מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שטף דם בשפה התחתונהאור29/01/2009
שלום רב, פתאום הופיע לי שטף דם בשפה התחתונה, מבלי שספגתי כל מכה שהיא. השטף דם מדמם קלות והוא בגודל של כמה מילימטרים בודדים. האם יש מה לדאוג ? האם יש לבדוק את זה ? תודה רבה מראש, אור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם בשפה
ד``ר דניאל ניצן01/02/2009שלום אור
אני מציע לך לגשת לכירורג פה ולסת לבדיקה.
רפואה שלמה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעינב29/01/2009
בשן מס 17 יש לי כתר קבוע שמודבק זמנית כשלפני זה הייתי עם כתר זמני כחודש. בצדה האחת של השן יש לי את הבינה ובצד השני גשר בן 5 כתרים. מתחת בלסת התחתונה יש לי חוסר של 3 שיניים. כבר מספר שבועות שזה בתקופת הטיפול התחלתי להרגיש מדי פעם כאב ראש בצד זה ,יותר ברקה ולחץ באוזן ימין,מין סתימה ועד היום אני מרגישה כך באוזן אך ללא כאב ראש. הייתי אצל אף אוזן גרון והוא אמר שלא רואה בעייה. הרופא שיניים אומר שיתכן ישי דלקת במפרק הלסת ואולי צריך אנטיביוטיקה איך אפשר לדעת אם יש דלקת במפרק הלסת איך זה קורה ומה הטיפול והאם יתכן שזה נגרם מחוסר אזון בגלל חוסר השיניים. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקי הלסת
ד``ר דניאל ניצן01/02/2009שלום עינב
ייתכן שהכאב הוא ממקור פרקי הלסת ושרירי הלעיסה.
ייתכן גם שחוסר באיזון הסיגרי הוא הגורם.
אנא פני לכירורג פה ולסת לבדיקה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אל ד"ר ניצן תודה מקרב לבאבי27/01/2009
אני ממש חושש דר ניצן שמתי לב שיש לי גם מין כתמים לבנים בחניכיים וזאת בנוסף למוגלה שסיפרתי לך לא יודע כבר מה לחשוב לא יודע אם בצילום פנורמי רואים זאת לא יודע אם יש קשר לזה שאני מעשן אומנם הכתמים נמצאים בפה בערך משאני זוכר את עצמי ויכול להיות שהקישור שאני עושה למחלת הסרטן לא נכון או כן אני ממש נפחד אנא הבע את דעתך המקצועית תודה אבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבי
ד``ר דניאל ניצן01/02/2009שלום אבי
אנא גש למומחה לכירורגיית הפה והלסתות לבדיקה.
רפואה שלמה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירורגית של שן בינהדניאל26/01/2009
שלום, לפני שבוע בדיוק עברתי עקירת שן בינה כירורגית בלסת תחתונה. השן היתה חצי כלואה. העקירה היתה מאוד קשה ונמשכה כשעה וחצי.השן הוצאה יחד עם השורשים, הרופא אמר שלא היתה שום פגיעה בעצבים. לאחר העקירה היו לי כאבים ונפיחות, לקחתי אוגמנטין במשך השבוע. היום (7 ימים בדיוק) הנפיחות כמעט ירדה אך לא לגמרי. יש סימן ירוק\כחול בצד העקירה. אחרי כמה שעות בעבודה אני סובל מכאבי ראש חזקים בעיקר בצד העקירה. עדיין יש הגבלה בפתיחת הפה, יש קושי בצחצוח שיניים ואכילת דברים לא נוזליים\רכים. אני גם מרגיש תחושה מוזרה בשפה תחתונה בצד של העקירה - סוג של נימול. האם זה תקין? ביום שישי התיעצתי עם הרופא (לאחר 4 ימים) והוא אמר שבגלל שהעקירה היתה קשה ההחלמה יותר קשה מהמצופה. אני מבין שמשך ההחלמה זה עניין אישי אבל כמה זמן נחשב לסביר? מתי כדאי לחזור שוב לרופא? האם בזמן העקירה הרופא יכול באמת לדעת אם היתה פגיעה בעצב? תודה דניאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה כירורגית של שן בינה
ד``ר יזהר שוחט26/01/2009שלום דניאל
קשה לדעת האם ארעה פגיעה בעצב תוך כדי העקירה. מתיאורך משתמע כי קיימת פגיעה כלהיא בעצב אולם יש להגיע לבדיקה בהקדם. בד"כ זמן ההחלמה מעקירה הוא 4-7 ימים ולכן כדאי שתיגש לבדיקה בהקדם.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אל דר ניצן שלוםאבי26/01/2009
לפני כמה ימים כתבתי לך על מוגלה שיש לי בשן בלסת התחתונה ולא עברה לי גם אחרי אנטיביוטיקה אכן יום שישי ביצעתי את העקירה אך עדיין זה מפריש מין חומר לבן ואני מרגיש לחץ באוזן לא יודע אם זה מהמחשבה שאולי יש לי סרטן כי זה לא עוברכמו כן היית במיון מהלחץ ועשו לי בדיקות דם כולל צילום חזה בדיקה של רופא אף אוזן גרון שבדק לי את הבלוטות בצוואר וקבע שהם תקינות כמו כן צלמו לי את הצוואר ולא היה ממצא הדבר היחיד שמאוד מלחיץ אותי זה שהבדיקות דם כולן יצאו תקינות לחלוטין כולל esr וcrp והקטע שאם הייתה דלקת הן היו יוצאות לא טובות אני ממש דואג לא יודע מה לעשות אודה על תשובתך מראש אבי אני קצת היפוכנדר אבל עקב בצד אגודל כמו שאומרים אבל אני מטבעי חושב על הקיצוני כי קראתי באינטרנט שזה וזה זה סימנים....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר דניאל ניצן26/01/2009שלום אבי
1. תן לאתר העקירה שבועים, להחלמה ראשונית.
2. אם אחרי זה עדיין יהיו תופעות לוואי, אנא פנה למומחה לכרורגיית הפה והלסתות לבדיקה.
3. אני לא יכול לקבוע אבחנה ללא בדיקה קלינית ורנטגנית, כמובן, אבל המצב שאתה מתאר לא נשמע כמו סרטן.
רפואה שלמה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטהשירן25/01/2009
שלום לפני כחודש וחצי ראיתי בצד חלל הפה מין מוגלה אדומה בצורת אליפסה אם קצת נימים בפנים אני לא יודעת איך לתאר את זה זה ראה כמו שני עיגולים רכים מחוברים ביחד הייתי אצל שני רופאות משפחה שלא ראו משהו חשוד ולא נתנו לי טיפול כי זה לא כואב או מציק מאז זה נשאר אותו גודל אני ורא מודאגת מה זה יכול להיות ברצוני לציין כי באותה שורה שזה נמצא יש לי שן מזוהמת בפה האם אני צריכה לבדוק את זה ? מה זה יכול להיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטה
ד``ר יזהר שוחט26/01/2009שלום שירן
קשה להבין מתיאורך על מה מדובר כדאי לגשת לבדיקה ע"י רופא השיניים המטפל על מנת להחליט לגבי הטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפרים שנפתחו לאחר עקירה כירורגיתחסוי24/01/2009
שלום , אני 5 ימים לאחר עקירה כירורגית שבה בוצעו תפרים, ביום א' הקרוב אני אמורה ללכת למרפאה להסרת התפרים. היום בערב לאחר צחצוח השיניים שמתי לב שהתפרים נקרעו ואני ממש חוששת שלא נגרם נזק או שלא יגרם זיהום כלשהו באיזור כי הכל פתוח שם... מה עליי לעשות? מחר יום שבת ואיני יכולה לפנות לרופא לייעוץ.. האם זה דבר נורמלי שקורה בדר"כ? לאן צריך לפנות במקרי חירום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפרים שנפתחו לאחר עקירה כירורגית
ד``ר יזהר שוחט24/01/2009ניתן למצוא מרפאות שיניים המעניקות עזרה ראשונה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים אולם ראשית כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל בנוגע לדחיפות הטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חודש לאחר עקירה כירורגיתאריאל23/01/2009
שלום, עברתי עקירה כירורגית של שן בינה כלואה ושוכבת לפני כחודש, הקירה הייתה יחסית קשה- אבל כעבור כמה ימים נעלמה הנפיחות, וכעבור קצת יותר משבוע נעלמו הכאבים ואזור העקירה נראה בריא. אלא שלפני כשבוע החלו לי שוב כאבים באזור, שהלחו והתגברו ואתמול המקום החל להתנפח. למה זה קורה ומה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן23/01/2009שלום אריאל
הבעיה יכולה לנבוע ממספר מקורות . אנא גש לרופא שטיפל בך, לצורך אבחון הבעיה .
רפואה שלמה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינה אופקית - לעקור או לא?גל22/01/2009
שלום רב, בבדיקה אצל רופא שיניים חדש, הוא המליץ לי על עקירה כירורגית של שן בינה שמאלית תחתונה. לדבריו, העובדה שעברתי טיפול אורטודנטי כנער (כיום אני בן 31), ומצב השיניים התחתונות כיום, אשר הצטופפו (הניב השמאלי הסתובב, והשיניים הקדמיות נדחפו קדימה או אחורה כתוצאה מההצטופפות), מעיד על כך ששן הבינה מזיזה את שאר השיניים, ומצריך עקירה כירורגית של השן , אשר גדלה בצורה אופקית, והיא גלויה אך במעט. ברור לי שלשם חוות דעת רצינית צריך לראות צילומים, אך בכל זאת, מה דעתך? האם עלי לבצע את העקירה הכירורגית? תודה, גל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה אופקית - לעקור או לא
ד``ר יזהר שוחט23/01/2009שלום גל
שן בינה אינה דוחפת שיניים וזו אינה סיבה לעקירת שן. במידה והשן בקועה חלקית לחלל הפה הרי יכולה להגרם פגיעה בשן הסמוכה או תהליך עששתי "חור" בשן הבינה וזו סיבה לעקירתה. בכל מקרה נדרשת בדיקה וצילומים על מנת להחליט על המשך הטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה בעיתיתדנה22/01/2009
לפני חצי שנה עקרו לי שן תחתונה מצד ימין. המקום לא ניסגר עדין מספר פעמים שפניתי למירפאה אמרו לי לעשות שטיפות פה ותהליך הריפוי שונה אצל כל אחד. היום פניתי למירפאה והתעקשתי לראות כירורג הוא אמר לי שזה לא ניראה טוב והפנה אותי דחוף לביופסיה. מה האפשרויות הצפויות לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה בעיתית
ד``ר יזהר שוחט23/01/2009שלום דנה
מטרת הביופסיה הינה לאבחן מדוע תהליך ריפוי פצע העקירה לא הושלם היות ובד"כ מתרפא מקום העקירה תוך שבועיים . הסיבות להפרעה בריפוי יכולות לנבוע מזיהום או חומר זר שנותר באתר כמו תפר ובמקרים מסוימים גם גידול. אנא גשי לביצוע הביופסיה בהקדם כפי שהמליץ הכירורג על מנת לאבחן את מקור הבעיה.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אל דר ניצן שלוםאבי21/01/2009
ברצוני לתאר בפנייך תופעה מדיאגה שאני חווה כרגע זה התחיל לפני כחודשים יצא לי מין פצע מוגלתי מצד השן הטוחנת בלסת תחתוונה ראיתי שזה לא עובר אחרי שבועים שכל פעם אני מפוצץ וזה חוזר הלכתי לרופא שיניים שלי שקבע שזה דלקת(אין לי מושג על סמך מה כמובן)ונתן לי מוקסיפן למשך עשרה ימים לקחתי את המוקסיפן וזה לא עזר כמו כן אחרי הסיום של הטיפול התחלתי להרגיש מין תחושה של שריפה בלשון(נ.ב. זוהי שן עם כתר והוא אמר שחייבים לעקור אותה) הלכתי לרופא המשפחתי והוא איבחן זאת כפטרייה ונתן לי טיפול פלוס סוג נוסף של אנטיביוטיקה התחושה של הצריבה לאט לאט פוחתת אבל המוגלה מהצד של השן בחיך לא עוברת אז הלכתי למומחה פה ולסת שגם אישש את הקטע שצריך לעקור זה מוגלה שתיעלם רק אחרי עקירה ולפני כשבועיים התחלתי להרגיש מין כאבים בחזה שמלווים בליחה ושיעול אומנם לא כרונים וזה לא עובר והיום שמיששתי את הלסת(ברצוני להגיד שרופא גם בדק את בלוטות הלימפומה בצוואר וקבע שאינן מוגדלות)הרגשתי מין בלוטה שזזה הן מצד שמאל של הלסת והן מצד ימין אני חסר אונים כבר אין לי מושג מה זה אבל לפי הרגשתי זה יכול מאד להיות סרטן הפה ששלח גרורות לסרטן (ותודה לאינטרנט על המידע והתסמינים) אהה ועוד משהו עשיתי גם צילום פנורמי והרופא אכן ראה דלקת בשן אבל בצד השני הוא ראה כתם קצת יותר אפור והבאתי לו צילום שעשיתי לפני שנתיים והכתם נראה גם שם אודה לך מראש על תשובתך המהירה ראוי לציין שאני בן 28 ובעברי עשיתי כבר שני ct מוח ועוד 3 פנורמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע
ד``ר דניאל ניצן22/01/2009שלום אבי
הפצע המפריש מוגלה הוא כנראה סימן שצריך לעקור את השן, כפי שאמרו לך כבר מספר רופאים. לכל שאר התופעות אני לא יכול להתיחס מבלי לבדוק אותך קלינית ורנטגנית. באופן כללי הסיפור שתיארת לא נשמע כמו גידול סרטני, אלא כתהליך זיהומי-דלקתי.
אנא גש למומחה לכירורגיה של הפה והלסתות, ותקבל את האבחנה המדויקת לבעיה שלך.
רפואה שלמה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה לפני השתלת שינייםדנה20/01/2009
היי יש לי טיפול השתלת שיניים ביום חמישי ווהנחיה היתה לקחת אנטיביוטיקה(מוקסיפן פורטה) להתחילה שעה לפני הטיפול רציתי לשאול האם ניתן לקחת יום -יומיים לפני הטיפול את האנטיביוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
ד``ר דניאל ניצן21/01/2009שלום דנה
ניתן, וזה אף מקובל לעיתים, אך בדרך כלל אין טעם להתחיל טיפול אנטיביוטי יותר משעה לפני טיפול של השתלות דנטליות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Oral Lichen Planusגנקין זינאידה20/01/2009
שלום, אני סובלת ממחלת oral lichen planys רציתי לשאול האם זאת מחלה סרטנית? והאים זאת מחלת עור?, למרות שזה נמצא בחלל הפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליכן פלנוס
ד``ר דניאל ניצן21/01/2009שלום גנקין
ליכן פלנוס היא אכן מחלת עור, עם ביטוי בפה. לעיתים התסמינים הם רק בפה.
יש דיווחים על התמרה סרטנית אך חשוב להדגיש שהם נדירים מאוד מאוד, וזו הסיבה שמבצעים מעקב תקופתי אחר הנגעים הללו.
רפואה שלמה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן פלנוס בפה
נאוה04/04/2009שלום,
גם אני סובלת מליכן פלנוס בפה מזה שנתיים. בתחילה היו לי דלקות חוזרות בחניכיים שעוברות אחרי מספר ימים ובביופסיה נכתב MAY REPRESENT LICHEN PLANOUS . אני במעקב רופא למחלות הפה . המחלה התגלתה סמוך להשתלה בפה ורופא עור שלח אותי לבדיקת אלרגיה ששללה רגישות לחומרים דנטליים. האם ייתכן שבכל זאת זה נבע מהשתל? כרגע יש לי נגע קטן לבן סמוך לשן השביעית ? האם מוכר לכם טיפול שמרפא זאת ?אף נסיוני?
כעקרון אני לא סובלת במיוחד אלא מהידיעה שהמחלה יכולה לעבור התמרה לסרטני.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן פלנוס בפה
חני02/05/2009האם מישהו יודע האם יש טפול אלטרנטיבי לליכן בפה?
והאם זה יכול לעבור?
חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן פלנוס בפה (חניכיים) - אילנה
אילנה14/10/2009שמי אילנ ואני רק בת 38 עם ליכן פלנוס בפה, צמאה לכל טיפול ומידע בענין. קונבנציונלי ואף לא קונבנציונלי. תודה 0544769049
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהWelcome to the club
מרב05/04/2009ד"ר שלום,
היום קיבלתי את תשובת הביופסיה שאכן אני סובל מ OLP ורציתי לשאול האם הצמח Tormentil אמור להקל על ההרגשה, האי נעימות והצריבות שאני סובל מהם כמעט כחודש.
אובחנתי באוניברסיטת ת"א, וקיבלתי כטיפול מונע / מקל מי שטיפה על בסיס מים בתוספת חומר כל שהוא שמתחיל במירשם כמו DEXAMTHASONE 0.02 אחוז.
תמיד העדפתי טבעי על כימי!
והאם יש משהו אחר שיכול לעזור בטיפול.
תודה
שוקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן פלנוס בבטן
דנה21/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בחניכיים- דחוףרעות20/01/2009
שלום רב, תודה מראש על תשובתכם. יש לי ציסטה בחניכיים מתחת לשתי השיניים הקידמיות תחתונות. עברתי ניתוח לפני 8 שנים (בגיל 24) להסרתה אבל היא חזרה. הרופא המטפל ממליץ לעבור את הניתוח שוב אבל אחוזי ההצלחה הם רק 60 אחוז. אני מאוד מפחדת גם מהניתוח וגם מהמחשבה שאולי אני עוברת אותו לשווא. האם לא עדיף לי לעשות שתלים במקום הניתוח? זה יכול לחסוך עוגמת נפש נוספת וכסף. בנוסף אני מנסה להכנס להריון, האם להפסיק לנסות עד שהכל נפתר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר דניאל ניצן21/01/2009שלום רעות
צריך לשקול את אחוזי ההצלחה של כל אחת מהאופציות ולהחליט איזו אופציה טובה יותר. בלי הצילומים קשה לי להביע את דעתי, אבל באופן כללי אחוזי ההצלחה של שתלים טובים יותר.
בנושא ההריון - אנא התיעצי עם הרופא שיניים שמטפל בך, לגבי המועד האופטימלי לטיפולים .
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינה עם עששתשלמה19/01/2009
אני בן 60. לפני חודשיים בביקור אצל רופש עשה צילום לשן בינה בצד שמאל למטה. מצא שיש תחילה של עששת והמליץ לעקור אותה בקרוב. כללית לא הרגשתי בעיה או צורך לעקירה.אם זאת ייתכן שסימפטומים שונים קשורים ואני לא מודע לכך. האם יכולה להיות השפעה משן כזאת על כאב עמום באזור אוזן שמאל?על כאב במפרק הלסת הקרוב?על עצבים שגורמים סחרחורת. אני כרגע לאחר ארבעה ימי חום ולקיחת מוקסיפן -באופן חיצוני נראה לרופא כשפעת רגילה. האם אין כאן מעורבות של השן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן19/01/2009שלום שלמה
סביר מאוד ששן הבינה לא גורמת לכאבים באוזן או בפרק הלסת, ובודאי שלא לסחרחורות או לחום גבוה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




