מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הבקעה מאולצתמשרקי17/01/2011
שלום רב,
אני אמורה לקבל הצעת מחיר עבור הבקעה מאולצת לשיניים 11 ו-12.
אשמח לקבל מכם סדר גודל /טווח מחירים כדי שאדע לקראת מה אני הולכת.
תודה
משרקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבקעה מאולצת - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין19/01/2011איננו יכולים לענות על תמחור, כי הוא שונה מרופא לרופא וממקרה למקרה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אורתודנטי במהלך הריוןסיגל17/01/2011
שלום,
ברצוני לעבור טיפול ליישור שיניים ולהצנעת חניכיים עליונות בולטות
אני בת 29, ורוצה להיכנס להריון בקרוב.
האם יש מגבלות לטיפולים בזמן ההריון? האם מומלץ להמתין עם הטיפול או שאין בעיה לעבור אותו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אורתודנטי במהלך הריון - תגובה
ד``ר אריאל דינבר17/01/2011אין בעיה לעבור טיפול אורתודונטי במהלך הריון. מומלץ להימנע מצלומי רנטגן בתקופה זו במיוחד בשלושת החדשים הראשונים של ההריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון19/01/2011איך עושים את זה??????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר אריאל דינבר23/01/2011איך עושים את מה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 26סופי16/01/2011
היי,
אני בת 26 והיה כבר גשר כשהייתי צעירה יותר.מ השיניים חזרו להיות עקומות לא כמו בעבר כמובן אך התעקמו במידה ניכרת. הייתי מעוניינת ליישר את השיניים,אציתי לברר איזה שיטות יש ליישור השיניים שלא כוללות את השיטה הקונבנציונלית של מתכות על השיניים. מהו טווח המחירים בשיטות אלו? מרוב שאני בטראומה מהברזלים על השיניים שקלתי לעשות לימינייט... האם זו אלטרנטיבה הגיונית?
תודה
סופי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 26 - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין16/01/2011למינייטס זו אלטרנטיבה הגיונית לדעתי, אם אפשרות זו תפטור את בעיית העקמומיות. וזאת כיוון שכל יישור שיניים ידרוש שמירת התוצאה בקיבוע ו/או פלטה, שאינם נדרשים אם למינייטס מספקים לך פתרון.
יש שיטות אורתודונטיות של סמכים שקופים, סמכים פנימיים וללטות שקופות, שלא מתאימות לכל מקרה.
איננו נכנסים לנושא מחירים שמשתנים מרופא לרופא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיטת למינייטס
ריקי24/01/2011עברתי בעבר יישור שיניים וחלק מהשיניים התעקמו.
האם שייטת למיניטס מומלצת לי יותר מיישור חוזר?
האם שיטת זו כדאית בהתחשב בכן שמדובר בהתערבות חיצונית (השחזת השן) שיכולה לפגוע בשן ולצורך אסתתטי בלבד?
אשמח לדעת עוד על השיטה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיטת למינייטס - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין27/01/20111. לא בהכרח מומלצת יותר. תלוי במקרה.
2. כדאית למקרים בהם ציפוי השן הטבעית במצב לא תקין.
מי שעוסק בשיטה אינם אורתודונטים אלא מומחים לשיקום הפה או רופאי שיניים כלליים.
בהצלחה,
עתליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלט של שניים עליונותשרון16/01/2011
בני בן 4 סבל זמן רב משקד שלישי כתוצאה מכך יש לו בלט של הלסת העליונה
האם אפשר לטפל בו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלט של שניים עליונות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין16/01/2011לא מקובל לטפל בגיל כה צעיר טיפולים אורתודונטיים. תוכלי לתרגלו בהבאת הלסת התחתונה לעמדה קדמית. יש בכך עידוד לגדילתה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שרון19/01/2011איך עושים את זה???????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין19/01/2011במחשבה נוספת - כדאי שתקחי אותו לבדיקה אצל מומחה או מומחית לרפואת שיניים לילדים. אם הם יחשבו שכדאי להפנותו לאורתודונט, הם יעשו כן. ועד אז - הניחי לו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר להגיע אליך?
שרון20/01/2011האם את מוכרת בחברות הביטוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר להגיע אליך? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין23/01/2011אני איני מומחית לרפואת שיניים לילדים אלא לאורתודונטיה ואיני רופאת הסכם של חברות הביטוח. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים במרכז לסת תחתונהיוסי15/01/2011
שלום,
אני בן 28, ובגיל 14 עברתי יישור שיניים בשתי הלסתות.
הטיפול אז הסתיים כשהשיניים בלסת התחתונה התיישרו רק ב-90%.
שן אחת (אחת ליד מרכז הלסת) בשנתיים האחרונות חזרה להסתובב, והיא ב-20 מעלות מסובבת על צידה. היא גם מעט דוחקת על השן לידה.
האם ניתן ליישר בגילי?
האם סביר שהשן תמשיך להסתובב ולגרום נזק נוסף?
מה הטיפול המומלץ, מה מידת ההצלחה בטיפול?
האם ישנה רשימה של אורתודנטים מומלצים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים במרכז לסת תחתונה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/01/20111. ניתן לישר בכל גיל
2. לא ניתן לדעת, אם תמשיך להסתובב.
3. אם המצב מפריע לך, ניתן לטפל בהצלחה רבה.
4. יש רשימת מומחים לאורתודונטיה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים או באתר האגודה האורתודונטית. הם המומלצים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטות וכאבים בחלל הפה...גיל שמח15/01/2011
אני בן 13
עשיתי גשר למעלה לפני כ - חודשיים.
ולפני שלושה ימים עשיתי גשר למטה.
ובמשך 3 ימים יש לי שריטות רציניות וחתכים כאובים ברמה מאוד גבוה.
כיצד ניתן לטפל בבעיה מסוג זה?
אשמח לתשובה מהירה...
תודה, גיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריטות וכאבים בחלל הפה... - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/01/2011פנה לאורתודונט המטפלאו לכל רופא שיניים אחר. אולי יש קצוות קשת, שגורמים זאת וניתן לחתוך אותם. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה...דנה14/01/2011
לפני חודש בערך הורידו לי את הגשר, עשו לי קיבוע והביאו לי פלטה. מה שאומר שבעצם סיימתי את הטיפול.
אך בזמן הטיפול החניכיים שלי התנפחו (מעל 2 השיניים הקידמיות למעלה) היה לי רווח בין השיניים האלה ובמהלך הטיפול שהרווח התחיל להיסגר החניכיים התנפחו לי וגם לאחר הורדת הגשר הם נשארו נפוחות.. השאלה שלי אם זה אמור לעבור אחרי כמה זמן? או שזה בכלל לא קשור לטיפול וזה בכלל נובע ממשהו אחר? כי לפני הטיפול זה לא היה לי בכלל.
ועוד שאלה, הרווח לא נסגר 100%, זאת אומרת נשאר רווח ממש ממש קטן. אין אפשרות לסגור את הרווח עד הסוף? זאת אומרת יש מקרים שנשאר רווח קטן? או שאפשר לסגור רווחים עד הסוף תמיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה... - תגובה
ד``ר אריאל דינבר15/01/2011אם החניכיים עדיין נפוחים חזרי לאורתודונט שלך לבדיקה
אם יש רווח ממשי יש לשאול את האורתודונט אם ניתן לסגור אותו. לעתים יש רווח שנקרא "משולש שחור" שאינו רווח ממשי אלא בעיה הקשורה לחניכיים ולצורת השן.
בכל מקרה אני ממליץ לך לשאול את הרופא המטפל, אני משוכנע שתקבלי תשובות לשאלותיך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר בגיל הגדילהאלעד12/01/2011
שלום, רציתי לשאול האם גשר (סמכים, חוט מתכת וגומיות בלבד) בגיל הגדילה, יכול לעצור/לעכב/לכוון את גדילת הסינוסים המקסילריים ו/או הסינוסים האתמואידליים (שכן הסמכים מחוברים לחוט מתכת, המפעיל לחץ חזק מאוד על השיניים, שמחוברות ללסת העליונה, שמהווה גם את רצפת אותם סינוסים)?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר בגיל הגדילה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/01/2011סביר מאוד להניח שלא יכולים. חפש מאמרים ב Pub-med
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםענבל12/01/2011
אמורים לתקן אצלי בעיה די קטנה שכרוכה בהדבקת טבעות על 6 שיניים בלבד. אם אחליט על השיטה הלינגואלית, האם ההדבקה הפנימית לא מקשה על הצחצוח ותגרום לעעשתישיור שהיניים אמרו להימשך כחצי שנה
תודה ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/01/2011ברוב המכריע של המקרים לא נגרמת עששת. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת ניביםחנית11/01/2011
שלום שמי חנית , ואני לפני גשר ולפני דילמה גדולה, צמחו לי ניבים לא במקום ויש בהם עששת חזקה כלומר הניבים מצופים לבן ויש בהן חור . האורטודנט המליץ לי לעקור אותם ליפני שנעשה את הגשר מיכוון שבעוד כמה שנים אני אצטר לעקור אותם ולשים כתרים במקום, אני לא יודעת אם לעקור אני נורא מפחדת .. שזה יגרום לי לנזק מוחי . ואם אני לא יעקור ואחליט לשים את הגשר יהיה לי שני שניים שהם יהיו ממש לבנות מהשאר והן גם בהרבה יותר גדולות מכל השיניים בפה, תוכל לתת לי את דעתך? (בילדות סבלתי מסינוסיטיס)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת ניבים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/01/2011עקירת ניבים או שיניים אחרות לא גורמת נזק מוחי. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת בולטת אצל ילדה בת 6מיקי11/01/2011
לבתי מתפתחת לסת תחתונה בולטת ביחס ללסת העליונה (בדומה ללסת של אביה). כעת היא בת 6, ואני מעוניינת לדעת אם יש אפשרות להיעזר באורתודנטיה כדי לעצור את המשך הגדילה של הלסת ביחס לפנים.
אם כן, כיצד, באיזה גיל ניתן להתחיל ובמה זה כרוך.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת בולטת אצל ילדה בת 6 - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/01/2011יש אפשרות להתערב כדי לנסות להשפיע על גדילת הלסתות, אולם לא ניתן להבטיח תוצאה טובה בסיום הגדילה. להתחיל מקובל לאחר בקיעת השיניים החותכות העליונות (בעוד כשנתיים) באמצעות מכשירים אורתודונטיים/אורתופדיים/פונציונליים. אם בסיום גדילתה (בסביבות גיל 16 לבנות), תהייה הלסת התחתונה עדיין בולטת, ניתן יהיה לבצע ניתוח לתיקון יחסי הלסתות, אם יהיה לכך צורך ורצון. תהנה מילדתך ותאהב אותה ורצוי שלא תעיר לה על מבנה הלסת שלה, כדי לא לפגוע בבטחונה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתך
מיקי16/01/2011בינתיים פניתי לאורתודנט כלשהו, שטען שניתן כבר כעת להתחיל בטיפול מונע / מעכב. בעקבות תגובתך, אני מתלבטת אם להתחיל בטיפול, מאחר והיא עדיין בת 6, ועד כה נשרה לה רק שן חותכת אחת. אודה להתייחסותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תגובתך - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין16/01/2011אין דעה אחת ברפואה. ברור שניתן להתחיל. השאלה כמה תוכל הילדה לשאת לאורך שנים של טיפול עד סיום הגדילה והאם להתערבות כה מוקדמת יהיה יתרון. תוכלי לשאול את האורתודונט, אם הוא רואה חיסרון בדחיית הטיפול עד לבקיעת החותכות העליונות. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה או שיוףמירי10/01/2011
שלום רב! בעוד כחודש אני הולכת לשים סמכים פנימיים .האורטודנט שלי נתן לי 2 אפשרויות:1) שיוף שיניים כדי לתת מקום לשן קידמית תחתונה שבולטת החוצה 2) עקירה של השן הקידמית התחתונה וצימצום הרווחים.
אני מאוד חוששת מעקירה מה גם שהיא קידמית .
שאלתי היא מה עדיף עקירה או שיוף? מה הנזק בשיוף? ואם אני לא אסכים לעקירה האם התוצאות היא מקסימליות במקרה השיוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה או שיוף - תגובה
ד``ר אריאל דינבר10/01/2011אין מה לחשוש מעקירה ואו משיוף. האורתודונט צריך להמליץ לך על הפתרון הנכון ביותר עבורך ולפרט חסרונות ויתרונות כל אחת מהאפשרויות. בהתאם לבעייתך ימצא הפתרון המתאים ביותר, בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמכים פנימייםדנה10/01/2011
האם קשה להתרגל לשש שינים קדמיות עם סמכים פנימיים?
האם המחיר של סמכים כאלו הרבה יותר יקר במקרה המתואר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמכים פנימיים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר10/01/2011הסתגלות למכשור פנימי תלויה בסוג המכשור והיא גם מאד אינדיבידואלית כלומר משתנה מאדם לאדם.
סמכים פנימיים בד"כ יקרים יותר מסמכים בחזית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רווח בשיניים עליונות קדמיותיקיר09/01/2011
אני בן 16 והייתי כמה באבחון אצל כמה ארתודנטים ויש לי שיניים ישרות רק רווח בינוני בין השיניים הקדמיות העליונות.
אורתודנטים אמרו לי שאני יכול לשים קוביות ברזלים ליישור אבל חבל כי זה לקחת רובה ולירות בזבוב..
בכל מקרה רציתי לדעת אם יש סיכוי שבעתיד הרווח יקטן\ייסגר לגמריי? או שהאם או יכול לגדול עוד ולהתרחב? אני אשמח לדעת במה זה תלוי...
אגב, הציעו לי 2 טיפולים נוספים שיעזרו לי לטפל בבעיית הרווח - לחבר לשיניים חומר שיסגור את הרווח או לעשות ציפוי חרסינה - האם אלה פתרונות יעילים ומומלצים לבעיית הרווח בשיניים הקדמיות העליונות?
אני מזכיר שהרווח הוא בינוני לא משהו גדול..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רווח בשיניים עליונות קדמיות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/01/20111. יש סיכוי לכל אחד מהשינויים שהזכרת כתלות בשינויים במצב החניכיים ופעעילות שרירית.
2. פתרונות אלה יעילים ועדיפים על אורתודונטיה במצב המתואר. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על פלטהרוני09/01/2011
שלום רב,
יש לי פלטה ששמרתי מגיל 15 (היום אני בת 29), ואני משתמשת בה רק לעיתים רחוקות בלילה כשאני מרגישה שהשיניים הקדמיות קצת יוצאות חזרה בדומה לצורתן המקורית לפני יישור השיניים. מטריד אותי רק עניין הפלסטיק בפלטה (מעבר לעובדה שיש לו טעם מר) האם הוא פלסטיק בטוח או שמא מפריש חומרים מסוכנים אחרי כ"כ הרבה שנים (והרתחות לחיטוי...)?
תודה מראש,
רוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על פלטה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/01/2011לא ידוע על נזקים. בהרתחה או במים חמים הפלסטיק עלול להתעוות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




