שיער דק שמאוד מושפע מלחות גבוהה,ומצד שני כרגע אני שונאת אותו ומימלא יש לי שיער די קצר.יש לי פנים שמתאימה להם כמעט כול תספורת,אבל לא תלתלים.
עצות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה יעוץ - תגובה
אלירן הרוש03/06/2012הי
השיער התחתון נוטה להשרף ולהשבר מהר מאוד אם לא מסתפרים כל שלושה חודשים
אם השיער דק ואת אומרת שכל תספורת תתאים לך אז הכי טוב זה להסתפר ולחבר את השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהירדן30/05/2012
היי שלום...
איך אפשר לטפל בשיער יבש???? יש לי שיער גלי
אני אציין שאני בת 19 ולא צבעתי אף פעם את השיער, ועושה פן בערך פעם בחצי שנה.
שמעתי על שמן מרוקאי לטיפול...האם זה נכון?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
אלירן הרוש03/06/2012הי
תראי אני ממליץ לך להשתמש בשמפה ומסכה איכותים! זה מאוד חשוב לבריאות השיער ולהזנתו
את חופפת כל יום?
ובקשר לשמן המרוקאי הוא טוב אבל לא מספיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
ירדן04/06/2012אני חופפת בעיקרון כל יומיים, לפעמים יוצא לי לחפוף כל יום לא תמיד...עם (head and shoulder)
והסוג של השיער שלי הוא דק. והתייבש עם השנים
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר המלצה לשמפו ומסכה לשיער רגילדוד29/05/2012
חוץ מי קרסטס
אפשר המלצהה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר המלצה לשמפו ומסכה לשיער רגיל - תגובה
זאב לוין03/06/2012בדרך כלל אין דבר כזה שמפו לשיער רגיל במספרות .
אם אתה מתעניין במוצרים מקצועיים - אז אני יכול להמליץ לך על וולה SP -* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזו החלקה ואיפה?אנה27/05/2012
שלום ! אני בת 17 , אני עושה כל הזמן מחליקים ונמאס לי כבר ... קיץ שעבר עשיתי "החלקה " לפי טענת הספר ושילמתי 2500 ש"ח , כמה ימים לאחר מכן כשהוא חפף לי השיער הוא היה מתולתל יחסית וכל פעם הייתי צריכה ללכת אליו שיעשה לי פן , לא הבנתי למה כל פעם השיער מסתלסל לי והוא אמר שכל פעם שיוצאים ממקלחת חייב לעשות פן ! ות'אמת ממש התבאסתי כי זה ממש ממש לא עזר לי וסתאם עבדתי כל הקיץ ונזרק הכסף בקיצצור פרשתי וחזרתי לעשות מחליקים ...
עכשיו ננמאס לי לעשות מחליקים ואני רוצה לעשות החלקה אבל החלקה שתחזיק לי כי אין לי שיער עד כדי כך מסובך - הוא דק , גלי עד מסולסל ...
אני גרה בנהריה ואני ממש מפחדת ללכת לעוד ספר שיעשה לי אותו סיפור ויזרק הכסף סתם אז האם תוכלו להמליץ לי מישהו מוסמך יותר שאפשר לבטוח בו , לא משנה לי איפה הוא יהיה ממוקם רק שאני אהיה מרוצה וגם איזה סוג של החלקה לעשות כי אני לא מבינה בזה כ"כ !
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אנה
אנג'לה טטרו28/05/2012שעושים החלקה אין צורך לעבור במחליק אלה אם השיער שלך ממש מתולתל עבה ונפוח ,בשביל לתת דיאגנוזה מדוייקת אני צריכה לראות את השיאר וככה להמליץ
אם תרצי לבוא לייעוץ אין בעיה תתקשרי למספרה ותגידי שאת מהפרום ותקבלי יועוץ ללא התחייבות כמובן
ואני יראה את השיער אוכל לתת לך פיתרון לשיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי צבע בשיערניקי26/05/2012
לפני שלושה חודשים צבעתי את השיער עם חינה של חברת קולורה בצבע חום בהיר , השיער עדיין נשאר כהה וקיבל גוון אדמדם שבכלל לא רציתי , לפני חודש צבעתי לחום דבש השיער התבהר טיפה במיוחד בשורשים , השאלה שלי היא איך אפשר להגיע לחום בהיר האם אני יכולה לבצע ניקוי צבע האם במספרה יוכלו לשנות לי את הגוון
נ.ב אף פעם לא עשיתי מבע במספרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ניקי
אנג'לה טטרו28/05/2012הפיתרון הוא לעשות נקיו צבע במספרה , צבע לא מבהיר צבע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לצאת מצבע בלונדמירב23/05/2012
יש לי שיער בלונד פלטין בצבע ואני רוצה לעשות צבע שיער כמו של אביבית מהאח הגדול צבע דבש בהיר איך אני מגיעה לצבע כמו של אביבית?
איזה מספר צבע זה ?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצאת מצבע בלונד - תגובה
זאב לוין03/06/2012את צריכה להגיע למעצב שיער עבור הצביעה הראשונית - מפני שאולי תצטרכי לעבור תהליך של פיגמנטציה מכיוון שמהפלטינה הצבע יכול פשוט לברוח ולהשטף תוך שבועיים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ברזילאיתדנה23/05/2012
שלום,
יש לי שיער מאוד יבש, מתולתל, נפוח, צבוע ושעבר הרבה החלקות רגילות. ממש בלי צורה בכלל. יש לי 2 שאלות בבקשה:
1. אני צריכה כבר המון זמן לגזור קצוות שנראים מזעזע אז חשבתי סוף סוף ללכת להסתפר. בלי קשר אני מעוניינת לעשות פעם ראשונה החלקה ברזילאית. האם כדאי לא להסתפר? אני פשוט מאוד אוהבת שיער כמה שיותר ארוך. ההחלקה אמורה לגרום לקצוות להראות טוב יותר או שבכל זאת להסתפר.
2. האם נראה לכם שהחלקה ברזילאית מתאימה לשיער כמו שלי? זה אמור להפוך את השיער לגלי או חלק?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה-
**24/05/2012אם כבר את שוקלת לעשות החלקה אז עדיף ורצוי לעשות את ההחלקה היפנית. ההחלקה הברזילאית מסוכנת , ולשאלתך השניה- השיער יהפוך לחלק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דנה28/05/2012תודה על התשובה.
אני לא מעוניינת לעשות החלקה יפנית כי זה חלק לצמיתות ואני לא רוצה להשתעבד להחליק את השורשים. השיער שלי מאוד מתולתל מהשורש וזה יחייב אותי לעשות החלקה בתדירות מאוד גבוהה. לכן רציתי ברזילאית שהבנתי שאינה לצמיתות וכל השיער כולו חוזר לקדמותו לאחר תקופה מסויימת. הבנתי נכון? לגבי הסכנה, הבנתי שאם עושים אותה באויר הפתוח זה פחות מסוכן, לא? ועדיין אשמח לקבל תשובה לגבי גזירת הקצוות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים כ"כ הרבה זמן?
דנה03/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי מה שאמרת על החלקה יפנית..
Someone20/06/2012לפי הידע שלי.. אין כזה דבר החלקה לצמיתות.
הגוף שלנו מייצר את השיער מחדש כל הזמן מהשורש, זה משהו שיש בגנים...
שוב זה הידע שיש לי ואני אשמח לדעת אפילו אם את צודקת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה מהקרובות שלי עשו את ההחלקה
נטלי21/06/2012היפנית
ואחרי שבועיים חזרו למספרה בשביל פן
שלא נדבר אם יש צמיחה מהירה של השורש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית
מוריה05/07/2012את אכן צודקת החלקה יפנית היא לא לצמיתות , אני מאוד ממליצה על דניאל גפן מפ"ת הוא מומחה לכל סוגיי החלקות, במיוחד בשיקום השיער , והחלקה יפנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מסכימה איתך
פנינה09/07/2012דניאל גפן הוא החלט מומחה להחלקה יפנית. לאחרונה הוא אף השתתף בתוכנית של אורנה דץ וגם קארין מגריזו ודיבר על הנושא בהרחבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אלירן הרוש01/07/2012הי קודם כל החלקה בזילאית לא טובה לשיער מתולתל !!!!!!!!!!זה מתאים רק לבלונדניות שהשיער שלהם סרוף והיא עושה אותו יותר גרוע אחריי שזה יורד!!
ואם השיער שלך מאוד מתולתל לא הייתי מציע לך לעשות החלקה בכלל!
תודה שבוע טוב(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה ברזילאית - תגובה
אלירן הרוש03/06/2012הי דנה
אני לא ממליץ לך לעשות החלקה ברזילאית היא מאוד מסוכנת ולא בריאה .
ובקשר לקצוות רק תספורת תעזור !
היתי ממליץ לך להגיע ליעוץ בקשר להחלקה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזו החלקה?
דנה07/06/2012האם יש החלקה שאינה לצמיתות? כי כמו שהסברתי קודם, אינני מעוניינת לעשות החלקה שאצטרך להשתעבד לשורשים. אני רוצה החלקה שהשיער כולו חוזר לקדמותו עם הזמן ועם החפיפות. זו לא חייבת להיות החלקה שעושה את השיער חלק, אפילו שיער גלי יספיק לי ואפילו עדיף.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה שמפו
דנה14/06/2012אז בסוף עשיתי החלקה ברזילאית ננוקראטין קשמיר כי הבנתי שאינה מסוכנת. האם נכון?
עכשיו אני צריכה לקנות שמפו מתאים והספר שעשה לי את החחלקה אמר שמספיק לקנות בסופר פארם שמפו ללא מלחים לתינוקות כמו ג'ונסון או סרקל. האם זה נכון או שחייבים לקנות את השמפו המתאים? זה פשוט נורא יקר..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו ללא מלחים
יעל23/07/2012תנסי שמפו של DAY BY DAY מעולה אחרי החלקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו ללא מלחים
יעל23/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום דנה
אנג'לה טטרו24/07/2012הייתי ממליצה לך לשקול את עניין החלקה ברזלאית מפני שאין לה אישור ממשרד הבריאות ,לצערי לא אוכל לתת לך דיאגנוזה מדוייקת מבלי לראות את השיער ,הייתי כן ממליצה לך להתייעץ עם מעצב שיער שמתמחה בהחלקות יפנית ,
היום יש המון פיתרנות לשיער כמו שלך
טיפול נכון בשיער יכול בהחלט לשקם לך את השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה על התשובה ושאלהיעל22/05/2012
נוספת. האם מותר לעשות פן במצב זה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יעל-
**24/05/2012את יכולה לעשות פן , אם תעשי פעם בשבוע פן ולא תעברי עליו אז אין בעיה לא יגרם עוד נזק לשיער, אבל אם את עושה לעצמך פן חשוב מאוד לא להצמיד את הפן לשיער ולעשות את הפן ממרחק, ולשים מגן חום מפני הפן בשם נקטר טרמיק של קרסטס, הוא גם מגן מפני החום של הפן וגם מזין את השיער דרך החום, ותטפלי בשיער במסכה+אמפולה שהשיער ישתקם ויבריא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ברזילאית - יוקו סיסטםעדן22/05/2012
שלום רב,
אני קצת מבולבלת עשיתי החלקה שהגדירו לי אותה כברזילאית מסוג יוקו סיסטם קרטין.
אמרו לי שזה בלי פורמלין ובאישור משרד הבריאות.
א. בכל החיפושים שבצעתי ברשת יוקו סיסטם מיוחסת כהחלקה יפנית אז למה הספר הגדיר את זה כברזילאית?
ב. אם זה ללא פורמלין מדוע צרבו לי העיניים ככ ו השתעלתי כל הערב?
ג. האם זה מסרטן?
תודה רבה על תגובתכם, אני ממש פוחדש שנחשפתי לחומר מסרטן.
בברכה
עדן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי..
עדן31/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה ברזילאית - יוקו סיסטם - תגובה
אלירן הרוש03/06/2012הי כל החלקה שמגדירים אותה ברזילאית היא עם פורמלין!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערהילי21/05/2012
היי, יש לי שיער מתולתל ונפוח מאוד (שיער כזה שאין מצב לצאת איתו מהבית בלי טונות של קרם לחות עליו או פן), עשיתי 2 פתיחות תלתלים שלא נראה לי שממש עזרו וכבר שנה שאני עושה פן שמחזיק בדיוק שעה...התאיישתי מהפן שגם ככה שורף לי את השיער ואני רוצה לעשות החלקה. אין סיכוי שאני עושה החלקה יפנית או ברזילאית כי אני שומעת המון דברים לא טובים על ההחלקות האלה. נשארתי עם קליאופטרה כאופציה אחרונה. השיער שלי שחור והוא לא צבוע כרגע. השאלה שלי היא האם גם לקליאופטרה יכולות להיות תופעות לוואי כמו נשירת שיער מאסיבית או שבירת שיער?
האם קליאופטרה מכילה חינה שחורה? וכל כמה זמן צריך לחדש?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי -
**22/05/2012אם כבר את שוקלת לעשות החלקה אז עדיף את ההחלקה היפנית, החלקת קלאופטרה גורמת לנשירת שיער חזקה ויש הרבה שעשו אותה ונהיה להן קרחות בשיער! ההחלקה היפנית הכי טובה מבין כל ההחלקות, למרות ששום החלקה לא טובה לשיער,ולא עושה פלאים בשיער ואין החלקה שמשקמת שיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת שיער - תגובה
זאב לוין22/05/2012אני ממש לא ממליץ לך לעשות קליאופטרה .
אני ממליץ על החלקה יפנית היא הבטוחה והותיקה ביותר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה
ליהי22/05/20122 חברות שלי עשו החלקה יפנית, שתיהן עשו אצל ספרים שהמליצו להן עליהם, כולם דיברו על החלקה בטוחה ובריאה, תכלס אחרי ההחלקה השיער שלהן נושר בכמויות מטורפות. חברה אחרת שלי עשתה החלקה ברזילאית והשיער שלה נשבר.
בקיצור, נראה לי שאשאר עם האופציה הפרמיטיבית והשורפת - פן...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק מגווניםיעל21/05/2012
שלום!
אני בת 53 בעלת שיער מלא ובריא באורך קארה בינוני. אני נוהגת לעשות גוונים בהירים כבר 25 שנה. בפעם האחרונה החלפתי מספרה נעשו לי גוונים ולאחר מכן גם כנראה סוג של שטיפה (יש לי שיער שטני וגם לבן כמובן),מאחר והגוונים לא היו בהירים מספיק הוספו לי כעבור שבוע עוד גוונים, במהלך 5 הדקות האחרונות עם נייר אלומיניום השתמש הספר בפן עם פיה רחבה מאוד לזרוז התהליך, אני רוצה לציין שהפן היה חם ביותר וניירות האלומיניום להטו. מאז, כשבוע לאחר הגוונים שנעשו בפעם השנייה חפפתי פעמיים, ובכל פעם בזמן שייבשתי את השיער בפן חופשי, נושרות מראשי שיערות מאוד קצרות לבנות כמו לאחר תספורת וגם מעט שיערות מסולסלות ומספר קווצות של שיער קשור שנראות שרופות. דבר כזה מעולם לא קרה לי ואני ממש מודאגת, כאמור שיערי מלא ובריא. האם יש לך השערה ממה נגרמה התופעה ומה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יעל-
**22/05/2012בכדאי לשקם את השיער את צריכה לטפל ולטפח את השיער בשמפו+מסכה+אמפולות לשיער במוצרים איכותיים עדיף ורצוי את של קרסטס רק איתם רואים תוצאות מידיות! ולהסתפר כמה שיותר להוריד את השרוף , ולהחליף ספר בספר מקצועי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזק מגוונים - תגובה
זאב לוין22/05/2012התהליך שעשו לך עם הפן זה תהליך שאסור בתכלית האיסור לעשות !!
כנראה ששערך נפגם בתהליך . מה שאת יכולה לעשות זה לטפל בשיער במסיכות ואמפולות .
אני אישית ממליץ על מסיכה + אמפולה מסדרת וולה SP REPAIR ניתן להשיג במספרות מורשות וולה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


(1).jpg)