מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשמל בשעיר...מיקי21/05/2011
אחרי כל חפיפה יש לי שיער קצר ומחושמל קרוב לשורש השערה שנורא קשה להסתדר איתו, אני משתמשת עם מוצרים לשיער של שוורצקופ (שמפו ומסיכה), קרם לשיער של מיי ויי ושום דבר לא עוזר!!! אני מיואשת!! רצוי לציין שאני בהריון אך זה התחיל הרבה הרבה לפני....... יש משהו מסויים שאתם חושבים שיכול לעזור??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיקי-
**21/05/2011חשמל סטטי קורה בגלל יובש באויר, לכן אחד הפתרונות הראשוניים לטיפול בתופעה הוא יצירת לחות בשיער החל משלב החפיפה מומלץ להשתמש במוצרים המשלבים לחות,גם שמפו ומרכך, וגם תקיני סרום לשיער, הסרום הוא הנשק העיקרי נגד חשמל בשיער!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשמל בשעיר... - תגובה
זאב לוין23/05/2011אני חושב שמה שיכול להתאים לך זה ציקלון של סבסטיאן שמיועד לחשמל סטטי - אך היתי רוצה לראות את השיער מראש כדי להתאים לך מוצר המתאים במיוחד לסוג שיערך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה חדשה של NOWשרית21/05/2011
היי יש לי שיער צבוע לבלונד שעבר כמה החלקות והוא נורא דק
שמעתי עכשיו שיש החלקה יפנית של NOW שטוענים שהיא גם משקמת וגם השיער יוצא חלק כמו אחרי יפנית רגילה.
מישהו שמע/ עשה ויכול להמליץ/ לחות דעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזהרי ותשמרי!!!
==21/05/2011זוהי החלקה שמתיימרת להיות החלקה תוצרת הארץ. סתם קשקוש ללא תוצאות כלל!!! מנסיון אישי!!! שיער מובהר הינו שיער פתוח והחלקה יפנית תיישר ותוריד את הנפח לצמיתות של השיער אך השיער יישאר באיכותו בדיוק כמו שהגעת NOW תשרוף ותפגום בשיערך תלכי לייעוץ אצל מומחים בנושא החלקת שיער לבלונד...ק אל תעשי שטויות תעשי טובה לעצמך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד חוות דעת על החלקת NOW, מישהו?
שרית23/05/2011מה זאת אומרת מומחים לבלונד?
ומה הייתה הבעיה בהחלקה? באינטרנט כתובים עליה כל מיני דברים טובים...
אודה להסבר יותר מפורט ועוד בנות שעשו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה חדשה של NOW - תגובה
זאב לוין23/05/2011זוהי החלקה חדשה שלא כל כך מוכרת בשוק .
מהניסיון והמקצועיות שלי בתחום אין שום החלקה שיכולה להתאים לשיער בלונד חוץ מהחלקה ברזילאית שלא מורשת ע"י משרד הבריאות . וגם היא אינה מחליקה כמו יפנית תעשי שיקולים , מה טוב וכדאי לך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה לעזרה לאחיינית שליסיגל20/05/2011
לא קיבלתי תשובה בקשר לעזרה לאחיינית שלי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגל אין תכשיר ותרופות סבתא שהשיער
**20/05/2011יארך!!! איזה שטויות, שתסתפר פעם בשלושה חודשים ס"מ ואז תוכל להאריך את השיער! ואם יש לה שיער מפוצל אז השיער כן אורך אבל נשבר לבד ומתקצץ ולכן חושבים שהוא לא אורך .נקודה אין תרופות הפלא שהשיער יארך רק תוספות שיער והיא צעירה לזה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש מאודמור20/05/2011
שלום,
יש לי שיער יבש מאוד, ומתולתל, מפוצל מאוד ושרוף בקצוות,ומתנפח מהר, לא מזמן הורדתי קצוות ושוב פעם נהיה לי .. הקרקפת שלי גם יבשה ..
אני חופפת כל יום כי אין לי ברירה כי הוא לא מסתדר לי בלי לחפוף, יש מצב שזה בגלל זה .?
מה לעשות כדי שהשיער יחזור לעצמו ?
אני משתמשת בשמפו של ד"ר פישר, ובקרם לחות של קריליין ..
מה גם שהקרפקת שלי מאוד מגרדת ואין לי מושב ממה ...
תודה ! ( :* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למור-
**20/05/2011היי מור אני ממליצה לך על מסכה לשיער+שמפו לשיער יבש של לוריאל ,אינטנס ריפר , ומבטיחה לך ששיערך יפסיק להיות יבש! המסכה והשמפו מעולים! חבל"ז, תוצאות מדהימות כבר בפעם הראשונה תראי שינוי גדול בשיער! את השמפו+המסכה תוכלי לרכוש במספרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער יבש מאוד - תגובה
זאב לוין23/05/2011תראי , קודם כל כדי להחזיר א השיער למצבו הייתי מאוד ממליץ לך להסתפר עם מספריים חמות . את יכולה לקרוא כתבה על המספריים החמות באתר של BEOK .
לגבי המוצרים - אני ממליץ לך שמפו באלאנס סקאלפ לקרקפת יבשה ומסיכת ריפר של וולה SP
אלו מוצרים שיפסיקו לך את הגירודים הקרקפת לא תהיה יבשה ומסיכת הריפר תבנה לך את השיער מחדש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתולתלתים20/05/2011
יש לי שיער מתולתל וארוך, והקצוות שלו דיי שרופים אבל אני ממש רוצה להמשיך להאריך ובדרך כלל כשאני מסתפרת (במספר על שם שוקי זיקרי) מקצרים את השיער ממש גם אם אני מבקשת רק קצוות, ואני ממש רוצה להמשיך להאריך אז השאלה שלי אם הקצוות השרופים יתארכו במקום שיער בריא ויפה?
כי כשהוא אפילו קצת יותר קצר הוא מתחיל להתנפח ממש ולא להסתדר כל כך...
זה גם לא עסק זול. 250 שח תספורת
בנוסף, אני רוצה לעשות הבהרה לשיער באיזה דרגה או 2. מה מומלץ? גוונים שנראים טבעי או אולי הבהרה בכל השיער ? מה הכי פחות מזיק לשיער?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר תשובה?
ים24/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ים
אנג'לה טטרו25/05/2011אם את מבקשת והם מקצרים לך כמו שאת אומרת יותר ממה שאת מבקשת אז זה הזמן
ליבדוק אם את ממשיכה ככה
בקשר להברה או גוונים עדיף לך לעשות גוונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ים-
**28/05/2011בקשר לנפח בשיערך כדאי לך לרכוש את המסכה של קרסטס מסדרת סלים!!! הנפח יירד והשיער יהיה מבריק ובריא יותר! אין על המוצרים של קרסטס! ועדיף גוונים מאשר הבהרה, הבהרה בכלל לא מומלץ זה מתכון לשיער שרוף ומפוצל והרוס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חינה לשיער ג'ינג'יעידית19/05/2011
שלום,יש לי שיער גינג'י וכל השנים אני עושה גוונים.אני רוצה שינוי ולא מוכנה לצביעה בכל חודש.רציתי לברר איך נראית חינה על שיער ג'ינג'י?אני יודעת שעל שחור זה נראה אדמדם ויפה אני לא רוצה להראות יותר ג'נגיתוהשאלה אם זה מתאים?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עידית-
**21/05/2011לא כדאי לך לעשות חינה בשיער, החינה גורמת ליובש בשיער ובעור הקרקפת! תעשי שטיפה לשיער יותר כדאי ולא מזיק לשיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחינה לשיער ג'ינג'י - תגובה
זאב לוין23/05/2011לא ממליץ להשתמש בחינה בכלל . מכיוון שהיא מייבשת את השיער .
אני ממליץ לבצע את השינוי ע"י צבע מכיוון שבצבע את יכולה לבחור את הגוון הרצוי - יש הרבה ברק ופחות מזיק לשיער .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לחזור לשיער הבלונדיני שליל18/05/2011
היה לי בלונדיני
צבעתי לאדום ואז לשחור
ועצוב לי בלי הבלונד :(
ואני רוצה לחזור להיות בלונדה..
אבל הפעם גוונים..
עד כמה לא מומלץ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ל-
**19/05/2011אם תקני שמפו+מסכה+אמפולות לשיקום שיער ותטפחי את השיער במוצרים טובים ואיכותיים אין לך ממה לחשוש שיגרם נזק לשיער! אני ממליצה על לוריאל או קרסטס! הם הכי טובים שיש... אם עושים גוונים בשיער פעם בארבעה חודשים לא יגרם נזק לשיער! ואני ממליצה לך לצבוע את השיער בצבע של לוריאל ללא אמוניה- אינואה.מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספרי+שיקום?מירב18/05/2011
היי אשמח לעזרתכם
1. מחפשת ספרי שמקשה במיוחד תסרוקות, לקוקו מתוח עם קצת הגבהה מקדימה.ניסיתי והתאכזבתי מהמון ולא זולים בכלל (לוריאל, מון פלטין, KIN -כמה סוגים) ממש יכולה לפתוח דוכן..זוכרת שבעבר היה ספרי (של קשישות) שהיה מקשה את השיער לאבן ומעמיד איך שרוצים.
התסרוקת בגדול (הקבועה שלי) היא מתוח לאחור (צמה) וטיפה הגבהה מקדימה (לא בננה ממש) בתוספת וקס למראה רטוב/שמן תינוקות (השיער תלתלים -גלי )
2. יש לי שיער ארוך עד הישבן שנהרס כליל רק מהסיבה שציינתי:כבר עשור בערך שהוא אסוף בצמה .לא עבר פנים/צבע וכדומה..האם יש דרך לשקם? משהו יותר מאסיבי ממסיכה? משתדלת אחת לשבוע ל"אוורר" אותו ולתת לו להתייבש בלי חומרים בבית.
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מירב-
**19/05/2011קודם כל אל תשימי שמן תינוקות בשיער בשום פנים ואופן!!!!!!!!! שמן תינוקות+שמש=שיער שרוף ומפוצל!!!!! בטח בגלל זה השיער נהרס לך! אני ממליצה לך לשקם את השיער-בשמפו+מסכה לשיער של -לוריאל - אבסולוט ריפר! הוא מותאם במיוחד לשיקום שיער! בונה מחדש את סיב השערה! וגם הייתי ממליצה לך לרכוש אמופולות של מקדמיה! אמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער! תיקני רק את של מקדמיה ניסיתי כל מיני חברות ורק ממקדמיה הייתי מרוצה מהתוצאות! מומלץ מאודדדד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה לספריי -
**19/05/2011אני משתמשת בספריי של שוורצקוף ספריי סילואט סופר הולד ,ואני מאוד מרוצה ממנו, הוא שומר על התסרוקת לאורך כל היום ומגן מפני לחות ורוח, הוא גם לא דביק , בהתחלה הוא קשה ואחרי כמה ד השיער נהיה רך ונעים למגע! עדיף להשתמש בו מאשר בספריי אחר שעושה את השיער קשה כמו אבן ולא נעים למגע.זה עושה את אותה פעולה רק לא עושה את השיער קשה ,אני ממליצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהC.P.R. טיפול מאסיבי!!!
==19/05/2011הטיפול הטוב ביותר לשיקום שיער ואורך הטיפול הינו בין שעה לשעתיים בהתאם לאורך השיער ואין טוב יותר מהטיפול הזה ומהמסיכה התואמת של שיסיידו העמוקה והחזקה ביותר...דרך אגב הספרי של בנדטייר הוא החזק ביותר שקיים לתסרוקות ולהעמדת שיער...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואוו תודה ענקית!!! אבל רגע...
מירב19/05/2011איפה קונים את המוצרים שצויינו??
בחנויות של מספרה לא זכור לי שנתקלתי (חיפה)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכלי לקנות את המוצרים במספרות
**19/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבדקי בגוגל
==19/05/2011תבדקי בגוגל מי מתעסק עם זה יש כמה ספציפיים שמתמחים בנושא...C.P.R עמוק הינו משהו מורכב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעזור לאחינית שליסיגלית אוסקר18/05/2011
שלום האחינית שלי בת 10 וחצי השיער שלה יבש ולא אורך מהר היא מטפחת את השיער שלה עם שמפו ומרכך וקרם לשיער אבל כל פעם השיער נראה יבש ולא אורך לה מהר היא כל הזמן אומרת לאימא שלה למה השיער שלי לא אורך מהר למה הוא הוא גולש למרות שאימה מקפידה לספר אותה מעט פעם בחצי שנה יש תכשיר או תרופות סבתא לטפל באורך השיער שיארך לה מהר תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לא אורך רק בגלל סיבה אחת-
**18/05/2011קצוות מפוצלים , צריך להסתפר מידי פעם את הקצוות המפוצלים ואז אפשר יהיה להאריך את השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה זה יעור אם כל פעם נסתפר
ל18/05/2011איך יגדל השיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה להמשך השאלה,שיער לא אורך-
**19/05/2011התכוונתי לגזור ס"מ לא יותר.. אני גוזרת כל חודש ס"מ והשיער שלי ארך הוא מגיע עד סוף הגב! אם יש קצוות מפוצלים השיער אורך אבל נשבר לבד הוא מתקצץ ,ולכן חושבים שהוא לא אורך. וצריך לגזור קצוות לפחות פעם בשלושה חודשים בשביל שיגדל שיער בריא! והוא יהיה יותר עבה שיער שלא גוזרים הקצוות נהיות דקות מאוד. אם אין לילדה בעיות של קצוות מפוצלים אולי חסר לה ויטמנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהטל18/05/2011
לפני חצי שנה עברתי החלקה יפנית השיער שלי יבש ופגום וצבוע חום כהה כעט רוצה לעשות ניקוי צבע האם אפשרי ומה ניתן לעשות בכדי להבהיר צבע שיער אחרי החלקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אף אחד לא עונה???...
טל22/05/2011מותר או אסור לעצבוע לצבע בהיר אחרי חצי שנה מהחלקה יפנית???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה - תגובה
זאב לוין23/05/2011מבלי לראות את איכות השיער לא אוכל לתת לך שום המלצה , מכיון שניקוי מהחלקה דורש מיומנות רבה מאוד , כדי לא לגרום לשיער נזק בלתי הפיך .
את מוזמנת לקבוע תור ליעוץ .
לגולשות הפורום היעוץ ניתן ללא תשלום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת סאנאיןדפנה16/05/2011
שלום,
לפני כחצי שנה עשיתי סאנאין בשיער.. ספייר שגורם להבהרה שלו עם החשיפה לשמש..
עם הזמן, כשהתחיל לצמוח לו השיער החדש , הוא החל לצמוח יבש, ללא ברק.. ועם מעין תחושה שהוא כל הזמן שומני.. למרות שאני חופפת כל יום, (גם לאחר החפיפה הוא יוצא ככה מגעיל)
אני כבר מיואשת לגמרי.. יש לציין שהאזור של השיער שכן הובהר בסאנאין- רך ונעים למגע.. אבל לפני השימוש כל השיער עצמו היה נעים ובריא..
בבקשה זקוקה לעזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעת סאנאין - תגובה
שגיב בבילה16/05/2011את יכולה לעשות טיפול לשיער שהוא יכול להיות נגד שמנוניות יתר או בקר לשיער פשוט צריך לראות את השיער אני יכול להמליץ לך על מוצרים של SPשל וולה שהם מעולים בכול אופן את יכולה להיתקשר אליי אני ישמח לעזור לך אולי אוכל להבין את הבעיה יותר בהצלחה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער , דחוף!!!!נועם15/05/2011
אני סובלת מנשירת שיער חריפה מאוד, אני ממש ממש מפחדת להישאר ללא שיער.
מישהו יכול להמליץ לי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פורקפיל
נועם15/05/2011אני לוקחת כבר 5 חודשים (היום אחד ביום) וכמות השערות הנושרות ירדה
ממליצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי נועם-
**15/05/2011נועם יש כמה סיבות לנשירת שיער- או שחסר לך בגוף ברזל ואבץ! לכי לעשות בדיקות דם תבדקי את זה,אולי את צריכה ויטמנים! או שאת נמצאת בלחץ נפשי זה גם גורם לנשירת שיער, או אחרי לידה.. תוכלי לקנות שמפו נגד נשירה, ויש גם אמפולות נגד נשירה! והכי חשוב אל תהיי בלחץ כי לחץ גורם לנשירת שיער! תהיי רגועה לכי לעשות בדיקות דם אצל הרופא ובנתיים תקני שמפו+אמפולות לשיער נגד נשירה! והנשירה תעבור! בנתיים תוכלי שקדים, אגוזים, דגים , כבד ,דברי חלב, ויש עוד מוצרים אלו עוצרים נשירה בשיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי עוד המלצה-
**15/05/2011חברה שלי גם סבלה מנשירת שיער והרופא עור אמר לה שתחפוף כל יום את השיער,בכדאי שהנשירה תפסיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיער , דחוף!!!! - תגובה
זאב לוין02/06/2011קודם כל תעשי בדיקות דם במידה והכל תקין ואין בעיה רפואית - אני ממליץ על טיפות באלאנס סקקאלפ של וולה SP ניתן לרכוש אותם במספרות המורשות העובדות עם וולה - אני יכול להגיד לך שיש לו תוצאות מדהימות ... ממש תוך מספר שבועות - ממליץ בחום !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער צבוענטשה14/05/2011
יש לי שיער שטני טבעי ואני כבר כ 3 שנים צובעת לשחור שאלתי היא אני רוצה להסיר את הצבע השחור ולחזור לצבע הטבעי שלי? מה השיטה הכי מהירה? האם יש תכשירים מיוחדים להסרת צבע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער צבוע - תגובה
שגיב בבילה14/05/2011קשה להגיע לבדיוק אותו הגוון הטבעי שלך את צריכה ניקוי צבע לפניי ממליץ לך ללכת למספרה מיקצועית לא מומלץ בבית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני רוצה צבע גינגיייפעה14/05/2011
של איזה חברה כדי לצבוע לגינגי בגוון כתום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני רוצה צבע גינגיי - תגובה
שגיב בבילה15/05/2011ממליץ על וולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רייח בשיערמיטל14/05/2011
היי....לפני כ3 חודשים עשיתי החלקה יפנית .
עד לפני ההחלקה היה לי שיער מתולתל והיה לו ריח מדהים של השמפו והמרכך!!!
מאז ההחלקה...שהשיער שלי הפך לחלק (3 חודש בערך) אין לי שום רוח בשיער....ואני חוופפשת פעמיים 3 בשבוע!!
מה לעשות כדי להחזיר לו את הריח הטוב?
ממש דחוף..תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון-
**14/05/2011כתבתי יש לך ריח טוב , במקום יהיה לך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


