מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום, מבקשת ייעוץ!נופר26/07/2011
יש לי שיער ארוך, אני מעוניינת לתרום כ-35 ס"מ למען בית חולים תל השומר המחלקה לחולי סרטן. בעזרת השיער שלי יוכלו לעשות פאות טבעיות לחולי סרטן אשר אין באמצעותם לקנות פאה טבעית- שזה עולה המון כסףף!!
הבעיה שלי שמטרידה אותי- היא שמועלם לא היה לי קארה, ואני גם לא יודעת אם יתאים לי.
השיער שלי הוא עבה, ויש לו נטייה להתנפח, במיוחד עם הלחות המטורפת שיש בארץ.
אבל המעשה שאני רוצה לעשות שהוא התרומה בא באמת מתוך מקום שאני מוכנה "להיות מכוערת" בשביל זה. אבל בכל זאת רוצה לשמוע עצה של מקצוען אם זה עדיין כדאי.
אני מצרפת תמונה גם עם השיער וגם תמונה ברורה של תווי פנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, מבקשת ייעוץ! - תגובה
זאב לוין27/07/2011בהחלט שקארה יתאים לך ומאוד ריגשת אותי כל הכבוד !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומת שיער
ענת28/07/2011שלום נופר,
לפני שנתיים הבת שלי ( בהיותה בת 13) תרמה את שיערה לילדים חולי סרטן,
דרך זיכרון מנחם
זה מעשה אצילי ביותר....
היה לה שיער ממש ארוך והיא עשתה קארה , ותאמיני לי שלילדה בגיל כזה לא קל לעשות שינוי ולהפרד משיער יפה וארוך ( אגב גם שלה עבה )
אחרי התספורת היא היתה מדהימה!!!
אבל כ"כ התרגשנו מעצם רצונה לעזור לאחרים.... עכשיו שנתיים אחריי שיערה שוב ארוך והיא אפילו שוקלת להאריך עוד ולתרום שוב...
כל הכבוד לך על נכונותך לתרום, זה מרגש מאד....
אמן ואת ומשפחתך תיזכו לחיים בריאים וארוכים... ואמן ולא יהיו עוד ילדים הזקוקים לפיאות ולתרומת שיער
יישר כח!
מלאת הערכה, ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד לך, את נהדרת !!!
אלה30/07/2011אני חושבת שאת מדהימה עם חשיבה אצילית שכזאת, אני ממש מעריצה אותך ומעריכה אותך .
כן ירבו כמוך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הפרגון, עשיתי את זה!!
נופר14/08/2011רציתי לשתף, כי ב-10.08 תרמתי שיער (כ-40 ס"מ) למטרת פיאות טבעיות לילדים חולי סרטן. התספורת יצאה מהממת, ואני רוצה להגיד בפורום זה- שכל מי שחושש או מהסס ואי פעם חשב על לתרום שיער לחולי סרטן- זו מצווה גדולה ואל תהססו ותעשו את זה!!
כי השיער יגדל, והסיפוק יישאר.. ויש גם כל כך הרבה תספורות מהממות עכשיו..
במיוחד לנשים.. עשיתי קארה הפוך בהמלצת הספר, וזה פשוט יצא הכי שיקיי ומהמם שיש!!
המספרה נמצאת בתל אביב במתחם G, סמוך למגדלי yoo.
שזה מרחק הליכה קצרצר מתחנת סבידור מרכז (ארלוזרוב).
המספרה נקראת A to Z וזו מספרה מאד מבוקשת ויוקרתית, מסתפרים שם עשירי הארץ ביניהם בר רפאלי, אייל גולן, שביט ויזל (אותם אני ראיתי באותו יום..) המספרה עובדת בשיתוף עם בית החולים תל השומר, והם נותנים תספורת אופנתית תמורת התרומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד נופר!!!
**14/08/2011עשית מצווה גדולה! והתספורת החדשה מאוד הולמת אותך, אפילו יותר מתאים לך מהשיער הארוך! כל הכבוד ישר כוח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו כן יירבו אנשים כמוך!
בתאל14/08/2011כול הכבוד לך איזה מצווה גדולה !! רואים שיש לך לב טוב ורחב אשרייך ! :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לטשטש גודל של אףיואל26/07/2011
שלום, הייתי שמחה לקבל עצה איזה תסרוקת מומלצת לחתונה שתקטין או תטשטש אף גדול ולא סימטרי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטשטש גודל של אף - תגובה
זאב לוין27/07/2011מבלי לראות אותך או תמונה אין לי אפשרות להמליץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שנהרס באוויר הלחחלי26/07/2011
בקיץ אחרי פן השיער שלי ניראה כאילו לא עשיתי פן. לא בגלל השמש אלא בגלל הלחות כשאני מסתובבת בערב איך מונעים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חלי-
**26/07/2011הפיתרון בשבילך הוא הספריי של שוורצקופף ספריי סילואט סופר הולד, הוא מגן על השיער מפני לחות!!! ושומר על התסרוקת לאורך כל היום, והוא לא דביק בכלל! מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתוצאה הטובה ביותר
==26/07/2011החלקה יפנית ב''שיטה הטיבעית'' למראה בריא וחלק לצמיתות ללא כל דאגה מלחות...!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער שנהרס באוויר הלח - תגובה
זאב לוין27/07/2011אין מה לעשות ... מצטער אבל לחות היא לחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכםמאיה24/07/2011
שתי שאלות.
1. מה עושים עם שיער דליל מאוד ? איזה תספורת מומלצת? פעם שעברה עשיתי דירוג פנימי וחיצוני.
2. מה עושים נגד חשמל סטטי בשיער כשיש לי עור פנים שמן. ואיך שומרים על השיער בקיץ? הקרמים לא "מטגנים" אותו?
תודה תודה תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכם - תגובה
זאב לוין27/07/2011קודם כל תשלחי תמונה שנראה את השיער שלך , ובמידה וקרמים הם שומניים הם עלולים לגרום נזקים לשיער , את יכולה להשתמש בסרום של וולה קר למניעת חשמל סטטי וקצוות מפוצלים . שומרים על השיער בהזנה עם מסיכות ואמפולות המתאימות לסוג שיערך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
בן03/08/2011היי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבישת כובע על שיער רטובמשה24/07/2011
האם חבישת כובע על שיער רטוב מזיקה לשיער?
בתודה מראש משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבישת כובע על שיער רטוב - תגובה
זאב לוין27/07/2011לא .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפנית בירושליםלאה24/07/2011
האם מישהו יכול להמליץ לי על ספר להחלקה יפנית בירושלים או באיזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית
כינור03/08/2011יש ברחוב פלורנטין בקריית יובל, לא זוכרת איך קוראים למקום ובאיזה מספר, אבל זה לא רחוב ארוך....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער נקרע אחרי מתיחהאורית24/07/2011
היי, עשיתי פתיחת / מתיחת תלתלים לפני כשלושה חודשים. זו הייתה מתיחה שניה בטווח של 3 חודשים, בעוד בשעבר הקפדתי על מרווחים של חצי שנה עד שנה בין כל פתיחה. הפעם היה מדובר בפתיחת תיקון, שבסופה אני מסתובבת היום עם שיער מעט חסר צורה, יבש, הדורש הרבה חומרים לשיער שיגרמו לו להישאר נורמלי. כמו כן, יש לו נטייה להישאר רטוב ולא להתייבש מהר אחרי חפיפה, מה שמעלה את הסיכויים לריח של שיער רטוב שהיה סגור הרבה זמן...
מה שהכי גרוע הוא שהשיער ממש נקרע לי ויש לי קצוות שיער שלמות בקדמת הראש, עד הקודקוד שממש נתלשו ויש להן אורך של פוני, שמיותר לציין שאינני מנצלת אותו כבעלת שיער מתולתל.
אני ממש מתלבטת מה לעשות בשיער. מצד אחד אני לא רוצה לוותר על האורך שלו, ועל התלתול הטבעי שלו, ומצד שני, הוא לא מפסיק להיקרע, והוא חסר צורה.
האם אתם ממליצים לי על שיטת ההחלקת של הקליאופטרה (גם כך יש לי כבר שיער שחור מאוד, ויחסית השערה שלי עבה) .
אשמח לדעת מה ההשלכות, ואם החומר עלול להחמיר את קריעת השערה.
תודה מראש,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אורית-
**24/07/2011לא הייתי ממליצה לך לעשות החלקת קלאופטרה, אני מכירה אישית מישהי שעשתה את ההחלקה הזו ונהיה לה קרחות!!! ועוד כמה שעשו והיה להן נשירת שיער נוראית!!!! אם תעשי את ההחלקה הזו תצטרכי לצבוע את השיער בצבע מיוחד, הייתי מממליצה לך לעשות החלקה יפנית. ובנתיים תטפחי את השיער במוצרי שיער טובים ואיכותיים עדיף במוצרים של קרסטס. כתבת שהשיער לא מתייבש לך מהר אחרי החפיפה זה דווקא מצויין מראה שהשיער די בריא .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער נקרע אחרי מתיחה - תגובה
זאב לוין27/07/2011זה בחירה שלך תקחי בחשבון שמקליאופטרה את לא תצליחי לצאת בקלות - לא תוכלי לעשות שום צבע אחר + השיער יהיה ממש חלק מקלות כך שתיצטרכי להקפיד לעשות כל הזמן שורשים . אני ממליץ לך כרגע לחכות ולנסות לטפל ולשקם את השיער במסיכה אמפולה ושמפו שיתאים לסוג שיערך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיערשני23/07/2011
שלום, יש לי שאלה.
אני חופפת שיער כל יומיים, ואני שמה סיליקון (לא מהשורש), אלא מאמצע השיער בערך ועד הקצוות, יותר מזה אני לא שמה כלום, הבעיה של השיער שלי שהוא מסתדר ממש ומתעצב רק יום-יום וחצי אחרי החפיפה, והוא מושפע מאוד ממזג האוויר והלחות והרוח והכל, הוא כאילו מתייבש וצמא, הוא לא מקורזל או חסר ברק עד כדי כך, אבל אולי אפשר לעשות משהו בנידון..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער - תגובה
זאב לוין27/07/2011אני ממליץ לך להשתמש בשמפו של וולה SP מסוג היידרייט . ובמסיכת ריפר . זה טיפול שיזין לך את השיער מאוד ! אני מאמין שתראי תוצאות !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםםחסויי22/07/2011
האם צבע שיער בלונד זהב זה פלטין??
ואני אחרי ניקוי שיער וצבעו לי לבלונד חום כזה שזה נוטה לשטני לפעמים למרות שיש לי כמה חתיכות קטנות של השחור שהיה לי איך אני מורידה את זה??
והאם אני יכולה לצבוע לצבע שיער בלונד זהב??ויש לי בלונד עכשיו בשיער ולא פלטין
ואיך אני יכולה לצבוע בבית את הצבע בלונד זהב?ומצורפת תמונה כדי שתראו את הצבע השיער שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד תמונה יותר ברורה
חסויי22/07/2011ואם אשים תוספות הצבע שנישאר לי מהניקוי שיער הוא ישתלב עם התוספות ויראה יפה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלוםם - תגובה
זאב לוין27/07/2011קודם כל בלונד זהב אינו בלונד פלטין !
בשום פנים ואופן אל תנסי לעשות כלום בבית מכיוון שאת יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך . את צריכה לעשות את זה אצל מעצבי שיער שיודעים מה זה ניקוי ולא יגרמו לך נזק בשיער .
נ.ב
זאת המומחיות שלנו את מוזמנת להגיע ליעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתל ונפוח!ליאן22/07/2011
אנלא יודעת כבר מה לעשות עם עצמיי נימעס לי מהשער שלי הוא נפוח ומתולתל כל יום אני עושה קוקו כי אני לא יכולה להיות עם פזור הוא מיתנפח!ואני שמה ג'ל כי יוצא לי מלאה שוונצים!!!!!ובגלל זה כל יום אני צריכה לחפוף וזה לא טוב כל יום לחפוף =|
ביום הראשון ללימודים אני רוצה לעשות פן ועשיתי פעם אחת רק פעם אחת והוא יצא לי נפוח ברמות מה לעשות?שמו לי חומר שהשיער לא היתנפח ואני דירגתי את השיער וכולם לא עוזר!
תודה מראש לעונה ליאן :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מתולתל ונפוח! - תגובה
זאב לוין27/07/2011הייתי ממליץ לך לעבור פתיחת תלתלים להורדת הנפח .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתלים אחרי חינהאלה21/07/2011
עשיתי חינה שחורה (הודית ) השאלה היא האם אני יכולה לעשות פתיחת תלתלים של חברת לוריאל כמובן במספרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת תלתלים אחרי חינה - תגובה
זאב לוין27/07/2011קודם כל על הספר לבצע טסט על קבוצת שיער קטנה כדי לבדוק האם הוא יכול להמשיך בתבליך רק לאחר מכן הוא יוכל לדעת האם השיער שלך מתאים לפתיחת תלתלים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחליק שיעררינת21/07/2011
שלום, אני רוצה לקנות מחליק שיער קרמי.
מתלבטת לגבי כמה חברות וסוגים.
חברת בייבליס- טיטניום מצופה קרמיקה
מאוזר- מצופה קרמיקה (לא רשום מה החומר השני)
פיליפס - מצופה קרמיקה (גם לא רשום חומר שני)
1) השאלה, איזה מחליק שיער, לא מזיק/ שורף. ועושה תשיער חלק ללא חשמל סטטי, כמו שצריך?
2) טיטניום מצופה קרמיקה או 100% קרמיקה , מה הכי מומלץ וטוב?
ממתינה לתשובה, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחליק שיער - תגובה
זאב לוין21/07/2011אני ממליץ על הביביליס טיטניום , אני משתמש בו בסלון והוא מעולה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופהשירלי20/07/2011
שלום,
אני משתמשת בצבע לשיער של שוורצקוף קבוע מס' 4 חום בינוני על השיער שלי הוא יוצא חום כהה על גבול השחור השבוע החלטתי לשנות את הצבע קצת ורציתי להכניס בו קצת גוון אדמוני כהה אז המליצו לי לקחת מאותה סידרה את מס' 4.68 שזה צבע ערמוני כהה.
הבעיה שלקחתי רק את זה ולא ערבבתי גם את מס' 4 שלי כי חשבתי שזה בסיס עם גוון כך שבסוף יצא לי חום כהה בכל הראש עם שורשים יותר אדומים כההים רואים קצת הבדל בין השורש לשיער עצמו שכחתי לציין שיש לי גם באזור הכתר קצת לבן.
אמרו לי שעשיתי טעות והייתי צריכה לקחת חצי מהצבע בסיס הרגיל שלי מס' 4 וחצי ממס' 4.68 אז לא היו מרגישים את הבדל השורש.
האם זה נכון ובפעם הבאה אני צריכה לעשות את זה או שזה לא יעזור ואני צריכה לחזור לבסיס הרגיל לבד ?
אני צריכה עזרה דחופה כי בעוד יומיים יש לי אירוע ואני רוצה לדעת איך לטשטש את השורש.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה - תגובה
אנג'לה טטרו20/07/2011שלום לך שירלי
חשוב שתדעי צבעלא מבהיר צבע ,כשיש צבע ככה בשיער אז אנחנו מוקבלות ולא יכולים לעשות כל צבע שאנחנו רוצים
הצבע שיש לך הוא חום ככה את לא יכולה לעשות כל צבע גוון אדום בחום ככה לא יתפוס
מה שאת אולי יכולה לעשות בעמת זה בהדרגה אם הרבה סבלנות זה כו שאמרת זה לערבב חצי חצי ולעט לעט להכניס את הגוון האדום ואז הבדל לא יהיה כל כך גדול בן הצבע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מג'ינג'י לבלונדשלי20/07/2011
שלום,
יש לי שיער ג'נג'י ערמוני טבעי עם נטייה לגוון חום. בא לי שינוי קל אבל לא דרסטי, ולכן קניתי שטיפה בלונדינית.
השאלה שלי, מה יקרה אם אעשה שטיפה בלונדינית (עם נטיה לאפורים) - האם הגוון שיתקבל יהיה בלונדיני או כתום מזעזע? והאם השטיפה תרד מעצמה אחרי כמה חפיפות?
תודה
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מג'ינג'י לבלונד - תגובה
אנג'לה טטרו20/07/2011שלום שלי
לא הייתי ממליצה לך לעשות את זה לבד חשוב לדעת מה לערבב ואיזה גוון לעשות
עדיף לעשות את הצבע אצל משהוא מומחה בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה למומחים פה עם אפשר בבקשהאסי20/07/2011
יש לי שיער דק עדין וחלק וזה מאוד יפה מבחנתיי ,
ויש לי מסכה ושמפו של שוורצקוף לשיער דק עדין לקבלת נפח,
והשמפו והמסכה גורמים לי לנפח רב...
הבעיה שלי שאני יותר אוהב שהשיער דק יותר ולא מנופח כולכך, כמו שיש לי שזה בעצם נגרם מי השפו והמסכה...
שהשיער דק הוא ניראה הרבה יותר חלק ויפה מבחנתיי..
אז רציתי לדעת עם איזה שמפו אפשר להשתמש תמליצו לי על חברה איכותית!
שיתאים לשיער דק עדין! ושלא יעשה לי נפח אולי בקטנה קטנה לא יותר כי אני לא אוהב שיער מלא יותר מדיי! הכי יפה שהוא דק וחלק כזה...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שאלה למומחים פה עם אפשר בבקשה - תגובה
אנג'לה טטרו20/07/2011שלום יהושע
השמפו והמסכה שאתה משתמש הם מצויינים אם אתה רוצה לנסות משהוא אחר יש לקרסטס גם שמפו ומסכה לשיער דק והייתי ממליצה לך לנסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אבל
אסי21/07/2011באמת שהם מצוינים אבל השיער שלי מנופח כזה רציתי לדעת עם יש אפשרות שהשיער יהיה פחות מנופח יותר דק כזה ?
ואיזה שמפו ומסכה של קרסטס מומלץ לקנות ? יש כול מיני סוגים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










.jpg)


