מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלוםערן12/10/2008
שאלה הבחנתי בימים האחרונים שיש לי אודם באזור של קצה הלשון על מה זה יכול להעיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר דניאל ניצן13/10/2008שלום ערן
קשה לתת אבחנה לפ התאור שנתת. גש לבדיקה של כירורג פה ולסת
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר שוחט ישהה בחו"ל בשבוע הקרוב .ד``ר יזהר שוחט12/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ד"ר שוחט ישהה בחו"ל בשבוע הקרוב .
ד``ר יזהר שוחט12/10/2008אחזור לתת מענה לקראת סוף השבוע הבא.
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בשןשפרה12/10/2008
שלום יש לי ציסטה בשן קידמית הציעו לי לסלק את הציסטה ע"י עקירת השן וניקוי הציסטה הייתי רוצה לדעת האם יש אפשרות נוספת לטפל בציסטה מבלי לעקור את השן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר יזהר שוחט12/10/2008בחלק מהמקרים נתן לקלף את התהליך ללא עקירת השן. אנא פנה לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול שורששפרה12/10/2008
שלום עשיתי טיפול שורש בשן קידמית לפני חודש ועדיין יש לי מעט כאבים - מה הסיבה? (האם יכול להיות שלא הוציאו את כל העצב?) ומה הטיפול? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול שורש
ד``ר יזהר שוחט12/10/2008אנא פנה לפורום העוסק בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבנהשפרה12/10/2008
שלום נשבר לי המבנה בשן(וחצי נשאר בחניכיים) -האם אפשר לעשות מבנה חדש ושהשן תישאר חזקה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבנה
ד``ר יזהר שוחט12/10/2008אנא התייעץ עם הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטהשפרה12/10/2008
שלום יש לי ציסטה בשן והייתי רוצה לדעת : *האם היא במשך הזמן גודלת ובכך היא עלולה להדביק שיניים אחרות ? *והאם בכלל חובה להוציא את הציסטה (כי אין לי כאבים בשן)? *האם יש דרך נוספת לטפל בציסטה מבלי לעקור את השן ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר יזהר שוחט12/10/2008מרבית הציסטות אכו גדלות עם הזמן ועשויות להביא להרס העצם התומכת בשיניים ולכן יש צורך להוציאן ולשלוח לבדיקה פתולוגית על מנת לאבחן את סוג הציסטה ולהתאים את הטיפול.
החלק מהמקרים ניתן לבצע קילוף של הציסטה ללא עקירת השן - אנא גש לבדיקת מומחה לכירורגיה שיוכל לספק לך תשובה בנושא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינהר11/10/2008
שלום, עברתי עקירה כירורגית של שן בינה. עברו כבר 10 ימים, ועדיין יש לי כאבים שלא עוזבים אותי. האם זה נורמלי ? אחרי כמה זמן הכאבים אמורים לחלוף ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט11/10/2008בד"כ הכאבים חולפים אחרי 3-4 ימים. אנא גשי בדיקה אצל הרופא המטפל על מנת לשלול זיהום או בעיה אחרת במקום.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת שיני בינהאפיק09/10/2008
שלום אני צריך לעקור ארבעה שיני בינה שכולם כלואות ואחת תחתונה שהיא על הצד.. עכשיו הבנתי שזה ניתוח בעייתי ואמרו לי שרק בבית חולים עושים אותו.. עכשיו השאלה שלי היא לאיזה בית חולים כדאי ללכת מבחינת רופאים שמתמחים בנושא ושיש להם ניסיון.? אשמח להמלצה... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת שיני בינה
ד``ר יזהר שוחט10/10/2008שלום אפיק
בכל בית חולים בו קיימת מחלקה לכירורגיה פה ולסת יוכלו לתת לך מענה הולם. באיזור המרכז קיימות מרפאות בתה"ש,איכילוב,בילינסון ומאיר בכפ"ס.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר סרטן הלוע לסת נתפסת.שלום ישראל05/10/2008
אני לאחר פעם שניה של סרטן הלוע. יש לי קושיגדול בבליעה בלוטת רוק נהרסה כליל.לסת נתפסת לעיתים תכופות.וצוואר עליון גם כן. מה עליי לעשות כדיי לטפך בבעיות אלו. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הלוע
ד``ר דניאל ניצן05/10/2008שלום ישראל
הבעיה יכולה להיות בשרירי הלעיסה או בפרקי הלסת, והטיפול שונה בכל מקרה. לכן עליך להבדק במרפאת פרקי הלסת ושם יכוונו אותך לטיפול המתאים
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיפשושים ברצפת הפהMAMA05/10/2008
שלום רב כבר יותר משבועים הופיעו לי גפשושיות ברצפת הפה, בין בסיס הלשון ללסת. גם החיבור של הלשון לריצפת הפה כצת נפוח. כל האזור אדמדם וכל הזמן בודקת עם הלשון אם הכדוריות האלה נהלמו. מה זה? לאן ללכת? תודה רבה על תשוסתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצפת פה
ד``ר יזהר שוחט05/10/2008אנא גשי לבדיקת רופא מומחה לרפואת הפה אשר יפנה אותך להמשך בירור במידת הצורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף אחד לא יכול לעזור! אנא עזרהשירין05/10/2008
אני חיה שנים עם אפטות בפה שהתחילו בקטן, היום אני כל החודש עם אפטות בפה שהכאב שלהם הפך להיות בלתי נסבל, כל פעם יש מקום חדש שמתפתחות בו האפטות , היום הגעתי למצב שאני לא הולכת לעבודה כשזה ב סי, אפטות בין השיניים , על הלשון , חניכיים, שפתיים ובגרון והכל פנימי בפה, וזה מלווה בקושי בבליעה אולי כתוצאה מהאפטות ,אנא ממכם רק תפנו אותי למקום הנכון שיוכלו לעזור לי כי אני חיה כחצי בנאדם , לא מצליחה לא לאכול ,לא לדבר ולא לחיות כמו שצריך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטות
ד``ר יזהר שוחט05/10/2008אנא גשי לבדיקת מומחה לרפואת הפה. המרפאת פה ולסתות בבית החולים תל השומר נמצא ד"ר נועם ירום שהוא מומחה לרפאות הפה ומרכז את הטיפול בבעיות מסוג זה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים - ראש - לסת צד שמאלאסתר04/10/2008
כבר שנים אני מודעת שיש לי בעיה בלסת, בחוות דעת שקיבלת תמיד נאמר לי שאין מה לעשות. במהלך טיפול שיניים הלסת התחתונה יצאה מהמקום וכך הובא לעיניי בענייה בסגירת הפה שכנראה נולדתי איתו. המצילו ישור שיניים וכן עקירה של כל שיני הבינה אבל כל חוות דעת נוספת שקיבלת הייה שזה פשוט לא יעזר ואין מה לעשות אז להימנע מדברים שיכולים להחמיר את המצב וזהו. בזמן האחרון שיני הבינה בלסת התחתונה מתחילות לצאת (תהליך שלוקח המון זמן - שנים) ורגילה שזה לא נעים או לא נוח, שהבשר שמכסה אותם נפתח ויש רגישות באוזן כתוצאה מכך. וכעבור זמן זה עובר והשן לא ממש יוצאת. הפעם הכאב ממש בלתי נסבל וכל צד שמאל כואב, ולא יודעת מה לעשות. לא יודעת למי לפנות. לא רוצה לעבור עקירה שלא תעזור ורק תחמיר את המצב, אך לא יכולה להישער באותו המצב. אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי - ואוכל לקבל תשובה / עזרה / מענה שיוכל לשפר את המצב, בבקשה !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר יזהר שוחט05/10/2008שלום אסתר
מתיאור פנייתך עושה הרושם כי מדובר בדלקות חוזרות של החניכיים סביב שיני הבינה הבוקעות - פריקורוניטיס- זהו מצב המהווה סיבה לעקירתן. אנא גשי לבדיקת מומחה לכירורגיה פה ולסת עם צילום פנורמי לצורך החלטה לגבי הצורך בעקירתן.ייתכן כי נדרש טיפול אנטיביוטי על מנת לטפל בתהליך הזיהומי הגורם לכאב ולאחר חלוף השלב החריף לעקור את השן המדוברת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה ד"ר שוחט- שאלה לי
אסתר05/10/2008כתבת שאני צריכה לגשת למומחה, למישהו ספציפי? הרי ציינתי כבר שיש לי בעיה בלסת התחתונה, (אין סגירה מלאה וחן גם הלסת הוגדרה כחלשה), כך שכל טיפול שיניים כרוך בהמון סבלנות מצד הרופא המטפל, לא יכולה לפתוח את הפה פתיחה מלאה וגם מה שמצליחה, חייב להיות לתווך זמן קצר, יחסית. אז עקירה שמן הסתם יקח המון זמן וכן פתיחה מעבר ליכולות שלי יכול להוות בעיה. אוקצור זה סרט שלם, לכן אני שואלת אם יש מישהו ספציפי שאני צריכה לפנות אליו, יש לי צילום פנורמי וכן מכתבים מהמומחה האחרון שהייתי אצלו (שכמובן הייה זה שאמר שאין מה לעשות בנידון). סורי על טחינת הנושא, פשוט צריכה כמה הבהרות. שוב תודה מראש ושנה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
ד``ר יזהר שוחט10/10/2008שלום אסתר
ממליץ לך לפנות למומחה לכירורגיית פה ולסתות - ניתן לאתר אחד כזה באתר משרד הבריאות או באתר ההסתדרות לרפואת שיניים. כדאי שהדבר יעשה ע"י מי שמתמחה בנושא על מנת להקטין במידת האפשר את משך הטיפול והסיכוי להסתבכות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מכאבים כבר 4 חודשיםרנטה נ30/09/2008
פניתי לרופא השיניים בעקבות כאב שינייים רגיל , בצילום רגיל לא התגלתה דלקת אבל נדרשתי לקחת מוקסיפן. הכאבים לא הפסיקו ולאחר מכן הוא עשה לי טיפול שורש . הכאבים לא הפסיקו ובמשך שלושת החודשים העוקבים ביצעתי טיפול שורש על שן סמוכה מכיוון שלא ידעתי להצביע על המיקום המדוייק של הכאב. כמו כן בלעתי עוד שלושה סבבים של אוגמנטין . הכאב עדיין היה חזק , ביצעתי טיפול שורש חוזר כולל פתיחה לצורך שיחרור הצטברות גזים , וכחמש פעמים כבר חזרתי לפתיחה של השן והוספה של אנטיביוטיקה פנימה. בשבוע האחרון הרופא ביקש ממני לבצע צילום פנורמי ושם יש מקטע שחור יחסית לעצם בלסת התחתונה ממש מתחת לשורשים . כרגע כבר חמישה ימים אני נוטלת DALACIN 150MGהתרופה לא מקנה לי הקלה , הכאבים עדיין חזקים . המחשבות שלי הולכות למקום שחור ביותר - האם זה יכול להיות סרטן הלסת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר יזהר שוחט30/09/2008שלום רנטה
יש צורך בבדיקת מומחה לכירורגיית פה ולסת יחד עם צילום פנורמי. הסבירות כי מדובר בסרטן הינה נמוכה יחסית אולם יש צורך בבדיקה על מנת לפתור את בעייתך
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות דחופה! אנא תשובתך בהקדםשיר29/09/2008
שלום רב, אני בחורה בת 22 סובלת מתת פעילות בלוטת התריס ומטופלת באלטרוקסין מזה שנים. בבדיקה האחרונה התגלתה תת פעילות ועקב כך הוחלט להגביר מעט את המינון. פנייתי נובעת בשל תלונה שנמשכת זמן רב מדי! מעל לחצי שנה שאני סובלת מנפיחות בפנים ומתחת ללסת וסנטר. הנפיחות לעיתים רגועה יותר ולעיתים בולטת יותר ומתלווה לה כאבים בגרון, קושי בבליעה ודיבור וכן נוקשות של הצוואר כולו.זאת כמובן מעבר לעניין האסטטי. האם מומחה לרפואת פה יכול לסייע לי? הרופאים שהלכתי אליהם לא ידעו לסייע לי וזה כולל- רופא משפחה, אא"ג, אנדוקרינולוג, המוטולוג..ובדיקות דם רבות שכללו בדיקה לחיידק בגרון ובנוסף אולטרסאונד צוואר. אנא למי לפנות?. החלטתי להגיע לרופא מומחה פרטי בתקווה למצוא ישועה ואשמח לקבל תשובה וייעוץ. בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות
ד``ר יזהר שוחט30/09/2008בדיקה ע"י מומחה לרפואת הפה בהחלט יכולה לסייע אם כי קרוב לוודאי שתופני גם לבדיקת מומחה לכירורגיית פה ולסת. אנא הגיעי לבדיקה עם כל הצילומים והבדיקות הקיימות.
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסתבכות או רשלנות רפואיתא28/09/2008
בת-זוגי עברה ניתוח עקירה כירורגית של שן בינה כלואה ללטענת הרופא -שלא בתמחה בעקירות כירורגיות - לאחר צילום CT לא צפה שום בעיה בפרוצדורה . לפני כ 4 חודשים . מאז היא סוסלת כאבי בלתי נסבלים כתוצאה מפגיעות ודאיות בעצב הלינגיאלי - כך לפי בדיקה של נוירולוגית , שאומרת שיש להמתין עוד קצת כדי לראות האם העצב ישקם את עצמו. הבעיה שהיא לא יכולה לסבול את הכאבים הנוראים. האם ניתן לעשות משהו כדי לשקם את העצב מהר יותר ? היא מטופלת בכדורים משככי כאבים טרמדקס. אודה לכם אם תחזרו אלי . יש לי 2 שאלות: האם על הרופא היה להחתים אותה על טופס כמו לפני כל ניתוח ולהזהיר אותה על הסיכונים שככרוכים בפרוצדורה כזו ? האם תודה איל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתבכות
ד``ר יזהר שוחט30/09/2008ע"פ חוק זכויות החולה יש להסביר למטופל את מהות הפעולה סיכונים וסיבוכים העשויים לנבוע כתוצאה מהפעולה ולהחתים על הסכמה לפעולה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסובלת מפגיעה עצבית
רווית05/10/2008הייתי ממליצה לכם לפנות כמה שיותר מהר למרפאה טובה המתמחה בכאבי פנים או מרפאת כאב. אני אישית לאחר כשנה וחצי עליתי למרפאת כאבי פנים בהדסה עין כרם ואני בחלון הזמן הצר הגעתי באיחור ועל כן כל עזרה שניתנת לי היא מאוד גבולית אבל להערכתי אשתך עכשיו סובלת משהו כמו חמישה חודשים, בוודאי ימליצו לה לקחת משהו כמו גאבאפנטין או ליריקה ואני אישית הייתי מוסיפה שתיקח טריבמין שזה תוסף ויטמיני בי. אשמח לדעת מי היה הנוירולוגית שפניתם אליה? ואם יש לכם עוד שאלות אני אוכל לעזור מנסיוני למרות שאצל אשתך אני חוזרת ואומרת ניתן לעזור יותר מאשר לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




