עברתי שלשום ניתוח...

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר פומרנץ ללא פרסום בפורום
 
  • עברתי שלשום ניתוח...
    גליה
    06/06/2007

    בשל רקטוצלה יחסית רציני וציסטוצלה קל.בניתוח גם הוצר הנרתיק.

    הניתוח בוצע בהרדמה ספינלית בשיטה וואגינלית.
    לדברי המנתח שלי, שריי הלווטור אני שלי, לא קימים, אי לכך השתמש בחוטים ארוכי טווח.
    שאלותי :
    האם אני אמורה לשכב ממש בשבועות הראשונים? יש לציין שאני פחות מ48 שעות אחרי ואני מסתובבת בבית, לא שוכבת כל הזמן.

    הבנתי שיש חזרות לצניחה, ולא תמיד זה מחזיק לתמיד?

    איך יודעים אם הגוף בנה "רקמת חיבור" סביב החוטים הללו?שהם ארוכי טווח?
    ובעצם אם הלווטורים כ"כ התרחקו , האם יש צורך בתגול שרירי רצפת האגן וכמה זמן אחרי הניתוח מומלץ להתחיל בכך?
    ד"א , אני בת 40+ אחרי 4 לידות, אחות במקצועי ולכן שאלותי נשמעות מקצועיות.
    מודה לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עברתי שלשום ניתוח...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עברתי שלשום ניתוח

    ד''ר דוד יוחאי
    06/06/2007

    שלום
    לשאלתך הראשונה: את בודאי לא צריכה לשכב בשבועות הראשונים. מומלץ להימנע ממאמצים המעלים הלחץ התוך בטני ובין היתר עצירות.
    אכן יש אחוז יחסית גבוה של חזרות הצניחות. בשל כך פתחו משים שונים האמורים להקטין במידה ניכרת שיעור החזרות.
    לא ניתן לראות אם הגוף בנה או לא רקמה אך אם קירות הנרתיק שתוקנו מחזיקים טוב ואינם צונחים שוב המשמעות שאכן נוצרה רקמה חזקה הדבוקה היטב ומונעת הצניחה.
    בהחלט שתרגול שרירי רצפת האגן תמיד רצויים ומומלצים.
    ניתן להתחיל בתרגילים אלו בסמוך לניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו