מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה עולה טיפול במספריים חמות? ו...אנונימית15/09/2011
איפה אפשר לעשות טיפול כזה?
אני גרה באיזור השרון, אבל אם יש בתל מונד או בפתח תקווה, זה יהיה מעולה לדעת. תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה עולה טיפול במספריים חמות? ו... - תגובה
זאב לוין18/09/2011את יכולה לבדוק באינטרנט בגוגל או שאת יכולה להגיע אלינו לת"א
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון צבע שיעראלי15/09/2011
שלום,
אני צבעתי את השיער מחום כהה לחום יותר בהיר ורק השיער בשורשים ובקרקפת נצבע לי ושאר השיער נשאר כהה, עכשיו אני רוצה לעשות תיקון צבע לצבע חום כהה מה אני אמורה לעשות? לצבוע שורשים בלבד ל20 דקות ושאר השיער לצבוע אחרי 20 דקות? או הפוך? או שיש דרך אחרת לתקן?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון צבע שיער - תגובה
יגאל ויצמן19/09/2011צבע אינו יכול להבהיר שיער צבוע ולכן זו התוצאה, את יכולה לצבוע ולהשתמש בריכוז חמצן נמוך 3%, אם שאר השיער כהה אין צורך בצביעה נוספת לקצוות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון צבע שיער - תגובה
אלירן הרוש19/09/2011שלום קודם כל מה שקרה לך שהשורשים נצבעו והקצוות לא ! זה בגלל שצבע לא מבהיר צבע ! אם תרצי לחזור לצבע כהה תישתמשי בצבע שיש לך בקצוות לשורשים!
אבל אם תרצי צבע בהיר יותר תצטרכי להגיע למספרה זה הכי בטוח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות ושאלה לזאב לויןחסויה14/09/2011
אתאר את הבעיות בשער שלי -
הוא עבה (זו לא הבעיה) אבל אלה כן: יבש , נפוח , שרוף , יש קשקשים , גם נשירה .
(קצוות מפוצלים אני לא יודעת מה זה ולכן אני לא יודעת אם יש לי אותן)
השער שלי קצר עכשיו, קצת מתחת לכתפיים, כי גזרתי קצוות, אבל אני לא רואה שיפור לאחר שגזרתי את הקצוות, עדיין נשאר הרבה שרוף.
עשיתי מעט מאוד פעמים בחיים מחליק ופן.
בערך בגיל 5-6 השער שלי היה: דליל , ארוך , חלק , גולש , ונראה מדורג טבעי לחלוטין, היה ממש יפה .
כעת אני בת 16.
אני יודעת שמה שגרם לכל הבעיות בשיער שלי אלה ההורמונים של גיל ההתבגרות לדעתי..
ועוד משהו נוסף שנורא מפריע לי, השיער שלי עבה, אבל הוא קל. כל פעם שיש רוח, השיער שלי עף על הפנים. זה נורא מפריע..
איך אפשר לשקם את השיער לגמרי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות ושאלה לזאב לוין - תגובה
זאב לוין15/09/2011אני ממליץ על שמפו קליר סקאלפ של וולה SP ומסיכה טובה - או ריפר או סמות'ן של וולה SP בנוסף הייתי ממליץ לך לעשות סדרת טיפולים במספריים חמות אחת לשלושה חודשים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה השיער יוצא לי ג'ינג'י תמיד ????אורה ונורה14/09/2011
יש לי שיער בגוון חום כהה אני רוצה לצבוע לגוון שטני בינוני כי אני עושה פסים שישתלב יפה ולא יהיה קונטרסטי מדי עם הגוון שלי אבל כל פעם שאני צובעת שורש יוצא לי חום עם נטייה לג'ינג'י שמחמיר אחרי חפיפות ושמש הספר שלי טוען שזה קשור לפיגמנט שלי יש דרך לעקוף את זה ? ?
אגב הוא משתמש לי בגוון חום 7.1 ולפעמים גם 7.5 אין לי מושג של איזה חברה .
זה תלוי או יש מספרים מסויימים קבועים לגווני חום בכל החברות שמייצרות צבעים?
האם אני צריכה להוסיף עוד משהו לצבע שינטרל תחום או לצבוע בכלל בצבע אפור (כמו שאמרו לי חלק )שיצא שטני ????אני נואשת אני ככה כבר שנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שיוצא גינגי במקום שטני
אורה ונורה18/09/2011למה לא עונים לי ?????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה השיער יוצא לי ג'ינג'י תמיד ???? - תגובה
יגאל ויצמן19/09/2011קשה לייעץ על גוון מבלי לדעת את הצבע הטבעי שלך ועובי השיער. ניתן לעקוף את הגוון הכתום אך זה מצריך פעולה נוספת במהלך הצביעה ועלול לגרום ליובש נוסף בשיער.
אם את רוצה תחזוקה פרקטית שתשמור על בריאות השיער, תישארי בגוון שמצריך פעולת צביעה בודדת ומבוסס על אפור/כחול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- clear scalp השמפו נגד קשקשיםשרון13/09/2011
השמפו clear scalp זה השמפו clear המופיע בפרסומות נגד הקשקשים?
אשמח לתשובת המומחה שהציע לי את השמפו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר clear scalp השמפו נגד קשקשים - תגובה
זאב לוין14/09/2011לא זה לא אותו השמפו - קליר סקאלפ הוא שמפו מקצועי מבית וולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת משיאורלי13/09/2011
שלום זאב
לפני שבוע וחצי עשיתי החלקה (לטענת הספרית החלקת משי בשם סילק סטרייט) עבורי ועבור ביתי במספרה בקרית טבעון. לאחר שלושה ימים כשחפפנו הראש חשכו עיניי ,השיער נראה חולה,שרוף, אמנם הוא התיישר במידה מסויימת אך מכל עבר יצאו ממנו קצוות שנראו חולים ושרופים כמובן שחזרתי אליה אך היא הייתה מרוצה וטענה שזה הצליח ועוד טענה שזה טבעי שאחרי שמורחים חומרים כימיים השיער מתקלקל מעט ואם אמרח שמן פיסטוק אראה תוצאות . כמובן שאני נאלצת היום אחרי כל חפיפה לעשות מחליק כי אני פשוט מתביישת לצאת ככה לרחוב. שאלותיי הם: א. האם יש לך המלצה לחומר מצויין שיוכל לשקם את שיערי? ב. כמה שמן אחרי שעשיתי את ההחלקה הזו אוכל לעשות החלקה יפנית ? אני ממש נבוכה מהרמאות ומזה שהיא הרסה לי את השיער.
להמלצותייך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא חשבתי כך?
דורית13/09/2011היי אורלי.
רצתי לעשות החלקת משי אל אחרי התגובה שלך ירד לי החשק.
זה באמת הגיוני שזה יקרא בחלקת משי אמרו לי שזאת ההחלקה הכי טובה .
יש לך המלצה אולי להחלקה אחרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת משי
אורלי15/09/2011היי דורית
אני לא ממליצה לעשות זאת כי מניסיון השיער שלי ושל ביתי הרוס לגמריי וספר שרה את השיער המליץ לעשות תספורת ולהאריך מחדש. אני באופן אישי לא ממליצה. מעבר לכך יש לבוא גם בטענות לספרית מכיוון שהיא אמורה הייתה להבין שאלו התוצאות ולהפסיק זאת מיידית בין אם החומר לא טוב ובין אם היא לא מרוצה מהתותאות. ראו הוזהרתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת משי - תגובה
זאב לוין14/09/2011תראי קודם כל אני ממליץ לך על שמפו + מסיכה + אמפולה של ריפר וולה SP .
לגבי תיקון ההחלקה ע"Hי החלקה יפנית צריך לראות את השיער ולעשות טסט על קבוצת שיער קטנה - לראות את התוצאה ואז לקבוע אם לעשות או לא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי-
**14/09/2011כל החלקה מזיקה לשיער, ואם את מעוניינת בשיער חלק גולש מקלות ומדוגם אז ההחלקה לא תפתור לך את הבעיה, השיער לא יראה חלק כמו אחרי פן, הוא יהיה חלק אבל פחות, אז עדיף לך להשתמש במוצרים טובים ואיכותיים כגון : שמפו+ מסכה טובה ואיכותית, לעשות פן ממרחק , וככה לשמור על שיער חלק, בריא, וחזק, אל תיקחי סיכון מהתוצאות שעלולות להגרם מההחלקה. היתרון בהחלקה שהשיער לא נהרס בלחות, אבל יש יותר חסרונות מיתרונות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההמלצה הטובה ביותר
====15/09/2011ללכת לספר שמבין בתחום וידוע ומוכר.....ולבקש המלצות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער נפוח וגליehadar13/09/2011
שלום רב,
יש לי שיער שהוא נפוח וגלי, הוא ארוך יחסית עד אחרי הכתפיים.
מה כדאי לי לעשות כדי שלא יהיה כזה נפוח?
אשמח לעזרה
הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער נפוח וגלי - תגובה
זאב לוין14/09/2011את יכולה לנסות לשים קרם לחות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ואשמח לתגובה נוספת
ehadar14/09/2011אני שמה קרם לחות ועדדין הוא מאוד נפוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי-
**14/09/2011הפיתרון להורדת הנפח- קרם אולאו סלים של קרסטס, הוא מוריד את הנפח בצורה משמעותית!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת NOW - שאלה דחופה ביותרהדר13/09/2011
האם החלקת NOW אכן בטוחה לשיער צבוע ופגום? מה היא שונה באמת מהאחרות? באמת יש בה חומרים עדינים וללא אמוניה וכד'?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת NOW - שאלה דחופה ביותר - תגובה
זאב לוין14/09/2011זוהי החלקה חדשה מאוד - אני לא מכיר אותה אישית ולא ראיתי תוצאות שלה - לכן קשה לי להמליץ - הדבר הכי חכם - תבקשי לעשות טסט על קבוצה קטנה של השיער ולראות את התוצאה ואז לחהחליט אם את רוצה על כל השייער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא קונה אוכל...
====15/09/2011תיזהרי!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך עושים עם המספריים החמותחסויה12/09/2011
בשיער בשביל להוריד את כל השרוף והקצוות המפוצלים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומה זה מספריים חמות?
חסויה12/09/2011מספריים רגילות או מיוחדות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך עושים עם המספריים החמות - תגובה
זאב לוין14/09/2011מספריים חמות הן מספריים מיוחדות המתחממות עד 150 מעלות - לכל לקוח לפי הצורך - זה תלוי בשיער . המספריים החמות מלחימות את קצוות השיער המפוצל וגורמות לו להשאר ככה לאורך זמן רב , לכן לא חייבים לגזור הרבה אלא רק קצת .
טיפול עמוק במספריים החמות הו7א טיפול בו עוברים על כל השיער ולאחר מכן אין שוונצים בשיער או פיצולים והשיער מרגיש נעים יותר נראה בריא יותר - לעוד מידע את יכולה לחפש בגוגל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער לגברים ...מתן10/09/2011
היי
אני בן 27 ... יש לי שיער קצוץ בצבע שחור בהיר ומאז גיל 20 יש לי הרבה שיערות לבנות שמעטרות את ראשי ..
כרגע אני צובע פעם בחודש את השיער בתכשיר לנשים בצבע שחור ( לא זוכר את השם , שפורפרת כזאת + מי חמצן במשך כחצי שעה על השיער ).
הבעיה היא שהשיער הטבעי שלי הוא שחור בהיר ואילו הצבע הוא שחור פחם - והדבר מאוד בולט וזה מאוד מפריע לי בעיניים.. וגם כל הזמן שואלים אותי אם אני צובע וזה די מביך.
רציתי לדעת האם יש משהו שאני מפספס? איך אני יכול לצבוע את השיער הלבן ועדיין לשמור על הגוון של השחור בהיר שיש לי ?
תודה מראש על כל עזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין בעיה כלל...!!!
====11/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער ארוךמירוש10/09/2011
שלום
בעבר היה לי שיער ממש ארוך עד המותניים, מאז הסתפרתי כמה פעמים. כולל קארה. עכשיו יש לי שיער ארוך יחסית- עד אמצע הגב. ואני מעוניינת לשוב ולהאריך אותו. השיער שלי גלי. אני מקפידה לגזור קצוות כל 3-4 חודשים. אך רציתי לשאול , מכל שוק פירסומי השמפו שיש בפארמים כיום. איזה שמפו+ מרכך אתה ממליץ? ואם אפשר על איזה קרם מזין , קרם לחות לשיער, אתה ממליץ גם כן. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
מירוש10/09/2011שיער שלי מלא. להלן התמונה. בינתים משתמשת ב'קרם של פרקפט הלבן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער יפה
שירי10/09/2011איזה גוונים יפים - הם טבעיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירי
מירוש10/09/2011כן טבעי. כשהיתי ילדה עוד היה לי בלונדיני מאז זה השתנה. תודה רבה. :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירי - תגובה
זאב לוין11/09/2011אני ממליץ על שמפו + מסיה של וולה SP
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף דחוףinbal09/09/2011
שלום!
צבעתי את השיער לבלונד והשיער שלי נורא יבש ולא נראה יפה לעין אני משתמשת במסיכות והכל אבל אני מאוד רוצה לעשות החלקה כי אני לא אוהבת לעשות פנים כל הזמן
האם קיימת החלקה לשיער בלונד?
אשמח לקבל פרטים והמלצות
תודה אתם צוות נהדר:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את יכולה לעשות החלקה יפנית
מיכל11/09/2011זה לא משנה מה צבע השיער
תקראי פה באתר:
http://www.beok.co.il/vl/66/החלקה_יפנית
ויש גם החלקה טבעית -
www.beok.co.il/Category/Article/11135* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יכולה לעשות החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין11/09/2011החלקה יפנית לא מתאימה לשיער צבוע לבלונד , יש החלקה חדשה בשוק שאמורה להיות לשיער צבוע בלונד אך היא ממש חדשה וטרם קיבלתי עליה תגובות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגנה על השיערSahara09/09/2011
שלום,
נמאס לי מלהסתפר בכל חצי שנה ולקצר אורך נכבד משערי, במקום לדעת איך להגן על השיער ולהסתפק בגזירת קצוות מינימלית.
שיערי בהיר- שטני, דליל יחסית ושברירי. אינני משתמשת כלל בתכשירים לשיער למעט שמפו לשיער רגיל, חפיפה אחת בכל יום.
שיערי מתפצל במהירות, נשרף מהשמש, מתייבש והמגע שלו לא נעים.
רציתי לדעת האם ישנו תכשיר מסוים שאוכל להשתמש בו על מנת להגן על השיער ברמה הבסיסית ביותר (אינני אוהבת להשתמש בהמון תכשירים) על מנת לשמור עליו בריא ואחיד.
אם זה תרסיס, קרם, מוס או סיליקון, מקדם הגנה, לחות... אני מתבלבלת בין כל השמות והסוגים. אודה מאוד לעזרה!
יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגנה על השיער - תגובה
זאב לוין11/09/2011אני ממליץ לך להסתפר קודם כל במספריים חמות - לפי מה שתיארת זה הפתרון האידיאלי עבורך - בתספורת זו אינך צריכה להוריד מהאורך אלא זה טיפול עמוק . והיתי ממליץ לך להשתמש בשמפו ומסיכה נכונים המזינים את השיער ושומרים עליו . אני ממליץ על וולה SP סדרת ריפר יכולה להתאים במקרה שלך .
ישנו עוד פתרון הנקרא למינציה לשיער - זהו חומר אשר עוטף את השיערה ומגן עליה מפני נזקי הסביבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרים לשיער של Glissחסויה09/09/2011
אני שאלתי את השאלות הקודמות בשם שלי, וכתבתי שהשיער שלי יבש, עם קשקשים, נפוח, שרוף וכל הדברים הלא טובים שרק אפשר..
אתמול ראיתי בפרסומת על מוצרים לשיער של Gliss שמורידים נפיחות וממש משקמים את השיער מחדש, ואם לא יעזור, יתנו לי החזר כספי. השאלה שלי אם זה יכול להביא לתוצאה כמו שמסיכה ריפר של וולה SP והשמפו נגד קשקשים "קליר סקאלפ" יביאו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרים לשיער של Gliss - תגובה
זאב לוין11/09/2011יש הבדל גדול בין מוצרים המוניים שנמכרים בפארמים לבין מוצרים מקצועיים שנמכרים במספרות . כמובן שלתוצאות משמעותיות את תגיעי בעזרת מוצרים מקצועיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקרחות?שירי09/09/2011
אתמול פתאום אמי העירה לי שיש לי סימני קרחת בצורה שביל שממשיך את השביל בצד שיש לי לכיוון מעט אחרי הקודקוד בעורף.
מלחיץ למדיי... האם זו תוצאה של פתיחת התלתלים שעברתי לפני 4 חודשים לערך?
כמו כן יש לי נשירה חזקה.
האם ניתן להחזיר את הצמיחה באזור?
אציין שבדיקות הדם שלי תקינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובת המומחים
שירי09/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקרחות? - תגובה
זאב לוין11/09/2011תראי קודם כל הייתי ממליץ לך ללכת לרופא , נגד נשירה אני ממליץ על טיפות באלאנס סקאלפ של וולה SP
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


