מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער עבה ומלא..מדיילינור20/07/2011
היי
מה עושים עם שיער כבד בטירוף כמו משקולת על הראש...כשאני עושה קוקו גבוה כואב לי הצוואר ממש.. השיער שלי לא מתולתל ,גם עשיתי החלקה יפנית שעזרה מעט לעיניין הנפח אך לא לעיניין העומס של השיער ...השיער מאוד מאוד עבה ונראה עמוס..וקשה מאוד בקיץ
עשיתי דירוגים שונים מספרים שהבטיחו לעשות שיער קליל יותר אך לא היה שום דבר משמעותי שפתר את הבעיה ,גם עשו לי גילוף של השיער אך זה מאוד מאוד ייבש לי את הקצוות הן נראו כמו מטאטא למרות שכן הורגשה הקלה בכבדות
האם יש דבר נוסף שניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער עבה ומלא..מדיי - תגובה
אנג'לה טטרו21/07/2011שלום לינור
מה שאת מתארת זה שיער מלא מאוד בשביל לתת לך עצה מדוייקת אני צריכה לראות את השיער לצערי לא אוכל לתת לך פיתרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער אחרי חפיפהכינור18/07/2011
כמה זמן צריך לחכות בין חפיפת שיער לבין צביעה? כי הבנתי שהצבע תופס טוב יותר על שיער "מלוכלך"
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי כינור-
**19/07/2011הצבע לא תופס יותר על שיער מלוכלך, זה לא שייך בכלל , תופס אותו דבר כמו על שיער נקי, פשוט מומלץ לצבוע על שיער מלוכלך בגלל שצביעת שיער על שיער נקי יכול לגרום שתרגישי גרד וששורף לך הקרקפת [ לא יגרם נזק לשיער] את יכולה לצבוע אחרי שלושה ימים מיום חפיפת השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצביעת שיער
נתי30/08/2011מחר היום האחרון לחופש וכולם הולכים לים, וגם אני הולכת עם חברות.. אחרי הים השיער מלא חול ומלח אז חייבים לחפוף, אם אני אחפוף את השיער ואייבש אותו ולאחר שהוא מתייבש אמא שלי תצבע לי את השיער, זה בסדר? אני לא מבינה למה צריך לצבוע על שיער "מלוכלך", אם אני אצבע אחרי שאחפוף זה לא יהיה טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי נתי
**30/08/2011אם כבר עדיף לך לצבוע למחרת החפיפה.. אל תיקחי סיכון כי על שיער נקי תוכלי להרגיש גרד וישרוף לך הקרקפת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעצהשיר17/07/2011
השאלה שלי היא כזאת.. אני צובעת את השיער שלי כבר חצי שנה לשחור סיני.. לפני 4 חודשים צבעתי פעם אחרונה בגלל שאני רוצה לחזור לטבעי שלי כרגע יש לי כבר שורש חום שטני ורציתי לדעת באיזה שמפו ומסיכה להשתמש? כרגע אני משתמשת בשמפו ומסיכה של שוורצקוף "ריפר רסקיו" שזה לשיער צבוע ויבש...מצד אחד אני רוצה לרפא את השיער ומצד שני אני צריכה שורש בריא וחזק מה שאומר שהריפר רסקיו לא מתאים לשורש כי הוא לא צבוע..ואני שמה שמפו רק בקרקפת ואת המסיכה מאמצע השיער ומעטה . אשמח לעצה תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה תודה
שיר17/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעצה - תגובה
אנג'לה טטרו17/07/2011שלום שיר
את עדיין יכולה להמשיך להשתמש בשמפו והמסכה לשיער צבוע כי רוב השיער שלך הוא צבוע ואת המסכה את לא צריכה להשים בשורש ממש אלא רק בקצוות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער ארוךגשר17/07/2011
החלום העכשוי שלי הוא שיער ארוך
משום מה השיער לי לא ממש מתארך...שלשום הסתפרתי..עכשיו אני אשמח לשמוע עצות...איך לשמור על השיער ..
יש לי מסכה של שוורצקוף לשיער יבש ואני משתמשת גם בשמפו של שוורצקוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער ארוך - תגובה
זאב לוין17/07/2011כדי להאריך שיער מומלץ להספתר פעם בשלושה - ארבעה חודשים - לגזור כסנטימטר ולהוריד את הקצוות המפוצלים - אם לא מורידים השיער נשבר ומתקצר ולא אורך , המשיכי להשתמש במסכות להזנת השיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון החלקה יפניתרותם15/07/2011
היי
לפני כשבוע עשיתי חידוש שורשים של החלקה יפנית
כנראה שהחומר לא נשאר מספיק זמן על השורש ויצא שרק חלק מהשיער הוחלק לגמרי
יש המון שורשים שלא חלקים
האם אפשר לעשות תיקון? כלומר, ללכת שוב לספר לשים את החומר על השיער לעוד כמה זמן על השורשים שלא קלטו את ההחלקה?
תודה......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדקי בגוגל...
==16/07/2011על תיקוני החלקה לאחר החלקה יפנית בטח יש מלא...מה הבעיה..?
לעשות סקר לא צריכה להוות בעיה...!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין17/07/2011ניתן לעשות תיקון החלקה , צריך לראות אבל כמובן מה מצב השיער , לעשות לו טסט על מנת לוודא שלא יפגע מההליך , כמובן לאחר ההחלקה עלייך לשמור בארבעה ימים ראשונים , ללא כובעים , ללא משקפי שמש , לא לשים את השיער מאחורי האוזניים ולהשתדל להמנע מפעולות שגורמות להזעה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה?שני15/07/2011
אז ככה,
היה לי שיער חום כהה טבעי לגמריי, והוא מאוד ארוך,
הגעתי לספר כדי לקבל גוון יותר בהיר עם גווני שמש שיראו יחסית טבעיים.
בהתחלה הספר עשה לי פסים עם הבהרבה פלטין כאלה רגילים,
ולאחר מכן הוא ביצע שטיפה עם צבע רקע.
עכשיו, למרות שהייתי מעדיפה את הפסים בצבע ולא בהבהרה, אין כבר מה לעשות
מה שמפריע לי זה הצבע רקע, הוא יצא חום נחושת כזה ואני לא אוהבת את הפיגמנט הכתום...
אני חיילת, ואין לי יותר מדיי כסף להוציא על מספרות..
מה הייתם מציעים לעשות? אני רוצה להגיע לגוון חום בהיר כזה, הפסים עם השטיפה יצאו יפים.
ואת השטיפה אני רוצה לעשות בעצמי כשהיא תעלם עם החפיפות, עם השאטיפה של לוראל.
איזה צבע אני אצטרך בשטיפה על מנת להכהות מעט את הפסים? הייתי בפארם היום ויש כמה צבעים...
ובנוגע לצבע רקע מה אפשר לעשות בנידון?
תודה ושבת שלום :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה? - תגובה
זאב לוין17/07/2011אני מציע לך לא לנסות לעשות כלום בבית , על מנת לא לפגוע לא בשיער ולא בעבודה שהספר עשה , גשי למעצב השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהנופר13/07/2011
היום קניתי מסיכה ושמפו של שווארצקוף לשיער פגום ויבש שקוראים לה "ריפר רסקיו" ,
המוכרת אמרה לי שזוהי מסכה טובה שתתאים לי מכיוון שיש לי שיער צבוע ( צבעתי לפני כחצי שנה לשחור , מאז כ-4 פעמים וכבר ארבעה חודשים אני לא צובעת במטרה לצאת מהצבע) לפני שלושה שבועות הסתפרתי ממש קצר , ואני רוצה מסכה שתשקם לי את השיער בגלל שהוא לא אורך לי ואני מנסה לשקם אותו יש לי קצוות מפוצלים גם באמצע השיער (בקצוות לא) , אני לא עושה פנים וכול מיני מחליקים למיניהם ... ורציתי לדעת גם עם זה מספיק או שאני צריכה גם אמפולות ומרכך שיער של שווארצקוף ? לא קניתי מכייוון שזה עסק ממש יקר כול זה ואמא שלי נמאס לה מכול הבזבוזים שלי חחח אז עם יש לכם עוד משהו להציע לי לשקם את שערי במחיר סביר אני אשמח תודה רבה :))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו ששחכתיי
נופר13/07/2011עם והמסיכה והשמפו כן טובים רציתי לדעת איך להשתמש בהם וכמה פעמים לחפוף בשבוע וכו' תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו ששחכתיי - תגובה
זאב לוין17/07/2011המסיכה שקנית היא מסיכה טובה , כמובן גם אמפולה תעשה לך טוב , אני הייתי ממליץ לא לחסוך כאשר זה נוגע לשיער , התכשירים היותר יקרים הם כמובן עם חומרים יותר יקרים וטובים יותר , במידה ושיערך פגום ואת צריכה שיקום חשוב שתשקיעי בחומרים אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת עיצוב שיער בבנימינה, גבעת עדהנועה13/07/2011
פרדס חנה...
מישהו שמגיע עד הבית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה את מחפשת בדיוק ..?
==13/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצת כתום ?!שני13/07/2011
אז ככה, יש לי שיער מאווד ארוך ובריא בצבע חום כהה,
אתמול הלכתי למספרה במטרה להבהיר אותו מעט ולעשות גווני שמש, משהו שיראה טבעי.
תחילה הספר עשה לי פסים רגילים כמו שעושים פסים ולאחר מכן שטיפה עם צבע רקע ( הוא עירבב את זה או משהו כזה?!)
בכל מקרה אהבתי את התוצר הסופי, אבל לטעמי יצא קצת חום כתמתם ולא לזה התכוונתי,
איך אפשר לטשטש או להכהות את זה מבלי להגיע לספר?
ואם הוא עירבב שטיפה עם צבע רקע כמו שהבנתי ממנו כמה זמן זה אמור להחזיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו...
שני14/07/2011האמת שדיי התרגלתי לצבע ואהבתי אותו, לא אכפת לי שישאר ככה
עכשיו השאלה שלי היא אחרת.
מכיוון שלא הסתפרתי לא יגדל לי שורש כי השיער שלי באורך שיא,
מה שכן יארך זה הפוני, והוא אורך מהר אז יהיו לי שורשים בפוני.
רציתי לשאול אם אני יכולה לעשות שורשים לבד בבית, אבל הבנתי שהוא עשה לי גם שטיפה בגלל הפסים,
אז מה בקטע של תחזוקה ?
ואם אצל הספר, כל כמה זמן ומה בערך המחירים?
ולא הבנתי משהו, ברגע שכל השטיפה תרד עם החפיפות אני אחזור לצבע הטבעי עם פסים פלטין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית צבא שיעריהודית12/07/2011
שלום
זקוקה לעזרתכם
אני נוהגת לצבוע שיער לבד נעזרת בערכות המוכנות הכוללות מי חמצן 9% וצבע בלונד מחליפה את הצבע 9% ל6% וצובעת רק את השורשים לא עוברת על כל השיער
ככה היה שנים והשיער שלי טוב חזק עבה וגם ארוך
השבוע רציתי לאחר הרבה התלבטיות לקבל גוון דבש
בסופרפארם המליצו לי על צבע של וואלה קולסטון מספר 4/7
קבלתי שערות אדום
ברצוני לתקן את הצבע
מבקשת עצות איך לעשות זאת בעצמי
לא בטוחה שאלך שלספרית שאינה מכירה אותי ותתקן
אם יש עצות אודה מאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר על טעות משלמים...
==13/07/2011לכי לתקן אצל אדם מקצועי תשלמי בכסף רב על הטעות ואח''כ תמשיכי לבד כמו תמיד כי על טעויות משלמים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לזאב לויןנופר11/07/2011
רציתי לדעת כמה עולה אצלך ניקוי פיגמנט??
השיער שלי צבוע בשחור כחול שנוטה לאדמדם מכיוון שלא צבעתי כמה חודשים
ואני מעוניינת לחזור לחום בהיר
ועוד משהו.. הרבה אמרו לי שניקוי פיגמנט לא מזיק האם זה נכון ??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לזאב לוין - תגובה
זאב לוין14/07/2011נופר שלום , אני צריך לראות את השיער על מנת לאבחן אם ניתן לעשות ניקוי מבלי לפגוע בשיער , את מוזמנת להגיע ליעוץ ואז נראה אם ניתן לעשות את התהליך וגם כמה זה יעלה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..hh11/07/2011
שלום..
העלתי תמונה ואני רוצה בבקשה שתאמרו לי איזה צבע השיער הזה או שזה פסי שמש
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אתם לא עונים זה ממש לא יפה
חסויי15/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה.. - תגובה
זאב לוין17/07/2011זה גווני שמש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תענוירדנה11/07/2011
איך לטפל בשיער שמתנפח מהלחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ירדנה-
**11/07/2011יש ספריי מעולה של שוורצקוף ,ספריי סילואט סופר הולד, הספריי חבל"ז הוא שומר על השיער מפני לחות, ורוח, הוא לא דביק!!! והוא שומר על התסרוקת לאורך כל היום, אני ממליצה לך בחום עליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיערחן11/07/2011
שלום רב,
שערי הטבעי הוא חום כהה, תמיד הייתי עם גוונים בלונדיניים עליו, עד שהחלטי לצבוע הכל לחום בהיר, כרגע אני רוצה לחזור לבלונד, האם זה אפשרי ? (כמובן ללכת לספר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - תגובה
זאב לוין11/07/2011בעקרון כן! יש אפשרות לניקוי צבע ואז לצבוע לבלונד המבוקש - אך צריך לראות את איכות השיער ואם השיער במצב לעבור את ההליך הזה מבלי שיגרם לו נזק .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשני11/07/2011
יש לי שיער מתולתל,יבש ועם "שוונצים"
איך אפשר להחיות את השיער,שיראה בריא וחזק ובלי שוונצים שאני אוספת את השיער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
זאב לוין11/07/2011אני מאוד ממליץ על תספורת במספרים חמות - זוהי שיטה המגיעה אלינו מחו"ל . המספריים מתחממות עד לחום של 150 מעלות וכתוצאה מזה קצוות השיער מולחמים ונאטמים בנוסף גם כל השוונצים נעלמים השיער הופך לבריא ומבריק .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

