מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת חניכיים שלא עוברתליזה08/01/2009
לאחר הדבקה חוזרת של כתרים -גשר - בני 8 שנים התפתחה בחניכיים מתחת לשן האחרונה בלסת התחתונה דלקת חניכיים קשה. לאחר המלצת הרופא שאקנה מכשיר לשטיפה, ושימוש של 3 שבועות, במקביל לשטיפות קורסודיל, התגלתה באחד משורשי השן דלקת שחייבה עקירת השורש והשארת השני. לאחר מכן בוצע חידוש טיפול שורש ומבנה יצוק - לשן החצוייה, וחידוש טיפול שורש קשה מאוד+מבנה יצוק לטוחנת הקטנה עליה נתמך הגשר מצידו השני. עליהן הולבש גשר פלסטיק זמני ליותר משלושה חדשים ואח"כ כתרי חרסינה במטרה לעשות בינהם תותבת חלקית גמישה. לכל אורך התקופה דלקת החניכיים מתחת לשן המדוברת הרפתה לתקופות קצרות וחזרה, וטופלה בקורסודיל ואיסר ג'ל עד אבדן הרוק כמעט - עד שהתגלתה הסיבה ליובש הנורה בפה. כעת הדלקת החריפה וגורמת לכאבים המקרינים עד לאוזן ואינם מרפים. הרופא ממליץ לשים תותבת זמנית שאולי תלחץ על הכיס הנוצר לדבריו, אותו "ניקה" בעזרת ליסר ג'ל והמכשיר דמוי האנקול המתכתי... טוען שיש סיכוי קטנטן שיעזור. אם לא יעזור, אז הוא מתלבט איזה ניתוח הארכת כותרת לבצע, הרמה מבפנים ותפירה או חיתוך ישר, ואז מדידות חדשות של התותבת החלקית. לטענתו, התותבת הגמישה שבמדידה ראשונה כללה את 2 השיניים החסרות, משטח לחיך התחתון ותותבת לשן האחרונה בצידה השני של הלסת התחתונה, נבנתה כך רק כבסיס, וממנה אמור הטכנאי "לחתוך" את התותבת הנדקשת לשתי השיניים החסרות בין הכתרים החדשים ולא אמורה לכלול את המשטח מתחת ללשון והשן הנוספת... ולאחר הסיפור הארוך הזה (לי הוא כאב יותר(: ) יש לי כמה שאלות: 1.האם הגיוני לבנות כתרים חדשים על חצי שן לפני שהטיפול בחניכיים בעייתיים הסתיים? 2.האם הארכת כותרת לא תחייב כתר חדש תואם? 3.האם זו שגרת העבודה של הטכנאי לבנות תותב גמיש עבור כל הלסת התחתונה שנחתך ע"פ הצורך או שמא החשש שלי שהשן אבודה מקנן גם ברופה עוד מקודם והוא "מקדים תרופה למכה"?... 4.האם ניתן ליצב תותבת חלקית (2 שיניים) על שן אחת בלבד או שהיא חייבת להתפס בין 2 שיניים? סליחה על המגילה ותודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת חניכיים שלא עוברת
ד``ר יזהר שוחט09/01/2009שלום ליזה
אנא פני לפורום העוסק בשיקום הפה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים מוזריםמודאגת07/01/2009
שלום רב אני אישה בת 43, בריאה בדרך כלל. בימים האחרונים יש לי כאבים ותחושה מוזרה מאיזור מפרק הלסת, (אם כך קוראים לזה), בצד אחד של הפנים. כלומר, מתחת לאוזן וכל איזור הלסת התחתונה, בעיקר בצד ימין. התחושה מקרינה לכל עצמות הצד הימני של הפנים ועד מתחת לעין. משהו בין כאב, אי נוחות ואולי קצת הירדמות. מישהו הסביר לי שיתכן שמדובר בתחושה שמבשרת שיתוק עצב הפנים. חברה שבעלה חלה בסרטן באוזן או בחלל הפה, (לא זוכרת בדיוק), טענה שזהו אחד הסימפטומים של הסרטן. האם יתכן שמדובר בגידול סרטני? אשמח אם תענו לי בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים מוזרים
ד``ר יזהר שוחט09/01/2009הסבירות כי מדובר בגידול סרטני הינה נמוכה ביותר אולם עליך להבדק בהקדם ע"י מומחה לכירורגיה פה ולסת על מנת למצוא את המקור לבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיוף לסתלירון07/01/2009
היי שלום רציתי לדעת האם יש מנתח בארץ שעושה שיוף לסתות .. אני יישמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי ,,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיוף לסת
ד``ר יזהר שוחט09/01/2009שלום לירון
אנא פנה לאתר של המחלקה לכירורגיה פה ולסת בתה"ש על מנת לקבל הסבר אודות הניתוחים המבוצעים במחלקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בזיהום ניתוח השתלת עצםנועה06/01/2009
האם שטיפה חודרנית יומיומית עם מי חמצן ופולידין - בנוסף לאנטיביוטיקה - חיונית לטיפול בזיהום בעקבות ניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בזיהום ניתוח השתלת עצם
ד``ר יזהר שוחט06/01/2009שלום נועה
השטיפה המקובלת לחלל הפה לצורך טיפול בזיהומים הינה כלורהקסידין - שמות מסחריים תארודנט, מדידנט, קורסודיל. לא נהוג לנצל מי חמצן או פולידין לצורך שטיפות ממושכות או יומיומיות.
יש צורך בבדיקת הרופא המטפל להעריך את חומרת הזיהום והמשך הטיפול הנדרש.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לד"ר יזהר שוחט
נועה08/01/2009תודה לך על תשובתך בענין שטיפות חודרניות כטיפול בזיהום לאחר השתלת עצם. מקווה לטוב. נועה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש מתחת ללשוןמגי05/01/2009
לאחרונה גיליתי גוש מתחת ללשון בגודל גולה הוא אינו כואב אבל מציק ובאותו צד של הפנים יש לי לעיתים הירדמות כמו לאחר רופא שינים האים יש קשר ? ולאן עלי לפנות? אודה על תגובתך תודה מראש מגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש
ד``ר דניאל ניצן06/01/2009שלום מגי
אנא פני למומחה לכירורגיית הפה והלסתות לצורך בדיקה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בחניכייםאילנית03/01/2009
שלום , ע"פ צילום סטטוס שעשיתי נאמר לי שיש לי ציסטה בחניכיים . שאלותי : האם כדאי לבצע בדיקת ביופסיה או להסירה אצל רופא השיניים בלבד ? האם הציסטה בחניכיים הינה תוצאה של טיפול שורש וכתר לקוי או שהגוף מייצר את הציסטה? האם יש אפשרות שלאחר ההסרה שוב פעם יגדל ציסטה באותו אזור או אחר לגמרי ? האם אני יכולה לפנות לכל רופא שיניים או לפנות לרופא מומחה בענין ? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר דניאל ניצן06/01/2009שלום אילנית
ציסטות יכולות להווצר ממספר גורמים, כגון זיהומים דנטליים, בעיות חניכיים, טיפולי שורש לקויים, ועוד.
לכל ציסטה יש אחוזי חזרה מסויימים, בהתאם למקור שגרם לה.
אנא פני לרופא השיניים שלך ליעוץ לגבי האבחנה והטיפול המתאימים לך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה כלואה בלסת התחתונהמירי03/01/2009
שלום, לפני 5 ימים עברתי עקירה כירורגית שבה שורש אחד היה קרוב מאוד לעצב והושן פוצלה לכמה חלקים, מאז אינני מצליחה לפתוח את הלסתות ולאכול דברים שאינם נוזליים כמו כן, אינני מצליחה להזיז הלשון והיא ממש כואבת בצד שבו בוצעה העקירה(גם זה מגביל באכילה או בצחצוח שיניים וכד'....). יש לציין שהיום סיימתי טיפול עם מוקסיפן פורטה. זה נורמלי או שצריך לבדוק את זה? מה יכול לגרום לזה? תודה מראש, מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירי
ד``ר דניאל ניצן06/01/2009שלום מירי
נפיחות, כאבים ומגבלה בפתיחת הפה הן תופעות לוואי סבירות אחרי עקירה כירורגית. אם התופעות יימשכו מעבר לשבוע אחרי הטיפול, אנא פני לרופא שטיפל בך.
החלמה מהירה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליכן פלנוס (אמא'לה!)לאה02/01/2009
לפני חמישה ימים ראיתי נגעים קווים לבנים בלחיים משני הצדדים, ללא פצעים או כיבים. פניתי לרופא א.א.ג שאבחן לויקופלקיה אך במרפאת רירית הפה, בתה"ש, אובחנו הקווים הלבנים כליכן פלנוס. יש לי כמה שאלות: א. קראתי כל מידע אפשרי באינטרנט ולא הצלחתי להבין אם לויקפלקיה וליכן פלנוס זהות? האם מדובר באותה מחלה? ב. כ"כ הבנתי שאין טיפול יעיל ברפואה המערבית. האם ידוע על טיפול יעיל ברפואה האלטרנטיבית. ג. האם יש קשר בין נטילת אלטרוקסין (50 מק"ג) לבין התפרצות המחלה או בין הפסקת נטילת אלטרוקסין (למשך חודשיים) לבין התפרצות המחלה. התבקשתי להמנע מלחץ רק שהידיעה על קיומה של מחלה היכולה לשנות פניה בבת אחת משפירה לממאירה מוסיפה לי לחץ נפשי גדול מאוד. האם יש מזור? שאלותי רבות אך אנא אנא תשובותיכם. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליכן פלנוס
ד``ר דניאל ניצן06/01/2009שלום לאה
1. לויקופלקיה הוא סימן קליני, ביטוי למספר מחלות. ליכן פלנוס היא מחלה.
2. אני לא מומחה ברפואה אלטרנטיבית כך שאני לא יכול לך לענות לגבי זה.
3. למיטב ידיעתי אין קשר בין אלטרוקסין לליכן פלנוס
4. הסיכוי לשינו ממאיר הוא קטן מאוד מאוד.
5. מומלץ להיות במעקב של מומחה לרפואת הפה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול באיזור הפה והלועליאת01/01/2009
שלום רב! אני בן 54, לאחרונה מזה כמה חודשים תוך כדי טיפולי שיניים התגלה אצלי גידול באיזור הפנימי העמוק של הפה למעלה . לאחר פניה לכירורג במחלקת פה ולסת בוצעה ביופסיה פעמיים ולאחר שתי הבדיקות התוצאות היו תקינות, כלומר ללא ממצאים של סרטן (אונקולוגיים). יש לציין שהגידול הולך וגדל במהירות גדולה והדבר מעורר אצלי חשש רב. ההחלטה הרפואית הייתה לבצע לי ניתוח מקיף של האיזורלהוצאת הגידול, נאמר לי שזה ניתוח מורכב בהרדמה כללית שימשך כ 3 שעות והחלמה אחריו תהיה ארוכה. רציתי לשאול מה דעתך על כך? נאם כדאי לי לקבל חוות דעת נוספת בעניין הניתוח והאם קיימות דרכים אחרות לטיפול בגידול מסוג כזה. אודה על תשובתך בעניין כי המועד של הניתוח קרוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול
ד``ר יזהר שוחט01/01/2009שלום מיכאל
הגידול המדובר הוא גידול שפיר של בלוטות רוק הדורש כריתה ומעקב. ע"פ גודלו נקבעים ממדי הכריתה והשחזור שלאחריה. לא קיימת דרך אחרת למעט ניתוח לסילוק הגידול וקיימת סכנה להפיכת הגידול לסרטני במידה ולא מטופל לאורך זמן.
לגבי חוות דעת נוספת הרי שלדעתי תמיד כדאי לשמוע עוד דיעה ממי שמנוסה בתחום על מנת לברר האם קיימות אופציות נוספות.
בהצלחה ורפואה שלימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום פנורמיבלומנפלד אילנ30/12/2008
שלום , נשלחתי ע"י רופא שיניים שמטפל בי לבצע צילום פנורמי היות ולדעתו בצילום סטטוס שביצעתי הוא הבחין בציסטה בחניכיים אצלי . ביצעתי את הצילום במכון שנשלחתי אליו ולמרבה פליאתי לא נדרשתי לשים עלי אפודת מגן כלשהי לצורך צילום פנורמי . לשאלתי מדוע אין צורך נאמר לי היות והמכונה הינה דיגיטלית . שאלתי היא האם הייתי כן אמורה ללבוש אפודת מגן כלשהי והאם רמת הקרינה שנחשפתי אליה היא רבה ? אודה לתשובתך ובבקשה עדכנו אותי במייל על מנת שאדע ששלחת אלי את תגובתך בתודה אילנית בלומנפלד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום פנורמי
ד``ר יזהר שוחט30/12/2008רמת הקרינה בצילום פנורמי דיגיטלי הינה מינימלית ובמידה ומדובר בצילום בודד אין חשש לחשיפה לרמת קרינה גבוהה. ככלל בכל צילום רנטגן מומלץ להתמגן ע"י משטח עופרת אולם אין חשש במקרה של צילום בודד.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינה כלואה וכאבי אוזנייםנטלי29/12/2008
לפני כ10 ימים ביצעתי עקירה של שן בינה כלואה בלסת תחתונה צד ימין. לאחר העקירה טופלתי יומיים במוקסיפן, לאחר שהנפיחות לא ירדה פניתי לרופא שביצע את העקירה והוא רשם לי מטרוג'יל. לאחר 5 ימים של מוקסיפן+מטרוג'יל הוצא התפר והתבקשתי להמשיך לבצע שטיפות מי מלח משום שיש במקום זיהום. כעת, יש לי כאבי שיניים באזור העקירה וכאבי באוזן ימין בלבד עם תחושת סתימה. האם יש צורך לפנות שוב לרופא? ייעוץ אאג? אשמח לעזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אוזניים
ד``ר דניאל ניצן29/12/2008שלום נטלי
סביר שהתופעות שציינת קשורות לעקירה. כדאי להמתין עוד 3-4 ימים, ואם אין שיפור-גשי לרופא שטיפל בך.
החלמה מהירה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימבוליזציהענת29/12/2008
שלום ד"ר עברתי לפני שבוע צינתור (אימבוליזציה) באנגיו בשיתוף עם מחלקת פה ולסת כיוון שיש לי נגע וסקולארי במנדיבולה , המטרה היא לפתור את העניין הטיפול זה ללא צורך בניתוח לפי דברי הרופאים. כרגע אני סובלת מנמק רציני בחניכיים וכאבים עזים. הרופאים (פה ולסת) לא ממש ידעו לתת לי מענה לגבי התהליך וזמן ההחלמהב אני מטופלת כרגע באנטיביוטיקה משכחי כאבים וכן שטיפות פה. נראה כי הנמק רק גדל ומעמיק והכאבים רבים האים תוכל לספר לי קצת יותר על התהליך וכן מתי זה מחלים ומפסיק לכאוב? אודה לתשובתך ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמבוליזציה
ד``ר יזהר שוחט30/12/2008שלום ענת
אנא פני לבדיקה במחלקה בה טופלת על מנת לברר כי התהליך מתנהל כמצופה .
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטיה בפתיחה של הפה של השפה ימינהחנה ע28/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
סטיה בפתיחה של הפה של השפה ימינה
ד``ר יזהר שוחט28/12/2008מה השאלה????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם שחור על הלשוןרויה נחום28/12/2008
בחודשים האחרונים הופיע כתם שחור על לשונה של ביתי שאף גדל בתקופה האחרונה. היא ניגשה לרופא מומחה פה ולסת והפנו אותה לביופסיה. מה יכולות להיות הסיבות להופעת הכתם שהא די גדול ? אודה לתשובתך בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם על הלשון
ד``ר יזהר שוחט28/12/2008במרבית המקרים המדובר בתופעה שפירה הדומה לנקודת חן המופיעה על העור או שנובעת עקב חדירת חומר זר כמו האמלגם המשמש לסתימות אחוריות. האבחנה המדוייקת נעשית בביופסיה ולכן הופנתה ביתך לפעולה.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בשפה התחתונהיעל28/12/2008
שלום, יש לי גוש מוזר בשפה התחתונה. הוא לא נראה לעין אך אפשר להרגיש אותו. יש בעיה בללכת עם זה לרופא כיוון שהוא לא תמיד שם, הוא בא והולך. כשהוא בא ממש אפשר להרגיש אותו אך הוא יכול להיעלם ולשוב שוב ואין לי איך לצפות את זה. דבר מוזר נוסף ששמתי לב אליו זה העובדה שאני מרגישה אותו רק בחורף וזה כבר החורף השלישי שזה מופיע. עכשיו זה מגיע בתדירות יותר גבוהה וגם כואב, דבר שלא היה בעבר. אני ממש מבקשת אם תוכלו לומר לי מה דעתכם בנושא, האם זה מוכר לכם, כמו מה זה נשמע לכם ולמי עלי לפנות? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בשפה
ד``ר דניאל ניצן28/12/2008שלום יעל
כשנגע מופיע, פני למומחה לכירורגיית הפה והלסתות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




