פורום כירורגית פה ולסת, סרטן הפה והלוע - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטות
    רוני
    12/08/2008

    שלום . אני בחור בן 27סובל לעיתים קרובות מציסטות שגדולות לי באיזור הסנטר והלסת (חיצוני),לפעמיים למיימדים שנראים בבירור לעין . השאלה שלי אם יש טיפול אחר לבעייה זו חוץ מהתערבות כירורגית ,ו האם ישנה סיבה למיקום המסויים של הנגעים . תודה רוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטות

    ד``ר דניאל ניצן
    12/08/2008

    שלום רוני
    אני לא בטוח שהבנתי נכון את התיאור שלך.
    אם הנגעים בעור - פנה לרופא עור.
    אם הנגעים הם בחלל הפה - פנה למומחה לכירורגיית הפה והלסתות לצורך בדיקה ואבחון הבעיה.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנגעים הם לא בעור

    רוני קול
    20/08/2008

    השאלה היא איך אני יכולה להבטיח שאחרי שהכירורג ניקה את כל הדלקת שעכשיו אין לי שוב את אותו הסיפור מחדש? אני מרגישה קצת נפיחות בתוך חלל הפה שוב פעם וגם אי נוחות. השאלה שלי היא האם אני יכולה לבקש מהרופא לעשות לי צילום פנורמי לשלול מחדש דלקת / זיהום באזור הנגוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה והשתלה
    לירית
    09/08/2008

    כמה זמן צריך לחכות בין עקירה לבין השתלת עצם והרמת סינוס? מה המינימום? וכיצד יודעים שהמקום אכן הבריא ומוכן להשתלת עצם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה והשתלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה ושתל

    ד``ר דניאל ניצן
    09/08/2008

    שלום לירית
    קיימות מספר אפשרויות טיפול. אחת כוללת טיפול בשלב אחד ללא המתנה, השניה כוללת המתנה של מספר שבועות בין העקירה לשתל, והשלישית כוללת המתנה נוספת בין השתלת העצם לשתל. כל אפשרות מותאמת למצב ולמטופל הספציפי. כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל לגבי האפשרות הטובה ביותר המתאימה לך
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה... :-[
    שני
    09/08/2008

    אני לא יודעת אם זה המקום לשאול, אבל אני די נואשת, אז אנסה בכל זאת. החל מאפריל האחרון החלו לי כאבים באיזור בו עשו לי כתר לפני שלוש שנים (לסת תחתונה, צד שמאל), כל פעם שאני נוגסת או נוגעת בכתר זה יוצר מעין לחץ על החניכיים וכואב, אבל כאב עמום ולא חד. הלכתי לרופאת שיניים שצילמה אבל לא מצאה כלום. הכאב נמשך ואז הופיעו פצעים קטנים, דומים לאפטות (אבל יש לי אפטות לעיתים ואני יודעת שזה לא אפטה), לא שורפים אלא יותר מקרינים כאב עמום על האיזור שלהם. אחרי כמה שבועות כל הלסת באיזור נעשתה רגישה גם כן, והופיע פצע לבן גם בצד ימין, אך שם לא כואב לאכול או לגעת. מאז עברו 4 חודשים, הכאב לא עולה או פוחת, ולא מתפשט. פרט לכאבים בפה אני מרגישה מצוין, לא חום לא חולשה ולא עייפות. הכל כרגיל. החניכיים באיזור ורודים ובריאים, אין נפיחות, אין אודם. לא הופיעו פצעים לבנים נוספים. הלכתי לרופא כללי שאבחן הרפס בחלל הפה. (חשוב לציין שאני כרגע חיה בדרום אמריקה ולא מאוד בוטחת ברופאים...). האם ייתכן שזה הרפס בחלל הפה? יש כזה דבר בכלל? לבעלי יש הרפס על השפה לעיתים אבל אנחנו מאוד מקפידים להמנע ממגע. הפצעים מאוד דומים לאפטה אבל עם מרכז בגוון לבן ולא צהוב, קוטר מילימטר או שניים. אחרי קריאה נרחבת באינטרנט ראיתי משהו על קנדידה בפה, ייתכן וזה מה שיש לי? אני מיואשת לגמרי, ולא יודעת מה לעשות.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה... :-[

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה

    ד``ר דניאל ניצן
    09/08/2008

    שלום שני
    התיאור שלך יכול מתאים למספר נגעים בחלל הפה, ביניהם גם קנדידה, למרות שזה פחות סביר. הרפס בחלל הפה קיים ונפוץ מאוד, וההדבקה הראשונה יכולה להתאים לתיאור שלך, אך היא חולפת אחרי שבועיים וחוזרת לעיתים כמו הפצעים של בעלך, אחת לתקופה מסוימת.
    כדי לתת אבחנה צריך לבדוק את הנגעים, ולכן כדאי שתיבדקי על ידי מומחה לרפואת הפה או מומחה לכירורגית הפה והלסתות. באנגלית - maxillofacial surgeon
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    שני
    10/08/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבוך לאחר ניתוח הרמת סינוס והשתלת
    לירית
    08/08/2008

    שלום רב, אני בסיבוך רציני של זיהום קשה לאחר הניתוח הנ"ל.-חודש לאחר ניתוח. מאושפזת בבי"ח ומועמדת לניתוח בהרדמה מלאה להוצאת כל הגועל נפש במערות האף והסינוסים. מטופלת בעירוי לווריד ע"י אוגמנטין וזינת. אך הזיהום לא עובר ונדמה שהאטיביוטיקה לא משפיעה כלל. שאלתי: האם יש פה רשלנות מצד הרופא? למה זה קרה בכלל? עליי לציין שבמשך שבועיים אני אומרת לרופא שיש לי נזלת מוגלתית, ליחה והפרשות מהשן ויוצא לי מהגרון חצץ(בדיעבד הסתבר שזה האמפולה של העצם שחדרה לסינוס). לפי דעתי היתה צריכה להידלק לו נורה אדומה. אבל הוא העדיף לחכות וכנראה יותר מידי.... מצפה לתגובתך בהקדם. המון תודה!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבוך לאחר הרמת סינוס

    ד``ר דניאל ניצן
    09/08/2008

    שלום לירית
    זהום בסינוס לאחר הרמת סינוס, הוא הסיבוך הנפוץ ביותר הגורם לכשלון של הפרוצדורה הנ"ל. זהום יכול להיות אחרי כל התערבות כירורגית, והוא אינו בהכרח אידיקטיבי לרשלנות מצד הרופא המטפל.
    אני מאחל לך רפואה שלמה ומהירה
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בבלוטה הרוק...........
    סהר
    07/08/2008

    שלום בבדיקת אולטראסאונד נמצא :בבלוטת רוק תת ליסטית הודגמה בלוטת לימפמה שצורתה לא תקינה. מה אומרת הבדיקה מסוכן? מי מטפל בבעיה זו? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בבלוטה הרוק...........

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת רוק

    ד``ר יזהר שוחט
    07/08/2008

    אנא פנה לבדיקה במרפאת פה ולסת עם תוצאות האולטרסאונד. לא ניתן ללא בדיקה קלינית לתת תשובה.
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה והרמת סינוס
    שולמית
    05/08/2008

    עלי לעבור עקירת שורשים של שן 27. מדוע מומחה לכירורגית פה ולסת אמר שיש לבצע עקירה ורק אחרי שהמקום יתרפא אעבור הרמת סינוסים והשתלה ושאין לעשות ההשתלה ביום העקירה? מה הגישה שלכם בנושא? לפי מה שהבנתי השורשים ממש נוגעים (ואולי יותר) בסינוס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה והרמת סינוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה

    ד``ר יזהר שוחט
    06/08/2008

    צודק הרופא המטפל בגישתו להמתין עד לריפןי היות ויש לדאוג לאפשרות של סגירה טובה של החניכיים על אתר הניתוח על מנת להקטין את הסיכוי לסיבוכים. לא כל מקרה מתאים להשתלה מיידית לאחר עקירה וכנראה גם במקרה הנוכחי הטיפול המומלץ הוא לבצע זאת בשלבים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח ציסטה
    אורי
    05/08/2008

    אני עברתי טיפול שורש , עשו מבנה וכתר בשן מס'26 לפני חצי שנה מאז יש לי כאבים חוזרים בשן , עשו צילום וגילו דלקת ו ציסטה באחד מה שורשים . אני לא מבינה בגלל מה זה קרה ? הם רוצים לנתח דרך הלסת , להוציא את הציסטה. עד כמה את הניתוח כזה מסוכן . מה אתה ממליץ לעשות. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח ציסטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה

    ד``ר יזהר שוחט
    06/08/2008

    לעיתים למרות ביצע טיפול שורש נותרים חיידקים בקצה השורש הגורמים לזיהום מקומי ותהליך דלקתי העשוי להוביל לציסטה. ניתן לטפל בכך ע"י חידוש טיפול שורש בחלק מהמקרים או ע"י הליך כירוגי במהלכו מסולקת הציסטה. מומלץ להתייעץ עם מומחה לטיפולי שורש לגבי אפשרות החידוש ודרך הטיפול המומלצת. ההליך הכירוגי אינו מסוכן וכרוך הנפיחות וכאבים למספר ימים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטות
    רינה
    01/08/2008

    שלום רב, האם ציסטההמתחת לשן עלולה להתפחת לסרטן או משהו מורכב אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטות

    ד``ר דניאל ניצן
    05/08/2008

    שלום רינה
    ציסטות הן נגעים בלסתות, שעלולים להיווצר ממספר רב של גורמים, לכל נגע יש מאפיינים משלו, והתנהגות ביולוגית שונה.
    הנגע הנפוץ ביותר הצמוד לשיניים הוא ציסטה הנובעת מזהום בשן. בדרך כלל ציסטה כזו לא עוברת התמרה לגידול לסרטני.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר אוזן לסת
    גלי
    28/07/2008

    שלום רב, אני בת 26. לפני כשנה חוויתי חוויה מאד לא נעימה כשבוקר אחד קמתי והלסת ננעלה לי - לא הצלחתי לפתוח את הפה כמעט לגמרי ליום שלם ( במקצועי אני זמרת וזה היה אחרי ערב בו שרתי יותר מהרגיל) - הלכתי למטפל בדיקור וברגע שסיים להוריד את המחטים התחיל לי כאב חזק מאד באוזן מה שהוביל ל3 שבועות של רופאים למיניהם, חדרי מיון, מרלמ"ים, כל החלק השמאלי של הפרצוף נפוח, אוזן מקופלת, דלקת אוזן חריפה מאד, שאיבות על בסיס יומי, פתיל קבוע - בקיצור, סיוט. הרופאים החליפו לי מספר פעמים אנטיביוטיקה עד שזה הצליח עם ציפרו וטיפות דקסאוטיק. במשך השנה חזרתי וטענתי שזה בא מכיוון הלסת - ולי אמרו שזה רק כאב מוקרן מהאוזן. במשך כל השנה המשכתי להרגיש את האיזור ובכל פעם שפתחתי את הפה חזק מדי הרגשתי את האוזן, כמו כן, לא היה לי נח לישון על הצד - תמיד הרגשתי שם משהו. לפני כשבועיים זה חזר ובגדול - שרתי והתאמצתי מאד ויום למחרת נגעתי ניערתי קצת את האפרכסת - והיא בערה. הפעם ידעתי איזו אנטיביוטיקה והתהליך "נגמר" אחרי שבוע. האוזן בסדר אבל שוב כל רופא אומר משהו אחר. אף אחד לא שולח אותי לצילמים או בדיקות אחרות אלא רק משערים ונותנים עוד תרופה. הפעם חשבו שזאת בלוטת הרוק או הלסת - ואמרו שיוכלו לבדוק רק אחרי שהאוזן תירגע. האוזן נרגעה ושבתי לרופא אף אוזן שאמר שבטוח יש לי דלקת במפרק הלסת ונתן לי איבופן 400 ל10 ימים. זה קרה היום. לא נשמע לי הגיוני בכלל. אני לא מוצאת רופא פה ולסת שעובד עם לאומית מאיזור המרכז. רק אחד בירושלים. כל הזמן צובט לי שם משהו . הרגשה של צביטה או תחושת חמוץ/מר ממש באיזור שבין האוזן ללחי. מדובר בצד אחד ובאיזור די ממוקד של כאב - והוא כן קשור לפתיחת הפה. מה עושים??? יותר מאשמח לתגובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר אוזן לסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן

    ד``ר יזהר שוחט
    29/07/2008

    אנא גשי לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת. לעיתים כאבים שמקורם במפרק הלסת מקרינים לאוזן וגורמים לכאבי אוזניים. ניתן חמצוא את רשימת המומחים באתר משרד הבריאות או באתר ההסתדרות לרפואת שיניים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפה עליונה קשורה לבן שנה וחצי
    קרן
    26/07/2008

    שלום רב, יש לי שני ילדים האחד בן 3 חודשים והשני בן שנה וחצי לתינוק בן ה - 3 חודשים אבחנו לשון קשורה ושפה עליונה קשורה ומאחר ורופאי המרפאה גרסו כי כדאי לחכות ולראות אם תהיינה בעיות כתוצאה מכך ולא למהר ולחתוך פניתי לרופא פרטי שביצע את החיתוך ללא הרדמה (יצוי כי חלפו 3 ימים מהחיתוך והתינוק עדיין מדמם וכן עלה לו חום - ניגשתי לבי"ח ונמסר לי כי אין זיהום וכי הדימום נובע מכך שהוא פותח את הפצע המצוי מעל השפה העליונה בכל פעם בו הוא מכניס יד לפה). נוכח העובדה שנאמר לי כי מדובר בבעיה תורשתית בדקתי בעצמי את בני בן השנה וחצי ונוכחתי לגלות כי יש לו שפה עליונה קשורה וכי כתוצאה מכך גם יש לו רווח בין השינים (לא ברור לי מה מצב הלשון שלו כי לא הצלחתי לזהות אם קיימת בעיה) מאחר והוא בן שנה וחצי רציתי לדעת מה הפרוצדורה לגביו? איך ניתן לעשות זאת (הרדמה/טשטוש)? אצל מי ניתן לעשות זאת (אין לי בעיה לעשות זאת פרטי)? ומה ניתן לעשות כדי שלא "יתעסק" לאחר מכן בפצע ויפתח אותו (האם יתפרו לו את המקום?) אודה לתשובתך שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפה עליונה

    ד``ר יזהר שוחט
    27/07/2008

    שלום קרן
    מרווח בין השיניים הקדמיות בגיל זה הוא תופעה תקינה שאינה דורשת טיפול. מומלץ כי תגשי עם ילדך לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת שימליץ בפניך על הצורך בטיפול והדרך הטובה ביותר לבצעו
    בברכה
    ד"ר יזהר שוחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן בינה היושבת על עצב
    דנה
    25/07/2008

    שלום רב יש לי שן בינה היוצרת כיס בינה ובין השן האחרונה. כמו כן היא יושבת על עצב. הרופא שלח אותי ל CT וייעץ לי להוציא אותה. הוא פירט בפני מהן הסכנות הטמונות בניתוח מסוג זה כאשר במקרים קשים עלולה להיווצר פגיעה בעצב, העלולה אף לגרום לעיוות בפנים! שאלתי היא: האם כדאי לי לחכות למצב של "אין ברירה" כלומר כאבים כדי ל"געת" במקום? האם כדאי לפנות לבית חולים? כיצד מוצאים את הרופא הטוב ביותר למקרים אלו? בתודה דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן בינה היושבת על עצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן בינה

    ד``ר דניאל ניצן
    25/07/2008

    שלום דנה
    גם במקרים הנדירים בהם יש פגיעה בעצב, אין שום עוות בפנים. הפגיעה היא תחושתית בלבד, באזור חצי השפה התחתונה בצד בו נמצאת השן.
    הרופא המתאים להתיעץ עמו בענין הזה הוא רופא מומחה לכירורגית הפה והלסתות, ממנו תקבלי את המידע המדויק והעדכני ביותר .
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח לסת בעקבות adenoid face
    ציפי
    24/07/2008

    שלום רב, פניתי לרופא א.א.ג בשל העובדה שאני לא נושמת מהאף כבר המון זמן (לפחות כמה שנים)..הוא ישר זיהה שיש לי adenoid face ומיקרוגנטיה. ושלח אותי לייעוץ לפני ניתוח בתה"ש במרכז פה ולסת.(רשם לי ללכת לד"ר בלינדר/פלג) אמר שיש לי את מגיל צעיר וזה גרם לעיוות מסויים בפנים ..ושאני אצטרך סוג של ניתוח פלסטי בלסת. תחת אבחנה DENTOFACIAL ANOMALIES UNS אני בת 27 ומן הסתם..כבר אי אפשר לתקן את השוני בפנים (שפה עליונה קצרה יותר מהשניה..אך לא משהו שמישהו מבחוץ יבין..) רציתי לשאול..איך מתכונת של ניתוח לסתות מסוג זה ? הרדמה מלאה? מה סדר גודל של ימי אשפוז ? איפה אני יכולה לקרוא על הצלחה של ניתוחי ייושר מעין אלה? כמה זמן התאוששות? ניתוחים כאלה נמצאים בסל? אשמח אם תבארו את שאלותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח לסת בעקבות adenoid face

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח לסת

    ד``ר יזהר שוחט
    25/07/2008

    אנא פני ללינק http://pe-valeset.sheba.co.il/205/<br

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנים בבלוטת הרוק
    מריה
    24/07/2008

    שלום רב יש לי כאבים בעת בליע בגרון. רופא משפחה אמר לי שכנרא יש לי אבן בבלוטת הרוק האם אני צריכה לגשת לרופא אף אוזן גרון או רופא פא ולסת? ואולי יש רופא שמתמצא בנושא? מה יכול לגרום לאבנים בלוטת הרוק ומה הטיפול נמומלץ? תודה מראש מריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבנים בבלוטת הרוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנים

    ד``ר יזהר שוחט
    25/07/2008

    יש צורך בבדיקת מומחה לפה ולסת על מנת להעריך את גודל ומיקום האבן ובהתאם לכך את הטיפול הנחוץ. בחלק מהמקרים ניתן להוציא את האבן ובחלקם יש צורך בהוצאת כל הבלוטה. הגורם להן הוא שקיעת מלחים המצויים ברוק המתגבשים ליצירת אבן.
    בהצלחה
    ד"ר יזהר שוחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלסת
    מעיין
    23/07/2008

    לפני 3 ימים הופיעו אצלי כאבים בלסת בזמן שאני פותחת את הפה לא קרה שום דבר לפני ה3 ימים האלה, אין לי גשר, לא עברתי טיפול ורופא לא נגע בפה שלי לפחות 3 חודשים .. (ו3 חודשים לפני עשיתי רק בדיקה שאין לי חורים בשיניים ואם הכל תקין,והכל תקין) פשוט התעוררתי והתחילו הכאבים ... למה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בלסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואני בת 16 אם זה נחוץ..

    מעיין
    23/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד``ר יזהר שוחט
    23/07/2008

    שלום מעיין
    אנא פני לבדיקת רופא יתכן והמדובר במתיחת שרירי הלעיסה.
    ד"ר שוחט יזהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלטה לילדה בגיל 9
    דפנה
    21/07/2008

    שלום, בתי נבדקה ע&quot;י אורטודונטית ומסרה לי שבתי צריכה פלטה עקב שתי השיניים הקדמיות הנמצאות ברווח אחת מהשנייה, אבל לפני כן יש הליך כירורגי של השריר בין 2 השיניים- הוא נמוך מדי ויש לחתוך ולתפור- האם זה חיוני, מה הסכנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פלטה לילדה בגיל 9

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלטה

    ד``ר יזהר שוחט
    23/07/2008

    המדובר בהליך פשוט ונטול סיכונים שמטרתו לאפשר את סגירת המרווח ביתר קלות ומניעת חזרתו בגמר הטיפול האורתודונטי.
    למעט כאב מקומי למס' ימים לא נילוות להליך זה סבנות.
    בהצלחה
    ד"ר יזהר שוחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום