שתן בצבע חום - האם יכול להיות כתוצאה מהתרופה 'בטמיגה'?

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
ד``ר מיכאל ויינריב
ד"ר מיכאל ויינריב
לקביעת תור אצל ד"ר מיכאל ויינריב ללא פרסום בפורום
 
  • שתן בצבע חום - האם יכול להיות כתוצאה מהתרופה 'בטמיגה'?
    צליל
    12/04/2019

    שלום רב,
    האם הכדור בטמיגה יכול לגרום לשתן חום?
    לוקחת אותו עקב אבחנה של INTERSTITIAL CHRONIC TSISTITIS. לא מצאתי בעלון התרופה תופעת לוואי כזאת, אבל זה כבר הרבה מאוד זמן שמבהלכו עשיתי לפחות פעם-פעמיים תרבית שיצאה שלילית.
    תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר מיכאל ויינריב
    12/04/2019

    אם התופעה איננה מתוארת בעלון לצרכן אז כנראה זה לא בגלל התרופה. על מנת לדעת מה טיבו של הממצא נא לפנות לאורולוג המטפל עם דוגמת השתן על מנת לקבל חוות דעתו.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתן בצבע חום

    ד''ר מאיר פומרנץ
    15/04/2019

    במידה ותרביות שליליות
    יש צורך בבדיקה של אורולוג
    ממליץ להתחיל בציסטוסקופיה .
    במידה ותמצא תקינה יש לבצע הדמיה של דרכי השתן לחפש את מקור הדימום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו