מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השתלת שינייםרינה06/09/2008
ד"ר ניצן שלום לפני 5 שבועות הושתלו בלסת עליונה 5 שתלים מאז ועד היום אניחשה מעין לחץ וגודש לאורך כל הלסת מתחת לאף באף עצמו ובצדי האף העוצמה משתנה אבל התחושות קיימות תמיד. כמו כן מאז ההשתלה אני חשה כי האף סתום קצת וגם תחושה זו לא נעלמת. ממה הדבר נובע? למי אני יכולה לפנות לבדיקת המקרה( חוץ מרופא השיניים שלי) מי מומחה לבדוק תלונה מעין זו? אודה לתשובתך שכן הדבר מאוד מדאיג ומציק תודהרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלה
ד``ר יזהר שוחט09/09/2008ראשית יש צורך לפנות לרופא המטפל לצורך בדיקה . נשמע מתיאורך כי יתכן וקיים זיהום באיזור הגורם לתחושת הלחץ. כדאי לפנות לבדיקת מומחה לכירוגית פה ולסתות עם צילום פנורמי לצורך בדיקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם מתוק בלוע עליון?חנה06/09/2008
מזה כחודש וחצי אני סובלת מטעם מתוק במעבר מהפה ללוע. לפעמים ההרגשה היא שזה מגיע מהאף. היתה הפסקה של שלושה ימים. יש ימים שזה גרוע מאוד עד כדי גרימת בחילה. מה עלי לעשות? למי לפנות.אני תושבת הגליל המערבי (לפני כשבוע רופאת המשפחה הציעה לי לחכות כמה ימים כי זה אולי ויראלי) אבל חלפו 5 ימים ואין שינוי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעם מתוק
ד``ר יזהר שוחט09/09/2008ייתכן והמדובר בדלקת בסינוסים - סינוסיטיס הגורמת לנזילת מוגלה על דופן הלוע. יש צורך בבדיקת אא"ג וביצוע צילום סינוסים במידת הצורך
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושנה טובה
חנה10/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירורגיתדקלה06/09/2008
שלום, לפני 3 ימים עברתי עקירה כירורגית של שן בינה כלואה. האזור כואב מאוד ומקרין לאזורים נוספים בפה. ע"פ ההנחיות נתבקשתי לבצע שטיפות מי מלח שאינן עוזרות כלל לכאבים. האם מותר לבבצע שטיפות בקורסודיל? האם יכול להפחית עצמת הכאבים? הרופא שלי יהיה רק ביום ראשון ועל כן מפנה הודעה לפורום תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה כירורגית
ד``ר יזהר שוחט09/09/2008ניתן ואף רצוי לבצע שטיפות קורסודיל התורם לחיטוי המקום. כמו כן כדאי להבדק ע"י הרופא המטפל.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום פנורמייונתן01/09/2008
הנני בן 19 ויש לי כאבי בשני שיני הבינה, הרופא הפנה אותי לצילום פנורמי. עשיתי את צילום הפנורמי, הצילום הראשון יצא כולו שחור, אז עשו לי צילום שני, שאלתי היא , האם שני צילומי פנורמי ברצף לא גורמת לקרינה מסוכנת? יש לציים עכי עברתי 3 צילומי נשך שבועיים לפני כן.!! תודה מראש !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנורמי
ד``ר יזהר שוחט01/09/2008כמות הקרינה מצילומי רנטגן דנטלים כולל פנורמי הינה מועטה ביותר. אומנם רצוי היה שהצילום הראשון יצא תקין אולם אין כל סכנה ב 2 צילומים פנורמים
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום לסת תחתונהע.31/08/2008
לפני שלוש שנים שקמתי לסת תחתית עם גשר מוצב על 5 שניים עם טפול שורש ,לפני שבוע היה לי דלקת ופנתי למרפאת שניים שלחו אותי לצלום פנורמי ולדעת הרופא כל השניים רקובות וצרך לעקור הכל ולהשתיל 4 שתלים ועליהם תותבת שלימה. שאלתי האם זה הטפול הרצוי או אולי לבצע גשר על 4 השתלים כ גשר קבוע או אולי רק תותבת ללא שתלים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקום
ד``ר יזהר שוחט31/08/2008לא ניתן לבצע גשר קבוע על 4 שתלים שישרוד לאורך זמן היות והעומס שיופעל עליהם יפגע ביציבותם.
ניתן לבצע תותבת על 2-4 שתלים אשר תורמים לאחיזתה ומקטינים את תנועתה בזמן לעיסה ודיבור. גם תותבת ללא שתלים הינה אופציה שעד עידן השתלים היתה מקובלת ואיפשרה תפקוד טוב אולם כיום הנטייה היא לנצל את עיגון השתלים במקרים שניתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Lichen planus oralדני31/08/2008
שלום יש לי מעין בליטות בפה, רופא העור שלי הפנה אותי לייעוץ במרפאת פה ולסת הוא חושב שזה Lichen planus oral אשמח לדעת מה זה וכיצד נדבקים בזה? ומה הטיפול לדבר זה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליכן פלנוס
ד``ר יזהר שוחט31/08/2008המדובר במחלה הכולה לתקוף את העור וריריות הפה. זהו אינו מצב מדבק אלא הפרעהמסוימת במערכת החסון שבגוף. הטיפול כולל משחות על בסיס סטרואידים או ויטמין אייץ אנא גש לבדיקה על מנת שיותאם הטיפול המתאים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילומים לבדיקה במרפאה אורטוכירורגיתציפי27/08/2008
שלום רב אני מוזמנת בקרוב למרפאה האורטוכירורגית תה"ש לבדיקה לפני ניתוח לסת בשל adenoid face...אין לי צילומים קודמים ואני רוצה לדעת איזה צילום מספיק לעשות כדי שיספיק לביקורת במרפאה. אני רוצה לגשת עד לתור לרופא שיניים בקופ"ח שלי שייתן לי הפנייה לצילום..השאלה מה אני צריכה לבקש..מה נהוג להביא לביקורות כאלה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילומים
ד``ר יזהר שוחט28/08/2008יש צורך בצילום פנורמי., צפלומטרי וצילומי פנים אותם תוכלי לקבל מהאורתודונט המטפל
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בחניכייםנטע26/08/2008
לבני בן ה 7 וחצי גילו ציסטה בחניכיים הטיפול שנקבע הוא ניתוח בהרדמה מלאה על מנת לבצע ביופסיה ולהבין ממה נובעת הציסטה, מה הסיכוי שמדובר בגידול ממאיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר יזהר שוחט28/08/2008הסיכון לגידול ממאיר בגיל זה בלסתות הינו נמוך ביותר. מטרת הביוסיה היא לשלול את קיומו של הגידול ולאבחן את סוג הציסטה על מנת לטפל בה כראוי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות באזור המנדיבולה ?אורן25/08/2008
שלום רב מזה שבועיים יש לי רגישות בקצה הלסת,בצד ימין. במישוש חיצוני ישנה איזה בלוטה כואבת. רופא המשפחה הפנה אותי לרופא שינים לצילומים. הצילומים לא הראו כלום. רופא השיניים הפנה אותי לרופא א.א.ג , שהפנה אותי לפה ולסת עם " רגישות בקצה המדיבולה באזור מנטלי".. האם יש סיבה לדאגה. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות
ד``ר יזהר שוחט28/08/2008שלום אורן
קשה להבין מהפרטים מה מקור הבעייה אנא גש לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן שינה והקשר לעיקום שינייםנטלי25/08/2008
שלום בעבר היה לי גשר חמש שנים, היום אני בת 19 הגשר היה לי עד גיל 17, יוצאת לי שן בינה בלסת העליונה מצד שמאל, אני לצערי הרב איבדתי גם את הפלטה שהייתה לי אחרי הגשר .. עכשיו אני מאד מפחדת שהשן בינה תעקם לי את השיניים, האם יש ממה לחשוש?? אני חיילת והייתי במרפאת שיניים צבאית ושלחו אותי לעשות צילום פנורמי ואני מקווה שאני יעשה אותו כבר מחר .. החשש שלי הוא מאד גדול שהשיניים יתעקמו יש לצייין שאני לא מרגישה כאבים או לחצים על כל השיניים אלא רק איפה שבוקעת השן בינה ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה=בינה
נטלי25/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשן בינה
ד``ר יזהר שוחט28/08/2008אין קשר בין קיומן או העדרן של שיני הבינה להצטופפות מאוחרת של שיניים. המידה ולא קיימת בעיה עם שיני הבינה הרי שאין צורך בעקירתן על מנת למנוע צפיפות היות שזו אינה תלויה בהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשוןיעקב25/08/2008
שלום רב. אני בן 51 בריא . היו לי אפתות בקצה הלשון שעברו אבל מעז נשארו שלפוחיות לבנות כבר כחודש שלא עוברות. אין לי כאבים אבל אי נוחות בקצה הלשון -תחושת צריבה ויובש. אודה לך מאוד על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר יזהר שוחט28/08/2008שלום יעקוב
אנא גש לבדיקת מומחה לרפואת הפה לצורך בדיקה והמשך טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה לא נוחהשרית24/08/2008
לפני 3 שבועות הושצלו לי 5 שתלים בלסת העליונ ה מאז יש לי תחושות כמו של סוף הרדמה+לחץ מתחת לאף לאורך השפה ואפילו בתוך הנחיריים הרופא טען ב3 הפעמים שפניתי אליו כי זה מהבצקת היום אין לי בכלל בצקת והתחושה קיימת לפעמים הלחץ כל כך חזק שמתפשט לחניכיים ויש לי תחושה כאילו החניכיים נעשו כמו אבן ממה זה נובע מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה
ד``ר יזהר שוחט28/08/2008יש צורך בבדיקה על מנת לשלולו תהליך זיהומי הגורם לבצקת ונפיחות במקום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להוצאת אבן מהבלוטהחסוי18/08/2008
שלום, אני עברתי בשבוע שעבר ניתוח להוצאת אבל מבלוטת הרוק, עכשיו עברו כמה ימים ונורא כואב לי היכן שנמצאים התפרים אני מרגישה כאילו חותכים לי את הלשון.., בנוסף לכאבים שיש לי שאני לא יכולה לאכול כלום אלא רק לשתות או לאכול גלידה רציתי לדעת האם אפשר/צריך לעשות משהו בנידון או שאין מה לעשות אודה מאוד לעזרתך תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדכון
חסוי21/08/2008עדכון- אחרי בערך שבוע וקצת פתאום הצינורית שהייתה בפנים והפריע יצאה לבד האם זה טוב או שצריך לגשת לרופא? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיהוקמיכל16/08/2008
לפני מספר ימים פיהקתי פיהוק גדול ובמהלכו שמעתי מעיין "תק", מאז יש לי כאב באזור סוף הלסת, קצת ליד האוזן. הכאב הוא כאשר אני מפהקת כאשר אני פותחת את הפה בצורה רחבה וגם בזמן לעיסה. כשאני לא פותחת את הפה לא מופיע כלל כאב. האם יכול להיות שמתחתי או קרעתי משהו? האם זה יעבור לבד או שיש צורך לפנות לרופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליק
ד``ר דניאל ניצן16/08/2008שלום מיכל
סביר שהקליק ששמעת לא יעלם, ואת תלמדי לחיות עם קליקים מפעם לפעם. יש מספר דברים שכדאי לך לדעת, אך לשם כך כדאי שתעברי בדיקה קלינית ורנטגנית על ידי מומחה לכירורגיית הפה והלסתות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בלשון ובחלל הפה.ניסים דהן14/08/2008
שלום לך ד"ר אני בן 43 חולה בדלקת פרקים נדירה ankylosing spondlitis AS (דלקת פרקים מקשחת). עם מחלות משניות ---קרוהן--תסמונת סיוגרן -- מטופל ברמיקד ,סלאזופירין , אימורן , זפיקס - להגנה על הכבד עקב הפטיטיס B רדום. כשנה וחצי אני מקבל את הטיפול התרופתי ,אולם החלה החלה לפני כ- 10 שנים. יש הקלה מסוימת בכאבים ,אך המחלה היא כרונית ,וכל נזק שנגרם הוא בלתי הפיך. בחודשים האחרונים חלה החמרה בבלוטות הרוק -- וכיום הבלוטות אינן מתפקדות ,יובש מוחלט בחלל הפה ובלשון , ובחודש האחרון פצע מתחת ללשון ופצעים נוספים בחלל הפה. ויחד עם זאת יובש בעניים . נשלחתי לטיפול יעוץ פה ולסת כולל ביופסיה . ברצוני לדעת מה האפשרויות העומדות בפני המטפלים (הרופאים) ?אופן הטיפול ,אורך הבדיקה . האם יש סיכוי לסרטן ? יש סיכוי שהבלוטות הרוק יחזרו לתפקד? ואם יש לך שאלות נוספות בעקבות פנייתי אשמח לחזור. ניסים דהן 0523168773 יבנה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בחלל הפה
ד``ר יזהר שוחט14/08/2008ניסים שלום
מומלץ כי טרם ביצוע הביופסיה תעבור בדיקה והערכה ע"י מומחה ברפואת הפה שהיא ההתמחות העוסקת הנושא. הסיכוי לחזרת התפקוד של בלוטות הרוק נמוך ביותר אולם יש אפשרות לנסות ולהקל על היובש בעזרת אמצעים כגון רוק מלאכותי.
בברכת בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




