יש לי סעיה שלא נפתרת.מידי חודש אני

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר פומרנץ ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי סעיה שלא נפתרת.מידי חודש אני
    הדסהש1
    30/12/2011

    סובלת מחידק בשתן שעמיד לאנטיביוטיקה.זה משבש לי את החיים.חוץ מזה אני סובלת מאי שליטה על שלפוחית השתן.כברתי כבר ניתוח אחד.מטופלת בכדורים.בדיקת הציסטוסקופיה הית שלילית.איך אפשר להפתר מהצרה הזאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי סעיה שלא נפתרת.מידי חודש אני - תגובה

    ד``ר מיכאל ויינריב
    30/12/2011

    ישנם מספר גורמים לדלקות חוזרות בשתן וגם סוגים שונים של אי שליטה או דליפת השתן. יש לקחת בחשבון שחיידק בשתן יכול להמצות בשתן ללא תסמינים כלל ואותו מצב איננו דורש טיפול. כמובן במידה ודלקות בשתן מלוות בתסמינים מצד המטופל אז כמובן הן דורשות בראש ובראשונה טיפול אנטיביוטיקה. דליפות שתן כמו שציינתי יכולות להיות מסיבות של דליפה במאמץ או כתוצאה מדחיפות במתן השתן. הניתוח בדרך כלל מטפל בדליפה במאמץ. במידה וכל הבעיות הופיעו אחרי הניתוח לאי שליטה גם הניתוח יכול להיות גורם לבעיותך. כל זה מביא אותי להמליץ לך לפנות לאורולוג או גניקולוג המתעסקים באורוגניקולוגיה על מנת להיבדק ולעבור הערכת מצבך הנוגע לדלקות חוזרות ולאי שליטת שתן שאת סובלת מהם כעת. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו