מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- "פצעי קור" באצבעות הרגליים?יאיר04/01/2009
מדי שנה חוזרת אצלי תופעה של "פצעי קור" באצבעות הרגליים, מן עקיצות שמכסות את אצבעות הרגליים, מגרדות ככל שהטמפרטורה עולה. יצא לי לראות רופא עור רק בקיץ, כשמן הפצעים נשארו רק מספר כתמים כהים וקיבלתי דרמסילק להאצת שיקום העור. אך יש משהו שכדאי לקחת עכשיו, כשה"פריחה" בשיאה? להרגיע את הגירוד? כרגע צבע האצבעות אדום עם מספר נקודות יותר כהות, הגירוד הוא בלתי נמנע כך שמנסיוני הצבע השולט לפרקים הוא סגול. האם יש לקחת את הדרמסילק גם עכשיו (גם עכשיו העור מאוד יבש עם סימני קילוף (אולי מהגירוד)? יש פעילות מנע מומלצת כלשהי לחורף הבא (אני לא גר בסביבה קרה במיוחד...)? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעי קור
ד''ר סמדר שרייבר04/01/2009לגבי משחת דרמה סילק אני לא מכירה וגם לא מצאתי אותה בספר התרופות (מדיק) כך שלא יכולה לענות לך. אם העור יבש כדאי לשמן אותו עם קרם כגון דרמקול. לגבי מניעה של פצעי קור: מומלץ נעליים מעט רחבות (אסור לחץ), גרביים מחומר טבעי וסופג כותנה או צמר, גם הגרביים במידה מתאימה ולא לוחצות, חשוב מאד סוליה עבה אשר מבודדת מהקור של הרצפה. יש גם נעליים מחממות במיוחד אשר ניתנות לרכישה ב"מטיל", או מגפונים עם פרוה ואם הבעיה קשה שוה להשקיע בנעל איכות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יאיר04/01/2009מתשובתך אני מבין שלגבי הקלת הגרוד אין פתרון.
כמו כן בקשר לדרמסילק, ביצעתי חיפוש. המשחה זהה לדרמקול (מבוססת צטומקרוגול) לכן אתחיל להשתמש בה בעצתך
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפאור03/01/2009
שלום ד'ר סמדר~! אני מטופל ברואקוטן עכשיו אם אני שם מייק הוא לא משפיע על הטיפול אולי סותם את הנקבובית של העור? אשמח לקבל את תשובתך בהקדם ! תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין מניעה להשתמש במייק אפ
ד''ר סמדר שרייבר04/01/2009כל זמן שהמוצר ללא שומן, ומקפידים להורידו היטב מיד שחוזרים הביתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראקוטן והריוןדנה03/01/2009
שלום ד"ר, שאלתי מספר רופאים לגבי סיום ראקוטן וכניסה להריון.. כל רופא אומר משהו אחר. חלק אמרו שצריך לחכות חודש, שלושה חודשים וכאלו שאמרו שנה.. זה יהיה סבב שני שלי וזו דילמה רצינית עבורי אם לקחת רק בגלל הזמן שאצטרך לחכות בכדי להכנס להריון (זה ממש מפחיד אותי) ומנגד אני נורא מתוסכלת מהפצעים שיוצאים לי ומשאירים צלקות אדומות..האם יש בדיקה שיכולה לבדוק האם נשארו שרידים של התרופה?ואז ככה אוכל לדעת.. בתודה מראש, דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רואקוטן והריון
ד''ר סמדר שרייבר04/01/2009לא ידוע לי על בדיקה לתרופה בגוף. ידוע לי שצריך לחכות חצי שנה אחרי הפסקת התרופה לפני כניסה להריון. (נכון שהדיעות על זה חלוקות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער לאחר טיפול בלייזרנטע02/01/2009
לפני כשלושה שבועות עברתי טיפול ראשון של הסרת שיער בלייזר (אורך גל 635nm) באיזור הרגליים. לאחר הטיפול החלה לי צמיחה רגילה של השיער אך לפני כמה ימים חלק מהשיער החל לנשור לי. האם השיערות הנושרות יצמחו שוב, או שהן ידועות כבר כ"שערות מנוצחות" ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הסרת שיער בליזר
ד''ר סמדר שרייבר04/01/2009טיפול אחד לא מספיק.
חלק מהשערות הנושרות יגדלו שוב וצריך להמשיך בטיפולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה של העור.איל02/01/2009
שלום. לפני כ4 שנים אובחנתי כחולה פסוריאזיס בעקבות נגעים במרפקים ובברכיים. אחרי כחודש של טיפול במשחות הנגעים נעלמו. שנה לאחר הטיפול והריפוי כלומר לפני 3 שנים הופיעו לי משטחים אדומים ללא קשקשת באיזור החזה והבטן העליונה. התחושה שישי לי היא של צריבה חזקה כמו לאחר שיזוף ממושך. הרופאים טוענים שיש לי אלרגיה של העור וזה לא קשור לפסוריאזיס. התכשיר היחיד שמקל כל פעם למספר ימים הוא תרופה מיובאת בשם הידרו קורטיזון עם אלוורה. משחות נרידרם וכדורים אנטי אלרגיים לא ממש משפיעים. אני סובל מהתופעה בעיקר בחורף בחודש האחרון יש לי צריבה בלתי פוסקת וממש קשה לי עם זה. האם התופעה ידועה לך והאם הטיפול שאתם מציעים ירפא את הבעיה? מהי עלות משוערת בברכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלרגיה בעור
ד''ר סמדר שרייבר04/01/2009טיפול פוטודינמי אינו מתאים לאלרגיה בעור. גם אם יעזור לך הכל יחזור כשתחשף לגורם של האלרגיה. תצטרך לברר אצל רופא אלרגולוג מה מקור האלרגיה ולהמנע ממנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימים על האף בפנים.תום 2602/01/2009
יש לי נימים על האף ! איזה משחה מטפלת בתופעה ומהיכן אני קונה אותה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נימים
ד''ר סמדר שרייבר04/01/2009נימים אינם מטופלים ע'י משחה. יש טיפולי לייזר או טיפול פוטודינמי שיכולים לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - דחוףסיגל02/01/2009
האם מותר להמשיך בטיפול להסרת שיער בליזר ו בהבזקי אור בזמן טיפול ברמוטיב- היפרקום? מאחר ויש מידע כי הרמוטיב גורם לרגישות העור בשמש ואור. תןדה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קיבלתי תשובה
סיגל04/01/2009לא קיבלתי תשובה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רמוטיב וטיפולי אור
ד''ר סמדר שרייבר04/01/2009לא מומלץ השילוב הזה. הרגישות בגלל התרופה עלולה להביא לכויות מהבזקי אור חזקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
סיגל07/01/2009תודה !.. האם טכנולוגית ה-shr יותר בטוחה במקרה זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
SHR
ד''ר סמדר שרייבר11/01/2009בכל שימוש בטכנולוגי אור בזמן לקיחת רמוטיב, את מסתכנת בכויות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשלום31/12/2008
שלום ד"ר, אני אמורה להתחלי טיפול ברואקוטן, אבל בבדיקת דם של קרוטן הערכים היו מעל הטווח התקין, עכשיו קראתי בעלון מידע של התרופה שאסור לקחת את התרופה אם יש מינון יתר של ויטמין A עכשיו השאלה האם באמת אסור לי לקחת את התרופה?, וכמה זמן אני צריכה לחכות עד שהעודפים יצאו מהגוף, ואוכל להתחיל לקחת את התרופה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרוטן גבוה
ד''ר סמדר שרייבר01/01/2009אני ממליצה לך לחכות חודש, לא לקחת בזמן זה תוספות ויטמינים, ואז לחזור על הבדיקה. אם תקינה אז זה לא מהוה מניעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אני02/01/2009תודה ד"ר על התשובה, רציתי לשאול האם אני צריכה להמנע מאכילת ירקות כתומים שיש בהם ריכוז גבוה של בטא קרוטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ירקות
ד''ר סמדר שרייבר04/01/2009לא הייתי מצמצמת את התזונה הבריאה עד לבדיקה חוזרת. יתכן ותוצאת המעבדה הגבוהה היתה חד פעמית, אלא אם זה דחוף לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה לויטיליגו בשם EZALLINE PAINTרותי30/12/2008
ד"ר הדס שלום רב אני מקווה שתדעי לענות לי על השאלה. קניתי את התרופה באמצעות רופא עור מסויים לפני כחודשיים ימים שהפנה אותי למישהו שדואג להביא את התרופה ממצרים. התרופה מיוצרת במצרים. החומר שמצויין בתרופה: KHELLINE 2 GM KHELLIN IS THE ACTIVE PRINCIPLE OF AMMI VISNAGA. צריך למרוח ולהמתין 20 דקות בצל ולאחר מכן 20 דקות להשתזף בשמש בשעות הבוקר או אחר הצהרים. אני חייבת לציין שיש שיפור משמעותי בצבע העור. מה ידוע לך על התרופה? האם היא גורמת לנזקים? האם החשיפה לשמש בשעות הבוקר המוקדמות גורמת לנזקים עתידיים? באם התרופה טובה ועוזרת לאנשים חולים מדוע אין משרד הבריאות בודק אותה ומאשר אותה לייבוא., תודה רבה רבה אשמח לקבל תשובה במייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ezalline לויטיליגו
לילך זרביב04/10/2015היי רותי,
אשמח לעזרתך בקניית התרופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תרופה לויטיליגו בשם EZALLINE PAINT - תגובה
ד''ר סמדר שרייבר06/10/2015לא מכירה את התרופה. תוכלי להפנות את השאלות לרופא העור שמכיר אותה והמליץ עליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתרופה מסוכנת והיא ישנה
גיא31/12/2008התרופה הזו נקראת במקור meladinine אחר כך קראו לה ( יצרן אחר בארה"ב ) oxsoralen ultra בכל מקרה המרכיב הפעיל בשניהם הוא מצמח הנקרא אמיתה קייצית בעברית או בלטינית AMMI MAJUS היא מעלה את רגישות העור בצורה ניכרת לקרינה והסתבר בעבר לפני 30-40 שנה שהיא גרמה עקב כך לסרטן עור ולכן לא משתמשים יותר בארה"ב. אני לא מתפלא שבמדינות ערביות משתמשים כי שם זה לא אמריקה מבחינת המודעות. למה מייצרים במצרים ? כי הצמח נפוץ שם על גדות הנילוס וגם בישראל בשולי דרכים רואים אותו. השיפור זמני ויעלם אחרי הפסקת השימוש. גיא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ח'ח על הידע
ד''ר סמדר שרייבר01/01/2009מאיפה אתה שולט כך בחומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטיליגו התרופה
שרי27/02/2009שלום לך רותי, הבנתי שאת מצאת תרופה למחלת הויטיליגו ושהיא עזרה לך רציתי לדעת כיצד אני יכולה למצוא אותה ואם תוכלי לעזור לי אשמח מאוד אני סובלת מהמחלה הזאת כבר 14 שנה ואני כיום בת 25 אשמח מאוד אם תעזרי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרותי בבקשה תכנסי.
נחמה14/05/2009האם את יכולה בבקשה לכתוב את שם הרופא עור שהשיג לך את התרופה? או את מספר הטלפון שלו? תודה רבה רבה אני ישמח מאוד..!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחהדורית29/12/2008
לבני בן השנתיים וחצי הופיעה לפני שלושה ימים פריחה אדומה בכל איזור הבטן, הנקודות האדומות הפכו למין פצעונים. כמו כן יש לו מספר פצעים (שונים) בכפות הידים ובפנים. ביקרנו אתמול אצל רופא המשפחה, הוא לא ידע להסביר ממה זה נובע ונתן לנו למרוח בקטרובן. האם יש קשר בן הפריחה לפצעים , ומה הסיבה לכך? אודה להתיחסותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אי אפשר לענות בלי בדיקה
ד''ר סמדר שרייבר31/12/2008כנראה יש קשר בין הפצעים לבין הפריחה, אבל כדי לאבחן מה זה ולטפל נכון , אני ממליצה שתפני לבדיקת רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רטאויטאילנה29/12/2008
שלום, לפני כשבועיים פניתי לרופא עור בשל פצעים על פניי. הפצעים התרכזו מצידי הפנים בעיקר אך לא במצב נוראי אך הם הפריעו לי.. הפצעים ייצאו כנראה מהפסקת הגלולות לפני כ- 5 חודשים. הרופא המליץ לי על משחת רטאויט. במהלך הטיפול יצא לי יובש חזק באיזור הלחיים ובסנטר ועכשיו יש אדמומיות מאוד חזקה באזור הסנטר מתחת לשפתיים. ההרגשה הכללית שלי ירדה מאוד אני מרגישה מאוד לא נעים ללכת כך לעבודה כל פעם שאני שמה קרם לחות להקל קצת על היובש הפנים שלי שורפות השאלה היא האם זה נורמלי? אני ממש רוצה להפסיק להשתמש בג'ל הזה והשאלה אם אני אחזור לקחת גלולות האם זה ייפתור את העניין? אני ממש מתביישת לצאת כך מהבית... תודה מראש אילנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רטאויט
ד''ר סמדר שרייבר31/12/2008לפעמים הג'ל גורם רגישות בהתחלה. תפסיקי מספר ימים ואח'כ תתחילי פעם ב3 ימים כמות קטנה רק באיזור הפצעים, ותעברי בהדרגה לפעם ביום. תבדקי תוצאה תוך כחודש. אם לא יעזור אז תשקלי לחזור לגלולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת קלואידיתחוה ויזל28/12/2008
לבני צלקות קלואדיות מפוזרות על הגב והכתפיים, מעין בלוטות אדומות יש גם חדשות שצומחות על החזה . למי לפנות ? מי יודע לטפל בזה? האם הקפאה והזרקה היא שיטה שתביא תוצאות? האם צריך לשמור על נקיון באופן מיוחד? תודה על כל התיחסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קלואידים
ד''ר סמדר שרייבר31/12/2008יש שיטות רבות לטפל בהן וכולן עוזרות חלקית בלבד. ע'י הקפאה, לייזר, לחץ עם יריעות סיליקון, והזרקות סטרואידים. בתור התחלה הייתי ממליצה לנסות הזרקות סטרואידים שזו השיטה הזמינה ביותר בקופ'ח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בפניםשביט25/12/2008
לפני כמה שנים עשיתי לייזר בפנים והייתה לי צריבה בכל הפנים אך נישארה לי באיזור הלחיים עם חורים קטנים מה ניתן לעשות לגבי זה ואיך ניתן להעלים את החלק הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צריבה
ד''ר סמדר שרייבר26/12/2008צריבה מלייזר לא אמורה להשאר מספר שנים. אולי מדובר בבעיה אחרת/ נוספת? אני מציעה שתפני לבדיקה אבחון וטיפול אצל רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם את מטפלת
יעלי28/12/2008יש לי מעיין אדמומיות כמו צריבה באיזור הלחיים עם חורים קטנים שכנראה הלייזר גרם מעוצמה חזקה שעשו לי בזמן טיפול האם את יכולה להעלים את שכבת העור הזו כדי שתהיה חלקה ותחזור לקדמותה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
ד''ר סמדר שרייבר31/12/2008אי אפשר לענות לך אם אפשר לעזור לך בלי בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודעת אם כאן לשאול-25/12/2008
אבל האם הוכח שמייקאפ] הורס את עור הפנים???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מייקאפ
ד''ר סמדר שרייבר26/12/2008לא אמור להרוס את העור. הבעיה כאשר לא מורידים אותו שעות רבות חוסם את הנקבוביות ומגביר אקנה. לכן כשחוזרים הביתה יש להוריד בשלמותו ולאורר את העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל חוץ מזה
-26/12/2008בעתיד הרחוק....אומרים שזה גורם לעור הפנים להראות לא טוב קמטים ..ואם לא שמים מיקאפ אז שמים לב מן הסתם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בעתיד הרחוק
ד''ר סמדר שרייבר31/12/2008בגיל 120 כולנו נהיה מקומטים ולא בגלל המייק אפ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחח אני התכוונתי לגיל 30-40-50
-31/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה אדומה, שנראית כמו חצבתדורון25/12/2008
לפני כחודש הופיעה לי פריחה בגב תחתון, מאז התפשטה לכל הגוף. הפריחה אדומה ונראית כמו חצבת, אם מגרדים היא הופכת בצקתית וכל האיזור מתנפתח ומתחמם! מתרכזת בעיקר במפשעה, בטן וכתפיים. ניסיתי מספר כדורים נגד אלרגיה בעצת רופא עור, ולא סייע. העור רגיש לחום, ומיד לאחר מקלחת הבוקר הופך אדום ומנוקד. תודה מראש על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא יודעת
ד''ר סמדר שרייבר26/12/2008לא ברור לי מה זה. תצטרך להבדק אצל עוד רופא עור, ואם גם זה לא יעזור אולי ביופסיה (דוגמת עור לבדיקה פתולוגית) תתן אבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
