מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוף עזרה!דובוניתירוקה716/08/2011
שלום יש לי שאלה שלא קשורה כל כך להחלקות וכו'.
עד לפני כמה חודשים השיער שלי היה חלק לגמרי. לפני כמה חודשים הוא התחיל להיות מסולסל ומתולתל קצת. יש איזה שהיא שיטה או תרופת סבתא או משהו בסגנון שאפשר לעשות כדי שהשיער יחזור להיות חלק (למצב הקודם) ללא החלקה או פן ולא משהו שיגרום נזק לשיער!!!
תודה מראש לעונים!:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד תשובה עוקצנית הפוגעת בשואל
**31/12/2011שתהיה בריא בטח יש סיבה טובה שאתה עולב בכולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת שיער- דחוף!!!נוי16/08/2011
יש לי שיער צבוע בצבע חום כהה....אני רוצה לעשות הבהרה ולהגיע לצבע בלונד אפור או שטני...אני יודעת שהבהרה שורפת את השיער ולא מומלצת...אבל אם אשתמש בחומרים משקמים או אעשה החלקה ברזילאית (שידועה כהחלקה אשר משקמת את השיער) זה יעזור?
והאם יש דרך אחרת שבה אוכל להבהיר את השיער בצורה בריאה יותר ולהגיע לצבע הרצוי?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נוי
אנג'לה טטרו16/08/2011הייתי ממליצה לך לגשת לספר מיקצועי שעובד עם חומרים טובים והוא מיקצועי וידע מה לעשות ואיך מתאים לשיער
מה שאת הסברת לי לא הדרך הנכונה לעשות את זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת chi??חן15/08/2011
שלום אני בת 15 ואני מעוניינת לעשות החלקת משי chi ....
1. האם היא מומלצת בכלל או שיש החלקהה יותר טובהה ויותר בריאהה לשיעררר....?
2. ועד שאלה.. האם אני יוכל לעשות משהו עם השיער לאחר ההחלקהה .. כלומרר ביביליס ותסרוקות למיניהן או שזהה יהרוס את החחלקה?
תודההה מראש... :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה מאוד אגרסיבית!!!
====15/08/2011זה לא מה שאת רוצה אלא מה שמתאים לך!!! את לא בוחרת החלקה יפנית כאילו את בשוק הכרמל הולכים פשוט לכמה בעלי מקצוע ומבררים לגבי שיערך ורק לאחר מכן שואלים לגבי חומרי החלקה יפנית.
המומלצים:"יוקו,שיסיידו,והחלקה צרפתית,וריבונדינג...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגע..
חן16/08/2011תודהה רבהה על התשובהה אבבללל עדייןן לא ענייתת ליי אם אניי יאכללל לעשות ביבליסס וכאלההה בשיערר שליי או שההחלקה תיהרס??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר...
====16/08/2011אפשר רק חשוב לצפות את השיער בקראטין כדי להגן על השיער ולאחר מכן קצת מוס ורק לאחר חודש אפשר לעשות בייביליס..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקי..
חן17/08/2011תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורסי תסרוקותשאלה15/08/2011
שלום רב,
אני מתלבטת בין 2 בתי ספר לקורס תסרוקות,
דיוויס ויאיר&רות, מישהו מכיר וידע מי מהם יותר מומלץ, ולמה?
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיוויס חד משמעית!!!!
====15/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיאיר ורות
אנג'לה טטרו16/08/2011יאיר ורות מקסמים אני יכולה להגיד לך שאני מכירה אותם אישית ואני הייתי צריכה לעשות קורס לא הייתי הולכת לאף אחד אחר ממליצה בחום
דיווס מיקצועי גם לא שוללת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהמרין15/08/2011
שלום!
אני רוצה להחליק את השיער אבל קצת מבולבלת מהתשובות של כל המספרות שלא בדיוק רוצות לתת מידע אלא יותר בקטע של: "תבואי תעשי ותראי את התוצאה"...
השיער שלי הוא בין גלי למתולתל (גלי למעלה מתולתל בקצוות) אבל מה שהכי מציק לי זה הנפח שלו... הוא מ-א-ו-ד נפוח ויש הרבה ממנו:)
השיער יחסית בריא - כי אני לא מרבה להחליק ולא צבעתי כבר לפחות 5 שנים, אני שנה אחרי לידה והנשירה פסקה.
איזו החלקה תתאים לי יותר מכל סוגי ההחלקות והאם היא תוריד לי מהנפח????
אפילו כשאני מחליקה שעה במחליק קרמי בבית - השיער נהיה ישר אבל נפוח....
בבקשה תתנו לי פתרון - אחרת זה רק תספורת קצרה שממש לא בא לי לעשות:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מרין
**15/08/2011כל החלקה תוריד לך את הנפח בשיער, אבל עדיף לך לעשות החלקה יפנית, הפן מתנפח לך אחרי שעה כי את לא מעבדת טוב את השיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
זאב לוין16/08/2011יש כל מיני סוגי החלקות , אני לא רוצה ליעץ לך מבלי לראות ולאבחן את השיער , את מוזמנת להגיע ליעוץ ואז להחליט .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת שיערנוי14/08/2011
יש לי שיער צבוע בצבע חום כהה....אני רוצה לעשות הבהרה ולהגיע לצבע בלונד אפור או שטני...אני יודעת שהבהרה שורפת את השיער ולא מומלצת...אבל אם אשתמש בחומרים משקמים או אעשה החלקה ברזילאית (שידועה כהחלקה אשר משקמת את השיער) זה יעזור?
והאם יש דרך אחרת שבה אוכל להבהיר את השיער בצורה בריאה יותר ולהגיע לצבע הרצוי?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרת שיער - תגובה
זאב לוין16/08/2011את צריכה לעשות ניקוי צבע , אבל אני ממליץ לך לגשת למישהו מיקצועי על מנת באמת לישמור על מינימום נזק ועל איכות השיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלישת שיערT12314/08/2011
שלום יש לי בעיה שאני תולשת שיער וכתוצאה מכך יש לי קרחות קטנות ומלא שערות קצרות..השיער שלי הוא בעקרון גלי אבל אני עושה מחליק כל הזמן..רציתי לדעת עם יש לכם פתרונות לגביי תלישה של שיער מה ניתן לעשות..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי-
**14/08/2011אנשים שסובלים מהבעיה של תלישת שיער נעזרים בפסיכולוג+טיפול תרופתי.. זה הפיתרון , מקווה שהבעיה תיפתר לך במהרה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלישת שיער - תגובה
זאב לוין16/08/2011היתי ממליץ לך לגשת לרופא המשפחה דבר ראשון , ואולי הוא יפנה אותך למומחה / פסיכולוג .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעצה דחופההה ..בתאל14/08/2011
אני מעוניינת לצאת מהצבע השחור בשיער שלי ולהאריך לטבעי ,
כבר 5 חודשים שלא צבעתי את השיער וצמח לי ממש מעט שורש
אני על סף ייאוש ורציתי לדעת עם שווה לי לעשות הבהרה/ניקוי פיגמנט
או פשוט לחכות שהטבעי שלי יארך למרות שזה לוקח זמן..
ועוד שאלה עם ואני מאריכה את השיער ולא עושה פעולה כימית כלשהי.. כמה זמן לדעתכם יקח לי לחזור לטבעי?? אני זקוקה ואשמח מאוד לטיפים
תודה רבה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי בת אל
**14/08/2011סתם עצה שלי אל תעשי לא הבהרה , ולא ניקוי , כי אח"כ כל השיער שלך ישרף ויתפצל!!! ותצטרכי שיקום שיער! ותצטערי על זה! תמתיני בסבלנות שהצבע ירד.. אם את רוצה שיער בריא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אני מבינה
בתאל14/08/2011אני גם מודעת לזה שעדיף לחכות שהטבעי שלי יארך פשוט זה לוקח יותר מידיי זמןן
למרות שזה משתלם לבסוף :)
תוך כמה זמן לדעתך השיער יארך לי (הטבעי) עד הכתפיים בערך , שנה שנתיים ?
ואשמח לעצות איך להאריך את השיער מהר יותרר תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת אל-
**14/08/2011שוב אכתוב לך שלא כדאי בכלל לעשות הבהרה או ניקוי צבע! כי אחרת תצטרכי לשקם את השיער!!! הוא יהרס לגמרי!!! ואם תחליטי לעשות כתוצאה מהניקוי או ההבהרה גם תצטרכי לחכות הרבה זמן שהוא ישתקם, להבריא אותו ושיגדל שיער חדש! בקיצור לא מומלץ בכלל, תגרמי לו נזק גדול, לדעתי עד הכתפיים תצטרכי לחכות בין שבעה חודשים לשנה גג, תתאזרי בסבלנות זה ישתלם לך בסוף! בנתיים תטפחי את השיער בשמפו+מסכה טובה , במוצרים איכותיים עדיף לוריאל או קרסטס הם הכי טובים בשוק, ופעם בשבועיים תשימי אמפולה בשיער , האמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער! ובשביל שיגדל לך שיער בריא וחזק תגזרי פעם בשלושה חודשים ס"מ אחד בלבד קצוות! ככה הוא יגדל בריא, ויארך יותר מהר , ולא יהיו לך שיער דק בקצוות הוא יראה מלא ובריא! בהצלחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעצה דחופההה .. - תגובה
זאב לוין16/08/2011זה תלוי עד כמה זה מפריע לך , יש לך אפשרות לעשות ניקוי ןלצבוע את השיער בצבע אחיד .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי צבע . דחוףףףףלין פאס14/08/2011
שלום ... יש לי שיער בלונד פלטין ואני רוצה לנקות את הצבע . יש אפשרות כזאת ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי צבע . דחוףףףף - תגובה
זאב לוין16/08/2011לא הבנתי מה הכוונה? למה את רוצה להגיע ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי צבעריקי14/08/2011
שלום ,
אני בהריון בסוף השליש הראשון, האם ניתן לבצע ניקוי צבע בשלב זה ?
אודה לתשובה מהירה.
תודה ושבוע טוב,
ריקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי צבע - תגובה
זאב לוין16/08/2011אכן אפשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוון בהיר יותר ללא חימצון לפניישיר13/08/2011
עד כה צבעתי את השיער במספרה תמיד ומבזבזת מלא כסף ועכשיו אני רוצה להתחיל לצבוע בבית ולעשות גם שינוי קטן , עד היום הייתי הולכת למספרה בשביל לעשות גוונים צפופים על כל השיער כדיי להגיע לגוון בלונד בהיר-בינוני ודווקא בגוונים בגלל שלפני זה כל פעם שניסיתי לצבוע בצבע במספרה בלי הבהרה לפני זה יצא תמיד צבע כתום חלודה או עם גוון אדמדם כי יש לי בשיער פיגמנט אדום מאוד עקשן. אבל היום אני כבר לא רוצה לעשות גוונים כי זה גם הורס לי את השיער וגם יקר לי מאוד וגם אני מעדיפה צבע אחיד. הצבע שאני רוצה זה הצבע המצורף בתמונות פחות או יותר- יש שם תמונות של כמה גוונים שאני אוהבת וזאת התוצאה הסופית אליה אני רוצה להגיע עם צבע כי אני יודעת שלא אוכל להגיע לגוון יותר בהיר רק בעזרת צבע, הצבע הטבעי בשיערי הוא רמה 6 או 5, (יש מעצבי שיער שאמרו 6 ויש שאמרו 5) הגוון שלי הוא חום טבעי בינוני ויש לו פיגמנט אדום חזק כשהוא בא במגע עם צבע , הבעיה היא שאני באמת לא רוצה שאחרי הצביעה ישאר גוון אדמדמם או כתמתם! או לפחות למזער עד כמה שאפשר את הגוון הזה ולהגיע יותר לכיוון האפרפר או יותר נכון צבע טבעי נקי מכתום עד כמה שאפשר.
אני יודעת שאני צריכה לשים צבע שיש בו כמה שיותר אפור כדיי שבאמת הפיגמנט האדום העקשן שלי כמה שפחות יראה לאחר הצביעה.
אז שוב הנתונים הם- צבע שיערי הטבעי בשורשים (שם אני רוצה לצבוע) הוא טון 5.5 בערך , שאר השיער צבוע בגוונים מובהרים שנותנים צבע אחיד בכל השיער עליהם נצבעה שטיפה בגוון 7.13 שזה הגוון שאני אוהבת בעצם. והיתי רוצה להגיע לגוון הזה בשורש למראה כמה שיותר אחיד בכל השיער, אני יודעת שאי אפשר להגיע במדוייק ובלי לראות את השיער אבל היתי רוצה לפחות לקבל המלצה לצבע שאיתו אוכל לצבוע ויהיה בו כמה שפחות כתום ואדום ויגיע לתוצאה של רמת בהירות בסוף בערך ברמה 7 או 8. וכמה שפחות כתום! עד כמה שזה אפשרי. וגם עם איזה אחוז חמצן עליי לערבב את הצבע?
מקווה שאקבל פה עצה לגוון שאיתו כדאי לצבוע לניסיון בלבד, שהכי יכול להתאים גם אם זה בתיאוריה בלבד. גוון שיתן צבע שטני בערך כמו בתמונות ועם כמה שפחות כתום וכמה שיותר נוטה לאפור. תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוון בהיר יותר ללא חימצון לפניי - תגובה
זאב לוין16/08/2011אני באמת לא יכול להמליץ לך מבלי לראות את השיער ואני גם ממש לא ממליץ לך לנסות בבית , בלונד הוא גוון שאני מאוד ממליץ לעשות במספרה על מנת שלא תגרמי לעצמך נזק בלתי הפיך שלאחר מכן תצטרכי להוציא כפול כסף כדי לתקן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דקאסי13/08/2011
יש לי שיער דק וחלק
אני משתמש כרגע בשמפו ומסכה של שוורצקוף במשך שנה בערך (מוצרים איכותים מאוד )...
עכשיו ניראה לי שהמוצרים האלו נותנים לי יותר מדיי נפח לשיער
אז השיער ניראה כזה נפוח חלק
תאמת ניראה לי שהרבה יותר יפה מבחנתי שיער שהוא בריא ודק וחלק כמה שיותר ...
מאשר שיער מנופח ...
אז איך אפשר להגיע לתוצאה שאני יקבל מעט נפח או שהנפח הטבעי שלי הישאר ..?
מה לקנות שמפו/מסכה לשיער רגיל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דני-
**13/08/2011לדעתי אתה צריך שמפו+מסכה להורדת נפח, לא משנה איזה חברה תבחר לקנות לכולם יש סדרה של מוצרים להורדת נפח בשיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל
אסי13/08/2011את בטוחה שזה מה שיתאים לי?
כי ניראה לי שלא הבנת אותי נכון ניראה לי
השיער שלי מאוד בטבעו דק מאוד בסגנון כמו של עופר שכטר עוז זהבי עם את מכירה.
ורק לאחר שימוש בשמפו של שוורצקוף ומסכה אני מקבל הרבה נפך
אז בכללי זה בסדר להשתמש בשמפו ומסכה להורדת נפח לשיער דק ?
לעשות אותו יותר דק מי הטבעי ..
כי מספיק תסופרת אחת שאני עושה הוא יחזור להתחלה להתחלה ..
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדני-
**13/08/2011אתה צודק באמת לא הבנתי אותך, עדיף לך באמת שמפו רגיל, וחחח עליך נאמר- שהשם נותן אגוזים למי שאין שיניים כי הרבה היו מתחלפים איתך והיו רוצים מראה של שיער מלא! ואתה רוצה אותו דק...ועוד השיער שלך חלק, זה יותר יפה ויותר מושך שיער שנראה מלא במיוחד שהוא חלק! מאשר שהוא דק...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו-
**13/08/2011כתבת שהשיער שלך בסגנון של עופר שכטר אז השיער שלך בטח מהמם! התספורת שלו קולית חבל"ז! אז אל תהיה מוטרד יותר מידי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחח טוב תאמת יש לי בעיה רצינית אני א
אסי13/08/2011חח טוב תאמת יש לי בעיה רצינית אני אוכל סרטים על עצמי יותר מדיי ! :)
אני לא יודע מה אני רוצה כבר..
תאמת שאין הרבה חומר באינטרנט שאפשר לקורא וללמוד זה בעיה..
רציתי לדעת יש אבדל בין שיער מלא לשיער מנופח ?או שזה רק מילים שונות?
יש לי גם בעיה תאמת שאני לא יודע בדיוק איך ניראה השיער שלי
יש מראות שהשיער שלי ניראה מדהיםם!!
ויש מראות שככה ככה ויש מראות שעל הפנים ...
במראה דוגמא של החדר כושר שלי השיער ניראה פקזזז בריא ממש חלק הכול!
הכי יפה שיש!
ויש מראות כמו במספרה שהשיער שלי ניראה סבבה לא יותר ...
אז איך אפשר לדעת איזה מראה לא משקרת ?
את מכירה את זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחחחחחחח אתה מצחיקולי חחחחחחחחח
**13/08/2011אתה נשמע לי כוסון שמת על עצמו יותר מידי.. ובכוח מחפש פגמים...חחחחחחחח בלי לראות אותך אתה נשמע לי חתיך על אם התסרוקת של עופר שכטר גם חדר כושר..חחח תפסיק אל תתעסק יותר מידי בשיער! אתה מצחיקולי דני שובבני...ומה התגובות על השיער שלך אתה מקבל מחמאות או מחאות? חחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחח בקשר לעופר שכטר
אסי13/08/2011חחחחח לא התכוונתי שיש לי תסרוקת כמו שלו יש לי מראה שיער כמו שלו
סתומרת השיער שלו דק כזה וחלק .. גם שלי ככה
עכשיו את אומרת אז בטח אני מכוער עכשיו חחחח
ותאמת אין לי מוסג איזה עיצוב שיער יש לו, כי יש לו 200 סגנונות שונים ..
בקשר לשיער שלי יש תגובות יפות
אבל אני מחפש תגובות כמו בונאהה יש לך שיער מדהים או משהו בסגנון חחחח
אז בגלל זה אני רוצה ללכת אל כנרא כמו שהמלצת על לוראיל ...
יש לציין שאני לא משתמש בשום חומר לא פן לא חימר לא כלום איכשהו!
אמפולה זה מתאים לכול סוגי השיער או רק למי שיש בעיות בשיער יובש נשירה ?
בשביל לקבל מראה בראי ..
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדני-
**13/08/2011אתה נשמע לי ממש חמוד, ומתוק כמו מלפפון חמוץ ,חחחחחחח סתם.... עכשיו ברצינות באמת תקנה את לוריאל אני קונה את המוצרי שיער בחנות שמוכרת למספרות,וששאלתי את המוכר מה ההבדל בין קרסטס ללוריאל, הוא ענה שקרסטס הוא מבית לוריאל, ושאין הרבה הבדל ולא נראה לו שיש הבדל פשוט לוריאל רצתה להוציא סדרה יקרה, בכל אופן כרגע אני משתמשת בלוריאל ומרוצה מאודדד! בקשר לאמפולה יש לנשירת שיער ויש לשיער יבש וצבוע, אני משתמשת באמפולה לשיער יבש וצבוע של מקדמיה ואני מאוד מרוצה מהתוצאות חבל"ז! האמפולה עושה את השיער רך, מבריק, ובריא יותר , האמפולה היא ההזנה הכי טובה שיש לשיער וממולץ להשים פעם בשבועיים! אם תחליט לקנות אמפולות תקנה רק את של מקדמיה! הם הכי טובות, ניסיתי את של כל מיני חברות ורק מהם אני ממש מרוצה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו בקשר-
**13/08/2011למחמאות שאתה מנסה לסחוט ...חחחח השיער שלך נשמע לי במצב טוב בריא וחלק , לדעתי השמפו והמסכה הם לא מה שיעזרו לך לסחוט מחמאות ..חחח אלא תסרוקת מיוחדת ,קולית כזאת.. הבעיה נשמעת לי רק בעיצוב השיער.. לך לספר תותח שיעצב לך את השיער יפה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואלה יוכל
אסי14/08/2011וואלה יוכל להיות שאת צודקת בקששר לזה שאמרת שהמסכה והשמפו לא יוכלו לשחות מחמאות אלה רק תסרוקת ...
תאמת שהשיער שלי מתעצב בלי חומר רק עם מים אני מעצב חושבים שאני סם חומר אבל אני לא ..
אז יש קצת עיצוב ...
רציתי לשאול אותך משהו יש לי שמפו של שוורצקוף ומסכה
את אומרת חד משמעי שלוריאל יותר חזקים משוורצקוף ברמה לפחות ?
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואלה יוכל להיות שאת צודקת
אסי14/08/2011וואלה יוכל להיות שאת צודקת בקששר לזה שאמרת שהמסכה והשמפו לא יוכלו לשחות מחמאות אלה רק תסרוקת ...
תאמת שהשיער שלי מתעצב בלי חומר רק עם מים אני מעצב חושבים שאני סם חומר אבל אני לא ..
אז יש קצת עיצוב ...
רציתי לשאול אותך משהו יש לי שמפו של שוורצקוף ומסכה
את אומרת חד משמעי שלוריאל יותר חזקים משוורצקוף ברמה לפחות ?
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנישקה-
**14/08/2011ברור שלוריאל = בהרבה משוורצקוף! לוריאל וקרסטס עולים על כולם ! אבל שוב הבעיה שלך רק בעיצוב לך לספר תותח שיעצב לך את השיער , בתסרוקת קולית, כי הבעיה לא בשיער שלך הוא בריא וחלק , הבעיה נשמעת רק בעיצוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין בעיות תודה רבה לךך
אסי14/08/2011אין בעיות תודה רבה לךך :))
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו קטן
אסי14/08/2011:)
שמעי בסוף אני לא בטוח לגביי השמפו לקבלת נפח...
מעט נפח יוכל להיות נחמד שיער מאוד מנופח זה כבר לא הכי הכי לדעתיי. ..
אז באיזה שמפו כדאי לי להשתמש של לוריאל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי דני-
**14/08/2011אני חושבת שכדאי לך את השמפו של לוריאל אינטנס ריפר , זה לשיער יבש , תמיד טוב למנוע יובש בשיער, אני משתמשת בו ומאוד מרוצה ממנו, הוא מותיר לי את השיער רך, חלק יותר ומבריק, סתם דרך אגב הוא עולה - 119 ש"ח, כתבת שאתה לא שם שום חומר בשיער, אולי כדאי לך להשתמש בסילקון או סרום לשיער, זה יוריד לך את הנפח בשיער , וגם השיער יהיה יותר מבריק... אולי תעלה תמונה של השיער שלך? נראה לי שסתם אתה אוכל סרטים עליו והוא בכלל בטח נראה מדהים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אבל
אסי15/08/2011שמעי קודם תמונה זה לא הכי הכי יעזור אני יוכל לשלוח לך תפייסבוק שלי .
אבל במצאות זה שונהה ...
ואני לא אוהב להוסיךף חומר בנוסף למה שיש לי אני אוהב איכשהו ...
פשוט שיער שהוא דק וחלק הוא הרבה יותר יפה משיער מלא אני בטוח במה שאני אומר
בגלל זה רציתי אולי שמפו שנותן מעט מעט נפח או נוטרל שלא נותן בכלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זאב לוין - צבע שיערלין פאס13/08/2011
שלום ... אתה יכול להמליץ לי מספרה טובה שאני אוכל לבצע בה צביעה ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זאב לוין - צבע שיער - תגובה
זאב לוין16/08/2011את מוזמנת להגיע אלינו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טקטר טרמיקבתאל12/08/2011
רציתי לדעת איך נראה נקטר טרמיק וכמה זה עולה ?
אשמח לקישור תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שיר-
**12/08/2011תכנסי לגוגל תכתבי נקטר טרמיק ותקראי על המוצר ויש שם גם תמונה של הנקטר טרמיק, הנקטר טרמיק עולה- 159 ש"ח, והוא יספיק לך להרבה זמן! שמים כמות קטנה על שיער לח, ואז עושים את הפן, כל מי שעושה פנים חייבת את המוצר הזה! הנקטר טרמיק מגן מפני החום של הפן ומונע נזקים! וגם הוא מזין אותו דרך החום!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פן או מחליק?שאלה11/08/2011
היי אני נער בן 17.יש לי שיער שחור מקורזל קשה ויבש. אפשר להגיד ''אתיופי''.בנוסף נראה כי אני די הולך להקריח בעתיד. (כבר עכשיו יש לי מעין מפרצים ושיער לא מלא במיוחד)
במה כדאי שאשתמש?פן או מחליק? אני מניח שמחליק פחות גורם להקרחה אבל השיער שלי לא נראה לי ארוך דיו כדי שאוכל להשתמש במחליק.מה נכון ובמה כדאי לי להשתמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי-
**11/08/2011ברור שעדיף להחליק את השיער בפן! אבל במרחק לא להצמיד את הפן לשיער!!! וככה לא יגרם נזק לשיער! המחליק שורף שיער והורס אותו.. לא מומלץ... הייתי ממליצה לך לרכוש את הנקטר טרמיק של קרסטס שמים את החומר לפני הפן וזה מגן מפני החום של הפן! ודרך החום הוא גם מזין את השיער! מומלץ מאודד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


