אל ד"ר דוד יוחאי ובועז שיזף, מיואשת

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר פומרנץ ללא פרסום בפורום
 
  • אל ד"ר דוד יוחאי ובועז שיזף, מיואשת
    טלי
    21/08/2008

    ..! שלום, שמי טלי אני בת 21.. שלום שמי טלי, בת20. כבר מזה חודשיים הנני סובלת מרצון עז להשתין בעיקר בלילות, שהנני מתרוקנת לגמרי.. הדבר הזה מאוד מפריע לאיכות חיי ברמות ש.. יש לי קשיי שינה ואי נוחות עקב זה! במהלך החודשיים האלו עברתי מלא מלא טירטורי בדיקות, וביקורים אצל רופאנשים ורופא משפחה.. תרביות שתן- עשיתי 3 יצאו שליליות אולטרה סאונד (אגן קטן)פעמיים- תקין, רופא המשפחה אמר שזה נשמע כמו פטרייה - עברתי טיפול תרופתי ללא שום הקלה! פעם אחרונה הייתי אצל אורולוג, הוא יכל לקבל אותי במהירות כי הייתי ללא תור, הוא אמר שזה נשמע כ"שלפוחית רגיזה", נתן לי דטרוסיטול, 4 גרם ואם זה לא עוזר לחזור אליו.. התורים מאוד ארוכים( המתנה של חודש +) ואני בינתיים סובלת ומחוסרת אוניים לגמרי!!! התרופה הנ"ל לא מיגרה אצלי ת'בעייה אולי הקלה במעט.. (או שפשוט לא המתנתי יותר מידיי זמן..). הגיוני שהכדורים הללו לאט סייעו?? יש אולי סיבה אחרת צשלפוחית רגיזה שגורמת לבעייה הנ"ל??אולי שתייה מרובה? הרבה קפאיין? דיברתי עם קרובת משפחה על העניין היא אומרת שהבעייה בטח נובעת משתייה מרובה ובשורשה היא פסיכולגית- הגיוני?זה באמת עניין פסיכולגי ? (למרות שמפחיד דעת שהשתגעתי...) יש לציין שהאורולוג לא בדק אותי .. אשמח אם תגיב לי בזמן הקרוב,טלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטערת על הכיתוב הלא ברור בהודעה..

    טלי
    21/08/2008

    הכוונה שלי שאניני מתרוקנת לגמרי ז"א שאני חשה שבעצם אחרי שאפע"פ שהייתי כרגע בשירותים, יש לי עדיין מעיין שארית שתן..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי- מיואשת

    ד''ר דוד יוחאי
    28/08/2008

    שלום
    אין כל סיבה שתהיי מיואשת היות ויש פתרונות לבעיתך. הבעיה לא נראית מורכבת במיוחד. דטרוזיטול הינו טיפול טוב אך יש לנסותו בלי הפסקה לפחות חודשיים. אני ממליץ מאוד שתבדקי ע"י אורוגיניקולוג ואין לי ספק שיעזור לך. אם את באזור הדרום אשמח לעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו