מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תשובה-
**04/09/2011כן בשאר הימים את יכולה לשים מרכך בשיער , אבל אל תשימי מרכך בשורשים, ותחפפי עם מים חמים ולקראת סיום החפיפה תשטפי עם מים קרים , זה גם סוגר את הנקבוביות בשיער, וגם גורם לו להיות מבריק יותר.את יכולה לשטוף עם מים קרים אפילו 2 ד זה יספיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל..
חלי05/09/2011אני שמה מסיכה ובאותו הזמן זה רך והכל
אבל למחרת בערב חפיפה שאני עושה שוב, זה קשהה ומלא קשרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום מומחים!חלי03/09/2011
שלום!!
אז ככה יש לי שיער מתולתל
צבע שיער טבעי שלי הוא שטני ועשיתי לפני כמה ימים גוונים בלונדינים
והשיער אחרי המקלחת מאוד קשה
וקשה לסרק אותו. ויש לו הרבה קשרים,אפילו שאני שמה מרכך
האם הגוונים השפיעו ? כי לפני זה היו קשרים אבל לא ככה .
ומה ניתן לעשות כדי לרכך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רחלי-
**03/09/2011הפתרון עבורך הוא מסכה טובה לשיער ורצוי את של קרסטס מסדרת אולאו רילקס סלים, השיער יהיה רך ונעים למגע, הוא מיועד לשיער מתולתל, הוא מוריד גם את הנפח בשיער, והמסכה מעולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בקשר לתשובתך
חלי03/09/2011אבל את חושבת שהשיער יהיה רך כמו פעם?
כי כנראה הגוונים הרסו אותו..?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי-
**03/09/2011במאה אחוז השיער יחזור להיות רך ובלי קשרים אחרי השימוש במסכה! תפקידה של המסכה למנוע יובש, ולגרום לשיער להיות רך לתקן ולשקם שיער.. את חייבת מסכה לשיער במיוחד אחרי שעשית גוונים.. המסכה תנמע נזקים בשיער והשיער יראה יותר טוב ויפה, בריא ומבריק, אחרי השימוש במסכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהותגידי בבקשה.
חלי03/09/2011אם יש לי בבית למרות שכבר עומד להיגמר
מסכה של לוראל פריז לשיער יבש.
זה לא אותו דבר?
ואיך להשתמש במסכה שאמרת לי? כמה פעמים בשבוע וכו'?
ואיפה ניתן להשיג
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חלי-
**04/09/2011שבוע טוב, את משתמשת במסכה של לוריאל שנמכרת בסופר פארם? אם כן אז יש הבדל בין המסכות הבדל שמים וארץ! אין מה להשוות בכלל... המסכות הזולות שנמכרות בסופר פארם הם יותר מרכך שיער, הם לא משקמות שיער, ולא מגיעים איתם לתוצאות הרצויות, את המסכה שהמלצתי לך תקני במספרות המורשות , או דרך האתר אצל אבי שויקה הוא מוכר את המסכה ב200 שקלים , אחרים מוכרים את המסכה ב 250 שקלים.. את יכולה לשים את המסכה פעם בשבוע ,אבל אם את חופפת כל יום את השיער תשימי פעמיים בשבוע. מסכה טובה ואיכותית תמנע את היובש בשיער, והשיער יראה נפלא! המסכה שהמלצתי לך מיועדת לשיער מתולתל , היא מורידה נפח באופן משמעותי, ומחזירה את הברק לשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני משתמשת עד כה
חלי04/09/2011במספרה קניתי את המסכה של לוריאל פריס
למרות ששמתי אותה היא הייתה בסדר
אבל נגיד בבוקר זה לא היה אותו דבר כמו אחרי המקלחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי-
**04/09/2011תשימי בנוסף שהשיער מתייבש ,תתני לו להתייבש טבעי, תשימי מוס בשילוב לחות לעיצוב התלתלים, וקצת סרום בקצוות בשיער.. אל תקני בנתיים את הקרסטס גם של לוריאל מאוד טובה , שהמסכה תגמר לך תחליפי לקרסטס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה כבר נגמר אוטוטו
חלי04/09/2011תגידי את אנג'לה ?
כי לא כתוב את השם שלך כמו של זאב שהוא עונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה כבר נגמר אוטוטו - תגובה
זאב לוין04/09/2011לא , אם זו הייתה אנג'לה השם שלה היה מופיע למטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מישהו מומחה
חלי04/09/2011יכול לענות לי על השאלות ששאלתי פה< בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא מומחית.?
חלי04/09/2011מאיפה לך הידע הרחב והטוב הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא מומחית.? - תגובה
זאב לוין04/09/2011אני אישית ממליץ על מסיכת ריפר של וולה SP
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאב. כל אחד אומר
חלי04/09/2011משהו אחר.
אז מה לקנות בסוף?
ובמה שונה המסיכה שאתה המלצת משאר המסיכות?
ואיפה קונים ?תודה זאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי חלי-
**04/09/2011אני אומנם לא המנהלת פה בפורום וסליחה אם הטעיתי אותך, אבל אני מבינה מאוד בשיער ואיך צריך לטפל בכל סוג של שיער. אני ממליצה לך שוב על קרסטס אין מה להשוות אותה בכלל לוולה זאב המליץ לך על וולה בגלל שהוא עובד עם המוצרים האלו ומוכר אותם במספרה שלו, אבל עם קרסטס תראי תוצאות נפלאות ! במיידית! לא תראי אותם תוצאות שאת יכולה לראות עם מסכה אחרת, וולה גם טובה אבל קרסטס פי מיליון יותר, אני מכירה את כל החברות ולא סתם קרסטס עולה יותר מכולם כי היא הכי איכותית והכי טובה והתוצאות מדהימות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לתגובתך
חלי04/09/2011אם אני חופפת כל יום? מה לשים בשאר הימים שבהם לא אשים את המסכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה-
**04/09/2011תשימי רק פעמיים בשבוע את המסכה, וכמו שכתבתי לך מקודם תחפפי את השיער תתני לו להתייבש באופן טבעי, אחרי שהשיער יתייבש תשימי מוס המשלב לחות, ומעט סרום בקצוות... והייתי ממליצה לך לשים אמפולה לשיער פעם בחודש ,האמפולה היא ההזנה הכי טובה שיש לשיער. אם תטפלי ותטפחי את השיער במוצרים טובים ואיכותיים, שיערך יפסיק להיות יבש ומלא קשרים! הוא יהיה רך ומבריק ונעים למגע! אה ועוד טיפ- שתסיימי את החפיפה תשטפי את השיער במים קרים הוא גורם לשיער להיות מבריק יותר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלות
חלי04/09/2011לא הבנתי משהו.
לשטוף עם מים חמים ואז קרים?
או אחרי שאני שמה שמפו על הראש רק מים קרים? בלי חמים בכלל?
ושאלתי אם אני שמה רק פעמיים את המסכה. בשאר הימים שאני חופפת, אפשר לשים מרכך רגיל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרסטסבתאל03/09/2011
היי רציתי לדעת איפה אפשר לקנות מוצרים של קרסטס
אני מבת ים ואני מחפשת את המסיכה הירוקה מסדרת רזיסטנס ואני לא מוצאת..
ואני מדברת על החנויות שמוכרים את המסיכות במחירים הנורמלים (250)
חחחח כי יצא לי לפגוש אחת שמוכרת את אותה המסיכה ב350!
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי בת אל-
**03/09/2011תוכלי לקנות את המסכה דרך האתר של אבי שויקה במחיר עוד יותר נורמלי ממה שרשמת ב-195 שקלים, המכירים אצלו קצת יותר זולים מהמספרות... הוא מוכר את המוצרי שיער למספרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת אל
**03/09/2011כדאי לך לקנות ממנו גם את השמפו , שהשיקום יהיה יותר מהר וכתבתי בטעות מכירים במקום מחירים חחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה סליחה המסכה עולה 199
**03/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו-
**03/09/2011תצייני שאת רוצה מסכה לשיקום שיער מסדרת אייג ריצ'ארג' כי יש לקרסטס עוד מסכה ירוקה שמיועדת לשיער דק ושלא יביאו לך בטעות את המסכה הלא נכונה.. ומעולה שהחלטת בסוף לקנות את המסכה של קרסטס ,את תראי תוצאות נפלאות ותהיי מרוצה כבר בשימוש הראשון במסכה ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשרות לגוונים בשיער חוםרונן פלג03/09/2011
למה כל הספרים שבררתי איתם אומרים שעל גוון שיער חום כהה צבוע כמו שלי
אי אפשר לעשות גוונים - ולפנלופה יש כאלה גוונים יפים?
אתמול הלכתי למספרה, הספר עשה לי גוונים ומה שיצא זה גוונים עדינים אבל בצבע כתום מכוער שרוף כזה - כאילו שם חומר הבהרה שהבהיר לי את הצבע הקיים.
חזרתי אליו וביקשתי שיצבע אותם לחום כהה שירגיע אותם. התוצאה - שיער חום כהה עם גוונים שכמעט בלתי נראים. לא רע. אבל לא להיט.
אני רוצה כמו לפנלופה! איך זה ניתן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וזו התוצאה הראשונה
שירי03/09/2011לפני שביקשתי ממנו לצבוע אותם לחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב
שירי03/09/2011אולי החום שלה יותר בהיר משלי? לכן אצלי זה לא מצליח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב - תגובה
זאב לוין04/09/2011אפשר לעשות , את מוזמנת להגיע אלינו ליעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה יותר מה שאני רוצה
שירי04/09/2011כמו הבחורה הימנית.
ניתן להגיע לגוונים האלה על שיער שצבוע במספר 4 כבסיס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה יותר מה שאני רוצה - תגובה
זאב לוין04/09/2011תראי כדי להגיד לך בוודאות - אני צריך לראות את השיער שלך ולאבחן אותו את מוזמנת להגיע ליעוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהחסויה02/09/2011
יש לי שער יבש , נפוח , שרוף ועם קשקשים .
שמן זית לא עזר... (שמתי כבר 3 פעמים).
כמה תכשירים אני צריכה לקנות בשביל כל 4 הבעיות שכתבתי בשורה הראשונה?
אני מעדיפה ללכת לחנות טבע.. מה אצטרך לקנות שם בשביל לשקם את השער? תודה רבה!! שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרון-
**02/09/2011קודם כל את חייבת להסתפר לגזור את הקצוות השרופים... שנית בכדאי לטפל ביובש בשיער אני ממליצה לך על שמפו בן סטין מ"ס 2 של קרסטס, ומסכה לשיער להזנה לשיער יבש מאוד, ולשיקום שיער של קרסטס נוטריטיב, המסכה מ-ע-ו-ל-ה היא מחליקה את השיער! מונעת יובש, השיער מבריק יותר ונראה מצויין! מומלץ מאוד... וגם כדאי לך לשים אמופלה לשיקום שיער לפחות פעם בחודש לפחות.. אמפולה היא ההזנה הכי טובה שיש לשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
חסויה02/09/2011גזרתי את הקצוות השרופים אבל לא נראה שעוזר.. את כל מה שכתבת אני אוכל למצוא בחנויות טבע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי המוצרים-
**02/09/2011את המוצרים תוכלי לרכוש במספרות או בחנויות שמוכרים למספרות.. השמפו שהצעתי לך ממש מעולה ויש בו ריכוז מאוד קטן קטן של מלחים, שזה מצויין ומונע את היובש בשיער! והמסכה פשוט מעולה, היא מיועדת לשיער יבש היא מזינה את השיער ומחליקה את השיער , היא המסכה הכי טובה שיש ,אני ממליצה לך בחום עליה, אני משתמשת בה ואני מאודדד מרוצה מהתוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה - תגובה
זאב לוין04/09/2011אני ממליץ לך על שמפו קליר סקאלפ + מסיכה ריפר של וולה SP השמפו יטפל לך בקשקשים והמסיכה תשקם לך את השיער . אלה מוצרים מאוד איכותיים ואמינים , אני לא חושב שיש פתרון יותר טוב בחנות טבע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדדת נפח והשארת העיצוב...חן02/09/2011
שלווםם יש לי שיערר נפוח מתולתל/גלי אבל יותר בכיוון הגליי כי עברתיי כימיה בשיער שבעצםם מורידה קצת את הנפחח ופותחת יותר את התלתלים.. אני משתמשת בקרם לחות/גלייז/ מוס [לתלתלים ] לפעמיםם גםם מערבתת אותם ביחד.. ובעצם מעצבתת מין בקבוקים/ ביבילייס כאלה....
עכשיוו רציתיי לשאוללל אםם ישש מוצר כלשהו, קרם, מסכה או מוס אחרר כלשהוו... שבעצםם יוכלל להוריד בהרבה את הנפחח של השיערר ולעשות מראה של שיערר גליי....
אאודהה מאוודדדד אםםםם תענווו :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יובל-
**02/09/2011הפיתרון להורדת הנפח- הוא קרם אולאו סלים של קרסטס הוא מוריד את הנפח בצורה משמעותית! תוצאות נראות לעין כבר בפעם הראשונה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודהה ו...
חן02/09/2011? ותגיידיי לי... את יודעת במקרה איפה קונים אותו וכמה הוא עולה?... אהה ואיךך השיערר אחריי הקרםם... קשה? רך?... תודהה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיובל-
**02/09/2011תוכלי לקנות את הקרם במספרות המורשות או בחנויות שמוכרים למספרות, הוא עולה- 139 הוא עושה את השיער רך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדדת נפח והשארת העיצוב... - תגובה
זאב לוין04/09/2011אני ממליץ על גלייז של פול מיטשל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על מסיכה לשיערשני02/09/2011
מותר לישון עם מסיכה לשיער? ומה עושים כדי להגן עליו מהחום של הפן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומלץץץץץץ
====02/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שני
**02/09/2011להגן מפני חום הפן תקני את נקטר טרמיק של קרסטס ,הוא גם מגן מפני חום הפן וגם מזין אותו דרך החום! מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה על מסיכה לשיער - תגובה
זאב לוין04/09/2011אסור לישון עם המסיכה , מסיכה אמורה להיות על השיער מספר דקות כל מסיכה לפי הוראות היצרן - לאחר מכן המסיכה מתייבשת ועושה פעולה הפוכה , סוגרת את הקטיקולות של השיער ובעצם פוגעת בו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבתאל02/09/2011
אני רוצה לחזור לצבע הטבעי שלי וכרגע אני מאריכה את השיער ,
גדל לי מעט שורש , ואמרו לי שכדי לי לשים שמן הודי ושזה מאריך מהר
הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם והאם זה נכון ?
תודה רבה שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי בת אל-
**02/09/2011זה שטויות אין שמן ואין שום דבר שיכול לזרז את צמיחת השיער! צריך להתאזר בסבלנות השיער גודל בס"מ , ס"מ וחצי כל חודש, וגם מומלץ לגזור קצוות כל שלושה חודשים שהשיער יגדל בריא, לפחות בס"מ , כי אם לא גוזרים ויש טיפה פיצול אז הוא מטפס למעלה ואז צריך לגזור הרבה אז עדיף כל שלושה חודשים לגזור רק ס"מ, וחוץ מזה אם לא גוזרים את השיער הקצוות נראות מאוד דקות כמו חוטים.. ולא נראה מלא אז בשביל להאריך את השיער תגזרי קצוות כל שלושה חודשים, תטפחי את השיער במוצרים טובים ואיכותיים, ושימי אמפולה בשיער לפחות פעם בחודש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירהשירי31/08/2011
היי.
אני כבר 3 חודשים סובלת מנשירה רצינית. אמנם השיער שלי בריא ועבה מאוד, תודה לאל, אבל עדיין אין מצב שאני מעבירה אצבעות ולא תופסת קבוצה של כמה.
אציין שאני אוכלת מאוד בריא, עם כל אבות המזון.
אולי זה בגלל שעברתי פתיחת תלתלים לפני 4 חודשים, ואני גם צובעת כל חודש?
אולי זה בגלל שזו עונת הקיץ?
אשמח לסיבה אפשרית..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירה - תגובה
זאב לוין02/09/2011יש תקופות שיש נשירה מוגברת , את יכולה ללכת לעשות בדיקות דם כלליות על מנת לבדוק שאין משהו שגורם לזה , במידה והבדיקות תקינות אני ממליץ על סרום באלאנס סקאלפ של וולה SP אשר מחזק את שורש השיערה . זהו מוצר מעולה שכל לקחותיי מאוד מרוצים ממנו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפה לשיעריעל31/08/2011
היי, אני צובעת את השיער לצבע בלונד דבש ואני רוצה להכהות את הגוון בטון וחצי בערך
אני מתכננת לעשות שטיפה של בלונד בז' של לוריאל, רציתי לדעת האם השטיפה יורדת במאה אחוז? והצבע שלי יחזור לצבע הצבוע הנוכחי? אני פוחדת שייצא לי כהה מידיי ממה שאני רוצה.....ואז אני לא אוכל לחזור לנוכחי.
תודה על התשובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטיפה לשיער - תגובה
זאב לוין02/09/2011כן , במידה ותעשי את זה במספרה , במידה ותעשי לבד בבית אני לא יכול להבטיח לך שזה ירד . אני ממליץ לך לגשת למספרה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוורצקוף סופר הולדרביד30/08/2011
לפני כמה ימים המלצתם לי על הספריי של שוורצקוף סילואט סופר הולד..חיפשתי בסופר פארם, ניו פארם וכו' ולא מצאתי..איפה ניתן להשיג וכמה זה בערך צריך לעלות?
עוד שאלה :)
קראתי פה שמומלץ לשים שמן זית על השיער, שזה עושה טוב. אז רציתי לדעת האם צריך לחפוף עם שמפו לפני ולמרוח את זה על השיער הרטוב או לשים את זה לפני החפיפה?
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רביד
**30/08/2011את הספריי תוכל לרכוש במספרות או בחנויות שמוכרים למספרות... ודרך אגב הוא מעולה! לגביי השמן זית- תשים לפני החפיפה על שיער יבש , לפחות לשעתיים, השמן זית מבריא את השיער, הוא מונע יובש בשיער, והשיער יהיה מלא ברק, אבל תחפוף טוב טוב את השיער מהשמן!!! שלא ישאר טיפה כי אחרת זה יעשה פעולה הפוכה כי שמן+שמש =שיער שרוף ומפוצל! שטוף טוב טוב את השיער שלא ישאר אפילו טיפונת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרביד שכחתי להוסיף-
**30/08/2011הספריי אמור לעלות 59 שקלים.. ראיתי את ההודעה הקודמת שלך וראיתי שאת בת וכתבתי לך פה עכשיו בלשון זכר ..סורי.. אחרי שתשימי את השמן תאספי את השיער בקליפס ותחכי לפחות שעתיים , ושוב שטפי טוב את השיער אחרי השמן, כבר בפעם הראשונה אחרי שתשימי את השמן תהיי מרוצה מאוד השיער יראה יותר טוב ומבריק יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעולה
רביד31/08/2011תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעולה - תגובה
זאב לוין02/09/2011במספרות המורשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלונדשני30/08/2011
שלום,
יש לי בעיה עם הבלונד! כל צביעה יוצא לי צבע בלונד אחר.. אני רוצה שהוא יהיה בהיר מאוד יש לי פימנגט כתמתם הפעם היחידה שזה הצליח ויצא צבע קרוב למה שאני רוצה הוא שעשיתי הבהרה... אני צובעת פעם בחודש עם צבע רגיל, כמה נזק יעשה לשיער אם בכל צביעה פעם בחודש אשתמש בהבהרה ואז צבע בהיר???
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלונד - תגובה
זאב לוין04/09/2011אני ממליץ לך ללכת למעצב שיער , שם יאבחנו לך את השיער יהיה לך כרטיס צבע משלך - וכך הצבע יצא אחיד כל פעם , יכול להיות שאכן יעשו לך הבהרה - אבל אני לא ממליץ לך בשום אופן לנסות לבד בבית - את עלולה לגרום להמון נזק , ספר מומחה יאבחן לך את השיער וישתמש במינונים נכונים על מנת לא לגרום נזק , לך אין את הידע הזה לכן אל תסתכני .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משך הזמן שמומלץ לשים שמן זית על שערחסויה29/08/2011
השער שלי יבש, נפוח ושרוף.
לפני כמה ימים שמתי שמן זית על השער במשך חצי שעה וחפפתי אחר כך והיה נראה ממש טוב השער.
יום אחר כך שמתי שמן זית למשך שעתיים כמעט, וחפפתי, והשער היה נראה פחות טוב...
למה?
ובכלל, אשמח אם תסבירו לי כמה זמן צריך לשים את השמן זית, והאם צריך שיגע בקרקפת, והאם מומלץ כל יום עד שהשער ישתקם, והאם השמן צריך להיות חם, ובכלל את אופן השימוש בו.. תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משך הזמן שמומלץ לשים שמן זית על שער - תגובה
זאב לוין30/08/2011אני לא ממליץ לשים שמן זית בכלל על השיער זה עם הזמן עושה פעולה הפוכה , וסותם את הקטיקולות של השיער , אני ממליץ לך במקום להשתמש בשמפו ומסיכה מקצועיים וטובים אשר נועדו עבור השיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער קשה ויבששאלה29/08/2011
הי.אני בן 17 יש לי שיער מתולתל (קצר) קשה ויבש עם מעין ''שוונצים'' (חשמל סטטי)
לעתים אני עושה פן אבל אז השיער במהלך היום נוטה להתנפח בגלל הלחות והפן גם לא לגמרי יעיל.
רצוי לציין שיש לי גנטיקה הנוטה להקריח במשפחה ולי יש מעין מפרצונים.לכן חשוב לי שהנסיונות עם השיער לא יגרמו להרעה במצב השיער שלי ולדילולו.
באלו תכשירים אני יכול להשתמש על מנת לטפל בבעיית השיער והאם מייבשי שיער מקצועיים יוכלו להחליק לי את השיער לחלוטין לזמן ארוך וללא נזקים לשיער ? ( הקרחה) תוכלי להמליץ לי על פן.?
השיער שלי די קצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
**29/08/2011הפן הכי טוב שיש הוא של - גדעון דגם 3700 , כל הספרים הנחשבים משתמשים בו! גם של איתמר טוב אבל של גדעון יותר חזק ממנו ויותר טוב ממנו! המלצה שהשיער לא יתנפח אחרי הפן- לשים את הספריי של שוורצקוף ספריי סילואט סופר הולד, הספריי הוא נגד לחות ונגד רוח, ושומר על התסרוקת לאורך כל היום, והיתרון שהספריי לא דביק ולא מקשה את השיער... מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכשאת אומרת פן איכותי למה את מתכוונת
שאלה30/08/2011הוא לא ייבש לי את השיער ויעשה לי קצוותמפוצלים? הוא מזיק פחות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי-
**30/08/2011שאלת איזה פן הכי טוב, אז של גדעון דגם 3700 הוא הכי טוב שיש בשוק! עם המנוע הכי חזק! ורוב הספרים משתמשים בו... בכדאי שלא ישרף לך השיער תצטרך לעשות את הפן נכון! , לא להצמיד את הפן לשיער !!! אם תעשה את הפן ממרחק אין לך ממה לחשוש ! ואני ממליצה לך לשים מגן חום של נקטר טרמיק זה חומר ששמים על שיער לח והוא מגן מפני החום של הפן! ומזין אותו דרך החום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף השיער מפוצל עם חשמל סטטי
שאלה30/08/2011איזה תכשיר (סרום/מסכהאו משו כזה) אני יכול לשיםבשיער?
אל תשכחו שיש לי שיער קצר אז אני לא רוצה להשקיע הרבה כסף כי אני כל הזמן למסתפר וגודל שיער חדש שאני צריך לטפל בו.צריך משו די זול ויעיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה-
**30/08/2011אני האמת לא משתמשת במוצרי שיער שנמכרים בסופר פארם , אבל המוצרי שיער של גליס או של פנטן הם טובים יחסית לשאר האחרים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה- - תגובה
זאב לוין04/09/2011אני הייתי ממליץ לך על החלקה יפנית , מכיוון ששימוש ביתי בפן יכול לפגוע לך בשיער ולשרוף אותו ואז השיער יראה לך יותר נפוח יותר שבור ויותר מפוצל , החלקה יפנית תחליק אותו פעם אחת , ולא תצטרך להתעסק יותר בשיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסיכה לשיער מחשידהדנה28/08/2011
הי,
אני משתמשת במסיכה לשיערי הצבוע עם החלקה יפנית. טרם מצאתי את המסיכה האידאלית. בד"כ אני משאירה את המסיכה דקות ארוכות על השיער. לא משנה איזו מסיכה...כמה שיותר זמן, התוצאה יותר טובה. (מודה שלא ניסיתי מסיכות יקרות עדיין. קודם מנסה למצות את מה שמציאים בסופר פארם).
בשבוע שעבר מצאתי בקו-אופ מסיכה של חברת שוורצקופ שלא ניתקלתי בה קודם. קניתי וכשהגעתי הביתה קראתי שוב את ההוראות שמציינות במספר מקומות לשים את המסיכה ל"דקה אחת". ניסיתי לדקה אחת והתוצאה מדהימה. השיער חלק, נעים, לא נפוח ומבריק.
עכשיו אני מפחדת שאולי יש חומר מוסכן במסווה של שם אחר (כמו פורמלין למשל ושות). יש אישור של משרד הבריאות אבל כידוע זה לא מבטיח הרבה.
אולי במקרה יש לכן רעיון איזה מרכיב מרשימת המרכיבים כדאי לחפש ואם הוא קיים אז לא להשתמש?
תודה, דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסיכה לשיער מחשידה - תגובה
זאב לוין28/08/2011אני מאמין שאין לך מה לדאוג אם רכשת אותה בחנות גדולה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהגלית28/08/2011
תודה על התשובה המהירה.
איזה סוג של החלקה מתאים לשיער צבוע+גוונים ופגום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה - תגובה
זאב לוין28/08/2011צריך לראות את השיער - יכול להיות שלשיערשלך אסור לעבור שום החלקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)

(1).jpg)
