מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה- מסכה לשיער שעבר החלקה יפניתשיר11/08/2011
שלום, רציתי לשאול אם זה נכון שחייבים למרוח מסכה לשיער אחרי החלקה יפנית או שאפשר לוותר עליה? ובנוסף, עשיתי את ההחלקה אצל שוקי זיקרי והספר רצה למכור לי מסכה של חברת Q8, יש מסכה אחרת שאני יכולה להשיג בסופרפארם במקום?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה- מסכה לשיער שעבר החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין11/08/2011מומלץ להשתמש במסיכה טובה ומקצועית לאחר החלקה יפנית על מנת לשמור על השיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חידוש החלקה יפניתאופיר11/08/2011
שלום,
לפני שלושה חודשים עשיתי החלקה יפנית. בזמן האחרון הפוני שלי נעשה די מתולתל מכיוון שהוא כבר ארך והגיע לשלב שהוא כמעט כולו מתולתל. האם זה אפשרי לחדש את הפוני בלבד? (כי אני יודעת שאי אפשר לעשות החלקה על החלקה - אבל הפוני שלי כבר כמעט כולו בצורת S)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אופיר-
**11/08/2011בהחלט זה אפשרי! וזה צריך לעלות לך בין 150 ל- 200 ש"ח ההחלקה רק בפוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוש החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין11/08/2011אכן ניתן לעשות החלקה על הפוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת לעשות גוונים דוהיםshishsi10/08/2011
שלום יש לי שיער חום ואני מעוניינת לצבוע את השיער בצורת "אומברלה" כשהכוונה שהשורשים נותרים כהים והשיער מתבהר אט אט ואף מגיע לגוון הבלונד/שטני בקצוות... אשמח לקבל המלצות לספר שיידע איך לעשות את זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת לעשות גוונים דוהים - תגובה
זאב לוין11/08/2011את מוזמנת להגיע ליעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיערלין פאס10/08/2011
שלום ... יש לי שיער חום שטני ... ואני רוצה שיער כזה(כמו בתמונה) באיזה צבע אני צריכה להשתמש ואיזה מספר ... זה באמת דחוףףף .. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים!
====10/08/2011אם שיערך טיבעי או צבוע גוונים צפופים ושטיפה לאחר מכן זו התוצאה שתקבלי!!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לשיער - תגובה
זאב לוין11/08/2011אל תנסי לעשות את זה בבית זה לא תהליך שאת יכולה לבצע בעצמך . ממליץ לך לגשת למספרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שחורענבל10/08/2011
שלום יש לי צבע שיער חום טבעי דרגה בין 5 ל6 בערך ואני רוצה לצבוע לשחור פחם
הבעיה שאני משתעממת דיי מהר מהצבע ויש לי צמיחה איטית
אם לדוגמא אחרי תקופה של 3 חודשיים אני רוצה סתם לדומא לעבור לבלונד או לכל צבע בהיר ,, זה יהרוס לי תשיער? כמה זמן מומלץ לחכות משחור להבהרה, השיער שלי בסך הכל בריא
שאלה שניה , אם אני עושה תצבע לבד בבית איזה חברה ומס צבע הכי מומלץ אני רוצה הכי שחור שיש תודהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ענבל-
**10/08/2011הייתי ממליצה לך לעשות שטיפה בשיער, השטיפה פחות מזיקה לשיער! וגם זה יורד בחפיפות , הצבע נשמר עד 28 חפיפות, הייתי ממליצה לך לרכוש את השטיפה של לוריאל מ"ס- 210 שחור כחול, עדיף שחור כחול מאשר את הסיני, או הפחם, כי השחור כחול עושה את השיער יותר מבריק ובוהק..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע שחור
inbal11/08/2011היי קודם כל תודה על התשובה!
לא ידעתי בכלל שקיים דבר כזה
ואחרי 28 חפיפות זה יורד לגמרי והצבע הטבעי שלי חוזר להיות בדיוק כמו שהיה כלומר לא ישאר לי שום שחור בצבע?
ויש איזה שיטה מיוחדת לעשות את זה לבד בבית? או שפשוט לעשות מה שכתוב בהוראות
תודה רבה !!
נ.ב וכל הצבעים קיימים בשטיפה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה
inbal11/08/2011אני יכולה גם להבהיר את השיער באמצעות צבע שטיפה של לוריאל
השיער שלי טבעי בגון 5 ,6 בערך
תודה
ואפשר להשיג אותם בסופר פראם או משביר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרסטס מול וולה SPאסי09/08/2011
קרסטס מול וולה SP
ראיתי שהרבה ממלצים פה על המסכה והשמפו של SP וולה לשיער דק.
השאלה שלי פה למי שמכיר את שתי המוצרים
סתם לדוגמא קרסטסט רזיסטנס אייז' מול SP וולה רצתי לדעת עם יש אבדל משמעותי או קטן ?
יש לציין שהמוצרים של קרסטס עולים פי 2
אבל אני קונה באריזות גדולות ככה שיוצא משתלם .
רציתי לדעת גם עם יש לחברת וולה SP
אריזות גדולות כמו מסכה 500 מ"ל (לשיער דק )
ושמפו 1000 מ"ל (לשיער דק )
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וואי שאלה מצוינת!
בתאל09/08/2011גם אני בדיוק כמוך מתלבטת עם לקנות קרסטס רזינסטס אייג' ריצ'ארג' אנטי אייג'ינג
או וולה SP
אני מאוד רוצה לשקם את השיער הצבוע שלי ולחזור לטבעי אך מרוב כול המוצרים בשוק
קשה לדעת מה יעזור ומה סתם אשליה.. חחח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח גם לבירור מה המחירים תודה
בתאל09/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח גם לבירור מה המחירים תודה - תגובה
זאב לוין10/08/2011אני מאוד ממליץ על וולה SP , אכן יש שמפו של 1000 מ"ל לגבי המסיכה רק 400 מ"ל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאב
אסי10/08/2011המסכה של SP מומלצת יותר מי של שוורצקוף .. ?
ואין לך מידע בקשר לממוצרים של קרסטס ?
יש פה משהו שמנוסה עם שתי המוצרים האלו ויוכל להשוואות בין SP לקרסטס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאב - תגובה
זאב לוין10/08/2011שוורצקוף היא חברה מצוינת אני אישית עובד עם וולה SP ורואה תוצאות מדהימות בגלל זה אני ממליץ על וולה SP . התוצאות שאני רואה הם הרבה יותר אפקטיביות מאשר מוצרים שהלקוחות משתמשות בבית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין פה משהו שיש לו נסיון עם החברות
אסי11/08/2011אין פה משהו שיש לו נסיון עם החברות האלו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי דני-
**11/08/2011ברור שמוצרי השיער של קרסטס הם הכי טובים בשוק!!! אין בכלל מה להשוות לשוורצקוף, וולה המוצרים של קרסטס זה ליגה אחרת! מעל כולם! תשקיע קצת יותר כסף ותראה תוצאות נפלאות בשיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל שמעי
אסי11/08/2011יש לך נסיון עם המוצריים האלו של שוורצקוף וולה וקרסטס ?
?
כי אני זוכר איזה אחת רשמה פה שיש לה גם שוורצקוף וגם קרסטס ואין אבדל גדול ..
אמת או לא הגיוני ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדני---
**11/08/2011ניסיתי את כל המוצרי שיער של כל החברות, אין ספק שהמוצרים של וולה, ושוורצקוף הם מוצרים טובים, אבל תוצאות נפלאות במיידית כבר ביום הראשון תראה במוצרים של קרסטס, מוצרי השיער של קרסטס טובים ואיכותיים והכי טובים בשוק! דרך אגב קרסטס היא חברה מבית לוריאל תוכל לרכוש מוצרי שיער של לוריאל בפחות כסף מהקרסטס והתוצאות שתראה בדיוק כמו של הקרסטס ,אין הבדל! שניהם מעולים! אם תקנה בכל פעם מוצרי שיער של חברה אחרת -שוורצקוף, וולה , קרסטס , לוריאל, תגיע למסקנה בדיוק כמוני שלוריאל וקרסטס הם המוצרי שיער הכי טובים בשוק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם תודה. אבל זה שהם הכי טובים זה
אסי12/08/2011קודם תודה. אבל זה שהם הכי טובים זה ידוע השאלה פה יש יש אבדל שנחשב למשמעותי ? כי ההפרש במחירים דוגמא מי המוצרים של שוורצקוף פי 2 ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדני-
**12/08/2011הי, לדעתי יש הבדל כמו שאמרתי ניסיתי את כל החברות , והתוצאות הכי טובות והשיער נראה מדהים הם במוצרי שיער של קרסטס! ולוריאל! אבל סתם עצה בשבילך- בטח השיער שלך קצר ואם יש לך בעיה בתקציב לרכישת המוצרים של קרסטס אתה יכול בשקט לרכוש את המוצרים של וולה או שוורצקוף, גם הם מוצרים טובים ואיכותיים! אבל אם היה לך שיער ארוך , או שהשיער היה זקוק לשיקום אז הייתי ממליצה לך רק את קרסטס! אבל לשיער קצר המוצרים של וולה ושוורצקוף מספיקים לך בהחלט... שיהיה לך אחלה שבת!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עוד משהו קטן
אסי13/08/2011קודם תודה :)
עם את אומרת שהמוצרים של קרסטס משתווים ללוריאל, אז אני יילך על לוריאל בלי לחשוב בכלל.. כי המוצרים שלהם גם משמעותי זולים מי קרסטס
עם זה ככה את ממש משמחת אותי ..
השאלה הגדולה שלי פה שעם המסכה של לוריאל דוגמא לשיער דק 500 מ"ל שעולה בסביבות ה200 שקל ... עומדת באיכות עם מסכה כמו לדוגמא של קרסטס
בוולאמקטיב/רזינטס שעולות 400 שקל זה הגיוני הדבר ?
ועוד דבר קטן עם איזה מסכה ושמפו של קרסטס את השתמשת שאת משווה אותו ללוריאל ??
תאמת שזה קצת מבלבל כי ראיתי שלקרסטס יש מסכה שעולה 230 שקל ויש מסכה שעולה 400שקל (500 מ"ל) אז אולי הלוריאל הזה משתווה בעצם למסכה הזולה של קרסטס זה קצת מבלבל העניין ..
אז בגלל זה רציתי לדעת עם איזה מסכה שמפו של קרסטס השתמשת ?
אני מקווה שאלו לא שאלות קשות מדיי חח
סליחה על הבלאגן ....
תודה.. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערמאי09/08/2011
שלום למומחים,
קיבלתי החלטה לעשות החלקה. אני מאוד חוששת מהתוצאות, אך נראה שאין ברירה.
השיער שלי לא עבר צביעה, ושורשיו מקורזלים. בלתי ניתן לסידור.
השאלות שלי הן:
1. על איזה ספר מומחה ומקצועי מאזור המרכז אתם ממליצים ב - "עיניים עצומות"?
2. איזה סוג של החלקה כדאי לעשות? ההתלבטות היא רבה. אציין כי אינני מעוניינת שהשיער יהיה חלק כמו "מקלות" לאחר ההחלקה.
מחכה בקוצר רוח לתשובתכם.
תודה מראש,
מאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיפוש מקדים...
====09/08/2011כנסי לגוגל וחפשי את האתר האטרקטיבי ביותר בתחום החלקות השיער בדרך כלל מחפשים בשלושת הדפים הראשונים...בהצלחה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה קשקוש...אתר אטרקטיבי
איילת09/08/2011יש כל כך הרבה ספרים עם אתר אטרקטיבי שהם ג-ר-ו-ע-י-ם ורמאים ורק שורפים את השיער. בקיצור, איך באמת מוצאים ספר? המלצות. המלצות אמיתיות מאנשים אמיתיים שאת מכירה. לא טוקבקים באינטרנט כי יש מלא ספרים שמתחזים ללקוחות של עצמם. זהירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה קשקוש...אתר אטרקטיבי - תגובה
זאב לוין10/08/2011מאי את מוזמנת להגיע ליעוץ .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצודק..אבל...!
====10/08/2011מסכים איתך ב100% אך...בדרך כלל מי שאין לו המלצות ,ולא יודע ואין לו מושג, ניגש לאינטרנט כי זה המקום הנכון לבדוק ולהשוות. ואין ספק שיש ספרים גרועים ולכן לאחר שראית מספר אתרים שעשו לך את זה מתקשרים ועושים את הסקר הנכון ע''פי איך שעונים, ומסבירים, ורק אז להגיע לייעוץ!!! בסך הכל זה אינטראקציה בין הלקוחה לספר על סמך התחושה האישית שלה ולכן זהו נושא אינדיבידואלי בין כל לקוחה ללקוחה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהנופר08/08/2011
שמי נופר אני בת 18, ובמשך כמעט שנה אני עושה מחליק לשיער ובלעדיו אני לא יוצאת מהבית, השימוש שלי במחליק הוא פעם בשבוע בערך. ובזמן האחרון אני סובלת מנשירה חמורה, למצב כזה שאני משחקת בשיער ופשוט נושר, הייתי רוצה לדעת איזה תכשיר אפשר לשים כדי לחזק את הקרקפת כי אני מרגישה שהיא ממש חלשה ומה עליי לעשות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נופר-
**09/08/2011קודם כל לכי לעשות בדיקות דם אולי חסר לך אבץ ,ברזל והפיתרון עבורך או ויטמינים, ואם זו לא הבעיה תקני שמפו+אמפולות נגד נשירה. ומומלץ למי שסובל מנשירת שיער לחפוף כל יום את השיער..בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער וקרקפת
צוות סופהרב09/08/2011בהחלט מומלץ לעשות בדיקות דם מקיפות על מנת לראות האם יש חסרים תזונתיים ( ברזל ,פריטין- מאגרי הברזל , המוגלובין , B12 , בלוטת תריס) . יחד עם זאת מחליק שיער אכן עלול לגרום נזק לשיער ולכן אני ממליצה לך להפסיק את השימוש במחליק או להשתמש בו כמה שפחות .
על מנת לחזק את השיער אני ממליצה לך על שני תוספי תזונה .
מולטי הייר של חברת סופהרב הינה פורמולה ייחודית המכילה רכיבי-תזונה שונים המשפיעים על צמיחתו התקין של השיער, חוזקו ובריאותו. בין רכיביה מכילה הפורמולה רכיב שנקרא MSM אשר תומך במחזור הצמיחה של השיער.
אופן שימוש: טבלית אחת ביום , עם הארוחה
המוצר השני הוא מולטי ויטמין VM-75 של חברת סולגאר .
המולטי ויטמין מכיל בטבלית אחת כל הוויטמינים והמינרלים החיוניים, כולל ברזל ו מינון מוגבר של נוגדי חמצון. הרכב הפורמולה מיועד למניעת חסרים ברכיבי תזונה ולחיזוק מערכות הגוף השונות, לרבות מערכת החיסון. המולטי ויטמין-מינרל היחיד המכיל בטבלית אחת 75 מ"ג של כל אחד מוויטמיני ה-B. נשירת שיער נובעת לעיתים קרובות מחסר של ויטמיני B . השלמה של ויטמינים מקבוצה זו מזרזת את קצב צמיחת השיער ומשפרת את מראו .
אופן שימוש : טבלית אחת ביום, עם הארוחה .
בברכה,
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייי
נופר09/08/2011תודה רבה אני אגש לרופא להיבדק, בהחלט יש מצב שזאת הבעייה כי אני גם סובלת מאנמיה. תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריכה עזרה - תגובה
זאב לוין10/08/2011אני ממליץ על סרום באלאנס סקאלפ של וולה SP זה מוצר מעולה שעושה פלאים נגד נשירה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תספורתליאת08/08/2011
שלום לכולם יש לי שיער די ארוך די מדורג בין חלק לגלי שמתנפח אני מעוניינת להסתפר איך כדאי לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תספורת - תגובה
זאב לוין10/08/2011קשה לי להמליץ בלי לראות אותך או תמונה . מוזמנת לצרף תמונה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לצביעת שיערעדי07/08/2011
יש לי החלקה יפנית, ואני רוצה לצבוע את השיער מחום כהה לצבע שיער הזה :
האם אני יכולה להגיע לצבע שיער הזה ? מחום כהה והחלקה יפנית ולא יותר מ-6 אחוז חמצן כי אסור לי יותר מ 6 אחוז חמצן בגלל ההחלקה וגם לא יותר מגוון 8 בצבעי שיער.
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תעזרו לי בבקשה !
עדי08/08/2011תעזרו לי בבקשה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלונד בהיריעל07/08/2011
היי, אני צובעת את השיער (הטבעי חום כהה) לבלונד דבש של פלטה, כרגע זה בלונד דבש בצבע דיי זהוב... אני רוצה להגיע לטון טיפה יותר כהה של בלונד אפילו לכיוון שטני-חום
איך אפשר לעשות אתזה?
הייתי רוצה להתחיל עם שטיפה כדי שאם ייצא כהה מידיי זה יירד לי מהשיער אחרי חודש
איזה מספר צבע/ חברה לקחת?
אשמח לתשובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלונד בהיר - תגובה
אנג'לה טטרו08/08/2011בשביל לתת לך מספר צבע צריך לראות את השיער ואיזה גוון את רוצה במדייק לא ניתן לתת לך מספר צבע מבלי לאבחן את השיער סליחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקי...
יעל11/08/2011אני מוסיפה תמונה שלי ובערך של הגוון של אני רוצה...אשמח לתשובה
(פשוט שיהיה מעודן יותר, טבעי יותר ופחות זוהר ממה שיש לי כרגע..)
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי עיצוב שיערנטע07/08/2011
שלום,
אני רוצה ללמוד לעשות פן בלבד, האם יש קורסים רק לפן,או שאני חייבת ללמוד ספרות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי עיצוב שיער - תגובה
אנג'לה טטרו08/08/2011את יכולה לנסות לישאול מעצבי שיער יש מעצבי שיער שכן מוכנים לתת קורס אישי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי פסים בשיער -אלה06/08/2011
מה היחס בין אבקת בלונדר למי החמצן - 9% ?
כמה שמים מכל אחד מהם ( להכנת תערובת לצורך עשיית פסים )?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי פסים בשיער - - תגובה
אנג'לה טטרו08/08/2011תלוי איזה אבקה יש לך ,כל חברה יש לה אוראות שימוש
בדרך כלל רוב החברות זה אחת על אחד וחצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר עזרה בבקשה?נוגה06/08/2011
יש לי צבע שיער חום,לא הכי בריא שעבר צביעות בעבר
רציתי לדעת איך אוכל להגיע לצבע שבתמונה
ואיך קוראים לצבע הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא בכל מחיר...
====06/08/2011קוראים לצבע הזה בלונד ואין סיכוי שתגיעי אליו בפעם אחת!!! חבל על שיערך!!! מיצאי ספר שאת סומכת עליו ושיביא אותך לבלונד לאט ובטוח וללא נזקים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא בכל מחיר... - תגובה
זאב לוין16/08/2011זה גוונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחווףףףבתאל04/08/2011
אני צובעת כבר כמה זמן את השיער לשחור סיני
ולפני 3 חודשים החלטתי שנמאס לי ואני רוצה לצאת מזה כמה שיותר מהר!!!
כרגע נהיה לי קצת שורש לאחר שלא צבעתי
אני רוצה לחזור לטבעי שלי כמה שיותר מהר!! :'(
אני בדיכאון כמו שבחיים לא הייתי ואין לי מילים כדי לתאר מה שעובר עלי
אני יודעת שזה רק שיער אבל הנזק שגרמתי לעצמי כול יום גורם לי רק לבכות ולהיות בבית
אני רק בת 16 ואני חייבת שתתנו לי כמה עצות איך אפשר לחזור לטבעי שלי
תוך כמה זמן זה יקרה לדעתכם?
אני קונה את המוצרים הכי טובים שהמליצו לי עליהם בחנות שזה שמפו ומסיכה של שווארצקוף ריפר רסקיו , המוכרת טענה שזה מה שמתאים לי וקרסטס זה יותר מידי לשיערי מה שלא נראה לי נכון להיום למה השיער שלי כבר מת! :(
אני מעוניינת לקנות של קרסטס בקרוב ורציתי גם לדעת איזה סדרה שלהם לקנות ? הכתומה או הירוקה ?
כי מכיוון שיש לי כבר שורש, אני לא יכולה לקנות שמפו ומסיכה לשיער צבוע , אבל מצד שני אני צריכה לשקם את השיער הצבוע כדי שיארך לי כבר.. :(
תודה רבה :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחווףףף - תגובה
אנג'לה טטרו08/08/2011היי שיר בשביל לחזור לטבעי את תצתרכי סבלנות זה לא קל אבל משתלם
את עדיין תצתרכי שמפו לשיער צבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רק עוד משהו קטן..
בתאל08/08/2011תוך כמה זמן לדעתך זה יקרה בערך ? שנה שנתיים?
ואמשח עם תתני לי כמה עצות איך לעשות את זה כמה שיותר מהר איך להסתפר וכו'
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שיר-
**08/08/2011קודם כל המוצרים של קרסטס יעזרו לך מאוד בשיקום השיער! אני ממליצה לך את הסידרה הירוקה לרכוש, בשביל שהשיער יגדל בריא וחזק את צריכה לגזור לפחות ס"מ קצוות פעם בשלושה חודשים, להימנע מפן\ מחליק כמה שיותר, תשתדלי לאסוף את השיער יפה שלא תצטרכי להחליק אותו, ועם המוצרי שיער של קרסטס+אמפולה לשיער, וגזירת קצוות, ופחות פנים בשיער תוך חצי שנה תראי תוצאות .. שיערך יגדל בריא וחזק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן את כול
בתאל08/08/2011את כול מה שציינת אני עושה כרגע :)
רק שאני משתמשת במוצרים של שווארצקוף מסיכה ושמפו ריפר רסקיו לשיער צבוע
רציתי לדעת עם אתם מכירים מקום שמוכר את המוצרים של קרסטס (מסיכה שמפו מרכך ואמפולות) יחסית במחיר בזול בשוק ??
אני מעוניינת לרכוש
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שיר
**08/08/2011בחנויות שמוכרים למספרות תוכלי להשיג את המוצרי שיער יותר בזול מבמספרות, והייתי ממליצה לך לקנות אמפולות של מקדמיה! הם הכי טובים שיש! אני משתמשת בהם ואני מאוד מרוצה, השיער רך, מבריק, וחלק יותר אחרי האמפולה של מקדמיה, מומלץ מאוד.. את השמפו+המסכה אני ממליצה לך את של קרסטס..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זו המסיכה
בתאל08/08/2011זו המסיכה שאני צריכה לקנות ?
"קרסטס - KERASTASE - מסכה אייג' ריצ'ארג' אנטי אייג'ינג 500
לשיקום וחיזוק שיער חלש ושביר
מאט את התבגרות השיער והקרקפת"
וזו הסדרה ??
"אייג' ריצ'ארג' לשיער בוגר דק וחלש"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)


