האם זו בריחת שתן?

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר פומרנץ ללא פרסום בפורום
 
  • האם זו בריחת שתן?
    שגית
    02/01/2009

    שלום, יש לי שאלה ואני אצטרך לפרט קצת. אני בהריון השני שלי ואני בת 36. מאז תחילת ההריון, אני חוזרת כל יום מהעבודה ומרגישה ריח חזק (מעין ריח שתן שיערתי) ורטיבות קלה מאוד. זה תמיד מאוד מפליא אותי, כי לא הרגשתי בשום בריחת שתן במהלך יום (זה יכול לקרות לי אם אני משתעלת מאוד ויש לי פיפי). אפילו חשבתי בטפשותי שאולי זה טפטוף מי שפיר. אני במעורפל זוכרת דבר כזה מההריון הקודם. שמתי גם לב שאני חשה בריח וברטיבות הקלה דווקא זמן מה אחרי שכן ביקרתי בשירותים. מה זה? מה עושים? זה יעבור מעצמו אחרי ההריון? תודה, שלומית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זו בריחת שתן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לבריחת שתן בהריון

    ד''ר בעז שיזף
    05/01/2009

    שלומית שלום

    בריחת שתן היא ארוע שכיח בהריון, אך בעיקר בשליש השלישי שלו (כאשר הרחם הגדל לוחץ על השלפוחית). הצורה האופיינית בהריון היא של בריחת שתן במאמץ. עם זאת ייתכנו אפשרויות אחרות. לעתים אף קיימת בהריון הזעה מוגברת ואז עולה ריח חריף או הפרשה נרתיקית מוגברת (אף ללא זיהום בפטרייה או בחיידק).
    כלהמצבים האלה עשויים להטריד אך אינם מסוכנים להריון. לעומת זאת ירידת מים מוקדמת היא מסוכנת. לכן אני ממליץ כי ראשית תפני לרופא הנשים שלך לשלילת ירידת מי שפיר. אם אפשרות זו נשללה עלייך להחליט אם להמתין ללידה ורק אם עדיין נמשך המצב לאחריה לפנות לטיפול, או שהמטרד קשה מדי ואז לנסות ולטפל עוד בהריון. עצתי היא לדחות את הטיפול עד לאחר ההריון אם אין בכך סיכון של ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו