מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הלבן הזה על הלשון מה זה???שרה16/03/2009
אני לאחר ניתוח cin2 ולקחתי אנטיביוטיקה לאחר הניתוח למשך 5 ימים במהלך הימים האחרונים הופיעה שיכבה לבנה באמצע הלשון שדיי מציקה אני מרגישה עובי על הלשון שאני בולעת , האם יש מצב שהוירוס פפילומה שהובחנתי גם נדבקתי בפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלבן הזה על הלשון
ד``ר יזהר שוחט19/03/2009סביר להניח כי המדובר בפטריה המתםתחת עקב שימוש באנטיביוטיקה הפוגעת בחיידקי הפה ומאפשרת לפטריה להתרבות. אנא גשי לבדיקת רופא השיניים המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה מתחת לשן 36לילי16/03/2009
שלום ד"ר, בצילום פנורמי וCT התגלה לי ציסטהמתחת לשיניים 36-37 של כ 3.5 ס"מ שגובלים עם העצב. (בצילום רואים את הכתם ממש "יושב" על העצב). הרופא הציע לי לעקור את 36 ולהוציא את הציסטה. השאלה שלי היא מה הסיכון שבפגיעה בעצב בהליך שכזה? תודה על תשובתך המלומדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה מתחת לשן טוחנת לסת תחתונה
אלי19/07/2011בצילום סיטי נתגלתה ציסטה מתחת לשן קיבלתי הפניה לניתוח בבית
חולים
האם יש פתרון אחר?
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני יכול רק להמליץ
לילי19/07/2011על הפרופ' שניתח אותי,
הלך מהר , חלק, וללא כאבים בכלל.
אם אתה רוצה שלח לי מייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציסטה מתחת לשן
ד``ר יזהר שוחט19/03/2009שלום לילי
יש צורך בבדיקת הצילומים ע"י מומחה לכירורגיה פה ולסת שיוכל להעריך את רמת הסיכון לעצב ולהתאים את הטיפול כנדרש
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה
לילי22/03/2009הייתי אצל מומחית לשיחזור טיפולי שורש שטוענת שניתן לנסות להציל את העקירה באמצעות טיפול שורש מיקרוסקופי ולנסות לשאוב מעט את הנוזל ולהרחיק אותו מהעצב. השאלה היא האם כאדי בכלל לקיים הליך כפול שמצד אחד טיפול שורש מורכב ומצד שני אם לא יצליח- עקירה וניקוי הציסטה או שלעשות את העקירה והניקוי בפעם אחת וזהו ??? מבולבל לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה
ד``ר יזהר שוחט24/03/2009שלום לילי
לצערי לא ניתן לתת תשובה מה עדיף ללא בדיקת השן והצילומים אנא התייעצי עם הרופא המטפל
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים לבנים בשפתייםמאיר15/03/2009
שלום. בזמן האחרון גיליתי מספר כתמים לבנים בשפתיים שגודלם השתנה בזמן האחרון. הופניתי לביופסיה וכעת אני מחכה לתשובות. רופא העור שלי טען שזה נובע מעישון סיגרים,אני מעשן 3-4 פעמים בשבוע סיגר. אבל רק בחצי שנה האחרונה התחלתי עם זה. לפני זה לא עישנתי כבר 30 שנה,לא סיגריות ולא סיגרים. האם זה יתכן שמעישון סיגר יכול להיגרם הכתמים האלו? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים לבנים בשפתיים
ד``ר יזהר שוחט15/03/2009שלום מאיר
כתמים לבנים על השפתיים עשויים לנבוע מעישון אולם במקרה שלך הסבירות נמוכה יחסית עקב תדירות העישון. על סמך תוצאות הביופסיה ניתן יהיה לאבחן את טבעם של הנגעים אותם אתה מתאר ולטפל בהם בהתאם.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבועים בניתוחיערה15/03/2009
שלום רב, אני שוקלת לעבור הליך כירורגי במטרה ליישר את מנח הלסתות, והבנתי שמקבעים את הלסתות באמצעות ברגים ופלטות. האם הדבר לא עלול לגרור בעיות בעתיד? הקיבועים בהכרח יציבים? אין שום סכנות בדבר? ומה לגבי בעיות שעלולות להיווצר עם ההזדקנות? האם הקיבועים הללו לא עלולים ליצור עוד בעיות עם ההזדקנות? סליחה על כמות השאלות ותודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבועים
ד``ר דניאל ניצן15/03/2009שלום דקלה
בדרך כלל הפלטות והברגים נשארים כל החיים, ואין שום בעיה בכך.
לעיתים, בדרך כלל אחרי שנים רבות, אנשים מתלוננים על אי נוחות מסוימת בגללם, ואז אין בעיה להוציא אותם בהליך פשוט יחסית.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרה של קיבועים
יערה15/03/2009ואין בעיה להסיר את הקיבועים? האם התוצאה יציבות מספיק וישמרו גם ללא הקיבועים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיבועים
ד``ר דניאל ניצן16/03/2009שלום דקלה
אין בעיה להסיר את הקיבועים.
לאחר איחוי העצמות (חודשיים-שלושה) התוצאה יציבה
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון ושן בינהליטל13/03/2009
שלום ד"ר, כבר יומיים שיש לי כאבים בצד השמאלי של הפה, כנראה משן הבינה. הכאב מתפשט לי גם לעבר הצד השמאלי של הגרון, כאילו כל האיזור קצת תפוס וכשאני לוחצת על הצד של הפה ובגרון זה כואב... יש לי גם כאבי ראש בנוסף... יכול להיות שיש קשר בין הכאבים האלה בגרון והראש לשן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון ושן בינה
ד``ר דניאל ניצן13/03/2009שלום ליטל
כאבים משן הבינה, ונפוץ יותר מהחניכיים סביב שן הבינה, בהחלט יכולים להקרין לראש לאוזן ולגרון.
פני לרופא השיניים שלך לבדיקה.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים בשפתייםניסים11/03/2009
לפני כחודש ימים הופיע כתם לבן לא כואב בגודל של 5 מ"מ בצורת משולש בחלק החיצוני של השפה התחתונה. בנוסף לנ"ל מזה זמן (לא התיחסתי לגידול) בחלק הפנימי של השפה התחתונה צמחה בליטה גם בגודל של 5 מ"מ לא כואבת בצבע אדום בבדיקה אצל רופא עור הומלץ לטפל בתופעה במשחה מסוג ORACORT פעמיים ביום ובאם לא יעבור לבצע הסרה כירורגית לאחר טיפול של 4 ימים אין כל שינוי בגידולים האם עצם התופעה מצביע על גידול סרטני ומה הטיפול הנדרש בתופעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים בשפתיים
ד``ר יזהר שוחט11/03/2009שלום ניסים
קיימת סבירות נמוכה כי המדובר בתהליך סרטני אולם יש להבדק ע"י כירורג פה ולסת אשר ישקול הסרה כירןרגית של הנגע וביופסיה.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום פהruka610/03/2009
אני עומדת לפני שיקום פה. עקירות,הרמת סינוס,ניתוח חניכיים,השתלות, כל זה אני אמורה לעשות תחת הרדמה כללית של 6-7 שעות. לחסוך לי כל הסבל הממושך, בלי הרדמה. אני בת 68 השאלה שלי האם נכון לעשות זאת. עשיתי כבר את כל הבדיקות הדרושות לצורך כך. שאלה נוספת - החלטתי לעשות ב"אסותא" בראשון לציון יש לי גם אפשרות לעשות זאת באסף הרופא. הרופא המנתח הוא מאסף הרופא. אמור להיות מומחה - הוא מנהל מחלקה פה ולסת. אודה על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקום
ד``ר דניאל ניצן10/03/2009שלום
הרדמה כללית עשויה להוות אמצעי נוח מאוד בשבילך לביצע טיפול גדול ומקיף.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטות חוזרותיוליה09/03/2009
שלום, אני סובלת כבר כמה שנים מציסטות חוזרות בחניכיים. ואף עברתי שני ניתוחי אפיסקטומי בעכבותיהן. רופא השיניים שלי כמעט על סף יאוש ממני :) רציתי לשאול מה הגורם לציסטות בחניכיים והאם ניתן למנוע את הופעתן. תודה מראש יוליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטות חוזרות
ד``ר יזהר שוחט10/03/2009בד"כ הגורם הוא תהליך זיהומי דלקתי אולם קיימות ציסטות שאינן על רקע דלקתי.מומלץ להבדק ע"י מומחה לכירורגיה פה ולסת ולהחליט על הטיפול הנדרש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסתיערה08/03/2009
שלום לא יודעת אם זה רלוונטי, אבל בכל זאת אציין -אני בת 21. כבר 5 חודשים הלסת שלי תפוסה( כנראה מלעיסת מסטיקים ממושכת) לפני 3 שבועות הגעתי למרפאה בהדסה, נתקלתי ביחס מזלזל ,עברתי בדיקה והוחלט על סאד למשך 3 שבועות רק ללילה (שלדעתי ממש לא עוזר). אמרו לי לחזור אחרי 3 שבועות עם צילומים(לא מתכוונת לחזור). יש לי כאבים(פיאוק,נגיסות וכדומה) ולפעמים אני שמה לב (בעזרת שתי אצבעות) שהפה נפתח פחות ולפעמים הוא חוזר לפתיחה הרגילה 3.5 ס"מ כפי שמדדו לי.אני מתכוונת לפנות לרופא פרטי בכדי לקבל יחס יותר אישי ואני מקווה שגם יותר מקצועי . מה אמור להיות השלב הבא? פזיותרפיה? האם רק רופא פה ולסת יכול לשלוח אותי או אפשר גם דרך רופא המשפחה? מה אני אמורה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר יזהר שוחט08/03/2009שלום נתי
מתיאורך עולה כי קיימת בעיה במפרק הלסת הדורשת בדיקת כירורג פה ולסת וטיפול. כפי שציינת פזיותרפיה היא אחד הטיפולים הנפוצים אולם הדבר יוחלט רק לאחר בדיקה קלינית ורנטגנית של הצילומים שברשותך. אנא גשי לבדיקת כירורג אשר ימליץ על הטיפול הרצוי. רופא המשפחה יוכל לנפק לך התחייבות לטיפול הפיזיותרפי אם יוחלט שיש מקום לבצעו.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארובת עיןדליה05/03/2009
מדוע בשיחזור ארובת עין ועצם פנים הטיפול בידי כירורג פה ולסת? האם ניתן לקבל המלצה למומחה שכזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארובת העין
ד``ר דניאל ניצן06/03/2009שחזור ותיקון ארובות העין נעשה בדרך כלל על ידי כירורג פה ולסת.
לד"ר רן יהלום בתל השומר יש נסיון רב מאוד בתחום.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצמות הפנים
דליה07/03/2009בהמשך לתיקון ארובה,האם העובדה שעברו חודשים כמעט שנה יוצר בעייה במצב העצמות ?הבנתי שככל שהזמן עובד העצם מתקשה וקשה לעבוד איתה ,אולי גם יכולה להתפורר אם חסר סידן בגוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצמות פנים
ד``ר דניאל ניצן07/03/2009שלום דני
אין חשיבות לזמן התיקון.
אחרי שעברו 6 שבועות ממועד הטראומה, העצם מתאחה במצב החדש. במצב החדש הזה, אין הבדל בין תיקון שיבוצע שלושה חודשים אחרי הטראומה, או שלוש שנים אחרי הטראומה.
העצם לא "מתפוררת" .
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעצם
דליה07/03/2009העצם במשך ששת השבועות הראשונים יותר קלה לשינויים ?האם זה נתון שצריך לקחת בעת החלטה לבצע או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצם
ד``ר דניאל ניצן08/03/2009במהלך ששת השבועות הראשונים, העצם מתאחה. אחר כך צריך לנסר אותה כדי להביאה למקומה החדש.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלה ד"ר שוחטאבי04/03/2009
ד"ר אם תוכל להגיד לי עוד איזה בדקות אני צריך לעבור כי עשיתי כבר סונאר צוואר והכניסו לי מין סיב אופטי דרך האף וכמובן הביופסה כי זה נראה קצת תמוהה שלקחו לי חתיכה בריאה מהלשון ומצאו סקוואמוס פפילומה אני כבר אובד עצות אני לא ודע כבר ממה ההרגשת חוסר נוחות הזאת בפה בנוסף לצריבה בלשון והטעם המר בתודה מראש אבי המבולבל כבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירוס
ד``ר יזהר שוחט04/03/2009שלום אבי
כפי שהמלצתי בעבר - אנא גש לבדיקת מומחה ברפואת הפה שירכז את המעקב והטיפול בך ויוכל לאחר בדיקתך להמליץ על טיפולים נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירורגיתעינב03/03/2009
שלום בשבוע שעבר עברתי עקירה כירורגית של שן בינה כלואה. העקירה עצמה הייתה קשה, ואפילו התאשפזתי עקב זה. הנפיחות הייתה מאוד קיצונית ואושפזתי למשך 5 ימים עם אנטיביוטיקה. היום (יום לאחר שהתשחררתי מבית החולים) הנפיחות ירדה משמעותית אך עדיין לא לגמרי. העקירה הייתה בשן שינה בלסת תחתונה אבל יש לי נפיחות קשה ומוזרה מאוד. הנפיחות היא ממש באזור של העקירה והיא מאוד קשה, כתוצאה ממה זה יכול להיות ? מה עלי לעשות כי כשבדקו אותי בבית החולים אמרו לי שהכל בסדר ואני רק צריכה לחזור לבדיקה שלאחר אישפוז ולהורדת התפרים. הנפיחות הזו אמורה להדאיג אותי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה כירורגית
ד``ר יזהר שוחט04/03/2009שלום עינב
נפיחות לאחר זיהום קשה שטופל עשויה להמשך מספר ימים לרדת לאט יחסית. במידה ואין החמרה במצב , קושי בבליעה או נשימה או הגבלה בפתיחת הפה הרי שניתן להמתין למועד הביקורת שנקבעה. אם קיימת מגמת החמרה יש לגשת לבדיקה מיידית.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול ממאיר בלסת תחתונה- חולה סופניעדה25/02/2009
שלום, לאבי, גידול ממאיר מתקדם בעצם לסת תחתונה.מצב של שבר פתולוגי , הגידול פורץ אט אט את הלסת , ולדברי הרופאים, לא ניתן לעשות יותר מאום , ומדובר במספר שבועות. קיבלנו המלצות למהר ולאשפז אותו בהוספיס לפני שהגידול "מתפרץ" , שכן אז הכאבים הופכים בלתי נסבלים ויהיה צורך בכמויות מסיביות של מורפיום ( כיום מקבל 80 מג ביום , שוכב בבית ועדיין לא סיעודי). כמו כן , הוסבר לנו, יהיה קשה לתת לו טיפול בבית מאחר שלאחר ה"פריצה" , לא יתפקד כלל. ברצוני לדעת מה בדיוק משמעות פריצת הגידול את הלחי - איך מטפלים/מקלים עליו והאם , לדעתך ניתן לתת טיפול נאות בבית ? תודה עדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול ממאיר בלסת תחתונה- חולה סופני
ד``ר יזהר שוחט26/02/2009שלום עדב
מטרת הטיפול בהוספיס היא לאפשר להקל על סבלו של החולה בין היתר ע"י טיפולים שניתן לתת רק בבית החולים ולא בבית. כדאי להתייעץ עם האונקולוג המטפל בנוגע לעיתוי האישפוז בהוספיס. פריצת הגידול את העור או לאיזורים בצוואר אינה אסטטית , כואבת ולעיתים אף יכולה להביא לדימום שאינו ניתן לשליטה במסגרת ביתית לכן להערכתי התקבלה ההמלצה לאישפוזו בהוספיס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משטח לבן מעובה ברירית הפהאפי25/02/2009
שלום, בשלשה חודשים האחרונים הבחנתי במשטח לבן מעובה ברירית הפה, מעין נקודות קטנות לבנות, שחברו, וניראות כפס לבן , רופאה מומחית מטעם המושלם אמרה שזה ניראה לה כקנדידה, אם לא יהיה שיפור, ניקח ביופסיה, לאחר הטיפול ( במשחה למשך עשרה ימים), לדעתה היה שיפור ניכר, המשכתי למרוח את המשחה שבועיים נוספים, ולדעתה ישנו שיפור ואמרה לי לבוא בעוד שלשה חודשים לביקורת, כיון שאינני שקטה, ולדעתי, שאני מסתכתלת על זה כל יום, אין כלל וכלל שיפור, פניתי לפה ולסת באסף הרופא, שם הוא אמר- חד משמעית, שאלו בלוטות חלב של הפה שכלל אינן מזיקות. כעת אני יותר מבולבלת, למה כל אחד מהם טוען שזה משהו אחר, ישנו נגע ששלשה חודשים אינו משנה את צורתו, אני בת 31, מעשנת , מה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משטח לבן מעובה ברירית הפה
ד``ר יזהר שוחט26/02/2009שלום טלי
אנא גשי לבדיקת רופא מומחה לרפואת הפה או לכירורג פה ולסת שלאחר בדיקה יוכלו לסייע לך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה ללשוןאופירה24/02/2009
שלום האם ההחלמה מביופסיה בלשון היא קלה או קשה וכואבת ? במשך כמה זמן אי אפשר לאכול ? האם הלשון חוזרת לקדמותה ,או שתמיד תהיה חסרה בה חתיכה ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה ללשון
ד``ר יזהר שוחט26/02/2009תלוי מה גודל הנגע אותו יש להסיר. כעקרון אין לאכול ולשתות כשעתיים לאחר הפעולה וביממה הראשונה מומלץ אוכל רך וקר או פושר. בד"כ לא נותר פגם בלשון היות והמקום נתפר ומתאחה היטב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




