מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ליכןדנה10/11/2008
רציתי לדעת אם יש לכם טיפול כלשהו בליכן פלנוס בפה. ולדעת האם המחלה הזאת מסוכנת (שוב אזכיר אני מתייחסת למחלה כשהיא פוגעת בפה) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליכן
דנה10/11/2008האם קיימת אפשרות שהמחלה תעבור (ליכן בפה) מה פירוש מחלה כרונית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ליכן
ד''ר סמדר שרייבר12/11/2008אני באופן אישי לא מטפלת במחלה זו אשר הינה די נדירה, וכדאי שתכנסי לפורום רפואת עור כללי (פורום זה ממוקד רק במספר נושאים) שם תוכלי לקבל יותר אינפורמציה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה והריוןגלית08/11/2008
שלום, כמה זמן לאחר טיפול בראקוטן (סבב שני) אפשר להיכנס להריון ושיהיה בטוח? בתודה מראש, גלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רואקוטן והריון
ד''ר סמדר שרייבר12/11/2008כדאי לחכות חצי שנה אחרי גמר טיפול רואקוטן כדי שכל התרופה תתנקה מהגוף לפני שנכנסים להריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקותאור07/11/2008
על גופי צלקות קטנות ובולטות מהסרה כירורגית. האם ניתן לטשטש ולרכך אותן משמעותית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
אור07/11/2008הסרה כירורגית של שומות... והאם ניתן לשלוח לך תמונה על מנת שתוכלי לאבחן אם הן ברות טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
צלקות מהסרת שומות
ד''ר סמדר שרייבר12/11/2008צלקות מטשטשות לבד תוך חצי שנה עד שנתיים מהניתוח. אם ההתקדמות לא מספקת, בצלקות בולטות ואדומות אפשר לטפל כדי לזרז את התהליך. יש טיפולים שונים כגון הזרקת סטרואידים, ולייזר שהורס את כלי הדם שמזינים את הצלקת.. יש מקרים אחרים שהצלקת אטרופית, כלומר לא מפותחת, שקועה ולבנה ואז לייזר אחר אורך גל 1540 ננומטר מגרה את הרקמה התת עורית ליצירת קולגן ממלא את הצלקת מלמטה ומטשטש אותה. תוכל לשלוח לי תמונה אבל אין כמו מראה עיניים כדי לתת תשובה מדויקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם פטריות יכולות להשאיר צלקות?איילת06/11/2008
בערך מאמצע אוקטובר שמתי לב שנדבקתי מהחתול שלי בפטריות בשתי הזרועות. החתול טופל, וגם אני- 5 ימים עם הידרואגיסטן, אח"כ עוד מס' ימים עם אגיסטן אלוורה ובשבוע האחרון משחת טבעדרם (ממשיכה למרוח כל יום). בעיקרון הפטריות כבר בשלב נסיגה כמעט סופי ופני העור שוב שטוחים ושלמים, רק שכרגע נשארו סימנים עגולים ורדרדים-חיוורים במקום שהן היו. בימים האחרונים המצב הזה נראה לי סטאטי, כלומר אני לא רואה שיפור בגוון של הסימנים, וזה מעלה בי חשש, לא יודעת אם מוצדק, שאולי אלו צלקות שיישארו. האם פטריות יכולות להשאיר צלקות, בהנחה שטופלו כראוי ולא גירדתי אותן? האם שימוש חוזר בהידרואגיסטן יזרז את העלמת הסימנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתמים לאחר טיפול בפטריות
ד''ר סמדר שרייבר12/11/2008פטרת שטופלה כהלכה לרוב לא תשאיר צלקות. יש פטרות נדירות שחלקן מועברות ע'י חתולים שעלולות להשאיר צלקת ואפילו קרחת חלקית אם פוגעות בקרקפת או בגבה. ברוב המקרים הכתמים המדאיגים ורודים או בהירים שאת מתארת נעלמים בקיץ הבא אחרי שיזוף המקום מחדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור יבש, מתקלף, ואז חתכים בעוריצחק05/11/2008
בעזרת ה' יום רביעי ח' חשון 11.05.08 שלום ד''ר!!! מה שלומך? יש לי בעיה שנמשכת כשנתיים. מישהו התנגש בי ממש בקלות ונשפך על האצבע קמיצה שלי קצת מים חמים מתוך כוס שהכנתי לי. אחרי כמה חודשים העור נהיה ורוד בהיר רק אני שמתי לב לזה אחרים לא. אחרי חצי שנה או קצת יותר העור התייבש והתקלף לי. בשלב מאוחר יותר הוא גם עשה לי חתכים באצבע שמאוד מגרדים וכואבים. החתכים היו (ועדיין בתקופות מסוימות)קטנים ולאט לאט הם התפשטו, התארכו, והתרחבו על כל האצבע. אחרי תקופה מסוימת זה התפשט גם לזרת. משהו לא ברור לי. גיליתי שכשאני במרכז הארץ זה יותר טוב ובצפון בגליל העור מתייבש ונפתח יותר מהר. פניתי לרופאי עור וכולם נתנו לי "בטאקורטן G" טיפלתי בזה שבוע וחצי והפסקתי המצב נשתמר וחזר בדיוק למצב הקודם. כלומר, איפה שהיה בפעם האחרונה חתכים ויובש משם זה המשיך. איך את מסבירה את זה? האם אני צריך למרוח יותר זמן? משהו כמו כמה חודשים בלי הפסקה? את יודעת על פיתרון אחר, במידה וזה לא הפתרון? תודה מראש על עזרה לכולם, אני רוצה לברך אותך שה' יתן לך את כל הטוב שבעולם, ושה' ימלא את כל משאלות לבך לטובה. זה ממש עבודה של "ואהבת לרעך כמוך" אני מעריך מאוד אנשים שהולכים לרפואה. יצחק גוטגולד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים חוזרים בידיים
ד''ר סמדר שרייבר06/11/2008לא נראה לי שמחלת העור שלך קשורה לכויה ביד שכן המצב לדבריך הולך ומחמיר והתפשט מעבר לתחום הכויה.
יש מחלות עור שונות שגורמות לבעיה דומה לשלך והעקריות הן דלקת אלרגית ממגע לחומר/ סבון/ צמח/ חיה שאתה נחשף אליהם ואפשרות אחרת היא ספחת (בצורה קלה)
הייתי ממליצה שתפנה לרופא אלרגולוג בקופ'ח לבצע תבחינים לשלול אלרגיה, ואם ימצא גורם לבעיה תצטרך להמנע ממנו.
בטקורטן G לא יכול לרפא אותך לתמיד, אבל חיבים להפסיק לסירוגין את המשחה ולתת לעור לנוח כי היא מכילה סטרואידים ואחרת עלולה להזיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאני:)05/11/2008
קילוף עור בפנים. אצל קוסמטיקאית זה משו שמחדש תעור ומעלים צלקות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קילוף עור
ד''ר סמדר שרייבר06/11/2008קילוף עור אצל קוסמטיקאית יכול לחדש ולרענן את העור אם בוצע בצורה מקצועית וטובה, אבל לא יוכל להעלים צלקות. יש מעט טיפולים שמטשטשים צלקות (אי אפשר להעלים) כגון קילוף כימי עמוק, שיוף העור ולייזר 1540 ננומטר אבל אלו שיטות שמבוצעות ע'י רופאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוטודינמיאורי04/11/2008
קראתי בפורום תמיכה ברוזציאה באתר הזה כי טיפול פוטודינמי לא טוב לחולי רוזציאה ואילו אני הבנתי שאת כן ממליצה על הטיפול הזה לחולי רוזציאה . האם כבר עשית טיפולים כאלו לחולי רוזציאה ואם כן מה היו התוצאות. ומדוע לא ממליצים על כך בפורום של תמיכה בחולי רוזציאה שם טענו שזה כמו פילינג לעור וזה מזיק לחולי רוזציאה מה דעתך על כך? בתודה מראש אורי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול פוטודינמי לרוזציאה
ד''ר סמדר שרייבר06/11/2008טיפלתי פעמים רבות בחולי רוזציאה והיתה הטבה והפחתת האדמומית לאחר הטיפול. גם כאשר המחלה היתה מלווה באקנה (אקנה רוזציאה) היה שיפור גדול במצב. הטפול אינו פילינג שכן מורחים משחה שמצטברת בתוך הנימים אשר מורחבים ברוזציאה וכאשר מאירים ומפעילים את החומר שבמשחה הוא הורס את הנימים מבפנים. בניגוד לזה פילינג אינו בררני ופוגע בכל שטח העור, אינו עוזר לרוזציאה ועלול אפילו להחמיר אותה. חבל שבפורום של רוזציאה יש הטעיה או אולי המידע ניתן בצורה לא ברורה ומבלבלת. אודה לך אם תעביר לי את כתובת הפורום הזה שאכנס ואבדוק בעצמי מה כתוב שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתובת
אורי09/11/2008הפורום נקרא תמיכה לחולי רוזציאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה
ד''ר סמדר שרייבר12/11/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחהטלי03/11/2008
היי אני יודעת שהפורום הנל נועד לטיפול בנגעים וכו' אבל עקבתי אחר תשובתייך ד"ר נכבדה ואודה על נסיונך ועצתך גם בעניין המאוד כאוב שלי. בת 30 רווקה, לפני חצי שנה התחילו לי סטריות בכל הגוף, ירכיים זרועות בטן חזה. השתמשתי ברטין A 1.10% ובעת השימוש כמותה סטריות השתלשה והעור הפך דקיק מאוד. הרופאה אמרה לי להפסיק וחוץ מקרם בשם אלאסטן אני לא מורחת דבר. הן עדיין אדומות ולהבנתי זה הזמן למרוח משהו על מנת למזער את הנזק. האם מטריקוטן - לא המשחה לצלקות כי אם המשחה ללסימני מתיחה שיצאה ב2006 - מתאימה? האם יש חומר כלשהו שיכול לעזור? האם כדאי לחזור לרטין A אולי במינון אחר והאם זה באמת יכול להיות שהוא ייבש לי את העור אויצר תגובה שרק מתחה את כל המקום ויצרה עוד סטריות? תודה, טלי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סימני מתיחה
ד''ר סמדר שרייבר06/11/2008לא ידוע לי שרטין A מחמיר סימני מתיחה אבל גם לא הייתי מצפה ממנו לשיפור בהם. ברור שלך הוא לא עזר (ואולי אפילו גרם באופן אישי ומיוחד לך להחמרה??) אל תחזרי להשתמש בו.
בהחלט שוה לתת סיכוי למטריקוטן לסימני מתיחה ואשמח אם תשתפי את קוראי הפורום ואותי בתגובה האישית שלך. לוקח מספר חודשים לראות תוצאה.
המנעי מהשמנה הרזיה לסירוגין מה שעלול להחמיר את מצב עורך.
יש טיפול לייזר 1540 ננומטר שעוזר לסימני מתיחה. אי אפשר להעלים אותם אבל מטשטש ומצמצם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחהקרן01/11/2008
שלום רב ושבוע טוב סבתא שלי סובלת מפריחה בעור כבר חודש כנראה בגלל אבק. היא לוקחת כל מיני משחות והמצב קצת יותר טוב,הבעיה שלה שהעור שלה מאז נהיה יותר עבה ומחוספס. היא רוצה לדעת מה ניתן לעשות כדי להחזיר את העור למצב יותר נעים? היא משתמשת גם בקרם גוף תודה ושבוע טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פריחה
ד''ר סמדר שרייבר06/11/2008יש המון סיבות לפריחה. צריך לעשות בירור אצל רופא עור ורופא משפחה לשלול מחלות פנימיות רציניות וכן אלרגולוג לביצוע תבחינים לאלרגיות שונות. אם לא תמצא הסיבה ותטופל המצב עלול להחמיר.
עד שיגיעו התשובות כדאי להרגיע ולרכך את העור באמצעים מקומיים כולל:
ג'ל קלנדיל של חברת היל מרגיע גירויים ואלרגיות בעור למרוח לפי הצורך שכבה דקה 3 פעמים ביום.
אמבטיות עם בלניאום הרמל (שמן רפואי) והמנעות מסיבון העור
שימון העור עם שמנים צמחיים טבעיים ללא בושם, ולחות כגון U לקטין, קלמוריד, אקסרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרונקליםמירי01/11/2008
דוקטור שלום אשה בת 59.אני כל הזמן סובלת מפרונקלים באיזור המפשעה.ולפעמיים יש לי גםבבטן התחתונה תחתונה כואבים ומטרידים? מהי הסיבה שאני סובלת ? מאוד לא אסטאטי. ושאלתי השניה לפני 3 שנים יצאו פצעונים אדומים מגרדים בישבן במרכז רופאת עור שלחה אותי לבדיקות דם והתוצאה הרפס. מאז אני מטופלת בכדורי זובריק אחד בלילה לפני השינה. ממה נוצרים ההרפס? האם אצטרך לקבל כדורים לכל החיים?האם יש טיפול יותר מועיל להתפטר מהתופעה הלא נעימה הזו? מאוד אשמח לשמוע את חוות דעתך. תודה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פורונקולים והרפס
ד''ר סמדר שרייבר06/11/2008פורונקולים במפשעה יכולים להיות קשורים לסיבות שונות כגון זיהום סביב השערה, גדילה של שערות פנימה, לאחר גילוח, היגיינה, זיהום של בלוטות הזיעה בשם הידרדניטיס סופורטיבה.
בנושא השני לגבי הרפס לפעמים ניתן להיפטר ע'י טיפול בכדורי זובירקס במינון גבוה כ800 מ'ג ביום למשך 2 חודשים. הטיפול ניתן כאשר פצעי ההרפס פעילים. תתיעצי עם רופאת העור שלך שכן לפעמים יש תופעות לואי וזה דורש מעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומפרוזמירי31/10/2008
שלום דוקטור סמדר אני אשה בת 59 עור מנומש בשנים האחרונות יש לי קומפרוזים בפנים מאוד מאוד מפריע לי ממה זה קורה? והאם ניתן לטפל והאם יש סיכוי שיעלם לי? תודה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קופרוז (נימים מורחבים)
ד''ר סמדר שרייבר06/11/2008יש שתי דרכים טובות לטיפול בקופרוז
1. ע'י הבזקי אור דורש מספר טיפולים בהפרש של כחודש.
2. ע'י טיפול פוטודינמי צריך 1-3 טיפולים ולרוב אחד מספיק. תוכלי לקרוא יותר באתר שבראש הפורום.
בנוסף עלייך להמנע משיזוף הפנים, בישום באיזור, ופילינג גרגרים או שיוף אחר של העור אשר עלולים להחמיר את המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאני:)29/10/2008
למה הראקוטן עושה לי פצעים?אני בתחילת החודש השני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
החמרת אקנה תוך רואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר29/10/2008יש מקרים שהרואקוטן בהתחלה מוציא יותר אקנה ואח'כ יש שיפור. צריך להבדק אצל רופא העור שרשם את התרופה לודא שזה ברמה שצפויה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסוריאזיסעינת28/10/2008
האם הטיפולים בפורום הזה נוגעים גם בספחת? ומה ניתן לומר לי על התרופה הזאת דייבובט? תודה, עינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פסוריאזיס
ד''ר סמדר שרייבר29/10/2008טיפולים פוטודינמיים טובים לריפוי פסוריאזיס ומתאימים כאשר ממוקם על שטחים קטנים. מתבצע ע'י מריחת חומר פעיל אשר נספג לתוך הנגעים והפעלתו ע'י מנורה ואז החומר הורס את הנגעים מבפנים.
מכיון שפסוריאזיס מחלה כרונית אפשר להעלים את הנגעים ולנקות את העור אבל אי אפשר להשיג ריפוי לתמיד.
משחת דייבובט בדומה לשאר המשחות שמכילות סטרואידים מקילה פסוריאזיס. לא רצוי למרוח סטרואידים תקופות ארוכות כי גורמים לאטרופיה (התנונות) של העור ולכן משתמשים במשחות לתקופות קצרות לסירוגין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופפפה!!!אלודי26/10/2008
שלום רציית להגיד שנתחת שלי לא סימטרי יענו פעם לא הייתי שמה לב אבל עכשיו כשהיסתכלתי על התחת שלי במראה ריאתי שאחד יותר גדול מהשני יענו כשאני יושבת אני רואה כמו בלוטה אשכרה חלק אחד של התחת יותר גדול ולמטה זה ממש בולט ורואים שזה עקום מזה ומה אני יכולה לעושת ניתוח משו?? בבקשה תענו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
אלודי27/10/2008התחת*
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שלום אלודי
ד''ר סמדר שרייבר29/10/2008אם הענין מפריע לך אז כדאי להתיעץ עם מנתח פלסטי לברר מה אפשר לעשות. פורום זה אינו עוסק בניתוחים ויש פורומים בכירורגיה פלסטית אליהם תוכלי לפנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופהשי24/10/2008
מזה כחודשיים וחצי יש לי פצע מעל פי הטבעת, בין הישבנים, הפצע גירד נורא וכירורג שראיתי נתן לי משחה שנקראת אפלומיצין, המשחה הרגיעה את הגירוד אך כבר חודשיים וחצי שהפצע לא נרפא, בנוסף, בימים האחרונים הפצע החל מדמם בכמויות לא הגיוניות מה זה אומר?, האם הפצע מעיד על משהו חמור יותר?, איך עוצרים את הדימום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא רופאה אבל...
דורית24/10/2008לפי התיאור זה נשמע כמו שערה הפוכה. זה זיהום הנוצר בדרך כלל משערה/שערות הגודלות פנימה. רוב האנשים חיים עם זה אם זה לא מפריע, כאשר זה מתחיל לכאוב להפריש מוגלה ודם אז מנתחים את זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פצע מעל פי הטבעת
ד''ר סמדר שרייבר25/10/2008פצע כזה יכול לבוא מסיבות רבות כגון מחלת עור או סיבה כירורגית פילונידל סינוס /ציסט וכאשר הוא יותר פנימי אולי מדובר בפיסורה. לא נראה לי פיתרון טוב למרוח אפלומיצין שמכילה סטרואידים חודשיים ברצף. זמן ארוך כזה יכול להפריע לריפוי. כדאי להבדק אצל רופא עור ואולי עוד כירורג שיאבחנו מה זה ואז יטפלו בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
