מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח פה ולסתרנה04/07/2008
שלום, יש לי בעיה של לסת תחתונה פנימית מידי, לסת עליונה בולטת וחניכיים בולטות. לאחר יעוץ עם אורטודנט ומנתח ניתנה לי האופציה לניתוח פה ולסת. היעוץ היה לפני 6 שנים באיכילוב בארץ והיות וכרגע אני מתגוררת בחו"ל הייתי ביעוץ גם פה. רציתי לדעת אם זה אפשרי להתחיל את הטיפול האורטודנטי פה ולהגיע לארץ לפני הניתוח. יש לי צילומים עדכנים עם מודל שיניים ומכתב ממנתחים מקומים באיזור מגורי כרגע. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד``ר יזהר שוחט04/07/2008שלום רנה
באופן עקרוני ניתן לבצע את הטיפול האורתודונטי בחו"ל ואת הניתוח בארץ אולם דרוש תיאום בין המנתח לאורתודנט על מנת בהטיפול יתנהל כראוי. לא יהי מנוס מבדיקה בארץ ע"י כירורג לפני תחילת האורתודונטיה על מנת שניתן יהיה לגבש תוכנית טיפול
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ד"ר שוחט
רנה06/07/2008אני מבינה שאני שלפני הניתוח צריך תאום בין האורטודנט למנתח. אך היות ואין ביכולתי להגיע לארץ כרגע, אין די בצילומים העדכנים שיש לי ובמודל שיניים? כמו כן עם מי אני יכולה ליצור קשר בתל השומר לבירור לגבי ממימון של הקופת חולים (לפי מרפאת השיניים שלי אני צריכה ליצור קשר עם תל השומר לבירורים אלו) תודה מראש רונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורתוגנטיה
ד``ר יזהר שוחט08/07/2008אנא צרי קשר בטלפון 03-5302860 לצורך המשך בירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול סרטני מתקדם בלסתרונית01/07/2008
ברצוני לדעת אם סרטן מסוג תאי קשקש בלסת שהתפשט לבסיס הגולגולת אצל אדם בגיל 68 שהקרנות לא עזרו לו והוא נפטר (זה אבא שלי ז"ל) רציתי לדעת אם ניתוח בבסיס הגולגולת כפי שהתפשט היה עוזר לו ומציל אותו? אני יודעת שזו שאלה איפוטתית אבל נורא חשוב לי בשביל השקט הנפשי שלי לדעת מה הסיכויים אילו היה עובר ניתוח לשרוד מה הסטטיסטיקה אומרת? ניתוח הוא לא עשה כמובן רק הקרנות וכימותראפיה. בבקשה תענה לי על השאלה זה חשוב לי אישית אבי נפטר לפני 5 שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן
ד``ר דניאל ניצן03/07/2008שלום רונית
אני מצטער על אביך.
לפי התיאור שלך, נשמע שלא ניתן היה לנתח את אבא שלך.
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי תופת דרושה עיצה משהו???מאי01/07/2008
כאבי תופת!!!!!!!! מתחת לשן תוחנת ובאזור בלסת תחתונה עם הקרנה מזערית לכיוון האוזן מירשמים מכאן עד הודעה חדשה מירשמים לשיכוח הכאבים ואין!!!! אושפזתי בנורולוגית לשבוע ימים בגלל הכאבים למעט תרופות נרקותיות מטורפות - כלום מעט יורד הכאבים ובשניה אחר כך מתגבר השתחררתי וכאבים ממשיכים מטורפים מה ניראה דר עזרה??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף לעשות צילום סי.טי
רונית01/07/2008לא להזניח דחוף לעשות צילום רק סיטי שהוא מפורט יותרהפה זה דבר מסוכן יש המון חיידקים לכן חשוב לעשות בדיקות תקופתיות וצילומים בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטות ופצעים בפהנגה01/07/2008
שמי נגה אני בת 24 ואני סובלת מכיבים בפה כבר למעלה מ 10 שנים כל תקופה מסוימת (של שבוע או שבועיים) צומחת לי אפטה חדשה בחלל הפה או על הלשון כאשר בתקופות לחץ נמצאות לי בפה לפחות 2-3 אפטות במקביל או פצעם וחתכים על הלשון. אני משתמשת בכל המשחות והתכשירים הכי חדשים שקיימים כיום בשוק אבל שום דבר לא עוזר. חלקם עוזרים מקומית ולכמה שעות אך הבעיה לא נפתרת. זה פוגע לי באורח החיים- אני לא יכולה לעבוד, להתרכז, לאכול ולישון. לרופאים בקופ"ח אין פתרון עבורי חוץ מלתת לזה לעבור ולחכות לפעם הבאה... אולי תוכלו לעזור לי? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטות
ד``ר דניאל ניצן03/07/2008שלום נגה
את זקוקה ליעוץ של מומחה לרפואת הפה. ניתן למצוא את רשימת המומחים באתר של ההסתדרות לרפואת שיניים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לסת וסנטריעל29/06/2008
שלום, ברצוני לשאול מספר שאלות: ראשית, האם ניתן לתקן סנטר מאורך ואחורי (נוטה לאחור במקום כלפי פנים) וגם מעט לקצרו?במידה והדבר אפשרי - אצל מי מבצעים ניתוחים מסוג זה? אצל מנתח פלסטי א אצל כירורג פה ולסת? כיצד מתבצע ניתוח להצרת לסת (שיוף, חיתוך....) - אם בכלל קיים כזה ניתוח...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סנטר
ד``ר דניאל ניצן03/07/2008שלום יעל
יש ניתוח לשיפור האסטטיקה של הסנטר, כל הפרטים בלינק הבא :
http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסתדודי29/06/2008
שלום רב אני מועמד לניתוח בשני הלסתות הפנו אותי לטיפול אורתודנטי שאמור להימשך כשנה . אני צריך לטוס לחול בעוד 7 חודשים למשך שנה האם אפשר לעשות קודם את הניתוח ואז את הטיפול האורתודנטי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לתיקון אסטטי של הלסתות
ד``ר דניאל ניצן03/07/2008שלום דודי
צריך תיאום בין המנתח לאורטודנט. אנא היועץ בהם - שאל אותם את האפשרויות לשינוי לוח הזמנים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לסתיעל28/06/2008
ד"ר שלום, אני בת 27 ויש לי בעיה של א-סימטרייה בלסת התחתונה. הדבר בא לידי ביטי בכך שבצד אחד הלסת בולטת יותר (מהצד) ובצד השני עצם הלסת ישרה. לחלק התחתון יש מראה ארוך ולא סימטרי. רצית לברר האם ניתן לבצע ניתוח לשינוי מבנה הלסת לבעיה זו? ואם כן - במה זה כרוך? היכן ניתן לבצע ניתוחים מסוג זה (אם בכלל)? אודה לך מאוד אם תוכל להשיב לי על כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אסטטי ללסתות
ד``ר דניאל ניצן03/07/2008שלום יעל
כל הפרטים בלינק הבא :
http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינה כלואה לא נעקרהאירינה28/06/2008
שלום רב. שן בינה כלואה חלקית תחתונה מצד ימין לא נעקרה ליד כירורג פה ולסתות בבית חולים "שיבא", בגלל רמת סיכון גבוהה לפגיעה בעצב. (יש גם צילום סי.טי). אין דלקת, אבל לעתים קרובות יש קעבים חזקים (גם בכל הפה). אני רוצה לעקור את השן אבל מאוד מפחדת מפגיעה בעצב. לאיזה כירורג מומחה עלי לפנות כדי להימנע מפגיעה זו עד כמה שאפשר? האם כשאני פונה לבית חולים, אני יחולה לקבוע תור לכיכורג מסויים בגלל קושי המקרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שו בינה כלואה
ד``ר דניאל ניצן03/07/2008שלום אירינה
בבית חולים אין לך אפשרות לבחור את המטפל.
במרפאות פרטיות של מומחים לכירורגיה יש לך את אפשרות הבחירה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבלירז27/06/2008
אם אני מעוניינת לבצע שיוף סנטר, מי ממכם מבצע את זה?! ולאן אני צריכה לפנות בתל השומר כדי להגיע לייעוץ.. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אסטטי ללסתות
ד``ר דניאל ניצן03/07/2008שלום רינת
כל הפרטים בלינק הבא
http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שיני בינה בהריוןלילי26/06/2008
אני בשבוע העשרים להריון ואתמול החלו להתפתח כאבים באזור שיני בינה. הייתי לפני כחצי שנה בביקורת אצל רופא השיניים ונעשה לי צילום פנורמי, נאמר לי כי השיניים כלואות וכרגע אין צורך בניתוח אלא אם יהיו כאסים, משום שהם במיקום בעייתי מבחינת הניתוח, ואף יכול להיות שלא יצמחו יותר. אני מודאגת שכן אם יתפתחו הכאבים להיות יותר חזקים בשלב זה לא אוכל לעבור ניתוח. מה ניתן לעשות כרגע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון ושיני בינה
ד``ר דניאל ניצן26/06/2008שלום לילי
מזל טוב !
אם יש כאבים משן בינה - ייתכן וצריך לעקור אותה , כטיפול של עזרה ראשונה.
אם האופציה האחרת היא לסבול כאבים למשך כל ההריון, ברור שהסבל לעובר ולאמא יהיה גדול יותר וחייבים לעקור את השן.
עלייך להתיעץ עם מומחה לכירורגית הפה והלסתות כדי לקבל חוות דעת מקצועית.
בהצלחה !!
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כואב לי הפהשני פז26/06/2008
כואב לי שבוע בערך הפה לא ידעתי מזה והלכתי לרופא שיינים הוא עשה לי ניקוי אבנית וזה וחשבתי וחשבתי שבגלל זה כואב לי צד ימין בפה בחנייכים ובשיינים אחר כך הלכתי עוד פעם לעשות צילום ואמר שבוקעת לי שן בינה וזה כואב לוקחת כדורים מגרגרת עם מלח עושה טיפול עם ציחצוח וחומר כזה לחיטוי הפה ושמה משחה גל לילדים קטנים וולוקחת כדור להרגעה ולא עובר ואני סובלת יש עוד דבריםם שאפשר לעשות אני חייבת לציין שאני בת 17 וחצי ובחיים לא היו לי בעיות שיינים מתי בערך זה יבקע ואני לא יסבולל כבר כי הכאב לא נסבל יותר אני לא ישנה בלילה ובקושי אוכלת כי כואב בבקשה תענו ליי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד``ר דניאל ניצן26/06/2008שלום שני
את זקוקה לבדיקה של מומחה לכירורגיית הפה והלסתות.
לצערי אני לא יכול ליעץ לך מבלי לראות את מנח השן בפה וצילום רנטגן.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות על השפהאייל25/06/2008
שלום רב לפני כחודשיים וחצי החלה אצלי נפיחות קלה בשפה התחתונה בחלק הפנימי כך שלא רואים אותה הנפיחות לא מפריעה לי בכלל אני לא מרגיש אותה אלא רק כאשר אני נוגע שם עם הלשון (וזה קורה הרבה ) הנפיחות היא בגודל של פצע קטן מאד וללא צבע מסוים . אני זוכר משהוא אך לא בטוח שזה החל עקב נשיכה של השפה תוך כדי שינה הייתי פעמיים אצל רופאת עור והיא אמרה שזה שם דבר ויכול להיות שזה לא יעבור הייתי גם אצל רופא השיניים שלי והוא לא ידע מה זה להרגשתי ישנם שעות ביום שהנפיחות פחות מורגשת וישנם שעות בעיקר אחרי ארוחה שהיא יותר מורגשת שאלתי היא מה זה יכול להיות והאם להמשיך ולבדוק את זה או שניתן ללכת אם התאוריה של רופאת העור תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות
ד``ר דניאל ניצן26/06/2008שלום אייל
אתה זקוק לבדיקה של מומחה לכירורגיית הפה והלסתות.
לצערי אני לא יכול ליעץ לך מבלי לראות את הנגע שתיארת. .
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה פה ולסתריקי25/06/2008
דר' שלום! אנסה לכתוב את השתלשלות העניינים ואודה על התייחסותך. לפני בערך כשנתיים עשיתי טיפולים בכל הפה,הפה שלי היה הרוס דלקות חוזרות עקירות וכו' עשיתי שני סידציות ובסידציה הראשונה עשיתי את רוב הפה עקירות ושתלים והרמת סינוס סגור,בחלק הקדמי של הפה מקדימה נדחו לי שני שתלים ואז עשיתי סידציה להמשך הפה מלמטה ועוד פעם שמו לי שתלים גם מקדימה איפה שנדחו לי בפעם הראשונה ושוב נדחו לי השתלים,ושוב עשו לי שתי שתלים ואז השתל עלה למעלה לסינוס וירד לי דם מהאף ושוב הוציאו לי אותם כי הם נדחו לי,שמו לי מין גשר של שיניים זמניות אבל כראה שאין פתרון לבעיה מבחינתם ושלחו אותי לביהח' ,ניגשתי להתייעצות בבהח' איכילוב והרופא לא היה בטוח בתוכנית שהוא חשב ונתן לי 40% הצלחה,שבטח אני לא יעשה,הלכתי היום לביהח' בילינסון והרופא אמר שבגדול צריך לעשות ניתוח הרמת סינוס פתוח והשתלת עצם שהתורם הוא אני,בדר'כ הם לוקחים עצם מהאגן הוא מהגולגולת במקרה שלי מהגולגולת מדובר בעצם בגודל 4 ס"מ על 2 ס"מ,מהפה אי אפשר לקחת,(נראה לי הרבה בשביל עצם בפה,טוב אני לא רופאה),אבל הבעיה שעכשיו התעוררה שאם יעשו שתלים כנראה שהם לא יתפסו בכתרים מאחר והשתלים קצרים או משהו כזה,לפי הבנתי מאחר ואין עצם שם זה יכול לעשות בטווח הארוך בעיות?מה אני עושה?הכתרים הזמניים כבר התחילו להציק לי ולכאוב לי,הרופא נתן בין 50% ל60% הצלחה,שזה גם נראה לי מעט אחוז,תותבת לא בא בחשבון אני לא מעוניינת,אני בת 30 רווקה ולא מוכנה לזה,אולי תכוונו אותי למי עלי לפנות\לגשת או לחלופין פתרון יותר הגיוני,אנחנו בשנות ה2008 ואני מאמינה שאם כל הטכנולוגיה של היום יש פתרון,בתקווה,תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה
ד``ר דניאל ניצן26/06/2008שלום ריקי
על מנת להציע לך עזרה צריך לבדוק אותך קלינית, עם צילומי רנטגן עדכניים - פנורמי, ועדיף CT .
אנא פני לכירורג פה ולסת ותקבלי חוות דעת מקצועית.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' שלום
ריקי27/06/2008שלום דר' הייתי אצל כירורג פה ולסת כמו שציינתי בביהח' איכילוב ובביהח' בילינסון עם תשובות של פנורמי וCT כמו שכתבתי לך,על מי היית ממליץ לי ללכת?לאיזה כירורג אולי נוסף פה ולסת,אבל שמבין בתחום הזה טוב? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות על הלשוןרויטל25/06/2008
שלום,
כבר מס' ימים יש לי בלוטות שנראות נפוחות על הלשון האחורי
ללא כאב ללא גירוד קצת מפריע אבל נראה לא נורמלי
פניתי לרופא משפחה שלא ממש ידע מזה נתן לי אנטיביוטיקה+משטח גרון
עדין אין תשובה של המשטח ואמר אם לא יעבור נפנה לרופא פה ולסת
מאוד מודאגת רוצה לדעת לפחות את הסיבות לדבר כזה
אשמח אם אקבל תשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות
ד``ר יזהר שוחט25/06/2008שלום רויטל
אנא גשי לבדיקה ע"י מומחה לרפואת הפה.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלה בפה ובלסתקרן24/06/2008
יש לי ילדה בת 4.4 שנפלהלפני יומיים ונחבלה קשות בפה ובלסת.
בעקבות הנפילה חלק מהשיניים נשרו ושיניים נוספות נדחקו פנימה לתוך הלסת.
הטיפול בחדר המיון כלל תפרים בשפתיים התחתונות ומתחת להם וכן הפניה למומחה לשיניים ולפה ולסת.
אבקש המלצתך למומחים בתחום המתמחים בילדים קטנים.
(הנני גרה באיזור המרכז)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה
ד``ר יזהר שוחט24/06/2008אנא חפשי רופא שיניים מומחה ברפואת שיניים לילדים באתר ההסתדרות לרפואת שיניים.
בברכת בריאות
ד"ר יזבר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




