מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תכשירים לשיערמ04/08/2011
שלום! ברשותי ספריי סליקון (להגנה ולברק) , סרום וקרם לחות. מתי להשתמש במה? באיזו תדירות...? האם אפשר למרוח את הקרם לחות לאחר מכן? האם כדאי שכל התכשירים יהיו של חברה אחת? אם לא- למה לשים לב?
ומסכה לשיער....כן, לא? נשמע לי יותר מדי דברים... בסה"כ השיער שלי לא צבוע, גלי-מתולתל והייתי רוצה להכניס לו קצת חיוניות. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשירים לשיער - תגובה
אנג'לה טטרו08/08/2011את צריכה ללמוד להכיר את השיער שלך ,יש כאלה ששמות קרם לחות ומסתפקות בזה
ויש כאלה ששמות גם ספרי סיליקון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסיכת קראטיןדנה02/08/2011
היי, אני בת 18, יש לי שיער גלי-מתולתל ומאוד מאוד יבש, יש בו אפילו מקומות באיזור האמצעי מאחורה שאין בו טיפת שומן מהקרקפת, כך שברגע שאני סוגרת את המים במקלחת, הוא כבר מתחיל להיות עם שוונצים וכמובן שהשיער מאוד לא נעים ונראה רע מאוד בגלל היובש.
רציתי לשאול מה מסיכת קראטין תעשה לצורה של השיער, והאם היא תקל עלי כשארצה לסדר אותו עם כל מני קרמים או מסיכות בגלל היובש.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסיכת קראטין - תגובה
אנג'לה טטרו02/08/2011שלום טל
בשביל לתת לך זיאגנוזה מדוייקת אני צריכה לראות את השיער ולתת הבחנה
כמו שאת מתארת את השיער זה כן יכול לעזור לך כן הייתי מנסה כמובן שלפי תתיעצי אם מי שאת סומכת עליו זה יכול להקל ולשפר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחות שהורסת מחליקlemonana02/08/2011
אני עושה מחליק וברגע שאני יוצאת מהבית (בעיקר בערבים) הלחות הרבה בחוץ הורסת אותו לגמרי. זה מבאס נורא. יש איזשהו תכשיר מיוחד מכל סוג שהוא שיכול לשמור על ההחלקה גם כשהלחות בחוץ גבוהה? תודה מראש :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי-
**02/08/2011יש ספריי נגד לחות של שוורצקוף- ספריי סילואט סופר הולד, הספריי מעולה! הוש שומר על התסרוקת לאורך כל היום, והוא לא דביק! ולא מקשה את השיער! מומלץ מאוד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
lemonana02/08/2011תודה. יש לך מושג איפה אפשר לקנות כזה בחיפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכלי לקנות את הספריי-
**02/08/2011בחנויות שמוכרים למספרות,או במספרות שמוכרים את המוצרי שיער של שוורצקוף.ויש לי עוד המלצה בשבילך- אני ממליצה לך לקנות את נקטר טרמיק של קרסטס! הנקטר טרמיק מגן מפני החום של הפן\ מחליק, ודרך החום הוא גם מזין את השיער!!! ככה תגני על השיער שלך ותמנעי נזקים מהמחליק שלא ישרף השיער! מומלץ מאוד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עצהשיר02/08/2011
אני מעונינת לצאת מהצבע השחור בשיער רציתי לדעת עם כדאי לי לעשות פעולה זו מכיוון שהשיער אורך לי ממש לאט, וכבר נמאס לי מהצבע הזה ואני רוצה לחזור לחום שטני שהיה לי :/ ומה מומלץ לעשות הבהרה/ניקוי פיגמנט ? ומה ההבדל ביניהם? והייתי שמחה עם תמליצו לי למספרה שמומחית לזה ואני מדגישה מומחית .. אני נורא מפחדת על שיערי לכן אני מוכנה להשקיע כמה שצריך. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספרה מומחית באיזור חולון-בת ים
בתאל02/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריכה עצה - תגובה
זאב לוין03/08/2011את מוזמנת להגיע ליעוץ אצלינו , זוהי ההתמחות שלנו , לגולשות הפורום היעוץ ניתן ללא תשלום ! אנו נמצאים בתל אביב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשות?מ01/08/2011
שלום! יש לי שיער עבה, שומני עם נשירה בנונית. בקיץ על אף הלחות, אני מרגישה שהוא ייבש הרבה יותר ואני חופפת לפחות! אחת ליומיים, אחרת הוא מאבד מהחיוניות והוא נראה רע ולא ניתן לעשות דבר מלבד לאסוף אותו. אף פעם לא טיפלתי בשיער יותר מדי, רק קרמי לחות (מהזולים האלה בסופר)... אני רוצה קצת להחזיר לו את החיים.. ועכשיו בטרנד האובליפחה (וגם קראתי פה המלצה) ראיתי סרום וקרם לשיער שלהם המעידים שמכילים הרבה דברים טובים. כיוון שזה לא עניין כל כך זול הייתי רוצה את דעתכם על המוצרים הללו. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה לעשות? - תגובה
זאב לוין02/08/2011אני ממליץ על מסיכת היידרייט של וולה SP .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתל ופגוםנטלי31/07/2011
שלום שמי נטלי ,יש לי שיער מתולתל עבה במיוחד קצר,מדורג שנוטה להתנפח למימדים עצומים בערך כפי 20 מימה שהוא רטוב . תמיד היה לי שיער ארוך ומתותל שהסתדר אבל ב-4 שנים האחרונות הייתי מספרת הרבה,מקצרת אותו ועושה המון מחליקים . הגעתי למצב שהשיער שלי היה נורא פגום אז עשיתי לו החלקת קליאופטרה וזה הרס אוות עוד יותר .עברה שנה מאז שעשיתי את ההחלקה והורדתי את כל השיער שהיה קשור בה עכשיו השיער לא מסתדר לי ואני לא יודעת מה לעשות ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מתולתל ופגום - תגובה
זאב לוין02/08/2011את צריכה לטפל בשיער על מנת להעניק לו מה שנדרש לו - כמה דברים שאני ממליץ לפי מה שאמרת :
1- להסתפר תספורת במספריים חמות - את יכולה למצוא באינטרנט כתבות ומאמרים על השיטה .
2- טיפול בשמפו ומסיכה טובים ומקצועיים - אני ממליץ לך על שמפו + מסיכה של וולה SP REPAIR* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםאנה31/07/2011
לפני כ3 חודשים עשיתי פסים עבים בשיער. כרגע הפסים הגיעו לגובה הגבות ז"א יש לי כבר שורשים בשיער. צבע השיער שלי זה חום בהיר כזה. קניתי צבע לשיר של קולסטון שנקרא בלונד בהיר. 8/0 . ואני רציתי לדעת כמה זמן יש לשים על השורשים את צבע השיער? וכמה זמן על שאר השיער?
בבקשה תרחיבו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
זאב לוין02/08/2011אני ממש לא ממליץ לך לעשות בבית ! את מדברת פה על בלונד וזה משהו שאת יכולה להביא לנזק בלתי הפיך ואז תצטרכי להוציא אף יותר כסף במספרה לתיקון הנזק .
אני ממליץ לך לגשת למספרה ולא לעשות ניסויים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לאחר החלקה יפניתדפנה31/07/2011
ההחלחקה בוצעה שיטת יוקו סיסטם .קיבלתי שמפו ומסיכה של שיסידו
סיימתי את ההחלקה ביום חמישי בצהריים . היום יום א' אפשר לחפוף בערב?
ועוד כמה שאלות:
א. עד כמה משמעותי השימוש בשמפו ומסיכה נטולי מלחים? קילתי את הערכה של שיסידו האם בהמשך אוכל לקנות מוצרים זולים יותר ? מה מומלץ?
ב. מרחו לי בסיום שמן קראטין וייבשו אתץ השיער . זו הייתה המלצה ולא רכשתי את השמן . האם כדאי לקנות? האם תוכל להמליץ על שם? יש לי בבית זמן מרוקאי של מישל מרסייה האם זה אותו עיקרון?
ג נאמר לי במשך 3 שבועות לא לאסוף שיער רק בגומית בד רחבה לאגוד ... לא סיכות לא קשתות וכיו:"ב האם לאחר חיפה רא/שונה גם צריך להיזהר עם משקפיים ?
ד. השיער שלי מסופר מדורג וקדימה האורך מעל הכתפיים ושם השיער לא ישר כמו סרגל יש מעט גל כי זה נופל חלק על הכתפיים זה לא מכוער ונופל טבעי אבל האם זה לא היה צריך להיות ישר אחרי החלקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות לשאלות.
====31/07/2011שלום דפנה
מאוד מומלץ עד חובה להשתמש עם מוצרים המיועדים לשיער פגום יבש וכו' ובמיוחד והשיער תוקן ע''י החלקה יפנית אז בכלל צריך לשמור עליו עוד יותר לכן המציאו את המוצרי המשך לאחר הטיפול ביפנית. אם תשתמשי במוצרים אחרים השיער ישאר חלק אך עלול להתייבש מאוד!!!
לאחר ההחלקה אסור לאסוף את השיער בין שבועיים לשלושה שבועות
והקראטין או השמן המרוקאי הינם חומרי הגנה הנותנים גמישות לשיער לאחר חפיפה ומומלצים ביותר לפני פן מחליק וללא כל קשר מומלץ לשיער.
אם השיער לא הוחלק כראוי בקצוות שני סיבות:
1)השיער מאוד יבש ולא יכול להגיע למקסימום החלקה והספר החליט ובצדק להוריד את ההחלקה לפני הזמן שלא יישרף...
2)או שלא השאירו את ההחלקה לאורך זמן ושיער לא קיבל את הזמן שהיה צריך עם ההחלקה ואז השיער לא ישר כראוי...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה נוספת
דפנה01/08/2011אין לי אפשרות כרגע לחזור לספר ( אני יוצאת לנופש)לרכוש את אותו שמן קראטין בו הוא השתמש . האם אתה יכול להמליץ על שמן דומה שאוכל לרכוש בחנות המוכרת ציוד למספרות. האם הכוונה לשמן על בסיס חלבונים?
האם אוכל בנתיים להשתמש בשמן מרוקאי של מישל מרסייה עד שאקנה את השמן ההוא?
לא יהיה נזק להחלקה?
חפפתי את הראש והשיער בסדר אבל באמת יש מקומות שהוא יבש ומעט שמן או לחות ישפרו את המראה .
אודה לתשובה מהירה אני יוצאת לנופש ביום רביעי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה בסדר גמור...
====01/08/2011שמן מרוקאי גם טוב על שיער רטוב מומלץ לאחר חפיפה והפתרון הטוב ביותר לאחר החלקה יפנית...קראטין הינו חומר מרוכז יותר... אך גם השמן המרוקאי בסדר גמור כל עוד נספג על השיער ולא יוצר משקעים שמנוניים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתלים..אלין30/07/2011
היי.. אני מתכוונת לעשות פתיחת תלתלים , כמובן במספרה מקצועית.. אני ממש רוצה לעשות זאת כי אני לא מצליחה להסתדר עם שיערי ומקווה שאחרי הפתיחה השיער יהיה פחות נפוח ויסתדר בקלות יותר.. רציתי לשאול אם יש לי שיער קצת יבש האם זה אומר שבהכרח שיערי לא מתאים לעבור פתיחת תלתלים ולא יהיה אפשרי לבצע זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין בעיה כלל
====30/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אלין
**31/07/2011באמת אין בעיה בכלל, תוכלי לעשות את פתיחת התלתלים, אבל תטפחי את השיער במסכה טובה, ובשמפו ללא מלחים למנוע את היובש ! כדאי שלאחר ההחלקה השיער יראה מבריק, ובריא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתיחת תלתלים.. - תגובה
זאב לוין02/08/2011קודם כל תוודאי שמעצב השיער עושה טסט לשיער - וגשי רק למעצב שיער עם הרבה ניסיון והמלצות , כי לא חסר פה בפורום בחורות שנכוו ממעצב שיער שלא ידע איך לעבוד בצורה נכונה עם החומר ופגע בשיער . ולאחר מכן אכן להשתמש בשמפו ומסיכה טובים ומקצועיים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחליק שיער- דחוףתענו לי בבקשה30/07/2011
שלום , אני רוצה לרכוש מחליק שיער בייבליס ST26
קרמי טיטניום.
1) האם המחליק, מומלץ?
2) כתוב על המכשיר (על רוב הדגמים) לשיער יבש.
לי יש שיער מתולתל יבש מאוד, מקורזל.
השיער יבש אז איך מחליק שרשום לשיער יבש. יכול לעבוד על יבש?
ואם אני אחליק במכשיר אחרי חפיפה לח כזה. זה בסדר, לא שורף שיער/מזיק?
הכוונה על מכשיר שרשום ליבש מותר רטוב?
3) מזה אומר מכשיר יבש /רטוב?
אם המכשיר לשיער יבש, עובדים על השיער לאחר חפיפה שהוא לח, התוצאה יותר טובה או פחות?
4) מתי מותר לשים חומר בזמן השימוש במכשיר. לפני או אחרי ההחלקה?
מורחים קרם סיליקון או ווקס?
*** מקווה שהבנתם את שאלותי, אשמח אם תענו לי בפירוט.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחליק שיער- דחוף - תגובה
זאב לוין02/08/2011המחליק הוא מחליק מעולה ! לא מומלץ לעבוד על שיער רטוב . הכוונה ליבש הוא שיער שאינו רטוב לא לסוג השיער . מומלץ לשים לפני השימוש ספריי מגן חום שיגן על השיער ויגרום לפחות נזק ולאחר ההחלקה ניתן לשים סרום או קרם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער שיצא כהה מדיאלה30/07/2011
שלום ,
צבעתי היום את שערי שיצא כהה מדי לטעמי .
יש לי שיער לבן ולכן אני משתמשת גם בצבע יסוד /בסיס .
הצבעים היו אלו :
א. צבע יסוד/בסיס 7/0 (בלונד בינוני ) . (1/2 שפופרת )
ב. צבע חום שטאני 7/7 . (1/2 שפורפרת) .
ג. בקבוקון של מי חמצן 6% .
(כולם של וולה - קולסטון) .
מה אני יכולה לחעשות כדי שבצביעה הבאה לא יצא לי כל כך כהה ??
תודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד תוספת
אלה30/07/2011האם בצביעה הבאה אני יכולה לעבור לצבא אדמדם , ואם כן איך לעשות זאת ??
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע שיער שיצא כהה מדי - תגובה
זאב לוין02/08/2011את צריכה לחכות עד הצביעה הבאה - תוך כדי שטיפת הצבע הוא יתבהר - בצביעה הבאה 7/0 20 גרם - 7/7 40 גרם עם 9% חמצן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך !!
אלה02/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרכך לשיעריאיר30/07/2011
האם לבנות יש להם שיער מתלתל טוב להשתמש במרכך לשיער ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרכך לשיער - תגובה
זאב לוין02/08/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לחות לשיערדנית28/07/2011
יש לי שיער מתולתל ויבש. היום אמא שלי הביאה לי קרם לחות לשיער אובלפיכה, האם הוא טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם לחות לשיער - תגובה
זאב לוין02/08/2011תראי מה את מרגישה על השיער אני לא מכיר את המוצר הספציפי שלך ויש הרבה קרמים עם אובליפיחה - הקרמים האפקטיבים ביותר הם המקצועיים הנרכשים במספרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעה חוזרתיוליה28/07/2011
צבעתי בבית את השיער עם צבע casting creme gloss מס 200 והצבע לא נתפס טוב בכל השיער אני רוצה לבצע צביעה נוספת.
השאלה בהפרש של כמה זמן אני יכולה לצבוע שוב?
ושאלה נוספת האם אני צריכה להרטיב את השיער לפני הצביעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעה חוזרת - תגובה
זאב לוין02/08/2011אפשר לבצע צביעה נוספת בבית במידה ואת לא מקבלת את התוצאה הרצויה אני מעדיף לך ללכת למעצב שיער על מנת לא להתאכזב ולא לפגוע בשיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו ומסכה לשיער דק צריך יעוץ ..אסי26/07/2011
שלום :)
יש לכם המלצה לשמפו ומסכה לשיער דק ?
ראיתי שהשמפו והמסכה של קרסטס עולה בערך פי 2 מי כול סוגי שמפו אחר כמו פול מיטשל שווררצקוף ... השאלה שלי עם שווה להשקיע תסכום על קרסטס?
עד כמה יש אבדל ???
אני פשוט רוצה להגיע למצב של שיער טבעי ויפה ובריא כמה שיותר בלי שום תוספות נוספות... ועם יש אבדל בין קרסטטס לפחות ברמה מעל כול המוצרים ... אפשר המלצה אל שמפו ומסכה ? שלהם כי יש כול מיני סוגים במחירים שונים ..
הבעיה גם עם תוספות כמו חימר וכול סוגי מוצרי השיער שיש שדוגמא עם אני סם חימר על השיער ואני עושה סיבוב קטן כול הראש שלי מזיע בגלל השמש ועם יש לי חימר על השיער זה בעייתי מאוד לשתוף תשיערר כי הכול ירד ...
זאות אחת הסיבות שאני לא משתמש באחד המוצרים האלו אולי רק באיזה הירוע מסוים ...
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמפו ומסכה לשיער דק צריך יעוץ .. - תגובה
זאב לוין27/07/2011בהחלט שווה להשקיע בחומרי טיפוח לשיער ! אני אישית ממליץ לך על סדרת וולה SP סיסטפ פרופשיונל שהיא קצת זולה יותר מקרסטס אבל היא מעולה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמוצר יותר מומלץ משוורצקוף לפי דעתך
אסי27/07/2011המוצר יותר מומלץ מי המסכה והשמפו של שוורצקוף לפי דעתך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי לדעת גם עם יש אריזה גדולה
אסי27/07/2011של שמפו מסכה של SP ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי שאלה נוספת מאוד חשובה ...בקשר
אסי27/07/2011יש לי שאלה נוספת מאוד חשובה ...בקשר למסכה של קרסטטס
יש תמסכה סידרת רזיסטנס(קרסטס)
משהו המליץ לי עלייה .. השאלה שלי עד כמה יש אבדל בין המסכה/שמפו אזות למסכה דוגמא של שוורצקוף פול מיטשל ושאר החברות?
כי המחיר של המסכה ושל השמפו הם פי 2 מי החברות שוורצקוף פוטל מיטשל ושאר החברות ...
ותאמת שאני קונה בדרך כלל אריזות גדולות כמו 1000 מ"ל שמפו ומסכה 500 מ"ל אז דיי משתלם זה יוכל להחזיק לי לאיזה שנתיים בכיף..
מה אתם אומרים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


