ריצה לשירותים ולחץ בבטן התחתונה

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר פומרנץ ללא פרסום בפורום
 
  • ריצה לשירותים ולחץ בבטן התחתונה
    נינה
    09/01/2009

    שלום אני בת 45 אחרי 4 לידות. מאז הלידה האחרונה 12 שנה יש לי שלפוחית רגיזה ואני ניגשת הרבה פעמים ביום וגם בלילה לשירותים, למרות שאני לא שותה הרבה. אם אני נמצאת מחוץ לבית ומתאפקת אז כואב לי בבטן התחתונה מאד. אחרי שאני מתפנה אז הלחץ פוחת אבל כל הזמן יש התחושה לא נעימה בבטן התחתונה. בדיקה גיניקולוגית תקינה והרופא לא יודע מה יש לי גם בדיקות שתן תקינות. אני מרגישה כל הזמן אי נוחות מהמיחוש בבטן התחתונה, אבל זה משהו שרק מציק ונסבל. האם כל המצב הזה מסוכן? האם ההתאפקות גורמת לנזק כלשהו, ממה נובע הכאב, התקשרתי למרפאה שלך בסורוקה ואמרו לי שיש תורים רק בסוף פברואר וגם צריך הפניה מרופא משפחה מה אני עושה עד אז? אנא הסבר לי בבקשה מה קורה לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה לשירותים ולחץ בבטן תחתונה נינה

    ד''ר דוד יוחאי
    12/01/2009

    שלום
    אכן לפי תאורך את נראית כסובלת משלפוחית רגיזה. כיום ישנם טיפולים שונים שיכולים לעזור לך מאוד. על כל זה נדבר בביקור שלך במרפאה. אין כל בעיה לבקש מרופא משפחה הפניה למרפאה אורוגניקולוגית בבי"ח סורוקה . התור הוא בפברואר היות ואני יוצא עד אז לכנס ולא אהיה בעבודה. ההמתנה של חודש לא תזיק כלל ואין מה לדאוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו