מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שתי שאלותרביד25/08/2011
היי, יש לי שתי שאלות:
1. אני עושה באופן קבוע מחליק ובלילות הקיץ שלנו הלחות מטורפת והשיער הופך למזעזע..יש איזשהו פתרון מומלץ כדי להשתלט על ההשפעה של הלחות? (קרם, ספריי, משהו..)
2. בנוסף למחליק, התחלתי לעשות "בייביליס" עם המחליק על הקדימה של השיער (מן גל קל כזה, בחלקים הקדמיים) ואחרי חצי שעה זה פשוט צונח..יש איזשהו ספריי מומלץ שמחזיק את הסלסול לאורך זמן?
תודה רבה,
רביד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רביד-
**25/08/2011יש לשוורצקוף ספריי נגד לחות בשיער! ספריי סילואט סופר הולד, הספריי גם ישמור לך על התסרוקת לזמן ארוך לאורך כל היום! והיתרון בספריי הזה שהוא לא דביק בכלל ולא מקשה את השיער! מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעולה
רביד26/08/2011כי חששתי קצת מהספריים בידיעה שהם עושים שיער קשה..תודה רבה רבה רבה!! :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתי שאלות - תגובה
זאב לוין28/08/2011אין מה לעשות הלחות בארצינו מאוד חזקה ככה שלצערי אין מה לעשות נגדה . אך אני יכול להמליץ לך על פתרון אחר - החלקה יפנית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו ללא מלחיםטל25/08/2011
שלום,
לפני חודש וחצי עשיתי החלקה יפנית. קניתי מהספר ששמפו ומסכה (במחיר מטורף...)
שאלתי: האם ניתן להשתמש בשמפו שאינו מכיל S.L.S או שזו אינה הכוונה בשמפו ללא מלחים?
בתודה
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה שמפו ללא מלחים הכוונה
**25/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל ביררתי בחברה מסויימת
טל25/08/2011ואמרו לי שיש בשמפו מלחים (למרות שכתוב שזה ללא S.L.S).
אני מיאד מאד מבולבלת ולא יודעת מה לעשות.
אשמח להבהרות ממי שמבין.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך יכול להיות שבשמפו ללא מלחים יש
**25/08/2011מלחים?? אני ממליצה לך על שמפו ללא מלחים של קרסטס החברה הכי טובה בשוק! והמוצרים שלהם הכי טובים ואיכותיים !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שמביא אותי לשאול אותך
טל25/08/2011האם S.L.S = מלחים?
כידוע לי זה החומר הגורם להקצפה.
ביררתי בחברה ידועה ומכבודת, שעל השמפו כתוב ללא S.L.S ומהמעבדה נאמר לי שהשמפו מכיל מלחים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה טל-
**25/08/2011ששאלת על השמפו את המעבדה , השמפו שייך להם? או של חברה אחרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטל-
**25/08/2011אולי ניסו להטעות אותך ולמכור לך את השמפו שלהם ושלא תקני שמפו של חברה אחרת בטענה שבשמפו שאת משתמשת יש מלחים, כי לא הגיוני ששמפו ללא מלחים יהיה עם מלחים, ושיטעו את הציבור זה יעלה להם בתביעה ענקית ויורידו את המוצרים שלהם מהמדף, סתם ניסו להטעות אותך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי לא הבנת
טל25/08/2011אסביר שוב.
על הבקבוק של השמפו כתוב S.L.S FREE
צלצלתי לחברה והם העבירו את שאלתי למעבדה וחזרו אלי עם תשובה, שהשמפו (שלהם עצמם) מכיל מלחים.
הם לא ניסו למכור לי את השמפו שלהם, להיפך, היו מספיק הוגנים ואמרו שיש בו מלחים (למרות שכתוב שהוא נטול S.L.S).
לא סתם כתבתי שאני מבולבלת.......... :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אני בהלם , ומבולבלת גם עכשיו..--
**25/08/2011של איזה חברה השמפו? את יכולה לכתוב בבקשה, אז הטעו ציבור גדול שחשב שרכש שמפו ללא מלחים כי חובה להשתמש מי שעוברת החלקה, והרבה הוציאו הרבה כסף על המוצרים האלו שבדרך כלל לא משתמשות במוצרים יקרים... עכשיו גם אני מבולבלת בדיוק כמוך... אבל אתן לך עצה- אחרי שעברת החלקה את חייבת לטפח בכל מקרה בשמפו+מסכה טובים ואיכותיים, שהשיער יהיה בריא ולמנוע נזק אחרי ההחלקה, אני ממליצה לך את של קרסטס! השיער שלך יראה נפלא, בריא, מבריק, ומשוקם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא אכתוב את שם החברה
טל25/08/2011כדי לא לפגוע באף אחד, אבל בכל מקרה את יכולה לראות באינטרנט שיש חברות שיש להן שמפו ללא S.L.S כמו: שביט, שוורץ, roots ועוד.
ועכשיו שאלות השאלות: האם זה בסדר להשתמש בשמפו שכתוב שהוא נטול S.L.S.......??
ראיתי מחירים של שמפו של החברה שציינת. ממש חור בכיס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש עוד שמפו טוב מעולה --
**25/08/2011של מקדמיה ללא מלחים, ולא יקר בכלל עולה 60 שקלים, הוא ממש טוב פעם השתמשתי בו הייתי מרוצה אבל משל קרסטס קצת יותר אז חזרתי לקרסטס.. אבל גם הוא מאוד טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכלי לרשום לי את פרטי השמפו
טל25/08/2011שדיברת עליו?
של איזו חברה הוא?
תודה על תגובותייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטל לגבי השמפו--
**25/08/2011שם השמפו הוא מקדמיה, תראי אני התקשרתי לסוכן שמוכר את המוצרים שלהם, והוא אומר שזה לא שמפו ללא מלחים ושאקנה סוג אחר שלו... אבללל הספר שלי אומר שזה כן שמפו ללא מלחים והוא מוכר לכל אחת שעוברת אצלו החלקה, ושאין לו אינטרנס לשקר, אני מאמינה לו , הוא אדם מאוד ישר, אני האמת לא עברתי החלקה אבל קניתי אותו והאמת שהייתי מרוצה ממנו.! ואם אני אומרת לך תסמכי עליי אני אחת שמשקיעה הרבה כסף על השיער על מוצרים טובים ואיכותיים ולא מתפשרת ולא משנה כמה יעלה! אם אני אומרת לך שהשמפו טוב תסמכי עליי...אני ממליצה לך לקנות גם את האמפולות של מקדמיה הם האמפולות הכי טובים שיש! השתמשתי בכל החברות, של מקדמיה הם הכי טובים, האמפולה היא ההזנה הכי טובה שיש לשיער ומומלץ לשים פעם בחודש אבל אני שמה פעם בשבועיים ,כי השיער יותר חלק ורך כמשי עם האמפולה! את יכולה לרכוש את המוצרים דרך הסוכן בהרבה פחות כסף מהמספרות שמוכרים אותם, למשל את האמפולות מוכרים במספרות 10 אמפולות בחבילה ב-250 שקלים והסוכן ימכור לך ב-150 שקלים! אם את רוצה אכתוב לך פה את המס טל שלו ,ותוכלי להזמין טלפונית את המוצרים וזה יגיע אלייך דרך שליח או שתגיעי אליו לתל אביב אם זה קרוב לך... סליחה על החפירה חחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטל לגבי השמפו אני מכירה אותו---
**26/08/2011האמת שהשתמשתי בו , אני קניתי אותו רק בשביל להוריד את הצבע מהשיער, כי חבל לי לבזבז שמפו יקר בשביל להוריד צבע מהשיער, האמת שלא הייתי מרוצה בלשון המעטה! השיער היה אחרי החפיפה מלא קשרים, ויבש, חשבתי שהוא יהיה יותר טוב מהפנטן ,אני קונה את פנטן תמיד אבל לא משתמשת בו ביום יום רק להוריד את הצבע מהשיער, אני לא חושבת שהוא באיכות טובה, ולא ישקם לך את השיער אחרי ההחלקה, ואני לא סומכת על שמפו שנמכר בסופר פארם, שמפו זול =איכות זולה, אני ממליצה לך בחום על השמפו של מקדמיה הוא גם לא יקר, הוא מעולה! הוא עשוי משמנים מיוחדים שמזינים את השיער, והספר שלי אומר שהוא ללא מלחים , לא כתוב עליו שהוא ללא מלחים אבל אני מאמינה לו, את אחרי החלקה את חייבת להשתמש במוצרים טובים ואיכותיים! בשביל שהשיער שלך לא ינזק אחרי ההחלקה ,ויראה מדהים, יפה, חלק ומשוקם! השיער הוא הכתר של האישה! אל תתפשרי על שמפו ומסכה תקני באיכות טובה! ושוב אם את מעוניינת אכתוב לך פה את מס הטל של הסוכן ,הוא מוכר למספרות את המוצרי שיער יש לו שכל מיני חברות לא רק של מקדמיה והוא ימכור לך בהרבה פחות כסף מהמספרות! [ אני בעיקרון ממליצה על קרסטס כי המוצרים שלהם הכי טובים ואיכותיים ,ורואים תוצאות מידיות! אבל רק בגלל שזה יקר לך ,אז המלצתי על מקדמיה , האמת שאם לא הייתי משתמשת בקרסטס הייתי קונה רק את של מקדמיה, הוא מקום שני אצלי ,הוא טוב מאוד, את תהיי מרוצה ממנו]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו קיי........תודה רבה רבה!
טל26/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוא תבין...
====25/08/2011סודיום כלאוריד הינו החומר שקיים בסוגי השמפו השונים בשוק והינו ה''מלח המדובר'' בכל מוצרי קרסטס הקיימים קיים המלח בשמפו ואותה בחורה כביכול סוכנת של לוריאל ומנסה לקדם את המוצרים של לוריאל כי זה מה שהיא יודעת!!!
לכן בדוק את המוצרים המוצרים הבאים ''סנסיאנס'' מבית שיסיידו,קווה קווה מבית רבלון,שמפו של חברת ''דניאל'' ויש עוד שניים שלושה סוגים!!!
כל שמפו שקיים בביתך או בסופר ואפילו מוצרים יוקרתיים במספרות קיים החומר ''סודיום כלואוריד'' והינו מייבש את השיער ולא מומלץ לשיער שעבר החלקה ברזילאית או שיער יבש ופגום כל שאר הקישקושים שכתבו לך להתעלם ממש לא מקצועי ולא אמיתי לבדיקתך!!! SLS קיים מלח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז באיזה שמפו להתשמש
אילן26/08/2011אתה אמרתה שלא רצוי להתמש בשמפו שאומרים שהוא לא מכיל מלח
אז באיזה שמפו להשתמש? מי שעבר החלקה (אני החלקה יפנית)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטח שכן.
איילת25/08/2011ואפשר גם להשתמש בשמפו רגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממליצה על קניית שמפו ללא מלחים
צחצח04/05/2016ממליצה על קניית שמפו ללא מלחים.
חברות יקרות זה שמפו בליגה אחרת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו ללא מלחים - תגובה
רוני חתוכה07/05/2016שלום רב
SLS הוא לא הבעיה אלא הסודיום כלואוריד.
שנית החומר הפעיל במוצר חייב להיות גבוה לשמירת איכות השיער.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גם שמן זיתשרון25/08/2011
את שמן הזית שמים רק בקצוות השיער? אסור שיגע בקרקפת נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר שיגע בקרקפת אין בעיה בכלל
**25/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן זית לשערשרון25/08/2011
מספר שאלות:
1. שמעתי שצריך לשים שמן זית כמה שיותר זמן, זה נכון? כמה זמן באמת צריך? (השער שלי יבש ונפוח וקצת שרוף)
2. האם זה נכון שהשמן זית צריך להיות חם?
3. השמן זית אמור לגעת בקרקפת או לא?
4. זה נכון ששמים את השמן זית על הקצוות בלבד? אם כן, אז איך זה משפיע על כל השער?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרון--
**25/08/2011שמן זית הוא הפיתרון הכי טוב לשיער יבש ומפוצל! הוא עושה נפלאות בשיער! השיער יפסיק להיות יבש ויהיה מאוד מבריק!!! השמן לא צריך להיות חם!!!! תשימי על כל השיער לא רק על הקצוות! ותעסי את כל השיער! ולאחר מכן תאספי אותו עם קליפס וכמה זמן שתוכלי להשאר עם השמן על הראש יהיה יותר טוב! אבל לא לצאת איתו בשמש! כי זה יעשה פעולה הפוכה! ולשטוף טוב טוב בחפיפה את השמן שלא ישרא אפילו טיפה! כי שמן+שמש= שיער שרוף ומפוצל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד משהו קטנטן אם אפשר..
שרון25/08/2011לעסות את כל השער אומר שמותר ורצוי שהשמן זית יגע בקרקפת? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון-
**25/08/2011כן אין בעיה בכלל!!!!!!!! ושוב השמן זית יעשה לך פלאים בשיער! האמת זה יותר טוב מכל מסכה שקיימת.. השיער יהיה מבריק מאודדדד , ויפסיק אחרי כמה טיפולים עם השמן זית להיות יבש, כבר בפעם הראשונה תראי שינוי לטובה בשיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרון עוד משהו-
**25/08/2011הפחדת אותי שכתבת עם לשים שמן חם, אז שוב בשום פנים ואופן שלא יהיה חם ,אפילו לא לחמם את השמן לשניה!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן זית לשער - תגובה
זאב לוין28/08/2011שמנים אינם בריאים לשיער מכיוון שהם סותמים את הקטיקולות של השיער וגרם לשיער את הפעולה ההפוכה עם הזמן השיער נהיה יותר יבש .
אני ממליץ להשתמש במסיכות מקצועיות לדוגמא בוולה סדרת SP
יש מסיכות שאפשר להתאים לכל סוגי השיער . עלייך לגשת למספרה מורשת וולה ושמעצב שיער יאבחן את שיערך ויתאים לך את המסיכה המתאימה ביותר לסוג שיערך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנהבתאל25/08/2011
הספר שלי אמר לי שעם הזמן הצבע השחור שיש לי בשיער ידהה ואז יחזור לי לטבעי
זה הגיוני? צבע שחור יכול לרדת ולחזור לטבעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגיוני מאוד...הוא צודק
**25/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחח באמת??
בתאל25/08/2011לא צבעתי 5 חודשים והצבע נהיה לי בגוון אדמדם ובחושך שחור
קשה לי להאמין שזה יחזור לי לטבעי (חום שטני) אני מתכוונת כמובן לא לשורש שאורך אלא על כול השיער הצבוע
אם כן זה ממש משמח אותי סוף סוף יש תקווה ואני לא אצתרך להאריך הכול מחדש!!
חחחחח תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה - תגובה
זאב לוין25/08/2011הוא דוהה אך הוא נשאר בשיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טלטלים - לא אוהבתחסוי25/08/2011
אני בת 14
יש לי טלטלים ואני לא אוהבת את זה
והם לפעמים מסתדרים יפה
אבל בדרך כלל הם ממש נפוחים וזה מכוער
גם כדאי לי לעשות פוני צד ?
אני רוצה אבל אני לא רוצה שזה היה נפוח מדי
ואני יכולה לעשות לזה מחליק ...
מה את/ה מציע/ה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסוי-
**25/08/2011זה עניין של טעם אישי, אני אישית לא אוהבת שיער מתולתל עם פוני חלק, וחוץ מזה לא כדאי לך להשתמש במחליק זה סתם ישרוף לך את השיער, וגם לא יחזיק הרבה מעמד המחליק בפוני בהמשך היום פתאום תראי שהפוני נהרס יתנפח ולא נראה כמו שסידרת אותו, ולא כדאי לך להשתעבד למחליק... תקני אולי קרם לחות לשיער שהשיער לא יתנפח לך וגם יעצב לך אותו יפה.. ולגבי הפוני אולי תרימי את הפוני יפה למעלה עם סיכה יפה נשמע לך יותר יפה משיער מתולתל עם פוני חלק..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלטלים - לא אוהבת - תגובה
זאב לוין25/08/2011אני ממליץ לך ללכת ליעוץ אצל ספר מקצועי ולראות כמה אופציות , או של מוצרים מקצועיים שיכולים לגרום לשיער להראות יותר טוב , או של החלקה או פתיחת תלתלים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בשיעראיריס24/08/2011
שלום, אני בת 35 , עם מספר בעיות בשיער:
בזמן האחרון יש לי נשירה חזקה, למרות שלא עברתי שינוי הורמונלי.
נוסף על כך השיער יבש כמו קש ומלא קשרים.
בחיפוש באינטרנט אני רק רואה הבטחות של כל מיני מוצרים שונים - ולא יודעת מה יכול לתת לי פתרון לכל הבעיות האלה? האם אצל רופא עור? האם עליי לבקש בדיקות דם מיוחדות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי איריס-
**24/08/2011הי, קודם כל תעשי בדיקות דם אולי חסר לך אבץ וברזל בגוף, אולי הפיתרון שלך זה הויטמנים, אם זו לא הבעיה אז נשירת שיער נגרמת גם ממתח נפשי ומלחץ... הפיתרון גם נגד נשירת שיער זה גם שמפו+אמפולה נגד נשירה, את האמפולה את יכולה להשיג דרך מרשם מהרופא עור ממש בזול, בחנויות מוכרים את זה בהרבה יותר יקר, והרופאי עור ממליצים לאלו שסובלים מנשירה לחפוף כל יום את השיער..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו-
**24/08/2011אמרת שהשיער יבש ומלא קשרים אני ממליצה לך בחום על שמפו+מסכה של קרסטס מסדרת נוטריטיב בן סטין , ואני מבטיחה לך שהשיער שלך יפסיק להיות יבש! ובלי קשרים! הוא יהיה רך ונעים למגע! מבריק וחלק כמשי! השמפו והמסכה של קרסטס הכי טובים בשוק ותראי תוצאות מיידיות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות בשיער - תגובה
זאב לוין25/08/2011אני ממליץ לך ללכת לרופא לבקש בדיקות כלליות , להגיד לרופא את הבעיה .
במידה וחזרו הבדיקות והכל תקין , ואין שום בעיה שנראית לעין - אני מאוד ממליץ על טיפות באלאנס סקאלפ של וולה SP , הן מחזקות את השורש וכך גורמות לשיערה לא לנשור , אני עובד עם המוצר כבר זמן מה והרבה מאוד לקוחות שלי משתמשות . השתמשו בו ואני יכול להגיד שאני רואה תוצאות ברורות תוך זמן יחסית קצר , מאוד מומלץ 1!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיער ופטרית שמשחן24/08/2011
יש לי פטרית שמש ונאמר לי שהיא קשורה לקרקפת,האם אפשר לעשות החלקת שיער במצב זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה קשור...?
====24/08/2011אין בעיה כלל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה קשור...? - תגובה
זאב לוין25/08/2011כן , את יכולה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערמאי21/08/2011
היי,
התחילה לי נשירת שיער על רקע מחסור בברזל. אני לוקחת כרגע ברזל.
מה ניתן לעשות (שמפו, מסיכות) כדי לחזק את השיער ולטפל בתופעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מאי
אנג'לה טטרו21/08/2011קודם כול טוב שהתחלת לקחת ברזל והכי חשוב שתקחי באופן קבוע
שמפו או מסכה לא עושים את העבודה ברגע שיש בעיה אבל בהחלט יכולה לעזור
יש לשוורצקוף סידרה נהדרת לנשירת שיער מומלץ ניתן להשיג במספרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מאי-
**22/08/2011בנוסף לברזל , תקני שמפו+אמפולות נגד נשירה, והרופאי עור ממליצים למי שסובל מנשירת שיער לחפוף כל יום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו-
**22/08/2011עדיף לך ללכת לרופא עור לקבל מרשם לאמפולה נגד נשירה, כי תקני את זה ממש בזול בגרושים בחנויות זה עולה כפול פי 3
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפאנית מבית NOWיעל21/08/2011
שלום,
אני עושה החלקה ורציתי לשאול כמה שאלות לפני ההחלקה:
1. אחרי ההחלקה -ישנם מוצרים מסויימים לשיער שאני צריכה לרכוש בעיקבות ההחלקה?אם כן,האם מומלץ לקנות אצל הספר או בחנות?
2.לשיער קרה- קצר כמה זמן לוקח לעשות החלקה? האם זה נכון שההחלקה על שיער קצר תישאר פחות זמן מאשר על שיער ארוך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלא תעיזי
====21/08/2011אם בא לך שישאר לך שיער על הראש...החלקה ישראלית החלקה זולה מאוד ולא מוצלחת ועבודה בעיניים...היזהרי ותברחי...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יעל28/08/2011בסופו של דבר עשיתי את ההחלקה והאמת שאני מאוד מרוצה. לא הופיעו שום סימני נשירה של השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספר טוב להחלקה יפנית והאם בכלל כדאיאיריס21/08/2011
אשמח לקבל המלצות על ספר מקצועי להחלקה
האם ההחלקה היפנית היא המומלצת היום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום איריס
אנג'לה טטרו21/08/2011החלקה יפנית בהחלט מומלצת כמובן אחרי שהשיער שלך ניבדק ומתאים כל מעצב שיער מיקצועי שעובד עם החלקות יפניות קודם כול מזמין אותך ליעוץ ואז נותן לך הבחנה לגבי השיער
אשמח להמליץ לך על מעצב שיער טוב שאני מכירה את העבודה שלו אני צריכה לדעת באיזה איזור את גרה
את יכולה לדבר איתי מחר בטלפון ואשמח לעזור 046469646* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך המלצה לוויטמניםאסי20/08/2011
נכון שצריך לטפח תעור ותשיער חיצונית אבל פנימית לא פחות חשוב לא ?
ואני לא אוכל בכלל ירקות ופירות!!
אז רציתי לדעת כמה צריך לקחת וויטמנים דוגמא מי אלו
וויטמין A, C ,E
מה ההמלצה ?
ויש לכם המלצה על טבליות של וויטמנים?(כשר אבל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דני-
**20/08/2011אתה צריך ללכת לעשות בדיקות דם, לראות אם בכלל חסר לך ויטמנים , כי עודף ויטמנים עושה פעולה הפוכה! הויטמנים שצריכים לשיער זה אבץ וברזל.. אבל קודם גש לעשות בדיקות דם... למרות שעדיף לאכול את המזונות כי לא תמיד הכדור נספג טוב בגוף.. מה שאתה צריך לאכול לבריאות השיער- סלמון, דגים, אגוזים, קשיו,שקדים, כבד, ביצים, ויש עוד מזונות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל איך יוכל להיות לי עודף
אסי20/08/2011איך יוכל להיות לי עודף עם בחיים אני לא אוכל לא ירקות ולא פירות ?
הגיוני שבנאדם לא יוכל פירות וירקות ומצב הוויטמנים שלו יהיה טוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדני-
**20/08/2011בכל מקרה לך לבדוק אם באמת חסר לך ויטמנים, גם אני לא אוכלת ירקות ובקושי פירות והכל תקין, ובכל מקרה עדיף לאכול את המזונות כי זה נספג יותר טוב בגוף, לא תמיד הויטמין נספג ונקלט טוב בגוף,המזונות שטובים לבריאות השיער- עוף, דגים, ביצים, סלמון, סרדינים, אגוזים, קשיו, שקדים, ולשתות הרבה מים..ואם אתה מתעקש על כדורים יש כדורים מיוחדים לשיער תתעניין בבית מרקחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דירוגחח D:18/08/2011
שיער מתנפח או הופל לגלי או מתולתל לאחר דירוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דירוג - תגובה
זאב לוין25/08/2011תלוי איזה שיער יש לך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרסטס אושיר17/08/2011
קרסטס או שיר 17/8/2011 17:42
ריציתי לדעת איזה מסיכה טובה יותר לשיקום שיער צבוע קרסטס או שיסיידו? היום הייתי בחנות למוצרי שיער והמוכרת ממש התעקשה ששיסיידו זה באותה רמה של קרסטס והיא מעולה .. מה עדיף? וגם עם כבר קרסטס אמרו לי שהמסיכה הכתומה יותר טובה מהירוקה מסדרת רזיסטנס אייג'' ריצארג'' אשמח לתשובה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שיר
**17/08/2011ברור שקרסטס עדיף!!! אין מה להשוות! קרסטס\לוריאל עולים על כל החברות בכמה דרגות!!! אם את באמת מעוניינת לשקם את השיער רק קרסטס! המוכרת המליצה לך כי כנראה היא לא מוכרת את קרסטס ..אני השתמשתי בכתומה היא מעולה! תראי תוצאות נפלאות..ממליצה בחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רק עוד משהו
שיר17/08/2011חח אז את אומרת שעדיף את הכתומה ולא הירוקה כדי לשקם שיער צבוע (לשחור) ופגום? ועוד משהו איך אפשר לדעת שזה באמת קרסטס אמיתי ויש לזה תאריך תפוגה או משהו כזה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיר-
**17/08/2011אני השתמשתי בכתומה והיא מצויינת! אבל יש לי חברות שמשתמשות בירוקה ומאודדד מרוצות, באיזה איזור את גרה? אם במרכז אגיד לך מאיפה לקנות, וגם בהנחה של 10 אחוז, ובלי חשש לזיופים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אני גרה
שיר17/08/2011אני גרה בבת ים :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיר--
**19/08/2011לגבי המסכה איזה עדיף לך להשתמש הירוקה או הכתומה , אולי עדיף לך את הירוקה כי היא מיועדת לשיקום שיער! המלצתי לך על הכתומה כי אני משתמשת בה ומאוד מאוד מרוצה ממנה! היא מצויינת! לגבי ההנחה שאמרתי לך אתמול רכשתי כמה מוצרים ושאלתי את המוכר אם הוא עושה לכולם הנחה של 10 אחוז אז הוא ענה שלא.. סורי..אני מקבלת את ההנחה כי אני רוכשת המון מוצרים.. ושוב לגבי מה עדיף לך קרסטס או שיסיידו, אין ספק שיסיידו הם מוצרים טובים מאוד אבל קרסטס בהרבה יותר טובה! ותראי תוצאות מידיות בשיער! קרסטס\ לוריאל עולים על כולם ! הם הכי טובים בשוק! אז אם את מעוניינת בשיקום מיידי! ושהשיער יראה מדהים,מלא ברק, ומשוקם רק -קרסטס!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק שיסיידו
====18/08/2011אחרי שתנסי את שיסיידו לא תרצי לראות ולהכיר כלום ושום דבר שיסיידו עולה על קרסטס פי 10 בלחות ובגמישות ומנסיון אישי של 5 שנים יש להם שניים אחת מסיכה עמוקה והשנייה מסיכה מרוכזת לכי על המרוכזת ותביני שקרסטס לא מגיעה לשיסיידו למכסה...!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנהבתאל16/08/2011
אני עומדת לקנות מסיכה של קרסטס הירוקה
איך אפשר לדעת עם היא באמת אמיתית? כי שמעתי שיש זיופים משום מה
ויש לזה תאריך תפוגה ??
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועד משהו קטן
בתאל16/08/2011מה יותר טוב לשיער פגום וצבוע
שייסידו או קרסטס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום בתאל
אנג'לה טטרו21/08/2011אני נתקלתי מספר פעמים במסכות של קרסטס מזויפות הייתי מציאה לך לקנות רק במספרות מורשות ,היום זה לא בעיה לפתוח את האינטרנט ולבדוק איזה מספרה באיזור שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


.jpg)