מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ביופסיהkhnur21/07/2008
הנני בת +18 ובבדיקה שגרתית עליה אני מקפידה נתגלה איזשהו "כתם" בין 2 שורשי שיניים בלסת התחתונה הופנתי למרפאת פה ולסת והללו טענו שיש רק לעקוב אחרי זה כך 4 שנים... בביקורת האחרונה הם המליצו לעשות לזה ביופסיה העניין מפחיד אותי מאוד : א. כיון אני חוששת לפגיעה בשיניים הבריאות ( אין בפי אפילו סתימה אחת) ב. אני חוששת שאולי בטעות יפגע איזשהו עצב באיזור (איך יודעים היכן עוברים העצבים??) ג. הנגע הזה לא מפריע לי בשום צורה ובטעות לחלוטין גילו אותו. אני מניחה להרבה אנשים יש נגעים שאינם יודעים עליהם כלל... ---> לכן מה חשיבותה של בדיקה פולשנית ומכאיבה ומסוכנת זו? והאם יש דרך אחרת ונוספת לשלול ממאירות ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה
ד``ר יזהר שוחט21/07/2008אנא התייעצי עם הכירורג המטפל.
אין כל דרך לשלול ממאירות למעט ביופסיה וכדאי לבצעה אם לאחר המעקב הארוך הומלץ על ביצועה
בברכה
ד"ר שוחט יזהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה...לירז18/07/2008
שלום, האם בביצוע ניתוח שיוף סנטר..אסטטי...אפשרי לבצע את המתיחה של עודפי העור לאחר השיוף..מאחורי האוזניים ..במקום מתחת לסנטר..? והאם יש שינוי במחיר בהעדפה למיקום הורדת עודיפי העור מאחורי האוזניים...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט18/07/2008אנא פני לפורום העוסק בכירורגיה פלסטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלות או כתריםשני15/07/2008
שלום, מה עדיף לעשות אם חסרות לי 4 שיניים ובאלו לידן יש טיפולי שורש, האם כתרים או השתלות ומהו זמן ההחלמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלות
ד``ר יזהר שוחט17/07/2008יש צורך בבדיקה קלינית ורנטגנית. ככלל משך ההחלמה מהשתלות הוא ימים בודדים 1-4 ימים .
במידה וקיימות שיניים עם טיפולי שורש הרי שהנטייה היא לביצוע כתרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהדיתה12/07/2008
שלום רב, עברתי ניתוח להרמת סינוס והשתלת עצם בחודש אוגוסט האחרון. היתה לי המון ליחה מאז הלכתי לרופא א.א.ג. והוא אמר שהוא לא רואה בעיה. אבל לאחר ששמו לי את הכיפות הליחה הלכה והתמעטה עם הזמן וכמעט נעלמה. שמו לי את הכתרים הזמניים לפני כחודש. כשאני לועסת על הצד של הכתרים האלה שוב חוזרת לי המון ליחה ירוקה. אני מרגישה שהיא מגיעה מהסינוסים לגרון. אמרתי לרופא והוא אמר שזה לא יכול להיות. מה לעשות? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה
ד``ר יזהר שוחט13/07/2008יש צורך בבדיקה אצל מןמחה לכירורגית פה ולסת. על פניו נשמע כי המדובר בסינוסיטיס הדורשת טיפול. אנא פני לבדיקת מומחה.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דיתה15/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא בצילוםלי11/07/2008
בצילום פריאקיפלי קדמי תחתון שנעשה לבני בן 12 במסגרת טיפול ליישור שיניים, נראה איזור רדיולוצנטי בין שורשי. האורטודנט היפנה לכירורג. ברצוני לקבל הסבר למה הכוונה בממצא זה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא בצילום
ד``ר דניאל ניצן11/07/2008שלום לי
התאור שנתת יכול להתאים למספר דברים, ולכן כדאי להבדק על ידי כירורג פה ולסת. בנך זקוק לבדיקה קלינית ורנטגנית.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטותמור10/07/2008
אני לא יודעת אם אתם הכתובת הנכונה לשאלתי, אבל אנסה בכל זאת... כבר כחודש וחצי אם לא יותר אני סובלת מאפטות. זה התחיל באפטה אחת, שכאבה והפריעה לי מאוד ועוד לפני שהיא עברה התחילה האפטה השניה, השלישית וכך הלאה. במשך החודש וחצי הזה לא היה יום אחד שהייתי "נטולת" אפטות. רובן גם ממוקמות באותו מקום- בחלק הקדמי של הפה, ממש קרוב לשפתיים. אני לא יודעת מה לעשות, אין שום תכשיר שעוזר לי. רציתי לדעת איך אני יכולה לטפל בזה ולמנוע את ההמשכיות הזאת וכמו כן אם ידועים גורמים ברורים לאפטות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטות
ד``ר דניאל ניצן11/07/2008שלום מור
אפטות בדרך כלל באות ונעלמות אחרי מספר שבועות, ואין היום תכשיר מוכח שיכול לזרז את המהלך הטבעי של התופעה, אלא רק תכשירים שמקילים מעט את הסבל. אם את סובלת באופן חריג, אני מציע לך להבדק על ידי מומחה לרפואת הפה, הם הרופאים המטפלים בנושא.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בשפה תחתונהשחר09/07/2008
שלום.. רציתי לשאול לגבי שאלה שמתרידה אותי כבר שנים והיא האים ניתן לטפל בנפיחות בשפה התחתונה שנוצרה עקב תאונה.. מה הוא הטיפול המוצע היום בשוק? והאים טיפול כזה עלול לעלות הרבה? בתודה מראש :שחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות
ד``ר יזהר שוחט10/07/2008לא ברורה לי מהות הבעייה יש צורך בבדיקה ע"י מומחה לכירורגיית פה ולסת על מנת לתת תשובה לבעייה.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוק סמיךנריה08/07/2008
חמותי בת 88 עברה לפני כחודש לבית אבות ושם החלו בעיות שונות שהדרמתית מכולן היא רוק סמיך שגורם לה להקיא בארוחות. מצב זה דרדר באופן משמעותי את איכות החיים שלה. היש מה לעשות ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוק סמיך
ד``ר יזהר שוחט10/07/2008אנא התייעץ עם מומחה לרפואת הפה. ייתכן כי חלק מהתרופות אותן היא מקבלת גורמות לתופעה.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסתתמי08/07/2008
שלום לפני 3 חודשים עברתי כריתת בלוטת התריס פפלרי מאז יש לי כאבים חזקים בלסת והשפה התחתונה נפוחה יש קשר לנתוח בברכה תמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר יזהר שוחט08/07/2008שלום תמי
לא ניתן ללא בדיקה קלינית מלאה לתת תשובה. אנא גשי לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת.
בברכה
ד"ר שוחט יזהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסתטיקה של הפנים-עיצוב לסת תחתונה.אילן08/07/2008
שלום הלסתות התחתונות בעלות זווית גדולה, והעצמות דיי שקעות, לא מודגשות כלמר מראה פנים צר וארוך-מראה עייף וחלש. האם יש אפשרות לפתור בעיה זו בעזרת משתל סילקון Custom Made Product לפי צורת הפנים שלי(לאחר בדיקת ct) תודה אילן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסתטיקה
ד``ר יזהר שוחט08/07/2008כיום פחות נוטים להשתמש בשתלי סיליקון עגב הסיכון לתגובה דלקתית. אנא העזר בלינק לקבלת מידע מפורט לגבי ניתוחים אסטטים של הלסתות - http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
ד"ר שוחט יזהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה התחליף לסילקון לאזור הלסת?
אילן12/07/2008שלום ד"ר מה התחליף לאזור הלסת התחתונה על מנת לשפר מראה אסתטי למקרה זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתקע לי הפה :-)לירן לוין07/07/2008
אהלן מזה שבוע שעברתי עקירה כירורגית - ואני לא מצליח לפתוח את הפה. הפה תקוע על פתיחה מקסימלית של 1 ס"מ לכל היותר - ולצערי ללא התקדמות כבר שבוע. 1.האם התופעה מוכרת? 2.האם אני יכול לקדם בצורה זו אחרת את הריפוי? 3.האם כדאי להתייעץ עם רופא ואם כן - עם איזה רופא. תודה רבה על תשומת הלב. לירן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סגירת פה
ד``ר יזהר שוחט08/07/2008אכן התופעה מוכרת ומחייבת בדיקה וטיפול ע"י הרופא המטפל שביצע את העקירה על מנת לשלול תהליך זיהומי במקום.
בברכת בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיהום בפה
לירן08/07/2008תודה רבה אני בהחלט מרגיש בזיהום באזור החך והלסת ובכל האזור שליד העקירה, כמובן שמלווה לזה כאב בשעת לעיסה\מגע. האם יש קשר בין הזיהום לאי היכולת לפתוחאת הפה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיהום
ד``ר יזהר שוחט10/07/2008בהחלט כן. אנא פנה לבדיקה בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דר' :-)
לירן10/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר, זקוקה לעזרתך דחוף הארכת כותרתדבי07/07/2008
אני בת 46, בריאה, ואיני נוטלת תרופות. ביום חמישי האחרון, בשעות הצהרים, עברתי ניתוח הארכת כותרת בשן מספר 16 (בלסת העליונה בצד ימין). בלילה, לאחר שההרדמה פגה סבלתי מכאבים עזים, אך התגברתי בלי משככי כאבים. ההרדמה פגה? לא בדיוק. היום כבר כמעט יום שני, הלחי עדין נפוחה, חלקים בשפה, באף, בסנטר ובחלק מהלחי עדיין חסרי תחושה, ויש תחושה מוזרה באוזן ובעין, והצד הזה נראה (אם מתבוננים היטב) "נפול". האם זה סביר? האם זו תגובה טבעית ונורמאלית? אני מוטרדת כיוון שביום חמישי, במקביל להוצאת התפרים, אני אמורה לעבור ניתוח הארכת כותרת בשתי שיניים בלסת העליונה בצד שמאל. כמה זמן אחרי הניתוח אמורים הסימנים והתחושות שמניתי לעבור? מקוה לתשובה מהירה, תודה מראש, דבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הארכת כותרת
ד``ר יזהר שוחט08/07/2008אנא פני לפורום העוסק בניתוחי חניכיים - פריודונטיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה כלואה-דחוףיעל06/07/2008
לפני כ6 ימים עקרתי שן בינה שהייתה כלואה במצב קשה, הניתוח היה כואב ולקח מעל חצי שעה. מאז, הכאבים לא פסקו ומסתבר שמרוב הנפיחות נשכתי את עצמי וגרמתי לפצע כואב וגדול. מדי פעם יש דימום קל, והבצקות בחניכיים עדיין לא עברו. היום שמתי לב שהתפרים התחילו לצאת. האם זה נורמלי? לחכות עוד 4 ימים כדי להסירם לגמרי? והאם הם יכולים לצאת לגמרי ואני עלול לבלוע אותם? *והאם מותר לי לעשן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט08/07/2008לעיתים משתחררים התפרים ונופלים טרם זמנם ואין כל סכנה בבליעתם. במידה והחוטים מפריעים ניתן לפנות לרופא המטפל לצורך הסרתם גם אם חלף פחות משבוע.
לגבי העישון הרי שאינו מומלץ באופן עקרוני אולם אין מניעה לעישון 6 ימים אחרי העקירה.
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםלירז06/07/2008
רציתי לדעת מה תווך המחירים לניתוח שיוף סנטר אצלכם בתל השומר כי קבעתי תור אצלכם ל24 לחודש ליעוץ ורציתי לדעת אם כדי לי להגיע בכלל בגלל אם יש לי אמצאי מספיק למחיר הנדרש ..האם זה עולה יותר מ 12 אלף שח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיר
ד``ר יזהר שוחט08/07/2008לצערי לא אוכל לסייע לך בשאלה זו. ניתן לפנות למזכירות המחלקה 03-5302669 לצורך בירור זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע בחיך העליונהאלון04/07/2008
אני בן 32 ובשבועיים האחרונים הופיע לי מעין פצעון בתוך הפה בחיך העליונה ממש באיזור התחלת הלוע. מדובר בפצע אדום וכשהסתכלתי עם פנס ראיתי סביבו צבע צהבהב בעור- שזה כבר עבר אבל הפצע נשאר. הדבר הזה לעתים נרגע וקטן ולאחר שאני אוכל אז הוא מופיע שוב. כל האיזור מחוספס למגע עם הלשון באופן שונה משאר החיך. מה זה יכול להיות? מה עושים עם זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע
ד``ר יזהר שוחט08/07/2008אנא גש לבדיקה אצל מומחה לרפואת הפה אשר יפנה אתך להמשך טיפול במידת הצורך
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




