מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער מרגיזחומימי10/07/2011
שלום רב.
יש לי שיער מלא מאוד , יבש ופשוט מרדני ומעצבן. אין לי תלתלי "ביסלי" , לא צבוע .. חשבתי לעשות החלקה יפנית או ברזילאית. ואז ספר אחד שעושה החלקות של יוקו , אמר לי שהוא יעשה לי "פתיחת תלתלים של יוקו , שזה לא חלק ממש אלא גלים רכים . יש דבר כזה?
ובכלל , לשיער כמו שלי , יבש ונפוח מומלץ פתיחת תלתלים או החלקה ? ואם החלקה אז איזו ? יפנית או ברזילאית ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מרגיז - תגובה
זאב לוין11/07/2011אכן יש דבר כזה פתיחת תלתלים זוהי אכן אופציה בשבילך . אך היזהרי ! לא חסר בחורות , אפילו כאן בפורום שמתלוננות על פתיחת תלתלים כושלת ! זה הליך שצריך להעשות על ידי מעצב שיער מנוסה מאוד שיודע לעבוד עם החומר ! בדקי את הספר שאלי המלצות של לקוחות שעשו אצלו את התהליך - כי אם לא עובדים נכון עם החומר יכול להיות נזק בלתי הפיך !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שנקרע מתסרוקת לחתונהרוני10/07/2011
יש לי שיער בריא,חלק ומהמם!!!!! לפני חודש עשיתי תסרוקת לחתונה של אחותי ועשו לי רולים בכל הראש על מנת ליצור מראה נפוח ומרושל!!!!!
ומאותה תסרוקת אין לי מנוחה,כ ל השיער שלי מקדימה פשוט נקרע (יש לציין שהשיער שלי מלא בגוונים בלונדינים) ובגלל שהשיער שלי חלק זה כל הזמן עומד ופשוט משגע אותי!!! אותן שערות שנקרעו נראות מקורזלות וחסרות כל כיוון!!! רציתי לדעם אם השערות האלו יגדלו ויחזרו להיות נורמליות??? או שמא מדובר בנזק בלתי הפיך?????
אודה לתשובה מהירה!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שנקרע מתסרוקת לחתונה - תגובה
אנג'לה טטרו10/07/2011שלום רוני
אני לא מאמינה שהשיער יגדל ולא יחזור להיות כמו שהוא היה
כמובן בשביל לדעת שיש נזק בשיער אני צריכה לראות את השיער ולהבחין מה בדיוק הנזק אם יש נזק
כמו שאתמתארת אחרי הרולים השיער לא מסתדר האם שמו אותך במכונה ..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שער CHI כושלתשרית10/07/2011
לפני שבוע וחצי ביצעתי החלקת שיער משי CHI . שיערי ארוך, לא גלי די יבש עם גוונים ונפוח. יצאתי ממנו אחרי שהחליק לי את השיער עם המחליק והשער נראה יפה חלק ורך. אחרי 4 ימים חפפתי עם השמפו קראטין שעשה לי שער נוקשה וסבוך ורק כששמתי טונה מסכת קאשמיר זה התרכך . סירקתי וישנתי איתו בלילה לאחר שייתיבש. חפפתי בבוקר ולאחר ייבוש שמתי סיליקון אך השער חזר לקדמותו כאילו לא נעשה דבר. ז"א די יבש ונפוח. נראה שעשה לי את ההחלקה לא כמו שצריך, מכל הבחינות. מה עושים? תיקונים? החזר כספי? זה מצחיק להתייחס לשיער שלא נראה כלל אחרי החלקה כאילו כן. אותו שיער רק אם כל מיני כימיקלים שהתווספו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרית-
**10/07/2011זה שההחלקה לא יצא טוב זה לא אומר שהספר לא מקצועי, זה הסיכון שבהחלקה, היית צריכה לדעת מראש שזאת התוצאה שעלולה להיות מההחלקה, החלקה מזיקה לשיער יש כאלו שהיא מזיקה להן יותר ויש כאלו שהיא מזיקה להן פחות, אבל אין החלקה שלא פוגעת בשיער ובמרקם שלה נקודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושרית אל תשקלי לעשות תיקון -
**10/07/2011שוב החלקה שהמצב לא יהיה יותר גרוע... תטפלי בו עכשיו בשמפו ללא מלחים, ובמסכה טובה, ואמפולה שהשיער לא יהיה יבש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו לגבי ההחלקה-
**10/07/2011מי שעושה החלקה ורוצה שיער גולש מקלות ,ההחלקה לא תפתור לה את הבעיה! היא תצטרך להעביר פן ולעבד את השיער טוב, ההחלקה עושה את השיער קצת יותר חלק ובזכות ההחלקה הפן לא יהרס בלחות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב...שטוי
==10/07/2011החלקה צריך לדעת לעשות והחלקה יפנית אינה מצריכה פן!!!!! נקודה!!!!
הספר כשל מכיוון ועשה אבחנה לקוייה נקודה!!!
אם השיער יבש ולא איכותי לא עושים החלקה או אומרים מראש מה עלולה להיות התוצאה והכל מתחיל ונגמר בספר מאחר והוא עומד מול המוצר וצריך לדעת מה עלול להיות הספר כשל אבחנה לקוייה ולא סתם נאמר"החומר ביד היוצר''.
החלקה טובה לא צריכה שום פן ושום עיבוד ושום דבר!!! חלק וזהו!!!
הדבר היחידי הנכון זה השמפו ללא מלחים ומסיכה טובה לשיקום!!!
ופעם הבאה ביחרי ספר מקצועי המומחה בתחום ושיודע לקחת אחריות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב...שטוי
==10/07/2011החלקה צריך לדעת לעשות והחלקה יפנית אינה מצריכה פן!!!!! נקודה!!!!
הספר כשל מכיוון ועשה אבחנה לקוייה נקודה!!!
אם השיער יבש ולא איכותי לא עושים החלקה או אומרים מראש מה עלולה להיות התוצאה והכל מתחיל ונגמר בספר מאחר והוא עומד מול המוצר וצריך לדעת מה עלול להיות הספר כשל אבחנה לקוייה ולא סתם נאמר"החומר ביד היוצר''.
החלקה טובה לא צריכה שום פן ושום עיבוד ושום דבר!!! חלק וזהו!!!
הדבר היחידי הנכון זה השמפו ללא מלחים ומסיכה טובה לשיקום!!!
ופעם הבאה ביחרי ספר מקצועי המומחה בתחום ושיודע לקחת אחריות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת משי?חן09/07/2011
שלוםם אני בת 14 ויש ליי שיעררר מתולתל/גלי נפוחח והייתי רוצהה להחלייק אותו... אניי לאאא מעוניינתת לאא בהחלקהה בריזלאיתת ולאא ביפניתתת... שמעתי עלל החלקת משי chi שהיא טובהה לכל סוגיי השיערר כמעטט והיאא לצמיתות...
האםםם הייאאא באמתת לאא מזיקהה לשיערר ולבריאותת ?
והאםםם כדייי ליי לעשותתת בגילל כזהה או שזהה יעשה לי נשירהה או משו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפנית לכל דבר!!!
==10/07/2011החלקת צ'י זו החלקה יפנית לכל דבר כשיש מנטרל המבצע את אותו הפעולה והיא לא מומלצת מאחר והיא אגרסיבית מאוד ואינה מתאימה לכל שיער ומורכבת מאוד לכן יפנית ,וצ'י וכל ההחלקות הקבועות הינן החלקות קבועות ונותנות תוצאה שונה בהתאם להחלקה ולסוג השיער...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיגמנט אדום שלא הולךשחר09/07/2011
היי גם לי יש את אותה הבעיה..
ניסיתי לבטל את הפיגמנט האדום עם צבע בלונד אפרפר בינוני ואז הוא נחלש אבל כשרציתי שיהיה יותר בהיר השתמשתי בבלונד אפרפר בהיר והוא חזר.
הלכתי למספרה אבל לא יצאתי מרוצה כי הספר יצר אשליה כאילו זה נעלם אבל זה לא.
הוא פשוט עשה לי צבע קצת יותר כהה ועליו גוונים יותר בלונדינים אז זה טישטש את האדום אבל ברגע שהורדתי את הפסים זה בלט ממש שוב.
הלכתי לעוד מספרה שם הספר טיפה החליש אותו אבל הוא עדיין נשאר קצת הוא צבע לי לגוון שהוא יותר חום אבל אני רוצה יותר בהיר.
כל צבע בהיר מתקבל העיקר שלא יכיל בתוכו את הפיגמנט האדום שנותן מראה שנוטה טיפה לג'ינג'יות..
אין איזה צבע שהאפור אצלו ממש חזק והוא יבטל לי את הפיגמנט האדום?
יש את הבלונד פנינה שראיתי שנראה שהוא יותר אפור.. יש מצב שהוא יעזור?
איזה צבע אני צריכה ועם כמה אחוזי חמצן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנט אדום שלא הולך - תגובה
אנג'לה טטרו10/07/2011שלום שחר
בשביל לתת לך תושבה מדוייקת כמובן אני צריכה לראות את השיער ,
היום יש צבעים שמנטרלים את הפיגמנט האדום כתום כמו שאת מתארת שיש לך ,ומה שמנטרל את הצבע האדום הוא הכחול כמו שמכינים צבע ומשתמשים באםור אז מכניסים לו את הכחולל במידה והאפור לא מספיק ,בשביל זה הייתי מליצה לך ללכת למעצב שיער שהוא מומחה לכמיה וקיבלת המלצות ,כן אפשר לנטרל את הכתום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצהזוהר09/07/2011
שלום,אני מחפשת מעצב שיער שיש אפשרות להתייעץ איתו על השיער שלי עיצובו וצבעו...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש מלא...
==09/07/2011גשי לבן יהודה בת''א יש מלא נחשבים....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה - תגובה
זאב לוין11/07/2011את יכולה להתייעץ עם כל אחד ממנהלי הפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת שיער שנצבע בטעות לכההאיריס09/07/2011
שלום. השיער הטבעי שלי הוא שטני בהיר. כל הזמן הייתי עם גוונים טבעיים. אתמול, הלכתי לספר וכיוון שהגוונים כבר נראו צהובים החלטתי לשנות וביקשתי גוןן חום בהיר עם יואנס של כתום. התוצאה הייתה אסון - שיער אדום. הוא עשה לי ניקוי מיד אח"כ ואז שטיפה ועוד אחת ויצאתי ממנו עם שיער בצבע חלודה. הקניתי צבע לבד ועשיתי מעל הכל צבע חום ערמונים שנראה כמו שטני דבש בתמונה אבל עלי יצא חום כהה מאד.
מה אני עושה????. יש לי דרך דחוף להבהיר את השיער חזרה לשטני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרת שיער שנצבע בטעות לכהה - תגובה
זאב לוין11/07/2011אני ממליץ שתגשי למעצב שיער עם המלצות ותתיעצי איתו - קשה להמליץ מבלי לראות את השיער ומצבו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהשחף08/07/2011
שלום השייער שלי השתנהה הוא ניהיה פתאום קופצני כולו קופץ וכמו דליל כזה במים רואים את הקרקפת זה ממש מכער אותי מה אני אמור לעשות בישביל לחזור לשיער רגיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
זאב לוין11/07/2011לפעמים אם השיער נהיה דליל וקופצני זה בגלל קצוות מפוצלים במקרה כזה צריך להסתפר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהalior07/07/2011
היי רציתי לדעת אם החלקה ביתית הורסת את השיער ואם היא גורמת נשירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה - תגובה
זאב לוין11/07/2011אני תמיד ממליץ על החלקה אך ורק במספרה ! על ידי אנשי מקצוע שנותנים לך אחריות וידעים בדיוק מה אסור מה מותר ובאיזו כמות וזמן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזו החלקה?ריקי06/07/2011
יש לי שיער בלודני צבוע די בריא. ברצוני לעשות החלקה האם מומלץ? ואיזו החלקה?תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 סוגים...
==07/07/2011החלקה ברזילאית או קראטין משי אלה ההחלקות היחידות שמתאימות לך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרמננט- מו מכיר מספרה שאושה פרמננט?michal06/07/2011
שלום
אני מחפשת מספרה שעושה פרמננט בראשון או סביבה
תודה לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרמננט- מו מכיר מספרה שאושה פרמננט? - תגובה
זאב לוין06/07/2011את מוזמנת להגיע לייעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ברזילאיתדנה05/07/2011
1. האם החלקה ברזילאית קראטין טובה? האם יש החלקה ברזילאית שאינה מזיקה לבריאות? אמרו לי שהקראטין כזו - האם נכון?
2. האם יש החלקה אחרת שמחליקה שיער אך לא לצמיתות כמו הברזילאית?
3. מה עדיף לעשות קודם - החלקה ברזילאית או צבע ובאיזה הפרש של ימים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה-
**06/07/2011ההחלקה הברזילאית היא לא לצמיתות , היא יורדת תוך ארבעה חודשים בלבד, ועדיף לעשות קודם צבע לפני ההחלקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ברזיאליתשרון05/07/2011
ערב טוב,
ברצוני לשאול אתכם על ההחלקה הברזיאלית יתרונות / חסרונות.
אני בעלת שיער מתולתל עושה כבר עשרים שנה פן (מגיל 15) השיער היום ללא פן פשוט לא מתולתל ובטח לא חלק אלא נפוח ומכוער, לא ניתן לצאת בלי פן..
הספר שלי משכנע אותי כבר שנים לעשות החלקה ברזילאית הוא אומר שהיא לא הורסת, לא גורמת לנשירה אלא פשוט משקמת אותו. הוא אומר שבהחלקה הברזיאלית(עם פורמלין) יש חומר קראטין שמכסה את השערה וגורם לה להיות בריאה יותר..
השיער שלי עבר לא מעט : פנים, צבעים ואף גוונים..
1.הוא אומר שאם אעשה החלקה ברזילאית אז אצטרך רק לייבש את השיער עם פן (כמו שמייבשים לילדות קטנות) והשיער יהיה חלק ז"א לא צריך לעבד את השיער עם פן כמו שאני עושה היום.
האם זה נכון?
2. אני בשלב שנמאס לי מהפנים במיוחד בחודשי הקיץ החמים שפשוט בא לי לחפוף ולצאת ולא להיות עבד של השיער כמו שאני כבר עשרים שנה..
האם ההחלקה הזו אכן משקמת?
האם בגלל שהשיער שלי עבר צבע וגוונים לא יהיה הרס?
האם ההחלקה לא גורמת לנשירה?
אני מתלבטת כבר כמה שנים בגלל הפחד שיקרה משהו לשיער..
אשמח לדעתכם,
תודה וערב טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרון-
**06/07/2011אם את אוהבת את השיער גולש ומקלות , תצטרכי לעשות פן גם עם ההחלקה הברזילאית, ההחלקה לא גורמת לנשירה אבל קחי בחשבון שתצטרכי לגזור קצוות ישר אחרי ההחלקה, ושהשיער עלול להתפצל ואפילו להיראות קש בקצוות, וגם להתפורר בקצוות, אחרי ההחלקה , ההחלקה יורדת אחרי ארבעה חודשים בלבד!!! ותצטרכי לחפוף את השיער בשמפו ללא מלחים+ מסכה, לא תוכלי להכנס לבריכה ולים, וארבעה ימים ממריחת ההחלקה בשיער אסור לחפוף את השיער ארבעה ימים, ואסור לאסוף את השיער בקוקו, ואם תזיעי בשיער תצטרכי לעשות פן שישאר חלק גולש עד לחפיפה... היתרון בהחלקה שהפן לא יהרס לך בלחות וישאר חלק.. אני אישית לא הייתי ממליצה לך לעשות את ההחלקה במיוחד שאת מפחדת על השיער.. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין בעיה כלל!!!
==07/07/2011כל התשובה של הנ''ל נכונה חוץ מדבר אחד...!!!
את יכולה להיכנס לים ולבריכה חופשי חופשי ללא כל פחד הדבר היחידי שאת צריכה לעשות הוא לשטוף את השיער במים מתוקים מהברז לאחר היציאה מן הים או הבריכה...ואם השיער שלך פגום ממליצה לך לעשות חופשי את ההחלקה היא מדהההימה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפנית -שאלות דחוף!דפנה05/07/2011
שלום
ברצוני לבצע החלקה יפנית ושאלתי שני ספרים וקיבלתי כמה תשובות .
הספר הראשו אני הולכת אליו כבר שנים קבוע ויש לו יד טובה ן- אמר לי שהוא עושה החלקה ב 1500 שח במחיר מיוחד מזומן . . הוא לא משתמש בחומרים כמו יוקו סיסטם. אבל הוא לא אחד שמפרסם החלקה והוא לא עושה את זה מידי יום , לדעתי אולי פעם בחודש. כשאלתי אותו מה עושים אחרי הוא אמר שהכל רגיל. שבוע אחרי עושים צבע אם צריך ואין צורך בשמפו או מסיכה מיוחדים . .
הספר השני עושה כל יום החלקות - בשתי שיטות : יוקו סיסטם או מגיק פאוור של דוקסטל. הוא רצה בסביבות 2000 ש ח ואמרה שאהיה חייבת מסיכה. כן אמר שהשיטה השנייה חדשה יותר מיוקו ואפשר כבר בזמן ההחלקה לעושת צבע. והיא טובה יותר. מה דעתכם? \\תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדפנה-
**05/07/2011כנראה שהספר שלך לא מקצועי! חובה להשתמש אחרי החלקה יפנית בשמפו ללא מלחים+מסכה לשיער, וגם לא תוכלי להכנס לבריכה ולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לצאת מצבע שחור מבלי לפגוע בשיער?רונן פלג05/07/2011
רציתי לדעת איך אפשר לצאת מצבע שחור מבלי לפגוע בשיער? ,
אני רוצה צבע דומה לטבעי שלי שזה חום שטני,בגלל שכאשר יהיה לי שורש לא יהיה הבדל כמו עכשיו
אני בתהליך של שיקום השיער אחרי כמה שנים טובות של פנים ...
כרגע השיער נהיה לי שחור אדמדם כי לא צבעתי 4 חודשים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - תגובה
זאב לוין06/07/2011כדי לצאת משחור אפשרי לעשות ניקוי צבע ולצבוע את השיער לצבע שלך .
אך צריך לראות את השיער לאבחן אותו ולראות אם באמת ניתן לעשות זאת עם נזק מינימלי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


