מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח אורתוגנטי לא עניתם ליאחת25/04/2009
מכיוון שהודעתי לא נענתה (ההודעה היחידה בדף זה שלא נענתה) אני מפרסמת בשנית:
שלום רב, אני מועמדת לעבור הליך של ניתוח אורתוגנטי בשתי הלסתות להכנסת לסת תחתונה בולטת והוצאת לסת עליונה שקועה, אני בת 17 ואני מאוד חרדה מההליך הזה. להלן מספר שאלות:
1)אני שייכת לקופ"ח כללית בחיפה והנ"ל מסבסדת ניתוחים כאלה רק בבי"ח כרמל בחיפה, אך לפי מה שהבנתי בי"ח רמב"ם מתאפיין במחלקת פה ולסת טובה יותר, מדובר בהבדל כספי עצום (16,000 ש"ח לעומת 70,000 (כולל הטיפול האורטודונטי המקדים.) מה עושים במצב כזה? והאם באמת יש הבדל בין מחלקה אחת למשנתה? האם כדאי להתפשר או שיכולות להיות לכך השלכות חמורות?
2)האם מומלץ לעבור ניתוח כזה כאשר אין השלכות רפואיות משמעותיות ומדובר בעיקר באסתטיקה?, מהן ההשלכות של הניתוח והאם הוא פוגם באיכות החיים שלאחרי הניתוח? האם ידוע על מקרים של אנשים שעברו את ההליך והיה שיבוש בניתוח ובהחלמה?
המון תודה מראש ותודה לכם על הפורום הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אורטוגנטי
ד``ר דניאל ניצן25/04/2009שלום אחת
1. אני לא מכיר באופן מקצועי את שני בתי החולים שציינת, ולכן לא אתייחס להבדלים ביניהם.
2. הניתוח הזה , בהגדרתו, הוא ניתוח אסטטי. האם כדאי לעבור אותו או לא? זו החלטה שלך, ושלך בלבד.
3. כמו לכל ניתוח, גם לניתוח הזה יש סיכונים , סיבוכים, ואחוזי הצלחה. כדאי לקבל את כל המידע הזה, לפני הניתוח כמובן, מהצוות שינתח אותך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא פפילרי בפה.סופי24/04/2009
שלום
לפני מס' שבועות הלכתי כהרגלי פעם בשנה לבדיקת שיניים וניקוי - מצב השיניים בסדר גמור אך בעת בדיקת הפה, הרופא מצא שיש לי על הלשון (מצטטת אותו) : נגע לבן פפילרי, חד אונתי שלא מתקלף
שאלתי אותו אם זה גם יכול להיות משהו שקשור לממצא סרטני. הוא לא התחייב ואמר שיתכן שזה גם סוג של קנדידה - שום דבר לא מוחלט עד שיבדקו אותי במח' פה ולסת ויתכן יצטרכו לעשות ביופסיה.
זה דיי מפחיד ואני בלחץ עד הבדיקה - שתהיה בתחילת חודש מאי.
השאלה אם הממצא שתיארתי הוא באמת אחד הסימנים לסרטן כלשהו.
אם עושים ביופסיה בלשון האם לא ניתן לדבר בימים לאחר מכן ?
כמה זמן ניתנת האבחנה מיום לקיחת הדגימה?
הבדיקה אמורה להיות בשיבא - תה"ש
אודה לתשובתכם המהירה.
סופי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא פפילרי
ד``ר דניאל ניצן24/04/2009שלום סופי
סביר שיש לך משהו דמוי יבלת, והוא לא סרטני. אבל תשובה מדויקת ניתן לקבל רק אחרי הבדיקה הפתולוגית, כמובן.
בדרך כלל התשובה מגיעה כשבועיים אחרי הביופסיה.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ דחוףאבי23/04/2009
אני בן 40 ,בעל הסטוריה רפואית של בזיל קרצינומה,מעשן כבד והסטוריה ארוכת שנים של חשיפה לשמש. אני מודה שהזנחתי שנים את השיניים שלי ונמנעתי עד כמה שאפשר מביקורים אצל רופאי שיניים מטעמי פחד ואי נוחות. בעייתי התחילה לפני כשנתיים, חלה אצלי נסיגת חניכיים מהירה שממש גורמת לשיניים להתפורר,בנוסף ישנם באופן תמידי שוליים לבנים שנראים לי מודלקים על כל הלסת התחתונה,על היובש התמידי אני לא מצליח להתגבר בשום דרך (לעיסת מסטיק וכו),לאן לגשת? איך אפשר להתחיל ולפתור את הבעיה?כמה כסף יעלה שיקום הפה בהנחה שמצבי הכספי לא מזהיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ
ד``ר דניאל ניצן24/04/2009שלום אבי
לפי התאור שלך נשמע שאתה זקוק בדחיפות לבדיקה של רופא שיניים.
במידת הצורך הוא יפנה אותך לבדיקות נוספות (למשל אצל כירורג פה ולסת).
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סד לילה - נעילת לסתותתנין23/04/2009
לאחרונה השתחררתי מהצבא, כבר שנים יש לי כאבים במפרקי הלסת בעיקר הימני , אך רק לאחרונה אובחנה הבעיה, ויש לי סד לילה כבר כמעט חצי שנה אך אני לא משתמש בו כי הוא לא פתר את בעיית הכאבים הכרוניים .
חזרתי לדוק, בתקופת הצבא והוא אמר לי שאין מנוס משימוש בסד, שהוא ייאזן לי את הלסת.
ניסיתי לנקות אותו והשתמשתי במים רותחים מקומקום ואני חושש שאולי גרמתי נזק ומאז אני מנסה לראות רופא ולא משתמש בסד מחשש שהוא לא סימטרי ויגרום לנזק.
אני כרגע אזרח ותור למרפאת פה ולסת נקבע לי רק לעוד חודש ובינתיים מאוד כואב לי.
שאלתי היא איך אני יכול לדעת אם הסד התעקם? שפכתי אך ורק מעט מים במקומות שהצטברו בהם אבנית.. האם ייתכן שנגרם נזק?
קשה לי לחכות זמן כה רב, האם אתה יכול להמליץ לי על מישהו פרטי דוק יקר? האם סד הוא הכרחי לנעילת לסתות בשינה או שמה יש פתרון אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סד לילה - נעילת לסתות
ד``ר יזהר שוחט23/04/2009ניתן לגשת לרופא השיניים המטפל שיבחן את מידת התאמת הסד ויאזן אותו במידת הצורך.
לגבי פתרונות אחרים - רק לאחר בדיקתך ניתן יהיה להמליץ על הפתרונות האפשריים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דוק על התשובה המהירה אך שאלה
תנין25/04/2009נוספת לי אלייך.
האם אני יכול ללכת לרופא שיניים רגיל עם הסד(מרפאת שיניים רגילה)? או שאני צריך להמתין לתור העצום למרפאת פה ולסת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה כלואהדוד23/04/2009
יש לי שן בינה כלואה שגורמת לי כאבים נוראים כבר כמה ימים.
עשיתי צילום פנורמי ורואים שם ששן מס' 38 (נדמה לי) כלואה באופן חלקי מתחת לעצם.
אני בן 40 והבנתי מרופאת השיניים שלי שניתוח עקירה בגיל הזה הוא בעייתי.
אני לוקח כדורי אוגמנטין ונאמר לי שכדאי שאקבע תור לכירורג פה ולסת.
קודם כל רציתי לשאול לגבי מגבלת הגיל האם קיימת? ואם לא האם הסיכונים גדולים יותר?
האם ניתוח כזה אצל כירורג הוא בממסגרת ביטוח הבריאות הרגיל או במסגרת פרטית ,ואם זה במסגרת פרטית האם ביטוח רפואי פרטי (לא שיניים) מכסה עלות של ניתוח כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה כלואה
ד``ר יזהר שוחט23/04/2009שלום דוד
1. לא קיימת מגבלת גיל לעקירה.
2. עקירת שן כמו כל טיפולי השיניים אינם נכללים במסגרת ביטוח בריאות ממלכתי. במידה וברשותך ביטוח שיניים פרטי הרי סביר שתהיה זכאי להחזר כלשבו בגין העקירה - בדוק זאת עם המבטח.ביטחו רפואי פרטי חרוב לא כולל טיפולי שיניים אולם יש לבדוק בפוליסה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי לאחר עקירת שן בינהדוד20/04/2009
שלום רב
לפני כשלושה שבועות עברתי הליך כירורגי של עקירת שן בינה שמאלית תחתונה.
עד עכשיו אני חש באי נוחות בכל צד שמאל.מעין כאבים עמומים מתחת לאזור העקירה(ולאו דוקא במקום העקירה עצמו) ואפילו כאב עמום בבליעה אבל רק בצד שמאל.בצד ימין הכל רגיל.
האם יכולה להיות תופעת לוואי של קשיי בליעה בעקבות עקירה כזאת? או שכדאי לי בכלל ללכת לאף אוזן גרון?
תודה רבה מראש
דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי לאחר עקירת שן בינה
ד``ר יזהר שוחט20/04/2009שלום דוד
יתכן שמקור התחושה אותה אתה חש היא כתוצאה מעקירת השן. כדאי שתיגש לבדיקת הרופא המטפל על מנת לשלול זיהום במקום.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
דוד20/04/2009תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיני בינה כלואות חלקיתטל19/04/2009
יצאו לי 2 שיני בהטיה כלואות חלקית בלסת התחתונה.
ואני עומדת לבצע עקירה של 2 השיניים בפעם אחת (בגלל לחץ של זמן מצידי),
מה תופעות הלוואי,וסיבוכים (ח"ו) האפשריים?
והאם בגלל שאני עוקרת את השיניים התחתונות יש צורך לעקור את העליונות (שעוד לא יצאו)?
ועוד משהו,
האם זה מומלץ לעקור את 2 שיני הבינה התחתונות בפעם אחת?
ואמרו לי שיכולה להיות ח"ו פגיעה בעצב המונדבולרי, כיצד זה יכול לבוא לידי ביטוי(אמרו לי שזה רק תחושתי,האם זה גם יותר מכך?)?
מה התפקיד של העצב המונדבולרי בכלל?
דרך אגב, אני בת 17,אז האם העקירות האלה עלולות להשפיע על דברים עתידיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שו בינה
ד``ר דניאל ניצן19/04/2009שלום טל
1. אם לעקור או לא - אני צריך לבצע בדיקה קלנית ורנטגנית כדי לענות לך.
2. תופעות הלואי הן נפיחות וכאבים.
3. פגיעה בעצב עשויה לגרום לחסר תחושתי בחצי השפה התחתונה, לא יותר ולא פחות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
טל21/04/2009תודה רבה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום לאחר העקירה
טל21/04/2009אני כעת כ-10 שעות לאחר העקירה הכירורגית (עקרתי את 2 שיני בינה בלסת התחתונה)
כמעט כל היום יש לי דימומים בפ הבעיקר מצד ימין
זה נורמאלי?
מה אני יכולה לעשות כדי להפסיק את הדימום? (שמתי גזה ונשכתי אותה,שמתי קרח על הלחיים,וגם שמתי שקית תה לחה על אזור העקירה)
תודה מראש
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע או יבלת צמוד לשןקטיה18/04/2009
לד"ר שלום רב,
לפני כשלושה חודשים הופיע לי יבלת או פצע שלא ברור לי צמוד לשן הקידמית התחתונה. כשאני
מצחצחת שיניים הפצע מדמם אך לא כואב. ברצוני לציין שמתחת לפצע קיים שתל שנעשה לפני שנה
בערך. אודה מאד על תשובתך בקשר למצבי לפי דעתך.
בתודה קטיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע
ד``ר דניאל ניצן18/04/2009שלום קטיה
מה שאת מתארת מצריך התיחסות. אנא גשי לרופא שטיפל בך.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון גיאוגרפיתניר17/04/2009
שלום רב, יש לי לפי הבחנה של רופא מה שנקרה "לשון גיאוגרפית". יש לציין שאני מאוד סובל מכך, ומאכלים חומציים רבים (פירות טרופיים למשל) גורמת לי תחושות כאב וצריבה על הלשון.
הרופאים שהייתי אצלם אמרו לי שאין טיפול לכך.
קראת חומר רב על לשון קשורה, ורציתי לבדוק האם ייתכן שיש קשר בין שני הדברים, כלומר לשון קשורה ולשון גיאוגרפית?
האם אולי בכל זאת יש טיפול ללשון גיאוגרפית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון גיאוגרפית
ד``ר יזהר שוחט17/04/2009שלום ניר
לא קיים קשר בין לשון קשורה ולשון גיאוגרפית ולא קיים טיפול ללשון גיאוגרפית מלבד המנעות ממאכלים הגורמים לצריבה
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם היואידאלונה10/04/2009
קיים ניתוח במהלכו מנתקים את גידי עצם ההיואיד, כתוצאה מכך העצם זזה כלפי מעלה ואחורה (יש אנשים שנולדים עם מיקום כזה של העצם באופן טבעי). האם הניתוח יכול להקל על בעיה של נחירות במהלך השינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם היואיד
ד``ר יזהר שוחט11/04/2009שלום אלונה
אנא פני לפורום העוסק ברפואת אף אוזן וגרון שהוא התחום המטפל בנחירות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסת בפתיחת פהאפרת09/04/2009
שלום רב,
עברתי טיפול שורש בשן פנימית ביותר, תחתונה צד שמאל.
הטיפול בוצע מאחר והשן נשברה.
הטיפול היה לפני שבוע ימים.
מאז הטיפול אני לא מצליחה לפתוח פה גדול. אני מרגישה שמה שעוצר את פתיחת הפה זה צד שמאל.
אין לי כאבים בשן או בלסת חוץ מחוסר יכולת לפתוח פה גדול.
ממה נובעת הבעיה? הרופא המטפל פתר אותי בתשובה כי מתישהו זה יעבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת פה
ד``ר דניאל ניצן09/04/2009שלום אפרת
סביר מאוד שהכאבים בפתיחת הפה נובעים ממאמץ של שרירי הלעיסה בזמן הטיפול. רוב הסיכוי שהתופעה תחלוף תוך מספר ימים.
אם לא, אנא פני לרופא המטפל.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינהויקה08/04/2009
שלום
היום עברתי עקירת שן בינה 38
מאז יש לי פשוט המון רוק בפה וזה לא מפסיק להצטבר.
האם זה בסדר והאם זו תגובה לפצעים שנוצרו בפה או שזה משהו חדורש הפניה לרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה
ד``ר יזהר שוחט08/04/2009שלום ויקה
לעיתים קיימת תחושה של הצטברות רוק עקב קושי מסוים בבליעה לאחר העיקרה . הדבר אינו דורש טיפול אולם אם נמשכת התופעה מעבר למ3-4 ימים אנא גשי לבדיקת הרופא המטפל.
בריאות וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שין בינהדני06/04/2009
שלום דוקטור!!!!יש לי בעיה!לפני מספר שבעות התחילו כאבים בצד ימין ראש, עין,ופה,עשיתי כל הבדיקות ורופאים לא מצאו כלום שיכול לגרום לכאבים,והלכתי לרופאת שיניים היא אמרה שכנראה גודל אצלי שין בינה,היא אמרה שאני חייב לעשות רנגן כל לסת,עשיתי והתברר שגודלים אצלי שלוש שיניים בינה,אחד מהם שמצד ימין גודל לתוך הלסת וגורם כאבים חזקים,והיא נתנה לי ואנטיביוטיקה וכאב טיפה ירד,היא אמרה שאני חייב לעשות ניתוח בבית חולים,כי השין בינה הזה יכול לגרום לשבירת הלסת,ואני מה זה פוחד עכשיו, ויש לי כאבים גם!!!מה כדי לעשות דוקטור?מה זה ניתוח הזה משהו רציני??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר יזהר שוחט06/04/2009שיני בינה כלואות הן ממצא שכיח ולא את כולן יש צורך לעקור. אנא גש לבדיקת כירורג פה ולסת אשר יוכל לאבחן את הצורך בעקירתן ויסביר לך על הפעולה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיני בינהנועה05/04/2009
הי,
לפני מספר חודשים התחילו לצמוח לי שיני בינה והרופאת שיניים אמרה שבשלב מסויים אני אצטרך לעקור אותם כי זה יזיז את השיניים האחרות מהמקום...
בכל מקרה שן בינה מצד ימין כבר כמעט יצאה עם הרבה כאבים, ממש שורטת לי את הפה והחניכיים מסביבה ממש נפוחות. והרופאה אמרה שהיא לא יודעת אם יהיה כדאי לעקור כי זה ממש צממוד לעצבים וזה ממש מסוכן...
רציתי לדעת מה הסיכונים... מה יכול לקרות? יש סיכוי גבוה שזה יקרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן05/04/2009שלום נועה
הסיכון לפגיעה עצבית הוא נמוך, אולם קיים. למידע מפורט יותר התיעצי עם רופא השיניים או כירורג פה ולסת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נועה05/04/2009הי דוקטור,
אז בכל מקרה אתה ממליץ לעקור אם שיני הבינה התחתונות כלואות?
אולי עדיף שזה קצת כואב ונפוח ושורט את הפה מאשר שכל הפה שלי יתעקם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשו בינה
ד``ר דניאל ניצן07/04/2009שלום נועה
אנא התיעצי עם הרופא שלך לגבי הצורך בעקירה.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטותofer04/04/2009
יש לי אפטות גדולות לפעמים אחת לפעמים ארבע
אפטה גדולה לוקח גם חודש עד שהיא נעלמת
מה אפשר לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטות
ד``ר יזהר שוחט06/04/2009לצערינו לא הרבה למעט מריחת חומר מאלחש ומרגיע כגון משחת אורוקורט או קנאלוג.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




