מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעבר גוונים בשיערשירי23/06/2011
שיער שצבוע במספר 3 (חום כהה מאוד) ואני בהדרגה כל פעם צובעת ב-4 כדי להגיע להבהרה.
היום יועצת צבעי שיער בסופר פארם, יעצה לי לצבוע את כל השיער במספר 3 הכהה, ואחרי מספר ימים לבצע הבהרה עדינה בקרם הבהרה - כלומר - ניקוי צבע.
כל זאת כדי להגיע לגוון אחיד בשיער ולא לשני גוונים כפי שיש לי כרגע.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא הייתי ממליץ להקשיב לה
נתיב23/06/2011אחרי שימוש בקרם הבהרה לא רק שהשיער יצא בגוון בלתי אחיד בגלל הקושי של ההברה לפיזור אחיד בשונה מצבע רגיל, אלה גם שהבהרה "פותחת" את השיער ומשאירה אותו פתוח ככה שכל צבע אחרי זה "מחליק" מהשיער והגוון הלא אחיד נמשך לאורך זמן ולאחר הרבה צביעות ולא נשכח שהבהרה מייבשת את השיער וגורמת לו במקרים מיוחדים לשבירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך
שירי23/06/2011להמשיך בדרך שאני עושה?
אני רוצה שיהיה לי בדיוק כמו שנופר מור עשתה בדיוק עכשיו :))
חום עם גוונים בקצוות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
נתיב23/06/2011תמשיכי בהדרגה תעשי את הגוונים עם גוון 7-03 על חמצן 9 אחוז ואת שאר השיער עם 5-77 על חמצן 9 עשר דקות לפני השטיפה תורידי את ניירות הכסף ותקציפי הכל יחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני צובעת
שירי24/06/2011את השיער עם צבע של לוריאל...
האם להמתין שכל השיער יגיע לגוון 4 ואז לעשות את הגוונים?
או שאפשר כבר עכשיו על הקצוות הכהים של ה-3?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחכי כשתגיעי לגוון 4 ואפילו 5
נתיב24/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חינה לאחר פתיחת תלתליםאלה22/06/2011
אני עושה פתיחת תלתלים כל חצי שנה השאלה היא האם אפשר לצבוע את השיער עם חינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ניקי-
**23/06/2011לא הייתי ממליצה לך לעשות חינה בשיער, החינה מייבשת את השיער ואת עור הקרקפת! עדיף לך לעשות שטיפה לשיער, השטיפה בכלל לא מזיקה לשיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן כמובן שאפשר
נתיב23/06/2011רק לקחת בחשבון שאחרי החינה לא תוכלי לשוב לפתיחת תלתלים רגילה אלה רק מבוקרת במספרה אחרי טסט מיוחד כי השיער עלול להישבר ואת גם יכולה לשכוח מצבעים רגילים כי אז תקבלי ירקת בשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצוות שרופים ..אנונמי22/06/2011
יש לי שיער מתולתל ולא מזמן עשיתי החלקה ברזילאית ,העניין הוא שהספרית הרסה לי את השיער , הוא היה פעם באורך שמגיע למותניים ועכשיו הוא מגיע לי קצת אחרי הכתפיים . אני רוצה שהוא יארך כי אני לא אוהבת שיער קצר , אבל קורה בדיוק ההפך בגלל שעדיין השיער שלי אינו חלק לגמרי , אחרי כל חפיפה , אני חייבת לעשות פן (פעם בשבוע) , כדי שהוא יהיה חלק , אבל בגלל החלקה כל הקצוות שיער שלי שרופים ומפוצלים ! ואינם יכולים להאירך , ואני מפחדת מאוד , שהשיער שלי יהיה קצר, וכל פעם שאני עוברת עם מחליק בגלל שהוא מסתלסל לי לפעמים בגלל הלחות , אז השיער ממשיך להישבר ולהתקצר ,
ראיתי פה שנתת תרופה לשיער שרוף והחלטתי להשתמש בה , זאת פעם ראשונה שהשתמשתי בה , אבל אני עדיין מיואשת ולא יודעת מה לעשות כי אני חייבת לעשות פנים אםלא הוא חצי מתולתל חצי חלק והוא לא יפה בכלל ! ואני אוהבת חלק .. אבל אנירוצה שיהיה ארוך .
בבקשה בבקשה תעזרי לי אני כבר מיואשת ! :(
מחכה לתשובה בתודה רבה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לאנונימית-
**23/06/2011קודם כל את חייבת ללכת להסתפר לגזור את הקצוות השרופים והמפוצלים! כי אחרת כל השיער שלך יתפצל הפיצול מטפס למעלה לאורך כל השיערה! ואני ממליצה לך לקנות את ספריי סילואט סופר הולד של שוורצקוף , הספריי שומר על התסרוקת לאורך כל היום, מגן מפני לחות ורוח, ולא דביק בכלל! השיער לא הסתלסל לך אחרי הפן, הוא ישאר חלק בדיוק איך שעיצבת אותו! מומלץ מאוד! ובכדאי לשקם את השיער הייתי ממליצה לך להשתמש באמפולה של מקדמיה ,אמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער! תקני שמפו+ מסכה של קרסטס מבית לוריאל לשיער פגום, ושיערך יחזור להיות יפה ובריא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד טיפ-
**23/06/2011אני ממליצה לך לשים נקטר טרמיק לפני הפן בשיער, הנקטר טרמיק מגן מפני החום של הפן, ודרך החום של הפן הוא מזין את השיער, מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה שאלות
אנונמי24/06/2011תוודה רבה רבה , ממש עזרת לי אני אנסה את זה , אבל רק שאלה אחת , הוא ישתקם כשיער חלק ? או יחזור למתולתל ? כי אני רוצה שישער חלק , ואם אני אמשיך עם הפנים זה לא יעשה לי שוב קצוות שרופים ?למרות שאני חייבת פנים.. ואני לא יכולה לעשות מה שאמרת מבלי לגזור את השיער ? כי גם ככה הוא קצר .
ממש ממש תודה על התשובה עזרת לי מאוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי לאנונימית--
**24/06/2011הי את חייבת להסתפר, אמרת שהשיער שלך שרוף ומפוצל, אם לא תסתפרי השיער יכול להתקצץ לך לבד, וכל השיער שלך יהיה מפוצל! הפיצול מטפס לאורך כל השערה! וחוץ מזה שאם תגזרי את השרוף השיער שלך יראה יותר טוב, יותר בריא, ולגבי הפן בשיער - תעשי פן פעם בשבוע בלבד! אל תעברי עליו בהמשך הימים, תעשי את הפן ממרחק אל תצמידי אותו לשיער!!! ותשימי לפני הפן את המגן חום את הנקטר טרמיק , אז אין לך מה לדאוג שהשיער שוב יתפצל, להיפך הוא יבריא לך! ותקני מוצרים טובים ואיכותיים לשיער , הכי מומלץ שמפו+מסכה של קרסטס המוצרים שלהם מעולים! חבל"ז הכי טובים שיש! ואמפולה של מקדמיה , תראי תוצאות נפלאות כבר בפעם הראשונה! ובשביל להאריך את השיער שיגדל בריא וחזק תגזרי קצוות ס"מ לפחות פעם בשלושה חודשים! ושיערך יהיה יפה בריא ,חזק ומבריק! בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף-
**24/06/2011קראתי שאת מעבירה גם במחליק , אל תשתמשי במחליק זה מתכון לשיער שרוף ומפוצל!!! זה כמו לשים מגהץ בשיער , תעשי רק פן בשיער ושוב ממרחק לא להקריב את הפן לשיער! הפן בהרבה פחות מזיק לשיער מהמחליק! ואם עושים ממרחק בכלל הוא לא מזיק לשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
נתיב23/06/2011את יכולה להשתמש במוצר שנקרא CPR טיפול מיוחד שאוטם את קצוות השיער השרופות ומונע שבירה ברוב המקרים, לגבי החומר הטרמי לפני פאנים..יש לחברת מון פלטין תכשיר שנקרא טרמו בילדר , מעולה עושה את העבודה והכי זול בשוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אנונמי24/06/2011תודה רבה רבה על העזרה עזרתם לי מאוד (: אני ינסה ליישם את העצות הללו , תודה רבה רבה זה ממש חשוב לי(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לחות אחרי פן?משה22/06/2011
היי (:
אני בן 17.
יש לי שיער מקורזל ויבש ואני בעל פוני. אני עושה פן כדי שהפוני יהיה חלק אך אם אני משאיר אותו בלי לשים איזה משהו על השיער הפן נהרס תוך כמה שעות והכל נראה יבש ואף חוזר לקירזול..
הספר המליץ לי על קרם לחות אבל הקרם לחות הורס לי את הפן ואף מתלתל לי קצת!
מה עושים? אין איזה משו לשים אחרי פן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי משה-
**22/06/2011אני ממליצה לך בחום על ספריי סופר הולד של שוורצקוף, הספריי שומר על השיער על התסרוקת לאורך כל היום, מגן מפני לחות ורוח ולא דביק בכלל! מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההספריי מייבש יותר כשהוא מתפרק
נתיב23/06/2011לדעתי תשתמש בשייפר מייקר של אוסמו או בחומרי ווקס אחרים על בסיס שמן של אותה חברה יש מבחר מדהים לעיצוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההספריי ממש לא מייבש אני משתמשת בו ו
**23/06/2011והוא חבל"ז, השיער לא קשה הוא רך כמשי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יכול להיות שאת..
נתיב23/06/2011משתמשת בספריי סופר אולד שהמטרה שלו להקשות את השיער ולהקפיא אותץו ולך הוא עושה רך ונעים כמשי...זה על טבעי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה טועה חמוד
**23/06/2011הוא ממש לא מקשה את השיער! הוא לא דביק! הוא שומר על התסרוקת לאורך כל היום ,מגן מפני לחות ורוח, והמגע בשיער רך וטבעי! הספריי מעולה!!! תקנה ותראה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאמי אני עובד איתו...
נתיב23/06/2011אני עושה איתו תסרוקות, תאמיני לי אני יודע מה אני אומר ספריי לתסרוקות תמיד מקשה את השיער זאת המטרה שלו ואם הוא לא עושה את זה אז אף אחד לא יעבוד איתו.נו בחייך קצת הגיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחמוד אני משתמשת בו ולי הוא לא מקשה
**23/06/2011את השיער! השיער ממש חשוב לי ואני מטפחת אותו באלף שקל בחודש במוצרים טובים ואיכותיים, לא אשתמש בספריי שיהרוס לי את השיער ויעשה אותו קשה ולא רך למגע,הספריי מצויין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאממ
משה23/06/2011השייפר מייקר הזה לא יהרוס לי את הפן?
ולגבי הספרי שמעתי שהוא משאיר מגע רך אבל אל תשכחי שלך יש שיער ארוך! על פוני הפיזור שונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשייפר ודומיו מיועדים לפן
נתיב23/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואיפה משיגים?
משה24/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמספרות שמוכרות מוצרים של ביוטופ
נתיב24/06/2011בדרך כלל. וגם אצלי חח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן חח
משה24/06/2011כן השאלה היא איך אפשר לקנות ממך חח וכמה זה עולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחח העסק שלי בקרית גת
נתיב24/06/2011וזה עולה 80 שקלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תספורתשיר22/06/2011
אתמול גזרתי את השיער לבד (פתאום קיבלתי שיגעון חח) עכשיו רציתי לדעת איך אני יכולה לדעת שאין לי קצוות מפוצלים?? גזרתי ממש הרבה ואפשר להגיד שיש לי כבר כמעט כארה חח והיה לי בערך עד אמצע הגב.. קניתי מסכה אורגנית מחנות של מעצבי שיער , זה יעזור לי עם ונשאר ?כי שמתי לב שיש לי פיצולים גם מאמצע השיער ומעלה.. תודה רבה מראש!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ספיר-
**22/06/2011אם עדיין נשאר לך קצוות מפוצלים את חייבת להסתפר, הפיצול מטפס למעלה לאורך כל השערה! ושום מסכה הכי טובה שיש לא תעזור רק תספורת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מביךאני20/06/2011
אני לא ילדה ,אבל היו לי כינים,במשך תקופה ארוכה שלא הצלחתי להיפטר מהם
נראה לי שכבר אין לי , אבל יש קשקשים ,ואני לא יודעת אם אלו בייצים...
כבר המון זמן לא הייתי אצל ספר ,כי זה מאוד מביך..
מה אפשר לעשות ? כל התכשירים האלו השמפוים,עוזרים במשהו? הם לא רק מעלימים את אלו שלמראית עין...?
מה אפשר לעשות ?
בנוסף יש לי שיער שומני ,ולא משנה אילו שמפויים אני מנסה..אחרי יום השיער נראה רטוב
מה אני עושה עם הדברים האלה,זה ממש חבל כי יש לי שיער נפלא.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מביך - תגובה
אנג'לה טטרו20/06/2011קשקשים הם קליפות עור הקרקפת ,השאלה אם מה שיש לך הם ביצים ואם כן היום זה לא בעיה יש כל כך הרבה תכשירים לשיער שמטפלות בבעית הכינים והביצים
אחרי שתטפלי בבעיה את יכולה ללכת לספר ולא להתבייש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אני20/06/2011ומה עם קשקשים איך מטפלים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו לשיער יבש לאחר גוונים -ללא מלחאוסנת20/06/2011
שלום רב,
אני עושה גוונים על בסיס טיבעי שלי בגוון בלונד מלוכלך. השיער שלי יבש והספר המליץ לי לעבור לשמפו ללא מלח ולעזוב את המרככים ןלמיניהם ולהשתמש רק במסכות שיער.
על מה אתם ממליצים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמפו לשיער יבש לאחר גוונים -ללא מלח - תגובה
אנג'לה טטרו20/06/2011בהחלט הספר שלך צודק יש היום טיפול לכל סוגי השיער ובמיוחד שמפו ומסכה לגוונים ,
חשוב מאוד להשתמש בשמפו ומסכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחור לבלונדויקה19/06/2011
כבר מלא מלא זמן אני מנסה להגיע לבלונד(לבד בבית) נכנעת וחוזרת לשחור פחם.
השיער שלי הטבעי הוא בצבע חום בהיר והוא חלק ודק ועכשיו הוא מגיע לי למתניים.
האם למרות שהוא דק אני יכולה להגיע לבלונד שלא יחרב לי את השיער שגם ככה דק(במספרה כמובן)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עשי סקרים...במספרות ותחליטי...
==19/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל על המאמץ, פשוט תעלי טונים
נתיב23/06/2011של צבע בעדינות של ממש עד שהשיער יהפך לדבש ומשם כבר הדרך קצרה לבלונד יפה ובריא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבתאל19/06/2011
היי שבוע טוב ,
רציתי לדעת עם ידוע לכם על המסכה האורגנית של החברה : "Revolution" שנקראת Kava Kava ,
הייתי בחנות למעצבי שיער והמוכרת אמרה לי שזוהי מסכה טובה שתתאים לי מכיוון שיש לי שיער צבוע ( צבעתי לפני כחצי שנה לשחור , מאז כ-4 פעמים וכבר שלושה חודשים אני לא צובעת במטרה לצאת מהצבע) היום הסתפרתי ממש קצר , ואני רוצה מסכה שתשקם לי את השיער בגלל שהוא לא אורך לי ואני מנסה לשקם אותו (הפסקתי עם הפנים )
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכירה אותה - מסכה מעולה
איילת30/06/2011ואז מה אם היא מיוצרת בארץ?! לא חסרים מוצרים שמיוצרים בארץ והם פשוט מעולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכה של שקל וחצי
==19/06/2011חבל על הכסף מיוצר בארץ ובכלל זה מרכך שיער...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגביי המסכה
נופר20/06/2011אתה אומר את זה מניסיון שהשתמשת בו או על ביקורות מאנשים??? ,
כי המוכרת ממש התעקשה שזו מסכה מצוינת וקשה לי להאמין שהיא דיברה סתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה!!!
==20/06/2011מנסיון אישי שלי על עצמי ועל שיערן של לקוחות חבל על הכסף והמוכרת צריכה את כספך רוצה עצה טובה...?לוריאל,קרסטס,שיסיידו,אלפאפארף. מוצרים אלו בינלאומיים ומוכחים והזול עולה יקר אם כבר מוצרים אז משהו ברמה ומקצועי אל תתפשרי האמיני לי!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחח יש משהו במה שאתה אומר אבל
נופר20/06/2011אבל אני חייבת לציין שבאותה חנות ספציפית המסכה הזו עולה יותר יקר מלוריאל למשל ,
בגלל זה לקחתי אותה . מתוך נקודת הנחה שהיא יותר מקצועית ומועילה ..
כנראה שטעיתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תשלול ידידי
נתיב23/06/2011יש המון סוגי מסכות בשוק אבל יש גם המון סוגי ראשים ולכל שיער מתאים מוצר אחר אני מכיר לקוחות שמרוצות עד השמיים ממסכה של 12 שקל אז מה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מכירה כאלה
==24/06/2011ועובדת עם מגוון הלקוחות אך יודעת שמרבית המסיכות מיוצרות באותו המפעל בארץ ורק הריח שונה ויודעת האמן לי הכל בולשיט כשקונים מוצר קונים את המוצר הנכון והאיכותי ביותר כי לא סתם הם יקרים אך יקר הוא לא בהכרח טוב ספציפית לשיער כי גם לאבחון מסיכה לשיער צריך לדעת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
שגיב בבילה21/06/2011שלום בתאל אני לא מכיר את המסכה האורגנית אני כן יכול להמליץ לך בחום על מסכה של SP של וולה בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש מאוד ונוטה לקשריםהילה19/06/2011
שלום.
יש לי שיער מתולתל ויבש שנוטה לקשרים רבים קשה מאוד לסדר אותו התלתלים הם כמו מקשה אחת סבוכים אחד בשני פעם התלתלים שלי היו מסתדרים תלתל תלתל בלי שהשער היה מסתבך... השער שלי גם לאחרונה נהיה דליל
הייתי שמחה לקבל ממכם המומחים עצה מה לעשות כדי לשקם אותו!
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש מאוד ונוטה לקשרים - תגובה
אנג'לה טטרו20/06/2011הייתי ממליצה לך מסכה טובה לשיער יבש ומתולתל וקרם לחות עם סיליקון ,
שאת חופפת את השיער מיד אחרי להשים את המסכה ולסרק אותו עם מברשת איכותית ואז לישטוף ואז לפני שהשיער מתייבש להשים לחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על צבע שיערשיר19/06/2011
אני צובעת את השיער לבד בבית תמיד (על שיער בלונד בהיר טבעי שלי)
בדרך כלל אני מערבבת בדיוק חצי שפורפרת 8.3 עם חצי שפורפרת 7.1
אני רוצה שיצא לי גוון שיהיה באופן שווה מעורבב זהב עם אפרפר כדיי שלא יצא זהוב-כתמתם מידיי ולא אפור מידיי אלא ממש גוון בלונד כהה טבעי נטורל כזה.
אני רוצה הפעם לנסות שילוב אחר - אם אני הפעם יערבב בדיוק חצי חצי 7.3 עם 8.1 (ולא כמו תמיד שזה היה 8.3 +7.1) איזה גוון יצא לי?
יצא לי אותו גוון כמו 8.3 ו7.1 ? אם לא, מה יהיו השינויים בגוון? (גם אם הם קטנים כי השינוי שאני רוצה הוא קטן)
תודה רבה מראש על תשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי לציין
שיר19/06/2011השינוי שאני רוצה הוא שינוי ממש קטן שרק יהיה טיפונת פחות אפרפר,
פעם אחרונה שצבעתי בחצי 8.3 וחצי 7.1 יצא טיפה אפרפר וטיפה בהיר מידי
אז הפעם הזאת אני רוצה שזה יצא טיפונת פחות אפרפר וטיפונת יותר כהה וטבעי כזה ועדין בלי יותר מידי זהב ובלי כתום!
אז האם זה יצא יותר טוב לערבב 8.1 עם חצי 7.3 או שזה יצא אותו דבר?
או שאולי כדאי פשוט לערבב חצי 8.1 עם חצי 7.3 ופשוט לשים טיפה יותר מה7.3 ?
ואיזה גוון בדיוק יצא לי מהערבוב הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד להתמודד עם גוונים לא מוצלחיםRachel18/06/2011
שלום,
לפני כשבועיים עשיתי גוונים. הגוונים יצאו מאוד עבים ואני לא אוהבת את התוצאה.
כיצד אפשר לשנות את התוצאה? האם שטיפה תספיק או שאין ברירה ולצבוע?
אציין שצבע השיער המקורי שלי הוא שטני (הגוונים בלונדינים) והשיער יבש מאוד ולכ אני מעדיפה לא לצבוע.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתוצאה המושלמת
==19/06/2011להוסיף גוונים כדי לטשטש את העבים ואז לעשות שטיפה והכל על שיער רטוב גם הגוונים כדי לשמור על השיער מומלץ לשים שמן מרוקאי בתוך ההבהרה כדי שהשיער ימשיך להיראות בריא אחרי הגוונים...ושוב הכל על רטוב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
Rachel19/06/2011הלכתי למספרה וזה מה שהספר הציע לעשות גם.
יצא מעולה! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביטול שיער כתוםורד18/06/2011
שלום.
רציתי לדעת איזה צבע מבטל צבע כתום בשיער
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפורים וסגולים
נתיב23/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזירת קצוותליטל17/06/2011
שלום למעצבי השער!
יש לי שאלה קוראים לי ליטל אני בת 21 ויש לי שער מתולתל נורא וממש קשה לי להסתדר איתו תמיד אני עם שער אסוף , והוא גם אורך לי נורא נורא לעט ועכשיו גזרתי תקצוות השרופים והוא נירא לי פיתואם קצר מידי וממש התבאסתי שעשיתי זאת כמה זמן בערך לוקח לו לחזור לאיך שהוא היה סתומרת לאורך שהוא היה בו לפני שגדתרי את הקצוות השרופים והמפוצלים שהיו לי עכשיו ממש קשה לי ליראות אותו ככה והוא ניהיה לי קצר פיתאום אז באצעם השאלה שלי כמה זמן בערך יקח לו לחזור לאיך שהוא היה ?
תודה עם תוכלו לענות לי על השאלה בהקדם האפשרי תודה ויום טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזירת קצוות - תגובה
שגיב בבילה17/06/2011לא יודע כמה הורידו לך אבל כול חודש צומח חצי ס"מ לס"מ בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשער מתולתל
ליטל18/06/2011היי שגיב ,בקשר לשאלה שלי הקודמת על שער מתולתל גזרו לי בערך המקצוות משהו כמו 8 ס''מ מהשער נירא לי משהו כזה אז כמה זמן בערך יקח לי להעריך את השער ועם זה טוב בכלל שגזרתי תקצוות לא גזרתי קצוות משהו כמו שנתיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה תלוי
נתיב23/06/2011בקצב צמיחת השיער אבל את יכולה לעשות פתיחת תלתלים שתוסיף לך כמה סנטים וגם תוריד לך את הנפח והכיווץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תספורתלאה17/06/2011
שלום , אני כל הזמן עם שיער ארוך וזה קצת נימאס לי , הלכתי לכמה ספרים שימליצו לי על תספורת קצרה , אשמח גם לשמוע את דעתכם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תספורת - תגובה
שגיב בבילה17/06/2011הייתי מאוד ממליץ לך לתיספורת קצרה שזה מאוד באופנה ניראה שזה מאוד יתאים לך רק שזה מצריך יותר פאנים ותיספורת אחת לחודשיים לפחות בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


