מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לשוןליאור27/11/2008
שלום אני בת 25 והיה לי גשר ליישור שניים בעבר למשך מספר שנים ללא הצלחה הבעיה שלי היא שהלשון ארוכה יותר מגודל חלל הפה ולכן במשך שנים דחפתי את הלסת העליונה קדימה כאשר אין באפשרותי לסגור את הפה באופן רגיל הלסת התחתונה נשארה מאחור מה שגרם לכך שאני נושמת מהפה מה עושים במצב כזה האם מזיזים את הלסת התחתונה קדימה ? אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר יזהר שוחט27/11/2008קיימים מספר פתרונות למצב בין היתר הזזת אחת או 2 הלסתות על מנת לשפר את הסגר והתפקוד. יש צורך בבדיקה במסגרת מרפאת פה ולסת על מנת לאבחן את המצב ולהתאים את הטיפול הנדרש.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פה ולסתחיה26/11/2008
בחצי שנה האחרונה יש לי כאבים חזקים בפה שהולכים ומחמירים. הייתי אצל מומחית בפה ולסת היא אמרה שאני חורקת שיניים ועלי לעשות סד לילה .שאלתי האם באמת הסד אמור לעזור לי ?משום שצריך לשים אותו בלילה ויש לי כאבים גם באמצע היום. (כשאני מתרכזת במשהו ,ואפילו כשאני מתעצבנת יש לי כאבים בלסת )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סד לילה
ד``ר דניאל ניצן26/11/2008שלום חיה
סד לילה יעזור לחריקה או הידוק של השיניים בלילה.
אם את עושה זאת גם ביום, אין פתרון לכך , למעט מודעות לבעיה ונסיון להפחית את תדירות החריקה ביום.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות CT סינוסמבולבת25/11/2008
שלום רב, בבדיקה אצל רופא השיניים אובנה מורסה, בסינוס המקסילרי מעל שן שבוצע בעבר טיפול שורש, ועקב כך נלשחתי לצילום פנורמי, ולצילום CT. תוצאות בדיקת ה CT הן: בסינוס מקסילרי משמאל, בבסיס הסינוס, הודגם תהליך פוליפאידי הקשור עם חדירה של שורש של שן לתוך המקסילה מצד שמאל. מימין תהליך פוליאידי גדול הגורם לחסימה כמעט מלאה של הסינוס. יתר מערות הפנים מאוורות היטב. סינוסים פרונטלים תקינים. החלק הגרמי תקין לסיכום - שורש של שן מקסילרית חודר לתוך רצפה של סינוס מקסילרי שמאלי וגורם לתהליך דלקתי ועיבוי רירית. אשמח לקבל הסבר בשפה יותר פשוטה. המלצץ הרופא שיניים הייתה של ניתוח? האם זה הכרחי? במידה שכן איזה חלקים משתתפים בניתוח? איפה הוא מבוצע? האם עלי לעבור למומחה פה ולסת? מי המומחה שמטפל בבעיה זאת? בתודה מראש, המבולבת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוס
ד``ר יזהר שוחט26/11/2008יש צורך בטיפול משולב ע"י מומחה לכירורגית פה ולסת ורופא אא"ג. קרוב לוודאי כי תדרש עקירת השן או טיפול שורש בה ובהמשך טיפול בסינוס המלא ע"י רופא אא"ג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירה23/11/2008
שלום רב, מהם הגורמים לסרטן הפה והלוע חוץ מהעישון? האם כם מאכלים מסויימים גורמים לזה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גורמי סרטן
ד``ר דניאל ניצן23/11/2008שלום שירה
כדי לפתח סרטן מהסוג הנפוץ בחלל הפה והלוע ( SCC ) , דרוש כנראה שילוב של מספר גורמים, שתפקידם של רבים מהם אינו מספיק ברור וידוע לנו היום.
ברור שדרושה איזושהיא נטייה גנטית לפתח סרטן. אם יש נטייה כזו, ישנם מספר גורמי סיכון ידועים העשויים להעלות את הסיכוי לפתח את המחלה.
גורמי הסיכון הידועים הם:
צריכת אלכוהול, עישון טבק, לעיסת טבק, ולעיסת העלים והאגוז של צמח מסוים ( betel nut ) , מנהג נפוץ בהודו ובדרום אסיה.
לבריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה מבדיקהפ.ש19/11/2008
נלקח לי רקמה מנגע בחניכיים ובתשובה במיקרו נרשם - סקוואמוס מוקוזה עם טאתו, האם הבדיקה תקינה? תודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה מבדיקה
ד``ר יזהר שוחט19/11/2008כעקרון התשובה תקינה אולם יש לפנות לרופא המטפל שיבדוק את התשובה ויוכל לתת לך את מלוא ההסברים הדרושים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים מאוד בחיבור הלסת!!לחוצה היסטרית18/11/2008
שלום רב, אחת לכמה שנים אני סובלת כאבי תופת באיזור אוזן שמאל,הצוואר,הפנים והראש באותו הצד בדרך כלל אחרי לחץ או דיבורים מרובים. לפני כשבוע התחילו לי כאבים שחשבתי שהם כאבי שיניים קלים ואחריהם הגיעו כאבי ראש.לאחר יומיים התחיל לכאוב לי הצוואר באותו הצד ואז האוזן.אתמול התעוררתי כשאני מרגישה כאילו כל צד שמאל נפוח וכואב ביותר ונגעתי בנקודת החיבור של מפרק הלסת(בעבר אחד הרופאים חשב שזאת הבעיה)ומקור הכאב מגיע משם. יש לי מספר שאלות: 1. האם בעיות במפרק הלסת יכולים לגרום לכאבי תופת ממושכים כל כך? 2.איזה טיפול ואיזה כדורים יכולים לעזור לבעייה זאת?נורפן,אופטלגין,איבופן לא מדגדגים את קצה קצהו של הכאב.קודיזול ונורסין עוזרים קצת. 3. מה יכולה להיות הבעיה והאם יש פתרון ארוך טווח?אודה מאוד לעזרתכם,אני סובלת כל כך! 4.האם יכול להיות שהכאבים באוזן,בגרון,בפנים ובכיוון הלסת קשורים לבעיות בבלוטת הרוק? אני בשבועות האחרונים בולעת רוק בלי הפסקה וזה ממש ממש מפריע לי. אודה מאוד מאוד לעזרתכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר יזהר שוחט18/11/20081. כאבים ממפרק הלסת יכולים להיות חזקים ומקרינים לאוזן ולראש
2. נרוסין אדביל ואטופן יכולים להקל על הכאב.
3. אנא גשי לבדיקת רופא לצורך המשך טיפול ועזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מה לדאוג
סער05/12/2008תקשיבי אין לך בכלל מה לדאוג וזה לא קשור לבלוטת הרוק!! גם אני סובל מזה וזה ממש ממש שטויות המקרה הכי גרוע זה שנצתרך לעבור ניתוח שהוא נמשך 10 עד 15 דקות הניתוח נקרא(קיבוע לסתות עם פלטינות) נשמע מפחיד? אבל לא זה לגמרי שטויות תלכי לרופא משפחה לא לרופא שיניים!! ותבקשי הפניה לרופא פה ו לסת זה ממש שטויות אין מקום לדאגה במידה ומי שרוצה לשאול אותי שאלות כי אני סובל מזה הרבה זמן יכול לפנות אלי למספר 0526200356 תודה רבה רפואה שלמה סער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות לאחר ניתוח בלסתותאלירן17/11/2008
שלום עברתי ניתוח בשני הלסתות , עליונה ותחתונה, והרמת של עצמות הלחיים לפני 3 שבועות. יש לי נפיחות רבה בפנים, ועדין אין כלל שינוי בירידה בנפיחות. ורצית לדעת כמה זמן בערך צריך לעבור עד שהנפיחות בפנים ובשפתיים תרד? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות
ד``ר יזהר שוחט18/11/2008כעקרו לאחר 3 שבועות צפויה מרבית הנפיחות לרדת ולהעלם אולם לעיתים נותרת נפיחות קלה למשך מס' שבועות נוספים. בכל מקרה אם לא חל כל שיפור בנפיחות במשך 3 שבועות הרי כדאי שתבדק ע"י הרופא המנתח לשלול קיומה של בעיה כלשהי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלידור16/11/2008
שלום שמי לידור, ורציתי לשאול דבר פשוט עם במקרה השתמשתי במברשת השיניים של אמא שלי בטעות במקום בשלי, האם זה יכול להעביר חיידקים כלשהם? אני יודע שבעבר לאמא שלי היה סרטן בשיניים או משהו בסגנון הזה, כמובן שאין לה כבר ברוך השם אבל רציתי לדבר האם בשנייה של הצחצוח יכול לעבור דברים? אני מאוד לחוץ, לידור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט16/11/2008שלום לידור
אין כל סכנה בשימוש במברשת שיניים של אדם אחר במשפחה ואין סיבה לחשש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן הלמה מחתך בלשוןד``ר דניאל ניצן12/11/2008
שלום רב
אתמול בני בן ה 4 נפצע בגן , יש לו קרע בלשון.
הופנינו למיון בבית החולים ורופא פה ולסת החליט שאין צורך בתפרים ושוחררנו לביתנו.
1) כיצד נוכל לעזור לתהליך ההחלמה של הלשון, האם יש מאכלים מומלצים, האם יש צורך למרוח משחה כלשהיא על הלשון
2) האם יש אומדן למשך ההחלמה של הלשון ?
3)האם אתה ממליץ לא לשלוח את הילד לגן הילדים בכל תקופת ההחלמה ?
בתודה מראש
ארז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר יזהר שוחט12/11/2008שלום ארז
אין צורך במריחת משחה כלשהי - החתך יסגר מעצמו. מומלץ ביממה הראשונה לאכול מאכלים רכים ופושרים (לא משהו קשה או חם שיכול לפתוח את החתך ולגרום לדמם).בד"כ אחרי 3-4 החתך מחלים חלקית ונראה מכוסה במעין קרום צהוב לבן ולאחר 8-10 ימים ההחלמה מסתיימת. אין מניעה מלשלוח אותו לגן בתלות בהרגשתו הכללית.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ארז, אותו הדבר קרה לבני לפני כמה
שלי01/12/2008ימים. אם תוכל לעדכן אותי כיצד מתקדמת ההחלמה של בנך - זה מאוד יעודד אותנו, כי אצל בני בן השנתיים עושה רושם שלא קורה כלום... (אולי כי הקרע היה עמוק ורחב - בקוטר של יותר מס"מ) תודה ורפואה שלמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה מאוד!!!אלה11/11/2008
שלום רב, אתמול קיבלתי חדשות רעות מקרובי משפחה שבאוקראינה. לנערה בת18 מצעו סרתן בלסת. רציתי לשאול באיזה מקומות בארץ מקבלים חולים מחוץ לארץ אם דיאגנוז הזה ולאן אני יכולה לפנות בקשר לזה? תודה רבה מראש אל תשובה מהירה. בברחה אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט11/11/2008ניתן לפנות לכל אחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים תה"ש ,איכילוב, הדסה עין כרם ורמב"ם עם החומר הרלוונטי לקבלת ייעוץ וטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה באמת בנושא דלקת ! !תומר10/11/2008
שלום רב. יש לי דלקת בשן קדמית מתחת לאף בשן הזאת עשיתי טיפול שורש לפני 3 שנים ומאז לא טיפלתי. לפני שבוע התנפח לי הצד של הדלקת כמו בלון הגיע לאזור העין. הלכתי למומחה עם צילום הוא אמר שאני צריך לעשות טיפול שורש בשן ליד ולחזור אליו לניתוח משהו כמו שיחתוך לי את האזור שם וישאב הכל,עכשיו ברוך ה' ירדה הנפיחות בהרבה. רציתי לדעת אם הניתוח הכרחי? ואם הדלקת יכולה לעבור מעצמה? והאם זה כואבב הניתוחחח??? :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד``ר דניאל ניצן11/11/2008שלום תומר
1. צריך לטפל בדלקת הקיימת, היא לא תחלוף מעצמה, והנפיחות תחזור שוב ושוב.
2. הניתוח נעשה תחת הרדמה מקומית ולכן אין סיבה שיהיו כאבים בזמן הטיפול (אחרי הטיפול יהיו כאבים ותזדקק למשככי כאבים).
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזלים בפה הגורמים לתחושת הקאהאורנית08/11/2008
ד"ר שלום, בעייה מעט מוזרה: במילים פשוטות ביותר כי אין לי דרך אחרת, מאז ילדותי אני חווה קושי רב כאשר נוזלים מושפרצים לחלל פי. בזמן צחצוח שיניים, השפרצת מיים לפה במקלחת, פעולות מסויימות של רופא השיניים וכו'.. סיטואציות אלה ועוד, גורמות לי תמיד לתחושת הקאה קשה וקשה לי מאוד להתגבר על תחושות אלה, אני צריכה ממש להתרכז על מנת להמנע מהקאה. ברצוני לשאול האם תופעה זו מוכרת? האם יש איזו דרך להתגבר עליה? האם תופעה זו היא פסיכולוגית ואם כן, ממה היא יכולה לנבוע? אשמח לתשובה, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים
ד``ר יזהר שוחט09/11/2008שלום אונית
התופעה שאת מתוארת אכן מוכרת וקרויה GAG REFLAX ומקורה הוא פסיבולוגי ומופיע בחומרות שונות. ישנן מס' דרכים להקל עליה כמו שימושבגז צחוק, היפנוזה וכו'. הנני ממליץ לך לפנות לרופא שיניים הבקיא בטיפול בטכניקות אלו על מנת להקל עליך את הטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לטייריאנה06/11/2008
יש לי בן משפחה בן שנתיים בחו"ל שצריך לעבור ניתוח שלישי בעינין פה ולסת משהו שקשור לשפה וחך לא יודעת איך קוראים לזה בעיברית איפה אפשר לבדוק את הפרטים לגבי ביצוע ניתוח באופן פרטי בארץ תודה יאנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד``ר דניאל ניצן06/11/2008שלום יאנה
התיעצי עם כירורג פה ולסת. ניתן למצוא רשימת המומחים באתר ההסתדרות לרפואת שיניים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירי03/11/2008
בני (17) שבר את השיניים הקדמיות (כחצי מהן) לפני מס' שנים. שיניו קצת צהובות, אך החלקים שהרופא השלים צהובות במיוחד, ממש גוון מכוער. רציתי לשאול לגבי הלבנה - אם אפשר להלבין גם 'השלמה', כמה זה עולה, אם אפשר להלבין את שאר השיניים... תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט03/11/2008אנא פני לפורום העוסק ברפואת שיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה מאוד דחופה וחשובה..רועי31/10/2008
יש לי סוג של גולה בשפה שהתחילה בשנה האחרונה היא ממש מתחת לשפה אי אפשר ליראות אותה מבחוץ אפשר להרגיש אותה ורק עם אני מותח את השפה אפשר ליראות אותה העם זה יכול להיות סרטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט31/10/2008שלום רועי
לא ניתן לתת תשובה ללא בדיקה קלינית אותה יש לעבור אצל מומחה לכירורדיה פה ולסת. קיימת סבירות גבוהה כי המדובר ע"פ התיאור והמיקום הנגע ממקור של בלוטות רוק קטנות המצויות בשפה אולם יש צורך בבדיקתו וביצוע ביופסיה שהיא בדיקה פתולוגית תחת מיקרוסקופ המאפשרת להגיע לאבחנה ולהתאים את הטיפול.
בברכת בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה...
רועי31/10/2008אמרת שקיימת סבירות גדולה. סבירות גדולה של מה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד``ר יזהר שוחט03/11/2008סבירות גבוהה שמקור הנפיחות הוא מכלוטת רוק שקרוב לוודאי נחסמה ויצרה נפיחות בכל מקרה לא ניתן דרך הפורום לתת אבחנות מוחלטות לכן רצוי שתפנה לבדיקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




