מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחליקחסוי17/06/2011
אני משתמשת במחליק, לפי מה שאמרו לי הוא לא שורף את השיער כי יש לו פלטות מקרמיקה ... האם זה באמת כך, שכאשר יש פלטות מקרמיקה השיער לא נישרף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל מחליק שורף שיער
==17/06/2011ופוגם בה ללא רחמים...אין חיה כזאת מחליק לא שורף...!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל מחליק שורף שיער - תגובה
זאב לוין17/06/2011כל מחליק באמת פוגע בשיער השאלה היא מידת הפגיעה יש מחליקים טובים יותר ופחות , כדי למזער את הפגיעה אני ממליץ על ספריי הגנה מפני חום - ניתן לרכוש במספרות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
נעמה12/08/2011היי,
כמו שאמרו פה- למצוא מחליק שיער שלא עושה אפילו נזק מינימלי לשיער זה כמו למצוא כוס קולה שלא עושה נזק כלשהו לשן. אני מניחה שיש גם דוגמאות פחות אינפנטיליות לאנלוגיה הזו..
:/
בכל אופן, נראה לי שהמקסימום שאת יכולה להשיג הוא דרך מחליק קרמי- ממה שאני יודעת הם הכי בטוחים לשיער. אני מכירה את המחליק של ווטלין פרו, שאמור להיות טוב ולא ממש מפריע לתפקוד התקין של השיער.
הייתי ממליצה לך לנסות ולראות את ההשפעה של זה על השיער שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דק צבוע ויבש מאדעמית16/06/2011
שיערי יבש מאד צבוע לבלונד (הבסיס שטני) צבע של נטורל פורמולה מס 10 וחמצן 6%
מבקשת עצה לגביי שמפו ומרכך שלא יגרמו לשיערי להראות כמו ערימה של צמר גפן.
אבקש פירוט ממשי של סוגים וחברות בהן כדאי להשתמש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער דק צבוע ויבש מאד - תגובה
זאב לוין17/06/2011אני ממליץ בחום על טיפול של שמפו , מסיכה וניתן לרכוש גם אמפולה של וולה SP , REPAIR . ניתן לרכוש במספרות המורשות העובדות עם וולה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצוות מפוצליםנסטיה15/06/2011
שלום,
לפני כשבעה חודשים הייתי אצל ספר והוא הוריד לי את קצוות השיער המפוצלים והשרופים.
מאז לא הסתפרתי ושערי ארך מעט, כמו כן טיפלתי בו עם מסיכות (מסיכת שיער של אינדולה לשיער יבש ופגום, ומסיכת שיער של שוורצקופ גם לשיער יבש ופגום לשיקום עמוק). השיער שלי שוב נוטה לקצוות מפוצלים, אני ממש מיואשת ואני כבר לא יודעת מה לעשות, הוא גם בקושי אורך. במשך שמונה החודשים האחרונים עשיתי מחליק רק ארבע פעמים, בחורף השתמשתי מספר פעמים (בערך 4-5) במייבש שיער אבל לא הקרבתי אותו ושמרתי על מרחק של כ-15 ס"מ מהשיער... השיער שלי ממש חשוב לי ואני רוצה שהוא יארך ויהיה בריא, אבל נראה שכל מאמציי הם לשווא. HELP!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסוי-
**16/06/2011לפי מה שכתבת אין שום סיבה שהשיער שלך יתפצל, לדעתי הספר לא גזר לך את כל הקצוות השרופים והמפוצלים, אולי השאיר טיפה מהשיער השרוף והמפוצל ולכן שיערך מתפצל שוב, כי אפילו אם יש טיפה שיער שרוף ומפוצל הפיצול מטפס למעלה ומפצל אותה! בשביל להאריך את השיער ושיגדל בריא ויפה לכי לגזור את הקצוות המפוצלים, ותמשיכי לטפל בשיער במסכה טובה מומלץ של קרסטס, תשתמשי באמפולה של מקדמיה . אמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער! ואל תשמשי הרבה במחליק ופן תשתדלי לאסוף את השיער יפה מבלי להחליק אותו, ואין שום סיבה ששיערך לא יארך יפה ובריא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצוות מפוצלים - תגובה
זאב לוין17/06/2011הזמן המומלץ לתספורת הוא כל 4 חודשים , ברגע שתעשי פעם ב 4 חודשים ותגזרי כסנטימטר תאפשרי לשיער לגדול מבלי להשבר , כאשר אינך גוזרת את הפיצול השיער נשבר באותה נקודה ולא אורך . בנוסף אני אמליץ לך על תספורת במספריים חמות שמלחימה את הקצוות וגורמת להם להיות בריאים יותר ולא להתפצל לזמן ארוך יותר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנים עגלגלותנטלי14/06/2011
יש לי פנים עגלגלות ושיער חלק ארוך יחסית.. השאלה שלי היא איזה תספורת מתאימה לסוג הזה של הפנים.. הבנתי שלפנים עגולות צריך נפח בקודקוד הראש מה זה אומר? יש תמונה לדוגמא?...
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נטלי
אנג'לה טטרו14/06/2011נפח בקודקוד ודרוג מקדימה לא צריך להשאיר אורך חשוב דווקא לדרג מקדימה
כמובן שעדיף שאת הולכת לספר שהוא יראה וימליץ גם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחליק שיערלילי14/06/2011
שלום.
רציתי לדעת את דעתכם על מחליק שיער של Ghd
האם בסידרה הזו יש אחד שמומלץ יותר?
ואיפה ניתן לרכוש אותו בארץ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחליק שיער - תגובה
זאב לוין15/06/2011הוא מחליק מעולה ! לדעתי לא מוכרים אותו בארץ , הכי בטוח ומומלץ לרכוש באתר של החברה בחו"ל דרך האינטרנט אך לוודא שהחשמל מותאם לישראל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובשבר13/06/2011
חלק מהשערות שלי הן דקות (לא מידי) וחלק עבות מאד. בנוסף, החלק האחורי של השיער יבש מאד ועבה לעומת הצדדים האחרים. רציתי לשאול ממה זה נובע? לא עברתי שום טיפולים..
שאלה נוספת, איך אפשר לטפל בדרך היעילה והבריאה ביותר בשיער יבש?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום בר
אנג'לה טטרו14/06/2011בשביל להמליץ לך על טיפול לשיער צריך לראות אותו עדיף שתתיעצי עם מעצב שיער שאת סומכת עליו שימליץ לך טיפול מתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש ולא גמישאיציק זר12/06/2011
שלום יש לי בעיה שהשיער שלי די יבש (אחרי המקלחת) וחסר גמישות ולכן קשה לי לסרק אותו (הוא די מתעגל לי בסוף - סוג של תלתלים) אני רוצה שיהיה לי שיער רך וגמיש מאוד שאני אוכל לסרק אותו בכל מצב ואיך שאני רוצה.
יש הצעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי איציק
**12/06/2011מסכה טובה תפתור לך את הבעיה , מומלץ של קרסטס מבית לוריאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיערעדי12/06/2011
שלום רב,
צבעתי את שערי לאחר שהיה עם גוונים בלונדיניים לצבע חום, עם 7.0 ו 8.0 של אינדולה(מכל צבע חצי שפורפרת).אני רוצה להבהיר את שערי ממש בטיפה, לגוון שטני יותר, גם כאן אצטרך לערבב צבעים או פשוט אני יכולה לבחור את הצבע ולצבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום עדי
אנג'לה טטרו14/06/2011זה קצת בעיתי לתת לך מספר צבע או להמליץ לך מבלי לראות את הצבע הקיים למרות שהסברת שצבעת למס' 8,7
אני צריכה לראות את השיער בשביל לדייק בצבע ולדעת איזה גוון את מתכוונת שאת אומרת שטני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי החלקה ברזילאית שלא הצליחהדניאל11/06/2011
עשיתי החלקה ברזילאית לפני כחודשיים על שיער מתולתל ונפוח ,ההחלקה לא תפסה ואחרי החפיפה חזרו לי רק על חלק מהשיער עם החומר ,וגם אחר כך זה לא תפס והשיער נשאר מתולתל אבל טיפה פחות נפוח ..
אני מעוניינת לעשות החלקה אחרת ורציתי לדעת מתי אפשר לעשות שוב החלקה אחרת,
בלי שישבר לי השיער ,
ובנוסף איזה החלקה אחרת כדאי לשיער כמו שלי ?
תודה רבהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי החלקה ברזילאית שלא הצליחה - תגובה
זאב לוין17/06/2011אני ממליץ על החלקה יפנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי החלקה ברזילאית שלא הצליחה - תגובה - תגובה
זאב לוין17/06/2011אבל צריך לראות את השיער ולאבחן אותו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קורה אם לא מסירים קצוות מפוצלים?דניאל09/06/2011
היי, אני בת 16 ואף פעם לא היה לי שיער ארוך. כרגע השיער שלי עובר בכ15 ס"מ את קו העורף וזה בעצם הכי ארוך שהיה לי אי פעם.
הבעיה היא שהשיער שלי שבור, הקצוות מפוצלים וכו', בעיקר בגלל שהוא דק וכי עיצבתי אותו עם מחליק /פן/ מסלסל לעיתים קרובות מדי, וצבעתי אותו (רק פעם אחת).
אני מאוד להוטה להמשיך לגדל את השיער ומעוניית בשיער ארוך מאוד, אבל השאלה היא, מה יקרה עם לא אסיר את הקצוות המפוצלים והשבורים ופשוט אמשיך "להסתובב" עם זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים!
נוי לוי22/01/2012שלום,
אני אוהבת לגדל את השער שלי,האמתי שמעולם לא גזרתי את השער. הכול טוב ויפה אבל חברותי אומרות לי שיש לי קצות מפוצלים ועלי לגזור אותם ואם לא אגזור שערי ינשור במהירות ולא יהיה לי שער!!! רציתי לדעת אם הן צודקות, אפילו אם הן לא צודקות לגבי ששערי ינשור מה קורה כשיש למישהו שיש לו קצות מפוצלים? ומה עושים בנידון? (חוץ מלגזור את השער).
בבקשה תענו לי על שאלותי כי אני בדילמה!!!!!!,
בברכה נוי לוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי נוי-
**27/01/2012אם יש לך קצוות מפוצלים את חייבת להסתפר כי אחרי הפיצול יטפס לאורך כל השערה ואז כל השיער יהיה מפוצל!!! צריך לגזור פעם בשלושה חודשים לפחות ס"מ 1 , בשביל שהשיער יגדל בריא ושתוכלי להאריך אותו.. ואחרי שתגזרי את הקצוות תקני סרום טיפולי שנועד לקצוות מפוצלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום דניאל
אנג'לה טטרו23/01/2012לא הייתי ממליצה לך להשאיר את הקצוות כי מה שמפוצל ישבר ,הייתי ממליצה לך לגזור את הקצוות ולקנות מסכה טובה לשיער דק ושביר יש
לשוורצקוף מסכה טובה מאוד לשיער דק
רצוי לטפל בשיער כדי לא להחמיר את המצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דניאל-
**09/06/2011דניאל חובה לגזור קצוות מפוצלים!!! אחרת כל השיער יתפצל וישבר! הפיצול מטפס למעלה, תסתפרי כמה שיותר מהר את השיער השרוף והמפוצל, תשתדלי לא להשתמש הרבה בפן ומחליק, תאספי אותו יפה שלא תצטרכי להחליק את השיער, תסתפרי לפחות פעם בשלושה חודשים ס"מ קצוות, תטפחי את השיער במוצרים טובים ואיכותיים כגון- מסכה ואמפולה לשיער, וככה שיערך יארך ויהיה יפה ובריא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה קורה אם לא מסירים קצוות מפוצלים? - תגובה
זאב לוין10/06/2011השיער יתחיל להשבר ולהתקצר - כדי לשמור על האורך עלייך להסתפר אחת ל 3 - 4 חודשים - כסנטימטר - ואז השיער ימשיך לגדול ולהתארך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעצתכם בהקדםלילי09/06/2011
שלום רב!
בעבר היה לי שיער חלק ודק.
לאחר צביעות, שמש וכו השיער שלי הפך ליבש, נפוח וגלי, שנשבר בקלות. קשה מאד לסירוק ובלתי אפשרי לסדר אותו כי בלי פן הוא מיד מתנפח, שיערות עומדות לכל מיני כיוונים כמו מחושים ובכלל.. נראה רע.
ניסיתי שמנים, סיליקון, סרומים, וכו.. הם לא עוזרים לסידור השיער ורק מעניקים מראה שומני ו"מלוכלך" מעט.
אני מחפשת אזשהו קרם או תכשיר כלשהו שיעניק לשיער מגע רך, ומראה אחיד (כי כרגע לכל שערה יש חיים משלה) ובעיקר יוריד נפח. כבר התגברתי שהשיער לא חלק יותר, רק רוצה שיהיה קצת יותר "ממושמע" ולא יתפזר לכל הכיוונים.
תודה רבה.
מצפה לתשובתכם!
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי לילי-
**09/06/2011לילי יש מסכה מעולה לשיער של קרסטס להורדת נפח מסדרת סלים , מומלץ מאוד ,תוצאות מעולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעצתכם בהקדם - תגובה
זאב לוין10/06/2011אני ממליץ לעשות טיפול למינציה לשיער . שעוטף את השיערה במגן נותן לשיער תחושה רכה , ברק - ולרכוש מסיכת ריפר של וולה SP .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעצתכם בהקדם - תגובה
זאב לוין10/06/2011לעוד פרטים על למינציה את יכולה ליצור איתנו קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כאשר גוזרים שיער הוא גודל מהר ?ענבל09/06/2011
האם כאשר גוזרים שיער באף הוא גודל מהר יותר?אני מודאגת מאוד תודה.(אשמח להסבר)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כאשר גוזרים שיער הוא גודל מהר ? - תגובה
זאב לוין10/06/2011לכל שיער בגוף יש את אותה הצמיחה . ברגע שתגזרי את השיערות באף זה רק ידגיש את האסתטיקה ולא יגביר את הצמיחה . ואם זה מאוד מפריע ומציק - יש טיפולים שונים להסרת שיער לצמיתות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היישירי08/06/2011
השיער שלי צבוע כרגע לחום כהה מאוד של רסיטל - נראה ממש שחור.
הספר אמר לי שאין דרך לנקות את הגוון הזה ועליי לצבוע את השיער בטון אחד יותר בהיר, בהדרגה, עד שאפטר מהשחור לגמרי.
או לבצע הבהרה אך זו רק תייבש את שיערי יותר, כיוון שגם ככה יבש מפתיחת תלתלים שעברתי
האם הוא צודק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע דילגתם על השאלה שלי?
שירי08/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה..חסוי06/06/2011
הספר שלי צבע לי את השיער חצי דבש חצי חום כזה ואני רוצה לצבוע את השיער כולו בצבע שדוד שלי שלח אליי מברזיל צבע מיוחד ורציתי את עזרתכם אמא שלי יודעת לצבוע והיא תצבע לי אבל אני רוצה לשאול אותכם איך אני יכולה לצבוע את השיער שיהיה בצבע אחיד??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה.. - תגובה
אנג'לה טטרו08/06/2011אי אפשר לתת לך תושובה מדוייקת מבלי לראות את השיער ,צריך לדעת במדוייק את דרגת השיער
כפי שאת מתארת יש לך חום ודבש צבע לא מבהיר צבע אז עדיף שתיקחי את הצבע הכהה
ותצבעי לפי הכהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשו קטן
חסוי09/06/2011ואם אעשה לעצמי שטיפה כהה ואז אצבע את הצבע שאני רוצה כי זה צבע מאוד מיוחד ואני מאוד רוצה תצבע שדוד שלי הביא לי מברזיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשתי מעצבת שיער שאלה דחוףברווז06/06/2011
אשתי מעצבת שיער ועובדת עם כל מיני חומרים שונים לעיצוב פאנים בייבי ליס וכו'.
רציתי לדעת אם אין זה מסוכן לריאות החומרים האלה לטווח ארוך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
אנג'לה טטרו08/06/2011לכול חומר יש אישור ממשרד הבריאות כמובן שאני ממליצה לקנות מחברות ידועות כמו שוורצקוף וולה לוריאל ועוד ולא חברות שאנו לא מכרים
החברות האלה ידועות ומבלי אישור ממשרד הבריאות הם לא ישווקו שום חומר והם דואגים גם לרשום בהריזה עצמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


